Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Sweet


Muzika


Veiklos pradžia: 1968
Veiklos pabaiga: 1991
Valstybė: Didžioji Britanija
Pagrindinis stilius: Roko muzika
Oficiali svetainė


Parinkite labiausiai būdingus stilius:

Pridėti prie mėgstamiausių Hard rock

Mėgstamas stilius Pop rock

Pridėti prie mėgstamiausių Glam rock

Pridėti prie mėgstamiausių Classic rock




Informacija

 

"Sweet" atsiradimo istorija - tai tipiškas pavyzdys, kaip daroma komercinė sėkmė. Viskas prasidėjo 1970 metais, kai du apsukrūs menedžeriai Cinas ir Čepmenas nusprendė tapti dar ir kompozitoriais. Kaip tarė, taip padarė: sukūrė nemažai dainų, kurias dainuoti patys neišdrįso, o kitiems, jau žinomiems ir patyrusiems atlikėjams, kažkodėl pagailėjo duoti. O kad šie jų kūrybos bandymai nenueitų niekais, ėmė ieškoti jaunų, perspektyvių atlikėjų, kuriuos būtų galima suburti į roko grupę. Beje, tandemas ChinnChapman turi neabejotiną naujų talentų ieškojimų sugebėjimą: pakanka paminėti tokius jų dėka šlovę pelniusius atlikėjus, kaip "Smokie", Suzi Quatro, "Mud", "New World" ir kt. Abu menedžeriai nusprendė, kad susivėlę pasišiaušę underground tipo baidyklės jau gerokai įkyrėjo, ir atsirado kitokio imidžo atlikėjų poreikis: tai turėjo būti nors ir ilgaplaukiai (mada!), bet "švarūs" berniukai, o jei ištepti, supurvinti - tai tik grimu.

Kitaip sakant, reikėjo sukurti naujoviškus stabukus, į kuriuos žiūrėdamos merginos žviegtų iš džiaugsmo, o jų bendraamžiai stengtųsi būti panašūs į mėgiamos grupės muzikantus. Toks paauglių auditorijai skirtų dievukų poreikis egzistuoja jau nuo senų laikų: kadaise pirmuoju rokenroliniu dievaičiu tapo Elvis Preslis (storulis, pliktelėjęs rokenrolo pionierius Bilas Kalėjus tokiam vaidmeniui netiko, vėliau estafetę perėmė "bitlai", kitos roko grupės. Ir jei "natūraliu būdu" tokie subjektai neatsiranda, juos mikliai, pagal numatytą planą "padaro" apsukrūs šou biznio veikėjai. Taip kadaise buvo sulipdytas amerikietiškas "The Beatles" atitikmuo "The Monkees", vėliau "Kiss", o šiuo metu labiausiai peršamas paaugliško šaunaus imidžo etalonas - amerikiečių penkiukė "New Kids on the Block".

Muzikantus būsimajam ansambliui Cinas ir Čepmenas surado Londono priemiestyje. Pavadinimą "Sweet" ("Saldukai") taip pat sugalvojo būsimieji grupės "tėveliai". Į šią grupę buvo pakviesti keturi jauni muzikantai: dainininkas škotas Brajanas Konolis (Brian Connoly) iš Glazgo, boso gitara - Stivas Pristas (Steve Priest) iš Hajeso, solo gitara - Endrius Skotas (Andrew Scott) beje, iki užgimstant "Sweet" grojęs tik boso gitara) ir būgnai -Mikas Takeris (Mick Tucker) iš Midlsekso. Negalima šių muzikantų pavadinti visiškais pienburniais - ir muzikinės, ir gyvenimo patirties jie jau turėjo pakankamai. Visi, išskyrus būgnininką, jau buvo vedę, augino vaikus. B. Konolis ir M. Takeris buvo groję ansamblyje "Wainwright's gentleman" - ir ne bet su kuo, o su pačiais būsimaisiais "parpalais" J. Gilanu ir R. Gloveriu. Ne slapukas buvo ir A. Skotas, grojęs grupėje "Mayfield's mule", o S. Pristas uždarbiavo, įrašant įvairių žinomų atlikėjų plokšteles sesijinio muzikanto vaidmenyje.

