Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Likus dviem savaitėms iki šių "Eurovizijos" dainų konkurso pristatomi visi dalyviai (+ balsavimas)

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

2015 m. Eurovizijos dainų konkursas.

2015 m. Eurovizijos dainų konkursas.

Jau po dviejų savaičių, gegužės 23-ąją dieną, Vienoje paaiškės, kas taps 2015 m. "Eurovizijos" dainų konkurso nugalėtoju.

Kiek anksčiau vyks du pusfinaliai, kurių antrajame, gegužės 21 d., pasirodys ir Lietuvos atstovai Vaidas Baumila bei Monika Linkytė, atliksiantys kūrinį "This Time".

Iš viso konkurse varžysis net 40 kūrinių, iš kurių išskirti vertėtų pirmą kartą visų laikų istorijoje dalyvaujančią Australiją. Ši šalis itin pamėgo Europoje vykstantį dainų konkursą ir šiemet pasiprašė tapti šio projekto dalyviais.

Būtent Australija yra minima kaip viena iš favoričių laimėti šių metų konkursą. Pagal lažybų bendrovių prognozes ji nusileidžia tik Švedijai ir Italijai, o ant kulnų šioms šalims lipa Estija.

Kviečiame pasižiūrėti, kaip atrodo lažybų bendrovių prognozė:

1. Švedija 3.00
2. Italija 4.00
3. Australija 5
4. Estija 8
5. Rusija 18
6. Suomija 19
7. Norvegija 25
8. Azerbaidžanas 25
9. Slovėnija 33
10. Belgija 33
11. Albanija 33
12. Graikija 41
13. Didžioji Britanija 41
14. Armėnija 51
15. Ispanija 51
16. Austrija 51
17. Rumunija 51
18. Islandija 51
19. Lietuva 65
20. Latvija 65
21. Prancūzija 65
22. Vokietija 65
23. Kipras 65
24. Malta 101
25. Šveicarija 101
26. Serbija 101
27. Nyderlandai 101
28. Airija 101
29. Vengrija 101
30. Danija 101
31. Lenkija 101
32. Juodkalnija 101
33. Izraelis 101
34. Baltarusija 101
35. Makedonija 101
36. Čekija 201
37. Gruzija 201
38. Moldova 201
39. Portugalija 201
40. San Marinas 201

Kviečiame jus įvertinti visus finalo dalyvius ir atiduoti balsą už labiausiai patikusius kūrinius.











Susijusi informacija


  • Naudojant music.lt informaciją internete aktyvi nuoroda į www.music.lt yra būtina.
  • Naudojant music.lt informaciją radijo/televizijos eteryje, būtina paminėti, jog informaciją pateikia www.music.lt.
  • Užfiksavus pažeidimus bus kreipiamasi į atitinkamus teisėsaugos organus.

Gairės


 Eurovizija

Šaltinis: Music.lt   Peržiūrėta kartų: 3193   Data: 2015-05-08
Esamas tekstas

2015 m. Eurovizijos dainų konkursas. Jau po dviejų savaičių, gegužės 23-ąją dieną, Vienoje paaiškės, kas taps 2015 m. "Eurovizijos" dainų konkurso nugalėtoju.

Kiek anksčiau vyks du pusfinaliai, kurių antrajame, gegužės 21 d., pasirodys ir Lietuvos atstovai Vaidas Baumila bei Monika Linkytė, atliksiantys kūrinį "This Time".

Iš viso konkurse varžysis net 40 kūrinių, iš kurių išskirti vertėtų pirmą kartą visų laikų istorijoje dalyvaujančią Australiją. Ši šalis itin pamėgo Europoje vykstantį dainų konkursą ir šiemet pasiprašė tapti šio projekto dalyviais.

Būtent Australija yra minima kaip viena iš favoričių laimėti šių metų konkursą. Pagal lažybų bendrovių prognozes ji nusileidžia tik Švedijai ir Italijai, o ant kulnų šioms šalims lipa Estija.

Kviečiame pasižiūrėti, kaip atrodo lažybų bendrovių prognozė:

1. Švedija 3.00
2. Italija 4.00
3. Australija 5
4. Estija 8
5. Rusija 18
6. Suomija 19
7. Norvegija 25
8. Azerbaidžanas 25
9. Slovėnija 33
10. Belgija 33
11. Albanija 33
12. Graikija 41
13. Didžioji Britanija 41
14. Armėnija 51
15. Ispanija 51
16. Austrija 51
17. Rumunija 51
18. Islandija 51
19. Lietuva 65
20. Latvija 65
21. Prancūzija 65
22. Vokietija 65
23. Kipras 65
24. Malta 101
25. Šveicarija 101
26. Serbija 101
27. Nyderlandai 101
28. Airija 101
29. Vengrija 101
30. Danija 101
31. Lenkija 101
32. Juodkalnija 101
33. Izraelis 101
34. Baltarusija 101
35. Makedonija 101
36. Čekija 201
37. Gruzija 201
38. Moldova 201
39. Portugalija 201
40. San Marinas 201

Kviečiame jus įvertinti visus finalo dalyvius ir atiduoti balsą už labiausiai patikusius kūrinius.

1

{lang: 'lt'}

{lang: 'lt'}

{lang: 'lt'}

Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 


2015 m. "Eurovizijos" dainų konkursas – 60-asis Europos dainų festivalis. Austrijos sostinėje Vienoje bus atlikta 40 kūrinių.

