Pasiūlė | Daina | Mėgsta | |||
einaras13 | ![]() Mastodon Dar prieš kelias dienas klausiau šios dainos. Once More Round The Sun albumas man yra vienas mėgstamiausių Mastodon darbų tiek apskritai, tiek iš Brent Hinds gitaravimo perspektyvos. In memoriam Brent Hinds (1974-2025) |
||||
Silentist | ![]() a-ha |
||||
malia | ![]() OMD |
||||
4Blackberry | ![]() Mastodon RIP, Brent Hinds :( |
||||
Sahja | ![]() Yello |
||||
Alvydas1 | ![]() Deftones labai lauktas albumas |
||||
Konditerijus | ![]() The Sisters of Mercy |
||||
PLIKASS | ![]() Volbeat |
2013 m. lapkričio 12 d. 11:09:07
Tai ne apie išvaizdą ir buvo kalba :)
____________________
The Riddle Wants To Be...
2013 m. lapkričio 12 d. 10:33:05
V3rtig0 sako gerai, bet jeigu tas planas neišdegs, matyt, beliks tik tuos reklaminius plakatus iš gatvių pasiimt.
Rutonė ir vėl šneka gerai, ką čia bepridursi. Fotografijos gražios, tik bėda, kad jos nebylios.
____________________
Griauti visada bus lengviau nei kurti.
2013 m. lapkričio 12 d. 00:23:36
Na o dabar, žiūrint į nuotraukas (vakar jų lyg ir nemačiau), tikrai atrodo, kad antraštė gerokai per skambi. Jei reikėtų vertint kaip žmogui, ten nebuvusiam, ir tenkintis tik jau nebyliais vaizdais, ko gero, pavydėčiau tiems, kas buvo (na bet čia iš mano varpinės). Žiūrint į nuotraukas tikrai nesimato jokių sukriošusių pencinykų. Na esminiai mano priekaištai nesikeičia - kokiam proto bokštui pavyko sufantazuot sėdimas vietas ten, kur turi šėlt ištikimiausi gerbėjai? Antra, kas žiauriausia buvo, ir ką kartoja praktiškai visi - einam į Siemensą akustikos paieškot. Mažu kada nors rasim?
2013 m. lapkričio 11 d. 22:52:50
Vienintelis variantas, ką sugalvoju - į agentūrą, organizavusią koncertą (Medusa concert, Relax ir panašios). Deja, nežinau, kuri konkrečiai organizavo šitą.
____________________
bacon
2013 m. lapkričio 11 d. 20:35:21
Sveiki! Gal žinote iš kur būtų galima gauti Scorpions koncerto reklaminių plakatų? Jų buvo pilnos Vilniaus gatvės, taip pat ir Siemens`as, tačiau neaišku, į ką čia reikėtų kreiptis?
2013 m. lapkričio 10 d. 21:37:11
prisimenu dar jo gitaros pavadinima - Boruzele :)
2013 m. lapkričio 10 d. 21:36:16
as tai nesiklausydavau puko, bet kazkada labai seniai buvo tokia N.Peciuros laida apie muzika, ir ten beveik vien Puko atlikejus jis leisdavo - toks ale kitoks pageidavimu koncertas. Siaip buvo ji NP labai smagu pamatyti per eurovizija.
2013 m. lapkričio 10 d. 21:33:45
tokia linksma visada atrodydavo, duobutes zanduose kai juokdavosi - laimingu zmoniu bruozas
2013 m. lapkričio 10 d. 21:33:39
Lietuviai tai lietuviai, su jais biškį kitaip. Nelyginkim su pasaulinėmis žvaigždėmis ir muzikos legendomis.
O Pūko nesu klausiusi, neįsivaizduoju, apie ką tu :)
____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
2013 m. lapkričio 10 d. 21:31:48
va lietuviai daznai dingsta is scenos be jokiu atsisveikinimu. Vis prisimenu tokia mergaiciuke kuri dainuodavo linksmas dainas, o po 18m dingo kaip i vandeni. Buvo viena populiariausiu Puko atlikeju. net neprisimenu kaip vardas.
2013 m. lapkričio 10 d. 21:31:02
Užteks tai užteks, bet būtinai dar noriu pakomentuoti:)
Pagal šitą teiginį jau turėtų seniai nebebūti daugelio legendinių grupių/atlikėjų. Pagrojai 10-15 metų, pasiekei muzikines aukštumas ir kol dar nepradėjai ristis žemyn sakyk ate ate.