Pirmas naujai iškeptas grupės blynelis - keturi singlai su dainomis: "Funny Funny", "Co-co", "Pappa Joe" ir "Little Willie" (šios dainos pateko į nedidelę sovietišką plokštelę, kurią taip buvo pamėgę Vilniaus radijo muzikos redaktoriai...). Patyrę plokštelių pasaulio lapinai Cinas ir Čepmenas įrašinėjant šias dainas elgėsi labai atsargiai: pirmąsias tris dainas "Sweet" nariai tik dainavo, o instrumentines partijas grojo įvairūs kviestiniai muzikantai. Tik "kepant" ketvirtą singlą "Little Wille", leido groti ir "Sweet". Beje, Nikas Čepmenas, daugiau kaip 30 populiariausių pasaulyje hitų autorius, nemoka groti nė vienu muzikos instrumentu...

Pirmosios "Sweet" dainos - tai tipiška "bubblegum" produkcija, kitaip sakant, vaikiška šokių muzika su tekstais iš pradinukų elementoriaus. Tai nebuvo panašu ir į roką, gal todėl tik po metų, 1971-aisiais, Brajanas O'Konolis išdrįso "Sweet" pavadinti roko ansambliu. Kad ir kaip ten būtų, tos pirmosios kūdikiškos kompozicijos nutiesė tiesų takelį į aukštas - vienąkart Nr.l Amerikoje, du kartus Anglijoje - topines pozicijas, nors reiklesnių roko fanų veiduose jos sukeldavo tik pašaipų šypsnį. "Svytai" tapo tikrais paaugliško amžiaus klausytojų stebuklais. Jų populiarumą ypač padidino pasirodymai per televiziją, kai muzikantus pristatydavo kaip naujus jaunimo maištininkus (gal norėta užpildyti tuštumą, kuri atsirado pasitraukus hipiams). Vieno tokio TV koncerto metu simpatingasis ilgaplaukis (tvarkingai sušukuotas!) blondinas Brajanas O'Konolis, baigęs dainuoti paskutinę dainą, ryžtingai į savo sulenktą koją perlaužė metalinį mikrofono stovą. Žurnalistai šį tariamai spontanišką jo veiksmą pakomentavo ironiškai: mikrofono stovą tikriausiai įpjovė dar prieš koncertą... Panašūs "maištingi" triukai buvo režisuojami bei atliekami ir koncertų salėse, stengiantis sukelti natūralumo, netikėtumo įspūdį.

Gali susidaryti vaizdas, kad visa "Sweet" ketveriukė - tai bevaliai, nevykėliai muzikantai. Tai, žinoma, netiesa: jiems dirigavo visagaliai menedžeriai, kontrakto replėmis suvaržę kiekvieną savarankišką muzikantų žingsnelį. Jie jautėsi lyg marionetės, tampomos miklių menedžerių - prodiuserių Cino ir Čepmeno pirštų. Nedžiugino jų ir meistriškai sukurtas naujų žalio jaunimėlio stabų kultas. "Kad ir kaip blogai mes pagrotume koncertuose Anglijoje, vis tiek publika klyks iš džiaugsmo, - su kartėliu balse viename interviu prisipažino "Sweet" muzikantai. - Turi pagaliau ateiti toks momentas, kai bent vienas klausytojas supras, kaip blogai mes grojame. Bet niekas, išskyrus žurnalistus, mūsų kažkodėl nekeiksnoja". Grupė labai norėjo užkariauti klausytojų auditoriją savo grojimu. "Sweet" beliko džiaugtis populiarumu kitose šalyse, kur pasisekimas buvo pelnomas labiau muzikine, apčiuopiama veikla, o ne staipymusi prieš įaudrintą paauglių auditoriją. Gastroliuojant už Anglijos sienų, jų klausydavosi kritiškiau nusiteikusi publika, kurios masinės informacijos priemonės taip stipriai neapdorojo, kaip tėvynėje. Ypač jiems sekėsi Vakarų Vokietijoje, kur net 14 singlų (t. y. kelis kartus daugiau negu Anglijoje) užkopė į pirmą topų vietą.

