Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Bandymai su gyvūnais

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Puslapiai: 123
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
varliukas123
2010 m. birželio 13 d. 19:04:45
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Bandymai žmonių labui, t.y. susiję su vaistais, manau yra pateisinami, bet kankinti gyvūną, kad pagaminti kokį nors akių tušą ar dar kokį š, tai yra kraupu.

Atsakyti
kinomane
2010 m. gegužės 31 d. 14:42:01
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Stripped rašė:
1517 rašė:
Man asmeniskai, tai daug idomesni su zmonemis.

Suleisim nuodų tau į pakaušį ir galėsi dvėst...


Stripped , tu gal kokiu kompleksu turi , kad ant visu su tokia panika rasai, komentuoji? Net juokinga žiuret.

O seip tai jeigu idomesni bandymai su zmonem , siulyciau 1517 , kad pats/pati tada isbandytu . Butu idomu.

Atsakyti
TaPatiOlivija
2010 m. gegužės 30 d. 21:17:08
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Stripped rašė:
1517 rašė:
Man asmeniskai, tai daug idomesni su zmonemis.

Suleisim nuodų tau į pakaušį ir galėsi dvėst...
o man gaila ir zmoniu ir gyvunu

Atsakyti
Silentist
2010 m. gegužės 30 d. 17:21:34
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Oi, čia geras - kaip galėjau tokį perliuką praleisti?

LustaEtano rašė:
Ir iš vis, puze ar daugiau žmonių nenusipelnė net dienos išgyventi šiame pasaulyje, natūrali atranka...
A jau visiem 50% leistum pagyventi? (Hitleris norėjo leisti tik arijų rasei, Stalinas - tik visiškai paklusniems, neįtakingiems, nereikšmingiems, o Nyčė sakė... ai, karoče už mintį )

____________________
Auka suprato kad nusikaltimo bendrininkus senokai pazinojo
Atsakyti
Stripped
2010 m. gegužės 29 d. 17:29:35
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
1517 rašė:
Man asmeniskai, tai daug idomesni su zmonemis.

Suleisim nuodų tau į pakaušį ir galėsi dvėst...

____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
Stripped
2010 m. gegužės 29 d. 13:38:50
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Jei ne bandymai su gyvūnais,visi jau seniai būtume pakratę kojas,nuo paprasčausių ligų,nes nebūtų jokių vaistų... Kvailos jūsų diskusijos,daugiau nebediskutuosiu...

____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
LustaEtano
2010 m. gegužės 28 d. 22:55:39
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Fu fu fu fu fu... Kaip lose control sakė dėl kosmetikos tai aš 100% esu prieš tai.

Bet bėda yra ta kad mūsų ir gyvūnų organizmai reaguoja skirtingai.
Dėl manęs iš vis gali viską ant žmonių bandyti, bet tos žmonių teisės ir t.t bla bla bla. Gal ir žiauriai nuskambėjo, bet jau geriau tegu ten kažkokius vaistus išmegina ant kokio kalinio nuteisto mirties bausme, negu ant pelytės kuri niekuom nenusikalto...

Ir iš vis, puze ar daugiau žmonių nenusipelnė net dienos išgyventi šiame pasaulyje, natūrali atranka...

____________________
http://www.last.fm/user/LustaEtano Išlįskit pagaliau iš savo rėmų, pasaulis daug gražesnis be jų.
Atsakyti
kinomane
2010 m. gegužės 28 d. 22:17:26
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
LoseControl rašė:
Inetutea rašė:
Tai yra labai blogai.Na ir kas ,kad gyvūnai(ne visi),bet dauguma silpnesni už žmogų.Tai yra pasityčiojimas iš gyvybės.Na bet su žiurkėmis tokie bandymai-nieko tokio

Nekenčiu tokių žmonių. Jei turi normalią nuomonę, rašyk, o jei kažkokią, atsiprašant, veidmainišką, you can shove it. Bleemba, taip knisa, "daryti bandymus su gyvūnais žiauriu - reikia daryti su žiurkėmis, nes jos yra žemesnė gyvybės forma negu šunys ar mieli triušiukai". Įteigta, kad tik fluffy ir furry animals jaučia skausmą, tai žmonės ir tegina tokius, o žiurkės tai jau ne gyvūnai. Pats auginau žiurkes, nuostabūs gyvūnai.

