Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Crazy Town


Muzika


Veiklos pradžia: 1999
Valstybė: JAV
Pagrindinis stilius: Roko muzika
Oficiali svetainė


Būdingi stiliai:

Alternative rock
Rapcore
Nu metal
Rap rock
Alternative hip hop



Informacija

 

Crazy Town“ muzika ir įvaizdis atspindi vieną iš dinamiškiausių ir nepastoviausių aplinkų visoje planetoje – Los Andželo miestą – kuriame miestietiškas purvas, randamas pietinėje dalyje, vos už kelių minučių kelio pasikeičia į blizgantį ir prabanga tviskantį Beverli Hilsą. Vedami dainų autorių, vokalistų bei prodiuserių – Seth‘o "Shifty Shellshock" Binzer‘io ir Bret‘o "Epic" Mazur‘o - „Crazy Town“ savo muzikoje derina hip-hop‘o tekstus, pačius įvairiausius ritmus ir gyvo roko atlikimą.

Bret‘as Mazur‘as ir Seth‘as Binzer‘is užaugo pietų Kalifornijoje, kur Mazur‘o tėvas dirbo Billy Joel‘o vadybininku. Tuo tarpu Binzer‘io tėvas buvo aktorius ir filmų kūrėjas, sukūręs „Rolling Stones“ juostą „Ladies and Gentlemen, the Rolling Stones“. Taigi, šių nenuobodžių asmenybių sūnūs užaugo klausydamiesi „N.W.A.“, „Cypress Hill“ ir Ice-T, o taip pat ir alternatyviojo roko kolektyvų, tokių kaip „The Cure“. Mazur‘is iš tikrųjų yra iš Niujorko, tačiau vidurinę mokyklą lankyti nutarė Kalifornijoje kartu su Ice Cube, Divine Styler‘iu, Everlast‘u ir „House of Pain“ atstovu Danny Boy. Kurti ritmus ir daryti dainas jis pradėjo dar būdamas jaunas ir netrukus jau kūrė muziką kitų atlikėjų albumams. Jis dirbo atlikėjų Eazy-E bei MC Lyte projektuose, o trumpam didžėjavo kartu su „House of Pain“. Tuo tarpu Binzer‘io muzikinį skonį labiausiai įtakojo „Beastie Boys“ albumas „Licensed to Ill“, pažadinęs jame aistrą hip-hop‘ui, kurio bandomuosius įrašus jis netrukus ir pradėjo kurti.

Visgi, tik susitikę Binzer‘is ir Mazur‘as nusprendė, kad yra pasirengę pradėti profesionalias muzikantų karjeras. Iš pradžių pasivadinę „The Brimstone Sluggers“, jiedu įrašė nemažai kūrinių, tačiau savo albumo niekaip nebaigdavo, nes nuolat dalyvaudavo kituose hip-hop‘o projektuose – pavyzdžiui, padėdami Divine Styler‘iui ar darbuodamiesi prie to, kas vėliau išaugo į „Black Eyed Peas“. Galiausiai jie abu atsidūrė reabilitacijos klinikose, iš kurių susirašinėdami nusprendė, kad išėję kurs grupę „Crazy Town“ – pilną hip-hop‘o grupę, su instrumentine dalimi ir viskuo, ko tik gali reikėti siekiant savo tikslų.

Į savo komandą jie pasikvietė Doug‘ą "Faydoedeelay" Miller‘į (bosinė gitara), Rust‘ą Epique (gitara), Anthony "Trouble" Valli (gitara), didžėjų A.M. ir James‘as "JBJ" Bradley J (būgnai), anksčiau padėjusį „Beastie Boys“ įrašinėti jų diską „Check Ya Head“. Taip 1999-aisiais ir gimė „Crazy Town“.

Debiutinį grupės albumą „The Gift of Game“ prodiusavo artimas draugas Josh‘as Abraham‘as (dirbęs su „Orgy“, „Coal Chamber“). Padėti taip pat sutiko kvietiniai atlikėjai - KRS-One, šokių muzikos atstovas Mad Lion bei Dirty Unit. Būtent šiame albume, kuris kelią į sėkmę prasimušė labai sunkiai, buvo ir superhitu tapusi daina „Butterfly“ – odė apie ypatingą moterį, kuria kiekvienas vyras tikisi kada nors turėti šalia. Antruoju hitu iš šio albumo tapo daina „Revolving Doors“.

2002-aisiais pasirodė antrasis „Crazy Town“ albumas "Darkhorse". Pirmuoju singlu iš šio studijinio darbo pasirinkta daina "Drowning".
Esamas tekstas

„Crazy Town“ muzika ir įvaizdis atspindi vieną iš dinamiškiausių ir nepastoviausių aplinkų visoje planetoje – Los Andželo miestą – kuriame miestietiškas purvas, randamas pietinėje dalyje, vos už kelių minučių kelio pasikeičia į blizgantį ir prabanga tviskantį Beverli Hilsą. Vedami dainų autorių, vokalistų bei prodiuserių – Seth‘o "Shifty Shellshock" Binzer‘io ir Bret‘o "Epic" Mazur‘o - „Crazy Town“ savo muzikoje derina hip-hop‘o tekstus, pačius įvairiausius ritmus ir gyvo roko atlikimą.

