Krikščionybės tiesiog nekenčiu.Lietuvių tikėjimas yra Pagonybė.Turim tikėt į medį,saulę,gamtą.Į tikrus dalykus,o ne į jėzų.Lietuviai buvo pagonys,ir turi būt pagonys.Kas čia dabar per netvarka...
Dabartinėje visuomenėje tai sunkiai prigytu, gali būti kaip subkultūrinis neobaltu fenomenas, bet jei visi butu pagonys, tai veikiau jau būčiau pagonis, nei netikintis ar neduokdie ateistas.
____________________
Man sunku susivokti, kaip jiems taip lengva susivogti.
Manau, prie to ir prisideda katalikiskas auklejimas. Bent jau vaikystėj žmogus bijo prasikalsti ir ugdo savo geruosius bruozus. Tik vėlesniame amžiuje kai žmogus dėl katalikybės eina prieš savo prigimti, kaip celibatas, tai jau yra dviveidiskumas ir degradacija, imho.
____________________
Man sunku susivokti, kaip jiems taip lengva susivogti.
taip. sutinku. bet pati paminejai pilkaja mase. o tai tie kurie tiki is tradicijos (ka taip pat galima suprasti is tavo komentaro). bet yra tokiu, kurie tiki gyvu tikejimu, o ne tradiciskai.
"Nes yra ĮPRASTA būti krikščioniu" sakai. taip. taip yra su kiekviena tradicija: pvz tradicija apsikabinti pasisveikinant ar kad ir ko kito prigalvotum. tai tradicija ir neieskoma tikresnes prasmes.
kitas visai dalykas yra kai zmogus tiki istikruju, gyvai. jei zmogus tiki tradiciskai, jam idomu tik pavirsutiniskumas, tik virsunele.
as irgi manau, kam cia krikstyti ta vaika. kvaila tradicija. bet jei tiketum Dievu, zinotum kriksto prasme, tai tikrai krikstytum savo vaika.
gali sakyt, kad 10 Dievo isakymu lb varzo. bet taip pat kaip labai gerai issimokslinusi teologijos srityje turetum zinoti, kad 10 Dievo isakymu prasme yra parodyti kelia, o ne versti laikytis, kad taptum kazkoks robotas.
Taip, tikrai taip. Bet žmonių, kurie tiki iš pašaukimo, o e iš tėvų priekaištų ir pan., yra labai mažai. O tvirtai tikinčius, aš labai gerbiu.
O vaiko nekrikštyčiau, nes netikiu krikšto prasme, Tai yra mano gilus įsitikinimas. Kaip ir 10 dievo įsakymų. Gyvenu dėl savęs. Išnaudoju visas galimybes, išbandau viską, kas įmanoma. Nes žinau, kad antros progos nebebus.
as esu pries bet kokios religijos iteigima vaikui, ypac mokykloje. mano manymu, religinius mokymus reiketu pradeti kur kas veliau nei pradinese klasese ir mokyti ne kazkokio vieno tikejimo principu, o supazindinti su visomis pagrindinemis religijomis, kad pats zmogus galetu pasirinkti, kas jam priimtiniausia.
____________________
...asleep in perfect blue buildings beside the green apple sea...
Zaviesas (Užblokuotas)
2007 m. birželio 7 d. 23:43:50
Pasiklydus rašė:
pagonybe? tai dabar madingiau i akropoli ir mega tiket butu... ka cia i medzius. nesakau, kad tai nesamoninga religija. ir primatai garbino ugni, nes jaute jos pagalba. tiesiog garbinti stabus labai neskaniai skamba.
O tu žinai, kad tikrosios Kalėdos- tai Saulės sugrįžimo, o ne Kristaus gimimo šventė? Tiesiog kai įsigalėjo katalikybė, ji buvo pervadinta.
jeigu isigilintum i tai, kas yra isskaptuota ant mindaugo paminklo vilniaus centre, irgi pamatytum, kad katalikiska svente turi savo atitikmeni. ten labai graziai pavaizduota. tik reik zmogaus, kuris galetu isaiskinti. nustebau kai papasakojo.
as tikiu Dieva ir manau, kad tai Kristaus gimimo svente, tu tiki gal saule, medi ar dar ka ir manai, kad tai saules sugrizimo svente. vienas gudrus zmogus pasake, kad diskusijos nera, kai diskutuojancios puses turi vadovaujasi skirtingomis tiesomis. tada buna tik beprasmis gincas. taip ir cia abieju nuomones (bet ne tiesa) yra teisingos, bet kaip nemokintas kulturos vistiek pasakysiu, kad as teisesnis,
del katalikisko auklejimo, tai kas daroma is idejos ir su sveiku protu, zinant prasme, tai puiku, bet kas daroma fanatiskai ar per prievarta, tai tada joks auklejimas nera geras
____________________
"tu proto turi arba neturi ir nieko cia nepadarysi" mike pukuotukas.
