Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

RENGINIO RECENZIJA | Vizualiai (į)traukiantis naujo „Happyendless” albumo pristatymas

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Happyendless koncerto akimirka. [Vlado Buroko nuotr.]

Happyendless koncerto akimirka. [Vlado Buroko nuotr.]

Po ilgokos kūrybinės pertraukos 2018 m. vasario mėnesį grupė „Happyendless“ pristatė naują savo albumą „Kinetika“ menų fabrike „Loftas“. Besirenkančius koncerto žiūrovus visų pirma išjudino „Benua“ (Benas Sakalauskas). Tiesa pasakius, buvo sunku suprasti ar atlikėjas jau pradėjo groti „gyvai“ ar vis dar skamba foninė muzika, supratimas, kad muziką jau suka minėtasis „Benua“ atėjo po kokių dvidešimties minučių nuo atlikimo pradžios. Todėl sunku įvertinti ar tai buvo geras startas ar falšstartas. Atlikėjas sugrojo platų spektrą muzikinių stilių apimančių kūrinių: galima buvo pamatyti ambient, triphop potepių, taip pat galima buvo išgirsti ir post-apokaliptinių gūsių, galiausiai šiek tiek monotoniškų elektro-house kūrinių. Nepaisant abejonių paliekančio starto, kūryba buvo žavinga, melancholiška, tačiau ir išjudinanti, įkraunanti, nuraminanti – visas emocijų ir sukurtos atmosferos „rollercoasteris“. Tai labai tiko vakaro pradžiai, ypač auditoriją stimuliuojantys paskutiniai kūrybiniai akcentai. Teisingas pasirinkimas. Deja, apšvietėjai rūkė kamputyje. Galbūt to ir pritrūko taip reikiamam atlikėjo ir jo kūrybos akcentavimui. Tiesa, kai apšvietėjas pasirodė apie 22-ą val. (taigi pusvalandžiui praėjus po koncerto pradžios), į gerą neišėjo. Ypač dėl nederančios su melodija ir nuotaika strobo lempos... „Benua“ kūrybai besibaigiant žmonių „Lofte“ jau buvo susirinkę gausiau, nors atėjus 21:30, t.y. į pačią koncerto pradžią erdvės vis dar buvo apytuštės.

Pats pirmasis pagrindinės vakaro grupės „Happyendless“ atliktas kūrinys buvo stiprus vizualiai. Kūrinys muzikine prasme paremtas elektronine kosmine tematika. Beje, keistokos pasirodė skambančios baltos eilės, kurias sunku įvertinti, todėl tikriausiai čia labiausiai ir tiktų žodžiai, kurie nuskambėjo kūrinyje: „Tarsi snarglys, dėl kurio nosis negali apsispręsti ar išsišnypšti ar traukti atgal“.

Kitas tikrai užkabinantis ir išjudinantis kūrinys buvo įrašytas kartu su „Kamanių šileliu“ – „Žemė. Oras. Dangus“. Buvo smagu išgirsti tokį neįprastą ausiai, bet labai žavų skambesį. Šis kūrinys, mano manymu, yra vienas stipriausių albume.

Didžioji albumo dainų dalis yra kooperacijos su kitais atlikėjais: Kamy, Kastetu, jau minėtu „Kamanių šileliu“, Dovydu Blufšteinu, Kaia, „Model Citizens“, Giedre Kilčiauskiene. Ir visi prisidėjusieji prie kūrybos tikrai papildo koncerto kaltininkų kūrybinį potencialą. O skambėjusi muzika varijuoja tikrai plačia amplitude, nuo grynos elektronikos iki folkloriškų, repo, pop, ambiento ar industrinių ar net new retro motyvų prieskonių.

