Nesutinku su Stripped išsakyta nuomone, kad gothic metal grupių muzika vienoda. Yra daug skirtingų vienos grupės kūrinių. Pvz., Type O Negative turi įdomią, spalvingą diskografiją. Bet gana vienodi ir pasyvūs yra Lake of Tears. Mano mėgstamiausios gothic metal grupės yra Type O Negative, HIM, My Dying Bride, Paradise Lost, Anathema ir Danzig. O gothic rock nuostabus atradimas - Bauhaus.
____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
Aš renkuosi Gothic Rock,nes Gothic Metal grupių muzika per vienoda,nyku,per daug kopijavimo,per mažai eksperimentavimo,O Gotikinis rokas spalvingesnis,jame daugiau skirtingų elementų,tokių kaip post punk,progressive rock,synth pop,folk įtakos.
Nors aišku,sakydamas Gothic Rock,turiu omenyje labiausiai tuos atstovus,kurie jau yra tapę šio žanro naujokai,nes dabar jaunimas švaistosi tais pavadinimais,bet dažnai jų muzika tai visiškai neatspindi...
Aš renkuosi Gothic Rock,nes Gothic Metal grupių muzika per vienoda,nyku,per daug kopijavimo,per mažai eksperimentavimo,O Gotikinis rokas spalvingesnis,jame daugiau skirtingų elementų,tokių kaip post punk,progressive rock,synth pop,folk įtakos.
Nors aišku,sakydamas Gothic Rock,turiu omenyje labiausiai tuos atstovus,kurie jau yra tapę šio žanro veteranais,nes dabar jaunimas švaistosi tais pavadinimais,bet dažnai jų muzika tai visiškai neatspindi...
Aš renkuosi Gothic Rock,nes Gothic Metal grupių muzika per vienoda,nyku,per daug kopijavimo,per mažai eksperimentavimo,O Gotikinis rokas spalvingesnis,jame daugiau skirtingų elementų,tokių kaip post punk,progressive rock,synth pop,folk įtakos.
Nors aišku,sakydamas Gothic Rock,turiu omenyje labiausiai tuos atstovus,kurie jau yra tapę šio žanro naujokai,nes dabar jaunimas švaistosi tais pavadinimais,bet dažnai jų muzika tai visiškai neatspindi...
Seniau kažkada klausiausi šio stiliaus. Ir vieni geriausių man buvo "Lacrimosa", "Nightwish", "Tristania". Šiaip patiko labiau tokios "baisesnės", su švelnesniu balsu, emocionalesnės.
rabithunter rašė: taip MDB nera best of the best visu laiku grupe, bet net nelyginciau su tokiom kapelom kaip Deathstars ir pan. kuriu tikslas aiskus - numelzt pinigeliu is ala maistaujanciu paaugliu, nors nelabai kuo skiriasi nuo to kasdienio popso kisamo per visur kur imanoma
p.s.
na kiekvienas pagal savo sugedimo laipsni, taip kad manau sekmingai gali tas telefonu knygas sau prisitaikyt, o kai metuku siek tiek daugiau turesi gal sugebesi nesidraskyt taip baisiai kai kam nors tavo popsiukas nepatinka
Labai įdomu kas gi pirmas ėmė draskytis, ir kas iš vis čia draskėsi. Jūsų ,tamsta, protelis tiksliai ne pagal metus. Ir dar kartą įrodėte, jog įsiskaityti į tekstą nemokate ir priešingai negu jums atrodo pop'selio aš neklausau. Žinoma, jei tarkim Mayhem ar Satyricon yra pop'sas tai tada ir jūs "pop'siuko" klausote
Ir kitą kartą, kai bandysite kritikuoti muzikos grupes(aš kalbu apie tikrą muziką, o ne apie kokią Keshą,ar kaip ten ji) pirmiau pabandykite pats ką nors sukurti...
taip MDB nera best of the best visu laiku grupe, bet net nelyginciau su tokiom kapelom kaip Deathstars ir pan. kuriu tikslas aiskus - numelzt pinigeliu is ala maistaujanciu paaugliu, nors nelabai kuo skiriasi nuo to kasdienio popso kisamo per visur kur imanoma
p.s.
na kiekvienas pagal savo sugedimo laipsni, taip kad manau sekmingai gali tas telefonu knygas sau prisitaikyt, o kai metuku siek tiek daugiau turesi gal sugebesi nesidraskyt taip baisiai kai kam nors tavo popsiukas nepatinka
rabithunter rašė: kaip jau sakiau viena itakingiausiu ir geriausiu visu laiku DOOM metal grupiu (nezinau kam tas gothic klijuojamas) man net vienam sakiny nesiziuri su tokiu briedu ka paminejai https://www.youtube.com/watch?v=kcLUD2Zyz Us
ka tai bendra turi su tokiais klounais kaip Deathstars?