lietusryte rašė: Krikščionybės tiesiog nekenčiu.Lietuvių tikėjimas yra Pagonybė.Turim tikėt į medį,saulę,gamtą.Į tikrus dalykus,o ne į jėzų.Lietuviai buvo pagonys,ir turi būt pagonys.Kas čia dabar per netvarka...
teisngai. turejom paksa. kur paksas? ot prezidentas butu.. twarka ant swieto nusileistu... o dar jei neutume nepriklausomybes atgave.. isvis pasaka butu.
nesamone. buna, kad ateina laikas keistis
sutinku, kad taip kaip krikscionybe i Lietuva atejo, tai nebuvo pats sauniausias kelias, bet tai buvo permainos, kurios veliau turejo teigiama reiksme.
pagonybe? tai dabar madingiau i akropoli ir mega tiket butu... ka cia i medzius. nesakau, kad tai nesamoninga religija. ir primatai garbino ugni, nes jaute jos pagalba. tiesiog garbinti stabus labai neskaniai skamba. esu tikras, jei pasitikslintum ka gudrus zmones sako, pakeistum nuomone.
tu tikrai "NESISAIPAI" is pagonybes... sulygini su kazkokia MEGA... juk ne visi zmones gyvenantys Lietuvoje yra vartotojiska pilka mase... beje is TAVO Pagonybes supratimo galima sakyti, kad ir TAVE galima laikyti dievu...
beje ka tu laikai gudriais zmonemis? butu lb idomu isgirsti... ju nuomone nebutinai yra teisinga, o tuo labiau gudraus zmogaus nuomonei neturi pritarti kiti, kaip is tavo zodziu galima suprasti "negudrus" zmones
beje mano ziniuomis Lietuvoje gyvuoja Pagoniu bendruomene, kitaip tariant "negudriu zmoniu" bendruomene (pagal tave)
Beje kartais tu nesi nusistates pries kara, rasizma, tautines mazumas, religinius poziurius...?
Zaviesas (Užblokuotas)
2007 m. birželio 7 d. 22:16:49
lietusryte rašė: Krikščionybės tiesiog nekenčiu.Lietuvių tikėjimas yra Pagonybė.Turim tikėt į medį,saulę,gamtą.Į tikrus dalykus,o ne į jėzų.Lietuviai buvo pagonys,ir turi būt pagonys.Kas čia dabar per netvarka...
teisngai. turejom paksa. kur paksas? ot prezidentas butu.. twarka ant swieto nusileistu... o dar jei neutume nepriklausomybes atgave.. isvis pasaka butu.
nesamone. buna, kad ateina laikas keistis
sutinku, kad taip kaip krikscionybe i Lietuva atejo, tai nebuvo pats sauniausias kelias, bet tai buvo permainos, kurios veliau turejo teigiama reiksme.
pagonybe? tai dabar madingiau i akropoli ir mega tiket butu... ka cia i medzius. nesakau, kad tai nesamoninga religija. ir primatai garbino ugni, nes jaute jos pagalba. tiesiog garbinti stabus labai neskaniai skamba. esu tikras, jei pasitikslintum ka gudrus zmones sako, pakeistum nuomone.
____________________
"tu proto turi arba neturi ir nieko cia nepadarysi" mike pukuotukas.
lietusryte (Užblokuotas)
2007 m. birželio 7 d. 21:49:40
Krikščionybės tiesiog nekenčiu.Lietuvių tikėjimas yra Pagonybė.Turim tikėt į medį,saulę,gamtą.Į tikrus dalykus,o ne į jėzų.Lietuviai buvo pagonys,ir turi būt pagonys.Kas čia dabar per netvarka...
