nu del to wudzhio kazhkajp nenustebau... Ish serijos sudalyvauji kokiam nors pigiam shou ir tampi iiiitin privilegijuota zhvaigzhde ish kur ta arogancija...
____________________
Kai žmogus neturi ką rodyti, rodo viską, ką turi
____________________
An illusion is all we built together
I'm lonely, I learned to live without you
'Cause my passion, makes me feel alive
Because the future arise and it burns ...
____________________
Užtenka minutės, kad žmogaus nekęstum. Užtenka valandos, kad žmogų pamėgtum. Užtenka dienos, kad žmogų įsimylėtum. Prireikia viso gyvenimo, kad žmogų pamirštum.
taip jie turi funkcijas, bet visi kartu sudaro nerealia visuma. bet jei juos imt atskirai tai gitaristas yra isleides daug solo albumu, tiesiog gyvena muzika 24/7
bosistas taip pat planuoja isleisti kada nors jazz albuma, kazkur girdejau kad ir bugnininkas groja kazkokioj grupej, bet tuo nesu tikras negaliu garantuoti.
na jei muzikos kurti negali, o tik dainuoti...juk cia jau kaip ir trukumas didelis, o visada atsiras naujas zmogus - talnetingesnis ir be to trukumo.... seip labai vengiu tu kurie yra priklausomi nuo prdiuseriu. nepilnaverte kuryba. kaip as galiu isaiskinti prodiuseriui zodziais kokio skambesio man reikia.... nezinau nezinau....
ir mano nuomone yra skirtumas tarp atlikejo ir muzikanto...
hmz na aisku sutinku kad atlikejas is saves turi buti ir kurejas bet tekstu rasymas na nznau. Juk RHCP sudaro daug talentu kaip tu pats sakai nerealus bosistas ir t.t Juk jie visi atlieka tam tikra funkcija grupeje. O jei esi solistas vienas visko nepadarysi. Gal muzikos tu negalesi kurti bet tu galesi sedeti pas prodiuseri studijoje ir sakyti kaip tau kas patinka o kas ne Aisku kvaili tie kurie dainuoja ir tai ka jiem pakisa net jeigu ir nepatinka Geram atlikejui reikai geros kurybines grupes
na prasau manes nekaltinti muzikos ismanymu. nesu as specas, dar daug apie muzika nezinau, bet tikrai nesu zalias.
as nesakau kad kazkoks zanras yra blogesnis uz kita (bet pirmenybe instrumentinei) , ir nesakau kad undergroudine muzika daug geresne uz tai kas populiaru pasaulyje. sakyciau dedu lygybes zenkla. beje undergroundo neklausau, o jei ir paklausau tai ne lietuvisko.
taip zinau kad elvis, f. merkuris, bitlai irgi priklause pop, bet nepamirskim kad tai buvo neeilines asmenybes, kas ir prisidejo prie ju sloves ir kurybos rezultato.
sutinku kad jei grupe, daininikas, muzikantas yra populiarus tai jis nuo to netampa blogas.
stai mano supratimas ir poziuris i muzika:
jei tu didziojoj scenoj tai tu turi but talentas, tu turi but talentingesnis uz bet kuri i tavo koncerta atejusi. kitaip kodel tu ant scenos o ne kazkas kitas??
eilinis zmogelis paklauses tavo kompakta turi pagalvoti "oho, po velniu, jis talentingas"
beje tas kompaktas turi buti TAVO o ne prodiuserio, tekstu kurejos darbo rezultatas.
nes as manau kad tekstus, muzika turi kurti VIENAS muzikantas/grupe. o ne taip kad turi kazkoks nupiepelis "balseli" sioki toki, pakuria banalu tekstuka, geriausi pasaulio prodiuseriai ten mygtukus paspaudo, samplus pastumdo uz ji ir VALIA! turim svieziausia backstreet boys singla
ne ne ne ne ne!!!!!!!
nuostabus pavyzdys pop scenoj - Red hot chili peppers. taip taip tie patys kvailiotojai, kurie pradzioje i nieka rimtai neziurejo. bet paziurekim kas jie dabar...
bosistas flea - vienas is paciu talentingiausiu bosistu pasaulyje. tas pats ir apie gitarista john frusciante - taip pat vienas talentingiausiu. frontmanas, grupeje atsirades per prikola, pradzioj visiskai dainuot nemokejo, dabar patobulejes smarkiai, kuria nuostabius tekstus ir yra grupej nepakeiciamas. jis dalis grupes stiliaus. pradzioje dainave apie pussy, o mtv laidas paversdave smagiu sou, dabar i kuryba jie ziuri labai rimtai, ne veltui tokiam ilgam laikui uzsidare toj viloj kad nauja albuma irasytu. beje grupe turi sunkiausiai dirbancios grupes titula, nes per vienas gastroles jie koncertavo istisus metus.