Kviečiame balsuoti už jums labiausiai patinkančias dainas ir išrinkti savo favoritus.

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Jūsų vertinimas?
Komentarai: 2
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Jūsų vertinimas?
Komentarai: 1
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Jūsų vertinimas?
Komentarai: 1
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Jūsų vertinimas?
Komentarai: 2
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Jūsų vertinimas?
Komentarai: 1
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Jūsų vertinimas?
Komentarai: 0
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Jūsų vertinimas?
Komentarai: 1
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Jūsų vertinimas?
Komentarai: 0
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Jūsų vertinimas?
Komentarai: 1
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Jūsų vertinimas?
Komentarai: 1
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Jūsų vertinimas?
Komentarai: 1
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Jūsų vertinimas?
Komentarai: 1
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Jūsų vertinimas?
Komentarai: 1
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Jūsų vertinimas?
Komentarai: 2
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Jūsų vertinimas?
Komentarai: 0
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Jūsų vertinimas?
Komentarai: 1
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Jūsų vertinimas?
Komentarai: 1
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Jūsų vertinimas?
Komentarai: 1
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Jūsų vertinimas?
Komentarai: 1
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Jūsų vertinimas?
Komentarai: 1
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Jūsų vertinimas?
Komentarai: 1
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Jūsų vertinimas?
Komentarai: 0
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Jūsų vertinimas?
Komentarai: 0
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Jūsų vertinimas?
Komentarai: 1
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Jūsų vertinimas?
Komentarai: 1
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Jūsų vertinimas?
Komentarai: 0
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Jūsų vertinimas?
Komentarai: 1

Komentarai (197)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Rutonė
2015 m. gegužės 26 d. 13:58:27
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Aš tą patį sakyčiau dėl Karolio Vyšniausko - jis komisijoj netgi labai tiktų. Ir toj, kur LRT etery giria/kritikuoja atrankos dalyvius. Ir šiaip, būtų įdomu "žmogaus iš gatvės" nuomonė - juk tokių "vertintojų" (o gal net ir be kabučių) būna daugiausia.

Rusijos 0 balų patys matot(m), kiek atgarsių sulaukė... Man atrodo tik tiek, kad kaip ne vienas sako - o kiek balų Rusija davė mums? Taaačiau. O kodėl turėjo duot? O kodėl už gautus balus turėtų kas kam atsilygint (juk kol balsuojama, vargu ar tikimasi, kad kas kam kažkiek duos ir todėl "reikia" už juos balsuot)? Pasikartosiu - Rusijos daina nebloga, bet tas dviveidiškumas - nešam karą, bet dainuojam apie taiką ir tiltų statymą... Brrr... Vis tiek visas balsavimas daugiau politika paremtas nei vetinimu patiko/nepatiko.

O dėl garsių vardų Eurovizijoj - tai o kas dabar važiavo? Nežnau, ar norėčiau ten pamatyt Lemon Joy ar, pvz., Rebelheart. Britai siuntė E. Humperdinck'ą, bet kiek jis gavo? Nors daina tikrai graži buvo. Nors kaip ten bebūtų, nei brituose, nei pasauly jis dėl to mažiau mėgiamas netapo. O kad britai vis tiek gale velkasi, kad ir ką besiųstų, iš dalies yra toks antifenomenas. Tokiu pavyzdžiu remiantis (na, a la "senas arklys vagos negadina") mums turbūt reikėtų siųsti Stasį Povilaitį. Skirtumas tik tas, kad tos pralaimėjusios šalys TAIP BAISIAI nesureikšmina pralaimėjimų (ir žinodamos/tikėdamosi, kad ir vėl taip bus "pagerbtos", siunčia iš esmės bele ką - ar garsenybes, ar niekam negirdėtus ir š malančius veikėjus). Na taip, OK, švedai dabar laimėtoją pasitiko kaip didvyrį, bet jis ir iki tol ten buvo mėgiamas ir gerbiamas. O pas mus gal pamažu ta "tradicija" pralaimėjusįjį sumaišyt su žemėm ir suėst su visais patrakais ir praeina, bet vis tiek dar labai gaji. Tik šių metų atveju, nemanau, kad maišyt ir ėst reikėtų Vaidą ir Moniką - Martynas Tyla ir Co. turbūt nusipelnė to labiau. Kita vertus - cirkas išvažiavo, kitais metais atvyks naujas. Su naujais klounais. Ir tą savaitę mes/visa Europa tuo įvykiu ir gyvens. O po to - vėl viskas iš naujo. Juk niekas dabar labai nebesikeičia nuo to, laimėjai Euroviziją ar ne - po savaitės vis tiek tave pamirš. Jei pats/pati apie save nepriminsi nauja kūryba. Daugiau tokių sėkmės istorijų kaip ABBA ir C. Dion turbūt dar greitai nesulauksim.


____________________
“I could die for you. But I couldn\'t, and wouldn\'t, live for you.” ― Ayn Rand
Atsakyti
Miglaja
2015 m. gegužės 26 d. 13:04:09
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Pritariu dėl hierarchijos griovimo komisijoje ir visoje Eurovizijos organizacinėj komandoj. M. Tyla eina per visus projektus ir kiša visur tą amerikietišką popsą ...juokinga- niekas jo nemėgsta, bet visur kviečia, nes dėdė pinigų turi...