p.s. del tu knygu, tai tu bent puse tiek perskaityk kiek man teko o po to pasakok
Dėl Deathstars , gal dar ir sutikčiau, bet Mandragora Scream tikrai nėra jau toks "briedas" kaip, kad jūs čia, minėjot, o ir My Dying Bride nėra tokia nežemiška grupė, kad nebūtų galima jų vardo rašyti vienoje eilutėje su kitais kolektyvais. Tikriausiai ,ponas, būsite vienas iš tų gerbėjų kurie į viską kas susiję su jų mėgstama grupe žvelgia per daug isteriškai...
p.s. Visu pirma, priklauso nuo to ką jūs laikote knygomis. Jei galvojat, kad telefonų knyga ar koks bevertis žurnaliūkštis priklauso šiam žanrui, žinoma aš nebūsiu nė pusės tiek perskaičiusi.
Šiaip ar taip, neverta nė ginčytis, nes vistiek ,ponas asinum, liktumėte kvailio vietoje.
kaip jau sakiau viena itakingiausiu ir geriausiu visu laiku DOOM metal grupiu (nezinau kam tas gothic klijuojamas) man net vienam sakiny nesiziuri su tokiu briedu ka paminejai https://www.youtube.com/watch?v=kcLUD2Zyz Us
ka tai bendra turi su tokiais klounais kaip Deathstars?
p.s. del tu knygu, tai tu bent puse tiek perskaityk kiek man teko o po to pasakok
placebas rašė: Visiškai pritariu, kad dauguma Gothic metal'o grupių yra šlamštas,bet My dying bride, Mandragora Scream ar Deathstars(ankstesnė kūryba) pagarbos verti kolektyvai.
My Dying bride lygint su Deathstars ir Mandragora Scream man net ranka nekiltu, taip pat gali sekmingai su Pusbroliais Aliukais lygint
Na, šeip aš jų ir nelyginau, tik parašiau, kad man atrodo, jog šios grupės yra geros. Skaityti dažniau reikia ir ne internetinius komentarus, o knygas.
placebas rašė: Visiškai pritariu, kad dauguma Gothic metal'o grupių yra šlamštas,bet My dying bride, Mandragora Scream ar Deathstars(ankstesnė kūryba) pagarbos verti kolektyvai.
My Dying bride lygint su Deathstars ir Mandragora Scream man net ranka nekiltu, taip pat gali sekmingai su Pusbroliais Aliukais lygint
Visiškai pritariu, kad dauguma Gothic metal'o grupių yra šlamštas,bet My dying bride, Mandragora Scream ar Deathstars(ankstesnė kūryba) pagarbos verti kolektyvai.
Na ką truputį reziume, praėjus dar 4 mėnesiams, po paskutinio mano updateo
Kaip ir buvo galima tikėtis šie metai, matyt, ir liks tyla prieš audrą. Tačiau keletas gerų albumų pasirodė.
Tristania - Rubicon
Nežinau, ar galėčiau vadinti metų nugalėtoju, bet, kad vienu geresnių šių metų albumų tai tikrai. Daug kas nurašė ir sumaišė su -emėm šitą albumą, bet man tikrai patiko. Gal kiek ir progresyvesnis, bet yra tiesiog žudančių dainų (Exile, Illumination).
Tarja - What Lies Beneath
Nustebino. Nes ankstesnis tai išvis nepatiko, o WLB kažkas naujo. Ypač dainų rašyme labai patobulėta. Daug šaltos atmosferos.
Dar čia galima paminėti ir Amberian Dawn naują albumą "End o Eden", kuris, kol kas man tikras nugalėtojas, bet ten jau grynai power metal.
Edenbridge - Solitaire. Progresyvas, ir kiek nuvylęs...
O kalbant apie tą tikrą Gothic Metal, tai labai nustebino Aperion. Nauja grupė, naudoja ir fleitas ir smuikus, toks Estatic Fear, Atrocity, Moonspell ir gal kokių Tristania mišinys.
Bet panašu, kad kiti metai turėtų atnešti daug gerų vaisių:
Nightwish, Within Temptation, Epica, Delain, Visions of Atlantis, Leaves Eyes, Sirenia, DRACONIAN, Xandria, Lunatica, Krypteria, Unshine, Imperia, Ava Inferi...