Zaviesas (Užblokuotas)
2007 m. birželio 7 d. 21:42:08
hip-hop_daughter rašė:
Zaviesas rašė: nu jei ismanytum krikscionybe, tai zinotum, kad Kristus ir pagal baznycios mokyma buvo zmogus. tawo kontraargumentas pagrindzia tai kad krikscionybe yr tikras dalykas.
taip, tu gali neiti i baznycia ir VADINTIS religingu.bet jei tu supranti kas tai yra, tai tu nepraleidi progos nueit i baznycia. niekas tawes nieko nevercia krikscionybej daryti. viskas yra laisvas pasirinkimas.
kazkas cia sako, kad krikscionybe prasimanymas r t.t, bet jie tiesiog jos nepazista. cia tas pats kaip ispudis apie filma. jei tu dar nesi ziurejes pono byno atostogu, tai negali pasakyt ar ten geras ar slamstalas. bettau jau yra kuriama isankstine nuomone apie tai. pono byno etikete rodogera zenkla, o daug neismananciu ir tiem kam tai naudinga, kabina krikscionybej vergy religijos bei kitokias negatyvias etiketes.
nesakau, kad as baisiai kazka ismanau, bet tiesiog knygose viskas parasyta. imk ir skaityk. sededamas music.lt nedaug tesuzinosi apie religija.
aš esu skaičius ir gilinusis. Man visa ta nesąmonė mokykloje dėstoma vaje kiek metų ir ne kartą per savaitę.
esmė, kad krikščionybė varžo. Tik tai yra labai užglaistyta ir labai paslėpta. Pažiūrėkim į 10 dievo įsakymų. Nu jei žmogus per visą savo gyvenimą jų laikosi, aš atvirai sakau, kad jis, mano akimis, yra kažkos nesveikas.
Tai per daug suvaržyta, iliuzijų pilna religija, kuriai nepasipriešinsi, nes pilkosios masės bijo pragaro. Prieš Kalėdas eina į bažnyčią ir svečiuose nevalgo mėsos. O grįžę namo purvinais išbadėjusiais snukiais rija kiaulieną.
Nes yra ĮPRASTA būti krikščioniu.
taip. sutinku. bet pati paminejai pilkaja mase. o tai tie kurie tiki is tradicijos (ka taip pat galima suprasti is tavo komentaro). bet yra tokiu, kurie tiki gyvu tikejimu, o ne tradiciskai.
"Nes yra ĮPRASTA būti krikščioniu" sakai. taip. taip yra su kiekviena tradicija: pvz tradicija apsikabinti pasisveikinant ar kad ir ko kito prigalvotum. tai tradicija ir neieskoma tikresnes prasmes.
kitas visai dalykas yra kai zmogus tiki istikruju, gyvai. jei zmogus tiki tradiciskai, jam idomu tik pavirsutiniskumas, tik virsunele.
as irgi manau, kam cia krikstyti ta vaika. kvaila tradicija. bet jei tiketum Dievu, zinotum kriksto prasme, tai tikrai krikstytum savo vaika.
gali sakyt, kad 10 Dievo isakymu lb varzo. bet taip pat kaip labai gerai issimokslinusi teologijos srityje turetum zinoti, kad 10 Dievo isakymu prasme yra parodyti kelia, o ne versti laikytis, kad taptum kazkoks robotas.
____________________
"tu proto turi arba neturi ir nieko cia nepadarysi" mike pukuotukas.
Zaviesas rašė: nu jei ismanytum krikscionybe, tai zinotum, kad Kristus ir pagal baznycios mokyma buvo zmogus. tawo kontraargumentas pagrindzia tai kad krikscionybe yr tikras dalykas.
taip, tu gali neiti i baznycia ir VADINTIS religingu.bet jei tu supranti kas tai yra, tai tu nepraleidi progos nueit i baznycia. niekas tawes nieko nevercia krikscionybej daryti. viskas yra laisvas pasirinkimas.
kazkas cia sako, kad krikscionybe prasimanymas r t.t, bet jie tiesiog jos nepazista. cia tas pats kaip ispudis apie filma. jei tu dar nesi ziurejes pono byno atostogu, tai negali pasakyt ar ten geras ar slamstalas. bettau jau yra kuriama isankstine nuomone apie tai. pono byno etikete rodogera zenkla, o daug neismananciu ir tiem kam tai naudinga, kabina krikscionybej vergy religijos bei kitokias negatyvias etiketes.
nesakau, kad as baisiai kazka ismanau, bet tiesiog knygose viskas parasyta. imk ir skaityk. sededamas music.lt nedaug tesuzinosi apie religija.
aš esu skaičius ir gilinusis. Man visa ta nesąmonė mokykloje dėstoma vaje kiek metų ir ne kartą per savaitę.
esmė, kad krikščionybė varžo. Tik tai yra labai užglaistyta ir labai paslėpta. Pažiūrėkim į 10 dievo įsakymų. Nu jei žmogus per visą savo gyvenimą jų laikosi, aš atvirai sakau, kad jis, mano akimis, yra kažkos nesveikas.
