Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Jeru The Damaja


Muzika


Valstybė: JAV
Pagrindinis stilius: Hip-hop'o muzika
Oficiali svetainė
Gimimo data: 1972 m. Vasario 14 d.
Amžius: 52


Parinkite labiausiai būdingus stilius:

Pridėti prie mėgstamiausių East Coast hip hop

Pridėti prie mėgstamiausių Hardcore hip hop

Pridėti prie mėgstamiausių Hip hop




Informacija

 

Jeru The Damaja gimė Brukline ir pamėgo Hip-Hop'ą dar prieš šiai kultūrai išplintant. Baigęs mokyklą, jis jau žinojo, kokią specialybę pasirinks. Buvimas MC jam neapsiribojo vien tik repavimu, tai buvo dar ir turėjimas ką pasakyti, todėl Jeru stengėsi kiek įmanoma didinti žinių lobyną, mokydamasis koledže kartu su savo bičiuliu Afu-Ra be kitos literatūros skaitė daug knygų apie rytų kultūras ir pradėjo užsiiminėti Tai Kwon Do bei vegetarizmu. Geriausias repo pamokas jam suteikė tuometinės žvaigždės Big Daddy Kane, Rakim, KRS-One ir Kool G Rap. Pasirinkęs Jeru The Damaja pseudonimą, Davis'as pradėjo savo kaip mikrofonų gadintojo ir smegenų žalotojo misiją.

Studijuodamas koledže, jis susipažino su Guru bei DJ Premier ir netrukus pateko į GangStarr'u stovyklą, pirmiausia pasirodė jų vaizdo klipe "Manifest ", po to kurį laiką važinėjo su grupe į koncertus, kuriuose demonstravo publikai savo freestyle sugebėjimus. 1992-ais metais Jeru gavo šansą padaryti bendrą įrašą su GangStarr'ais. Tai buvo "I'm The Man" - "gabalas" iš grupės albumo "Daily Operation", galutinai "pasmerkęs" Jeru sėkmingia karjerai. Jo vokalas taip patiko GangStarr'ų fanams, kad Jeru The Damaja gan greit tapo dar vienu Niujorko underground'o dievuku. Tais pačiais metais jis pasirašė kontraktą su GangStarr'ų leiblu "Illkids Records". Pirmas jo solinis singlas pasirodė 1993-aisiais. Tai buvo "gabalas", tapęs tikra sensacija ir dabar jau vadinamas legendine underground'o klasika - "Come Clean". 1994-ais metais buvo išleistas debiutinis Jeru albumas "The Sun Rises In The East", prodiusuotas didžiąja dalimi DJ Premier'o ir mažaja dalimi paties autoriaus. Prem'ui tai buvo pirmas darbas už GangStarr ribų, todėl čia jo beat'ai skambėjo kiek kitaip, buvo daug mažiau jazz'o, tačiau daug daugiau įdomių sprendimų, daug daugiau grynų garsų vietoje semplų ir tai tapo naująja šio prodiuserio vizitine kortele. DJ Premier'o beat'ai buvo tokie geri, kad įtvirtino jį Rytų Pakrantės prodiuserių elito gretose, netrukus jis jau dirbo prie garsiausių Nas ir Notorious B.I.G. albumų. Kartu su pirmuoju Wu-Tang Clan albumu bei Nas'o "Illmatic", "The Sun Rises In The East" buvo galingas smūgis visą Hip-Hopo'o sceną bukinusiam gangsta repui ir geras įkvėpimo šaltinis tokiems afrocentrikams kaip Talib Kweli ir Mos Def. Nors Jeru taip pat buvo ne šventasis. Už "Da Bitchez", vieną nepagarbiausių repo kūrinių apie moteris, jis sulaukė daug pretenzijų. Jo juodąją pusę patvirtino pasisakymai 1995-aisiais prieš tuo metu populiarumo viršūnėje buvusius Fugees ir Puff Daddy, tačiau Jeru The Damaja Hip-Hop'o gerbėjų tarpe visada geriausiai buvo žinomas kaip protingas, "teigiamas" MC. Savo albume jis repavo dažniausiai apie kovą tarp gėrio ir blogio ("Devil got brotha killing brotha, it’s insane…positivity, balance it with negativity, until then, ain’t the Devil happy"), jo temos rėmėsi Hip-Hop'o bendruomenėje labai populiariomis "5 Percent Nation Of Islam" religinėmis idėjomis.

