Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

RENGINIO RECENZIJA | Vizualiai (į)traukiantis naujo „Happyendless” albumo pristatymas

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Happyendless koncerto akimirka. [Vlado Buroko nuotr.]

Happyendless koncerto akimirka. [Vlado Buroko nuotr.]

Po ilgokos kūrybinės pertraukos 2018 m. vasario mėnesį grupė „Happyendless“ pristatė naują savo albumą „Kinetika“ menų fabrike „Loftas“. Besirenkančius koncerto žiūrovus visų pirma išjudino „Benua“ (Benas Sakalauskas). Tiesa pasakius, buvo sunku suprasti ar atlikėjas jau pradėjo groti „gyvai“ ar vis dar skamba foninė muzika, supratimas, kad muziką jau suka minėtasis „Benua“ atėjo po kokių dvidešimties minučių nuo atlikimo pradžios. Todėl sunku įvertinti ar tai buvo geras startas ar falšstartas. Atlikėjas sugrojo platų spektrą muzikinių stilių apimančių kūrinių: galima buvo pamatyti ambient, triphop potepių, taip pat galima buvo išgirsti ir post-apokaliptinių gūsių, galiausiai šiek tiek monotoniškų elektro-house kūrinių. Nepaisant abejonių paliekančio starto, kūryba buvo žavinga, melancholiška, tačiau ir išjudinanti, įkraunanti, nuraminanti – visas emocijų ir sukurtos atmosferos „rollercoasteris“. Tai labai tiko vakaro pradžiai, ypač auditoriją stimuliuojantys paskutiniai kūrybiniai akcentai. Teisingas pasirinkimas. Deja, apšvietėjai rūkė kamputyje. Galbūt to ir pritrūko taip reikiamam atlikėjo ir jo kūrybos akcentavimui. Tiesa, kai apšvietėjas pasirodė apie 22-ą val. (taigi pusvalandžiui praėjus po koncerto pradžios), į gerą neišėjo. Ypač dėl nederančios su melodija ir nuotaika strobo lempos... „Benua“ kūrybai besibaigiant žmonių „Lofte“ jau buvo susirinkę gausiau, nors atėjus 21:30, t.y. į pačią koncerto pradžią erdvės vis dar buvo apytuštės.

Pats pirmasis pagrindinės vakaro grupės „Happyendless“ atliktas kūrinys buvo stiprus vizualiai. Kūrinys muzikine prasme paremtas elektronine kosmine tematika. Beje, keistokos pasirodė skambančios baltos eilės, kurias sunku įvertinti, todėl tikriausiai čia labiausiai ir tiktų žodžiai, kurie nuskambėjo kūrinyje: „Tarsi snarglys, dėl kurio nosis negali apsispręsti ar išsišnypšti ar traukti atgal“.

Kitas tikrai užkabinantis ir išjudinantis kūrinys buvo įrašytas kartu su „Kamanių šileliu“ – „Žemė. Oras. Dangus“. Buvo smagu išgirsti tokį neįprastą ausiai, bet labai žavų skambesį. Šis kūrinys, mano manymu, yra vienas stipriausių albume.

Didžioji albumo dainų dalis yra kooperacijos su kitais atlikėjais: Kamy, Kastetu, jau minėtu „Kamanių šileliu“, Dovydu Blufšteinu, Kaia, „Model Citizens“, Giedre Kilčiauskiene. Ir visi prisidėjusieji prie kūrybos tikrai papildo koncerto kaltininkų kūrybinį potencialą. O skambėjusi muzika varijuoja tikrai plačia amplitude, nuo grynos elektronikos iki folkloriškų, repo, pop, ambiento ar industrinių ar net new retro motyvų prieskonių.

