Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Kuris metalo stilius jums yra artimiausias idėjine prasme?

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Puslapiai: 12
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Metallica
2012 m. lapkričio 24 d. 13:16:40
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

thrash metal ir heavy metal :)


____________________
metallica, iron maiden, acdc, scorpions ir deep purple yra roko/metalo legendos. tokiu grupiu kaip sios nebebus niekados
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. rugpjūčio 8 d. 11:02:22 2012-08-08 11:03:44
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Heavy, doom, glam, trash, speed, gothic, death ir black metal... Na, šiaip visokie. Ir dar gal viking metal, nes mėgstu tokias grupes kaip Korpiklaani, Ensiferum ir panašiai...


____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
Atsakyti
einaras13
2012 m. rugpjūčio 8 d. 00:12:15
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Progressive, heavy, doom metalai. Nors ir death galeciau priskirti.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
velniux
2012 m. rugpjūčio 8 d. 00:07:00
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Labiausiai doom ir gothic. Taip pat ir heavy, speed, glam visai nieko.


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
kalipse
2012 m. rugpjūčio 7 d. 23:15:24
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Heavy metal ir glam metal


Atsakyti
Blackened
2008 m. rugpjūčio 21 d. 00:59:04
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Nietzsche sakė: "You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist." Ir aš manau, kad šį posakį galima pritaikyti ir ideologijai.

____________________
...you’re the same kind of bad as me...
Atsakyti
Blackened
2008 m. rugpjūčio 21 d. 00:50:17
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
ep rašė:
nu tu pavarai. ne as tau visiskai nepritariu. nors ne taip gal nevertetu sakyti...
taip, manau tu esi teisi bet juk istikruju idealogija neturi tokios uzduoties kaip patalpint tave kazkokiose remuose ir istikruju jeigu tu nepritari kazkokiom aksiomoms konkrecios idealogijos, tai visu pirma reiske kad cia ne tavo idealogija
grybai kuriu tu prisivalgai gali iskreipti tavo supratima, bet jie vistiek neiskreip idealogijos kaip ir pati idealogija neiskreips tikiosiu taves, nebent tu pati noresi atitikti tiems pozimiams, kurie budingi konkreciai idealogijai, abejoju, ar cia tave kas prievartaus priimt ta arba ana muzikini supratima
kaip ten bebutu as einu miegot,

Teisingai, bet, išties, norėjau pasakyti kai ką kitą. Tiek to.

____________________
...you’re the same kind of bad as me...
Atsakyti
ep
2008 m. rugpjūčio 21 d. 00:38:23
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
nu tu pavarai. ne as tau visiskai nepritariu. nors ne taip gal nevertetu sakyti...
taip, manau tu esi teisi bet juk istikruju idealogija neturi tokios uzduoties kaip patalpint tave kazkokiose remuose ir istikruju jeigu tu nepritari kazkokiom aksiomoms konkrecios idealogijos, tai visu pirma reiske kad cia ne tavo idealogija
grybai kuriu tu prisivalgai gali iskreipti tavo supratima, bet jie vistiek neiskreip idealogijos kaip ir pati idealogija neiskreips tikiosiu taves, nebent tu pati noresi atitikti tiems pozimiams, kurie budingi konkreciai idealogijai, abejoju, ar cia tave kas prievartaus priimt ta arba ana muzikini supratima
kaip ten bebutu as einu miegot,

____________________
su kvailiais nesigyncioju. virtualiai jusu, epas (╮°-°)╮ ┳━━┳ (╯°□°)╯ ┻━━┻
Atsakyti
Blackened
2008 m. rugpjūčio 21 d. 00:29:08
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Blackened rašė:
ep rašė:
jo, suvelei, tikriausiai 'nuomone' arba kazka kita maisai su 'idealogija'

Hm, tai gal reiktų pirmiau apsibrėžti kas gi toji idealogija yra?

