DJ Kay Slay yra vienu populiariausių šių dienų Hip-Hop'o didžėjų, kurio mixtape'ai jau senokai plinta Niujorko gatvėse ir visame pasaulyje interneto pagalba. Jis yra vienas tų pusiau prodiuserių - miksuotojų, kuriuos dažnai galima pamatyti prie pulto įvairiuose Hip-Hop'o koncertuose, TV laidose, bei išgirsti radijo stočių eteryje. Harleme gimęs Kay Slay veda repo muzikos šou "The Drama Hour" radijo stotyje "Hot 97" ir kiekvieną mėnesį pateikia gerbėjams bent po keletą naujų savo mixtape'ų, todėl jis yra vadinamas vienu darbingiausių didžėjų. Jo pastangos buvo tinkamai įvertintos "Justo Mixtape Awards" ceremonijose, iš kurių Kay Slay parsivežė iš viso devynis apdovanojimus per keturis metus. Jis buvo pripažintas geriausiu daugybėje kategorijų ir galima sakyti, kad taip įgavo legendos statusą.
Kelias į sėkmę mūsų herojui tikrai nebuvo lengvas, jis buvo įsivėlęs į narkotikų verslą ir propagavo gangsterišką gyvenimo būdą. Tačiau Kay Slay sugebėjo atsisakyti viso to ir 8-ojo dešimtmečio gale įsiliejo į Hip-Hop'o kultūrą kaip didžėjus ir gaffiti artistas. Tuo metu žymėjęs sienas ir metro vagonus slapyvardžiu Dezzy Dez, jis greitai išgarsėjo visame Niujorke ir už jo ribų. Jo darbai vėliau buvo minimi kultiniuose Hip-Hop'o filmuose "Wild Style" ir "Style Wars" bei aprašyti fotografijų knygoje "Subway Art".
Visgi Kay Slay 9-ajame dešimtmetyje galutinai apsistojo ties didžėjaus pultu ir turbūt neapsiriko. Prie devynių "Juno Mixtape" apdovanojimų galima pridurti didesnį nuopelną - mixtape'ų atgaivinimą po RIAA sprendimo juos uždrausti. Būtent pogrindinė mixtape'ų sistema šiandien palaiko grynąjį, gatvinį Hip-Hop'o variantą, kurį būtina išlaikyti vien tam, kad įrašų kompanijos netaptų tarpininkėmis tarp Hip-Hop'o muzikos ir jos gerbėjų. Nors mixtape'as yra nelegalus albumas, kadangi jame muzika yra pasiskolinta, tačiau tai nėra paprastas repo "gabalų" rinkinys. Tai kiekvieno Hip-Hop'o gerbėjo žinių šaltinis, nes jame galima rasti ne mažiau 20-ies visiškai naujų kūrinių, kurių ištisus mėnesius arba iš viso neįmanoma išgirsti klubuose ir per radiją. Be to mixtape'ai laiko savyje daugybę freestyle'o įrašų, kartais iš radijo eterio, ir kartu išskirtinių interviu.
