Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

RENGINIO RECENZIJA | Švedijos „mažieji drakonai“, neduodantys ramybės Lietuvos valdovų dvasioms

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

„Little Dragon“ [Ja Ja Ja Music nuotr.]

„Little Dragon“ [Ja Ja Ja Music nuotr.]

„Midsummer Vilnius“ festivalio organizatoriai kiekvienais metais pakviečia nemažai populiariausių Lietuvos atlikėjų, tačiau pakviečia ir tikrai originalių atlikėjų iš užsienio. Šiemet turbūt ryškiausia užsienio grupė, kuriai teko garbė groti Valdovų rūmų didžiajame kieme, yra „Little Dragon“. Šie švedų elektroninės muzikos atlikėjai, kurių muzikoje sutelpa downtempo, indie ir pop žanrai, jau ketvirtąjį kartą svečiuojasi Lietuvoje. Ir tik prieš keletą dienų paaiškėjo, kad pagrindines vakaro žvaigždes apšildys vienas žymesnių Lietuvos didžėjų Manfredas.

Būna koncertų, kada iš pradžių recenzentams tenka berti didžiulius pagyrimus, kai eina kalba apie apšildymą, suorganizavimą ir pan., o aštresnės kritikos susilaukia patys pagrindiniai atlikėjai. Užtat čia kiek kitoks atvejis: iš pradžių įspūdis buvo rūgštokas, bet pabaiga itin saldi. Ir iš kur gi tas rūgštumas randasi? Jį sudaro realiai vienas organizacinis liapsusas, susijęs su apšildymu. Taip jau buvo suplanuota, kad „Little Dragon“ pasirodys tik 21:30, o durys atsidaro tuo pačiu momentu, kaip ir programą pradeda atlikti Manfredas — 19:00. Nesunku pasinaudoti bazinėmis aritmetikos žiniomis ir po to suvokti, kad tokioje neįprastoje programoje slypi nesėkmė. „Little Dragon“ gerbėjai, natūralu, nelabai rūpinosi tokiu ankstyvu apšildymu ir todėl pradėjo rinktis daug vėliau. O Manfredas labai ilgą laiką savo muziką atliko neegzistuojančiai auditorijai, galbūt keliems pakampėse sėdintiems žmonėms, kuriems taip trūko veiksmo, kad verčiau naršė savo išmaniuosiuose įrenginiuose. Manfredas išgrojo beveik visą dviejų su puse valandos laiką iki „Little Dragon“ išėjimo ir net pasirodymo pabaigoje, kai Valdovų rūmų didysis kiemas jau buvo puspilnis, vargiai išspaudė emociją klausytojų veiduose. Manfredo muzika pati iš savęs nėra bloga: kaip tik įdomi, aštriau skambanti elektronika, kurioje inkorporuota ir nemažai etninės, ypač lotynų muzikos motyvų, tačiau įspūdį užmušė būtent tokia apšildymo koncepcija: kad ir kaip didžėjai sutverti groti foninę muziką, kažin ar jiems patiems teikia daug pasitenkinimo groti tik foną. Apšildymas turėjo būti 4 kartus trumpesnis ir atkeltas bent į 20:30 laiką.

Laimei, visa kita iš organizacinės pusės buvo labai gerai: malonus sutikimas (ne taip, kaip stambiuose renginiuose, kur konvejeriškai lankytojai suvaromi į areną), sėdmaišiai ir pagalvėlės ant bortų, kad klausytojams būtų vietos atsisėsti, jei pavargs šokti, taip pat galimybė paskaityti „Žmonių“ žurnalą bei pasifotografuoti prie sienos. Lankytojų komfortu pasirūpinta tikrai neblogai.

Tuo tarpu kol Manfredo aparatūra buvo kraustoma iš scenos, gerbėjai jau nekantriai laukė „Little Dragon“, kadangi ir laikrodžiai jau buvo sumušę 21:30. Tačiau palaukti tereikėjo gal tik kokią dešimtį minučių ir jau pasigirdo toji lėtūniška ir lengva „A New“, tradiciškai pirmo „Little Dragon“ programos numerio, įžanga. Ir ovacijomis pasitikti „Little Dragon“ iškart nustebina stipriu skambesiu. Visas rūgštumas kaip mat pasimiršta ir jau nuo pradžių pradeda imti noras šokti.