Sąrašas įspūdingas, tik įdomu, kiek iš jo bus verta dėmesio muzika.
nu ka kaip is flowing tears'u facebook puslapio supratau kad jie ruosiasi isleisti nauja albuma, tikiuosi tai bus EPIC kaip visada beje jum neatrodo kad tas ''Rubicon'' skambes kazkaip per daug progressive?kazkaip man ''Emerald piper'' didelio ispudzio nepaliko, nu gal studijine versija skambes geriau
____________________
A pill to make you numb
A pill to make you dumb
A pill to make you anybody else
But all the drugs in this world
Won't save her from herself
augyz rašė: ai dar Theatre of tragedy su savo remixuotu EP, o pats 2009 albumas tai visai neblogas, dziugu kad daugiau nebevaro EBM stiliaus
Ir nebevarys Jie išsiskyrė gi, na išsiskirs lapkritį.
rabithunter> tikrai nesutikčiau, kad plagiatas, dainos ne taip apremtos paprastomis kabinančiomis melodijomis, o labiau atmosfera. Man tai labai gerai susiklauso.
Vienintelis tikrai vertas dėmesio albumas šį pusmetį iš to gothic/doom turbūt yra FOreshadowing - Oionos.
Tai tiek šiam kartui
na Foreshadowing tikrai nuvyles albumas, tuo labiau kad Days Of Nothing tikrai smagiai susiklause, o cia kazkoks autoplagiatas pries tai buvusio albumo, tikrai nebera tokiu kabinanciu dainu kaip pvz Death is Our Freedom (na gal kiek Lost Humanity issiskyre)
Jeigu grupėje yra vienas vizionierius, o kiti palankūs esamam grupės modeliui, kam laužyt gerą dalyką. Mano mėgstamiausia visų laikų grupė irgi yra vieno vizionieriaus grupė – man tai puikiai veikia. Kodėl tu tai pateiki kaip kažkokį inferior modelį.
Ir atsirado "pažinotojas", sakantis, kad Smith'as vienvaldis, o solidaraus teisių pasiskirstymo pavyzdžiu pateikdamas Bitlus, kas yra, nu būkim teisingi, nesąmonė. Bitluose solidarumo bene niekada nebuvo, dėl to ta grupė ir iširo.
Nu kaip tu skiedi, aš negaliu. Taip žeminti Bamonte priešais čia besilankančius The Cure fanus. Be to, tai lygink apelsinus su apelsinais, o ne su obuoliais - Chris Rea LRT postas turi keturženklį skaičių reakcijų. Lygina matai jis... lrytą su LRT
Kiek ji pazistu, CURE gitaristas ir dainikas Robertas Smitas ten vienvaldys kaip koks Lemmy ar Ozzy grupeje ir tie visi kiti bosistai, klavisininkai ar bugnininkai nera taip solidariai pasiskirste teisem i daina kaip grupej Moody Blues ar Beatles.
Dvigubi mirties standartai. Pieras Belamonte nezinia kokio instrumento atlikejas. bet is CURE lrt straipsnio gale feisbuke liudi 268 zmones. Chris Rea - lrytas analogiskame tik 172 asmenys. Ka ? Jus norit pasakyt kad Belonte ar kaip ten jis reiksmingesnis
Jeigu pas mane prisistatytu 2 zmoniu mafijos tipo atstovai su cemodaneliu ir tvarkingais slipsais. Jie sakytu: tu priestarauji musu kursui, todel turi isnykti. Tai butu grasinimas bet nesislapstant po iskreiptais pretekstais. Sakytu, tu pavojingas subject
As tiesiog isivaizduoju kaimyna Stiopa, piktesni elektrika ar santechnika, is burnos vemianti *€££\%=× o ne prabangiais dzinsais apsiredziusi Jogailos Morkuno tipo dede kuris man sako: rupus miltai,Rimai, nutilk, nes bus trejos devynerios!
2015 m. birželio 16 d. 21:27:57
Nesutinku su Stripped išsakyta nuomone, kad gothic metal grupių muzika vienoda. Yra daug skirtingų vienos grupės kūrinių. Pvz., Type O Negative turi įdomią, spalvingą diskografiją. Bet gana vienodi ir pasyvūs yra Lake of Tears. Mano mėgstamiausios gothic metal grupės yra Type O Negative, HIM, My Dying Bride, Paradise Lost, Anathema ir Danzig. O gothic rock nuostabus atradimas - Bauhaus.
____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
2012 m. vasario 21 d. 19:08:42
Aš renkuosi Gothic Rock,nes Gothic Metal grupių muzika per vienoda,nyku,per daug kopijavimo,per mažai eksperimentavimo,O Gotikinis rokas spalvingesnis,jame daugiau skirtingų elementų,tokių kaip post punk,progressive rock,synth pop,folk įtakos.