Tai per daug suvaržyta, iliuzijų pilna religija, kuriai nepasipriešinsi, nes pilkosios masės bijo pragaro. Prieš Kalėdas eina į bažnyčią ir svečiuose nevalgo mėsos. O grįžę namo purvinais išbadėjusiais snukiais rija kiaulieną.
Nes yra ĮPRASTA būti krikščioniu.
Neee, katalikiškas yra baisiausias.
Ačiū mamai, kad ji supranta mane, nebruka tokių šūdų malūnų ir pati nelb tiki.
Nors mokausi tai katalikiškoj gimnazijoj.
Apskritai, manau vaiką reikia auklėti, kad ji išaugtų ne kokiu nors kataliku, kaip kažkada to užsimanė tėvai, o paprastu doru žmogumi, su savo įsitikinimais, mintimis ir norais. Pačio, o ne kažkokio dievo, kurio greičiausiai net nėra, peršamais įsakymais.
Aš manau, kad savo vaiko net nekrikštysiu, o pasiūlysiu jam taip padaryt, kai bus kokių 18 metų. Kai bus subrendęs, supras savo veiksmus ir tikrai žinos ko nori.
Žmogus turi būti laisvas.
Zaviesas (Užblokuotas)
2007 m. birželio 7 d. 18:02:27
pasiklydus>>> neskleidziu as jokiu ereziju, bent jau stengiuos. taip Kristus - Dievo sunus, bet jis gyveno tarp musu, pasirinko zmogaus gyvenima, mire, net pragare buvo. tai tikrai zmogisku savybiu turejo.
k_b >>>> nesakau, kad as teisus. oj ne, Dievo faktais nesuprasi. as juntu, kad jis yra todel ir tikiu. o faktai reikalingi tiems kurie netiki. todel kartais ir bandau pateikt netikintiems draugams kuo daugiau faktu, irodymu ir t.t, nes manau, kad tai yra geras gyvenimo kelias. neverciu as kitu pradeti tiketi, tiesiog noriu, kad jie zinotu. tik kartais klavietura sunku isdestyt tai, kas ant liezuvio.
____________________
"tu proto turi arba neturi ir nieko cia nepadarysi" mike pukuotukas.
Katalikiškas tai dar nieko. O vat provoslaviškas... Nuo pat to laiko kai motinai šovė į galvą pasinert į religingumą, kenčiu jos visas nesąmones. Tai iš manęs velnią varė, tai iškvietė "batiušką" (provoslaviškasis kunigas) į namus kad juos pašventintų, tai ikonkių visus namus prigrūdo... Ir dar mane į visą šį mėšlą bando įkišt. Why is my life so lame...?
____________________
If guns can be blamed for killing people, can I blame your keyboard for your shitty typing?
Zaviesai - nei tu nezinai tiesos, nei kas nors kitas siame pasaulyje, kaip ten kas buvo, o ten tiketi tais ale "faktais" apie visas drobes ir ten kt. ka mums pasakodavo tikybos mokytojai tai butu naiviai juokinga. Kiekvienas pasirenka jam tiketi ar ne. Man tai cia yra asmeniskai grynos erezijos, jei jau reiktu rinktis tikejima, tai jau arciau pagonybes buciau :>>
____________________
expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think & do your own thing.
Skaityk mano blogą: http://16div.tumblr.com
Zaviesas (Užblokuotas)
2007 m. birželio 6 d. 00:37:11
Rugiliuke rašė: Zaviesas>>> yra irodyta, kad kristus buvo zmogus taip pat... yra irodyta daug dalyku, taciau taip pat yra rasta metrasciuose kuriame yra teigiama jog krikscionybe tai ne kazkoki pastatai ar daigtai(turiu omeni baznycia), tad galima neiti i baznycia ir buti lb religingam, na ir kiekvienas turi pasirinkti jam tiketi ar ne... juk nepriversi
nu jei ismanytum krikscionybe, tai zinotum, kad Kristus ir pagal baznycios mokyma buvo zmogus. tawo kontraargumentas pagrindzia tai kad krikscionybe yr tikras dalykas.
taip, tu gali neiti i baznycia ir VADINTIS religingu.bet jei tu supranti kas tai yra, tai tu nepraleidi progos nueit i baznycia. niekas tawes nieko nevercia krikscionybej daryti. viskas yra laisvas pasirinkimas.
kazkas cia sako, kad krikscionybe prasimanymas r t.t, bet jie tiesiog jos nepazista. cia tas pats kaip ispudis apie filma. jei tu dar nesi ziurejes pono byno atostogu, tai negali pasakyt ar ten geras ar slamstalas. bettau jau yra kuriama isankstine nuomone apie tai. pono byno etikete rodogera zenkla, o daug neismananciu ir tiem kam tai naudinga, kabina krikscionybej vergy religijos bei kitokias negatyvias etiketes.
nesakau, kad as baisiai kazka ismanau, bet tiesiog knygose viskas parasyta. imk ir skaityk. sededamas music.lt nedaug tesuzinosi apie religija.
