
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
1) Kad esu pamišusi. 2) Kad pamišusi esu ne aš viena. 3) Kad man patinka būt pamišusiai. 4) Man patinka pamišę žmonės. 5)Forsu gimęs inteligentu netapsi. |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
Pasiūlė | Daina | Mėgsta | |||
Silentist | ![]() Vangelis |
||||
einaras13 | ![]() Antis Sovietų Sąjungoje 1987-aisiais nusiperki šitą albumą ir jis prasideda šita daina su sunkia rifada, Algio riaumojimu ir satyra, kuri dar keletas metų atgal būtų užtraukusį tremties grėsmę. Visiškai kultinė daina ir kultinis albumas, žymėjęs besikeičiančią erą. |
||||
malia | ![]() Sia |
||||
4Blackberry | ![]() Colosseum O aš pasiūlysiu beveik niekam nežinomą, bet didelį grožį. |
||||
PLIKASS | ![]() Manchester Orchestra |
||||
Sahja | ![]() Elsiane |
||||
Alvydas1 | ![]() STAM1NA Dar truputis suomiškos muzikos ir poezijos. |
2013 m. kovo 30 d. 22:49:46
Tikriausiai, blogu draugų įtaka...
____________________
All you touch and all you see is all your life will ever be.
2013 m. kovo 27 d. 11:36:06
Jėtus, 20 komentarų
. Jau pamiršau tuos laikus, kada bene kiekvieną savaitę sulaukdavom šimtinio dienoraščio... Jau čia toks dalykas šiais laikais yra stebuklas...
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2013 m. kovo 26 d. 22:17:32
Pilnai tikiu, kad atsibos - laikas parodys. Bandymai įjungti jau seniai. Manau, kad suprantu, ką jūs norite pasakyti. Tikrai džiaugiuosi, kad yra taip mąstančių. Mėginti visada galime. Apibendrinant visą pokalbį manau tiktų viena mano mėgstama frazė :"aš supratau, jei nori pamatyti vaivorykštę, teks iškęst lietų", tik nepamenu kieno ji :)
2013 m. kovo 26 d. 19:46:22
Rimtos mintys. Netgi nepanašu, kad dėstytos 19-mečio. Nežinau, kaip kitur, bet čia, musice, kaip man atrodo, yra ne vienas, kapstantis laaabai giliai (ar bent bandantis tą daryt). Viena vertus, tokie žavi, kita vertus.... sakytum, jaunatviškas maksimalizmas ir su laiku tai praeis. Ir tikrai praeis - nusibos, atsiras kažkas panašaus į nuovargį ir norėsis tiesiog gyvenime matyt mažiau problemų (bent jau nesikurt naujų, nes ir taip esančių pakaks) ir nesukt galvos dėl to, ko negali pakeist. O tada ir prasidės bandymai ir niūrioj kasdienybėj atrast bent trupinėlį gero. Na kažko, kas priverčia stabtelėt, apsidairyt aplink ir atkreipt dėmesį į tai, ko anksčiau niekada nepastebėdavai. Pastebėt, koks gražus lietaus, rasos lašas saulės šviesoj, koks neįprastas debesis plaukia, na,kiekvienam savo... O tam ir reikia būt savotiškai išprotėjusiam. Ne ta, patologine, prasme, o ta, tokia, sakyčiau, teigiama. Tiesiog - žiūrėt į gyvenimą kiek kitaip nei dauguma. Atrast grožio ir gėrio ten, kur niekas jo nemato, nes, matote, tai banalu, nereikšminga, dar kažkas...... Nesakau, kad visur ir visada matau pozityvą - ir man užplaukia juodų juodutėlių minčių. Dėl daug ko. Bet vis tiek stengiuosi joms nepasiduot. Ieškot galimų išeičių iš susidariusių keblių situacijų. Ir, tikiuosi, man pavyks.
Paskutiniam sakiniui pritariu. Ir... Na bet pabandykim taip gyvent kasdien, ką?
2013 m. kovo 26 d. 13:47:50
Ai ai ai.. :| Man geriau, tau ne.. Abu laimingi. :)
____________________
Jeigu Jūs nesergate paranoja, tai dar nereiškia, kad jie Jūsų neseka!
2013 m. kovo 26 d. 13:43:03
Tai vadinasi, tu negimei forsu, o tapai. :D
____________________
Jeigu Jūs nesergate paranoja, tai dar nereiškia, kad jie Jūsų neseka!