Grįžtant prie Kay Slay, labiausiai jis išgarsėjo šio dešimtmečio pradžioje, kai pradėjo leisti mixtape'ų seriją "Streetsweeper" ir tapo pagrindiniu tarpininku kovoje tarp Jay-Z ir Nas bei tarp 50 Cent ir Ja Rule. Tokia neakivaizdinė MC dvikova, kai gatvėse mixtape'ų pagalba išplatinami reperių dis'ai, yra vadinama "beef". Būtent DJ Kay Slay organizavo legendinio 2Pac'o kūrinio "Hail Mary" remiksą, kurį Eminem'as, 50 Cent ir Busta Rhymes įrašė kaip atsaką Ja Rule, Irv Gotti ir visai "Murder Inc." kompanijai. Pastarąjį remiksą trijulė, akomponuojama DJ Kay Slay, pakartojo ddžiulei žmonių miniai, susirinkusiai į "Hot 97" surengtą 2003-ųjų "Summer Jam" koncertą. To pasekoje "Columbia Records" susidomėjo didžėjaus statusu bei didėjančiu populiarumu ir priėmė į savo kompaniją. 2003-ųjų gegužės 20-ą dieną pasirodė pirmasis oficialus ir legalus jo mixtape'as "The Streetsweeper, Vol. 1", kurio įrašuose dalyvavo tokio garsenybės, kaip Scarface, Raekwon, L.O.X, 50 Cent, Mobb Deep, Nas, Foxy Brown, Cam'ron, Eminem, Noreaga, Busta Rhymes, Joe Budden, Eightball ir kiti. Tačiau iš muzikinės pusės tai nebuvo labai vykęs albumas, kadangi pats Kay Slay negalėjo naudotis jau sukurtais beat'ais ir jam teko kviestis prodiuserius. Nepaisant to, žvaigždžių prikimštas rinkinys pasiekė "Billboard'o" chart'o Top 30. Antrą panašų mixtape tipo albumą, pavadinimu "Streetsweeper, Vol. 2: The Pain from the Game", Kay Slay išleido 2004-ųjų kovo 30-ą dieną ir taip pat pasiekė perkamiausiųjų Top 30-uką. Atlikėjų sąrašas vėl atrodė įspūdingai: Ghostface Killah, Scarface, 50 Cent, Eminem, Cam'ron, Fat Joe, Joe Budden, Lil' Flip, E-40, LL Cool J, Noreaga, Lil' Jon, David Banner, Bun B, Three 6 Mafia, Prodigy, Raekwon, AZ ir t.t. Šį kartą albumo muzika buvo turtingesnė, kadangi ją kūrė žymesni prodiuseriai, tarp kurių Clark'as Kent'as, Kanye West'as, Swizz Beatz ir Eminem'as. Beje, vienas albumo kūrinių, su Three 6 Mafia, Lil Wyte ir Frayser Boy įrašytas "Who Gives A... Where You From", buvo įtrauktas į "EA Sports" video žaidimo "NFL Street" garso takelį, o pats Kay Slay tapo vienu žaidimo personažų - galingu amerikietiškojo gatvių futbolo "taranu". Vėliau didžėjus atsisakė "Columbia Records" paslaugų, atidarė nuosavą leiblą "Street Sweepers Entertainment" ir pradėjo registruoti atlikėjus. Vienas pirmųjų, kuriam pasisekė gauti kontraktą, buvo reperis Papoose, kažkada padėjęs įrašyti Kool G Rap albumą "Roots of Evil".
Kelias į sėkmę mūsų herojui tikrai nebuvo lengvas, jis buvo įsivėlęs į narkotikų verslą ir propagavo gangsterišką gyvenimo būdą. Tačiau Kay Slay sugebėjo atsisakyti viso to ir 8-ojo dešimtmečio gale įsiliejo į Hip-Hop'o kultūrą kaip didžėjus ir gaffiti artistas. Tuo metu žymėjęs sienas ir metro vagonus slapyvardžiu Dezzy Dez, jis greitai išgarsėjo visame Niujorke ir už jo ribų. Jo darbai vėliau buvo minimi kultiniuose Hip-Hop'o filmuose "Wild Style" ir "Style Wars" bei aprašyti fotografijų knygoje "Subway Art".
Visgi Kay Slay 9-ajame dešimtmetyje galutinai apsistojo ties didžėjaus pultu ir turbūt neapsiriko. Prie devynių "Juno Mixtape" apdovanojimų galima pridurti didesnį nuopelną - mixtape'ų atgaivinimą po RIAA sprendimo juos uždrausti. Būtent pogrindinė mixtape'ų sistema šiandien palaiko grynąjį, gatvinį Hip-Hop'o variantą, kurį būtina išlaikyti vien tam, kad įrašų kompanijos netaptų tarpininkėmis tarp Hip-Hop'o muzikos ir jos gerbėjų. Nors mixtape'as yra nelegalus albumas, kadangi jame muzika yra pasiskolinta, tačiau tai nėra paprastas repo "gabalų" rinkinys. Tai kiekvieno Hip-Hop'o gerbėjo žinių šaltinis, nes jame galima rasti ne mažiau 20-ies visiškai naujų kūrinių, kurių ištisus mėnesius arba iš viso neįmanoma išgirsti klubuose ir per radiją. Be to mixtape'ai laiko savyje daugybę freestyle'o įrašų, kartais iš radijo eterio, ir kartu išskirtinių interviu.