____________________
"tu proto turi arba neturi ir nieko cia nepadarysi" mike pukuotukas.
Zaviesas>>> yra irodyta, kad kristus buvo zmogus taip pat... yra irodyta daug dalyku, taciau taip pat yra rasta metrasciuose kuriame yra teigiama jog krikscionybe tai ne kazkoki pastatai ar daigtai(turiu omeni baznycia), tad galima neiti i baznycia ir buti lb religingam, na ir kiekvienas turi pasirinkti jam tiketi ar ne... juk nepriversi
Gal as cia toks vienas bet talking heads ir REM nera 1 hito grupes! Gal jos legendines labiau nei nightwish, marduk ar net within temptation bet cia kaip kam
2019 m. spalio 24 d. 16:00:12
Dabartinėje visuomenėje tai sunkiai prigytu, gali būti kaip subkultūrinis neobaltu fenomenas, bet jei visi butu pagonys, tai veikiau jau būčiau pagonis, nei netikintis ar neduokdie ateistas.
____________________
Man sunku susivokti, kaip jiems taip lengva susivogti.
2019 m. spalio 24 d. 15:55:32
Manau, prie to ir prisideda katalikiskas auklejimas. Bent jau vaikystėj žmogus bijo prasikalsti ir ugdo savo geruosius bruozus. Tik vėlesniame amžiuje kai žmogus dėl katalikybės eina prieš savo prigimti, kaip celibatas, tai jau yra dviveidiskumas ir degradacija, imho.
____________________
Man sunku susivokti, kaip jiems taip lengva susivogti.
2007 m. birželio 9 d. 02:52:28
taip. sutinku. bet pati paminejai pilkaja mase. o tai tie kurie tiki is tradicijos (ka taip pat galima suprasti is tavo komentaro). bet yra tokiu, kurie tiki gyvu tikejimu, o ne tradiciskai.
"Nes yra ĮPRASTA būti krikščioniu" sakai. taip. taip yra su kiekviena tradicija: pvz tradicija apsikabinti pasisveikinant ar kad ir ko kito prigalvotum. tai tradicija ir neieskoma tikresnes prasmes.
kitas visai dalykas yra kai zmogus tiki istikruju, gyvai. jei zmogus tiki tradiciskai, jam idomu tik pavirsutiniskumas, tik virsunele.
as irgi manau, kam cia krikstyti ta vaika. kvaila tradicija. bet jei tiketum Dievu, zinotum kriksto prasme, tai tikrai krikstytum savo vaika.
gali sakyt, kad 10 Dievo isakymu lb varzo. bet taip pat kaip labai gerai issimokslinusi teologijos srityje turetum zinoti, kad 10 Dievo isakymu prasme yra parodyti kelia, o ne versti laikytis, kad taptum kazkoks robotas.
Taip, tikrai taip. Bet žmonių, kurie tiki iš pašaukimo, o e iš tėvų priekaištų ir pan., yra labai mažai. O tvirtai tikinčius, aš labai gerbiu.
O vaiko nekrikštyčiau, nes netikiu krikšto prasme, Tai yra mano gilus įsitikinimas. Kaip ir 10 dievo įsakymų. Gyvenu dėl savęs. Išnaudoju visas galimybes, išbandau viską, kas įmanoma. Nes žinau, kad antros progos nebebus.
____________________
Tėvai niekada nemeluoja .
2007 m. birželio 7 d. 23:54:59
____________________
...asleep in perfect blue buildings beside the green apple sea...
