Pasiūlė | Daina | Mėgsta | |||
DjVaids | ![]() Agnes Carlsson |
||||
einaras13 | ![]() Kanye West Turbūt vienas geriausių gero samplinimo pavyzdžių - sample\'as duoda tik atspirties tašką, bet virš jo einančios melodinės ir vokalinės idėjos yra šviežios ir įdomios |
||||
malia | ![]() Ava Max |
||||
Konditerijus | ![]() Chris Cornell |
||||
PLIKASS | ![]() Flipsyde |
||||
Silentist | ![]() Tony Hadley Bee gees dainos koveris |
||||
Alvydas1 | ![]() Rome |
||||
Sahja | ![]() Vera Brezhneva |
2015 m. sausio 3 d. 04:38:30
Taip, tų grupiu dainos yra įvairesnio spektro, apimančios daugiau temų. Led Zepai turėjo savo "specializacija" ir tikrai manau, kad savo dainom tekstus rašydavo neatsainiai, su gerom mintim. galėčiau pavardint Kashmir, Over the hills and far away, ten years gone, achilles last stand.
Dėl slade, Suzi, nesu ju didelis gerbėjas, bet jei norisi gero rokenrolo paklausyti, tai bala nematė tų žodžių prasmingumo ir gerumo, aišku tas neturi daeiti iki absurdo lygio.
O labiausiai neįvertinta grupė kuri dabar šovė i galvą tai būtų Pussycat.
____________________
Still waiting for Led Zeppelin world tour :D
2015 m. sausio 2 d. 23:09:41
nemačiau temos -neįvertintos dainos-
taigi albumo Hounds Of Love, kurį sukūrė Kate Bush šios visos dainos (išsk. tris pirmas dainas albume):
Mother Stands for Comfort / Cloudbusting / And Dream of Sheep /Under Ice /Waking the Witch /Watching You Without Me /Jig of Life /Hello Earth / The Morning Fog
reikia tikėtis šios dainos atras savo varpinę: MOJO žurnale priklijuotame CD jas coveriais padarys šiais laikais garsios ir kultinės (ar legendinės?) grupės.
____________________
Man sunku susivokti, kaip jiems taip lengva susivogti.
2013 m. gruodžio 27 d. 06:25:38
is lietuvisku, manyciau - LYGIAILYJA
2013 m. lapkričio 27 d. 21:15:48
Hanoi Rocks!!!
____________________
Isn't it more fun when you don't have permission?
2013 m. spalio 24 d. 18:53:14
Europe,The Quireboys,Wig wam,Cinderella,Slaughter
2013 m. spalio 24 d. 15:36:17
Indiskas popsas :) 50 metu turinti muzikos istorija niekam neidomi.
2012 m. vasario 26 d. 17:03:55
Visiška nesąmonė :D Visų pirma Cepelinų tekstų net negalima lyginti su floydais arba rašais, nes jie apie skirtingus dalykus savo dainose dainavo, tavo paminėtos progesyviojo roko grupės - apie visuomenę, politiką, filosofiją, o LZ - daugiausia apie meilę, nesuprantu, kaip dar galima lyginti hard roko grupes su progresyvo.. Niekas neneigia, kad rašų, floydų tekstai yra pačio aukščiausio lygio, tiesiog poezija, bet Hard Roko grupių tekstai turi savo žavesio, svarbiausia jie yra labai nuoširdūs, nieko daugiau ir nereikia.
____________________
Didelę gyvenimo dalį praleidžiame darydami klaidas, didelę - nieko nedarydami, o visą gyvenimą - darydami ne tai, ką reikia. -Seneka-
2012 m. vasario 26 d. 08:17:17
Jeigu aš šitą tekstą lyginčiau su bet kuriuo Rush, Jethro Tull, Pink Floyd, The Kinks, galų gale The Who tekstu, nieko gero nepeštum. velniux kažkada minėjo, kad net Alter Bridge tekstai prnoksta LZ. TAi va, pasidomėjau ir pritariu jo nuomonei. Led Zeppelin, Black Sabbath ir Deep Purple stovi vienoj stovykloj, bet LZ tekstai vertinami prasčiausiai.
O tas tavo pvz nėra itin geras tekstas, puse music'o narių geriau kuria už Led Zeppelin
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2012 m. vasario 26 d. 00:26:48
Man labai patiko reakcija, tiesiog žodžiais nenusakoma.
(:
2012 m. vasario 26 d. 00:04:38
Led Zeppelin nemokėjo kūrti tekstų? Pvz?
Thank You:
Little drops of rain whisper of the pain, tears of loves lost in the days gone by.
Our love is strong, with you there is no wrong, together we shall go until we die.
My, my, my. Inspiration's what you are to me, inspiration, look... see.
