Jūs galite būti gangsta repo gerbėjas, galite būti "Native Tongues" jazz-repo fanas arba klausyti visko iš eilės, tačiau jums vis tiek teks susitaikyti su faktu, kad Masta Ace yra vienas geriausių Hip-Hop'o lyrikų per visą istoriją, nepaisant to, jis yra ir vienas labiausiai neįvertintų Hip-Hop'o veteranų. Jau daugiau nei 15 metų tęsiantis karjerą Bruklino reperis niekada nesimėgavo didele komercine sėkme, kuri bent iš dalies būtų atlygis už darbą, tačiau iš kritikų pusės turbūt pripažinimo jam netrūksta. Puikius kritikų ir gerbėjų atsiliepimus Masta Ace gali laikyti kaip geriausią jo įvertinimą, nes nieko geresnio jam pasiekti jau nepavyks. 2004-aisiais Masta Ace nusprendė baigti karjerą.
Masta Ace, kaip ir daugelis Niujorko MC, augo nepavydėtinose sąlygose, Brownsville rajone, Brukline. Hip-Hop'o scenoje jis debiutavo 9-ajame dešimtmetyje kaip legendinės grupės Juice Crew (Marley Marl, MC Shan, Big Daddy Kane, Biz Markie, Roxanne Shante, Craig G.) narys, o pirmą kartą save išryškino 1988-aisiais, kai kartu su Big Daddy Kane, Kool G Rap ir Craig G. įrašė partiją klasikiniam Marley Marl'o albumo-kompiliacijos "In Control… Vol. 1" kūriniui "The Symphony". Minėtame albume taip pat buvo pora Masta Ace solo kūrinių, kurie padėjo jam pasirašyti kontraktą su "Cold Chillin' Records". Debiutinį albumą "Take A Look Around" Masta Ace išleido 1990-aisiais. Klasika tapo tokie kūriniai kaip "Music Man", "Letter to the Better" ir "Me And The Biz". Pastarasis buvo išleistas atskiru singlu ir sulaukė nemažo dėmesio, kadangi jame Masta Ace labai vykusiai pamėgdžiojo Biz Markie. Tačiau netrukus jis paliko kompaniją, kuri nesugebėjo tinkamai pristatyti albumą, ir persikėlė į Vakarus, pasirašė kontraktą su Los Andželo leiblu "Delicious Vinyl" ir, kartu su savo grupe Masta Ace Incorporated (Lord Digga, Leschea, Paula Perry), įrašė albumą "Slaughtahouse", kurį išleido 1993-ais metais. Tai buvo albumas, sulaužęs ribas tarp Vakarų ir Rytų pakrantės Hip-Hop'o. Griežti rhyme'ai apie juodojo geto negandas, plėšikaujančius vaikus ir nevykėlius MC iš pradžių patiko underground'o publikai, tačiau tik "Jeep Ass Niguh" remiksas atnešė albumui tikrąją sėkmę.
Vėliau Masta Ace įrašė kūrinį Spike Lee filmo "Crooklyn" garso takeliui kartu su kitais Bruklino atstovais Special Ed ir Buckshot - trijulė buvo pasivadinusi Crooklyn Dodgers. Trečią savo albumą "Sittin' On Chrome" Masta Ace su savo grupe pateikė 1995-ais metais. "Born To Roll" pavertė Masta Ace nacionaline žvaigžde. Beje, pastarojo kūrinio melodiją 2000-aisiais susemplavo De La Soul savo kūrinyje "All Good". Palikęs "Delicious Vinyl", Masta pasuko į užkulisius, pradėjo prodiuserio karjerą ir darbą su savo grupės Masta Ace Incorporated narius - Leschea ir Paula Perry, tačiau nepamiršo ir to, ką geriausiai moka. 2000-aisiais Masta Ace pranešė apie save įrašydamas "Hellbound" - bendrą kūrinį su Eminem'u, po to atėjo laikas sekančiam albumui "Disposable Arts". Tai buvo pilnas pykčio darbas, paveiktas 2Pac'o ir Biggie mirties bei sugedusio Hip-Hop'o įvaizdžio. Kai kurie albumo kūriniai buvo netgi savotiškos satyros, menkinančios naują, grandinėmis apsikarsčiusių reperių kartą. Jo taikinyje atsidūrė turtingiausios įrašų kompanijos, tokios kaip "Cash Money" ir "Roc-A-Fella". Tačiau tai tik dalis to, ką galima rasti "Disposable Arts" albume. Tiek muzikine, tiek repo atlikimo kokybės prasme tik nedaugelis naujojo amžiaus albumų galėjo prilygti šiam darbui.
