Kodėl geria... (?) Hm... galiu pakomentuot tik tiek, kiek žinau, nes pati tikrai negeriu.
Dauguma nori būti prie "kietos chebros", kiti jau tokio amžiaus imituoja, jog pasaulis jiems yra žiaurus, negailestingas, juos užknisa tėvų kontroliavimas... ir blah blah blah - visokios kitokios problemos, negandos bei baimės...
Dar pasitaiko atvejai, kai tiesiog nesuranda jokios veiklos, jokio užsiėmimo.
Taip pat, aš vis dėl to pritariu, jog skanu. Man asmeniškai neskanūs yra tik keli gėrimai, tokie kaip alus, kartais balta, tačiau šiais laikais parduotuvių lentynos nusėtos įvairiaspalvių, ivairiaskonių gėrimų.
nezinau, iskur ta skanuma jus pajauciat, man asmeniskai tos batos, visos vienodo skonio
o geri kartais tam kad nusigert, ar siaip sunkumus karts nuo karto nuskandint...
geria del to kad priklausomi, is jautrumo kai butelka pasiekiama, ir kartumas skanu matyt, visi. kai psakyt je ivis igeria tai ir as busiu "kietas" kaip daugelis
. Si mintis labiau tiktu paaugliams kurie nori buti panasus i kitus, o suaugusieji jau iprate gerti, del jiems tas pats...
nu rimtai durns klausims.Galiu atsakyt kodel as geriau kai paauglys buvau, todel kad kai paratgavau alaus supratau kad tai stebuklas o ce tiem ale sviesoliam,teisinguoliam kurie sako kad tai kazkas tokio isitrinkit galvas.
P.S Gerimas be saiko yra blogas dalykas! ir jei galit isvenkit gerimo, bet jei mokat megautis pirmyn!!!!!!
____________________
But I'm still attracted to my beautiful depression
O prioritetai man pastaruoju metu yra nauji leidimai. Dar kitas dalykas, kad naujos grupės dažnai jau nebepateikia nieko įdomaus man. Ar bent nesilygina su savo "pirmtakais", kad norėtųsi į juos gilintis.
Nauji atradimai lieka tikrai paskutinėje vietoje ir praktiškai pamirštami. Kartais tik, jeigu pagal asociaciją su kita grupe atrandu, perklausau kokias kelias dainas, ir dažnai tuo ir pasibaigia, nes reikia grįžti prie prioritetų.
Tai panaši dilema ir man. Mano JAU mėgstamos grupės kepa kūrybą tempais, kurie man žiauriai per dideli, o čia dar naujas grupes atradinėti. Dažniausiai pas mane atradimai dabar būna "nes Spotify algoritmas išmetė", o ne intentional prisėdimai prie kažko
Nes pasirodo, juose gali slėptis įdomių, netikėtų dalykų. Pvz., netyčia atradau vieną bitlų dainą, nuo kurios užsikabinau, ir paaiškėjo visas Yellow Submarine albumas įdomus. Bet kur čia spėsi perklausyt, kai tiek naujų reikia peržvelgti...
Tai niekas netrukdo. Nėra ir labai didelė diskografija studijinių albumų. O man vis dar reikia normaliai perklausyti visus klasikinius, kurių gal nei vieno albumo normaliai taip ir neperklausiau. Bitlai, Rolling Stones, Kinks...
Man reiktų kažkada pradėt santykius su Wings. Visuomet Wings turėjau omeny kaip mane labiau dominantį projektą negu patys bitlai, bet vis kažkur kitur dėmesys nukrypsta. Bet neabejoju, jog Wings kataloge rasčiau nemažai ką sau artimo.
2012 m. rugpjūčio 26 d. 23:11:23
Kad atrodytų kaip suaugę
____________________
Apie pradžią ir pabaigą pasakyta tik tiek, kad nėra nei pradžios, nei pabaigos...............
2012 m. rugpjūčio 26 d. 23:09:35
Smalsumas pabandyti - vėliau įsitikinus, kad skanu, pabandyti dar ir dar... Tai pat alkoholizmas tarp paauglių yra kietumo simbolis.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2012 m. rugpjūčio 26 d. 23:06:47
Išgėrus įgaunama daugiau drąsos.
2011 m. kovo 4 d. 22:48:19
Dauguma nori būti prie "kietos chebros", kiti jau tokio amžiaus imituoja, jog pasaulis jiems yra žiaurus, negailestingas, juos užknisa tėvų kontroliavimas... ir blah blah blah - visokios kitokios problemos, negandos bei baimės...