Valdovų rūmų didysis kiemas nebuvo sausakimšas, kas kelia klausimą, ar grupė tikrai turi tiek nedaug gerbėjų ir tai prieštarautų spaudoje skalambijamai klišei „lietuvių numylėtiniai“, kita vertus, tie susirinkusieji parodė tikrą savo pasišventimą ir įsijautimą į muziką — žmonės šoko nuo pat pradžių iki pat galo. Ir dar turėjo nemažai vietos šokti, tos neužkimštos tuštumos tikrai suteikė laisvumo.

Tuo tarpu „Little Dragon“ su kiekviena daina vis labiau stebino. Nors jų studijiniuose įrašuose labiau išryškinta downtempo stilistika ir skambesys taip nušlifuotas, kad yra pakankamai lengvas ir švelnus, gyvai „Little Dragon“ iššovė tikrų fejerverkų muzikine prasme. Sintezatoriai skambėjo kaip niekad riebiai, ryškios bosinės linijos ir itin ekstravagantiškas būgnininko grojimas lėmė stilistinę transformaciją link trip hop, negana to, energetiškai tai buvo net labiau panašu į roko muzikos koncertą, nes kai kurių dainų instrumentuotėse buvo justi epiškumo jausmas. Netrūko ir tokių instrumentinių motyvų, kurių nėra studijiniuose įrašuose, pavyzdžiui, neilga būgnų solo „Summertearz“ viduryje arba daug stipriau išplėtota „Strobelight“ instrumentinė dalis. Tokie dainų paįvairinimai tikrai prideda energijos performansui ir suintriguoja klausytoją, ypač tokį, kuris puikiai žino, kaip grupės dainos skamba studijiniuose įrašuose. Galbūt vienintelė problemėlė garso atžvilgiu buvo ne itin gerai girdimas vokalistės Yukimi Nagano balsas. Žinoma, barokinė architektūra kuria ganėtinai pretenzingą akustiką.

Ypatingų performanso detalių nebuvo, grupė itin koncentravosi į gerą muzikos atlikimą, tačiau tame jų grojime ir atlikime buvo tiek energijos, kad netrūko nei jokių vizualinių detalių, nei bendravimo su publika, kuris buvo ganėtinai minimalus. Tiesa, Yukimi Nagano vis tiek kažką sugalvoja: tai pažaisti su spalvotomis skraistėmis grojant „Strobelight“, tai pamušti kartu su Erik Bodin mušamaisiais (juk dviguba perkusija yra dvigubai geresnė nei vieno žmogaus atliekama).

Dar gerų žodžių „Little Dragon“ nusipelnė už savo setlist‘ą (kurį galite rasti recenzijos pabaigoje). Nors dauguma tų pačių dainų grupė atlieka ir pasirodymuose kitose šalyse, tačiau Valdovų rūmų didžiajame kieme nenuskambėjo nė vienos dainos iš debiutinio albumo išskyrus žymiąją „Twice“, kuri tradiciškai skamba paskutinė. Labai geras strateginis ėjimas, ypač atsižvelgiant į faktą, kad grupė jau tris kartus buvo Lietuvoje ir debiutinio albumo dainos Lietuvos klausytojams tikrai jau yra girdėtos. Tuo tarpu iš kitų keturių albumų dainų buvo parinkta apylygiai. Galutinis rezultatas: labai optimali 16 dainų programa, kuri užtruko apie pusantros valandos. Standartiška, bet nepriekaištingai subalansuota.

Grupė tiek prieš bisą, tiek pasirodymo pabaigoje pristatė save, o gerbėjai, tuo metu nusiteikę itin džiugiai, iš širdies plojo grupei ir Yukimi Nagano pasisekė gauti gėlių iš gerbėjų priekinėse eilėse. Net jei ir žmonių nebuvo labai daug, tačiau ovacijos galingos ir tai įrodo, kad grupė, nepaisant ketvirto karto, yra labai įdomi klausytojams, suteikia puikių emocijų. Visgi reikia pažymėti, kad „Little Dragon“ tokio palaikymo susilaukia dėl gan didelio darbo, atliekamo ant scenos. Muzikaliai bene nepriekaištingas performansas, parodantis, kad studijinius įrašus galima perspjauti užsidegimo, energijos, instrumentuotės prasme, kartais tereikia pabandyti. Ir žinoma, tuo būdu labai praturtintas visas „Midsummer Vilnius“ festivalis.