Tačiau reikia pripažint, kad finalo metu dabartinė komisija tikrai nesusidirbo (kai kurie komisijos nariai buvo pasikeitę nuo nacionalinės atrankos). Juk tik jų dėka Rusija 0 taškų buvo apdovanoti ir tai tik jų nuopelnas. Pasaulis gali mum dėkot, kad kitais metais nereiks į Rusiją važiuot Eurovizijos "švęst".

 

P.S. Ir dėl komisijos. Su R.Zilniu viskas tvarkoj, muzikoj nusimano nors ir nėra muzikantas. Ir niekad savo simpatijų nebando prakišinėt, o vertina objektyvią situaciją. Patinka man jo kritinis mąstymas, kai kiti bando gražiai užglaistyt minusus arba atvirkščiai, bando sudirbt atlikėją..

Tikrai norėčiau komisijoj išvysti K.Vyšniauską. Čia kaip jaunas Zilnys :D abu rašo straipsnius apie muziką ir tai daro tikrai gerai. Tik vienas atstovauja jaunąją kartą - mus, kurie nevengia alternatyvos,  o kitas atstovauja pasaulines tendencijas, nes seka visus muzikos apdovanojimus, šou, koncertus ir t.t.

Lietuvoj turim tikrai puikių grupių/atlikėjų. Esu įsitikinus, kad Jazzu ar tas pats ba. patektų į finalinį dešimtuką. Tačau kam to reikia ? Pažiūrėkit UK ir Vokietijos atstovus eurovizijai. Šitos šalys yra muzikos kalvė, ten verda muzikos industrija ir iš jų "išplaukia" žinomiausios grupės ir hitai, tačiau Eurovizijoj jie velkasi gale...NES rimtos grupės ir atlikėjai nemato Eurovizijos kaip prioriteto. Konkursas, kuris vertės turi tik skandalų ir apkalbų lygyje.. Gal širdies gilumoj ir norisi pamatyt savo mėgstamą LT grupę pasirodant eurovizijoj, bet tik todėl, kad įsitikinčiau, kaip jie gali nušluostyt nosis kitiems...:))

 

 


____________________
\"The best is yet to come..\"
Atsakyti
Amaya
2015 m. gegužės 25 d. 10:35:30 2015-05-25 10:35:59
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Peržiūrėjau komentarus ir labai nustebino, kad daug kam Belgijos atstovas primena Bieber'į {#}

Pirmą kart išgirdus jo dainą iškart pagalvojau "Royals". Jei tikėsime Youtube komentarais tai vienas iš Lorde Royals production team dirbo prie Rhythim Inside.


____________________
Laugh, and the world laughs with you; weep, and you weep alone
Atsakyti
Rutonė
2015 m. gegužės 25 d. 00:11:16
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Čia jau nukrypsim nuo Eurovizijos, bet negaliu nepaminėt, kad vienas pažįstamas džiazo pasaulio žmogus "marūnus" vadina kokybišku popsu. Kažkodėl aš juo pasitikiu ;) Ir taip, pažįstu žmonių, klausančių ir klasikinį roką, ir metalą, ir tuo pačiu Sel. Ir nesakau, kad jų skoniai netikę. Pagaliau, atrenkant ką eurovizijai, galbūt kaip tik geriau toks visapusiškas, o ne siauras muzikos mėgimas/klausymas. Kaip jau minėjau, reikėtų ne žmogaus su akademiniu išsilavinimu ir be jokio supratimo, kas šiuo metu madinga, populiaru / tai, kas "ant bangos", atvirai niekinančio, ir, jei nesikuklinsim, tame pačiame music.lt tokių būtų ne vienas ir ne du. Aš neatmetu muzikinio išsilavinimo, tik kad į tokias ir panašias komisijas reikėtų atrinkt jaunus ir neužkerpėjusius žmones (nes reikia manyt, būtent tokių dauguma ir balsuoja). Kita vertus, na tiesiog važiuot / tikėtis išvažiuot norint tiesiog gerai praleist laiką, pasilinksmint (ir kitus palinksmint), o ne demonstruot ypatingus vokalus ar filosofines glias parašyt nekvailus / protingus tekstus. Patys matom, kas laimi. Patys matom, kad tokių a la niekų ir patys mokam sukurt.


____________________
“I could die for you. But I couldn\'t, and wouldn\'t, live for you.” ― Ayn Rand
Atsakyti
DeLaLiutishkuz
2015 m. gegužės 24 d. 23:43:49
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

jei zmogus klauso symphonic/gothic metal, tai didele tikimybe, kad jis siaip sudo neklauso. tai manau, kad jo skonis yra ganetinai geras. Tas pats su indie roku pvz. Nepazistu zmoniu, kurie klausytu ji ir dar klausytu kartu kokiu maroon 5 arba sel.


____________________
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'moustache is practicaly like a wedding ring\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'
Atsakyti
velniux
2015 m. gegužės 24 d. 23:35:01
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tai čia labai subjektyvus dalykas tas skonio vertinimas. Pvz tau žmogus, labiausiai mėgstantis symphonic/gothic metalą būtų turintis gerą skonį ar ne? Visgi mes dažniausiai vertinam pagal savo prizmę. Man, pavyzdžiui, meilė kokiai indie muzikai toli gražu nesiasocijuoja su geru skoniu. Aišku, jei mes klasifikuotumėm kategoriškiau: tarkim, estrados ir rusiškos muzikos (tos masinės) mėgėjai vienoj pusėj ir visa kita - kitoj, tada, be abejo, tų antroj grupėj esančių būtų pakankamai nemažai. Bet viskas priklauso nuo sąvokų, dėl kurių nesusitarus šita diskusija yra bergždžia. 


