Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Kurtis Blow


Muzika


Valstybė: JAV
Pagrindinis stilius: Hip-hop'o muzika
Gimimo data: 1959 m. Rugpjūčio 09 d.
Amžius: 66


Būdingi stiliai:

Hip hop



Informacija

 

Vienas pirmųjų komercinės sėkmės sulaukusių repo atlikėjų yra būtent Kurtis Blow, kurio vardas Hip-Hop'o muzikos istorijoje yra vienas reikšmingiausių. Jo populiarumas ir charizmatiškumas parodė pasauliui, kad repas yra kažkas daugiau, nei tik trumpalaikis reiškinys. Kurtis Blow savo laiku buvo pakilęs gal net į didesnes aukštumas nei pats Grandmaster Flash arba Run-D.M.C. Jis buvo pirmasis reperis, pasirašęs kontraktą su elitine įrašų kompanija "Mercury Records", kurioje jam pavyko įrašyti pirmąjį Hip-Hop'o istorijoje "auksinį singlą". Juo tapo 1980-ųjų įrašas "The Breaks". Be šių pasiekimų, Kurtis Blow yra pirmasis reperis, sudalyvavęs nacionaliniame, o po to ir internacionaliniame muzikiniame ture. Jis buvo be abejonės pirmasis, įrodęs, kad repas vertas būti ne tik gatvių muzikos, bet ir pasaulio muzikos dalimi. Kurtis taip pat buvo pirmas repo atlikėjas, kurio solo įrašai tapo įkvėpimo šaltiniu ir mokomąja medžiaga daugeliui jaunų ir talentingų gatvės MC. Jo įtaka buvo milžiniška, tačiau jo populiarumas laikui bėgant vis blėso, nes jo įrašai nebuvo patys revoliucioniškiausi. Kurtis'o repavimo technika tam laikotarpiui buvo gana lanksti ir išradinga, bet jį šiuo aspektu netrukus aplenkė pažangesni Hip-Hop'o atlikėjai, kurie ilgą laiką sekė Kurtis'o pėdomis. Tačiau reperio indėlis, iškeliant į viršūnę old school repą, išlieka pats didžiausias. Blow privertė suprasti, kad energinga Hip-Hop'o muzika, kuri iki tol buvo populiari tik "block-party" vakarėliuose, yra gatvių jaunimo nauja meno ir saviraiškos forma, kuri vėliau tapo muzikos industrijos dalimi. Apskritai, Kurtis Blow ir didžėjus Afrikaa Bambaataa buvo tie Hip-Hop'o veikėjai, kurie pirmieji, po Sugarhill Gang (jų hitas "Rapper's Delight" buvo parduoto 2 mln. kopijų tiražu), pakėlė repą į muzikos topus.

Kurtis Blow (Kurtis Walker) gimė Harleme, Niujorke 1959-aisiais. Jis dalyvavo ankstyvojo Hip-Hop'o veikloje jau nuo aštuntojo dešimtmečio pradžios, iš pradžių kaip breiko šokėjas, vėliau kaip "block-party" vakarėlių vedėjas ir klubų didžėjus, nešiojęs Kool DJ Kurt vardą. Kai prasidėjo jo studijos CCNY 1976-aisiais, Kurtis'as buvo pakviestas dirbti koledžo radijo stoties programų vedėju. Apie 1977-uosius Kurtis'as jau tapo MC ir pasikeitė sceninį vardą į Kurtis Blow. Jo vadybininku buvo Russell'as Simmons'as (kuris ir pasiūlė vardą Kurtis Blow), vėliau tapęs legendinio leiblo "Def Jam" įkūrėju ir viena ryškiausių Hip-Hop'o istorijos figūrų. Blow netrukus pradėjo savo pasirodymus su tokiais žymiais didžėjais, kaip Grandmaster Flash ir jaunėliu Simmons'o broliu Joseph'u, kuris tuo metu buvo nuolatinis Kurtis'o didžėjus, pasivadinęs "Son of Kurtis Blow" vardu. Vėliau šis didžėjus tapo viena antrąja garsiojo kolektyvo Run-D.M.C. dalimi. 1977-ųjų ir 1978-ųjų metų tarpe Kurtis Blow, po daugybės pasirodymų Harlemo ir Bronkso klubuose, tapo underground'o sensacija. Jis neliko nepastebėtas ir žurnalo "Billboard" nario Robert'o Ford'o, kuris įtikino Simmons'ą, kad Kurtis Blow privalo įrašyti ir išleisti singlą. Blow paklausė įtikinėjimų ir įrašė singlą "Christmas Rappin", kurį sukurti padėjo pats Ford'as. Pastarojo kūrinio pagalba, reperis pasirašė kontraktą su "Mercury". Tai įvyko beveik tuo metu, kai Sugarhill Gang singlas "Rapper's Delight", išleistas 1979-aisiais, pateko į R&B top penketuką ir tapo pirmuoju repo hitu.

