Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

"Life Thru A Lens" palaiko

MMoni55 MMoni55
 Aktyvus naujokas
sampale sampale
 Narys
meskispeskis meskispeskis
 Aktyvus narys

Copyright 2001-2018 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.
Pasiūlė Daina Mėgsta
DjVaids Rick Astley Beautiful Life
 Rick Astley
 
Rolandas19770710 Cradle of Filth Babalon A.D. (So Glad For The Madness)
 Cradle of Filth
 Galia, kad koncerte nebuvo itraukta i playlista. Ko gero geriausias cof gabalas ever man.
Konditerijus Tom Waits Green Grass
 Tom Waits
 
ganedas Lou Reed Smiles
 Lou Reed
 
Sahja Lesiem Humilitas
 Lesiem
 
Silentist Linda Ronstadt Don't Know Much (su Aaron Neville)
 Linda Ronstadt
 
DeLaLiutishkuz Lou Reed Coney Island Baby
 Lou Reed
 

Šiuo metu vertiname


Eric Prydz Eric Prydz
6,7

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
20:39 - edzkaa1
hm.. įdomu kas
20:33 - Amaya
Čia kažkas minėjo B-T tai iš tiesų jų dainų temos gan dažnai kartojasi, tad kartu su eng subais klausant po kelių kartų net gali suprasti kelius žodžius
20:05 - 4Blackberry
Tas tekstas labai vaizdingas visų pirmiausia. Poetinė kalba nelabai man. Bet va paskaičiau porą kartų ir stovi vaizdai galvoje.
19:12 - 4Blackberry
Reik paskaityt, kad pasisemčiau įkvėpimo eilėraščiui
19:10 - einaras13
Man geriausias anaforos (tos pačios frazės, kad ir žodelio and kartojimas) pavyzdys yra Arthur'o Brown'o Ugnies poema Tie "and" tikrai įvaizdiną visą tą dramatišką ugnies siautėjimo peizažą.
19:04 - 4Blackberry
"And the joke has crossed the line
And the final word is mine
And the mist has touched the wood
And the words are understood"