Na bet lieka dar jų ištikimi gerbėjai, ne vien taip vadinami casuals. Tai gal nieko baisaus jei jie tiems savo gerbėjams dar pagros. O tie, kuriems nebeįtinka juk neprivalo į tų seniokų koncertus eiti. Visąlaik atsiras jaunų šviežių žvaigždių ir dar mOdingų.
Į senienas einant ir nereikia nusiteikti, kad bus viskas kaip iš kompakto ar šou kaip prieš 20 metų.
____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
2013 m. lapkričio 10 d. 21:15:49
vokieciai nelabai megsta mesti darba :) Arbeiten Arbeiten Arbeiten
2013 m. lapkričio 10 d. 21:13:58
Ne, tikrai netakau į delfio antraštes :)
Bet, kaip ir sakiau, jiems reikėjo ankščiau baigti karjerą, tai gal net ir sutinku su teiginiu, kad jiems metas būti pensijoje :)
Gerai uzteks. Tema, manau, išsemta :)
____________________
The Riddle Wants To Be...
2013 m. lapkričio 10 d. 21:10:05
Ne, nu labas rytas :D jau į trečią koncertą įvyko konkursas(ketvirtas in progress), ir tikrai ne po vieną laimėtoją buvo, į scorpus net 10.
____________________
bacon
2013 m. lapkričio 10 d. 21:09:50
Man rodos, net 10 laimėtojų buvo.
____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
2013 m. lapkričio 10 d. 21:06:56
Aišku, aš supratau, kad čia pagal filmą tas pavadinimas :) Nu bet asmeniškai man jis pasirodė neskanus. Lygtai į sceną išėjo seneliai, kurie jau turėjo seniai būti pensijoje, ir daugiau analogiškų koncertų nebepageidautume.
Vat kas liečia šokiruojančias antraštes, tai gal nenusiriskim iki visokių delfi lygio, ką ?:) T.y. kai iš musės išpučia dramblį ir realiai tik antraštė ir būna skandalinga (ir nebūtinai atitinkanti turinį beigi apgaulinga).
Čia net nekonkrečiai šiai recenzijai , bet tokiai "madai". Man delfi ir jų straipsnių struktūra tikrai ne autoritetas.
Apie Scorpions, aš visgi kažkada norėjau į jų koncertą nueiti. Kai koncertavo su simfoniniu orkestru. Vien dėl to, kad įsivaizdavau, jog jų baladės + simf. orkestras turi labai derėti. Na bet tąkart pagailėjau pinigų :(
____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
2013 m. lapkričio 10 d. 21:02:50
o kas laimejo nemokama bilieta?
Crazyz? :)
2013 m. lapkričio 10 d. 21:00:00
Na, dėl konkurso nebesiginčysiu, ai šneka patys jo dalyviai. Aš ėjau dirbti :)
Dėl pavadinimo, tai čia tiesiog nuoroda į filmą "Šioje šayje nėra vietos senukams". Tiesiog atitiko turinį. Antraštės ir yra tam, kad sudomntų ir šokiruotų :) Juoalbiau, kad nemelavo dėl turinio.
Bet, ką nori pasakyti supratau
____________________
The Riddle Wants To Be...
2013 m. lapkričio 10 d. 20:57:45
Na vat ne - jau ko ko, bet Kirkorovo vietoj Scorpions nesirinkčiau niekada. Net dėl prikolo. Nu niskanu kažkaip.... Šiuo atveju mūsų diskusija krypsta ne į tai, tragiškas ar fantastiškas buvo Scorpų koncertas (neblogas jis, neblogas, nors iki tobulybės tikrai toli), o tai, kaip juos idealizuoja kalipse ir kaip nepagarbiai ji atsiliepia apie juos kritikuojančius, apie tai, kaip ji į Scorpų pasirodymą per rožinius akinius žiūri. Apskritai, daryt tragediją dėl to, kad kažkam koncertas patiko mažiau nei tau, tikrai daugiau nei vaikiška. Kaip, beje, ir bandyt perįtikint kitaip manančius. Kas kita - nepagarba iš kalipsės pusės kitaip manantiems ir nemokėjimas priimt net objektyvios kritikos.