Bret‘as Mazur‘as ir Seth‘as Binzer‘is užaugo pietų Kalifornijoje, kur Mazur‘o tėvas dirbo Billy Joel‘o vadybininku. Tuo tarpu Binzer‘io tėvas buvo aktorius ir filmų kūrėjas, sukūręs „Rolling Stones“ juostą „Ladies and Gentlemen, the Rolling Stones“. Taigi, šių nenuobodžių asmenybių sūnūs užaugo klausydamiesi „N.W.A.“, „Cypress Hill“ ir Ice-T, o taip pat ir alternatyviojo roko kolektyvų, tokių kaip „The Cure“. Mazur‘is iš tikrųjų yra iš Niujorko, tačiau vidurinę mokyklą lankyti nutarė Kalifornijoje kartu su Ice Cube, Divine Styler‘iu, Everlast‘u ir „House of Pain“ atstovu Danny Boy. Kurti ritmus ir daryti dainas jis pradėjo dar būdamas jaunas ir netrukus jau kūrė muziką kitų atlikėjų albumams. Jis dirbo atlikėjų Eazy-E bei MC Lyte projektuose, o trumpam didžėjavo kartu su „House of Pain“. Tuo tarpu Binzer‘io muzikinį skonį labiausiai įtakojo „Beastie Boys“ albumas „Licensed to Ill“, pažadinęs jame aistrą hip-hop‘ui, kurio bandomuosius įrašus jis netrukus ir pradėjo kurti.

Visgi, tik susitikę Binzer‘is ir Mazur‘as nusprendė, kad yra pasirengę pradėti profesionalias muzikantų karjeras. Iš pradžių pasivadinę „The Brimstone Sluggers“, jiedu įrašė nemažai kūrinių, tačiau savo albumo niekaip nebaigdavo, nes nuolat dalyvaudavo kituose hip-hop‘o projektuose – pavyzdžiui, padėdami Divine Styler‘iui ar darbuodamiesi prie to, kas vėliau išaugo į „Black Eyed Peas“. Galiausiai jie abu atsidūrė reabilitacijos klinikose, iš kurių susirašinėdami nusprendė, kad išėję kurs grupę „Crazy Town“ – pilną hip-hop‘o grupę, su instrumentine dalimi ir viskuo, ko tik gali reikėti siekiant savo tikslų.

Į savo komandą jie pasikvietė Doug‘ą "Faydoedeelay" Miller‘į (bosinė gitara), Rust‘ą Epique (gitara), Anthony "Trouble" Valli (gitara), didžėjų A.M. ir James‘as "JBJ" Bradley J (būgnai), anksčiau padėjusį „Beastie Boys“ įrašinėti jų diską „Check Ya Head“. Taip 1999-aisiais ir gimė „Crazy Town“.

Debiutinį grupės albumą „The Gift of Game“ prodiusavo artimas draugas Josh‘as Abraham‘as (dirbęs su „Orgy“, „Coal Chamber“). Padėti taip pat sutiko kvietiniai atlikėjai - KRS-One, šokių muzikos atstovas Mad Lion bei Dirty Unit. Būtent šiame albume, kuris kelią į sėkmę prasimušė labai sunkiai, buvo ir superhitu tapusi daina „Butterfly“ – odė apie ypatingą moterį, kuria kiekvienas vyras tikisi kada nors turėti šalia. Antruoju hitu iš šio albumo tapo daina „Revolving Doors“.

2002-aisiais pasirodė antrasis „Crazy Town“ albumas "Darkhorse". Pirmuoju singlu iš šio studijinio darbo pasirinkta daina "Drowning".

Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Muzika

Komentarai (0)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Komentarų nėra. Būk pirmas!
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2025 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Nuotraukos

Panaši muzika

Music.lt

Pokalbiai  Įvykiai 
02:11 - Silentist
Mazai aktualus jau man tas Bowie, tuo labiau remiksas. Aktualus grupes Bovy possible remiksas, nes ateina Velnias, ateina Kaledos.
19:22 - Rutonė
pavadinčiau noru „išplaukti į platesnius vandenis“ ant svetimos šlovės
19:21 - Rutonė
Grįžtant prie remiksų temos. Neretu atveju man tai atrodo kaip galimybė ne itin žinomam DJ tapti žinomesniam (netaikoma, žinoma, tokiems kaip Moby). Kita vertus, gal tai AŠ nežinau apie plačiai žinomą DJ (nes ta sritis manęs nedomina). Tai aš daugelį miks
15:49 - Sahja
Gabi Grace
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
09:39 - Silentist
Dar adekvatus pasirinkimas butu
Mozart is Requiem.
Albinoni-Adagio.
Rodr igo-Aranjuez
Morricone-Chi Mai
Barber-Adagio
Tarrega-Recu erdos Alhambra
09:28 - Silentist
Duodu naga nukirpti, jei si daina netaps Veliniu dienos daina musick pasaulyje:
"I wanna rock you baby 'til I die
It's a magic symphony
Baby when you're lyin' next to me
I hear violins
You know what it means
Just for tonight."
Arba ateis iki vakaro goths
08:28 - Silentist
Hey!
Sahja pasisakyk apie Bowie Remixes
Tada as pasisakysiu
00:45 - einaras13
...remiksai, išlaikant autentišką aranžuotę, su tikslu kitaip perdėlioti tam tikrus muzikinius akcentus. Tokie remiksai man įdomūs ir jie jau dažnai įneša šiokių tokių teigiamų pokyčių.
00:44 - einaras13
Aš irgi prisijungsiu prie to, kad man asmeniškai nauji remiksai dažnai mažai vertės prideda prie esamo kūrinio. Sunku man sugalvoti pavyzdį, kai kito atlikėjo remiksas man praturtino originalų kūrinį. Dažniausiai domina tik to paties atlikėjo inicijuoti..
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 2
  Neregistruotų vartotojų: 681
  Iš viso užsiregistravę: 73699
  Naujausias narys: letargijas
  Šiandien apsilankė: 20549