Asmeniškai manau, kad medicininiams tyrimams gyvūnai gali būti naudojami. Žinoma, tai yra žiauriu, bet tai turi tikslą, tai nėra tiesiog kažkoks kankinimas. Šiuo būdų bus mažiau aukų žmonių. Aš stengiuosi žiūrėti realiai, o ne per kokius 'rožinius akinius', kur viskas yra gražu ir tobula. Žmonės sako, kad negalima eksperimentuoti su gyvūnais, ir tuo pačiu metu sako, kad vargšai yra tie vaikai, kurie serga onkologinėmis ligomis. Tai jie ir toliau liks vargšai, jei nebūtų naudojama gyvūnų, ir tas užuojautos užmetimas ir primetimas, kad man gaila (nors žinau žmonių, kurie taip sako vien todėl, kad atrodytų užjaučiantys), neduoda realios naudos. Galų gale, nematau čia nieko nelogiško ar labai neteisingo - mes, vardan savo išlikimo, aukojame kitus padarus, kurie atrodo mums mažiau svarbūs ar inteligentiški, plius silpnesni, ir tai mes išnaudojame, kad liktume gyvi patys.

O eksperimentavimas dėl kitų priežasčių, kad ir kosmetika, yra šlykštus dalykas. Dabar kompanijos gamina daug kosmetikos, su pavojingomis medžiagomis, kad būtų didesnis efektas, tačiau, to kaina man atrodo per didelė, galima būtų apsieiti be tobulesnės chemijos ant mūsų veidų, žinant kainą. Galų gale, medicininiams tyrimams reikia to gyvo testo subjekto, kad matytų reakcijas, gijimą ir t.t., o kosmetiką galima būtų bandyti kitais būdais, kadangi tai nėra jau 'tooks' dalykas, kurio poveikio neįmanoma nuspėti.

Pritariu LoseControl . Labai placiai viska parasei ir nebera man ko komentuoti.

Atsakyti
Silentist
2010 m. gegužės 28 d. 12:33:13
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Kad statybinių ir pramoninių medžiagų toksiškumas būtų išbandomas ant gyvų būtybių kailio - aš kategoriškai prieš.
Ir jei beria chemikalus į kokio zuikio akis, trina į nuskustą, o kartais ir visai nuluptą žvėrelio odą tam, kad Proctor and Gamble kadilakais važinėtų iš pelnų, čia yra labiau nei nužmogėjimas, čia netgi sužvėrėjimas.

____________________
Auka suprato kad nusikaltimo bendrininkus senokai pazinojo
Atsakyti
NeBatonas
2010 m. gegužės 28 d. 12:00:48
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
su kazkau tai reikia atlikti tyrimus. Kad ir kaip bebutu gaila bet tenga juos atlikti su gyvunais.

____________________
2 Nesėkmės - tai tik pradžia
Atsakyti
1517 (Užblokuotas)
2010 m. gegužės 28 d. 00:42:26
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Man asmeniskai, tai daug idomesni su zmonemis.