Ai, beje. Tokių nemažai prisigerčiau šįkart buvo daugiau nei per daug. Tas irgi labai gadino nuotaiką. Tiesiog buvo daugybė tokių, kurie neBEsuvokė, kur atėjo. Apskritai gal alkoholio tokiose vietose pardavinėt ir nedrausčiau, bet apsvaigusių ar nešinų bokalais salėn tikrai nevertėtų leist.
2013 m. lapkričio 10 d. 20:55:42
Tokio pašėlusio tavęs dar nemačiau :DDD Šiaip labai įdomiai šita diskusija stebisi iš šalies :) Juokinga ginčytis dėl nuomonių, todėl nesuprantu ginčo tikslo - pakeisti vienas kitų nuomones? Good luck.
Pagrįstus matau tik etiketo mokymus :)
____________________
Jeigu tu turi nuostabią žmoną, pritrenkiačią meilužę, prabangų automobilį, neturi problemų su valdžia ir mokesčių tarnybomis, o tau išėjus į gatvę visada šviečia saulė ir praeiviai tau šypsosi - pasakyk NE narkotikams!
2013 m. lapkričio 10 d. 20:55:28
Na jei suprasti pažodžiui pavadinimą, tai reiškia, kad jie jau nuseno, ir scenai tiesiog nebetinkami, į muilą juos :)
Aš manau, kad jie dar tikrai turi gerbėjų ir LT. Tiesiog kai žmogus gauna bilietą už dyka (pati idėja tai sveikintina, bet...) , jis gal ne visada pasidomi ir susivokia, į ką eina. Konkursas vyko visai neseniai, juk buvo galima pajutūbinti šviežiausius jų koncertus. Ir paklausti savęs : ar aš iš tiesų noriu tai pamatyti? O jei nelabai, tai gal praleisiu tą galimybę ir suteiksiu ją labiau norinčiam.
Su Robbie Williams buvo kiek kitaip. Aš numaniau į ką važiuoju. Na gal stebuklingai tikėjausi, kad gyvai tai bus kitaip . Deja, mano atveju, stebėtina, bet man labiau patiko jutūbiniai koncerto įrašai, nei pats koncertas. Nors stovėjau pačiame priekyje. O gal tai kaip tik koją pakišo? Ir dar, nusivyliau, nes jis buvo prieš du metus pats mano mėgstamiausias atlikėjas (taigi, ir lūkesčiai atitinkami). Ir ten juk dominavo šou, kuris, atsakingai pareiškiu, buvo laaabai jau kičinis (matyt toks sumanymas), o aš mėgstu jo dainas, o ne tą kičą.
Aš važiavau į RW ne viena, ir bilietas buvo pirktas gerokai anksčiau šou (net turas dar nebuvo prasidėjęs). Bet jei tai būtų buvęs konkursas čia, ir tik vienam bilietui, žinodama kas per šou laukia, nebūčiau jame dalyvavusi.
____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
2013 m. lapkričio 10 d. 20:52:23
Exactly.
Kaliplse, aš nenoriu tavęs nei pazemint, nei negerbiu tavęs. Tik noriu, kad negalima į viską ziūrėti vienareikšmiškai.
____________________
The Riddle Wants To Be...
2013 m. lapkričio 10 d. 20:50:30
prisimenu kai kazkada kazkoks durnelis is lryto sugalvojo pakritikuoti Kazla, nu nzn kas jam ten uzejo, parase ten kazkoki straipsni kad nieko nedaro neidomu ir visai netalentingas. Nzn, sukele didele audra tarp komentatoriu, ir visi gyne Kazla kaip kalipse dabar savo nuomone :) aisku tai kiti dalykai, nu bet isivaizduoti galima kad kazkas kazkam yra svarbus nepaisant nieko.
Siaip as pats niekad neiciau i toki koncerta :) geriau jau i Kirkorovo pasirodyma del linksmumo
ir butinai isgerciau nemazai del dar didesnio linksmumo
2013 m. lapkričio 10 d. 20:47:09
Once again, net neskaitei, ką parašiau.
Ir šiaip, jei tau tikrai 23 metai, gal jau metas būtų baigti savęs gailėti ir pastovėti uz savo nuomonę, o ne pritrūku komentarų vaidinti auką. Sorry, aš čia abai retai taip pratrūkstu, bet tokio šaudymo tuščiais šovinais seniai nemačiau. Sėkmės su roziniais akiniais ir toliau.
____________________
The Riddle Wants To Be...
2013 m. lapkričio 10 d. 20:45:50
Šitas komentaras tikrai gali pakenkti tavo buvimui music'e tiesioginiu būdu...