Garsas koncerto metu buvo labai gerai suderintas, ir pasivaikščiojus po skirtingas „Lofto“ vietas atrodė, kad visur skamba tiesiog puikiai, o vien ko verti „bosai“, kurie suvirpindavo visą kūną ir leisdavo mėgautis muzika pasitelkiant visus kūno pojūčius. Vis dėlto dar didesnį įspūdį, kaip ir žadėjo koncerto organizatoriai, paliko 3D vizualizacijos. Kiekvienas kūrinys buvo subtilus, naujas ir įtaigus potyris akims ir sielai. Labai skoningai suderinta su muzika vaizdinė koncerto dalis buvo išties nuostabi, tačiau tokia stipri vizualizacija kartais užgoždavo net pačią muziką. Auditorija negalėjo paleisti telefonų iš rankų, nes kiekvieną sprendimą norėjo įamžinti. Buvo verta. Taigi, kas buvo stiprioji vakaro atmosferos ir koncerto kokybiško estetinio pasirodymo dalis, turėjo ir lazdos „antrąjį galą“. Nors didžioji dalis pateiktų vaizdo efektų buvo labai stiprūs, tačiau industrinė, optinė/tunelio iliuzijos ir senovinio kaitrinio skaičiuotuvo vizualizacijos buvo neabejotinai paveikiausios. Išliko stiprus emocinis ir povaizdžio efektas.

Stipri vizualinė ir tikrai nenuvilianti muzikinė koncerto pusė skatino vis garsesnes publikos ovacijas ir išsijudinimą. Mariaus Narbučio ir Andriaus Kauklio duetas parodė, kodėl verta jų kūrybą tinkamai įvertinti. Koncertas paliko tik geriausias emocijas, publika su kiekviena nuskambėjusia daina vis labiau įsijausdavo į grupės kūrybą.

Taigi, koncertas buvo puikus ir albumas tikrai vertas Jūsų laiko. „Happyendless“, dar 1998 m. susikūrusi grupė, tikrai turi kuo nustebinti.

Muzikine prasme labiausiai patiko šie kūriniai:
„Žemė. Oras. Dangus“, „Paper lights“, „Odisėja“, „Vienas kūnas – viena siela“.

Vizualiai:
„Odisėja“, „Toli“.

Renginyje lankėsi ir vertino Vladas Burokas.








Susijusi informacija


  • Naudojant music.lt informaciją internete aktyvi nuoroda į www.music.lt yra būtina.
  • Naudojant music.lt informaciją radijo/televizijos eteryje, būtina paminėti, jog informaciją pateikia www.music.lt.
  • Užfiksavus pažeidimus bus kreipiamasi į atitinkamus teisėsaugos organus.


Šaltinis: Music.lt   Peržiūrėta kartų: 550   Data: 2018-02-07
Esamas tekstas

Happyendless koncerto akimirka. [Vlado Buroko nuotr.]Po ilgokos kūrybinės pertraukos 2018 m. vasario mėnesį grupė „Happyendless“ pristatė naują savo albumą „Kinetika“ menų fabrike „Loftas“. Besirenkančius koncerto žiūrovus visų pirma išjudino „Benua“ (Benas Sakalauskas). Tiesa pasakius, buvo sunku suprasti ar atlikėjas jau pradėjo groti „gyvai“ ar vis dar skamba foninė muzika, supratimas, kad muziką jau suka minėtasis „Benua“ atėjo po kokių dvidešimties minučių nuo atlikimo pradžios. Todėl sunku įvertinti ar tai buvo geras startas ar falšstartas. Atlikėjas sugrojo platų spektrą muzikinių stilių apimančių kūrinių: galima buvo pamatyti ambient, triphop potepių, taip pat galima buvo išgirsti ir post-apokaliptinių gūsių, galiausiai šiek tiek monotoniškų elektro-house kūrinių. Nepaisant abejonių paliekančio starto, kūryba buvo žavinga, melancholiška, tačiau ir išjudinanti, įkraunanti, nuraminanti – visas emocijų ir sukurtos atmosferos „rollercoasteris“. Tai labai tiko vakaro pradžiai, ypač auditoriją stimuliuojantys paskutiniai kūrybiniai akcentai. Teisingas pasirinkimas. Deja, apšvietėjai rūkė kamputyje. Galbūt to ir pritrūko taip reikiamam atlikėjo ir jo kūrybos akcentavimui. Tiesa, kai apšvietėjas pasirodė apie 22-ą val. (taigi pusvalandžiui praėjus po koncerto pradžios), į gerą neišėjo. Ypač dėl nederančios su melodija ir nuotaika strobo lempos... „Benua“ kūrybai besibaigiant žmonių „Lofte“ jau buvo susirinkę gausiau, nors atėjus 21:30, t.y. į pačią koncerto pradžią erdvės vis dar buvo apytuštės.

