„The Byrds“ buvo populiari Amerikos roko grupė, susikūrusi Kalifornijoje, Los Andželo mieste, 1964-aisiais metais.
Vizitine jų kortele tapo pop-roko stiliaus koveriai – Bob‘o Dylan‘o „Mr. Tambourine Man“ bei Pete‘o Seeger‘io „Turn! Turn! Turn!“ – o taip pat ir originalūs kūriniai „I’ll Feel a Whole Lot Better“ bei „Eight Miles High“.
„The Byrds“ populiarūs ir įtakingi buvo 7-ojo dešimtmečio pabaigoje bei 8-ojo dešimtmečio pradžioje. Kolektyvas derino britų invazijos skambesį su folk ir pop muzikos elementais. Jų kūryba taip pat paskatino tokių žanrų atmainų kaip folk-rokas, „space“ rokas, „raga“ rokas, psichodelinis rokas, „jangle“ pop, atsiradimą. Su jų 1968-ųjų metų albumu „Sweetheart of the Rodeo“, kuriame pasirodė ir Gram Parsons, siejamas ir kantri rokas.
Po keleto sudėties pasikeitimų (grupėje visą laiką išliko tik pagrindinis dainininkas/gitaristas Roger‘is McGuinn‘as), kolektyvas 1973-aisiais metais iširo.
19991-aisiais „The Byrds“ priimti į rokenrolo šlovės muziejų, o po grupės veiklos nutraukimo net keli jos nariai pradėjo sėkmingas solines karjeras. 2004-aisiais metais žurnalo „Rolling Stone“ sudarytame geriausių visų laikų atlikėjų sąraše „The Byrds“ atsidūrė 45-oje pozicijoje.
Vizitine jų kortele tapo pop-roko stiliaus koveriai – Bob‘o Dylan‘o „Mr. Tambourine Man“ bei Pete‘o Seeger‘io „Turn! Turn! Turn!“ – o taip pat ir originalūs kūriniai „I’ll Feel a Whole Lot Better“ bei „Eight Miles High“.
„The Byrds“ populiarūs ir įtakingi buvo 7-ojo dešimtmečio pabaigoje bei 8-ojo dešimtmečio pradžioje. Kolektyvas derino britų invazijos skambesį su folk ir pop muzikos elementais. Jų kūryba taip pat paskatino tokių žanrų atmainų kaip folk-rokas, „space“ rokas, „raga“ rokas, psichodelinis rokas, „jangle“ pop, atsiradimą. Su jų 1968-ųjų metų albumu „Sweetheart of the Rodeo“, kuriame pasirodė ir Gram Parsons, siejamas ir kantri rokas.
Po keleto sudėties pasikeitimų (grupėje visą laiką išliko tik pagrindinis dainininkas/gitaristas Roger‘is McGuinn‘as), kolektyvas 1973-aisiais metais iširo.
19991-aisiais „The Byrds“ priimti į rokenrolo šlovės muziejų, o po grupės veiklos nutraukimo net keli jos nariai pradėjo sėkmingas solines karjeras. 2004-aisiais metais žurnalo „Rolling Stone“ sudarytame geriausių visų laikų atlikėjų sąraše „The Byrds“ atsidūrė 45-oje pozicijoje.