2013 m. kovo 26 d. 11:25:15
Dėl prastos dienos visgi pataikyta. Aš nežinau, kaip visa tai atrodo iš šono, bet man tikrai įdomu diskutuoti su žmonėmis. Žinau - daugelyje vietų ir pats neteisus. Taip, dienoraštį neteisingai užsipuoliau, bet visgi visai nebloga šneka gavosi. Depresijos nėra ir dėmesio susilaukti tikrai nenoriu ir nesiekiu. Tiesa, likau nustebintas, kad į šitą diskusiją įsitraukė nemažai žmonių. O viskas prasidėjo tik nuo 5 punktų ir 1 neigiamo komentaro. Taip, pasaulyje yra labai daug grožio. Tikrai gerbiu asmenis, kurie sugeba smulkmenose jį įžvelgti. Kiekvienas gyvename savo pasaulėly, rūpinamės savo bėdomis ir, tikriausiai, visos jos yra vienodai svarbios. Štai, ateis velykos, valgysim kiaušinius, juoksimės, kvatosim, trumpap iš galvos išnyks šis keistas, vis mažiau vertybių turintis pasaulis, būsim laimingesni.
2013 m. kovo 25 d. 23:56:21
O man pasirodė, kad Dainioos ši diena buvo bloga ar ryte ne ta koja iš lovos pakilo. Žvagulį kad suvartė, nuliu pavadino...
Nemėgstu ir aš jo, nu bet kad taip... Tajai kliuvo... Ir vėl - nėra ji man nuostabi atlikėja, na bet .... kas atsitiko? Dabar vėl - dienoraštis užkliuvo.... ištisai negatyvas, negatyvas, negatyvas.... tik niekaip nepagaunu kampo - tai pozicija, gyvenimo būdas ar tiesiog (iki)pavasarinė depresija? Negali gi būt taip viskas blogai - vis tiek gyvenime yra nors trupinėlis gero. Man irgi dabar ne pats geriausias etapas - pinigais ne***u, o reikia ir dantis remontuotis, ir pramogoms, ir eiliniams buitiniams dalykams.... Pagaliau - pavasaris kaip neateina, taip neateina, o žiemos man jau gana iki gyvos galvos. Betgi gyvenu - ir dar stengiuosi (ar bent bandau) niūrioj kasdienybėj surast nors kruopelę gero. Tegu ir visiškai niekaip kitam nereikšmingo, banalaus. Bet man tai yra ta kruopelytė, nuo kurios akyse kažkiek prašviesėja. Nes visiškai nematant jokio gėrio aplink save man greitai atsivertų tiesiausias kelelis į vieną specifinę įstaigą...
O gal tas visiškas negatyvas - irgi jaunatviškas būdas susilaukt dėmesio?
2013 m. kovo 25 d. 23:29:30
Man patinka ironija, kurią jaučiu tavo komentare, tikrai patinka. Aš - neužgaulus, tad nebūtina atsiprašinėt dėl niekų. Ei, juk niekada negali būti visiškai tikras.
2013 m. kovo 25 d. 22:42:05
Atrodo? nesi įsitikinęs?
Žinoma, atleisk jei užgavau - tikrai ne iš piktos valios. Tiesiog norėjau pasidžiaugti jūsų gražiu, intelektualiu bendravimu. Rimtai. Atsiprašau, jei vėl nusišneku ar sapalioju, einu geriau selendžerio paskaitysiu, po to gal ką nors protingesnio parašysiu.
2013 m. kovo 25 d. 22:37:57
5)Forsu gimęs inteligentu netapsi.Aš ex-forsas
Ankščiau rengiausi,kalbėjau kaip forsas, o dabar pamėgau rock'a, rengiuosi klasikine apranga, tuoleruoti kitokius žmones ir NET gėjus.Kaip tau DeathLetter?
____________________
All you touch and all you see is all your life will ever be.
2013 m. kovo 25 d. 22:19:06
Visiškai nepritariu, kad nesąmonės geriau nei negatyvas. Bet žinant tavo svajotojos charakterį, nenuostabu
.
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
2013 m. kovo 25 d. 22:04:55
Man atrodo - nusišnekėjai.
2013 m. kovo 25 d. 21:57:37
Tai lyg ir nesakiau, kad blogai. Tiesiog nesuprantu tokių žmonių, todėl ir bendrauju, nes noriu kažką suprasti.
Taip, dienorašty gali būti rašoma viskas. Šioje vietoje esu tikrai neteisus. Tačiau matau, kad neįsigilini į mano žodžius, nesvarbu.
Nuo kada skaitytų knygų pavardijimas yra pasigyrimas? (tiesa žymiausias ir paminėjau)
Tikrai tavęs su niekuo nelyginu.
Grožis apibrėžimo neturi.
Diskutuoju, nes man įdomu. Nieko įrodyti nenoriu ir net nemėginu.
Ir ką? ir nieko.