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2013 m. lapkričio 10 d. 20:43:49
Bučiuokit sėdimasias vieni kitiems ir toliau... Aš taip,NIEKADA nedariau IR NEDARYSIU!! Nes nei jau žmogus,turintis kitokią nuomonę,nei dauguma,visad turi būt užsipultas,visada iš jo turi tyčiojamsi būti ir t.t.. Žmonės gerbemieji,čia jūs negerbiat labai išsiskiriančios nuomonės iš visų...
2013 m. lapkričio 10 d. 20:40:56
Kritika gal kiek ir per griežta, bet taip išdėstė Deividas. Tai jo nuomonė. Aš vertinčiau kiek švelniau. Na, nemačiau nieko, tas yra pagrindiniausias minusas. Na, užpernai Scorpai pasirodė geriau nei šiemet. Šiemet tik atidirbo, ką buvo suplanavę - ir viso gero. Bet dėl to, kad geriau ar prasčiau apie koncertą atsiliepiam, dar nereiškia, kad Scorpai prarado visą būrį gerbėjų. Jokiu būdu ne. Tiesiog tai nebuvo pats geriausias jų pasirodymas. Šiaip kritika padeda tobulėt (kas, šiuo atveju, visiškai netikėtina; 1 - jie tikrai šito neskaitys; 2 - jei tai tikrai pabaiga, kam dar taisytis?). Scorpai ir toliau lieka viena mano mėgiamiausių grupių.
2013 m. lapkričio 10 d. 20:40:26
Esu linkęs sutikti su recenzija, nors man atrodo kad autorius pasisakė šiek tiek per stipriai. Prieš 3-4 metus būčiau norėjęs nueiti į jų koncertą, nes tuo metu labiau jų klausydavau. Deja, dabar tikrai neičiau (nebent už dyką, bet ir tai pagalvočiau), nes nepatinka setlistas, pasigendu kai kurių dainų, kurios yra ignoruojamos, o nuo seilėtų ''Still loving you'' ir ''Wind of Change'' darosi koktu. Geriau įsijungsiu keletą pirmųjų albumų su tokiais gabalais, kaip ''In Trance'' ar ''Steamrock fever'' ir man užteks. Be to tas setlistas apskritai praktiškai nesikeitė nuo turo pradžios - vienos dainos pasikeitimas ar ignoravimas dar nereiškia kad kažkas pasikeitė. Kai užsimanau robotų, verčiau einu į Kraftwerk koncertą
____________________
Žmogus - invazinė rūšis
2013 m. lapkričio 10 d. 20:39:21
Kalipse,
protingas tik tada, kai uzstoja tave? Ar tu esi girdėjusi apie normalią diskusiją su tikrai argumentais. Diskusija yra tuomet, kai tu gai priimti kito nuomonę ir sudėliojęs argumentus pripazinti, kad tu galėjai klysti.
Tačiau tu nepriimi kitų nuomonės, tai net negali būti kalbos apie argumentus. Tu neatsakei nei į vieną mano konkstruktyvų komentarą ir argumentą, o tik inkšti, kaip tau čia blogai.
Būtent, kad pati esi netolerantiška kitokiai nuomonei.
____________________
The Riddle Wants To Be...
2013 m. lapkričio 10 d. 20:34:58
Grace,
Mintis tavo supratau. Pirmiausia dė pavadinimo. Tai tap negalvoji prieš eidamas į kocenrtą ir dėl to nereikia nei prmokėti, nei apskritai nemokėti. Niekas juk nezinojo kaip bus. Vieniem patiko, kitiems ne. Aš tikėjausi daug. Gavau, ką gavau, tai ir aprašau.
Dė poziūrio. Negi, jei būtumk nemokėjusi uz bilietą į RW būtum nenusivylus? Pagalvok, kad būtų čia konkursas į RW. Dalyvautum ir sakytum, kad tai tavo myimiausias atlkėja. Tada nuvaziuotum ir nusiviltu. Tylėtum ar pasakytum savo nuomonę? Ar moki 200 lt ar eini nemokamai - jokio skirtumo. Nėra prizasties, kuri ėjusius verstų sakyti kitaip nei yra. Jie irgi tikėjosi, kad bus gerai ir nemelavo sakydami, kad tai jų mėgstama grupė. Nuėjo - nepatiko. Tai ir pasakė.
Negi taip sunku suprasti?
____________________
The Riddle Wants To Be...