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
4Blackberry
2015 m. gegužės 24 d. 23:29:21
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tai galėjai taip ir parašyti, nebūčiau klaidingai supratus. Galvojau, čia visam mano komentarui taikei tuos žodžius.

Na, turiu pasakyti, kad man tas pats. Bet aš žinau, kad kitur, kad ir tam pačiam music.lt yra pilna žmonių, kurių muzikinius skonius suprantu ar net žaviuosi. O jei kalbėt apie tikrą gyvenimą, tai aišku, kad bendraminčių reikia paieškot, nenukris jie iš dangaus. Tik tiek ir težinau.


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
DeLaLiutishkuz
2015 m. gegužės 24 d. 23:18:02
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

tikriausia as cia kalbejau apie estus ir latvius, nepagalvojai ? 

o del muzikinio skonio, tai ne tik kad pas draugus, bet ir pas aplinkinius jis nera ispudingas. nezinau, gal ne toj vietoj gyvenu, ar ne ten vaikstau. bet ka padarysi, tu gi zinai geriau uz mane.


____________________
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'moustache is practicaly like a wedding ring\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'
Atsakyti
4Blackberry
2015 m. gegužės 24 d. 21:29:33
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Turbūt kad a variantas. Ir ne tik įvairios juodo darbo išraiškos kaltos, bet ir visokie smulkūs nusikaltimai, savo kaimietiškumo rodymas. Nesakau, kad visi emigruojantys tokie, bet reikia pripažinti, kad tokių dauguma. Net anglų kalbos normaliai negali išmokti. Na, tikra rakštis vienoj vietoj, sakyčiau. Už ką padėkoti Prezidentei, nelabai žinau, mat visomis tomis politinėmis peripetijomis mažai domiuosi. Nedrįstu Jos kaltinti dėl nieko.

Reikia, kad būtų ne daina puiki, o visuma. Galima tiek dėmesio neskirti efektams, jei jau pinigų nėra. Kostiumus neblogus gauti išgalime. Bet kas svarbiausia - atlikėjo talentas. Jei nebus talento, atlikėjo šarmo, kažko, kas pritrauktų ausį ir akį tuo pačiu, tai nebus nieko. Nes tai, kas pritraukia ir akį, ir ausį - sukuria tą šou. Nebūtina išsišokti, bučiuotis scenoje, su sidabrinėmis trumpikėmis šokti. O stebuklingos formulės, ką daryti, nėra. Reikia tik talentingo žmogaus.

Neprileistumėt Seiliaus į komisiją? O aš kaip tik atvirkščiai sakyčiau. Jo pozicija bent jau netūrėtų būti gėdinga, palyginus su kokiu Zvonkumi. Va, Zmailaitė buvo komisijoje praeitais metais (apie tarptautinę jau čia kalbu) ir manau, visai neprastas jos vertinimas buvo. O kalbant tik apie Lietuvos atrankų komisiją, tai manau, reikėtų kuo daugiau jaunų žmonių, kurie būtų be tų siaurų, nuobodžių, akademinių požiūrių. Žodžiu, reikia naujų vėjų įpūsti į mūsų atrankų sceną.

Na, Čivilytės aprangos gal aš neaptarinėsiu, nors ir sutinku iš esmės su jūsų žodžiais. Bet ar gerai vertinti žmogaus visą skonį pagal aprangą, tai nežinau... Reikia asmeniškai pažinoti žmogų, kad kažką užtikrintai pasakyti, o tie svarstymai tik galvos skausmas, nieko daugiau.

Mamontovas jau geriau į komisiją, nes jis bent nenusikalba, protingai vertina. Vieną žmogų iš gatvės, kitą kokį muzikos studentą, trečią kokį nors muzikos mylėtoją, melomaną.