Tarkim aš manau, jog ideologija tai idėjos, kuriomis remiasi dauguma žmonių ir laiko jas vos ne taisyklėmis ar kokiu nors pamatu kažkam. Bet vėlgi, daugumos nuomonė nebūtinai teisinga, nors galbūt ir atrodo savaime suprantama. Taigi jei aš dalykus matau truputėli kitaip nei visi, tai man ta ideologija jau netinka, nes aš ją traktuoju kitaip, kitaip kažką interpretuoju ir neseku kažkieno sukurtomis idėjomis.
Tuomet išeitų, jog ideologija iškreipia žmogaus supratimą, sukausto jį, įspraudžia į kažkokius idėjinius rėmus. O tai yra negerai. sekimas paskui bandą

____________________
...you’re the same kind of bad as me...
Atsakyti
Blackened
2008 m. rugpjūčio 21 d. 00:17:50
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
ep rašė:
jo, suvelei, tikriausiai 'nuomone' arba kazka kita maisai su 'idealogija'

Hm, tai gal reiktų pirmiau apsibrėžti kas gi toji idealogija yra?

____________________
...you’re the same kind of bad as me...
Atsakyti
ep
2008 m. rugpjūčio 21 d. 00:16:21
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
jo, suvelei, tikriausiai 'nuomone' arba kazka kita maisai su 'idealogija'

____________________
su kvailiais nesigyncioju. virtualiai jusu, epas (╮°-°)╮ ┳━━┳ (╯°□°)╯ ┻━━┻
Atsakyti
Blackened
2008 m. rugpjūčio 20 d. 23:51:40
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
ep rašė:
idealogija + kiekvienas interpretuoja savaip
jeigu kiekviena idealogija kiekvienas interpretuotu savaip, pasaulij nebeliktu nei vienos idealogijos, kaip galvoji?

O tu dabar pagalvok. Kas susikuria visas tas idealogijas? Žmogus. Bet mes juk visi, visi iki vieno skirtingi. Interpretuojame muziką taip pat skirtingai, ar ne? Žiūrėk, tau death'as - šūdas ir sperma, man - nuostabi muzika. Kažkaip nesutampa mūsų nuomonės, ane? Ir sprasutis į kažkokius kitų sukurtus rėmus yra kvaila. Matai kažkas pasakė, tai dabar ir aš kartosiu iš paskos. Nea, man taip netinka. Aš muzikoje dažnai matau kitokias įdėjas, galima sakyti susikuriu savo idealogiją. Taigi, jei visi interpretuotų savaip, o ne kartotų kaip papūgos ką kažkas kažkada pasakė (nors jeigu tai jų manymu "teisingi" žodžiai tai prašau) idealogijų būtų labai daug. Skirtingų. Nes visi muziką matytų savaip.

Nu ir suvėliau D

____________________
...you’re the same kind of bad as me...
Atsakyti
Blackened
2008 m. rugpjūčio 20 d. 23:47:21
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
ep rašė:
man patiko tavo pamastimai apie salta muzika, cia istikruju kazkas yra

ps kaip nekeista bet juk lacuna coile kaip tik vyriskas growlas yra, ir mano manimu jis teisiog nepaprastai sauniai kontrastuoja su moterisku (sopranu) ir tai liuks, man tinka.
bet kai istisai ta pati per tapati... feee juk ten nei zodzio nesuprasi

Nu va, matai, galima visur tą prasmę pamatyti. Tik reikia įdėmiai pažiūrėti.
O man Lacuna Coil ne dėl vokalo nepatinka. Nežinau, bet man per lengva tokia muzika.
O dėl growl'o tai sakau - skonio reikalas. Arba pripratimo. Paklausytum daugiau, tai ir žodžius girdėt pradėtum ir užsikabintum (gal). Man pavyzdžiui "feee" yra moteriškas vokalas. Arba vyriškas vokalas, bet skambantis kaip moteriškas. Va čia tai tikrai feee...

____________________
...you’re the same kind of bad as me...
Atsakyti
ep
2008 m. rugpjūčio 20 d. 23:43:54
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
idealogija + kiekvienas interpretuoja savaip
jeigu kiekviena idealogija kiekvienas interpretuotu savaip, pasaulij nebeliktu nei vienos idealogijos, kaip galvoji?

