Grupė, kurios muziką kritikai apibūdiną kaip kažką tarp "Hootie & the Blowfish" ir "Live", Third Eye Blind, groja užvedančią, pagaunčią ir melodingą post-grunge stiliaus muziką. Pirmasis jų singlas "Semi-Charmed Life" tapo hitu 1997-ųjų pavasarį. San Frankciske susikūrusį kvartetą sudarė: vokalistas Stephan'as Jenkins'as, gitaristas Kevin'as Cadogan'as, bosistas Arion'as Salazar'as ir būgnininkas Brad'as Hargraves'as.
Po to, kai Kalifornijos Berklio universitete Jenkins'as gavo anglų kalbos diplomą, jis susikoncentravo į solo pasirodymus San Frankcisko publikai. Prieš pradėdamas solo karjerą jis keturis metus praleido grodamas kartu su vietinėmis grupėmis, tačiau neilgai trukus po to, kai pradėjo koncertuoti vienas, jis nusprendė įkurti grupę. Kai kelios suburtos sudėtys nesiklijavo, buvęs "Fungo Mungo" bosistas Arion'as Salazar'as prisijungė prie grupės, kuri jau vadinosi "Third Eye Blind". Grupei atliekant vieną iš savo pasirodymų, Jenkins'ui prisistatė buvęs Joe Satriani studentas, gitaristas Kevin'as Cadogan'as. 1995-ųjų pabaigoje jis prisijungė prie grupės, kartu atsivesdamas ir buvusį "Counting Crows" būgnininką Brad'ą Hargraves'ą.
Tuo metu, kai "Third Eye Blind" dar tik pradėjo judėti iš vietos, Jenkins'as susilaukė dėmesio iš didžiųjų leidybinių firmų po to, kai jo prodiusutas "The Braids" "Queen" dainos "Bohemian Rhapsody" koveris tapo pasauliniu hitu. Neilgai trukus, jis pasirašė leidybinę sutartį, kuri įėjo į istoriją, kaip didžiausias kontraktas, pasirašytas su atlikėju, neišleidusiu nei vieno singlo. Kartas nuo karto grodami JAV pakrantėje, Third Eye Blind pritraukė nemažai gerbėjų, o taip pat įrašė 14-ą savo demo dainų, kurios sudomino įrašų kompanijas. Susidomėjimas grupe didėjo, kai 1996-ųjų balandį Third Eye Blind nesąžiningu būdu sugebėjo surengti apšildantį koncertą prieš žvaigždžių iš Didžiosios Britanijos, Oasis, pasirodymą San Franciske. Pasirodymo metu jie dar neturėjo sutarties, tačiau puikiai atlikę savo kūrinius jie pradėjo karą dėl savęs tarp leidybinių firmų. Third Eye Blind pasirašė sutartį su Elektra/Asylum, nes būtent ši kompanija pasiūlė jiems didžiausią kūrybinę laisvę ir taip pat leido Jenkins'ui dirbti, kaip albumo prodiuseriui. Po sutarties su Elektra pasirašymo, jam taip pat buvo pasiūlytas prodiuserio darbas, o tiksliau - bandymas atrasti ir išpopuliarinti naujus atlikėjus bei grupes.
Jenkins'as prodiusavo debiutinį Third Eye Blind albumą, grupės pavadinimu, kuris buvo įrašytas San Franciske, padedant Eric'ui Valentine'ui, inžinieriui dirbusiam ir prie demo įrašų. "Third Eye Blind" buvo išleistas 1997-ųjų pavasarį, o per vasarą, jo pirmasis singlas, "Semi-Charmed Life", pakilo į moderniojo roko topo viršūnę. 1999-aisiais sekė albumas "Blue", per mėnesį parduotas 150,000 kopijų tiražu, tačiau tikėtosios sėkmės nesusilaukė. 2000-aisiais Third Eye Blind koncertavo, o vėliau paskelbė apie pertrauką ir daug kas manė, jog grupė išsiskirstė, tačiau 2003-aisiais ketvertas vėl sugrįžo - šįkart su albumu "Out Of The Vein".
Po to, kai Kalifornijos Berklio universitete Jenkins'as gavo anglų kalbos diplomą, jis susikoncentravo į solo pasirodymus San Frankcisko publikai. Prieš pradėdamas solo karjerą jis keturis metus praleido grodamas kartu su vietinėmis grupėmis, tačiau neilgai trukus po to, kai pradėjo koncertuoti vienas, jis nusprendė įkurti grupę. Kai kelios suburtos sudėtys nesiklijavo, buvęs "Fungo Mungo" bosistas Arion'as Salazar'as prisijungė prie grupės, kuri jau vadinosi "Third Eye Blind". Grupei atliekant vieną iš savo pasirodymų, Jenkins'ui prisistatė buvęs Joe Satriani studentas, gitaristas Kevin'as Cadogan'as. 1995-ųjų pabaigoje jis prisijungė prie grupės, kartu atsivesdamas ir buvusį "Counting Crows" būgnininką Brad'ą Hargraves'ą.
Tuo metu, kai "Third Eye Blind" dar tik pradėjo judėti iš vietos, Jenkins'as susilaukė dėmesio iš didžiųjų leidybinių firmų po to, kai jo prodiusutas "The Braids" "Queen" dainos "Bohemian Rhapsody" koveris tapo pasauliniu hitu. Neilgai trukus, jis pasirašė leidybinę sutartį, kuri įėjo į istoriją, kaip didžiausias kontraktas, pasirašytas su atlikėju, neišleidusiu nei vieno singlo. Kartas nuo karto grodami JAV pakrantėje, Third Eye Blind pritraukė nemažai gerbėjų, o taip pat įrašė 14-ą savo demo dainų, kurios sudomino įrašų kompanijas. Susidomėjimas grupe didėjo, kai 1996-ųjų balandį Third Eye Blind nesąžiningu būdu sugebėjo surengti apšildantį koncertą prieš žvaigždžių iš Didžiosios Britanijos, Oasis, pasirodymą San Franciske. Pasirodymo metu jie dar neturėjo sutarties, tačiau puikiai atlikę savo kūrinius jie pradėjo karą dėl savęs tarp leidybinių firmų. Third Eye Blind pasirašė sutartį su Elektra/Asylum, nes būtent ši kompanija pasiūlė jiems didžiausią kūrybinę laisvę ir taip pat leido Jenkins'ui dirbti, kaip albumo prodiuseriui. Po sutarties su Elektra pasirašymo, jam taip pat buvo pasiūlytas prodiuserio darbas, o tiksliau - bandymas atrasti ir išpopuliarinti naujus atlikėjus bei grupes.
Jenkins'as prodiusavo debiutinį Third Eye Blind albumą, grupės pavadinimu, kuris buvo įrašytas San Franciske, padedant Eric'ui Valentine'ui, inžinieriui dirbusiam ir prie demo įrašų. "Third Eye Blind" buvo išleistas 1997-ųjų pavasarį, o per vasarą, jo pirmasis singlas, "Semi-Charmed Life", pakilo į moderniojo roko topo viršūnę. 1999-aisiais sekė albumas "Blue", per mėnesį parduotas 150,000 kopijų tiražu, tačiau tikėtosios sėkmės nesusilaukė. 2000-aisiais Third Eye Blind koncertavo, o vėliau paskelbė apie pertrauką ir daug kas manė, jog grupė išsiskirstė, tačiau 2003-aisiais ketvertas vėl sugrįžo - šįkart su albumu "Out Of The Vein".