Antrasis Kurtis'o singlas "The Breaks" pasekė "Rapper's Delight" pavyzdžiu ir 1980-aisiais pasiekė R&B chart'o Top 5, o vėliau tapo "auksiniu" singlu. Šis įvykis laikomas vienu reikšmingiausių pasiekimų old school repo istorijoje. Debiutinis atlikėjo albumas "Kurtis Blow" buvo išleistas tais pačiais metais ir pakilo į R&B top dešimtuką, paneigdamas visas kalbas, kad Sugarhill Gang sėkmė buvo tik atsitiktinis Hip-Hop'o muzikos blykstelėjimas. Pažymėtina tai, kad albume buvo skurdo tema paremtas kūrinys "Hard Times", kuris tapo turbūt pirmuoju bandymu repo pagalba komentuoti socialines juodaodžių bendruomenės problemas. Vėliau šio kūrinio versiją įrašė Run-D.M.C. Po didelės "The Breaks" sėkmės, Kurtis Blow ilgai negalėjo įrašyti nieko geresnio, nors ir leido po vieną naują albumą beveik kiekvienais devintojo dešimtmečio metais. 1981-ųjų "Deuce" ir 1982-ųjų "Tough" - šie albumai netapo dideliais hitais. Nuo 1983-ųjų metų Kurtis Blow pradėjo reikštis ir kaip prodiuseris, dirbo su įvairias Hip-Hop'o ir R&B atlikėjais. Geriausiai jam sekėsi su grupe Fat Boys, kuriai jis padėjo išgarsėti. Sekantis reperio albumas "Ego Trip" pasirodė 1984-aisiais ir buvo gana sėkmingas, ypač dėl tokių kūrinių, kaip "AJ Scratch", "Basketball" ir dueto su Run-D.M.C. - "8 Million Stories". Savo karjerą reperis pratęsė kultiniame Hip-Hop'o filme "Krush Groove", kuriame jis atliko "If I Ruled the World" - didžiausią hitą nuo "The Breaks" laikų.

"If I Ruled the World" buvo paskutinis Kurtis'o sužibėjimas, kadangi Hip-Hop'o judėjimas vis didėjo, o jo stilius nesikeitė ir ilgainiui paseno. 1985-ųjų albumas "America" liko nepastebėtas, o 1986-aisiais pasirodęs "Kingdom Blow" buvo priimtas gana šaltai, nepaisant chart'uose sublizgėjusio singlo "I'm Chillin". Muzikos kritikai tiesiog sutrypė paskutinįjį reperio albumą "Back by Popular Demand", išleistą 1988-aisiais. Beveik be išimties visi kritikai sakė, kad vien jau albumo pavadinimas neatitinka tikrovės. Taip Kurtis Blow nuslinko į kitų atlikėjų šešėlį, tačiau surado būdų, kaip išlaikyti savo populiarumą ir tuo pačiu išlaikyti old school repo stilių gyvą. Praėjusio dešimtmečio pradžioje jis panaudojo senąją repo medžiagą televizinėje muilo operoje "One Life to Live", o vėliau praleido keletą metų vesdamas old school repo laidą, Los Andželo radijo stotyje "Power 106". 1997-aisiais įrašų kompanija "Rhino Records" atkreipė dėmesį į Kurtis'o vaidmenį Hip-Hop'o istorijoje ir pasamdė prodiusuoti, sudaryti ir atlikti kitus darbus, kuriant trijų albumų seriją "Kurtis Blow Presents the History of Rap". Tais pačiais metais jis atliko viena pagrindinių vaidmenų dokumentiniame Hip-Hop'o filme "Rhyme and Reason". Repo veterano Kurtis'o Blow muzika neliko nepastebėta ir neįvertinta jaunesnių Hip-Hop'o atlikėjų, kurie prikėlė naujam gyvenimui jo kūrybą. Nas įrašė "If I Rule the World" versiją su Lauryn Hill, dar 1996-aisiais pasirodžiusiam albumui "It Was Written", o R&B grupė Next panaudojo "Christmas Rappin" ištraukas savo superhitui "Too Close".
Esamas tekstas