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
Rutonė
2015 m. gegužės 24 d. 18:03:43
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tai va tada toks klausimas - o kodėl mūsų nemėgsta? a - lietuviai banditėliai iš Lietuvos irgi emigravo ir dirba/nudirbo savo juodą darbą suteršdami visos šalies reputaciją; b - padėkokim ir taip "visų mylimai" prezidentei? Nes taip, kaip yra dabar, tikrai neskatina gražiai bendraut su mumis... Tai tiek. Kita vertus, jei daina bus puiki, jokia politika čia neveiks. Dėl Rusijos dar paabejočiau, nes daina tikrai labai šiaip sau, net patys rusai (ne visi, aišku) ją prastai vertina. O va su puikia daina, su jos kūrimu mes ir turim didžiausią problemą - į tokias idiotiškas atrankas tikri/tinkami talentai neina arba yra atmetami tokių pseudoekspertų kaip Čivilytė (Užkuraitis šiaip netgi labaio neprastas laidas daro, turiu galvoj "Antrąją pavarą", bet tas eurovizinis "skonis", švelniai tariant, yra mažų mažiausiai keistas. Zilnys šiaip jau muzikoj tikrai raukia nemažai, o kaip ten jo darbas komisijoj, tai net nežinau... Vat ko neprilesičiau į komisiją, tai turbūt Seiliaus - jo požiūris vis tiek ne posistinis, o operinis. Nesakau, žinoma, kad nereikia patarimų ir tokios pakraipos atlikėjų, bet vis dėlto jie į viską žiūri tiesiog pernelyg akademiškai. Ir, kaip rašė Karolis Vyšniauskas, į viską žiūri pernelyg rimtai, nes pajuokavimas jiems atrodo kaip kažkas nepadoraus (bent man susidaro toks vaizdas klausantis jų komentarų; na ir dabar toptelėjo tokia mintis - o ne apie tokius Anties "Mes - rimti!"?). Va todėl nėra mūsų dainose to gyvenimo džiaugsmo (OK, šiemet išimtis, bet ne itin skoninga), o tik kažkoks filosofinis žiūrėjimas ir toooks egzistencinis liūdesys... O jei Europa susirenka pasilinksmint, kodėl mums reikia būt baltomis varnomis vien dėl to, kad mums atrodo, kad džiaugtis nepadoru, nesolidu? Va tą aš pastebiu iš Čivilytės vertinimų. Tačiau kai prisimenu ją iš kažkurių metų mūsų krepšininkų sutikimo Rotušės aikštėje, tai.... Kažkaip kalbėt apie skonio turėjimą apskritai dingsta bet koks noras. Tiesa, čia labiau taikoma aprangai, bet tai vis tiek... Arba kažkurioj iš muzikinių laidų (nežiūrėjau tada jokių, sužinojau tik iš nuotraukų internete), kai dalyvavo su dukra, pasirodė su tokiais kostiumais abi, kad..., pirmą kartą pamačius iškilo klausimas - o koks čia pižamų vakarėlis? Ką noriu pasakyt - man atrodo, kad jei žmogus nelabai nuraukia, kaip jam stilingai apsirengt, nelabai koks jo skonis ir kitose srityse (galiu klyst, bet šiuo atveju...). Realiai, ko gero į komisiją reikėtų kviestis ir tokius žmones kaip Karolis Vyšniauskas, ir Andrius Mamontovas (tik nereikia lialia, kad jis senas bumbeklis - kas mums kol ka aukščiausią vietą parvežė?), ir dar kas nors iš jaunesnių, gal net nebūtinai muzikinį išsilavinimą turinčių žmonių, na tiesiog "žmogus iš gatvės", "namų šeimininkė", "tiesiog eilinis žiūrovas". Reikia tiesiog elementaraus vertinimo patinka/nepatinka, o ne knaisiojimosi po tonacijas ir filisones prasmes.


____________________
“I could die for you. But I couldn\'t, and wouldn\'t, live for you.” ― Ayn Rand
Atsakyti
4Blackberry
2015 m. gegužės 24 d. 16:41:04 2015-05-24 16:42:19
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Labai jau siauro mąstymo būsi, kad taip sakai... Jei tavo aplinkoje nėra žmonių, kurių muzikinius skonius apibūdintum bent jau gerais, tai nereiškia, jog visoje Lietuvoje tas pats. Čia pasakei taip, lyg lietuvių tauta būtų kurti ir neįgalūs atsilikėliai... Su tokiais požiūriais tikrai toli eisim. Ir jeigu tau belgai, italai kaimynai, tai gal reikėtų pasimokyti žemėlapį..?


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
4Blackberry
2015 m. gegužės 24 d. 16:34:15
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Žinoma, džiaugiasi, kur čia nesidžiaugsi. Juk pranašauta buvo tai 19-23 vieta, nėra taip jau blogai {#} Jei rimtai kalbant, tai manau, jog visi labai jau daug tikisi iš tos Eurovizijos. Pagrindinė mintis būna tokia "o gal šį kartą pasiseks, gal kitos šalys pasirodys prasčiau šį kartą". Esmė tokia, kad mes, lietuviai, neturim draugų Europoje. Tie, kurie už mus balsuoja (Anglija, Airija) tai tik tie patys emigrantai. Gal dar vienas kitas užsienietis prabalsuoja. Lietuviai yra užsitarnavę prastą vardą Europoje ir vien todėl mūsų nemėgsta, dalinai todėl ir negaunam balsų iš kitų valstybių. Na o ir pasirodymai visada būna keliais laipteliais žemesnio lygio, nei turtingų šalių. 

Taip, tiesa, reikia eiti į Euroviziją su savo daina ir vizija. Bet ar tai pagrindinis faktorius, nulemiantis sėkmę..? Kitų šalių atlikėjai, kiek pastebėjau, dažnai tik atlieka daina, o parašyta ji būna visai kitų žmonių.

Ir taip, mūsų atrankų sistema labai jau idiotiška. Mes vis nesiliaujam eksperimentuoti, lyg tai galėtų padėti sukurti stebuklą. Esmė tame, kad televiziją valdo kažkokia tai hierarchija ir kol tai nepasikeis, tol apie jokius pokyčius daugiau kalbėti neverta. O Tyla, Giržadas, Valinskas, (dėl Užkuraičio dar paabejočiau), Čivilytė ir Zilnys yra tie pagrindiniai, savo vietoje įsitvirtinę gigantai, apie kurių nuvertimą kol kas negali būti nė kalbos. Taip kad nežinau, ką ir pasiūlyti. Nebent kelti revoliuciją ir protestus prie Seimo...