2007 m. birželio 7 d. 23:43:50
O tu žinai, kad tikrosios Kalėdos- tai Saulės sugrįžimo, o ne Kristaus gimimo šventė? Tiesiog kai įsigalėjo katalikybė, ji buvo pervadinta.
jeigu isigilintum i tai, kas yra isskaptuota ant mindaugo paminklo vilniaus centre, irgi pamatytum, kad katalikiska svente turi savo atitikmeni. ten labai graziai pavaizduota. tik reik zmogaus, kuris galetu isaiskinti. nustebau kai papasakojo.
as tikiu Dieva ir manau, kad tai Kristaus gimimo svente, tu tiki gal saule, medi ar dar ka ir manai, kad tai saules sugrizimo svente. vienas gudrus zmogus pasake, kad diskusijos nera, kai diskutuojancios puses turi vadovaujasi skirtingomis tiesomis. tada buna tik beprasmis gincas. taip ir cia abieju nuomones (bet ne tiesa) yra teisingos, bet kaip nemokintas kulturos vistiek pasakysiu, kad as teisesnis,
del katalikisko auklejimo, tai kas daroma is idejos ir su sveiku protu, zinant prasme, tai puiku, bet kas daroma fanatiskai ar per prievarta, tai tada joks auklejimas nera geras
____________________
"tu proto turi arba neturi ir nieko cia nepadarysi" mike pukuotukas.
2007 m. birželio 7 d. 23:23:16
____________________
I never apologize. I'm sorry, but that's just the way I am.
2007 m. birželio 7 d. 23:22:40
Krikščionybės tiesiog nekenčiu.Lietuvių tikėjimas yra Pagonybė.Turim tikėt į medį,saulę,gamtą.Į tikrus dalykus,o ne į jėzų.Lietuviai buvo pagonys,ir turi būt pagonys.Kas čia dabar per netvarka...
teisngai. turejom paksa. kur paksas? ot prezidentas butu.. twarka ant swieto nusileistu... o dar jei neutume nepriklausomybes atgave.. isvis pasaka butu.
nesamone. buna, kad ateina laikas keistis
sutinku, kad taip kaip krikscionybe i Lietuva atejo, tai nebuvo pats sauniausias kelias, bet tai buvo permainos, kurios veliau turejo teigiama reiksme.
pagonybe? tai dabar madingiau i akropoli ir mega tiket butu... ka cia i medzius. nesakau, kad tai nesamoninga religija. ir primatai garbino ugni, nes jaute jos pagalba. tiesiog garbinti stabus labai neskaniai skamba. esu tikras, jei pasitikslintum ka gudrus zmones sako, pakeistum nuomone.
tu tikrai "NESISAIPAI" is pagonybes... sulygini su kazkokia MEGA... juk ne visi zmones gyvenantys Lietuvoje yra vartotojiska pilka mase... beje is TAVO Pagonybes supratimo galima sakyti, kad ir TAVE galima laikyti dievu...
beje ka tu laikai gudriais zmonemis? butu lb idomu isgirsti... ju nuomone nebutinai yra teisinga, o tuo labiau gudraus zmogaus nuomonei neturi pritarti kiti, kaip is tavo zodziu galima suprasti "negudrus" zmones
beje mano ziniuomis Lietuvoje gyvuoja Pagoniu bendruomene, kitaip tariant "negudriu zmoniu" bendruomene (pagal tave)
Beje kartais tu nesi nusistates pries kara, rasizma, tautines mazumas, religinius poziurius...?
____________________
nieks neprilygs teleskopavimui
2007 m. birželio 7 d. 22:16:49
Krikščionybės tiesiog nekenčiu.Lietuvių tikėjimas yra Pagonybė.Turim tikėt į medį,saulę,gamtą.Į tikrus dalykus,o ne į jėzų.Lietuviai buvo pagonys,ir turi būt pagonys.Kas čia dabar per netvarka...
teisngai. turejom paksa. kur paksas? ot prezidentas butu.. twarka ant swieto nusileistu... o dar jei neutume nepriklausomybes atgave.. isvis pasaka butu.
nesamone. buna, kad ateina laikas keistis
sutinku, kad taip kaip krikscionybe i Lietuva atejo, tai nebuvo pats sauniausias kelias, bet tai buvo permainos, kurios veliau turejo teigiama reiksme.
pagonybe? tai dabar madingiau i akropoli ir mega tiket butu... ka cia i medzius. nesakau, kad tai nesamoninga religija. ir primatai garbino ugni, nes jaute jos pagalba. tiesiog garbinti stabus labai neskaniai skamba. esu tikras, jei pasitikslintum ka gudrus zmones sako, pakeistum nuomone.
____________________
"tu proto turi arba neturi ir nieko cia nepadarysi" mike pukuotukas.