Vienas pirmųjų komercinės sėkmės sulaukusių repo atlikėjų yra būtent Kurtis Blow, kurio vardas Hip-Hop'o muzikos istorijoje yra vienas reikšmingiausių. Jo populiarumas ir charizmatiškumas parodė pasauliui, kad repas yra kažkas daugiau, nei tik trumpalaikis reiškinys. Kurtis Blow savo laiku buvo pakilęs gal net į didesnes aukštumas nei pats Grandmaster Flash arba Run-D.M.C. Jis buvo pirmasis reperis, pasirašęs kontraktą su elitine įrašų kompanija "Mercury Records", kurioje jam pavyko įrašyti pirmąjį Hip-Hop'o istorijoje "auksinį singlą". Juo tapo 1980-ųjų įrašas "The Breaks". Be šių pasiekimų, Kurtis Blow yra pirmasis reperis, sudalyvavęs nacionaliniame, o po to ir internacionaliniame muzikiniame ture. Jis buvo be abejonės pirmasis, įrodęs, kad repas vertas būti ne tik gatvių muzikos, bet ir pasaulio muzikos dalimi. Kurtis taip pat buvo pirmas repo atlikėjas, kurio solo įrašai tapo įkvėpimo šaltiniu ir mokomąja medžiaga daugeliui jaunų ir talentingų gatvės MC. Jo įtaka buvo milžiniška, tačiau jo populiarumas laikui bėgant vis blėso, nes jo įrašai nebuvo patys revoliucioniškiausi. Kurtis'o repavimo technika tam laikotarpiui buvo gana lanksti ir išradinga, bet jį šiuo aspektu netrukus aplenkė pažangesni Hip-Hop'o atlikėjai, kurie ilgą laiką sekė Kurtis'o pėdomis. Tačiau reperio indėlis, iškeliant į viršūnę old school repą, išlieka pats didžiausias. Blow privertė suprasti, kad energinga Hip-Hop'o muzika, kuri iki tol buvo populiari tik "block-party" vakarėliuose, yra gatvių jaunimo nauja meno ir saviraiškos forma, kuri vėliau tapo muzikos industrijos dalimi. Apskritai, Kurtis Blow ir didžėjus Afrikaa Bambaataa buvo tie Hip-Hop'o veikėjai, kurie pirmieji, po Sugarhill Gang (jų hitas "Rapper's Delight" buvo parduoto 2 mln. kopijų tiražu), pakėlė repą į muzikos topus.