Ahhh kaip gerai.
19:00 - 4Blackberry
Sunku man nekreipt dėmesio, jei suprantu lyricsus. Kai rusų klausau ar vokiečių tada kitaip
18:50 - einaras13
Aš ir angliškos muzikos klausydamas nelabai kreipiu dėmesio į žodžius, tekstas man yra antrinis reikalas po muzikos...
18:47 - Konditerijus
Paklausykim Buck-tick gabaliukų, ten mažai suprantama kalba žodžių, todėl gerai klausosi
18:25 - 4Blackberry
Reikia užbaigti kryžiažodžių knygelę pagaliau tą...
18:22 - 4Blackberry
Geriau jau listen to the sound... of silence
18:21 - 4Blackberry
Aš mielai jau nustočiau diskutuoti, kadangi matau, jog nėra jokio susikalbėjimo. Jau tiesiog pabodo ir viskas
18:18 - einaras13
Dabar aš pasakysiu tą patį, kas iš tavosios pusės išprovokavo mane čia pradėt "kelti balsą": kadangi šis ginčas tęsis dar kokius 74 komentarus be jokio rezultato, nematau prasmės toliau jame dalyvauti bei nepripažįstu nei vienos pusės teisios. Peace
18:15 - 4Blackberry
Net neprieštarauju, kad tobulumas kiekvienam savaip suprantamas. Aš dėl visai ko kito diskutuoju, o jūs vis įstrigę prie to pačio.
18:13 - 4Blackberry
Dar kartą aiškinu, aš nesistengiu įbrukti savo požiūrio, aš bandau ieškoti būdų diskutuoti, naujų idėjų nešti. Nes kai visi mąsto vienodai - koks tai įdomumas?
18:11 - einaras13
...vos tik pasiūlius alternatyvį požiūrį.
18:10 - einaras13
Anoks čia malonumas diskutuoti su žmogumi, kurio tikslas yra ne susitaikyti su kelių skirtingų požiūrių validumu, o įbrukti savišką percepciją. Ir taip, aš mėgstu būti teisus, bet mėgstu ir diskusijas. Bet ne tokias, kurias viena pusė siekia nutraukti...
18:09 - 4Blackberry
Ir čia, be abejo, including me
18:08 - 4Blackberry
Man atrodo, žmonės apskritai nemėgsta diskusijų, jie mėgsta būti teisūs. Jie mėgsta pritarti, jeigu požiūriai sutampa, tačiau vos atsiranda opozicija, kurią priimti tuo metu yra nenusiteikę, atsiranda konfliktas.
17:59 - 4Blackberry
Bet ateity žinosiu, kad geriau nebandyt su jumis kurti tokių diskusijų
17:57 - 4Blackberry
Ir ne tik mano diskutavimo stiliaus nemokate toleruoti, tačiau dar ir nesupratote, ką aš norėjau apie tą nelemtą tobulumą pasakyt Su Viliaus nuomone aš sutinku, tam neprieštarauju. O sakiau visai ką kita.
17:24 - 4Blackberry
... pasakyt.
17:23 - 4Blackberry
Nesupratote manęs visai. Jeigu aš savo nuomonę reiškiu griežtai ir stipriai, tai nereiškia, kad su manim ginčytis nebegalima ir būtinai reikia man pritarti. Aš priimu ir gerbiu kitų nuomones. Bandau kurti diskusiją, bet jūs nukertat viską ką bandau pasaky
16:20 - einaras13
Absoliučiai 100 procentų pritariu Viliui.
15:35 - velniux
Tiesiog aš asmeniškai nesuprantu žmonių, kurie kaltina kitų nuomonės reiškimą diskusijos žudimu ir užkerpėjusiom smegenim, bet patys bėga nuo diskusijos, nes vat jų vienintelė teisinga nuomonė nesulaukia palaikymo.
15:31 - velniux
...susiduri, tai šito efekto pripaišymas čia tampa bereikšmis. O kažkas tobulu tau tampa atrodyti tikrai dažnai ne po ilgo laiko, o kad ir po pirmos perklausos, pirmo pamatymo.
15:30 - velniux
Ir dar. Tu teisi dėl exposure efekto ir dėl to, kad kuo daugiau kažką matai/girdi, tuo dažnai tai tau labiau pradeda patikti. Bet jeigu tau žmogaus bruožas, daina, paveikslas ar bet kas kita atrodo nuostabiai gražus nuo pat pirmo karto, kai su juo susidur
15:27 - velniux
...argumentai tikrai
15:27 - velniux
... kodėl? Nes tu išgirsti nuomonę priešingą tavai, kuriai neišeina atsikirsti nenaudojant pseudointelektualių frazių kaip kad attack mode'ai, jog tau priešinga nuomonė yra "tingėjimas mąstyti" ir "užkerpėjusios smegenys". Ne nu, tiesiog neatremiami
15:24 - velniux
...tu pasakoji, kaip tobulų žmonių nebūna (būtent tavo ir pateikiama vos ne kaip faktas "end of discussion"), aš bandau tau pateikti kitokią nuomonę, kad tokios sąvokos kaip tobulumas supratimas yra individualus ir tada diskusija, pasak tavęs, tuo baigias
15:22 - velniux
4Blackberry, tu kažkaip labai keistai viską iškreipinėji ir kažkokias velnias žino iš kur susigalvotas išvadas po to darai. Kurioj vietoj, tu man parodyk, aš sakiau, kad apie subjektyvumą negali būti diskusijų? Čia kaip tik buvo komentaras apie tai, jog
17:26 - Pazistu_Mykola
reikia pripažint, kad C3PO daugiau mažiau teisingai sudėliojo viską.
17:13 - einaras13
Keista...
17:08 - 4Blackberry
Nieko.
17:05 - einaras13
Kaip skambu, kaip skambu, išsitirsiu būtinai (tą reguliariai ir darau), man pačiam mano sveikata rūpi. Ką dar skambaus skelsite?