Atsakyti
sonia-amy
2010 m. gegužės 18 d. 16:42:03
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
To LoseControl: Pritariu


Atsakyti
LoseControl
2010 m. gegužės 18 d. 16:36:44
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Inetutea rašė:
Tai yra labai blogai.Na ir kas ,kad gyvūnai(ne visi),bet dauguma silpnesni už žmogų.Tai yra pasityčiojimas iš gyvybės.Na bet su žiurkėmis tokie bandymai-nieko tokio

Nekenčiu tokių žmonių. Jei turi normalią nuomonę, rašyk, o jei kažkokią, atsiprašant, veidmainišką, you can shove it. Bleemba, taip knisa, "daryti bandymus su gyvūnais žiauriu - reikia daryti su žiurkėmis, nes jos yra žemesnė gyvybės forma negu šunys ar mieli triušiukai". Įteigta, kad tik fluffy ir furry animals jaučia skausmą, tai žmonės ir tegina tokius, o žiurkės tai jau ne gyvūnai. Pats auginau žiurkes, nuostabūs gyvūnai.

Asmeniškai manau, kad medicininiams tyrimams gyvūnai gali būti naudojami. Žinoma, tai yra žiauriu, bet tai turi tikslą, tai nėra tiesiog kažkoks kankinimas. Šiuo būdų bus mažiau aukų žmonių. Aš stengiuosi žiūrėti realiai, o ne per kokius 'rožinius akinius', kur viskas yra gražu ir tobula. Žmonės sako, kad negalima eksperimentuoti su gyvūnais, ir tuo pačiu metu sako, kad vargšai yra tie vaikai, kurie serga onkologinėmis ligomis. Tai jie ir toliau liks vargšai, jei nebūtų naudojama gyvūnų, ir tas užuojautos užmetimas ir primetimas, kad man gaila (nors žinau žmonių, kurie taip sako vien todėl, kad atrodytų užjaučiantys), neduoda realios naudos. Galų gale, nematau čia nieko nelogiško ar labai neteisingo - mes, vardan savo išlikimo, aukojame kitus padarus, kurie atrodo mums mažiau svarbūs ar inteligentiški, plius silpnesni, ir tai mes išnaudojame, kad liktume gyvi patys.

O eksperimentavimas dėl kitų priežasčių, kad ir kosmetika, yra šlykštus dalykas. Dabar kompanijos gamina daug kosmetikos, su pavojingomis medžiagomis, kad būtų didesnis efektas, tačiau, to kaina man atrodo per didelė, galima būtų apsieiti be tobulesnės chemijos ant mūsų veidų, žinant kainą. Galų gale, medicininiams tyrimams reikia to gyvo testo subjekto, kad matytų reakcijas, gijimą ir t.t., o kosmetiką galima būtų bandyti kitais būdais, kadangi tai nėra jau 'tooks' dalykas, kurio poveikio neįmanoma nuspėti.

Atsakyti
Inetutea
2010 m. gegužės 18 d. 15:52:14
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Tai yra labai blogai.Na ir kas ,kad gyvūnai(ne visi),bet dauguma silpnesni už žmogų.Tai yra pasityčiojimas iš gyvybės.Na bet su žiurkėmis tokie bandymai-nieko tokio

Atsakyti
hare_bo
2007 m. gegužės 15 d. 21:02:48
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
ya.. ir su triusiukais ir dar bala zino kas tiem isprotejusiems mokslininkam po ranka pasitaiko!

____________________
One Ticket To Nothingness. Thank You. :)
Atsakyti
green_moon
2007 m. gegužės 15 d. 20:58:42
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
siaip bandymai yra daromi ne tik su ziurkem... acipeikek!

____________________
Yes, I’m a Disney princess, thanks for asking.
Atsakyti
bel (Užblokuotas)
2007 m. gegužės 15 d. 17:09:00
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
'jei nori prisidėti prie pasaulio vystimosi'.

____________________
aaa!!
Atsakyti
MusicalBox
2007 m. gegužės 12 d. 11:38:15
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
gyvunu nekenteja ple

____________________
touch my.. garden
Atsakyti
llayla
2007 m. gegužės 11 d. 22:58:20
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
bandymams su zmonemis daug labiau nepritarciau. zmogus ziauresnis, protingesnis ir geresnis uz kitas gyvybes formas ir man visai negaila nei vienos ziurkes, tegu dziaugiasi kad bent tiek naudos duoda.