1974 metais apsukrioji dvejukė Činas-Čepmenas buvo išsikovoję jau labai tvirtas pozicijas popmuzikos rinkoje, o svarbiausias tikslas liko tas pats - kuo daugiau savo kūrybos dainų iškelti į aukštesnes pozicijas. Toms dainoms atlikti jie jau turėjo subūrę nemažą atlikėjų ratelį - ne tik "Sweet", bet ir Suzi Quatro, "Mud".

Kartais topinėse varžytuvėse kildavo konkurencija tarp šių trijų atlikėjų, kurių patronai buvo tie patys... "Sweet", norėdami išlikti topinės šlovės zenite, turėjo progresuoti, keistis, nes per tuos kelerius metus viena į kitą labai panašios kompozicijos spėjo pabosti net pačiai nereikliausiai auditorijai. Siekdami tokio tikslo, patys menedžeriai - prodiuseriai ne tik sukūrė, bet ir ilgai aranžavo singlinę dainą "The Six Teens". Tai, ko gero, apskritai labiausiai pavykęs "Sweef * singlas, Tačiau topuose ši plokštelė pakilo tik į 7-ąją vietą. Tai jau pakvipo katastrofa. Neišgelbėjo ir kita daina, taip pat apskaičiuota sėkmei, - "Tum It Down". Na, o "Sweet" ta nesėkme neblogai pasinaudojo, beveik galutinai išsipainiodami iš Čino-Čepmeno diktato.

Nuo pat lemtingo kontrakto su Čino-Čepmeno "firma" pradžios "Sweet" muzikantai visokiais būdais stengėsi nors kiek atleisti stipriai suveržtus pančius. Iš pradžių jie bandė neklausyti patronų nurodymų bent koncertų metu, vėliau mėgino į singlų antrąją, B pusę, įterpti savarankiškus kūrinėlius. Albumai, surinkti iš tokių, labiau į singlus orientuotų dainų, neturėjo pasisekimo. "Sweet" muzikantų ambicijos nebuvo patenkintos, o menedžeriai trynė delnus, džiaugdamiesi didele singlinių hitų sėkme. Muzikantai ilgai kentė tokią geležinę tvarką, kol pagaliau 1975 metais išsikovojo šiokią tokią laisvę: albumui "Sweet Fanny Adams" patys pasirinko prodiuserį - pirmąkart juo buvo ne Maikas Čepmenas, bet Filas Veinmenas. Ketveriukė buvo labai patenkinta šia plokštele, tačiau M. Čepmenas galvojo kitaip ir, įrašant albumą "Desolation Boulevard", vėl buvo prodiuseriu. Rietenos prasidėjo iš karto: muzikantai norėjo ją įrašyti "gyvą", lyg koncerte - be dublių, papildomų dailinimų, o prodiuseris lenkė prie garso įrašų "kosmetikos" ir pats atliko daugybę mikšeravimo triukų pradinėje įrašytoje juostoje, neatpažįstamai pakeisdamas pirminį skambesį. Visos šios sumaišties rezultatas - plokštelė, kuri nepatenkinojos autorių ir neturėjo jokios komercinės sėkmės. Jau tada, 1975 metais, spaudoje pasirodė "Sweet" muzikantų interviu, kuriuose jie dievagojosi patys esą pakankamai patyrę būti savo muzikos prodiuseriais. Tačiau komerciniai kontaktų gniaužtai dar jų nepaleido... Muzikantai nepuolė į neviltį ir visiems žadėjo, jog geriausia jų plokštelė dar ateityje. Tai, anot jų, turėjo būti "albumas iš didžiosios A", pagal savo vertę diskografijoje atitinkantis "The Beatles" puikųjį "Sgt. Pepper's" Lonely Hearts Club Band" ar "The Who" roko operą "Tommy".

