Pabandęs įsimaišyti į to meto pop žvaigždžių gretas, švedas Bosson‘as nesuklydo – jo persona buvo pakankamai įžūli, kad atitiktų paauglių lūkesčius. Ji jausmingas lengvo hip-hop‘o skambesys, sumaišytas su paprastais šokių muzikos ritmais, rado kelią į topus. Žinoma, reikia paminėti ir jo kiek grupę „98 Degrees“ primenančias balades.
Bosson‘as užaugo tame pačiame mieste, kaip ir legendiniai „Ace Of Base“, o dainuoti pradėjo dar būdamas šešerių – tuomet jo pasirodymai vykdavo vietos festivaliuose. Paauglystėje jis atrado tokius atlikėjus, kaip „Boyz II Men“, Jodeci bei Babyface ir panoro tol tobulinti savo vokalinius sugebėjimus, kol galės prilygti savo dievaičiams.
Įrašinėti jis pradėjo praėjusio dešimtmečio pabaigoje, o jo daina „We Live“ tapo gana dideliu hitu, kurio pakako, kad pasklistų Amerikos radijo stočių eteriuose bei atneštų jaunam dainininkui kontraktą su „Capitol Records“. Vietoj greito amerikiečių sukritikavimo, jis 2000-ųjų pradžioje gavo teisę apšildyti tokius atlikėjus, kaip Britney Spears bei „LFO“, pasirodė „Jenny Jones Show“ laidoje, taip pat ir kituose renginiuose. Debiutinis jo albumas Amerikoje, „One in a Million“, buvo išleistas 2000-ųjų pabaigoje.
Bosson‘as užaugo tame pačiame mieste, kaip ir legendiniai „Ace Of Base“, o dainuoti pradėjo dar būdamas šešerių – tuomet jo pasirodymai vykdavo vietos festivaliuose. Paauglystėje jis atrado tokius atlikėjus, kaip „Boyz II Men“, Jodeci bei Babyface ir panoro tol tobulinti savo vokalinius sugebėjimus, kol galės prilygti savo dievaičiams.
Įrašinėti jis pradėjo praėjusio dešimtmečio pabaigoje, o jo daina „We Live“ tapo gana dideliu hitu, kurio pakako, kad pasklistų Amerikos radijo stočių eteriuose bei atneštų jaunam dainininkui kontraktą su „Capitol Records“. Vietoj greito amerikiečių sukritikavimo, jis 2000-ųjų pradžioje gavo teisę apšildyti tokius atlikėjus, kaip Britney Spears bei „LFO“, pasirodė „Jenny Jones Show“ laidoje, taip pat ir kituose renginiuose. Debiutinis jo albumas Amerikoje, „One in a Million“, buvo išleistas 2000-ųjų pabaigoje.