Koncerto setlist‘as:
1. „A New“
2. „My Step“
3. „The Pop Life“
4. „Sweet“
5. „High“
6. „Crystalfilm“
7. „Pretty Girls“
8. „Summertearz“
9. „Shuffle a Dream“
10. „Blinking Pigs“
11. „Feather“
12. „Strobelight“
13. „Ritual Union“
Bisas:
14. „Wildfire“
15. „Klapp Klapp“
16. „Twice“

Renginyje lankėsi ir vertino Einaras Sipavičius.






Susijusi informacija


  • Naudojant music.lt informaciją internete aktyvi nuoroda į www.music.lt yra būtina.
  • Naudojant music.lt informaciją radijo/televizijos eteryje, būtina paminėti, jog informaciją pateikia www.music.lt.
  • Užfiksavus pažeidimus bus kreipiamasi į atitinkamus teisėsaugos organus.


Šaltinis: Music.lt   Peržiūrėta kartų: 662   Data: 2018-07-27
Esamas tekstas

„Little Dragon“ [Ja Ja Ja Music nuotr.]„Midsummer Vilnius“ festivalio organizatoriai kiekvienais metais pakviečia nemažai populiariausių Lietuvos atlikėjų, tačiau pakviečia ir tikrai originalių atlikėjų iš užsienio. Šiemet turbūt ryškiausia užsienio grupė, kuriai teko garbė groti Valdovų rūmų didžiajame kieme, yra „Little Dragon“. Šie švedų elektroninės muzikos atlikėjai, kurių muzikoje sutelpa downtempo, indie ir pop žanrai, jau ketvirtąjį kartą svečiuojasi Lietuvoje. Ir tik prieš keletą dienų paaiškėjo, kad pagrindines vakaro žvaigždes apšildys vienas žymesnių Lietuvos didžėjų Manfredas.

Būna koncertų, kada iš pradžių recenzentams tenka berti didžiulius pagyrimus, kai eina kalba apie apšildymą, suorganizavimą ir pan., o aštresnės kritikos susilaukia patys pagrindiniai atlikėjai. Užtat čia kiek kitoks atvejis: iš pradžių įspūdis buvo rūgštokas, bet pabaiga itin saldi. Ir iš kur gi tas rūgštumas randasi? Jį sudaro realiai vienas organizacinis liapsusas, susijęs su apšildymu. Taip jau buvo suplanuota, kad „Little Dragon“ pasirodys tik 21:30, o durys atsidaro tuo pačiu momentu, kaip ir programą pradeda atlikti Manfredas — 19:00. Nesunku pasinaudoti bazinėmis aritmetikos žiniomis ir po to suvokti, kad tokioje neįprastoje programoje slypi nesėkmė. „Little Dragon“ gerbėjai, natūralu, nelabai rūpinosi tokiu ankstyvu apšildymu ir todėl pradėjo rinktis daug vėliau. O Manfredas labai ilgą laiką savo muziką atliko neegzistuojančiai auditorijai, galbūt keliems pakampėse sėdintiems žmonėms, kuriems taip trūko veiksmo, kad verčiau naršė savo išmaniuosiuose įrenginiuose. Manfredas išgrojo beveik visą dviejų su puse valandos laiką iki „Little Dragon“ išėjimo ir net pasirodymo pabaigoje, kai Valdovų rūmų didysis kiemas jau buvo puspilnis, vargiai išspaudė emociją klausytojų veiduose. Manfredo muzika pati iš savęs nėra bloga: kaip tik įdomi, aštriau skambanti elektronika, kurioje inkorporuota ir nemažai etninės, ypač lotynų muzikos motyvų, tačiau įspūdį užmušė būtent tokia apšildymo koncepcija: kad ir kaip didžėjai sutverti groti foninę muziką, kažin ar jiems patiems teikia daug pasitenkinimo groti tik foną. Apšildymas turėjo būti 4 kartus trumpesnis ir atkeltas bent į 20:30 laiką.

Laimei, visa kita iš organizacinės pusės buvo labai gerai: malonus sutikimas (ne taip, kaip stambiuose renginiuose, kur konvejeriškai lankytojai suvaromi į areną), sėdmaišiai ir pagalvėlės ant bortų, kad klausytojams būtų vietos atsisėsti, jei pavargs šokti, taip pat galimybė paskaityti „Žmonių“ žurnalą bei pasifotografuoti prie sienos. Lankytojų komfortu pasirūpinta tikrai neblogai.