____________________
su kvailiais nesigyncioju. virtualiai jusu, epas (╮°-°)╮ ┳━━┳ (╯°□°)╯ ┻━━┻
Atsakyti
ep
2008 m. rugpjūčio 20 d. 23:41:04
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
man patiko tavo pamastimai apie salta muzika, cia istikruju kazkas yra

ps kaip nekeista bet juk lacuna coile kaip tik vyriskas growlas yra, ir mano manimu jis teisiog nepaprastai sauniai kontrastuoja su moterisku (sopranu) ir tai liuks, man tinka.
bet kai istisai ta pati per tapati... feee juk ten nei zodzio nesuprasi

____________________
su kvailiais nesigyncioju. virtualiai jusu, epas (╮°-°)╮ ┳━━┳ (╯°□°)╯ ┻━━┻
Atsakyti
Blackened
2008 m. rugpjūčio 20 d. 23:32:46
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
ep rašė:
nei velnio juk pasakyta kuris stilius ideine prasme
tai ir klausiu apie ta prasme nes as kazkaip vistiek tos prasmes nematau

nors siaip ka as zinau
man nepatiko, pradejau sepultura ja ir baigiau, kai supratau kas cia per dalikas panasus vokalai man ne prie sirdies.
tarkim lacuna coil, epica, cia tai as suprantu, gut moteriskas vokalas yra gerai taigi kazkiek galiu suprast gotika
o labiausiai prie sirdies, tiesa nezinau, jus aisku nelaikot sita stiliu metalu,
man industrial metal aka oomph! ir rammstein, cia tai suprantu vokalas kaip vokalas ir muzika gerai priderinta bet pabandzius sugalvot sitam stiliui kokia nors idealogija...

taigi blackened, uzdavinis kaip tik tau sukurk sitam stiliui ideja

Na matai, toks jau keistas dalykas su tom prasmėm - vieni mato, kiti, deja, nelabai. Aš juk sakau, kad kiekvienas interpretuoja savaip ir į kažkokius rėmus supratimo sprausti nereikėtų.
Kiek suprantu tau nepatinka vokalas, t.y. growl'as, ar ne taip? Hm, o va čia tai skonio reikalas. Aš net neįsivaizduoju death'o grupės be growl'o. Kažko ne tas būtų. Man iš pradžių irgi nepatiko, bet dabar kai pripratau tai ir gražu pasidarė O vat moteriškas vokalas man nepatinka, o tuo labiau tokios grupės kaip Lacuna Coil, Epica ir pan. Vienintelė moteris, kurios vokalas manęs neerzina (sunkioje muzikoje) yra Angela Gossow iš Arch Enemy. Bet vis tiek kažkoks ne toks.
Ir kodėl gi - industrial metal yra normalus daiktas, man kartais netgi patinka. Tik kad Rammstein tokia labai jau mainstreaminė grupė, bet kai kada sueina.
O jau uždaviniai pas jus, gebiamasis, tai aukšti Industrial idealogija? Hm, gal sakyčiau bandymas padaryti muziką tokia "šalta", net nežinau kaip čia geriau išsireikšti. Atimti iš jos visus jausmus, nes juk kur kompiuteriu kurta muzika, ir kur atlikta "gyvais" instrumentais - didelis skirtumas.

____________________
...you’re the same kind of bad as me...
Atsakyti
Blyksnis (Užblokuotas)
2008 m. rugpjūčio 20 d. 23:23:03
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
ep rašė:
nei velnio juk pasakyta kuris stilius ideine prasme
tai ir klausiu apie ta prasme nes as kazkaip vistiek tos prasmes nematau

nors siaip ka as zinau
man nepatiko, pradejau sepultura ja ir baigiau, kai supratau kas cia per dalikas panasus vokalai man ne prie sirdies.
tarkim lacuna coil, epica, cia tai as suprantu, gut moteriskas vokalas yra gerai taigi kazkiek galiu suprast gotika
o labiausiai prie sirdies, tiesa nezinau, jus aisku nelaikot sita stiliu metalu,
man industrial metal aka oomph! ir rammstein, cia tai suprantu vokalas kaip vokalas ir muzika gerai priderinta bet pabandzius sugalvot sitam stiliui kokia nors idealogija...

taigi blackened, uzdavinis kaip tik tau sukurk sitam stiliui ideja

Sepultura thrashas, pirmasis albumas death, bet ir ten naudojamas thrash metal vokalas.