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
einaras13
2015 m. gegužės 24 d. 15:54:39
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tada daugybė mūsų gimė vakar, jeigu tu taip mąstai. Lietuvių skonis pakankamai (nesakau, kad absoliučiai) geras, jei balų nemažai davė Slovėnijai, Norvegijai (jau nekalbu apie kaimynynes šalis, kurios susižėrė iš mūsų taškus tiek dėl kaimynystės, tiek dėl gerų kūrinių), Belgijai, Gruzijai (!?). O ką, siūlai balsuoti už kiprietį, kurio pasirodymas atrodė lyg žiūrimas per "Šilelio" nespalvotą (nelabai spalvotą) televizorių ir nuo jo dainos būtų galima užmigti. Arba už balkanų kūrinius, kurie kažkaip niekaip nesiriša su kokybiška muzika. Lietuva labai nedaug davė australams (galėjo išvis neduoti). Na, vienintelis nepasitenkinimas lietuvių tauta yra tai, kad jie davė balsų azerbaidžaniečiui (na, čia, tiesą sakant, komisijos dėka), kurio pernešt neįmanoma. 

Aišku, gal ir buvo galima balsuoti už vokiečius ir austrus, bet jų kūriniai tiesiog paskendo užmarštyje, nes jų dainos nepernelyg intensyvios, dinamiškos ir jie atliko kūrinius apie vidurį - tam tikri kriterijai, euroviziniai kriterijai. 


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
DeLaLiutishkuz
2015 m. gegužės 24 d. 14:31:48
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

balsavo uz juos vien tik del to, kad kaimynai. gal vakar gimei ? :D o skonis tikrai nera geras lietuviu.


____________________
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'moustache is practicaly like a wedding ring\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'
Atsakyti
Miglaja
2015 m. gegužės 24 d. 14:22:35 2015-05-24 14:24:38
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Pastebėjimai nurimus internetinėms audroms:

1. Lietuviai labiau džiūgauja ne dėl švedo pergalės, bet dėl Rusijai skirtų 0 taškų. Sakykit ką norit, bet tikrai didžiuojuosi šituo pasiekimu. Per 10 metų eurovizijos lietuviai visada skirdavo aukščiausius balsus, bet šį kartą viskas kitaip - Lietuva gal ir maža, bet pradeda priešintis savais būdais. Šiuo atveju dėkuju komisijai, kuri labai įtakojo šitą stebuklą. Po eurovizijos internete paaštrėjo situacija tarp lietuvių ir lietuvos rusų. daros įdomu

2. Lietuviai visai pamiršo liūdėt ir piktintis (kaip ir kiekvienais metais), kad Lietuva liko gale. Čia jau stebuklas irgi. Vaido ir Monikos pasirodymas buvo geras, bet atsiradom toj vietoje, kurios ir nusipelnėm. Ir tai galima traktuot kaip tikrai aukštą pasiekimą. Tad džiugu, kad bambeklių beveik nematyt

3. Australijai šitas konkursas turėtų būt labai juokingas. Kai šalys pykstasi dėl paprasto konkurso, o jie sau sėdi kitam pasaulio gale, nes visi šitie ginčai jų nepasieks vis vien. Jų atstovai visos eurovizijos metu atrodė tokie atsipūtę, vis pastebėdavau juos gurkšnojant šampaną...Turbūt jiems čia buvo kaip kokia išvyka į kino teatrą, pažiūrėt smagią komediją.. (((:

4. Lietuva turi gerą muzikinį skonį. Pagaliau! Mūsų vyresnioji karta po euro įvedimo pasidarė  labai taupi, tad matosi, kad jie pagailėjo savo pinigų Rusijai ar Lenkijai. Taigi, balsavo mūsų ateitis - šiuolaikiškas jaunimas. Labai Smagu kad aukštus balus skyrė Latvijai, Estijai (kaimynai lieka kaimynais, bet šiais metais jų dainos itin stiprios) ir Belgijai.

 

Asmeniškai, mano favoritai buvo Estija ir Austrija. Tačiau po pasirodymų itin sužavėjo Belgija ir Latvija. 

 

Tikras azartas buvo pagavęs balsavimo metu, kad tik Rusija nelaimėtų. Tikrai jau meldžiausi, kad laimėtų Italija ar Švedija. Abi dainos tikrai vertos pergalės, nebūčiau supykus. nors asmeniškai į mp3 tikrai nesidėsiu švedijos ar italijos dainų. Apsistosiu ties estais, belgais ir latve


____________________
\"The best is yet to come..\"
Atsakyti
Rutonė
2015 m. gegužės 24 d. 12:52:14 2015-05-24 13:11:50
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Čia dar šis tas. Džiaukimės bent, kad čia nepatekom

https://eurovisiontimes.wordpress.com/specials/rankings/worst-eurovision-song-ever/

O dėl švedo.... Hmm, o vis dėlto įdomu... Paskaitinėju rusų atsiliepimus (žinia, kliūva mums už 0 balų), tai tie atkapstė įdomų dalyką. Pasirodo, švedas yra.. Ne, ne gėjus - priešingai:

http://www.gaystarnews.com/article/anti-gay-singer-takes-top-prize-eurovision-2015240515

Tai panašu, kad nepatenkintų bus dar labai nemažai. Ir kažkuria prasme mūsų 18 vieta - pergalė. Nereikia aiškintis, kas, kodėl, už ką mums kažko nedavė...