Tuo tarpu kol Manfredo aparatūra buvo kraustoma iš scenos, gerbėjai jau nekantriai laukė „Little Dragon“, kadangi ir laikrodžiai jau buvo sumušę 21:30. Tačiau palaukti tereikėjo gal tik kokią dešimtį minučių ir jau pasigirdo toji lėtūniška ir lengva „A New“, tradiciškai pirmo „Little Dragon“ programos numerio, įžanga. Ir ovacijomis pasitikti „Little Dragon“ iškart nustebina stipriu skambesiu. Visas rūgštumas kaip mat pasimiršta ir jau nuo pradžių pradeda imti noras šokti.

Valdovų rūmų didysis kiemas nebuvo sausakimšas, kas kelia klausimą, ar grupė tikrai turi tiek nedaug gerbėjų ir tai prieštarautų spaudoje skalambijamai klišei „lietuvių numylėtiniai“, kita vertus, tie susirinkusieji parodė tikrą savo pasišventimą ir įsijautimą į muziką — žmonės šoko nuo pat pradžių iki pat galo. Ir dar turėjo nemažai vietos šokti, tos neužkimštos tuštumos tikrai suteikė laisvumo.

Tuo tarpu „Little Dragon“ su kiekviena daina vis labiau stebino. Nors jų studijiniuose įrašuose labiau išryškinta downtempo stilistika ir skambesys taip nušlifuotas, kad yra pakankamai lengvas ir švelnus, gyvai „Little Dragon“ iššovė tikrų fejerverkų muzikine prasme. Sintezatoriai skambėjo kaip niekad riebiai, ryškios bosinės linijos ir itin ekstravagantiškas būgnininko grojimas lėmė stilistinę transformaciją link trip hop, negana to, energetiškai tai buvo net labiau panašu į roko muzikos koncertą, nes kai kurių dainų instrumentuotėse buvo justi epiškumo jausmas. Netrūko ir tokių instrumentinių motyvų, kurių nėra studijiniuose įrašuose, pavyzdžiui, neilga būgnų solo „Summertearz“ viduryje arba daug stipriau išplėtota „Strobelight“ instrumentinė dalis. Tokie dainų paįvairinimai tikrai prideda energijos performansui ir suintriguoja klausytoją, ypač tokį, kuris puikiai žino, kaip grupės dainos skamba studijiniuose įrašuose. Galbūt vienintelė problemėlė garso atžvilgiu buvo ne itin gerai girdimas vokalistės Yukimi Nagano balsas. Žinoma, barokinė architektūra kuria ganėtinai pretenzingą akustiką.

Ypatingų performanso detalių nebuvo, grupė itin koncentravosi į gerą muzikos atlikimą, tačiau tame jų grojime ir atlikime buvo tiek energijos, kad netrūko nei jokių vizualinių detalių, nei bendravimo su publika, kuris buvo ganėtinai minimalus. Tiesa, Yukimi Nagano vis tiek kažką sugalvoja: tai pažaisti su spalvotomis skraistėmis grojant „Strobelight“, tai pamušti kartu su Erik Bodin mušamaisiais (juk dviguba perkusija yra dvigubai geresnė nei vieno žmogaus atliekama).

Dar gerų žodžių „Little Dragon“ nusipelnė už savo setlist‘ą (kurį galite rasti recenzijos pabaigoje). Nors dauguma tų pačių dainų grupė atlieka ir pasirodymuose kitose šalyse, tačiau Valdovų rūmų didžiajame kieme nenuskambėjo nė vienos dainos iš debiutinio albumo išskyrus žymiąją „Twice“, kuri tradiciškai skamba paskutinė. Labai geras strateginis ėjimas, ypač atsižvelgiant į faktą, kad grupė jau tris kartus buvo Lietuvoje ir debiutinio albumo dainos Lietuvos klausytojams tikrai jau yra girdėtos. Tuo tarpu iš kitų keturių albumų dainų buvo parinkta apylygiai. Galutinis rezultatas: labai optimali 16 dainų programa, kuri užtruko apie pusantros valandos. Standartiška, bet nepriekaištingai subalansuota.