taip kad man visi tie ATLIKEJAI (ne muzikantai) man yra nulis.
sorry uz ilga ir nesuprantama sapaliojima
na matau apie muzika nusimanai tik tiek kad sugebi pasakyti kad pop atlikeju yra per daug sioje zemeje. Deja siuo atveju klysti nebent klausaisi tik tu atlikeju kurie yra pogrindyje o pogrindyje jie yra todel kad perspektyvos jiems didziojoje rinkoje nera. O perspektyvos nera nes muzika kuria groja pogrindis yra ne kiekvienai ausiai. Taigi pop atlikejai tai buvo bitlai tai buvo elvis. Timberleikas yra pop atlikejas tu teisus. Bet pop atlikeju ir grupiu yra daugiau nei timberleikas Jei Lietuva apsiriboja savo PLACIOMIS ziniomis minedami tik timberleika tai tokios tos zinios ir yra "placios". Dar vienas dalykas nuo to kad jis populiarus jis netampa blogu atlikeju. Aisku kiekvienam pagal savo skoni. Tos pacios rocko grupes Green Day kurios dabar velka visa pasauli paskui save nes vel grista roko era, beje po ypac populiarios R&B arba kaip Lietuviai megsta sakytti timberleiko(todel kad nezino daugiau atlikeju r&b) eros taigi tesiu minti Green Day taip pat pop grupe. Pop tai kas populiaru sutinki? Taigi jei tu esi pop - populiarus atlikejas tuo tu nesi blogas atlikejas. O Dangus ugde gera atlikeja. Aisku buvo ir fenomenaliu juokdariu kaip neminesime kas. Beje tie zmones kuriuos as isvardina nera ir man autoritetai tiesiog tai tokios asmenybes kurios gyvenime pasieke daug ir yra didziai gerbiamos ar tu su manimi nesutinki? O tie keli menesiai kurie kaip tu sakai nieko nekeicia, dar ir kaip keicia nes tokiomis ypatingomis salygomis kai informacija gaunama sitaip greitai keli menesiai virsta keliu metu patirtimi uf. Taigi mano sukis yra "Auginkime gera kokybiska pop grupe ir pop atlikeja" ko Lietuvoje ir truksta. Kokybiskumo ir profesionalumo. Argi ne tai dangus ir dare? Aisku tai buvo pr'inis reklaminis sou bet su gilia tarp eiluciu slypincia mintimi :} na va nezinau ar mano tekstas rislus bet tikiuosi perskaitysi
tamsta zinokites kad fraze "neziuriu to sou" nereiskia kad nemaciau ne vienos laidos.
taigi savo nuomone susidariau ne seip sau.
beje MAN tie tavo pamineti autoritetai visai nera autoritetai.
na kad ten tie zmones yra mokomi tai gerai, taciau is esmes tas ju mokymasis kelis menesius juk nieko nekeicia. o ir seip juk is tu zmoniu tiesiog buvo bandoma auginti pop atlikejus, o mano nuomone tokiu ir taip per daug ant zemes.
taigi va kas man yra durna: "UZAUGINKIM DAR VIENA TIMBERLEIKA"
ziuriu tekstas gavos nelabai rislus bet dzin
Pasisiauses rašė: visu pirma man net nereik stebet to sou. jau vien to sou ideja yra durna. todel ir sakau kad jis durnas.
beje kol kas matome kad durnas esi tik tu, nes argumentai tavo skystoki, kuriuos lydi offence.
jei vel teiksiesi atrasinyt tai pasistenk neanalizuoti manes kaip zmogaus, juk manes nepazysti. taigi atsakymo laukiu tik apie "dangus" arba mtv[/quot
offence buvo nes buvau isgeres sorry tai vat. Dangaus koncepcija nebuvo durna vien del to kad tai buvo mokymosi istaiga tiktai pakoreguota tv formato. Vien del to kad jame sutiko pasirodyti didziai gerbiami Lietuvos zmones kaip aktore Ilona Balsyte, Maestro Vytautas Kernagis, Andrius Mamontovas, Steponas Januska ir kiti. Zmones ten laiko neleido pardavinedami gerimus ir siaip blevyzgaudami nors ir tokia turetu buti realybes kaip sou koncepcija, deja ten buvo rodoma kaip zmones mokosi ir tobuleja kelyje i scena ir i savo svajone. Tavo argumentas yra lygus nuliui, tai neizideimas. Kaip ir as taves nepazistantis nedereciau taves teisti kaip zmogaus, taip ir tu neziurejes ir net nesigilines i "durnaji" realybes sou nederetum sneketi betko tai tiek
Užtek įžeidinėjimų, komentuokite ne vienas kito savybes ir trūkumus ar privalumus,o naujieną.