Dar pasitaiko atvejai, kai tiesiog nesuranda jokios veiklos, jokio užsiėmimo.
Taip pat, aš vis dėl to pritariu, jog skanu. Man asmeniškai neskanūs yra tik keli gėrimai, tokie kaip alus, kartais balta, tačiau šiais laikais parduotuvių lentynos nusėtos įvairiaspalvių, ivairiaskonių gėrimų.
2011 m. kovo 4 d. 21:26:21
o geri kartais tam kad nusigert, ar siaip sunkumus karts nuo karto nuskandint...
____________________
VaRvEklIS
2011 m. vasario 3 d. 19:22:18
____________________
Auka suprato kad nusikaltimo bendrininkus senokai pazinojo
2011 m. vasario 3 d. 18:34:21
2011 m. vasario 3 d. 18:29:19
Nes skanu.
a tikrai ? is savo ilgametes patirties jauciu kad sakai, nes kitaip sakytum kitaip. Negi as neteisus?
taip. mano patirtis - ne ilgamete, neseniai geriu, tai nezinau, ka reiskia bunant vaiku gert.
____________________
Auka suprato kad nusikaltimo bendrininkus senokai pazinojo
2011 m. vasario 3 d. 18:26:51
____________________
People are strange when you are a stranger
2011 m. vasario 3 d. 18:24:35
Nes skanu.
a tikrai ? is savo ilgametes patirties jauciu kad sakai, nes kitaip sakytum kitaip. Negi as neteisus?
2011 m. vasario 3 d. 18:18:51
. Si mintis labiau tiktu paaugliams kurie nori buti panasus i kitus, o suaugusieji jau iprate gerti, del jiems tas pats...
2011 m. vasario 3 d. 18:15:22
____________________
Auka suprato kad nusikaltimo bendrininkus senokai pazinojo
2011 m. vasario 3 d. 11:06:11
P.S Gerimas be saiko yra blogas dalykas! ir jei galit isvenkit gerimo, bet jei mokat megautis pirmyn!!!!!!
____________________
But I'm still attracted to my beautiful depression
2011 m. vasario 3 d. 09:42:28
O paaugliai? Nes susipyko su savo individualizmu, matyt.
____________________
. tamsos ir šviesos kamasutra .
2011 m. vasario 2 d. 20:24:47
____________________
Mylėk gyvenimą
2010 m. birželio 8 d. 17:20:49
Nes jie degradai, įsivaizduojantys, kad jeigu prisigers ir apsivems tada bus "krūti".
Na , kad prisigert nori tai taip. Nu bet apsivemt? Nepazystu ne vieno , kuri/s noretu apsivemt kai geria
2010 m. birželio 8 d. 12:04:24
Nes jie degradai, įsivaizduojantys, kad jeigu prisigers ir apsivems tada bus "krūti".
Sveikinu, pagal tavo logika 90% mano pažystamų protingų žmonių (pabrėžių, tikrai gerai besimokančių) yra degradai...
gerai besimokantis dar nereiškia, kad protingas
butent, nes daznai buna pro cheat'u. o del gerimo tai apgailetini yra neturi ka veikt ir tipo kieti
____________________
2 Nesėkmės - tai tik pradžia
2010 m. birželio 8 d. 10:57:03
Nes jie degradai, įsivaizduojantys, kad jeigu prisigers ir apsivems tada bus "krūti".
Sveikinu, pagal tavo logika 90% mano pažystamų protingų žmonių (pabrėžių, tikrai gerai besimokančių) yra degradai...
gerai besimokantis dar nereiškia, kad protingas
____________________
Aš samdau žmones, kad jie mane garbintu. True story.
2010 m. birželio 8 d. 10:25:50
Nes jie degradai, įsivaizduojantys, kad jeigu prisigers ir apsivems tada bus "krūti".
Sveikinu, pagal tavo logika 90% mano pažystamų protingų žmonių (pabrėžių, tikrai gerai besimokančių) yra degradai...
____________________
http://www.last.fm/user/prophetas
2010 m. birželio 8 d. 00:08:07
Nes jie degradai, įsivaizduojantys, kad jeigu prisigers ir apsivems tada bus "krūti".
Dėkui už apšvietimą. Išeina, kadaise teko pabuvoti degradu. Pasitaisiau!! ;>
'Nes neturi uzsiemimu' - gėrimas irgi užsiėmimas.