Garsas koncerto metu buvo labai gerai suderintas, ir pasivaikščiojus po skirtingas „Lofto“ vietas atrodė, kad visur skamba tiesiog puikiai, o vien ko verti „bosai“, kurie suvirpindavo visą kūną ir leisdavo mėgautis muzika pasitelkiant visus kūno pojūčius. Vis dėlto dar didesnį įspūdį, kaip ir žadėjo koncerto organizatoriai, paliko 3D vizualizacijos. Kiekvienas kūrinys buvo subtilus, naujas ir įtaigus potyris akims ir sielai. Labai skoningai suderinta su muzika vaizdinė koncerto dalis buvo išties nuostabi, tačiau tokia stipri vizualizacija kartais užgoždavo net pačią muziką. Auditorija negalėjo paleisti telefonų iš rankų, nes kiekvieną sprendimą norėjo įamžinti. Buvo verta. Taigi, kas buvo stiprioji vakaro atmosferos ir koncerto kokybiško estetinio pasirodymo dalis, turėjo ir lazdos „antrąjį galą“. Nors didžioji dalis pateiktų vaizdo efektų buvo labai stiprūs, tačiau industrinė, optinė/tunelio iliuzijos ir senovinio kaitrinio skaičiuotuvo vizualizacijos buvo neabejotinai paveikiausios. Išliko stiprus emocinis ir povaizdžio efektas.

Stipri vizualinė ir tikrai nenuvilianti muzikinė koncerto pusė skatino vis garsesnes publikos ovacijas ir išsijudinimą. Mariaus Narbučio ir Andriaus Kauklio duetas parodė, kodėl verta jų kūrybą tinkamai įvertinti. Koncertas paliko tik geriausias emocijas, publika su kiekviena nuskambėjusia daina vis labiau įsijausdavo į grupės kūrybą.

Taigi, koncertas buvo puikus ir albumas tikrai vertas Jūsų laiko. „Happyendless“, dar 1998 m. susikūrusi grupė, tikrai turi kuo nustebinti.

Muzikine prasme labiausiai patiko šie kūriniai:
„Žemė. Oras. Dangus“, „Paper lights“, „Odisėja“, „Vienas kūnas – viena siela“.

Vizualiai:
„Odisėja“, „Toli“.

Renginyje lankėsi ir vertino Vladas Burokas.








Susijusi informacija


  • Naudojant music.lt informaciją internete aktyvi nuoroda į www.music.lt yra būtina.
  • Naudojant music.lt informaciją radijo/televizijos eteryje, būtina paminėti, jog informaciją pateikia www.music.lt.
  • Užfiksavus pažeidimus bus kreipiamasi į atitinkamus teisėsaugos organus.


Šaltinis: Music.lt   Peržiūrėta kartų: 501   Data: 2018-02-07
Esamas tekstas

Happyendless koncerto akimirka. [Vlado Buroko nuotr.]Po ilgokos kūrybinės pertraukos 2018 m. vasario mėnesį grupė „Happyendless“ pristatė naują savo albumą „Kinetika“ menų fabrike „Loftas“. Besirenkančius koncerto žiūrovus visų pirma išjudino „Benua“ (Benas Sakalauskas). Tiesa pasakius, buvo sunku suprasti ar atlikėjas jau pradėjo groti „gyvai“ ar vis dar skamba foninė muzika, supratimas, kad muziką jau suka minėtasis „Benua“ atėjo po kokių dvidešimties minučių nuo atlikimo pradžios. Todėl sunku įvertinti ar tai buvo geras startas ar falšstartas. Atlikėjas sugrojo platų spektrą muzikinių stilių apimančių kūrinių: galima buvo pamatyti ambient, triphop potepių, taip pat galima buvo išgirsti ir post-apokaliptinių gūsių, galiausiai šiek tiek monotoniškų elektro-house kūrinių. Nepaisant abejonių paliekančio starto, kūryba buvo žavinga, melancholiška, tačiau ir išjudinanti, įkraunanti, nuraminanti – visas emocijų ir sukurtos atmosferos „rollercoasteris“. Tai labai tiko vakaro pradžiai, ypač auditoriją stimuliuojantys paskutiniai kūrybiniai akcentai. Teisingas pasirinkimas. Deja, apšvietėjai rūkė kamputyje. Galbūt to ir pritrūko taip reikiamam atlikėjo ir jo kūrybos akcentavimui. Tiesa, kai apšvietėjas pasirodė apie 22-ą val. (taigi pusvalandžiui praėjus po koncerto pradžios), į gerą neišėjo. Ypač dėl nederančios su melodija ir nuotaika strobo lempos... „Benua“ kūrybai besibaigiant žmonių „Lofte“ jau buvo susirinkę gausiau, nors atėjus 21:30, t.y. į pačią koncerto pradžią erdvės vis dar buvo apytuštės.

