„Babylon Zoo“ – tai 10-ojo dešimtmečio viduryje veikusi britų „industrial“-pop-roko muzikos grupė, vadovaujama Jas‘o Mann‘o. Kolektyvas geriausiai žinomas dėl savo kūrinio „Spaceman“, pasirodžiusio 1996-ųjų sausio 21-ąją dieną ir debiutavusio iškart pirmoje britų singlų topo vietoje. Tuo metu kūrinys pasiekė rekordą, mat per pirmąją savaitę jo buvo įsigyta net 418 000 kopijų.
Jas‘as Mann‘as prieš tai buvo „indie“ stiliaus grupės „The Sandkings“ nariu, tačiau dėl kūrybinių nesutarimų 1992-aisiais paliko šį kolektyvą.
1993-aisiais metais, išgirdęs trijų dainų bandomąjį „Babylon Zoo“ įrašą, Clive‘as Black‘as pakvietė juos į savo leidybinę kompaniją „Phonogram Records“. Kai netrukus Black‘as perėjo į „Warner Bros. Records“, jis su savimi pasiėmė ir Mann‘o kontraktą. Albumas jau buvo paruoštas ir turėjo pasirodyti pirmasis jo singlas, „Fire Guided Light“, tačiau tuomet „Babylon Zoo“ debiutas vėl buvo atidėtas, nes Black‘as dar kartą pakeitė savo darbovietę, šįkart 1995-aisiais metais pereidamas į „EMI“. Grupė persikėlė su juo ir pasirašė septynių albumų leidybos sutartį.
Visgi, jau buvo pasirodžiusios pirmosios dainos „Spaceman“ reklaminės kopijos, todėl nutarta sutapatinti jos išleidimą su nauja „Levi's“ džinsų televizijos reklama. Kūrinys debiutavo iškart pirmoje britų singlų topo vietoje, o vėliau pasiekė ir dar 23 šalių topų viršūnes.
Albumas, pavadintas „The Boy With the X-Ray Eyes“, buvo prodiusuotas Mann‘o „New Atlantis Productions“ muzikos, meno ir vaizdo centre. 1996-aisiais metais pasirodžiusiame albume buvo galima rasti ir „new-age“ stiliaus kūrinių, tokių kaip „Is Your Soul For Sale?“ bei „I'm Cracking Up I Need A Pill“. Albumas buvo parduotas daugiamilijoniniu tiražu.
Praėjus trims metams, 1999-aisiais, pasirodė antrasis „Babylon Zoo“ albumas „King Kong Groover“, tačiau Mann‘as nutarė nereklamuoti albumo, mat iš leidybinės kompanijos „EMI“, pasitraukus su juo sutartį pasirašiusiam Clive‘ui Back‘ui, jis nesulaukė jokios pagalbos. Mann‘as galiausiai nutarė persikelti į Indiją ir dirbti vienoje pagalbos agentūroje.
2005-aisiais paskelbta, kad naujas „Babylon Zoo“ albumas, „Cold Clockwork Doll“, turėtų pasirodyti netolimoje ateityje, tačiau net praėjus trims metams jis vis dar nebuvo išleistas.
Jas‘as Mann‘as prieš tai buvo „indie“ stiliaus grupės „The Sandkings“ nariu, tačiau dėl kūrybinių nesutarimų 1992-aisiais paliko šį kolektyvą.
1993-aisiais metais, išgirdęs trijų dainų bandomąjį „Babylon Zoo“ įrašą, Clive‘as Black‘as pakvietė juos į savo leidybinę kompaniją „Phonogram Records“. Kai netrukus Black‘as perėjo į „Warner Bros. Records“, jis su savimi pasiėmė ir Mann‘o kontraktą. Albumas jau buvo paruoštas ir turėjo pasirodyti pirmasis jo singlas, „Fire Guided Light“, tačiau tuomet „Babylon Zoo“ debiutas vėl buvo atidėtas, nes Black‘as dar kartą pakeitė savo darbovietę, šįkart 1995-aisiais metais pereidamas į „EMI“. Grupė persikėlė su juo ir pasirašė septynių albumų leidybos sutartį.
Visgi, jau buvo pasirodžiusios pirmosios dainos „Spaceman“ reklaminės kopijos, todėl nutarta sutapatinti jos išleidimą su nauja „Levi's“ džinsų televizijos reklama. Kūrinys debiutavo iškart pirmoje britų singlų topo vietoje, o vėliau pasiekė ir dar 23 šalių topų viršūnes.
Albumas, pavadintas „The Boy With the X-Ray Eyes“, buvo prodiusuotas Mann‘o „New Atlantis Productions“ muzikos, meno ir vaizdo centre. 1996-aisiais metais pasirodžiusiame albume buvo galima rasti ir „new-age“ stiliaus kūrinių, tokių kaip „Is Your Soul For Sale?“ bei „I'm Cracking Up I Need A Pill“. Albumas buvo parduotas daugiamilijoniniu tiražu.
Praėjus trims metams, 1999-aisiais, pasirodė antrasis „Babylon Zoo“ albumas „King Kong Groover“, tačiau Mann‘as nutarė nereklamuoti albumo, mat iš leidybinės kompanijos „EMI“, pasitraukus su juo sutartį pasirašiusiam Clive‘ui Back‘ui, jis nesulaukė jokios pagalbos. Mann‘as galiausiai nutarė persikelti į Indiją ir dirbti vienoje pagalbos agentūroje.
2005-aisiais paskelbta, kad naujas „Babylon Zoo“ albumas, „Cold Clockwork Doll“, turėtų pasirodyti netolimoje ateityje, tačiau net praėjus trims metams jis vis dar nebuvo išleistas.