Bet tokio lygmens albumo "Sweet" taip ir nesugebėjo išleisti. Tiesa, jie pamažu visiškai išsivadavo iš Čino-Čepmeno letenų, patys kūrė savo dainas, patys buvo savo plokštelių prodiuseriai. Plokšteles leido kasmet, bet jau pirmieji visai savarankiški jų kūrybiniai projektai parodė tik desperatišką norą atitrukti nuo atvirai komercinės muzikos štampų. Bet tas bėgimas nuo banalybių (kurios, beje, savo laiku "Sweet" ir padarė superžvaigždėmis) buvo labai nesėkmingas: viską, ką nauja jie panaudodavo savo kūryboje, visai nesunkiai buvo galima rasti ankstesnėje kitų roko įžymybių kūryboje - tai jau buvo tokių grupių, kaip "Led Zeppelin", "Vanilla Fudge", "Three Dog Night" ar "Deep Purple" plokštelėse. Labai daug dėmesio jie skyrė dainų aranžavimui. Taip visa "Blockbuster" kompozicijos melodija tebuvo labai prašmatniai aranžuotas ir ištęstas... vienas elementarus akordas. "To nedrįstų daryti net "Black Sabbath", - paironizavo muzikos kritikas, matyt, nelabai mėgstąs sunkųjį metalą.

Daug kam - man taip pat - bene labiausiai įsiminęs to savarankiško "Sweet" kūrybos periodo albumas - "Give Us A Wink" (1976): puikūs, melodingi hitai "Action", "Lies In Your Eyes", na, ir neapsimestinis muzikos kietumas. Tačiau nuo komercinės pakraipos dainelių jie taip niekada ir neatitrūko. Nepaisant visų grupės ieškojimų ar bandymų paįvairinti savo kūrybą, didžioji dauguma roko fanų taip niekada ir nepripažino "Sweet" roko grupe. O roku jų dainas laikė tik pati jauniausia ir nereikliausia to meto auditorija. Vienas straipsnis apie "Sweet" vadinasi "Hardrokas kūdikiams". Ir vis dėlto tai pernelyg griežtas šios grupės įvertinimas. Tiems "kūdikiams", kurie mėgo "Sweet" dainas paauglystėje, dabar, po dvidešimties metų išgirdus dainą "Fox On The Run" ar kurį kitą puikų hitą, nušvinta veidai.
Esamas tekstas

"Sweet" atsiradimo istorija - tai tipiškas pavyzdys, kaip daroma komercinė sėkmė. Viskas prasidėjo 1970 metais, kai du apsukrūs menedžeriai Cinas ir Čepmenas nusprendė tapti dar ir kompozitoriais. Kaip tarė, taip padarė: sukūrė nemažai dainų, kurias dainuoti patys neišdrįso, o kitiems, jau žinomiems ir patyrusiems atlikėjams, kažkodėl pagailėjo duoti. O kad šie jų kūrybos bandymai nenueitų niekais, ėmė ieškoti jaunų, perspektyvių atlikėjų, kuriuos būtų galima suburti į roko grupę. Beje, tandemas ChinnChapman turi neabejotiną naujų talentų ieškojimų sugebėjimą: pakanka paminėti tokius jų dėka šlovę pelniusius atlikėjus, kaip "Smokie", Suzi Quatro, "Mud", "New World" ir kt. Abu menedžeriai nusprendė, kad susivėlę pasišiaušę underground tipo baidyklės jau gerokai įkyrėjo, ir atsirado kitokio imidžo atlikėjų poreikis: tai turėjo būti nors ir ilgaplaukiai (mada!), bet "švarūs" berniukai, o jei ištepti, supurvinti - tai tik grimu.

Kitaip sakant, reikėjo sukurti naujoviškus stabukus, į kuriuos žiūrėdamos merginos žviegtų iš džiaugsmo, o jų bendraamžiai stengtųsi būti panašūs į mėgiamos grupės muzikantus. Toks paauglių auditorijai skirtų dievukų poreikis egzistuoja jau nuo senų laikų: kadaise pirmuoju rokenroliniu dievaičiu tapo Elvis Preslis (storulis, pliktelėjęs rokenrolo pionierius Bilas Kalėjus tokiam vaidmeniui netiko, vėliau estafetę perėmė "bitlai", kitos roko grupės. Ir jei "natūraliu būdu" tokie subjektai neatsiranda, juos mikliai, pagal numatytą planą "padaro" apsukrūs šou biznio veikėjai. Taip kadaise buvo sulipdytas amerikietiškas "The Beatles" atitikmuo "The Monkees", vėliau "Kiss", o šiuo metu labiausiai peršamas paaugliško šaunaus imidžo etalonas - amerikiečių penkiukė "New Kids on the Block".