Kurtis Blow (Kurtis Walker) gimė Harleme, Niujorke 1959-aisiais. Jis dalyvavo ankstyvojo Hip-Hop'o veikloje jau nuo aštuntojo dešimtmečio pradžios, iš pradžių kaip breiko šokėjas, vėliau kaip "block-party" vakarėlių vedėjas ir klubų didžėjus, nešiojęs Kool DJ Kurt vardą. Kai prasidėjo jo studijos CCNY 1976-aisiais, Kurtis'as buvo pakviestas dirbti koledžo radijo stoties programų vedėju. Apie 1977-uosius Kurtis'as jau tapo MC ir pasikeitė sceninį vardą į Kurtis Blow. Jo vadybininku buvo Russell'as Simmons'as (kuris ir pasiūlė vardą Kurtis Blow), vėliau tapęs legendinio leiblo "Def Jam" įkūrėju ir viena ryškiausių Hip-Hop'o istorijos figūrų. Blow netrukus pradėjo savo pasirodymus su tokiais žymiais didžėjais, kaip Grandmaster Flash ir jaunėliu Simmons'o broliu Joseph'u, kuris tuo metu buvo nuolatinis Kurtis'o didžėjus, pasivadinęs "Son of Kurtis Blow" vardu. Vėliau šis didžėjus tapo viena antrąja garsiojo kolektyvo Run-D.M.C. dalimi. 1977-ųjų ir 1978-ųjų metų tarpe Kurtis Blow, po daugybės pasirodymų Harlemo ir Bronkso klubuose, tapo underground'o sensacija. Jis neliko nepastebėtas ir žurnalo "Billboard" nario Robert'o Ford'o, kuris įtikino Simmons'ą, kad Kurtis Blow privalo įrašyti ir išleisti singlą. Blow paklausė įtikinėjimų ir įrašė singlą "Christmas Rappin", kurį sukurti padėjo pats Ford'as. Pastarojo kūrinio pagalba, reperis pasirašė kontraktą su "Mercury". Tai įvyko beveik tuo metu, kai Sugarhill Gang singlas "Rapper's Delight", išleistas 1979-aisiais, pateko į R&B top penketuką ir tapo pirmuoju repo hitu.

Antrasis Kurtis'o singlas "The Breaks" pasekė "Rapper's Delight" pavyzdžiu ir 1980-aisiais pasiekė R&B chart'o Top 5, o vėliau tapo "auksiniu" singlu. Šis įvykis laikomas vienu reikšmingiausių pasiekimų old school repo istorijoje. Debiutinis atlikėjo albumas "Kurtis Blow" buvo išleistas tais pačiais metais ir pakilo į R&B top dešimtuką, paneigdamas visas kalbas, kad Sugarhill Gang sėkmė buvo tik atsitiktinis Hip-Hop'o muzikos blykstelėjimas. Pažymėtina tai, kad albume buvo skurdo tema paremtas kūrinys "Hard Times", kuris tapo turbūt pirmuoju bandymu repo pagalba komentuoti socialines juodaodžių bendruomenės problemas. Vėliau šio kūrinio versiją įrašė Run-D.M.C. Po didelės "The Breaks" sėkmės, Kurtis Blow ilgai negalėjo įrašyti nieko geresnio, nors ir leido po vieną naują albumą beveik kiekvienais devintojo dešimtmečio metais. 1981-ųjų "Deuce" ir 1982-ųjų "Tough" - šie albumai netapo dideliais hitais. Nuo 1983-ųjų metų Kurtis Blow pradėjo reikštis ir kaip prodiuseris, dirbo su įvairias Hip-Hop'o ir R&B atlikėjais. Geriausiai jam sekėsi su grupe Fat Boys, kuriai jis padėjo išgarsėti. Sekantis reperio albumas "Ego Trip" pasirodė 1984-aisiais ir buvo gana sėkmingas, ypač dėl tokių kūrinių, kaip "AJ Scratch", "Basketball" ir dueto su Run-D.M.C. - "8 Million Stories". Savo karjerą reperis pratęsė kultiniame Hip-Hop'o filme "Krush Groove", kuriame jis atliko "If I Ruled the World" - didžiausią hitą nuo "The Breaks" laikų.

