Tai, kad gimė viename seniausių Vokietijos miestų, Augsburge, nesutrukdė Niels‘ui Van Gogh‘ui kurti bene aštriausią šoki muziką visoje šalyje. Diskus sukti Van Gogh‘as pradėjo dar 1993-aisiais, kai jam tebuvo 15 metų. Jis greitai iškilo savo srityje ir pradėjo groti populiariuose šalies klubuose, o vėliau jo pasirodymais džiaugėsi ir šokių grasių festivalių, kaip Berlyno „Meilės paradas“, žiūrovai. Pajuto jis ir topų sėkmę. 1998-aisiais Van Gogh‘as pateikė pirmą savo singlą „Pulverturm“ – neįprastą, tačiau puikiai prodiusuotą „trance“ stiliaus kūrinį su pulsuojančiais efektais ir galinga bosine linija. Miuncheno kompanijos „Kosmo Records“ išleistą kūrinį prodiuosuoti padėjo vienas labiausiai geidžiamų Vokietijos studijos meistrų, Eniac (iš dueto „Novy vs. Eniac“, 1997-aisiais sukūrusio pasaulinį hitą „Superstar"). Nieko nuostabaus, kad „Pulverturm“ pasiekė Vokietijos šokių muzikos topo viršūnę bei puikiai pasirodė dar keliose Europos šalyse. Ir dviejuose sekančiuose singluose Van Gogh‘as liko ištikimas tiek „Kosmo Records“, tiek savo išskirtiniam muzikos stiliui: 1999-aisiais pasirodė „Doppelganger“, o po metų – ir „Psychopath“. Nors abu darbai sulaukė populiarumo klubuose ir Vokietijos muzikos gerbėjų širdyse, pasiekti tokios komercinės sėkmės, kaip jų pirmtakas, nesugebėjo.