Grįžtant prie Kay Slay, labiausiai jis išgarsėjo šio dešimtmečio pradžioje, kai pradėjo leisti mixtape'ų seriją "Streetsweeper" ir tapo pagrindiniu tarpininku kovoje tarp Jay-Z ir Nas bei tarp 50 Cent ir Ja Rule. Tokia neakivaizdinė MC dvikova, kai gatvėse mixtape'ų pagalba išplatinami reperių dis'ai, yra vadinama "beef". Būtent DJ Kay Slay organizavo legendinio 2Pac'o kūrinio "Hail Mary" remiksą, kurį Eminem'as, 50 Cent ir Busta Rhymes įrašė kaip atsaką Ja Rule, Irv Gotti ir visai "Murder Inc." kompanijai. Pastarąjį remiksą trijulė, akomponuojama DJ Kay Slay, pakartojo ddžiulei žmonių miniai, susirinkusiai į "Hot 97" surengtą 2003-ųjų "Summer Jam" koncertą. To pasekoje "Columbia Records" susidomėjo didžėjaus statusu bei didėjančiu populiarumu ir priėmė į savo kompaniją. 2003-ųjų gegužės 20-ą dieną pasirodė pirmasis oficialus ir legalus jo mixtape'as "The Streetsweeper, Vol. 1", kurio įrašuose dalyvavo tokio garsenybės, kaip Scarface, Raekwon, L.O.X, 50 Cent, Mobb Deep, Nas, Foxy Brown, Cam'ron, Eminem, Noreaga, Busta Rhymes, Joe Budden, Eightball ir kiti. Tačiau iš muzikinės pusės tai nebuvo labai vykęs albumas, kadangi pats Kay Slay negalėjo naudotis jau sukurtais beat'ais ir jam teko kviestis prodiuserius. Nepaisant to, žvaigždžių prikimštas rinkinys pasiekė "Billboard'o" chart'o Top 30. Antrą panašų mixtape tipo albumą, pavadinimu "Streetsweeper, Vol. 2: The Pain from the Game", Kay Slay išleido 2004-ųjų kovo 30-ą dieną ir taip pat pasiekė perkamiausiųjų Top 30-uką. Atlikėjų sąrašas vėl atrodė įspūdingai: Ghostface Killah, Scarface, 50 Cent, Eminem, Cam'ron, Fat Joe, Joe Budden, Lil' Flip, E-40, LL Cool J, Noreaga, Lil' Jon, David Banner, Bun B, Three 6 Mafia, Prodigy, Raekwon, AZ ir t.t. Šį kartą albumo muzika buvo turtingesnė, kadangi ją kūrė žymesni prodiuseriai, tarp kurių Clark'as Kent'as, Kanye West'as, Swizz Beatz ir Eminem'as. Beje, vienas albumo kūrinių, su Three 6 Mafia, Lil Wyte ir Frayser Boy įrašytas "Who Gives A... Where You From", buvo įtrauktas į "EA Sports" video žaidimo "NFL Street" garso takelį, o pats Kay Slay tapo vienu žaidimo personažų - galingu amerikietiškojo gatvių futbolo "taranu". Vėliau didžėjus atsisakė "Columbia Records" paslaugų, atidarė nuosavą leiblą "Street Sweepers Entertainment" ir pradėjo registruoti atlikėjus. Vienas pirmųjų, kuriam pasisekė gauti kontraktą, buvo reperis Papoose, kažkada padėjęs įrašyti Kool G Rap albumą "Roots of Evil".