Big Daddy Kane išgarsėjo devintojo dešimtmečio pabaigoje, Hip-Hop kūrybos pakilime. Jis išsiskyrė iš kitų repo atlikėjų savo stilingais drabužiais, auksiniais aksesuarais ir rafinuoto, išsilavinusio žmogaus įvaizdžiu. Tačiau tai nebuvo pagrindiniai dalykai, nulėmę reperio sėkmę. Kane'as buvo garsus savo ypatingais repavimo sugebėjimais, kuriuos jis išsilavino repuodamas breiko kovų metu. Jo repas galėjo būti labai rimtas, paremtas supratingumu ir sąmoningumu. Jis galėjo filosofuoti apie visuomenės problemas arba tapti soul atlikėju, kurio dainavimas negalėjo atitikti jo kaip MC talentui. Nors jis niekada nepasiekė labai didelio populiarumo, tačiau jo sukurta medžiaga lygiuojasi su geriausiais jo laikotarpio Hip-Hop'o kūriniais. Big Daddy Kane persona tapo nepaprastai įtakinga daugybei ateities repo atlikėjų.
Big Daddy Kane (Antonio Hardy) gimė Brukline, Niujorke 1968m. rugsėjo 10d. Reperio pseudonimas "Kane" kilo iš pavadinimo "King Asiatic Nobody's Equal", kurio žodžių pirmosios raidės ir sudaro Kane. 1984-aisiais jis susipažino su Biz Markie ir šie du žmonės pasinėrė į muzikinę veiklą. Kane'as netgi padėjo parašyti kelis pačius garsiausius Biz Markie repo kūrinius. Abu reperiai vėliau tapo svarbiais Queens'o repo kolektyvo "Juice Crew", kuriam vadovavo žinomas prodiuseris Marley Marl, nariais. Kane'as pasirašė kontraktą su jo leidybine kompanija "Cold Chillin' Records" 1987-aisiais ir debiutavo kitais metais su singlu "Raw", kuris buvo išleistas plokštele ir tapo tikra sensacija repo pogrindyje. Pirmasis reperio albumas "Long Live the Kane" sekė šiek tiek vėliau ir taip pat buvo puikiai priimtas, davęs dar vieną pogrindžio klasika tapusį singlą "Ain't No Half-Steppin". Big Daddy Kane antrasis darbas, 1989-ųjų "It's a Big Daddy Thing", tik dar labiau sutvirtino jo pozicijas Hip-Hop'o pasaulyje. Žymiausias albumo kūrinys - "Smooth Operator". 1990-aisiais išleistas kitas albumas "A Taste of Chocolate" buvo bandymas pritraukti platesnę auditoriją. Žymiausi albumo kviestiniai atlikėjai: Barry White ir muzikos komikas Rudy Ray Moore, geriau žinomas Dolemite vardu.
Pirmasis Kane'o šūvis pro šalį įvyko 1991-aisiais su albumu "Prince of Darkness", kuris buvo labiau subrandintas darbas, bet turėjo daugiau R&B stiliaus kūrinių, kurie negalėjo lygintis su ankstesniais stipriaisiais jo repo kūriniais. Big Daddy Kane niekada neslėpė savo, kaip seksualaus atlikėjo įvaizdžio, jo kūryba su tuo buvo susijusi. Jis paryškino savo, kaip sekso simbolio įvaizdį, dalyvaudamas Madonnos garsiojo 1992-ųjų metų fotoalbumo "Sex", o taip pat ir žurnalo "Playgirl" foto sesijose. 1993-aisiais reperis sugrįžo prie geros kūrybos ir išleido albumą "Looks Like a Job For...". Tai buvo sugrįžimas į teisingą kelią, bet prarastos Hip-Hop'o bendruomenės dalies palaikymo šis darbas nesugebėjo sugrąžinti. Kane'as persikėlė į "MCA" leiblą ir 1994-aisiais išleido "Daddy's Home". Tuo laikotarpiu reperis pradėjo reikštis ir kaip aktorius, sudalyvaudamas Mario Van Peebles'o kinojuostų "Western Posse" (1993m.) ir "Gunmen" (1994m.) filmavimuose. Po to sekė kelis metus trukusi kūrybinė pertrauka, kurią nutraukė 1998-ųjų metų su "Blackheart Records" išleistas tariamas atsisveikino albumas "Veteranz Day".
Big Daddy Kane (Antonio Hardy) gimė Brukline, Niujorke 1968m. rugsėjo 10d. Reperio pseudonimas "Kane" kilo iš pavadinimo "King Asiatic Nobody's Equal", kurio žodžių pirmosios raidės ir sudaro Kane. 1984-aisiais jis susipažino su Biz Markie ir šie du žmonės pasinėrė į muzikinę veiklą. Kane'as netgi padėjo parašyti kelis pačius garsiausius Biz Markie repo kūrinius. Abu reperiai vėliau tapo svarbiais Queens'o repo kolektyvo "Juice Crew", kuriam vadovavo žinomas prodiuseris Marley Marl, nariais. Kane'as pasirašė kontraktą su jo leidybine kompanija "Cold Chillin' Records" 1987-aisiais ir debiutavo kitais metais su singlu "Raw", kuris buvo išleistas plokštele ir tapo tikra sensacija repo pogrindyje. Pirmasis reperio albumas "Long Live the Kane" sekė šiek tiek vėliau ir taip pat buvo puikiai priimtas, davęs dar vieną pogrindžio klasika tapusį singlą "Ain't No Half-Steppin". Big Daddy Kane antrasis darbas, 1989-ųjų "It's a Big Daddy Thing", tik dar labiau sutvirtino jo pozicijas Hip-Hop'o pasaulyje. Žymiausias albumo kūrinys - "Smooth Operator". 1990-aisiais išleistas kitas albumas "A Taste of Chocolate" buvo bandymas pritraukti platesnę auditoriją. Žymiausi albumo kviestiniai atlikėjai: Barry White ir muzikos komikas Rudy Ray Moore, geriau žinomas Dolemite vardu.
Pirmasis Kane'o šūvis pro šalį įvyko 1991-aisiais su albumu "Prince of Darkness", kuris buvo labiau subrandintas darbas, bet turėjo daugiau R&B stiliaus kūrinių, kurie negalėjo lygintis su ankstesniais stipriaisiais jo repo kūriniais. Big Daddy Kane niekada neslėpė savo, kaip seksualaus atlikėjo įvaizdžio, jo kūryba su tuo buvo susijusi. Jis paryškino savo, kaip sekso simbolio įvaizdį, dalyvaudamas Madonnos garsiojo 1992-ųjų metų fotoalbumo "Sex", o taip pat ir žurnalo "Playgirl" foto sesijose. 1993-aisiais reperis sugrįžo prie geros kūrybos ir išleido albumą "Looks Like a Job For...". Tai buvo sugrįžimas į teisingą kelią, bet prarastos Hip-Hop'o bendruomenės dalies palaikymo šis darbas nesugebėjo sugrąžinti. Kane'as persikėlė į "MCA" leiblą ir 1994-aisiais išleido "Daddy's Home". Tuo laikotarpiu reperis pradėjo reikštis ir kaip aktorius, sudalyvaudamas Mario Van Peebles'o kinojuostų "Western Posse" (1993m.) ir "Gunmen" (1994m.) filmavimuose. Po to sekė kelis metus trukusi kūrybinė pertrauka, kurią nutraukė 1998-ųjų metų su "Blackheart Records" išleistas tariamas atsisveikino albumas "Veteranz Day".