Atsakyti
ep
2008 m. rugpjūčio 20 d. 23:20:23
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
nei velnio juk pasakyta kuris stilius ideine prasme
tai ir klausiu apie ta prasme nes as kazkaip vistiek tos prasmes nematau

nors siaip ka as zinau
man nepatiko, pradejau sepultura ja ir baigiau, kai supratau kas cia per dalikas panasus vokalai man ne prie sirdies.
tarkim lacuna coil, epica, cia tai as suprantu, gut moteriskas vokalas yra gerai taigi kazkiek galiu suprast gotika
o labiausiai prie sirdies, tiesa nezinau, jus aisku nelaikot sita stiliu metalu,
man industrial metal aka oomph! ir rammstein, cia tai suprantu vokalas kaip vokalas ir muzika gerai priderinta bet pabandzius sugalvot sitam stiliui kokia nors idealogija...

taigi blackened, uzdavinis kaip tik tau sukurk sitam stiliui ideja

____________________
su kvailiais nesigyncioju. virtualiai jusu, epas (╮°-°)╮ ┳━━┳ (╯°□°)╯ ┻━━┻
Atsakyti
Blackened
2008 m. rugpjūčio 20 d. 20:55:27
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
ep rašė:
joks.
nors negaliu pasigirt, kad ismanau ka nors tose idealogijose
tik kad isivaizduoju, kad death tai sudas, kraujas, sperma ir visa tai gerai sumaisyta
gothic tai savizudybes, pjaustimai, ir amzina depresija

ar tu turi omeny kad tau patinka visokiausi ritualai

zodziu klausimas bent jau man berisiu, paaiskink, ir papasakok plauciau apie [quoteheavy
pagan/folk/viking/
black
death
thrash
hardcore
doom/gothic/atmospheric
kitas stilius?..
... idealogija???

Čia turbūt klausimas skirtas Blyksniui, bet tikiuosi jis nesupyks jei ir aš pasireikšiu.
Taigi, pirmas dalykas death'as nėra "sudas, kraujas, sperma ir visa tai gerai sumaisyta". Dainų žodžiai dažniausiai panašūs, bet pati įdėja ne. Death'as, kaip vienas tamsiausių ir ekstremaliausių metalo stilių, neturi jokių tabu, laicvai šneka apie visuomenei nelabai priimtinus dalykus, siekia išniekinti ir sudrąskyti harmoniją. Aišku, galima interpretuoti labai įvairiai. O jeigu death'o nemėgsti ir neklausai, tai nemanau, kad labai ką ten ir suprasi. Pvz., man patinka death'o agresija, tas nebijojimas paliesti ir iškelti tas temas, kurios iki šiol nelabai priimtinos visuomenei. Aišku, kalbu ne apie šūdus or smth, yra death'o grupių su netgi labai normaliais žodžiais, bet vėlgi - viskas priklauso nuo to kaip tu asmeniškai interpretuosi ir kokias sąsajas darysi.
Kas dėl gothic tai mažai ką nusimanau aš tiek toje muzikoje, tiek jos idealogijoje (nepatinka man). Bet suprantu, kad tai tikrai nėra "savizudybes, pjaustimai, ir amzina depresija". Kiek teko klausyti, tai gothic dainų žodžiai (taigi ir pati įdėja) dažnai apie grožį, meil, gyvenimą ir mirtį. Aišku, visa tai išreikšta su kažkokia savotiška melancholija, liūdesiu. Nežinau, čia tiems, kurie domisi, reiktų pasisakyti.
Prajuokino tas pasakymas "ar tu turi omeny kad tau patinka visokiausi ritualai". Come on, gi ne viduramžiais gyvenam. Kokie ritualai? Aukojiimai dievams ar gyvūnų skerdimas? Nežinau, gal kai kurie tai ir praktikuoja, bet man tokie dalykai atrdo paprasčiausias išsidirbinėjimas.
Dėl kitų stilių idealogijų nenoriu baisiai išsiplėsti, bet tarkim, man heavy yra šiek tiek tamsesnis nei hard'as, paliečiomos temos apie karą, mirtį ir gyvenimą, o jau nebesuokia apie meilę, narkotikus ir merginas. Black'as turėtų būti visiems labai aišku, kad yra labai gilus metalo stilius (gal net pats giliausias). Jo esmė - maištas prieš religiją (ai, sakykim tiesiai šviesiai - prieš krikščionybę), jos kvailumo ir beprasmiškumo parodymas, dievo niekinimas ir antikristo garbinimas (nors man šie abu dalykai atrodo kvaili ir juokingi), gal net atsigręžimas į senuosius dievus. Bet kas labiausiai žavi black'o muzikoje - tai ta ypatinga nuotaika, ta sunki, slegianti ir tamsi atmosfera. Doom'as vėlgi, depresyvus, tamsus, slegiantis metalo stilius, reikalaujantis ypatingo susikaupimo ir nusiteikimo. temos, kartais fantastinių motyvų, kartais - apie liūdesį, skausmą, mirtį. Lėta, sunki muzika. Labai gerai tinkanti prieš miegą Daugiau ar mažiau, betr kažkas panašaus. Ir nesvarbu kas kaip paaiškins tų stilių iedealogijas, svarbu ką jausi ir mąstysi (!) klausydamas, kaip pats interpretuosi.