Muzikantus būsimajam ansambliui Cinas ir Čepmenas surado Londono priemiestyje. Pavadinimą "Sweet" ("Saldukai") taip pat sugalvojo būsimieji grupės "tėveliai". Į šią grupę buvo pakviesti keturi jauni muzikantai: dainininkas škotas Brajanas Konolis (Brian Connoly) iš Glazgo, boso gitara - Stivas Pristas (Steve Priest) iš Hajeso, solo gitara - Endrius Skotas (Andrew Scott) beje, iki užgimstant "Sweet" grojęs tik boso gitara) ir būgnai -Mikas Takeris (Mick Tucker) iš Midlsekso. Negalima šių muzikantų pavadinti visiškais pienburniais - ir muzikinės, ir gyvenimo patirties jie jau turėjo pakankamai. Visi, išskyrus būgnininką, jau buvo vedę, augino vaikus. B. Konolis ir M. Takeris buvo groję ansamblyje "Wainwright's gentleman" - ir ne bet su kuo, o su pačiais būsimaisiais "parpalais" J. Gilanu ir R. Gloveriu. Ne slapukas buvo ir A. Skotas, grojęs grupėje "Mayfield's mule", o S. Pristas uždarbiavo, įrašant įvairių žinomų atlikėjų plokšteles sesijinio muzikanto vaidmenyje.

Pirmas naujai iškeptas grupės blynelis - keturi singlai su dainomis: "Funny Funny", "Co-co", "Pappa Joe" ir "Little Willie" (šios dainos pateko į nedidelę sovietišką plokštelę, kurią taip buvo pamėgę Vilniaus radijo muzikos redaktoriai...). Patyrę plokštelių pasaulio lapinai Cinas ir Čepmenas įrašinėjant šias dainas elgėsi labai atsargiai: pirmąsias tris dainas "Sweet" nariai tik dainavo, o instrumentines partijas grojo įvairūs kviestiniai muzikantai. Tik "kepant" ketvirtą singlą "Little Wille", leido groti ir "Sweet". Beje, Nikas Čepmenas, daugiau kaip 30 populiariausių pasaulyje hitų autorius, nemoka groti nė vienu muzikos instrumentu...

Pirmosios "Sweet" dainos - tai tipiška "bubblegum" produkcija, kitaip sakant, vaikiška šokių muzika su tekstais iš pradinukų elementoriaus. Tai nebuvo panašu ir į roką, gal todėl tik po metų, 1971-aisiais, Brajanas O'Konolis išdrįso "Sweet" pavadinti roko ansambliu. Kad ir kaip ten būtų, tos pirmosios kūdikiškos kompozicijos nutiesė tiesų takelį į aukštas - vienąkart Nr.l Amerikoje, du kartus Anglijoje - topines pozicijas, nors reiklesnių roko fanų veiduose jos sukeldavo tik pašaipų šypsnį. "Svytai" tapo tikrais paaugliško amžiaus klausytojų stebuklais. Jų populiarumą ypač padidino pasirodymai per televiziją, kai muzikantus pristatydavo kaip naujus jaunimo maištininkus (gal norėta užpildyti tuštumą, kuri atsirado pasitraukus hipiams). Vieno tokio TV koncerto metu simpatingasis ilgaplaukis (tvarkingai sušukuotas!) blondinas Brajanas O'Konolis, baigęs dainuoti paskutinę dainą, ryžtingai į savo sulenktą koją perlaužė metalinį mikrofono stovą. Žurnalistai šį tariamai spontanišką jo veiksmą pakomentavo ironiškai: mikrofono stovą tikriausiai įpjovė dar prieš koncertą... Panašūs "maištingi" triukai buvo režisuojami bei atliekami ir koncertų salėse, stengiantis sukelti natūralumo, netikėtumo įspūdį.