2007 m. birželio 7 d. 21:49:40
2007 m. birželio 7 d. 21:42:08
nu jei ismanytum krikscionybe, tai zinotum, kad Kristus ir pagal baznycios mokyma buvo zmogus. tawo kontraargumentas pagrindzia tai kad krikscionybe yr tikras dalykas.
taip, tu gali neiti i baznycia ir VADINTIS religingu.bet jei tu supranti kas tai yra, tai tu nepraleidi progos nueit i baznycia. niekas tawes nieko nevercia krikscionybej daryti. viskas yra laisvas pasirinkimas.
kazkas cia sako, kad krikscionybe prasimanymas r t.t, bet jie tiesiog jos nepazista. cia tas pats kaip ispudis apie filma. jei tu dar nesi ziurejes pono byno atostogu, tai negali pasakyt ar ten geras ar slamstalas. bettau jau yra kuriama isankstine nuomone apie tai. pono byno etikete rodogera zenkla, o daug neismananciu ir tiem kam tai naudinga, kabina krikscionybej vergy religijos bei kitokias negatyvias etiketes.
nesakau, kad as baisiai kazka ismanau, bet tiesiog knygose viskas parasyta. imk ir skaityk. sededamas music.lt nedaug tesuzinosi apie religija.
aš esu skaičius ir gilinusis. Man visa ta nesąmonė mokykloje dėstoma vaje kiek metų ir ne kartą per savaitę.
esmė, kad krikščionybė varžo. Tik tai yra labai užglaistyta ir labai paslėpta. Pažiūrėkim į 10 dievo įsakymų. Nu jei žmogus per visą savo gyvenimą jų laikosi, aš atvirai sakau, kad jis, mano akimis, yra kažkos nesveikas.
Tai per daug suvaržyta, iliuzijų pilna religija, kuriai nepasipriešinsi, nes pilkosios masės bijo pragaro. Prieš Kalėdas eina į bažnyčią ir svečiuose nevalgo mėsos. O grįžę namo purvinais išbadėjusiais snukiais rija kiaulieną.
Nes yra ĮPRASTA būti krikščioniu.
taip. sutinku. bet pati paminejai pilkaja mase. o tai tie kurie tiki is tradicijos (ka taip pat galima suprasti is tavo komentaro). bet yra tokiu, kurie tiki gyvu tikejimu, o ne tradiciskai.
"Nes yra ĮPRASTA būti krikščioniu" sakai. taip. taip yra su kiekviena tradicija: pvz tradicija apsikabinti pasisveikinant ar kad ir ko kito prigalvotum. tai tradicija ir neieskoma tikresnes prasmes.
kitas visai dalykas yra kai zmogus tiki istikruju, gyvai. jei zmogus tiki tradiciskai, jam idomu tik pavirsutiniskumas, tik virsunele.
as irgi manau, kam cia krikstyti ta vaika. kvaila tradicija. bet jei tiketum Dievu, zinotum kriksto prasme, tai tikrai krikstytum savo vaika.
gali sakyt, kad 10 Dievo isakymu lb varzo. bet taip pat kaip labai gerai issimokslinusi teologijos srityje turetum zinoti, kad 10 Dievo isakymu prasme yra parodyti kelia, o ne versti laikytis, kad taptum kazkoks robotas.
____________________
"tu proto turi arba neturi ir nieko cia nepadarysi" mike pukuotukas.
2007 m. birželio 7 d. 19:07:40
nu jei ismanytum krikscionybe, tai zinotum, kad Kristus ir pagal baznycios mokyma buvo zmogus. tawo kontraargumentas pagrindzia tai kad krikscionybe yr tikras dalykas.
taip, tu gali neiti i baznycia ir VADINTIS religingu.bet jei tu supranti kas tai yra, tai tu nepraleidi progos nueit i baznycia. niekas tawes nieko nevercia krikscionybej daryti. viskas yra laisvas pasirinkimas.
kazkas cia sako, kad krikscionybe prasimanymas r t.t, bet jie tiesiog jos nepazista. cia tas pats kaip ispudis apie filma. jei tu dar nesi ziurejes pono byno atostogu, tai negali pasakyt ar ten geras ar slamstalas. bettau jau yra kuriama isankstine nuomone apie tai. pono byno etikete rodogera zenkla, o daug neismananciu ir tiem kam tai naudinga, kabina krikscionybej vergy religijos bei kitokias negatyvias etiketes.
nesakau, kad as baisiai kazka ismanau, bet tiesiog knygose viskas parasyta. imk ir skaityk. sededamas music.lt nedaug tesuzinosi apie religija.
aš esu skaičius ir gilinusis. Man visa ta nesąmonė mokykloje dėstoma vaje kiek metų ir ne kartą per savaitę.
esmė, kad krikščionybė varžo. Tik tai yra labai užglaistyta ir labai paslėpta. Pažiūrėkim į 10 dievo įsakymų. Nu jei žmogus per visą savo gyvenimą jų laikosi, aš atvirai sakau, kad jis, mano akimis, yra kažkos nesveikas.