____________________
...you’re the same kind of bad as me...
Atsakyti
mr_brightside
2008 m. rugpjūčio 20 d. 20:15:14
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Man tai techno vikingas patinak jutubeje.. o metalas masinoi juokingai kazkaip skamba, netinka man prie veido ir kitko..

Atsakyti
Puslapiai: 12
Į viršų
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2025 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.
Pasiūlė Daina Mėgsta
einaras13 Mastodon The Motherload
 Mastodon
 Dar prieš kelias dienas klausiau šios dainos. Once More Round The Sun albumas man yra vienas mėgstamiausių Mastodon darbų tiek apskritai, tiek iš Brent Hinds gitaravimo perspektyvos. In memoriam Brent Hinds (1974-2025)
Silentist a-ha The blue sky
 a-ha
 
malia OMD  Messages
 OMD
 
4Blackberry Mastodon Oblivion
 Mastodon
 RIP, Brent Hinds :(
Sahja Yello Time Palace
 Yello
 
Alvydas1 Deftones My Mind Is a Mountain
 Deftones
 labai lauktas albumas
Konditerijus The Sisters of Mercy No Time to Cry
 The Sisters of Mercy
 
PLIKASS Volbeat Shotgun Blues
 Volbeat
 

Šiuo metu vertiname


My Dying Bride My Dying Bride
7,4

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

Registruokis ir diskutuok!

03:51 - Silentist
Blemba daug beef'o...
22:51 - einaras13
Vis tik suklydau, dabar iš komentarų sužinojau, kad buvo daug beef'o tarp jo ir kitų grupės narių. Vis tiek, dabar jau visa tai yra nebesvarbu
21:49 - einaras13
R.I.P. Brant Hinds (ex-Mastodon). Kai Joe Duplantier pasakė šią naujieną per Gojiros koncą, negalėjau patikėt. Žmogus tik išėjo iš grupės, galimai norėdamas pasidžiaugt gyvenimu, ir buvo su motociklu nudaužtas sankryžoj. Life is a bitch.
17:46 - einaras13
Atsirado šviežias kito žmogaus postas fb evente, kad 19:00 Neckbreakker ir 20:15 Gojira. Pačiu laiku sužinota. Ypač tiems, kas iš kitų miestų važiuoja.
17:44 - einaras13
A7X kai koncertavo, tai apšildymas prasidėjo 19 h nepaisant to, jog visur renginio pradžia buvo žymima 20 h.
17:43 - einaras13
Vėl Live Nation komunikacija yra šūdų krūva. Bus Neckbreakker apšildymas, ko orgai iki šiol nepaskelbė (info ateina per atskirus komentuotojus ir pačios Neckbreakker profilį). Laikas neaišku, ar 20 h apšildymas, ar jau Gojira
15:56 - Konditerijus
Mhm, taškysitės prakaitu.
15:41 - einaras13
Man nuoširdžiai baisu, kas bus tam Lukiškių kalėjimo kiemelyje... man atrodo baisiai per maža erdvė, jie sold out'ino ir po to dar 100 bilietų paleido. Avenged Sevenfold berods nebuvo sold out'o ir jau buvo per ankšta.
15:30 - Konditerijus
Būčiau tas žmogus, kuris įsijungia Shazam per koncertą
15:26 - Konditerijus
Nežinau nei vienos dainos
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 0
  Neregistruotų vartotojų: 548
  Iš viso užsiregistravę: 73667
  Naujausias narys: Carmenslumb
  Šiandien apsilankė: 151858