"If I Ruled the World" buvo paskutinis Kurtis'o sužibėjimas, kadangi Hip-Hop'o judėjimas vis didėjo, o jo stilius nesikeitė ir ilgainiui paseno. 1985-ųjų albumas "America" liko nepastebėtas, o 1986-aisiais pasirodęs "Kingdom Blow" buvo priimtas gana šaltai, nepaisant chart'uose sublizgėjusio singlo "I'm Chillin". Muzikos kritikai tiesiog sutrypė paskutinįjį reperio albumą "Back by Popular Demand", išleistą 1988-aisiais. Beveik be išimties visi kritikai sakė, kad vien jau albumo pavadinimas neatitinka tikrovės. Taip Kurtis Blow nuslinko į kitų atlikėjų šešėlį, tačiau surado būdų, kaip išlaikyti savo populiarumą ir tuo pačiu išlaikyti old school repo stilių gyvą. Praėjusio dešimtmečio pradžioje jis panaudojo senąją repo medžiagą televizinėje muilo operoje "One Life to Live", o vėliau praleido keletą metų vesdamas old school repo laidą, Los Andželo radijo stotyje "Power 106". 1997-aisiais įrašų kompanija "Rhino Records" atkreipė dėmesį į Kurtis'o vaidmenį Hip-Hop'o istorijoje ir pasamdė prodiusuoti, sudaryti ir atlikti kitus darbus, kuriant trijų albumų seriją "Kurtis Blow Presents the History of Rap". Tais pačiais metais jis atliko viena pagrindinių vaidmenų dokumentiniame Hip-Hop'o filme "Rhyme and Reason". Repo veterano Kurtis'o Blow muzika neliko nepastebėta ir neįvertinta jaunesnių Hip-Hop'o atlikėjų, kurie prikėlė naujam gyvenimui jo kūrybą. Nas įrašė "If I Rule the World" versiją su Lauryn Hill, dar 1996-aisiais pasirodžiusiam albumui "It Was Written", o R&B grupė Next panaudojo "Christmas Rappin" ištraukas savo superhitui "Too Close".

Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Muzika

Komentarai (0)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Komentarų nėra. Būk pirmas!
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2025 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Nuotraukos

Panaši muzika

Music.lt

Pokalbiai  Įvykiai 
03:51 - Silentist
Blemba daug beef'o...
22:51 - einaras13
Vis tik suklydau, dabar iš komentarų sužinojau, kad buvo daug beef'o tarp jo ir kitų grupės narių. Vis tiek, dabar jau visa tai yra nebesvarbu
21:49 - einaras13
R.I.P. Brant Hinds (ex-Mastodon). Kai Joe Duplantier pasakė šią naujieną per Gojiros koncą, negalėjau patikėt. Žmogus tik išėjo iš grupės, galimai norėdamas pasidžiaugt gyvenimu, ir buvo su motociklu nudaužtas sankryžoj. Life is a bitch.
17:46 - einaras13
Atsirado šviežias kito žmogaus postas fb evente, kad 19:00 Neckbreakker ir 20:15 Gojira. Pačiu laiku sužinota. Ypač tiems, kas iš kitų miestų važiuoja.
17:44 - einaras13
A7X kai koncertavo, tai apšildymas prasidėjo 19 h nepaisant to, jog visur renginio pradžia buvo žymima 20 h.
17:43 - einaras13
Vėl Live Nation komunikacija yra šūdų krūva. Bus Neckbreakker apšildymas, ko orgai iki šiol nepaskelbė (info ateina per atskirus komentuotojus ir pačios Neckbreakker profilį). Laikas neaišku, ar 20 h apšildymas, ar jau Gojira
15:56 - Konditerijus
Mhm, taškysitės prakaitu.
15:41 - einaras13
Man nuoširdžiai baisu, kas bus tam Lukiškių kalėjimo kiemelyje... man atrodo baisiai per maža erdvė, jie sold out'ino ir po to dar 100 bilietų paleido. Avenged Sevenfold berods nebuvo sold out'o ir jau buvo per ankšta.
15:30 - Konditerijus
Būčiau tas žmogus, kuris įsijungia Shazam per koncertą
15:26 - Konditerijus
Nežinau nei vienos dainos
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 0
  Neregistruotų vartotojų: 2552
  Iš viso užsiregistravę: 73667
  Naujausias narys: Carmenslumb
  Šiandien apsilankė: 36710