Tiems, kurie nėra labai jau artimi pop muzikai, galima būtų atleisti, jei jie sumaišytų „All Saints“ su kita karštų mergaičių grupe, „Spice Girls“. Keturios „All Saints“ narės galėtų puikiausiai atitikti „Spice Girls“, jei lygintume jų sudėtis: dvi brunetės, viena blondinė ir viena iš Vest Indijos kilusi tamsiaodė. Kaip esminį skirtumą galima būtų išskirti tai, kad „Spice Girls“ narės su kūryba nebuvo labai susijusios ir tiesiog atliko prodiuserių sukurtas pop dainas, kai tuo tarpu „All Saints“ pačios buvo dainų autorės bei muzikos mėgėjos. Taip pat ir įvaizdis jų buvo minkštesnis, intelektualesnis bei labiau susietas su jų kuriama muzika, o ne išvaizda. Grupė susikūrė 1993-aisiais, kai Melanie Blatt ir Shaznay Lewis pradėjo kurti bei įrašinėti dainas vienoje Londone studijoje. 1995-aisiais, susipažinusios su R&B vokaliste Simone Rainford, jos išleido pirmą savo singlą „ZTT Records“ kompanijai. Tuomet jų ir Rainford keliai išsiskyrė, o leidybinė firma atsisakė jų paslaugų. Tai merginų neatbaidė - Blatt ir Lewis į pagalbą pasikvietė iš Kanados kilusią Nicole Appleton, o vėliau – ir jos vyresnę seserį Natalie. Taip „All Saints“ ir tapo kvartetu. Padėdamos savo draugo, buvusio britų repo grupės „Outlaw Posse“ nario Karl‘o Gordon‘o, „All Saints“ merginos sukūrė bandomąjį įrašą, dainą „I Know Where It's At“. Naujasis jų vadybininkas John‘as Benson‘as suderino grupės sutartį su leidybine kompanija „London Records“ bei supažindino jas su žymiais prodiuseriais Nellee Hooper‘iu (dirbo su „Massive Attack“, Björk) bei Cameron‘u McVey (Neneh Cherry prodiuseris). Iki galo pabaigtas kūrinys „I Know Where It's At“ sugebėjo pakilti iki ketvirtos britų topo vietos bei išplatinti žinią apie naują grupę ir visoje Europoje bei Azijoje. Jau 1997-aisiais „All Saints“ užkopė ir į pačią viršūnę – tai jos padarė su antruoju savo singlu, daina „Never Ever“. Tų metų lapkritį pasirodė debiutinis merginų diskas, pavadintas paprastai – „All Saints“. Kvarteto populiarumas augo ir Amerikoje, kur daina „I Know Where It's At“ pasiekė Top 40-uką. 1998-aisiais albumas „All Saints“ tapo platininiu Amerikoje, o D. Britanijoje jis tokią ribą peržengė net keturis kartus. Nepaisant sėkmės, pasklido gandai apie tai, jog grupė pradeda byrėti. Melanie Blatt laukėsi savo pirmojo vaiko nuo „Jamiroquai“ atstovo Stuart‘o Zender‘io, taigi pasirodė pranešimai, neva dėl to ji palieka „All Saints“. Kai grupė nepasirodė „Smash Hits“ apdovanojimų ceremonijoje, pradėta kalbėti ir apie tai, kad savo keliu pasukti nori Nicole Appleton. 2000-ųjų metų pradžioje William‘o Orbit‘o prodiusuotas jų singlas „Pure Shores“ buvo įtrauktas į Leonardo DiCaprio filmą „The Beach“. Po to sekusi visa eilė pasirodymų festivaliuose Didžiojoje Britanijoje, taip pat užtildė kilusias kalbas, nors grupės ateitis vis dar atrodė neaiški. Ilgai lauktas antrasis merginų albumas „Saints & Sinners“ galiausiai buvo išleistas 2000-ųjų spalį, į topus paleisdamas antrą singlą „Black Coffee“. Nepaisant eilinio pasisekimo, grupės vėl laukė bėdos. Prasidėjus 2001-iesiems, buvo atšauktos numatytos gastrolės Japonijoje ir Australijoje. Netrukus paaiškėjo ir nesutarimų kolektyve priežastis – tai buvo Lewis ir Blatt pavydas seserims Appleton dėl jų įžymybių statuso, o taip pat – dėl Natalie santykių su „Prodigy“ lyderiu Liam‘u Howlett‘u bei Nicole meilės romano su „Oasis“ karštakošiu Liam‘u Gallagher‘iu. 2001-ųjų vasarį galiausiai buvo atvirai paskelbta apie grupės iširimą. Vasarą Blatt išleido savo pirmą solinį singlą „Twentyfourseven“, o Shaznay Lewis toliau kūrė dainas su „All Saints“ prodiuseri K Gee. Tuo tarpu duetą sudariusios Appleton seserys taip pat įrašinėjo muziką bei rezgė planus apie viską papasakojančios knygos rašymą. „All Hits“, geriausių grupės dainų kolekcija pasirodė 2001-ųjų rudenį, taip pažymėdama trumpos, tačiau spalvingos „All Saints“ istorijos pabaigą.