Timbaland į repo muzikos industrijos viršūnę pakilo 10-ojo dešimtmečio pabaigoje, įspūdingai balansuodamas tarp savo sugebėjimo kurti paklausius hitus bei keisto savo prodiusavimo stiliaus. Tik keletas repo prodiuserių galėjo pasigirti sugebantys balansuoti tarp komercijos ir meno. Timbaland prodiusavo nesibaigiantį sąrašą hitų, tarp kurių – ir jo pažįstamos aplinkos Missy Elliott, Aaliyah, Jay-Z, Ginuwine, o taip pat ir kitos „A“ klasės žvaigždės, tokios kaip Ludacris, Snoop Dogg‘as, Nas‘as, Justin‘as Timberlake‘as. Ir net dirbdamas su tokio ryškumo atlikėjais, jis visuomet sugebėdavo išlaikyti ir savo produkcijoje perteikti individualumo ir kūrybiškumo jausmą. Kai klausai Timbaland kurtos muzikos, tau niekuomet neiškils abejonė, kieno tai darbas: užsikertantys sunkūs bosai muša subalansuotai su skardžiais bei aukštais sinteziniais garsais. Visi, klausantys šio atstovo darbų, atpažįsta ir keletą kitų jo skiriamųjų bruožų, kurių vienas – nenaudoti semplų.
Taigi, praėjusio amžiaus pabaigoje, kai Timbaland scenoje dar buvo sąlyginai naujokas, iš Vigrinijos kilęs vyrukas bendradarbiavo su plačiu ratu atlikėju – dirbo prie Missy darbo „The Rain“, Aaliyah „If Your Girl Only Knew“ bei Ginuwine „Pony“. Vėliau, savo vardą įtvirtinęs trim minėtais darbais, jis pradėjo kurti kartu su pagrindinėmis repo industrijos figūromis, tai yra Jay-Z („Big Pimpin'“), Nas („You Won't See Me Tonight“), Snoop Dogg‘as ("Snoop Dogg [What's My Name, Pt. 2]") bei Ludacris („Rollout [My Business]“). Taip pat jis kartas nuo karto prikišdavo rankas ir prie mažiau žinomų regioninių atlikėjų, tokių kaip Petey Pablo ("Raise Up"), Pastor Troy ("Are We Cuttin'") ir Tweet ("Oops (Oh My)"). Vis didėjant jo, kaip itin sėkmingo prodiuserio, populiarumui, Timbaland galiausiai įkūrė ir savo paties įrašų studiją – „Beat Club“ – bei pradėjo į muzikos topus leisti savo paruoštus atlikėjus, tokius kaip Bubba Sparxxx ir Ms. Jade. Jo įrašai, dažniausiai prie kurių buvo galima pamatyti ir artimiausią jo kūrybos draugo Magoo vardą, tapo neatsiejama populiariausių reperių kūrybos dalimi: tarp jo partnerių galima paminėti tokias žvaigždes, kaip Missy Elliott, Jay-Z, Ludacris, Wyclef‘as Jean‘as.
Taigi, praėjusio amžiaus pabaigoje, kai Timbaland scenoje dar buvo sąlyginai naujokas, iš Vigrinijos kilęs vyrukas bendradarbiavo su plačiu ratu atlikėju – dirbo prie Missy darbo „The Rain“, Aaliyah „If Your Girl Only Knew“ bei Ginuwine „Pony“. Vėliau, savo vardą įtvirtinęs trim minėtais darbais, jis pradėjo kurti kartu su pagrindinėmis repo industrijos figūromis, tai yra Jay-Z („Big Pimpin'“), Nas („You Won't See Me Tonight“), Snoop Dogg‘as ("Snoop Dogg [What's My Name, Pt. 2]") bei Ludacris („Rollout [My Business]“). Taip pat jis kartas nuo karto prikišdavo rankas ir prie mažiau žinomų regioninių atlikėjų, tokių kaip Petey Pablo ("Raise Up"), Pastor Troy ("Are We Cuttin'") ir Tweet ("Oops (Oh My)"). Vis didėjant jo, kaip itin sėkmingo prodiuserio, populiarumui, Timbaland galiausiai įkūrė ir savo paties įrašų studiją – „Beat Club“ – bei pradėjo į muzikos topus leisti savo paruoštus atlikėjus, tokius kaip Bubba Sparxxx ir Ms. Jade. Jo įrašai, dažniausiai prie kurių buvo galima pamatyti ir artimiausią jo kūrybos draugo Magoo vardą, tapo neatsiejama populiariausių reperių kūrybos dalimi: tarp jo partnerių galima paminėti tokias žvaigždes, kaip Missy Elliott, Jay-Z, Ludacris, Wyclef‘as Jean‘as.