Gali susidaryti vaizdas, kad visa "Sweet" ketveriukė - tai bevaliai, nevykėliai muzikantai. Tai, žinoma, netiesa: jiems dirigavo visagaliai menedžeriai, kontrakto replėmis suvaržę kiekvieną savarankišką muzikantų žingsnelį. Jie jautėsi lyg marionetės, tampomos miklių menedžerių - prodiuserių Cino ir Čepmeno pirštų. Nedžiugino jų ir meistriškai sukurtas naujų žalio jaunimėlio stabų kultas. "Kad ir kaip blogai mes pagrotume koncertuose Anglijoje, vis tiek publika klyks iš džiaugsmo, - su kartėliu balse viename interviu prisipažino "Sweet" muzikantai. - Turi pagaliau ateiti toks momentas, kai bent vienas klausytojas supras, kaip blogai mes grojame. Bet niekas, išskyrus žurnalistus, mūsų kažkodėl nekeiksnoja". Grupė labai norėjo užkariauti klausytojų auditoriją savo grojimu. "Sweet" beliko džiaugtis populiarumu kitose šalyse, kur pasisekimas buvo pelnomas labiau muzikine, apčiuopiama veikla, o ne staipymusi prieš įaudrintą paauglių auditoriją. Gastroliuojant už Anglijos sienų, jų klausydavosi kritiškiau nusiteikusi publika, kurios masinės informacijos priemonės taip stipriai neapdorojo, kaip tėvynėje. Ypač jiems sekėsi Vakarų Vokietijoje, kur net 14 singlų (t. y. kelis kartus daugiau negu Anglijoje) užkopė į pirmą topų vietą.

1974 metais apsukrioji dvejukė Činas-Čepmenas buvo išsikovoję jau labai tvirtas pozicijas popmuzikos rinkoje, o svarbiausias tikslas liko tas pats - kuo daugiau savo kūrybos dainų iškelti į aukštesnes pozicijas. Toms dainoms atlikti jie jau turėjo subūrę nemažą atlikėjų ratelį - ne tik "Sweet", bet ir Suzi Quatro, "Mud".

Kartais topinėse varžytuvėse kildavo konkurencija tarp šių trijų atlikėjų, kurių patronai buvo tie patys... "Sweet", norėdami išlikti topinės šlovės zenite, turėjo progresuoti, keistis, nes per tuos kelerius metus viena į kitą labai panašios kompozicijos spėjo pabosti net pačiai nereikliausiai auditorijai. Siekdami tokio tikslo, patys menedžeriai - prodiuseriai ne tik sukūrė, bet ir ilgai aranžavo singlinę dainą "The Six Teens". Tai, ko gero, apskritai labiausiai pavykęs "Sweef * singlas, Tačiau topuose ši plokštelė pakilo tik į 7-ąją vietą. Tai jau pakvipo katastrofa. Neišgelbėjo ir kita daina, taip pat apskaičiuota sėkmei, - "Tum It Down". Na, o "Sweet" ta nesėkme neblogai pasinaudojo, beveik galutinai išsipainiodami iš Čino-Čepmeno diktato.

Nuo pat lemtingo kontrakto su Čino-Čepmeno "firma" pradžios "Sweet" muzikantai visokiais būdais stengėsi nors kiek atleisti stipriai suveržtus pančius. Iš pradžių jie bandė neklausyti patronų nurodymų bent koncertų metu, vėliau mėgino į singlų antrąją, B pusę, įterpti savarankiškus kūrinėlius. Albumai, surinkti iš tokių, labiau į singlus orientuotų dainų, neturėjo pasisekimo. "Sweet" muzikantų ambicijos nebuvo patenkintos, o menedžeriai trynė delnus, džiaugdamiesi didele singlinių hitų sėkme. Muzikantai ilgai kentė tokią geležinę tvarką, kol pagaliau 1975 metais išsikovojo šiokią tokią laisvę: albumui "Sweet Fanny Adams" patys pasirinko prodiuserį - pirmąkart juo buvo ne Maikas Čepmenas, bet Filas Veinmenas. Ketveriukė buvo labai patenkinta šia plokštele, tačiau M. Čepmenas galvojo kitaip ir, įrašant albumą "Desolation Boulevard", vėl buvo prodiuseriu. Rietenos prasidėjo iš karto: muzikantai norėjo ją įrašyti "gyvą", lyg koncerte - be dublių, papildomų dailinimų, o prodiuseris lenkė prie garso įrašų "kosmetikos" ir pats atliko daugybę mikšeravimo triukų pradinėje įrašytoje juostoje, neatpažįstamai pakeisdamas pirminį skambesį. Visos šios sumaišties rezultatas - plokštelė, kuri nepatenkinojos autorių ir neturėjo jokios komercinės sėkmės. Jau tada, 1975 metais, spaudoje pasirodė "Sweet" muzikantų interviu, kuriuose jie dievagojosi patys esą pakankamai patyrę būti savo muzikos prodiuseriais. Tačiau komerciniai kontaktų gniaužtai dar jų nepaleido... Muzikantai nepuolė į neviltį ir visiems žadėjo, jog geriausia jų plokštelė dar ateityje. Tai, anot jų, turėjo būti "albumas iš didžiosios A", pagal savo vertę diskografijoje atitinkantis "The Beatles" puikųjį "Sgt. Pepper's" Lonely Hearts Club Band" ar "The Who" roko operą "Tommy".