Nors aišku,sakydamas Gothic Rock,turiu omenyje labiausiai tuos atstovus,kurie jau yra tapę šio žanro veteranais,nes dabar jaunimas švaistosi tais pavadinimais,bet dažnai jų muzika tai visiškai neatspindi...
____________________
Žmogus - invazinė rūšis
2012 m. vasario 21 d. 19:07:04
Aš renkuosi Gothic Rock,nes Gothic Metal grupių muzika per vienoda,nyku,per daug kopijavimo,per mažai eksperimentavimo,O Gotikinis rokas spalvingesnis,jame daugiau skirtingų elementų,tokių kaip post punk,progressive rock,synth pop,folk įtakos.
Nors aišku,sakydamas Gothic Rock,turiu omenyje labiausiai tuos atstovus,kurie jau yra tapę šio žanro naujokai,nes dabar jaunimas švaistosi tais pavadinimais,bet dažnai jų muzika tai visiškai neatspindi...
____________________
Žmogus - invazinė rūšis
2012 m. vasario 21 d. 17:16:57
Seniau kažkada klausiausi šio stiliaus. Ir vieni geriausių man buvo "Lacrimosa", "Nightwish", "Tristania". Šiaip patiko labiau tokios "baisesnės", su švelnesniu balsu, emocionalesnės.
2011 m. kovo 29 d. 14:11:49
taip MDB nera best of the best visu laiku grupe, bet net nelyginciau su tokiom kapelom kaip Deathstars ir pan. kuriu tikslas aiskus - numelzt pinigeliu is ala maistaujanciu paaugliu, nors nelabai kuo skiriasi nuo to kasdienio popso kisamo per visur kur imanoma
p.s.
na kiekvienas pagal savo sugedimo laipsni, taip kad manau sekmingai gali tas telefonu knygas sau prisitaikyt, o kai metuku siek tiek daugiau turesi gal sugebesi nesidraskyt taip baisiai kai kam nors tavo popsiukas nepatinka
Labai įdomu kas gi pirmas ėmė draskytis, ir kas iš vis čia draskėsi. Jūsų ,tamsta, protelis tiksliai ne pagal metus. Ir dar kartą įrodėte, jog įsiskaityti į tekstą nemokate ir priešingai negu jums atrodo pop'selio aš neklausau. Žinoma, jei tarkim Mayhem ar Satyricon yra pop'sas tai tada ir jūs "pop'siuko" klausote
Ir kitą kartą, kai bandysite kritikuoti muzikos grupes(aš kalbu apie tikrą muziką, o ne apie kokią Keshą,ar kaip ten ji) pirmiau pabandykite pats ką nors sukurti...
____________________
NO.
2011 m. kovo 28 d. 19:25:23
p.s.
na kiekvienas pagal savo sugedimo laipsni, taip kad manau sekmingai gali tas telefonu knygas sau prisitaikyt, o kai metuku siek tiek daugiau turesi gal sugebesi nesidraskyt taip baisiai kai kam nors tavo popsiukas nepatinka
2011 m. kovo 28 d. 14:26:39
kaip jau sakiau viena itakingiausiu ir geriausiu visu laiku DOOM metal grupiu (nezinau kam tas gothic klijuojamas) man net vienam sakiny nesiziuri su tokiu briedu ka paminejai
https://www.youtube.com/watch?v=kcLUD2Zyz Us
ka tai bendra turi su tokiais klounais kaip Deathstars?
p.s. del tu knygu, tai tu bent puse tiek perskaityk kiek man teko o po to pasakok
Dėl Deathstars , gal dar ir sutikčiau, bet Mandragora Scream tikrai nėra jau toks "briedas" kaip, kad jūs čia, minėjot, o ir My Dying Bride nėra tokia nežemiška grupė, kad nebūtų galima jų vardo rašyti vienoje eilutėje su kitais kolektyvais. Tikriausiai ,ponas, būsite vienas iš tų gerbėjų kurie į viską kas susiję su jų mėgstama grupe žvelgia per daug isteriškai...
p.s. Visu pirma, priklauso nuo to ką jūs laikote knygomis. Jei galvojat, kad telefonų knyga ar koks bevertis žurnaliūkštis priklauso šiam žanrui, žinoma aš nebūsiu nė pusės tiek perskaičiusi.
Šiaip ar taip, neverta nė ginčytis, nes vistiek ,ponas asinum, liktumėte kvailio vietoje.
____________________
NO.
