Vedama garsaus hitų kūrėjo Irv Gotti, Ashanti į šiuolaikinės muzikos sceną įsiveržė 2002-aisiais metais, kai vienu metu topų viršūnėse pradėjo suktis net keli jos singlai. Ji labai greitai tapo tikra sensacija – jos veidas nedingdavo nuo populiarių žurnalų viršelių, o radijo stotys nuolat suko vis naujas jos dainas. Ashanti savo reputaciją kūrė, atlikdama duetus su jau žinomais atlikėjais, tarp kurių – reperiai Ja Rule (dainoje „Always on Time“), Fat Joe („What's Luv?“) bei Notorious B.I.G. („Unfoolish“). Žiūrovams gležnos merginos ir stipraus reperio duetas pasirodė įdomus. Nereikėjo laukti ilgai kol ir jos pačios vardas pradės skambėti pirmosiose naujienų žinutėse: debiutinis Ashanti diskas pakilo į pačią pirmą „Billboard“ topo vietą – visai, kaip ir debiutinis solo singlas, daina „Foolish“. Dėl šios atlikėjos populiarumo nebekilo abejonių.
Ashanti per vieną vakarą pasiektas populiarumas sekė po Ja Rule sėkmės, panašios muzikinės sensacijos, kurią taip pat sukūrė Gotti. Niujorko prodiuseris iškart susidomėjo Ashanti dėl jos grožio bei šokio ir vaidybos sugebėjimų. Ji mokėsi šokti Bernice Johnson kultūrinių menų centre – jai ten nesvetimais tapo daugybė šokio stilių. Labiausiai pastebimas jos pasirodymas buvo „Disney“ juostoje „Polly“, kurioje taip pat vaidino Phylicia Rashad. Ji taip pat pasirodė daugybėje garsių atlikėjų vaizdo klipų, dirbo kitą su šokiais susijusį darbą. Kaip aktorė, ji savo vardą išgarsino vaidmenimis Spike‘o Lee filmuose „Malcolm X“ bei „Who's da Man“. Apie jaunąją daugybę talentų turinčią merginą prasidėjo susidomėjimo šurmulys ir Gotti padarė viską, ką galėjo, kad ji atsidurtų jo „Murder Inc.“ įrašų kompanijoje. Po to, kai ji savo alpulį keliantį balsą pademonstravo Big Pun‘o dainoje „How We Roll“ bei 2001-ųjų filmo „The Fast and Furious“ garso takelyje, Gotti pasiūlė Ashanti įrašyti debiutinį albumą ir pats ėmėsi jį prodiusuoti.
Sėkmės laukti ilgai nereikėjo. Duetas „Always on Time“, atliktas Ja Rule, tapo hitu numeris vienas „Billboard Hot 100“ tope 2002-ųjų pradžioje, o kiek vėliau tokios pat sėkmės susilaukė su kitu reperiu, Fat Joe, įrašyta daina „What's Luv?“. Šie du itin dažnai groti singlai neabejotinai patiesė puikią dirvą debiutiniam dainininkės albumui, pavadintam „Ashanti“. Pagrindinis albumo singlas, „Foolish“, įsijungė į kovą dėl pozicijų „Billboard“ tope, kur kovo mėnesį debiutavo ant dešimtojo laiptelio. Galiausiai buvo pasiektas ir itin įspūdingas rezultatas – jaunoji žvaigždė vieną savaitę turėjo net tris kūrinius pirmajame topo penketuke (įskaitant „Always on Time“ ir „What's Luv?“), iš kurių – pirmoji ir antroji pozicijos. Tuomet atėjo metas Ashanti albumo sėkmei – jis debiutavo iškart pirmoje albumų topo vietoje, o per pirmąją savaitę klausytojai išpirko daugiau nei 500 000 jo kopijų. Turėdama tokį pasisekimą, ji pasiekė net kelis pardavimų rekordus, o jos sėkmės istorija tęsėsi. Gotti paruošė jos dainos „Foolish“ perdirbinį, pavadintą „Unfoolish“, kuriame galima buvo išgirsti velionį reperį Notorious B.I.G. – radijo stotys vėl buvo užkariautos ir Ashanti tapo labiausiai visur grojama atlikėja 2002-aisiais metais.