Pats pirmasis pagrindinės vakaro grupės „Happyendless“ atliktas kūrinys buvo stiprus vizualiai. Kūrinys muzikine prasme paremtas elektronine kosmine tematika. Beje, keistokos pasirodė skambančios baltos eilės, kurias sunku įvertinti, todėl tikriausiai čia labiausiai ir tiktų žodžiai, kurie nuskambėjo kūrinyje: „Tarsi snarglys, dėl kurio nosis negali apsispręsti ar išsišnypšti ar traukti atgal“.

Kitas tikrai užkabinantis ir išjudinantis kūrinys buvo įrašytas kartu su „Kamanių šileliu“ – „Žemė. Oras. Dangus“. Buvo smagu išgirsti tokį neįprastą ausiai, bet labai žavų skambesį. Šis kūrinys, mano manymu, yra vienas stipriausių albume.

Didžioji albumo dainų dalis yra kooperacijos su kitais atlikėjais: Kamy, Kastetu, jau minėtu „Kamanių šileliu“, Dovydu Blufšteinu, Kaia, „Model Citizens“, Giedre Kilčiauskiene. Ir visi prisidėjusieji prie kūrybos tikrai papildo koncerto kaltininkų kūrybinį potencialą. O skambėjusi muzika varijuoja tikrai plačia amplitude, nuo grynos elektronikos iki folkloriškų, repo, pop, ambiento ar industrinių ar net new retro motyvų prieskonių.

Garsas koncerto metu buvo labai gerai suderintas, ir pasivaikščiojus po skirtingas „Lofto“ vietas atrodė, kad visur skamba tiesiog puikiai, o vien ko verti „bosai“, kurie suvirpindavo visą kūną ir leisdavo mėgautis muzika pasitelkiant visus kūno pojūčius. Vis dėlto dar didesnį įspūdį, kaip ir žadėjo koncerto organizatoriai, paliko 3D vizualizacijos. Kiekvienas kūrinys buvo subtilus, naujas ir įtaigus potyris akims ir sielai. Labai skoningai suderinta su muzika vaizdinė koncerto dalis buvo išties nuostabi, tačiau tokia stipri vizualizacija kartais užgoždavo net pačią muziką. Auditorija negalėjo paleisti telefonų iš rankų, nes kiekvieną sprendimą norėjo įamžinti. Buvo verta. Taigi, kas buvo stiprioji vakaro atmosferos ir koncerto kokybiško estetinio pasirodymo dalis, turėjo ir lazdos „antrąjį galą“. Nors didžioji dalis pateiktų vaizdo efektų buvo labai stiprūs, tačiau industrinė, optinė/tunelio iliuzijos ir senovinio kaitrinio skaičiuotuvo vizualizacijos buvo neabejotinai paveikiausios. Išliko stiprus emocinis ir povaizdžio efektas.

Stipri vizualinė ir tikrai nenuvilianti muzikinė koncerto pusė skatino vis garsesnes publikos ovacijas ir išsijudinimą. Mariaus Narbučio ir Andriaus Kauklio duetas parodė, kodėl verta jų kūrybą tinkamai įvertinti. Koncertas paliko tik geriausias emocijas, publika su kiekviena nuskambėjusia daina vis labiau įsijausdavo į grupės kūrybą.

Taigi, koncertas buvo puikus ir albumas tikrai vertas Jūsų laiko. „Happyendless“, dar 1998 m. susikūrusi grupė, tikrai turi kuo nustebinti.

Muzikine prasme labiausiai patiko šie kūriniai:
„Žemė. Oras. Dangus“, „Paper lights“, „Odisėja“, „Vienas kūnas – viena siela“.

Vizualiai:
„Odisėja“, „Toli“.

Renginyje lankėsi ir vertino Vladas Burokas.





Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Komentarai (0)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Komentarų nėra. Būk pirmas!
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Susijusios naujienos

Festivalio „Galapagai“ neoninėje diskotekoje gros „Happyendless“
0
0

Tie, kurie stovi milžiniškose eilėse, kad patektų į „Neonkės“ vakarėlius sostinės klubuose, niekada nepraleis progos į tokią spalvotą diskoteką-nuotykį įsisukti festivalyje „Galapagai“. Organizatoriai praneša, kad šiais metais „Neonkės“ festivalyje išsisk...
„LRT Opus Ore“ koncerte prie „Happyendless“ vienintelį kartą prisijungs būrys garsių vokalistų
0
0

Balandžio 19 dieną elektroninės muzikos duetas „Happyendless“ pasirodys „LRT Opus Ore“ studijoje. Tą vakarą prie jų scenoje prisijungs ir pirmą kartą gyvai kūrinius atliks atlikėjai, kurių balsai skambėjo vasario pradžioje išleistame naujausiame dueto alb...
Nauji „Happyendless“ kūriniai į vieną albumą netilpo – vasarį pristatys net du
0
0

Penki metai tylos, tiek pat metų intensyvaus darbo. Scenoje ilgai nesirodęs vienas populiariausių Lietuvos elektroninės muzikos duetų „Happyendless“ nepoilsiavo – duetas jau labai greitai, vasario 3 d., pristatys naujausią savo albumą „Kinetika“. Jo prist...
Kauno loftas „Gargaras“ Naujuosius metus pasitiks su įspūdingais futuristiniais pasirodymais
0
0

Kiek daugiau nei 6 metus Kaune gyvuojanti, buvusiame fabrike įsikūrusi koncertų erdvė „Gargaras“ ruošiasi itin stipriam Naujųjų metų sutikimui. Gruodžio 31-osios naktį ant jų scenos lips dvi garsios Lietuvos grupės, savo pasirodymais nukelsiančios klausyt...

Copyright 2001-2018 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Ratt Ratt
6,2

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

Silentist mėgsta Mark Isham dainą In the Warmth of Your Night
Silentist mėgsta Mark Isham dainą Meeting With the Parabolist
Silentist mėgsta Mark Isham dainą My Wife With Champagne Shoulders
HUMANOID įvertino Iggy Azalea albumą Survive the Summer - 8 balais
HUMANOID įvertino Iggy Azalea dainą OMG (feat. Wiz Khalifa) - 7 balais
HUMANOID įvertino Iggy Azalea dainą Kawasaki - 7 balais
HUMANOID įvertino Iggy Azalea dainą Hey Iggy - 7 balais
HUMANOID įvertino Iggy Azalea dainą Kream (feat. Tyga) - 8 balais
HUMANOID įvertino Iggy Azalea dainą Tokyo Snow Trip - 8 balais
HUMANOID įvertino Iggy Azalea dainą Survive the Summer - 8 balais
  Daugiau

Pokalbių dėžutė

15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
20:39 - edzkaa1
hm.. įdomu kas
20:33 - Amaya
Čia kažkas minėjo B-T tai iš tiesų jų dainų temos gan dažnai kartojasi, tad kartu su eng subais klausant po kelių kartų net gali suprasti kelius žodžius
20:05 - 4Blackberry
Tas tekstas labai vaizdingas visų pirmiausia. Poetinė kalba nelabai man. Bet va paskaičiau porą kartų ir stovi vaizdai galvoje.
19:12 - 4Blackberry
Reik paskaityt, kad pasisemčiau įkvėpimo eilėraščiui
19:10 - einaras13
Man geriausias anaforos (tos pačios frazės, kad ir žodelio and kartojimas) pavyzdys yra Arthur'o Brown'o Ugnies poema Tie "and" tikrai įvaizdiną visą tą dramatišką ugnies siautėjimo peizažą.
19:04 - 4Blackberry
"And the joke has crossed the line
And the final word is mine
And the mist has touched the wood
And the words are understood"

Ahhh kaip gerai.
19:00 - 4Blackberry
Sunku man nekreipt dėmesio, jei suprantu lyricsus. Kai rusų klausau ar vokiečių tada kitaip
18:50 - einaras13
Aš ir angliškos muzikos klausydamas nelabai kreipiu dėmesio į žodžius, tekstas man yra antrinis reikalas po muzikos...
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 0
  Neregistruotų vartotojų: 160
  Iš viso užsiregistravę: 72679
  Naujausias narys: robertas1011
  Šiandien apsilankė: 96086
Reklamos nekenčia: 8


My status  Music.lt Skype
Muzika per facebook  Music.lt Facebook