O aš visą šitą dalyką vertinu pozityviai. Netgi labai. Marius Veselis per tiek metų nesusitepė savo varda, protingas ir vertas pagarbos žmogus, nemanau, kad šį kartą susimaus.
____________________
Pykšt pokšt visi pautai į šalis ;X
Pasisiauses rašė: >>>> mistas
visu pirma neziurejau as to durno realybes sou todel nezinau tos veplos vardo. prisimenu ja kaip "ta ryza"
o antra atsipeikek zmogau, niekas nevaidina. as gi nesakiau kad AS PAVARIAU. seip as isvis nedalyvavau, tik drauga palaikiau. o tu iskart i gerkle kimbi. tau gal 16? ar tiesiog is kauno esi?
tai jei neziurejai tai kam sneket nesamones? beje paskaicius tavo komentara 16 tai tik tau deretu duoti ~ toks pilnas pavydo ir neisipildziusiu svajoniu komentaras gal netycia pats norejai vesti?
Gal as cia toks vienas bet talking heads ir REM nera 1 hito grupes! Gal jos legendines labiau nei nightwish, marduk ar net within temptation bet cia kaip kam
2006 m. birželio 22 d. 14:09:57
laukiu nesulaukiu, kada mtv baltic pagaliau rodyt prades. aisku tikiuosi, kad mano kabeline ja rodys
xex ir as tap pagalvojau
2006 m. birželio 19 d. 12:57:18
____________________
Let me be weird as i fucking like. It's my fucking life. Eddie V.
2006 m. birželio 18 d. 11:48:53
2006 m. birželio 18 d. 11:41:55
____________________
Kai žmogus neturi ką rodyti, rodo viską, ką turi
2006 m. birželio 17 d. 20:30:19
____________________
Just see MTV !
2006 m. birželio 16 d. 09:29:13
____________________
crystal bits of snowflakes is all around my head and in the wind i had no illusions
2006 m. birželio 15 d. 22:25:04
____________________
I LikE MuSiC
2006 m. birželio 15 d. 21:42:32
____________________
An illusion is all we built together I'm lonely, I learned to live without you 'Cause my passion, makes me feel alive Because the future arise and it burns ...
2006 m. birželio 15 d. 13:21:44
2006 m. birželio 15 d. 12:51:51
____________________
Užtenka minutės, kad žmogaus nekęstum. Užtenka valandos, kad žmogų pamėgtum. Užtenka dienos, kad žmogų įsimylėtum. Prireikia viso gyvenimo, kad žmogų pamirštum.
2006 m. birželio 14 d. 19:46:14
____________________
Jei vertinate zmones - neturite laiko juos myleti...
2006 m. birželio 14 d. 15:44:10
____________________
Music Is Life!
2006 m. birželio 13 d. 21:37:33
____________________
for a life without rules
2006 m. birželio 13 d. 16:06:58
____________________
Be Raganu pasaulis butu nieko vertas......
2006 m. birželio 13 d. 15:10:39
____________________
just silence
2006 m. birželio 12 d. 19:51:26
2006 m. birželio 12 d. 11:09:10
____________________
Man, man, man!
2006 m. birželio 12 d. 00:59:32
bosistas taip pat planuoja isleisti kada nors jazz albuma, kazkur girdejau kad ir bugnininkas groja kazkokioj grupej, bet tuo nesu tikras negaliu garantuoti.
na jei muzikos kurti negali, o tik dainuoti...juk cia jau kaip ir trukumas didelis, o visada atsiras naujas zmogus - talnetingesnis ir be to trukumo.... seip labai vengiu tu kurie yra priklausomi nuo prdiuseriu. nepilnaverte kuryba. kaip as galiu isaiskinti prodiuseriui zodziais kokio skambesio man reikia.... nezinau nezinau....
ir mano nuomone yra skirtumas tarp atlikejo ir muzikanto...