Po albumo sekė bendri projektai su Digable Planets jų antrame albume "Blowout Comb", 1995-ais metais Jeru įrašė bendrą kūrinį su O.C., Chubb Rock ir DJ Premier - "Return Of The Crooklyn Dodgers", kur išdidžiai paskelbė visai Amerikai, kad yra iš Bruklino. Kūrinys pateko į Spike Lee filmo "Clockers" garso takelį. 1996-aisiais parduotuvių lentynas pasiekė antrasis Jeru The Damaja albumas "Wrath Of The Math", vėl prodiusuotas tų pačių dviejų žmonių. Tai buvo toks pat geras albumas kaip ir debiutinis ir, nors Jeru jau nebuvo toks išalkęs MC kaip prieš porą metų, jo įniršis nė kiek nesumažėjo, jis toliau repavo apie realias gyvenimo problemas, ypač apie Hip-Hop'o problemas. Jis netgi pratęsė kovą prieš industrijos žvaigždes kūrinyje "One Day", kuriuo užsipuolė Puff Daddy, Foxy Brown ir daugelį kitų garsenybių. Tačiau idėjinis pagrindas išliko kova prieš blogį, kurį visada iliustravo paprastas personažas - velnias. Pasak Jeru, svarbiausias jo tikslas šiame albume buvo išprovokuoti žmones pamąstyti ir tuo pačiu sukurti kažką beprotiško. Jau tapusio didžiule žvaigžde Prem'o beat'ai taip pat buvo puikūs, jie, galima sakyti, netgi įtakojo Jeru rhyme'us. Šis rašė tik išgirdęs kompoziciją, ne taip kaip daugelis MC, kurie pirmiausia sukuria tekstą, o po to ieško jam tinkamos muzikos. Kitas įdomus faktas, susijęs su "Wrath Of The Math", yra tas, kad šio albumo singlo "Ya Playin' Yaself" vaizdo klipas buvo veiksmo filmų apie Kung-Fu stiliaus ir tai tik darkart įrodė Jeru domėjimąsi tolimųjų rytų šalimis.

2000-aisiais pasirodė trečias albumas "Heroz4hire", šį kartą šimtaprocentinis Jeru darbas, nes buvo atsisakyta GangStarr paslaugų. Tai įvyko iš dalies dėl to, kad nesutapo jų požiūriai į muziką, nes GangStarr'ai tuo metu iškilo į dideles aukštumas, juos pradėjo pažinti masės, tuo tarpu Jeru tvirtai laikėsi underground'o. Jis atidarė nuosavą leiblą "Knowsavage Records" ir tapo nuo nieko nepriklausomas. Jo beat'ai buvo stebėtinai geri, jautėsi DJ Premier'o mokykla, nors ir trūko stiprių priedainių. Pagrindiniu Jeru koziriu tapo lyrics'ai, kuriuos ne visada buvo galima suprasti iš pirmo karto. Jo repavimo stilius buvo greitas ir gana painus. Turint omenyje, kad albumas buvo visiška priešprieša komercijai, jis buvo geras ir vertas dėmesio, ypač norint įsitikinti Jeru The Damaja ne tik kaip MC bet ir kaip prodiuserio sugebėjimais.