Niekada nesakiau, kad pasaulis susideda ne iš smulkmenų. Taip, jeigu taip jautiesi laimingesnė, tikriausiai viskas gerai. Tiesa, šiaip, pamąstymui -sakai sėdi koncerte ir kalbiesi su įsivaizduojamu draugu, jeigu ten būčiau mane tai trigdytu, veikiausiai ir liūdintų. Ar tokie poelgiai nepažeidžia kitų asmeninės erdvės? Tikriausiai priklauso nuo egoizmo laipsnio. Aš visada sugebu džiaugtis taip, kad kitiems tai netrugdytų. O kaip geriau - nežinau.
2013 m. kovo 25 d. 21:36:58
meh, tipiška paauglystė. praeis. Keep calm and carry on.
2013 m. kovo 25 d. 21:36:30
Štai jūs ir radote vienas kitą :)
Dabar abu turite su kuo bendrauti ir esate svarbūs vienas kitam. Sveikinu.
2013 m. kovo 25 d. 21:31:18
( *vis tiek)
Požiūris keičiasi kasdien su nuotaika ir aplinkybėmis. Pažįstu ir aš daug "nurautų" žmonių. Daug kas iš jų supranta, kad yra bepročiai ir ale kitokie. To neneigia. Tai dar nereiškia, kad jiems dėmesio stoka, o jei ir taip, o kas čia blogo?
Šitoj "nesąmonėj" buvo sudėta labai daug mano jausmų, susidėjusių per šį savaitgalį. Tai - DIENORAŠTIS. Dabar pasakyk man, kas turi būti rašoma dienorašty? Kūrybai yra atskira skiltis.
Norėjai pasigirti, kad daug skaitai? Argi tai taip pat nėra dėmesio reikalavimas? Tik kitaip išreikštas? Jeiigu tu mano dienorašty neradai gilesnės prasmės, tai dar nereikšia, kad jos nėra. Visas tavo išvardintas knygas, išskyrus pirmas dvi, esu skaičiusi. Man patinko. Nu bet wtf.. Kažkokio vaiko dienoraštį lygint su Remarku, Škėma ar Putinu? Tikrasis grožis? Galbūt kai kurie žmonės skaitys šias knygas ir galvos, kad tai visiška nesąmonė. Ir jiems tos knygos bus visiškai neįdomios. Net negražios. Dabar vėl pakartosiu savo klausimą. Koks yra grožio apibrėžimas? Ir dar tikrojo..
Dabar tu paaiškink, kodėl tu čia su manim ale diskutuoji? Ar ne tam, kad susilauktum dėmesio, ne tam, kad kažką įrodytum, ar pademonstruotum savo išprusimą? Argi tai nėra lygiai tas pats?
Kalbėdama su įsivaizduojamu draugu nenorėjau atkreipti į save dėmesio. Norėjau smagiai praleisti laiką. Kaip nesąmoningai tai turėjo atrodyti susipratau tik išėjusi į lauką. Ir ką?
Esu dulkė, vabzdys, kirmelė, esu niekas. Keliauju "iš lopšio į kapą". Gyvenime nenuveikiau nieko naudingo. Neturiu įtakingų draugų, jokių postų neužimu. O tu man dabar pasakyk, iš ko susideda visas pasaulis? Argi ne iš smulkmenų? Kiek sveria viena snaigė? Pažiūrėk, ką sniegas pridarė Ukrainoj (ar tai Baltarusijoj, nepamenu). Aš mėgstu susireikšint. Taip jaučiuosi laimingesnė. Kodėl turiu varžyti save? Noriu linksmai nugyventi tą tarpą tarp lopšio ir kapo. :)
____________________
Jeigu Jūs nesergate paranoja, tai dar nereiškia, kad jie Jūsų neseka!
2013 m. kovo 25 d. 20:58:33
Aš iš viso nesu tokio "bajerio" girdėjęs. Daug apie save papasakojai. Nelabai supratau kodėl. Manau požiūris su laiku dar pasikeis. Aš iš tiesų pažįstu ne vieną keistuolį, ar pamišėlį, kaip čia minime, tačiau nė vienas iš jų pats savęs taip nepavadintų. Tenka grįžti prie dėmesio stokos bei, tikriausiai, didelio noro išsiskirti. Nežinau, galbūt tai ir nėra blogai. Sakykim - saviraiška. Nesvarbu.
Sakai lengviau čia parašyt, taip, tikrai skamba nelogiškai. Manau, apgaudinėji pati save. Tiesa, ko čia prabilta apie bėdas, viskas gerai.
Princas ant balto žirgo - kartą apsipūtęs kažką panašaus mačiau, bet veikiausiai ten buvo raitelis be galvos...