____________________
Didelę gyvenimo dalį praleidžiame darydami klaidas, didelę - nieko nedarydami, o visą gyvenimą - darydami ne tai, ką reikia. -Seneka-
2012 m. vasario 26 d. 00:00:35
Is vienos puses revenge,bet is kitos nezinau,nelabai
2012 m. vasario 25 d. 22:51:44
Ar tu stovi abiejuose frontuose?.. man čia toks klausimėlis iškilo, po tavo like'o kalipses komentarui
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2012 m. vasario 25 d. 22:50:28
O tu jau žinai dėl ko mano nemalonę užsitraukei. Taigi, this is revenge.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2012 m. vasario 25 d. 20:52:11
BEWARE the mighty fist of ROCK!
2012 m. vasario 25 d. 20:42:50
Einarai Einarai...Va dabar tai tu TIKRAI uzsitraukei mano DIDELE nemalone.....Sitaip kalbet apie Suzi Quatro ir Smokie...Ar bent esi ju koncertuose buves??? Ar esi juos girdejas gyvai??? Ju tekstai,ir muzika yra super...Na taip...Smokie dabar,jau nebe orginalas-Tik vienas Terry is 70s sudeties... Bet jie vistiek rock'ing ...Galeciau net pasakyti,kad siu laiku Smokie,man daug labiau uz orginalia patinka... O Suzi...Is viso pasaka...Po jos koncerto,dar ilgai negalejau patiketi,kad jai tikrai 61 metai...Pavaro moteriske kaip turi but...Ir dar,maciau tavo pasisakymus apie Slade ir Led Zeppelin...Nu del Led Zeppu gal ir sutikciau,bet Slade...
2012 m. vasario 25 d. 17:54:44
Teisingai dėl tų Suzi ir Smokie kurie tiek muzika, tiek tekstai šlamštas. Jau šių laikų alternatyviojo roko grupės kuria 100 kartų geresnius tekstus, bet aš to stiliaus nemėgstu.
Dar negirdėjau, kad Jethro Tull būtų koncertavę Lietuvoje, bet galimybė yra. Reik Alvydo1 klaust, jis viską apie Jethro Tull žino. O apie Rush viskas išdėstyta diskusijoje apie juos, jei nori artimiau susipažinti su jais.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2012 m. vasario 25 d. 17:47:18
na, taip, turbūt teks patikslinti, kad Slade nėra tragiška grupė jau vien dėlto, kad vyrai mokėjo groti ir ko gero patys rašė sau tekstus. Super. Kad išleido keletą singlų, užkalė pinigų, realizavo save ir pasikabino ant kaklo merginų, gal kažką net ir įkvėpė. Super. Bet kalbant apie tai, kokia šiais laikais "bloga" muzika, o tais laikais gera, Slade kaip anų laikų pavyzdys ateitų paskutinė. Kartu su visokiais Smokie ir Suzi.
Jethro manau žino žmonės, jei neklystu buvo net jų koncertas Lietuvoje, taip kokius aštuonerius metus atgal, ne? Apie Rush prisipažinsiu esu daug gero girdėjęs, bet niekada neklausęs. Bet kodėl ne, va tuoj prasuksiu "Explosions in the sky" ir bus proga ištaisyt šitą spragą (:
2012 m. vasario 25 d. 17:31:21
Slade nėra blogi, bet Lietuvoje (gal ir kitur) yra per daug jų fanatikų, kuriems svarbu ne tekstai, o muzika. Tekstai tikrai nekokie. Net ir Led Zeppelin nemokėjo kurti tekstų. Lieka neįvertintos tokios grupės, kaip Jethro Tull ir Rush kurių tiek tekstai tiek muzika puiki. Aš dar nesu sutikęs žmogaus, kuris žinotų šias grupes.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2012 m. vasario 25 d. 17:27:17
Būtent. Mano nuomone Slade yra kaip tik ryškiai pervertinti, "auksiniai roko laikai" ir "Slade" mano ausiai yra visiški antonimai. Ooh Lala in LA, Skweeze me pleeze me - kuo tai geriau už kokios nors ten Rihannos tekstus? Jau nekalbant apie kai kurias šių laikų indie ir ne indie grupes.
O iš neįvertintų? Tomahawk (Mike Patton projektas). mačiau jau Faith No More paminėta, The Decemberists. Trys pirmi, kurie ateina mintin, yra ir daugiau. Kita vertus, žiūrint ką laikysime neįvertinimu. Ar tai, kad aš mėgstu grupę labiau nei dauguma aplinkinių jau yra pagrindas sakyti, kad ji neįvertinta? Turbūt ne. O pažvelgti "iš viršaus" ir 100% objektyviai, prisipažinsiu, (dar) negaliu.
Bet Slade vistiek sucks!
2012 m. vasario 17 d. 23:45:57
Sutinku