Tai per daug suvaržyta, iliuzijų pilna religija, kuriai nepasipriešinsi, nes pilkosios masės bijo pragaro. Prieš Kalėdas eina į bažnyčią ir svečiuose nevalgo mėsos. O grįžę namo purvinais išbadėjusiais snukiais rija kiaulieną.
Nes yra ĮPRASTA būti krikščioniu.
____________________
Tėvai niekada nemeluoja .
2007 m. birželio 7 d. 19:01:31
Ačiū mamai, kad ji supranta mane, nebruka tokių šūdų malūnų ir pati nelb tiki.
Nors mokausi tai katalikiškoj gimnazijoj.
Apskritai, manau vaiką reikia auklėti, kad ji išaugtų ne kokiu nors kataliku, kaip kažkada to užsimanė tėvai, o paprastu doru žmogumi, su savo įsitikinimais, mintimis ir norais. Pačio, o ne kažkokio dievo, kurio greičiausiai net nėra, peršamais įsakymais.
Aš manau, kad savo vaiko net nekrikštysiu, o pasiūlysiu jam taip padaryt, kai bus kokių 18 metų. Kai bus subrendęs, supras savo veiksmus ir tikrai žinos ko nori.
Žmogus turi būti laisvas.
____________________
Tėvai niekada nemeluoja .
2007 m. birželio 7 d. 18:02:27
k_b >>>> nesakau, kad as teisus. oj ne, Dievo faktais nesuprasi. as juntu, kad jis yra todel ir tikiu. o faktai reikalingi tiems kurie netiki. todel kartais ir bandau pateikt netikintiems draugams kuo daugiau faktu, irodymu ir t.t, nes manau, kad tai yra geras gyvenimo kelias. neverciu as kitu pradeti tiketi, tiesiog noriu, kad jie zinotu. tik kartais klavietura sunku isdestyt tai, kas ant liezuvio.
____________________
"tu proto turi arba neturi ir nieko cia nepadarysi" mike pukuotukas.
2007 m. birželio 6 d. 11:45:09
____________________
If guns can be blamed for killing people, can I blame your keyboard for your shitty typing?
2007 m. birželio 6 d. 11:26:28
2007 m. birželio 6 d. 11:01:07
____________________
expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think & do your own thing. Skaityk mano blogą: http://16div.tumblr.com
2007 m. birželio 6 d. 03:14:21
____________________
I never apologize. I'm sorry, but that's just the way I am.
2007 m. birželio 6 d. 00:37:11
Zaviesas>>> yra irodyta, kad kristus buvo zmogus taip pat... yra irodyta daug dalyku, taciau taip pat yra rasta metrasciuose kuriame yra teigiama jog krikscionybe tai ne kazkoki pastatai ar daigtai(turiu omeni baznycia), tad galima neiti i baznycia ir buti lb religingam, na ir kiekvienas turi pasirinkti jam tiketi ar ne... juk nepriversi
nu jei ismanytum krikscionybe, tai zinotum, kad Kristus ir pagal baznycios mokyma buvo zmogus. tawo kontraargumentas pagrindzia tai kad krikscionybe yr tikras dalykas.
taip, tu gali neiti i baznycia ir VADINTIS religingu.bet jei tu supranti kas tai yra, tai tu nepraleidi progos nueit i baznycia. niekas tawes nieko nevercia krikscionybej daryti. viskas yra laisvas pasirinkimas.
kazkas cia sako, kad krikscionybe prasimanymas r t.t, bet jie tiesiog jos nepazista. cia tas pats kaip ispudis apie filma. jei tu dar nesi ziurejes pono byno atostogu, tai negali pasakyt ar ten geras ar slamstalas. bettau jau yra kuriama isankstine nuomone apie tai. pono byno etikete rodogera zenkla, o daug neismananciu ir tiem kam tai naudinga, kabina krikscionybej vergy religijos bei kitokias negatyvias etiketes.
nesakau, kad as baisiai kazka ismanau, bet tiesiog knygose viskas parasyta. imk ir skaityk. sededamas music.lt nedaug tesuzinosi apie religija.
____________________
"tu proto turi arba neturi ir nieko cia nepadarysi" mike pukuotukas.
2007 m. birželio 5 d. 20:51:33
____________________
nieks neprilygs teleskopavimui
2007 m. birželio 5 d. 00:31:32
____________________
I never apologize. I'm sorry, but that's just the way I am.