 

Ir dar. Dėl Rusijos. Kažkam (iš rusų, nes ten skaičiau, kaip kitur - nežinau) užkliuvo Polinos Gagarinos suknelė. Sako, nufyrinta idėja iš Dženytės:

 


____________________
“I could die for you. But I couldn\'t, and wouldn\'t, live for you.” ― Ayn Rand
Atsakyti
einaras13
2015 m. gegužės 24 d. 12:48:08
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na, Tyla ir Giržadas gal ne iki tokio tragiško komizmo lygio nusiritę, bet ką ten veikia Valinskas, Užkuraitis ir Čivilytė, velniai žino... Ir dainų maišymas yra tragiška idėja, dėl to net nebežiūriu Eurovizijos atrankų. Ir 18 vieta tikrai gera, prieš Euroviziją aš jiems net finalo neprognozavau.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
Rutonė
2015 m. gegužės 24 d. 10:26:28 2015-05-24 12:56:14
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Dabar ir Tyla "džiaugiasi" 18 vieta - viskas labai gerai, ir taip daug šalių aplenkėm, parodėm trigubą bučinį, blablabla, blablabla... Čia gal mums, tamsuoliams, tas bučinys buvo KAŽKAS TOKIO, bet Europai - vargu... Nesakau, kad aš jau tokia visai europietiška, man daug kas iš ten nepatinka, bet bandau vertint objektyviai, ne kaip lietuvė, o žmogus iš šalies ir todėl visiškai nešališkas. Mūsų bėda yra ta, kad neturim tinkamų eurovizijai atlikėjų - ne, netiesa - mes neturime tinkamų eurovizijai žmonių, kurie atrenka dainas ir apskritai organizuoja atranką. Tinkami žmonės į tokias sumautas atrankas net kojos nekelia - jei eini su SAVO daina, SAVO vizija, tikrai sunku tikėtis, kad kitas, kuriam duos TAVO sukurtą dainą, ją realizuos taip, kaip matai tu. Tas dainų maišymas - o kaip tą ar kitą dainą sudainuos visi  (beveik) atlikėjai - nebent įdomus žaidimas sau, bet ne eurovizinei scenai. Nu tada, tarkim, duokim "Hard Rock Hallelujah" sudainuot Neringai Šiaudikytei - kostiumams jau nebereiks, bet kur BALSAS??? Kad ir kaip svarbus čia ŠOU, bet be gero balso vis tiek toli neisi. Na jei jau kažkam taip patinka mūsų atrankos sistema - OK, prašom taip ir toliau, tik tie, kurie ateis su SAVO dainomis, tegu su jomis lieka iki galo, o tie, kurie atėjo pliki (ta prasme, jie tik dainorėliai, ne kūrėjai) - tiems dainos tegu ir būna kuriamos, bet ne atiminėjamos iš jas sukūrusių ir su jomis atėjusių. Na ir galbūt prie konkurso neprileist Tylos, Giržado, Valinsko, Užkuraičio ir Čivilytės. Pradžiai. Nors net neabejoju - kitąmet lipsim ant to paties grėblio.


____________________
“I could die for you. But I couldn\'t, and wouldn\'t, live for you.” ― Ayn Rand
Atsakyti
4Blackberry
2015 m. gegužės 24 d. 04:10:19
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Aš manau, kad lietuviams dar reikia pribręsti iki to. O kada taip nutiks, tai čia sunku pasakyti, nes labai jau miglota ta mūsų ateitis, ir kaip valstybės, ir kaip tokių konkursų nugalėtojos. O tai yra susiję dalykai.

Oi, 4 valandą ryto tokių kūrinių klausantis galima ir infarktą gauti :D


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
einaras13
2015 m. gegužės 24 d. 04:03:32
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Gal pagaliau atsiras motyvacijos ir lietuviams taip iššokti, imti pavyzdį iš kaimynų. Na, kaip ir išsemta tema. Dabar aš tik teklausau kūrinio, kurio panašaus Eurovizijoj turbūt nebus dar ilgai, nes jis pernelyg unikalus.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
4Blackberry
2015 m. gegužės 24 d. 03:58:03
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Jei ir prisidėjo, tai labai minimaliai. Atsižvelgiant į 2014 metų duomenis, taip nebuvo. O ir komentaruose teko paskaityti, kad lietuviai daugiausiai palaiko arba latvius/estus, arba švedus. Taip pasidalino į kelias grupes. Šiemet tikrai kaip niekad stipriai kaimyninės valstybės pasirodė.


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
einaras13
2015 m. gegužės 24 d. 03:52:30
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na žinai, galbūt vėlgi tas kaimynystės instinktas prisidėjo. Bet tikrai, ale taip pataikyk, kad kaimynų dainos Eurovizijoje būtų geriausios (na, atmetu Baltarusiją ir Rusiją). 


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
4Blackberry
2015 m. gegužės 24 d. 03:50:28
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Bet lietuvių gan neprastas skonis. Vat daugiausiai balsavusių už Latviją ir Estiją. Tada rusai nesiskaito (arba mano močiutė pribalsavo). Už Švediją savaime suprantama kas balsavo, o tada dar Belgija su Italija. {#}


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
einaras13
2015 m. gegužės 24 d. 03:41:29
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Aš tai prisidėjau prie to, kad Latvija pasiektų šeštą vietą Eurovizijoje. Jaučiuosi toks nusipelnęs {#}


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
velniux
2015 m. gegužės 24 d. 03:37:26
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tai ir UK (kažkas pasistengė {#})


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
einaras13
2015 m. gegužės 24 d. 03:35:58
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tai Lučiūnas turbūt vienintelis ten normalus. Aišku bijojo kitaip daryt, nenorėjo išsiskirti. Bet dėl Rusijos labai gerai, nors ir politizuotai komisija nusprendė.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
einaras13
2015 m. gegužės 24 d. 03:34:51
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Įdomus faktas: Airijoje pagal žiūrovų balsavimą Lietuva pirma!