2011 m. kovo 25 d. 15:29:49
https://www.youtube.com/watch?v=kcLUD2Zyz Us
ka tai bendra turi su tokiais klounais kaip Deathstars?
p.s. del tu knygu, tai tu bent puse tiek perskaityk kiek man teko o po to pasakok
2011 m. kovo 25 d. 14:10:03
Visiškai pritariu, kad dauguma Gothic metal'o grupių yra šlamštas,bet My dying bride, Mandragora Scream ar Deathstars(ankstesnė kūryba) pagarbos verti kolektyvai.
Na, šeip aš jų ir nelyginau, tik parašiau, kad man atrodo, jog šios grupės yra geros. Skaityti dažniau reikia ir ne internetinius komentarus, o knygas.
____________________
NO.
2011 m. kovo 24 d. 16:40:48
Visiškai pritariu, kad dauguma Gothic metal'o grupių yra šlamštas,bet My dying bride, Mandragora Scream ar Deathstars(ankstesnė kūryba) pagarbos verti kolektyvai.
2011 m. kovo 24 d. 13:58:19
____________________
NO.
2010 m. gruodžio 4 d. 15:45:51
Deathstars.. mm..
Tai stilius, kurio galeciau klausytis ir diena ir nakti xD
2010 m. spalio 24 d. 13:41:45
Kaip ir buvo galima tikėtis šie metai, matyt, ir liks tyla prieš audrą. Tačiau keletas gerų albumų pasirodė.
Tristania - Rubicon
Nežinau, ar galėčiau vadinti metų nugalėtoju, bet, kad vienu geresnių šių metų albumų tai tikrai. Daug kas nurašė ir sumaišė su -emėm šitą albumą, bet man tikrai patiko. Gal kiek ir progresyvesnis, bet yra tiesiog žudančių dainų (Exile, Illumination).
Tarja - What Lies Beneath
Nustebino. Nes ankstesnis tai išvis nepatiko, o WLB kažkas naujo. Ypač dainų rašyme labai patobulėta. Daug šaltos atmosferos.
Dar čia galima paminėti ir Amberian Dawn naują albumą "End o Eden", kuris, kol kas man tikras nugalėtojas, bet ten jau grynai power metal.
Edenbridge - Solitaire. Progresyvas, ir kiek nuvylęs...
O kalbant apie tą tikrą Gothic Metal, tai labai nustebino Aperion. Nauja grupė, naudoja ir fleitas ir smuikus, toks Estatic Fear, Atrocity, Moonspell ir gal kokių Tristania mišinys.
Bet panašu, kad kiti metai turėtų atnešti daug gerų vaisių:
Nightwish, Within Temptation, Epica, Delain, Visions of Atlantis, Leaves Eyes, Sirenia, DRACONIAN, Xandria, Lunatica, Krypteria, Unshine, Imperia, Ava Inferi...
Sąrašas įspūdingas, tik įdomu, kiek iš jo bus verta dėmesio muzika.
____________________
The Riddle Wants To Be...
2010 m. birželio 26 d. 15:03:05
2010 m. birželio 17 d. 22:19:19
Edenbridge pristato savo pirmąjį istorijoje vaizdo klipą. Labai gera daina ir manau, kad albumas bus nusotabus, tai patvirtina ir albumo treileris:
https://www.youtube.com/watch?v=q...playe r_embedded
____________________
The Riddle Wants To Be...
2010 m. birželio 16 d. 15:17:18
idomu ka cia sugalvojo?
2010 m. birželio 13 d. 00:46:03
https://www.youtube.com/watch?v=3...featu re=related
https://www.youtube.com/watch?v=C...featu re=related
https://www.youtube.com/watch?v=E...featu re=related
https://www.youtube.com/watch?v=IjzoT2K3S Gg
2010 m. birželio 11 d. 10:02:10
____________________
A pill to make you numb A pill to make you dumb A pill to make you anybody else But all the drugs in this world Won't save her from herself
2010 m. birželio 10 d. 18:32:12
ai dar Theatre of tragedy su savo remixuotu EP, o pats 2009 albumas tai visai neblogas, dziugu kad daugiau nebevaro EBM stiliaus
Ir nebevarys
rabithunter> tikrai nesutikčiau, kad plagiatas, dainos ne taip apremtos paprastomis kabinančiomis melodijomis, o labiau atmosfera. Man tai labai gerai susiklauso.
____________________
The Riddle Wants To Be...
2010 m. birželio 10 d. 17:34:34
Vienintelis tikrai vertas dėmesio albumas šį pusmetį iš to gothic/doom turbūt yra FOreshadowing - Oionos.
Tai tiek šiam kartui