____________________
skauto garbes zodis
Atsakyti
MusicalBox
2007 m. gegužės 11 d. 22:25:04
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
kaip apskritai galima tam "pritarti"?.. ta prasme cia dalykas, kurio nesustabdo nei didziausi petos ir greenpeace piketavimai, bet kaip visgi bjauri. noreciau buti naudingesne ir kazka pakeisti. deja, nezinau kaip.. bjauri skaudi tema.

____________________
touch my.. garden
Atsakyti
Puslapiai: 123
Į viršų
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2026 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.
Pasiūlė Daina Mėgsta
Sahja Kardiofonas Būkit laimingi
 Kardiofonas
 
Alvydas1 Golden Earring Weekend Love
 Golden Earring
 
einaras13 Ange Ennio
 Ange
 Nuostabus tribute\'as Ennio Morriconei
Very_crazy_enough X-Press 2 Lazy
 X-Press 2
 

Šiuo metu vertiname


Martynas Beinaris Martynas Beinaris
7,6

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

00:22 - Very_crazy_enough
Tomas Sinickis socialiniuose tinkluose pareiškė, kad naujajame „Nacionaliniame stadione pirmas renginys bus Eurovizija 2027“.
08:02 - Very_crazy_enough
Klaus Nomi ir Ozo miesto Tin Woodman hibridas laimejo... kelialapi i europos aukstybes!
14:33 - Very_crazy_enough
Pamenu kokiais 1985ais kai Lietuvoje dar nebuvo Dievo, rimtesniu baznyciu, renginiu, katinas leopoldas buvo pirmas krikscionis neses Dievo zinia i dar sovietine sali.
14:18 - Very_crazy_enough
Jei esi geras – viskas lengva kelyje,
O kai atvirkščiai – sunku ir tamsu darosi tiesiog.
Pasidalink su kiekvienu džiaugsmu savo tyru,
Sėk aplinkui juoką skambų ir tyrą.
Jei dainas dainuoji – linksmiau pasidaro,
O kai atvirkščiai – nuobodu ir pilka, be gal
14:17 - Very_crazy_enough
Daina Jei esi geras leopoldas.
Lietus basas per žemę nubėgo,
Klevams per pečius tapšnojo delnais.
Jei diena giedra – gera ir miela,
O kai atvirkščiai – liūdna pasidaro visai.
Girdis, kaip skamba aukštai danguje
Saulės spindulių stygos šviesios.
Jei esi g
06:52 - Very_crazy_enough
lietuviskais zodziais grodavau... Moralas: negalima vokt nei stambiu nei smulkiu dalyku.
06:51 - Very_crazy_enough
tokį smulkų, drebantį žmogelį:– Na, o tu kokio masto nusikaltėlis? Ką stambaus prasukai?Žmogelis nuryja seilę ir taria:– Aš naktį ežere su tinklais dvi lydekas sugavau... Ketvirtasis:
- O as RUKI VVERH daina A GDE ZE VY DEVCHONKI kaimu vestuvese su lietuv
06:50 - Very_crazy_enough
Anigdots. Aš esu programišius. Įsilaužiau į Pentagono serverius, nukopijavau slaptus failus. Valstybės saugumo grėsmė!Antrasis atsiremia į sieną:– Aš – tarptautinis ginklų prekeivis. Aprūpindavau ištisas armijas. Pasaulinis mastas!Atsisuka abu į trečiąjį,
07:15 - Very_crazy_enough
Erotomanas: Sto pensando a noi
Patrakus senute: Can't stop thinking of you
Eros: ono umana situazioni
Patrakus: They're just human contradictions (R.I.P.)
07:07 - Very_crazy_enough
Romantic italian poprock with Erotonin
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 0
  Neregistruotų vartotojų: 2619
  Iš viso užsiregistravę: 73763
  Naujausias narys: speedxxl
  Šiandien apsilankė: 284041