Pats pirmasis pagrindinės vakaro grupės „Happyendless“ atliktas kūrinys buvo stiprus vizualiai. Kūrinys muzikine prasme paremtas elektronine kosmine tematika. Beje, keistokos pasirodė skambančios baltos eilės, kurias sunku įvertinti, todėl tikriausiai čia labiausiai ir tiktų žodžiai, kurie nuskambėjo kūrinyje: „Tarsi snarglys, dėl kurio nosis negali apsispręsti ar išsišnypšti ar traukti atgal“.

Kitas tikrai užkabinantis ir išjudinantis kūrinys buvo įrašytas kartu su „Kamanių šileliu“ – „Žemė. Oras. Dangus“. Buvo smagu išgirsti tokį neįprastą ausiai, bet labai žavų skambesį. Šis kūrinys, mano manymu, yra vienas stipriausių albume.

Didžioji albumo dainų dalis yra kooperacijos su kitais atlikėjais: Kamy, Kastetu, jau minėtu „Kamanių šileliu“, Dovydu Blufšteinu, Kaia, „Model Citizens“, Giedre Kilčiauskiene. Ir visi prisidėjusieji prie kūrybos tikrai papildo koncerto kaltininkų kūrybinį potencialą. O skambėjusi muzika varijuoja tikrai plačia amplitude, nuo grynos elektronikos iki folkloriškų, repo, pop, ambiento ar industrinių ar net new retro motyvų prieskonių.

Garsas koncerto metu buvo labai gerai suderintas, ir pasivaikščiojus po skirtingas „Lofto“ vietas atrodė, kad visur skamba tiesiog puikiai, o vien ko verti „bosai“, kurie suvirpindavo visą kūną ir leisdavo mėgautis muzika pasitelkiant visus kūno pojūčius. Vis dėlto dar didesnį įspūdį, kaip ir žadėjo koncerto organizatoriai, paliko 3D vizualizacijos. Kiekvienas kūrinys buvo subtilus, naujas ir įtaigus potyris akims ir sielai. Labai skoningai suderinta su muzika vaizdinė koncerto dalis buvo išties nuostabi, tačiau tokia stipri vizualizacija kartais užgoždavo net pačią muziką. Auditorija negalėjo paleisti telefonų iš rankų, nes kiekvieną sprendimą norėjo įamžinti. Buvo verta. Taigi, kas buvo stiprioji vakaro atmosferos ir koncerto kokybiško estetinio pasirodymo dalis, turėjo ir lazdos „antrąjį galą“. Nors didžioji dalis pateiktų vaizdo efektų buvo labai stiprūs, tačiau industrinė, optinė/tunelio iliuzijos ir senovinio kaitrinio skaičiuotuvo vizualizacijos buvo neabejotinai paveikiausios. Išliko stiprus emocinis ir povaizdžio efektas.

Stipri vizualinė ir tikrai nenuvilianti muzikinė koncerto pusė skatino vis garsesnes publikos ovacijas ir išsijudinimą. Mariaus Narbučio ir Andriaus Kauklio duetas parodė, kodėl verta jų kūrybą tinkamai įvertinti. Koncertas paliko tik geriausias emocijas, publika su kiekviena nuskambėjusia daina vis labiau įsijausdavo į grupės kūrybą.

Taigi, koncertas buvo puikus ir albumas tikrai vertas Jūsų laiko. „Happyendless“, dar 1998 m. susikūrusi grupė, tikrai turi kuo nustebinti.

Muzikine prasme labiausiai patiko šie kūriniai:
„Žemė. Oras. Dangus“, „Paper lights“, „Odisėja“, „Vienas kūnas – viena siela“.

Vizualiai:
„Odisėja“, „Toli“.

Renginyje lankėsi ir vertino Vladas Burokas.





Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Komentarai (0)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Komentarų nėra. Būk pirmas!
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Susijusios naujienos

„LRT Opus Ore“ koncerte prie „Happyendless“ vienintelį kartą prisijungs būrys garsių vokalistų
0
0

Balandžio 19 dieną elektroninės muzikos duetas „Happyendless“ pasirodys „LRT Opus Ore“ studijoje. Tą vakarą prie jų scenoje prisijungs ir pirmą kartą gyvai kūrinius atliks atlikėjai, kurių balsai skambėjo vasario pradžioje išleistame naujausiame dueto alb...
Nauji „Happyendless“ kūriniai į vieną albumą netilpo – vasarį pristatys net du
0
0

Penki metai tylos, tiek pat metų intensyvaus darbo. Scenoje ilgai nesirodęs vienas populiariausių Lietuvos elektroninės muzikos duetų „Happyendless“ nepoilsiavo – duetas jau labai greitai, vasario 3 d., pristatys naujausią savo albumą „Kinetika“. Jo prist...
Kauno loftas „Gargaras“ Naujuosius metus pasitiks su įspūdingais futuristiniais pasirodymais
0
0

Kiek daugiau nei 6 metus Kaune gyvuojanti, buvusiame fabrike įsikūrusi koncertų erdvė „Gargaras“ ruošiasi itin stipriam Naujųjų metų sutikimui. Gruodžio 31-osios naktį ant jų scenos lips dvi garsios Lietuvos grupės, savo pasirodymais nukelsiančios klausyt...
„Happyendless“ sugrįžimą į sceną vainikuos įspūdingas naujo albumo pristatymas
1
0

2018-ųjų vasario 3-ąją Vilniaus menų fabrike „Loftas“ įvyks istorinis įvykis Lietuvos elektroninės muzikos pasaulyje – į sceną po labai ilgos kūrybinės pertraukos oficialiai sugrįš vienas populiariausių elektroninės muzikos duetų „Happyendless“. Muzikinę ...

Copyright 2001-2018 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.
Pasiūlė Daina Mėgsta
SweetSix Foje Laužai
 Foje
 
Sahja Lemon Joy Ne apie mus (koks pašėlęs tempas)
 Lemon Joy
 
DjVaids Sofia Rotaru Lavanda
 Sofia Rotaru
 
HUMANOID Junior a flashbacks
 Junior a
 penktadienis Pelėdoje, klausant junior\'o buvo kažkas nepakartojamo. geriausiai praleistas gimtadienis
Silentist Siouxsie & the Banshees The Passenger
 Siouxsie & the Banshees
 
4Blackberry Enslaved Storm Son
 Enslaved
 Man šiurpuliai eina dabar...
UtenaitisLT Parliament Flash Light
 Parliament
 funky music.
dissident Beissoul Adopted Child of Love
 Beissoul
 Nesu tokios muzikos megejas. Taciau... Si geri isgirdau tik vakar, uzkabino, ir dabar jau jis kaip virusas mano kompe pasklido. Koki 50 kartu siandien replay\'inau.
ganedas Blackfield End Of The World
 Blackfield
 
einaras13 King Crimson Epitaph
 King Crimson
 

Šiuo metu vertiname


Death in June Death in June
8

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
13:49 - Rolandas19770710
Bet tai kaip užknisa, kai Lea Porcelain koncertuoja viename Londono klubų, o tu negali nuvaryt, nes tuo metu atostogauji Lt
11:18 - Konditerijus
Bile skiest
11:17 - DjVaids
Arba buvo pataisyta Motley Crue, arba aš sumaišiau su kažkuria kita metalo tos eros grupe.
18:09 - 4Blackberry
*diskografiją
18:08 - 4Blackberry
Dėl Stereo MCs, jie yra labai plačios stilistikos, tad nelabai telpa į dominuojančio stiliaus rėmus, jie yra ir elektronika, ir hip hopas, ir dance muzika. Nebent kažkas labai gerai pažįsta jų diskografją, tai galėtų įvardinti kas labiau dominuoja.
17:55 - 4Blackberry
DjVaids, o kurioje vietoje rašo, kad Motley Crue yra hip hopas? Aš tokios informacijos nematau.
14:05 - 4Blackberry
...darbas.
14:05 - 4Blackberry
Labai gerai, kuo įkyriau, tuo geriau Šiaip sunku sugaudyti čia visas grupes ir atlikėjus, ypač kurie mažiau žinomi, tad tie netikslumai ir lieka, nebent kas nors sugalvoja pataisyti. Neteisingi nustatyti stiliai irgi problema, tai kažkieno neatsakingas
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 2
  Neregistruotų vartotojų: 136
  Iš viso užsiregistravę: 72679
  Naujausias narys: robertas1011
  Šiandien apsilankė: 40411
Reklamos nekenčia: 8


My status  Music.lt Skype
Muzika per facebook  Music.lt Facebook