„Comic Relief“ – tai britų labdaros organizaciją, kurią 1985-aisiais metais sukūrė komedijų scenarijų autorius Richard‘as Curtis, sureagavęs į Etiopijoje siaučiantį badą. 1985-ųjų metų Kalėdų dieną projektą pradėjo Noel‘as Edmonds‘as savo laidoje „Late, Late Breakfast Show“ „BBC1“ programoje. Laida buvo transliuojama iš pabėgėlių stovyklos Sudane. Iš pradžių lėšos buvo renkamos iš gyvų koncertų ir kitokių renginių, kurių labiausiai įsiminė Londone „Shaftesbury Theatre“ rengti šou. 1986-ųjų balandžio 25 d. jie transliuoti ir per televiziją.
Vienas iš „Comic Relief“ principų vadinamas „Golden Pound Principle“ – pagal jį kiekvienas labdarai skirtas svaras keliauja labdaringiems projektams. Visos kitos išlaidos, tokios kaip darbuotojų uždarbis, dengiami iš prie projekto prisidedančių rėmėjų.
Šiuo metu, pagrindiniai šio projekto rėmėjai yra britų transliuotojas „BBC“ ir prekybos tinklas „Sainsbury's“.
Nuo labdaros organizacijos veiklos pradžios, „Comic Relief“ surinko daugiau nei 600 milijonų svarų.
Vienas iš „Comic Relief“ principų vadinamas „Golden Pound Principle“ – pagal jį kiekvienas labdarai skirtas svaras keliauja labdaringiems projektams. Visos kitos išlaidos, tokios kaip darbuotojų uždarbis, dengiami iš prie projekto prisidedančių rėmėjų.
Šiuo metu, pagrindiniai šio projekto rėmėjai yra britų transliuotojas „BBC“ ir prekybos tinklas „Sainsbury's“.
Nuo labdaros organizacijos veiklos pradžios, „Comic Relief“ surinko daugiau nei 600 milijonų svarų.