Grupė tiek prieš bisą, tiek pasirodymo pabaigoje pristatė save, o gerbėjai, tuo metu nusiteikę itin džiugiai, iš širdies plojo grupei ir Yukimi Nagano pasisekė gauti gėlių iš gerbėjų priekinėse eilėse. Net jei ir žmonių nebuvo labai daug, tačiau ovacijos galingos ir tai įrodo, kad grupė, nepaisant ketvirto karto, yra labai įdomi klausytojams, suteikia puikių emocijų. Visgi reikia pažymėti, kad „Little Dragon“ tokio palaikymo susilaukia dėl gan didelio darbo, atliekamo ant scenos. Muzikaliai bene nepriekaištingas performansas, parodantis, kad studijinius įrašus galima perspjauti užsidegimo, energijos, instrumentuotės prasme, kartais tereikia pabandyti. Ir žinoma, tuo būdu labai praturtintas visas „Midsummer Vilnius“ festivalis.

Koncerto setlist‘as:
1. „A New“
2. „My Step“
3. „The Pop Life“
4. „Sweet“
5. „High“
6. „Crystalfilm“
7. „Pretty Girls“
8. „Summertearz“
9. „Shuffle a Dream“
10. „Blinking Pigs“
11. „Feather“
12. „Strobelight“
13. „Ritual Union“
Bisas:
14. „Wildfire“
15. „Klapp Klapp“
16. „Twice“

Renginyje lankėsi ir vertino Einaras Sipavičius.



Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Komentarai (0)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Komentarų nėra. Būk pirmas!
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Susijusios naujienos

Ketvirtadienį „Little Dragon“ apšildysiantis Manfredas sieks nustebinti publiką
0
0

Jau rytoj, liepos 26 d., įvyks vienas laukiamiausių „Midsummer Vilnius“ festivalio pasirodymų – Valdovų rūmų kieme koncertuos svajingieji „Little Dragon“. Elektroninės muzikos gerbėjai ketvirtadienio vakarą išgirs ne tik švedų ketveriukę. Prieš grupės pas...
Dvigubą elektroninės muzikos vakarėlį Karklėje kurs ir svečiai iš užsienio
0
0

Elektroninės muzikos gerbėjams festivalis „Karklė Live Music Beach 2018“ paruošė dvigubą šventę. Šiemet bus rengiami du visiškai skirtingi vakarėliai penktadienį ir šeštadienį. Elektroninės muzikos scena šiemet vadinsis „Power Party Zone“. Joje pamaty...
 Vasarą Valdovų rūmų kieme koncertuos svajingieji „Little Dragon“
0
0

Kalendoriniam pavasariui lipant žiemai ant kulnų, Lietuvoje pūsteli gaivus ir šiltas muzikinių naujienų vėjas. Šį kartą suklusti turėtų subtilios ir svajingos elektroninės muzikos mylėtojai. „Midsummer Vilnius“ skelbia dar vieną vasaros festivalio naujien...
Lietuvių didžėjus „The Chemical Brothers“ pasirodymą „apšildys“ jau antrą kartą
1
0

Susipažinę su Lietuvos elektroninės muzikos scena „The Chemical Brothers“ ilgai nedvejojo – jų pasirinkimu birželio 13-ąją svarbiausią sezono koncertą, pristatomą ženklo „Open For More“, pradės Manfredo DJ setas. Daugiau nei dešimtmečio patirtį Lietuvos i...

Copyright 2001-2018 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


The Temper Trap The Temper Trap
8,2

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
20:39 - edzkaa1
hm.. įdomu kas
20:33 - Amaya
Čia kažkas minėjo B-T tai iš tiesų jų dainų temos gan dažnai kartojasi, tad kartu su eng subais klausant po kelių kartų net gali suprasti kelius žodžius
20:05 - 4Blackberry
Tas tekstas labai vaizdingas visų pirmiausia. Poetinė kalba nelabai man. Bet va paskaičiau porą kartų ir stovi vaizdai galvoje.
19:12 - 4Blackberry
Reik paskaityt, kad pasisemčiau įkvėpimo eilėraščiui
19:10 - einaras13
Man geriausias anaforos (tos pačios frazės, kad ir žodelio and kartojimas) pavyzdys yra Arthur'o Brown'o Ugnies poema Tie "and" tikrai įvaizdiną visą tą dramatišką ugnies siautėjimo peizažą.
19:04 - 4Blackberry
"And the joke has crossed the line
And the final word is mine
And the mist has touched the wood
And the words are understood"

Ahhh kaip gerai.
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 3
  Neregistruotų vartotojų: 115
  Iš viso užsiregistravę: 72679
  Naujausias narys: robertas1011
  Šiandien apsilankė: 165634
Reklamos nekenčia: 8


My status  Music.lt Skype
Muzika per facebook  Music.lt Facebook