2000-uosius Jeru praleido ne tik įrašų studijoje bet ir gastrolėse. Ketvirtą savo albumą "Divine Design" jis išleido tik 2003-aisiais. Nors tai nebuvo albumas, kurį vadins underground'o klasika, tačiau tai buvo dar vienas protingas Hip-Hop'o įrašas, kurį net rūpestingos mamos mielai leistų, o gal net rekomenduotų klausyti savo vaikams.
Esamas tekstas

Jeru The Damaja gimė Brukline ir pamėgo Hip-Hop'ą dar prieš šiai kultūrai išplintant. Baigęs mokyklą, jis jau žinojo, kokią specialybę pasirinks. Buvimas MC jam neapsiribojo vien tik repavimu, tai buvo dar ir turėjimas ką pasakyti, todėl Jeru stengėsi kiek įmanoma didinti žinių lobyną, mokydamasis koledže kartu su savo bičiuliu Afu-Ra be kitos literatūros skaitė daug knygų apie rytų kultūras ir pradėjo užsiiminėti Tai Kwon Do bei vegetarizmu. Geriausias repo pamokas jam suteikė tuometinės žvaigždės Big Daddy Kane, Rakim, KRS-One ir Kool G Rap. Pasirinkęs Jeru The Damaja pseudonimą, Davis'as pradėjo savo kaip mikrofonų gadintojo ir smegenų žalotojo misiją.

Studijuodamas koledže, jis susipažino su Guru bei DJ Premier ir netrukus pateko į GangStarr'u stovyklą, pirmiausia pasirodė jų vaizdo klipe "Manifest ", po to kurį laiką važinėjo su grupe į koncertus, kuriuose demonstravo publikai savo freestyle sugebėjimus. 1992-ais metais Jeru gavo šansą padaryti bendrą įrašą su GangStarr'ais. Tai buvo "I'm The Man" - "gabalas" iš grupės albumo "Daily Operation", galutinai "pasmerkęs" Jeru sėkmingia karjerai. Jo vokalas taip patiko GangStarr'ų fanams, kad Jeru The Damaja gan greit tapo dar vienu Niujorko underground'o dievuku. Tais pačiais metais jis pasirašė kontraktą su GangStarr'ų leiblu "Illkids Records". Pirmas jo solinis singlas pasirodė 1993-aisiais. Tai buvo "gabalas", tapęs tikra sensacija ir dabar jau vadinamas legendine underground'o klasika - "Come Clean". 1994-ais metais buvo išleistas debiutinis Jeru albumas "The Sun Rises In The East", prodiusuotas didžiąja dalimi DJ Premier'o ir mažaja dalimi paties autoriaus. Prem'ui tai buvo pirmas darbas už GangStarr ribų, todėl čia jo beat'ai skambėjo kiek kitaip, buvo daug mažiau jazz'o, tačiau daug daugiau įdomių sprendimų, daug daugiau grynų garsų vietoje semplų ir tai tapo naująja šio prodiuserio vizitine kortele. DJ Premier'o beat'ai buvo tokie geri, kad įtvirtino jį Rytų Pakrantės prodiuserių elito gretose, netrukus jis jau dirbo prie garsiausių Nas ir Notorious B.I.G. albumų. Kartu su pirmuoju Wu-Tang Clan albumu bei Nas'o "Illmatic", "The Sun Rises In The East" buvo galingas smūgis visą Hip-Hopo'o sceną bukinusiam gangsta repui ir geras įkvėpimo šaltinis tokiems afrocentrikams kaip Talib Kweli ir Mos Def. Nors Jeru taip pat buvo ne šventasis. Už "Da Bitchez", vieną nepagarbiausių repo kūrinių apie moteris, jis sulaukė daug pretenzijų. Jo juodąją pusę patvirtino pasisakymai 1995-aisiais prieš tuo metu populiarumo viršūnėje buvusius Fugees ir Puff Daddy, tačiau Jeru The Damaja Hip-Hop'o gerbėjų tarpe visada geriausiai buvo žinomas kaip protingas, "teigiamas" MC. Savo albume jis repavo dažniausiai apie kovą tarp gėrio ir blogio ("Devil got brotha killing brotha, it’s insane…positivity, balance it with negativity, until then, ain’t the Devil happy"), jo temos rėmėsi Hip-Hop'o bendruomenėje labai populiariomis "5 Percent Nation Of Islam" religinėmis idėjomis.