17:01 - 4Blackberry
Man nerūpi švaistytis epitetais. Jeigu žmogus net nemoka kitų nuomonės priimti, kaltina norėjimu paiimti viršų savo nuomone, nors pats taip elgiasi, tada nežinau. Tokiam žmogui reikia gerai save išsitirti...
16:58 - einaras13
Vėlgi, darželinukų lygis yra skambi sąvoka, bet motyvas miglotas. Kokių dar gražių epitetų rasite?
16:52 - 4Blackberry
Kitas dalykas, jeigu nenorite, kad vyktų ginčai tokie pat per tą patį, tai tada neprovokuokite neprotingoms kalbomis manęs gintis.
16:50 - 4Blackberry
Rodos, ne aš pradėjau visa tai. Kodėl gi neišėjus iš darželinukų lygio ir nepradėjus elgtis kaip protingam suaugusiui?
16:48 - einaras13
Ir vėlgi, pasisvaidom kaltinimais be konkrečių nuorodų. Puiku, tas pats per tą patį. Keep going...
16:38 - 4Blackberry
Aha, matau, kaip mano nuomonė buvo suprasta, kai šiame monologe dar erezijas tokias apie mane skleidžiate... O jūs pats šitaip šnekėdamas, panašu, kad taikotės prie daugumos nuomonės. Ko visai nesmerkiu, bet man tai nepatraukli žmogaus savybė.
11:21 - einaras13
Taip, kaip tamsta reiškia nuomones, jau tikrai neveda progreso link. Tu eini į kažkokį betikslį filosofavimą vardan kažkokių dalykų išgryninimo, bet tai neturi jokios praktinės reikšmės. Sutinku, kad filosofuoti smagu, bet tai nieko neišsprendžia.
11:19 - einaras13
"ant viršaus" net nereikia. Geriau ją ginti konstruktyviai arba jos neginti.
11:19 - einaras13
Tavo požiūris liko suprastas, tiesiog problema tame, jog nuo bet kokio paprieštaravimo tu tiesiog nusprendi, jog diskusija neturi loginės tėkmės. Ir dar lygtais girdėjau, kad aš čia tas, kuris dažnai savo nuomonės apginti negali. Kartais jos ginti
11:17 - einaras13
Dekonstrukcionizmą? Kodėl aš turėčiau šia filosofinę doktrina remtis labiau nei kitomis? Čia atsiranda tamstos intencija išbalansuoti jau egzistuojančius filosofinio / kritinio mąstymo svertus, kuriais efektyviai (dažniausiai) naudojamasi.
11:10 - einaras13
kurio pasaulėžiūra ir kritinis mąstymas dar yra gilaus vystymosi stadijoje ir yra momentai, kurių jis tiesiog nemoka argumentuoti.
11:08 - einaras13
Ir vėl tobulumas, jau 37-ą kartą, tie patys argumentai. Šiaip, jei jau visada jauti tokią pareigą atsikirsti (ką jau esu minėjęs), tai bent jau nesikartok, nes kokybės jokios neprideda. Tai panašiau į užsispyrusį vaiką (nors praktiškai visi tokie esame)
08:46 - 4Blackberry
Man įdomu, kaip žmonės supranta žmonijos ėjimą į priekį. Vieni sako, kad viskas eina blogyn, kiti sako, kad viskas taip pat kaip anksčiau, treti tiki progresu. Aš prie pastarųjų, tik kartais kyla abejonės, matant, kaip žmonės renkasi reikšti nuomones.
08:32 - 4Blackberry
Diskusija vyksta ne apie anarchiją. Apskritai supratau, kad mano požiūris liko nesuprastas, gal net ir nesistengiama to padaryti.
07:36 - Pazistu_Mykola
kaip jau kartą buvo? Tada pirmyn
07:36 - Pazistu_Mykola
čia dabar ir vėl seks aiškinimai kaip anarchija gerai, o ten kur negerai, galima ignoruot arba pakeist apibrėžimą, nes sąvokos yra tik žodžiai ir apskritai tik 4Blackberry geriausiai žino jos reikšmę?
07:23 - 4Blackberry
O dėl mąstymo modelių, tai reikia žmonėms į visuomenę labiau integruoti dekonstrukcionizmą. Nes paskui va taip sėdite su užkerpėjusiomis smegenimis, mielieji.
06:57 - 4Blackberry
O mano nuomone, tobulumo sąvoką išvis reikia išmesti iš vartotino žodyno, kadangi jai priskirta reikšmė yra butaforinė.
06:54 - 4Blackberry
Gerai, tiesa yra subjektyvi is tam tikro aspekto. O manasis kokybiškos diskusijos supratimas ne toks. Kai sąvokas traktuoji savaip, tai nebūtinai reškia, kad kokybės nėra, apie pačių sąvokų reikšmes ir reikia diskutuoti.
00:31 - einaras13
Tiesa nėra subjektyvi bendra prasme. Tiesa yra daugialypė bendra prasme. Ir išvis, kvaila tikėtis kokybiškos diskusijos, kai definicijas traktuoji savaip. Ir kvaila tikėtis, jog kabinėjimasis prie beleko yra "modernesnis" mąstymo modelis.
00:09 - 4Blackberry
Nežinau, kaip pavadinti tai... ar konformizmu ar tiesiog tingėjimu mąstyti išėjus iš įsisenėjusių mąstymo modelių. Maybe both.

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 3
  Neregistruotų vartotojų: 34
  Iš viso užsiregistravę: 72679
  Naujausias narys: robertas1011
  Šiandien apsilankė: 203393
Reklamos nekenčia: 8


My status  Music.lt Skype
Muzika per facebook  Music.lt Facebook