Bet tokio lygmens albumo "Sweet" taip ir nesugebėjo išleisti. Tiesa, jie pamažu visiškai išsivadavo iš Čino-Čepmeno letenų, patys kūrė savo dainas, patys buvo savo plokštelių prodiuseriai. Plokšteles leido kasmet, bet jau pirmieji visai savarankiški jų kūrybiniai projektai parodė tik desperatišką norą atitrukti nuo atvirai komercinės muzikos štampų. Bet tas bėgimas nuo banalybių (kurios, beje, savo laiku "Sweet" ir padarė superžvaigždėmis) buvo labai nesėkmingas: viską, ką nauja jie panaudodavo savo kūryboje, visai nesunkiai buvo galima rasti ankstesnėje kitų roko įžymybių kūryboje - tai jau buvo tokių grupių, kaip "Led Zeppelin", "Vanilla Fudge", "Three Dog Night" ar "Deep Purple" plokštelėse. Labai daug dėmesio jie skyrė dainų aranžavimui. Taip visa "Blockbuster" kompozicijos melodija tebuvo labai prašmatniai aranžuotas ir ištęstas... vienas elementarus akordas. "To nedrįstų daryti net "Black Sabbath", - paironizavo muzikos kritikas, matyt, nelabai mėgstąs sunkųjį metalą.

Daug kam - man taip pat - bene labiausiai įsiminęs to savarankiško "Sweet" kūrybos periodo albumas - "Give Us A Wink" (1976): puikūs, melodingi hitai "Action", "Lies In Your Eyes", na, ir neapsimestinis muzikos kietumas. Tačiau nuo komercinės pakraipos dainelių jie taip niekada ir neatitrūko. Nepaisant visų grupės ieškojimų ar bandymų paįvairinti savo kūrybą, didžioji dauguma roko fanų taip niekada ir nepripažino "Sweet" roko grupe. O roku jų dainas laikė tik pati jauniausia ir nereikliausia to meto auditorija. Vienas straipsnis apie "Sweet" vadinasi "Hardrokas kūdikiams". Ir vis dėlto tai pernelyg griežtas šios grupės įvertinimas. Tiems "kūdikiams", kurie mėgo "Sweet" dainas paauglystėje, dabar, po dvidešimties metų išgirdus dainą "Fox On The Run" ar kurį kitą puikų hitą, nušvinta veidai.

Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Muzika

 Dainos
 

A.C.D.C.

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Ballroom Blitz

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Fox On The Run

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Funny Funny

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Set Me Free

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Action

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

The Six Teens

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

No You Don't

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Co-Co

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Daydream

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Falling In Love

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Wig-Wam Bam

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Peppermint Twist

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Solid Gold Brass

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Jeanie

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Sweet F.A

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Blockbuster

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Into The Night

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Hot Shot Gambler

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Heartbreak Today

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Live For Today

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Sunny Sleeps Late

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Chop Chop

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Air On 'A' Tape Loop

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Love Is Like Oxygen

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Turn It Down

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

New York Groove

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Healer

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

New Shoes

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

New York Connection

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Hell Raiser

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Yesterdays Rain

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

At Midnight

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

I Wish You Would

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Little Willy

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Too Much Talking

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Getting In The Mood For Love