Masta Ace nusprendė grįžti jau paskutinį kartą 2004-aisiais. 5-asis jo albumas "A Long Hot Summer" pasirodys 2004-ųjų pabaigoje, po to jis pakabins mikorofoną ir valgys prodiuserio duoną.
Masta Ace, kaip ir daugelis Niujorko MC, augo nepavydėtinose sąlygose, Brownsville rajone, Brukline. Hip-Hop'o scenoje jis debiutavo 9-ajame dešimtmetyje kaip legendinės grupės Juice Crew (Marley Marl, MC Shan, Big Daddy Kane, Biz Markie, Roxanne Shante, Craig G.) narys, o pirmą kartą save išryškino 1988-aisiais, kai kartu su Big Daddy Kane, Kool G Rap ir Craig G. įrašė partiją klasikiniam Marley Marl'o albumo-kompiliacijos "In Control… Vol. 1" kūriniui "The Symphony". Minėtame albume taip pat buvo pora Masta Ace solo kūrinių, kurie padėjo jam pasirašyti kontraktą su "Cold Chillin' Records". Debiutinį albumą "Take A Look Around" Masta Ace išleido 1990-aisiais. Klasika tapo tokie kūriniai kaip "Music Man", "Letter to the Better" ir "Me And The Biz". Pastarasis buvo išleistas atskiru singlu ir sulaukė nemažo dėmesio, kadangi jame Masta Ace labai vykusiai pamėgdžiojo Biz Markie. Tačiau netrukus jis paliko kompaniją, kuri nesugebėjo tinkamai pristatyti albumą, ir persikėlė į Vakarus, pasirašė kontraktą su Los Andželo leiblu "Delicious Vinyl" ir, kartu su savo grupe Masta Ace Incorporated (Lord Digga, Leschea, Paula Perry), įrašė albumą "Slaughtahouse", kurį išleido 1993-ais metais. Tai buvo albumas, sulaužęs ribas tarp Vakarų ir Rytų pakrantės Hip-Hop'o. Griežti rhyme'ai apie juodojo geto negandas, plėšikaujančius vaikus ir nevykėlius MC iš pradžių patiko underground'o publikai, tačiau tik "Jeep Ass Niguh" remiksas atnešė albumui tikrąją sėkmę.
Vėliau Masta Ace įrašė kūrinį Spike Lee filmo "Crooklyn" garso takeliui kartu su kitais Bruklino atstovais Special Ed ir Buckshot - trijulė buvo pasivadinusi Crooklyn Dodgers. Trečią savo albumą "Sittin' On Chrome" Masta Ace su savo grupe pateikė 1995-ais metais. "Born To Roll" pavertė Masta Ace nacionaline žvaigžde. Beje, pastarojo kūrinio melodiją 2000-aisiais susemplavo De La Soul savo kūrinyje "All Good". Palikęs "Delicious Vinyl", Masta pasuko į užkulisius, pradėjo prodiuserio karjerą ir darbą su savo grupės Masta Ace Incorporated narius - Leschea ir Paula Perry, tačiau nepamiršo ir to, ką geriausiai moka. 2000-aisiais Masta Ace pranešė apie save įrašydamas "Hellbound" - bendrą kūrinį su Eminem'u, po to atėjo laikas sekančiam albumui "Disposable Arts". Tai buvo pilnas pykčio darbas, paveiktas 2Pac'o ir Biggie mirties bei sugedusio Hip-Hop'o įvaizdžio. Kai kurie albumo kūriniai buvo netgi savotiškos satyros, menkinančios naują, grandinėmis apsikarsčiusių reperių kartą. Jo taikinyje atsidūrė turtingiausios įrašų kompanijos, tokios kaip "Cash Money" ir "Roc-A-Fella". Tačiau tai tik dalis to, ką galima rasti "Disposable Arts" albume. Tiek muzikine, tiek repo atlikimo kokybės prasme tik nedaugelis naujojo amžiaus albumų galėjo prilygti šiam darbui.
Masta Ace nusprendė grįžti jau paskutinį kartą 2004-aisiais. 5-asis jo albumas "A Long Hot Summer" pasirodys 2004-ųjų pabaigoje, po to jis pakabins mikorofoną ir valgys prodiuserio duoną.