Po albumo sekė bendri projektai su Digable Planets jų antrame albume "Blowout Comb", 1995-ais metais Jeru įrašė bendrą kūrinį su O.C., Chubb Rock ir DJ Premier - "Return Of The Crooklyn Dodgers", kur išdidžiai paskelbė visai Amerikai, kad yra iš Bruklino. Kūrinys pateko į Spike Lee filmo "Clockers" garso takelį. 1996-aisiais parduotuvių lentynas pasiekė antrasis Jeru The Damaja albumas "Wrath Of The Math", vėl prodiusuotas tų pačių dviejų žmonių. Tai buvo toks pat geras albumas kaip ir debiutinis ir, nors Jeru jau nebuvo toks išalkęs MC kaip prieš porą metų, jo įniršis nė kiek nesumažėjo, jis toliau repavo apie realias gyvenimo problemas, ypač apie Hip-Hop'o problemas. Jis netgi pratęsė kovą prieš industrijos žvaigždes kūrinyje "One Day", kuriuo užsipuolė Puff Daddy, Foxy Brown ir daugelį kitų garsenybių. Tačiau idėjinis pagrindas išliko kova prieš blogį, kurį visada iliustravo paprastas personažas - velnias. Pasak Jeru, svarbiausias jo tikslas šiame albume buvo išprovokuoti žmones pamąstyti ir tuo pačiu sukurti kažką beprotiško. Jau tapusio didžiule žvaigžde Prem'o beat'ai taip pat buvo puikūs, jie, galima sakyti, netgi įtakojo Jeru rhyme'us. Šis rašė tik išgirdęs kompoziciją, ne taip kaip daugelis MC, kurie pirmiausia sukuria tekstą, o po to ieško jam tinkamos muzikos. Kitas įdomus faktas, susijęs su "Wrath Of The Math", yra tas, kad šio albumo singlo "Ya Playin' Yaself" vaizdo klipas buvo veiksmo filmų apie Kung-Fu stiliaus ir tai tik darkart įrodė Jeru domėjimąsi tolimųjų rytų šalimis.

2000-aisiais pasirodė trečias albumas "Heroz4hire", šį kartą šimtaprocentinis Jeru darbas, nes buvo atsisakyta GangStarr paslaugų. Tai įvyko iš dalies dėl to, kad nesutapo jų požiūriai į muziką, nes GangStarr'ai tuo metu iškilo į dideles aukštumas, juos pradėjo pažinti masės, tuo tarpu Jeru tvirtai laikėsi underground'o. Jis atidarė nuosavą leiblą "Knowsavage Records" ir tapo nuo nieko nepriklausomas. Jo beat'ai buvo stebėtinai geri, jautėsi DJ Premier'o mokykla, nors ir trūko stiprių priedainių. Pagrindiniu Jeru koziriu tapo lyrics'ai, kuriuos ne visada buvo galima suprasti iš pirmo karto. Jo repavimo stilius buvo greitas ir gana painus. Turint omenyje, kad albumas buvo visiška priešprieša komercijai, jis buvo geras ir vertas dėmesio, ypač norint įsitikinti Jeru The Damaja ne tik kaip MC bet ir kaip prodiuserio sugebėjimais.

2000-uosius Jeru praleido ne tik įrašų studijoje bet ir gastrolėse. Ketvirtą savo albumą "Divine Design" jis išleido tik 2003-aisiais. Nors tai nebuvo albumas, kurį vadins underground'o klasika, tačiau tai buvo dar vienas protingas Hip-Hop'o įrašas, kurį net rūpestingos mamos mielai leistų, o gal net rekomenduotų klausyti savo vaikams.

Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Muzika

Komentarai (0)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Komentarų nėra. Būk pirmas!
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2024 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Nuotraukos

Panaši muzika

Music.lt

Pokalbiai  Įvykiai 
  Daugiau

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 3
  Neregistruotų vartotojų: 270
  Iš viso užsiregistravę: 73335
  Naujausias narys: Ausriokas
  Šiandien apsilankė: 387811