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

The Lies in Your Eyes

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Keep It In

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

California Nights

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Silverbird

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Tom Tom Turnaround

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Man From Mecca

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

It Makes Me Wonder

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Rebel Rouser

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Restless

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Reflections

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Big Apple Waltz

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Call Me

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Give The Lady Some Respect

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

4th of July

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Hey Mama

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

I Wanna Be Committed

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Laura Lee

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Need A Lot Of Lovin'

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Anthem #2

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Sixties Man

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Discophony (Dis-Kof-O-Ne)

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Burn On The Flame

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Play All Night

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Hard Times

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Thank You For Loving Me

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

It’s All Moving Faster

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Man With The Golden Arm

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Santa Monica Sunshine

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Love Is The Cure

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Strong Love

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Hold Me

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

She Gimme Lovin'

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Miss Demeanour

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Fountain

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Breakdown

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Shapes Of Things

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

My Generation

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Spotlight

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Cockroach

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Midnight To Daylight

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Own Up

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Medusa

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

You're Not Wrong For Loving Me

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Honeysuckle Love

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Two Into One

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Windy City

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Done Me Wrong All Right

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Lost Angels

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Eye Games

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Funk It Up

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Lettres D'Amour

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Stay With Me

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Fever Of Love

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Tell The Truth

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Identity Crisis

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Dream On

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Waters Edge

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Strange Girl

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Mother Earth

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Lady Starlight

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

White Mice

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Anthem #1

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Dorian Gray

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Because The Night

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

The Ballroom Blitz

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Block Buster!

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

On Broadway

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Burning

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Blitzkrieg Bop

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Hellraiser

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Sweet Jane

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Gold On The Ceilings

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Rock and Roll Disgrace

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Join Together

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

You Spin Me Right Round (Like A Record)

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Teenage Rampage

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Own Up, Take A Look At Yourself

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 Albumai

Komentarai (17)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
gruta
2012 m. lapkričio 5 d. 00:22:31
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Taigi,kad klasika.{#}super,super.


Atsakyti
viktis
2012 m. liepos 23 d. 20:33:35
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Klasika


Atsakyti
kalipse
2010 m. spalio 11 d. 23:57:07
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Labai gera grupe.Man labai patinka.Jei ne mano tetis su Slade,Smokie,Queen ir t.t... . Nebuciau supratus,kas yra TIKRA MUZIKA.

Atsakyti
kaktusas2598
2009 m. balandžio 10 d. 14:50:42
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Visai nieko grupe

____________________
Didelę gyvenimo dalį praleidžiame darydami klaidas, didelę - nieko nedarydami, o visą gyvenimą - darydami ne tai, ką reikia. -Seneka-
Atsakyti
kipas
2006 m. gegužės 28 d. 13:29:22
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Turiu visus Sweet albumus ir DVD

Atsakyti
LeTa_
2006 m. gegužės 16 d. 22:08:18
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
zinau keleta dainu labiausiai patinka fox on the run

____________________
Virve prie Tavęs prisirišiu, nors būtum graži, graži kaip mirtis
Atsakyti
Anarchistas_UK
2006 m. gegužės 11 d. 16:12:15
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
taip zinau skaiciau apie juos nemazai ju dainas kure prodiusseriai ir jie kovojo del teises kurti savarankiskai galiausiai laimejo, bet populiarumas smuko,o ju dainos skirtos nuotaikai pakelti

____________________
Gyvenk Greitai, Mylek Karstai Ir Jaunas Mirk!
Atsakyti
eLFuXa
2006 m. vasario 21 d. 09:34:28
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Nebloga daina "Balroom blitz"

____________________
\\\\\\\"Muzika ir Co\\\\\\\"
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2024 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Nuotraukos

Panaši muzika

Music.lt

Pokalbiai  Įvykiai 
  Daugiau

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 0
  Neregistruotų vartotojų: 201
  Iš viso užsiregistravę: 73335
  Naujausias narys: Ausriokas
  Šiandien apsilankė: 24478