Praėjus metams ji sugrįžo su antruoju savo studijiniu darbu „Chapter II“, kuris, kaip ir jo pirmtakas, neturėjo lygių „Billboard“ albumų tope – prie tokios sėkmės itin daug prisidėjo pirmasis singlas iš disko, daina „Rock Wit U (Awww Baby)“. Visgi, albumo pasisekimą kiek užgožė negatyvūs dalykai, tuo metu dėjęsi „Murder Inc.“ stovykloje (FTB tyrimas, konfliktas su „G-Unit“). Metų pabaigoje pasirodė kalėdinis dainininkės albumas, o 2004-ųjų gruodį gerbėjai sulaukė ir naujo jos disko „Concrete Rose“.
Ashanti per vieną vakarą pasiektas populiarumas sekė po Ja Rule sėkmės, panašios muzikinės sensacijos, kurią taip pat sukūrė Gotti. Niujorko prodiuseris iškart susidomėjo Ashanti dėl jos grožio bei šokio ir vaidybos sugebėjimų. Ji mokėsi šokti Bernice Johnson kultūrinių menų centre – jai ten nesvetimais tapo daugybė šokio stilių. Labiausiai pastebimas jos pasirodymas buvo „Disney“ juostoje „Polly“, kurioje taip pat vaidino Phylicia Rashad. Ji taip pat pasirodė daugybėje garsių atlikėjų vaizdo klipų, dirbo kitą su šokiais susijusį darbą. Kaip aktorė, ji savo vardą išgarsino vaidmenimis Spike‘o Lee filmuose „Malcolm X“ bei „Who's da Man“. Apie jaunąją daugybę talentų turinčią merginą prasidėjo susidomėjimo šurmulys ir Gotti padarė viską, ką galėjo, kad ji atsidurtų jo „Murder Inc.“ įrašų kompanijoje. Po to, kai ji savo alpulį keliantį balsą pademonstravo Big Pun‘o dainoje „How We Roll“ bei 2001-ųjų filmo „The Fast and Furious“ garso takelyje, Gotti pasiūlė Ashanti įrašyti debiutinį albumą ir pats ėmėsi jį prodiusuoti.
Sėkmės laukti ilgai nereikėjo. Duetas „Always on Time“, atliktas Ja Rule, tapo hitu numeris vienas „Billboard Hot 100“ tope 2002-ųjų pradžioje, o kiek vėliau tokios pat sėkmės susilaukė su kitu reperiu, Fat Joe, įrašyta daina „What's Luv?“. Šie du itin dažnai groti singlai neabejotinai patiesė puikią dirvą debiutiniam dainininkės albumui, pavadintam „Ashanti“. Pagrindinis albumo singlas, „Foolish“, įsijungė į kovą dėl pozicijų „Billboard“ tope, kur kovo mėnesį debiutavo ant dešimtojo laiptelio. Galiausiai buvo pasiektas ir itin įspūdingas rezultatas – jaunoji žvaigždė vieną savaitę turėjo net tris kūrinius pirmajame topo penketuke (įskaitant „Always on Time“ ir „What's Luv?“), iš kurių – pirmoji ir antroji pozicijos. Tuomet atėjo metas Ashanti albumo sėkmei – jis debiutavo iškart pirmoje albumų topo vietoje, o per pirmąją savaitę klausytojai išpirko daugiau nei 500 000 jo kopijų. Turėdama tokį pasisekimą, ji pasiekė net kelis pardavimų rekordus, o jos sėkmės istorija tęsėsi. Gotti paruošė jos dainos „Foolish“ perdirbinį, pavadintą „Unfoolish“, kuriame galima buvo išgirsti velionį reperį Notorious B.I.G. – radijo stotys vėl buvo užkariautos ir Ashanti tapo labiausiai visur grojama atlikėja 2002-aisiais metais.
Praėjus metams ji sugrįžo su antruoju savo studijiniu darbu „Chapter II“, kuris, kaip ir jo pirmtakas, neturėjo lygių „Billboard“ albumų tope – prie tokios sėkmės itin daug prisidėjo pirmasis singlas iš disko, daina „Rock Wit U (Awww Baby)“. Visgi, albumo pasisekimą kiek užgožė negatyvūs dalykai, tuo metu dėjęsi „Murder Inc.“ stovykloje (FTB tyrimas, konfliktas su „G-Unit“). Metų pabaigoje pasirodė kalėdinis dainininkės albumas, o 2004-ųjų gruodį gerbėjai sulaukė ir naujo jos disko „Concrete Rose“.