prisiminus juk butent nuo prancuzu broliu Liumjeru visas kinas ir prasidejo... nezinau, kaip jums o as prancuzu kina nelabai megstu, galbut jis man labiau asocijojasi su jausmais, dramom melodramom, nesu didelis ju gerbejas, pripazistu ju geri is kinematografines puses, bet nelabai kada teko dometis. Is kitos puses prancuzu komedijos, dazniausiai jos buna kazkokios labai savotiskos, aisku kur klasika, su Lui de Fiunesu ar Pieru Risharu jos negali nepatikti. na bet siolaikines komedijos pvz su S. Marceau ka zinau tokios biski nuobodzios buna.
pasisengus truputuka viska isdeliot per lentinas... megstamiausi aktores: Juliette Binoche maniciau vien uz ja galima pamilti prancuzus :) nenoreciau kanors dievinti, na bet ja galima dievinti, ji viena is tu, prie tobulu. :) (Trois couleurs: Bleu)
Emmanuelle Seigner gal ir ankstoka ja pridet prie megstamiausiu, juk ziurejau vos 3 filmus na bet mane ji suzavejo. (Le scaphandre et le papillon (The Diving Bell and the Butterfly)
top 3 uzdaro Eva Green (Womb)
kas dar kas dar kas dar, papildykit mane, jeigu as ka pamirsau, arba pridekit ka savo skonio.
aktoriai, kaip ir megstamiausiu neturiu, nebent
Le Samourai
ir Et Dieu... crea la femme
kas dar kas dar nezinau, reiketu pagalvot, prisimint reziseriai... cia galima butu biskuti pasigylinti, pvz Prancuzijoj daug kur lenku/lenku kilmes reziseriu tokiu kaip Roman Polanski (the Pianist), Andrzej Zulawski (Szamanka ), Krzysztof Kieslowski (Trois couleurs trilogija).
ne taip lengva butu visus topinius isvardyti, na bet pats paciausias is siolaikiniu turbut butu Luc Besson. sitoj vietoj aisku reiketu pratesti minti, bet dabar mano laikas yra labai ribotas.
topiniai (ziureti) filmai, kolkas be eiles ir tvarkos:
Jeux interdits [Forbidden Games] 1952 Leon 1994 Quatre cents coups 1959 (Francois Truffaut) La Haine, 1995 (Mathieu Kassovitz) Trois couleurs (trilogija) Irreversible (2002, Gaspar Noe) Le fabuleux destin d'Amelie Poulain (2001) Le scaphandre et le papillon (2007) La grande illusion (The Grand Illusion) (1937) Alphaville, une etrange aventure de Lemmy Caution (1965) Jean-Luc Godard Intouchables (Untouchable) 2011 Le gendarme de Saint-Tropez (The Troops of St. Tropez) 1964 Emmanuelle 1974 Et Dieu... crea la femme 1956 Le Voyage dans la lune (A Trip to the Moon) 1902
cia filmukai is mano kuklios kolekcijos su kuriais siulau susipazinti ;) butinai atrasit kazka idomaus ir sau, aj ir dar jeigu amerikeciu kinas tai kaip bubble gumas su big makais ir kola, tai pas prancuzus galima atrasti uzmarinuotu sraigiu su vynu, skanaus :D
aurevoir :) |
2015 m. rugsėjo 26 d.
|
2017 m. gruodžio 19 d.
2016 m. gruodžio 31 d.
2016 m. lapkričio 21 d.
|
2015 m. spalio 4 d. 13:01:40
nemaciau.
+La grande vadrouille (1966)
____________________
su kvailiais nesigyncioju. virtualiai jusu, epas (╮°-°)╮ ┳━━┳ (╯°□°)╯ ┻━━┻
2015 m. rugsėjo 27 d. 18:17:17
Artistas?:)