2006 m. birželio 12 d. 00:40:55
2006 m. birželio 12 d. 00:35:43
2006 m. birželio 12 d. 00:34:43
as nesakau kad kazkoks zanras yra blogesnis uz kita (bet pirmenybe instrumentinei) , ir nesakau kad undergroudine muzika daug geresne uz tai kas populiaru pasaulyje. sakyciau dedu lygybes zenkla. beje undergroundo neklausau, o jei ir paklausau tai ne lietuvisko.
taip zinau kad elvis, f. merkuris, bitlai irgi priklause pop, bet nepamirskim kad tai buvo neeilines asmenybes, kas ir prisidejo prie ju sloves ir kurybos rezultato.
sutinku kad jei grupe, daininikas, muzikantas yra populiarus tai jis nuo to netampa blogas.
stai mano supratimas ir poziuris i muzika:
jei tu didziojoj scenoj tai tu turi but talentas, tu turi but talentingesnis uz bet kuri i tavo koncerta atejusi. kitaip kodel tu ant scenos o ne kazkas kitas??
eilinis zmogelis paklauses tavo kompakta turi pagalvoti "oho, po velniu, jis talentingas"
beje tas kompaktas turi buti TAVO o ne prodiuserio, tekstu kurejos darbo rezultatas.
nes as manau kad tekstus, muzika turi kurti VIENAS muzikantas/grupe. o ne taip kad turi kazkoks nupiepelis "balseli" sioki toki, pakuria banalu tekstuka, geriausi pasaulio prodiuseriai ten mygtukus paspaudo, samplus pastumdo uz ji ir VALIA! turim svieziausia backstreet boys singla
ne ne ne ne ne!!!!!!!
nuostabus pavyzdys pop scenoj - Red hot chili peppers. taip taip tie patys kvailiotojai, kurie pradzioje i nieka rimtai neziurejo. bet paziurekim kas jie dabar...
bosistas flea - vienas is paciu talentingiausiu bosistu pasaulyje. tas pats ir apie gitarista john frusciante - taip pat vienas talentingiausiu. frontmanas, grupeje atsirades per prikola, pradzioj visiskai dainuot nemokejo, dabar patobulejes smarkiai, kuria nuostabius tekstus ir yra grupej nepakeiciamas. jis dalis grupes stiliaus. pradzioje dainave apie pussy, o mtv laidas paversdave smagiu sou, dabar i kuryba jie ziuri labai rimtai, ne veltui tokiam ilgam laikui uzsidare toj viloj kad nauja albuma irasytu. beje grupe turi sunkiausiai dirbancios grupes titula, nes per vienas gastroles jie koncertavo istisus metus.
taip kad man visi tie ATLIKEJAI (ne muzikantai) man yra nulis.
sorry uz ilga ir nesuprantama sapaliojima
2006 m. birželio 11 d. 23:26:19
2006 m. birželio 11 d. 23:20:18
2006 m. birželio 11 d. 23:07:01
taigi savo nuomone susidariau ne seip sau.
beje MAN tie tavo pamineti autoritetai visai nera autoritetai.
na kad ten tie zmones yra mokomi tai gerai, taciau is esmes tas ju mokymasis kelis menesius juk nieko nekeicia. o ir seip juk is tu zmoniu tiesiog buvo bandoma auginti pop atlikejus, o mano nuomone tokiu ir taip per daug ant zemes.
taigi va kas man yra durna: "UZAUGINKIM DAR VIENA TIMBERLEIKA"
ziuriu tekstas gavos nelabai rislus bet dzin
2006 m. birželio 11 d. 22:03:25
visu pirma man net nereik stebet to sou. jau vien to sou ideja yra durna. todel ir sakau kad jis durnas.
beje kol kas matome kad durnas esi tik tu, nes argumentai tavo skystoki, kuriuos lydi offence.
jei vel teiksiesi atrasinyt tai pasistenk neanalizuoti manes kaip zmogaus, juk manes nepazysti. taigi atsakymo laukiu tik apie "dangus" arba mtv[/quot
offence buvo nes buvau isgeres sorry
2006 m. birželio 11 d. 12:11:54
____________________
Be Raganu pasaulis butu nieko vertas......
2006 m. birželio 11 d. 11:48:28
2006 m. birželio 11 d. 00:47:01
O aš visą šitą dalyką vertinu pozityviai. Netgi labai. Marius Veselis per tiek metų nesusitepė savo varda, protingas ir vertas pagarbos žmogus, nemanau, kad šį kartą susimaus.
____________________
Pykšt pokšt visi pautai į šalis ;X
2006 m. birželio 10 d. 23:28:37
>>>> mistas
visu pirma neziurejau as to durno realybes sou todel nezinau tos veplos vardo. prisimenu ja kaip "ta ryza"
o antra atsipeikek zmogau, niekas nevaidina. as gi nesakiau kad AS PAVARIAU. seip as isvis nedalyvavau, tik drauga palaikiau. o tu iskart i gerkle kimbi. tau gal 16? ar tiesiog is kauno esi?
tai jei neziurejai tai kam sneket nesamones? beje paskaicius tavo komentara 16 tai tik tau deretu duoti
2006 m. birželio 10 d. 19:15:29
https://www.omni.lt/?i$9359_204770$z_3154 70
____________________
blogis [You don't need a weather man to know which way the wind blow]