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
4Blackberry
2015 m. gegužės 24 d. 03:34:20 2015-05-24 03:37:39
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nu šakės, visi komisijoje Švedijai 1-2 vietas skyrė, išskyrus L. Lučiūną, tas skyrė 5. Nežinau kaip tokį dalyką suprasti... Ar jie čia bandė objektyviai vertinti, bijojo kitaip daryti, ar čia rimtai jie nesigaudo muzikoje.


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
velniux
2015 m. gegužės 24 d. 03:30:52
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Italijoj šitas gražiai pasiskirstė: pagal žiūrovus (dėl aiškių priežasčių) - pirmi, pagal komisiją - prieš paskutiniai.


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
einaras13
2015 m. gegužės 24 d. 03:25:00
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Bet taip gražiai Albanija nuskandinta. Ir komisija, ir žiūrovai paskutinę vietą skyrė. {#}


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Susijusios naujienos

Vaidas Baumila ir Monique pristato naują miuziklo „Lituanica” dainą „Ar būsi šalia?”
0
0

Naujas Vaido Baumilos ir Monikos Pundziūtės - Monique duetas – apie realią, tačiau ypatingą meilės istoriją, nutikusią daugiau negu prieš 80 metų tarpukario Kaune. Miuziklui „Lituanica” sukurta daina „Ar būsi šalia?“ pasakoja apie legendinio Stepono Daria...
Vaidas Baumila prieš rizikingą skrydį įdainavo jaudulio ir įtampos kupiną kūrinį
0
0

Vaidas Baumila ir Jokūbas Bareikis, su kuriuo jiedu įkūnys Steponą Darių ir Stasį Girėną miuzikle „Lituanica”, įdainavo pirmąjį šio unikalaus muzikinio pastatymo kūrinį, pavadinimu „Laukite mūsų”. Kviečiame pirmiesiems išgirsti jaudulio, įtampos, o taip p...
Aiškus antrojo 2018 m. „Eurovizijos
2
3

Ketvirtadienio vakarą Lisabonoje „Altice" arenoje įvyko antrasis 63-iojo „Eurovizijos" dainų konkurso pusfinalis. Šįkart tarpusavyje rungėsi 18-os šalių atstovai, iš kurių dešimt iškovojo kelialapius į didžiausio Europos dainų konkurso finalą. Už II-o...
Paaiškėjo pirmojo 2018 m. „Eurovizijos
2
3

Antradienio vakarą Lisabonoje „Altice" arenoje įvyko pirmasis 63-iojo „Eurovizijos" dainų konkurso pusfinalis. 19-os šalių atstovai susirungė dėl dešimties kelialapių į didžiausio Europos dainų konkurso finalą. Į finalą pateko ir Lietuvos atstovė Ieva Zas...

Copyright 2001-2021 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Milana Milana
6,1

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

Sahja įvertino Felix da Housecat dainą Cyber Talk - 5 balais
Sahja įvertino Felix da Housecat dainą Stars We Saved - 5 balais
Sahja įvertino Felix da Housecat dainą Driftin On A Comet - 5 balais
Sahja įvertino Felix da Housecat dainą Visions Of Utopia - 6 balais
Sahja įvertino Felix da Housecat dainą Mission Vinitara - 5 balais
Sahja įvertino VooDoo & Serano albumą Back For More - 6 balais
Sahja įvertino VooDoo & Serano dainą Slice (Intro) - 6 balais
Sahja įvertino VooDoo & Serano dainą Blood Is Pumpin - 6 balais
Sahja įvertino VooDoo & Serano dainą Slide to the Vibe - 7 balais
Sahja įvertino Monika Linkytė dainą Gal Tai Meilė? - 5 balais
  Daugiau

Pokalbių dėžutė

18:09 - 4Blackberry
Nu nėra už ką balsuoti tai ir nebalsuosiu, ką jau čia
18:23 - einaras13
LT Top30 top dvejetas nuostabus. Tik gaila, kad tai vienintelis nuostabus dalykas visame tope
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
12:25 - einaras13
Ir taip kiekvienais metais
11:01 - DeLaLiutishkuz
eurovizijos atrakos jau vyksta girdejau , viena ausim teko girdeti dainu snippetus, tai galiu pasakyti, kad didesnio sh nesu girdejes turbut.
03:03 - DjVaids
apie JoJo https://www.delfi.lt/veidai/ar ticle.php?id=86148689
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
21:51 - Silentist
Iš nicko sprendžiant gal jis koks skiepų fanatikas(?)
19:22 - einaras13
Žr. diskusijų skiltį.
19:16 - PLIKASS
O ką jau tokio spėjo pridirbt tasai naujokėlis Loyalty ..... ??
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 0
  Neregistruotų vartotojų: 391
  Iš viso užsiregistravę: 72870
  Naujausias narys: Blogosbangos
  Šiandien apsilankė: 52387
Reklamos nekenčia: 8


My status  Music.lt Skype
Muzika per facebook  Music.lt Facebook