Taip, nepagrįstai pavadinau nesąmone, nes esu tiesmukas žmogus, atsiprašau, jeigu užgavau jausmus, bet vistiek man tai atrodo nesąmonė, vistiek nesuprantu, kodėl reikia šitaip reikštis.
Grožį mes kiekvienas suprantame skirtingai. Kas liečia kūrybą, mano manymu, joje būtinai turi būti gilesnė prasmė. Kafka - metamorfozė; selendžeris - Franė ir zujis; Remarkas - laikas gyventi ir laikas mirti (bei kitos jo knygos), jeigu Lt, tai Putino - altorių šešėly; Škėma - balta drobulė, sąrašą galėčiau padaryti didelį, nes daug skaitau. Visa tai yra tikrasis grožis. Man pikta, kai žmonės sapalioja vien tam, kad pasirodytu kitokiais, kad sulauktu dėmesio ir t.t. Žmogus yra ne kas daugiau, o tik juokinga, menka būtybė, kuri keliauja iš lopšio į kapą. Taip, tai yra mūsų klaida - per daug reikšmingai žiūrime į save. Atkreiptum dėmesį kažkuo daugiau į save, ne tik kalbėdamasi su įsivaizduojamu draugu, nudžiugintum ir kitus. P.s. Geriau daug negatyvo, negu kažkas net neapibrėžiamo.
2013 m. kovo 25 d. 20:25:48
Protingas žmogus niekada nesakytų, kad yra pprotingas. Su pamišimu to bajerio dar negirdėjau. Na bet jeigu taip.. tai aš esu visiškai normali. Normalu yra kalbėtis su tuščia vieta kėdėje ir sakyti, kad ten mano įsivaizduojamas draugas.. Vidury koncerto... pirmoj eilėj (jei tai galima pavadint eile).
Dėl dėmesio stokos. Taip. Man pastoviai trūksta dėmesio. Ir aš to niekada niekada neneigiau. Net priešingai, nuolat galrsiai rėkiu, kad man reikia dėmesio ir kad man jo trūksta.
Dėl reakcijos tikėjimosi. Kokios reakcijos galėtų susilaukti keletas tarpusavy visiškai nesusijusių sakinių? Kai noriu atitinkamos reakcijos skambinu atitinkamiems žmonės ir pasakoju. Ir šiaip, daug lengviaau čia kažką parašyt, nei savo užrašuose. Skamba nelogiškai? Ką gi, ne mano bėdos. :)
Dėl princo ant balto žirgo, tai šiaip įdomu buvo. Tai tiki ar ne?
Kodėl tu mano dienorašį taip nepagrįstai pavadinai nesąmone?
Aš ir esu mažas vaikas.
Prašau nesikreipti į mane "jūs", tai mane glumina.
O dėl kažko iš tiesų gražaus.. Pasakyk man grožio apibrėžimą. Esu parašius ne vieną rimtesnį dienoraštį. Kažką iš tiesų sukūrus. Bet trys sakiniai kažkokios tai nesąmonės, parašytos esant gerai nuotaikai, geriau nei keli šimtai žodžių negatyvo.
____________________
Jeigu Jūs nesergate paranoja, tai dar nereiškia, kad jie Jūsų neseka!
2013 m. kovo 25 d. 18:18:35
Pamišęs žmogus niekada nesakytų, kad yra pamišęs. Paprasčiausiai jums trūksta dėmesio. Aš suprantu. Kas dėl nepatikimo, ignoravimo bei apėjimo, tai čia jau visiškai sušnekėjote niekalą. Jeigu jūs kažką parašote viešai, vadinasi tikitės reakcijos (kitu atveju tai liktų jūsų užrašuose ir pan.), kadangi man pasirodė visa tai kaip mažo vaiko pasvaičiojimai, todėl paklausiau :"kodėl tokias nesamones reikia čia kelti", tad tikėjausi pagrįsto atsakymo. Galvojau gal ko nesupratau. O kas dėl princo ant balto žirgo, neturiu ko pasakyt, gal tiesiog dėmesio trūkumas didesnis nei maniau. Kodėl gi nesukūrus ką nors iš tikrųjų gražaus ir tada neįkėlus? Paspausčiau :''patinka", juk ale tuo šiuolaikinis pasaulis ir paremtas.
2013 m. kovo 25 d. 17:56:17
Niekaip nesuprantu, koks kam skirtumas, ką keliu? Nepatinka - apeik, ignoruok. Mėgstu nusišnekėt ir daryt nesąmones (nes esu pamišusi) ir darau. P.S Kas tiki princu ant balto žirgo?
____________________
Jeigu Jūs nesergate paranoja, tai dar nereiškia, kad jie Jūsų neseka!
2013 m. kovo 25 d. 16:44:37
Niekaip nesuprantu, kodėl tokias nesamones reikia čia kelti?