Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!



Paskelbk naujieną

  • Naudojant music.lt informaciją internete aktyvi nuoroda į www.music.lt yra būtina.
  • Naudojant music.lt informaciją radijo/televizijos eteryje, būtina paminėti, jog informaciją pateikia www.music.lt.
  • Užfiksavus pažeidimus bus kreipiamasi į atitinkamus teisėsaugos organus.


Peržiūrėta kartų:    Data:
Esamas tekstas

Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Komentarai (53)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
stevtileris (Užblokuotas)
2009 m. gegužės 19 d. 12:49:18
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
gerai pader siu laiku roko zvaigzdes ziauriai levos nepalygintume su siu laiku

Atsakyti
Ievazil
2009 m. gegužės 10 d. 21:38:48
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Aš tai būčiau balsavus už Kurt'ą Cobain'ą ;]

____________________
Momento mori!
Atsakyti
LoseControl
2009 m. sausio 12 d. 16:25:57
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Aš abejoju.

Atsakyti
Ariel_Cancer_Dies
2009 m. sausio 12 d. 15:05:35
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Neabeoju kad pop 20metu atnaujintoje roko dievu apklausoje Flowersas bus paminetas

____________________
Mano geras blogas: sharkeen.lt - mano muzikos žurnalas Mano muzika: http://www.last.fm/user/sharkeen Twitter: http://www.twitter.com/sharkeen_
Atsakyti
lacunacoil
2009 m. sausio 12 d. 09:05:28
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Ariel_Cancer_Dies rašė:
Gaila, kad pamineti tik seni rokeriai. Pvz. siuolaikinio roko pasaulio as negaliu isivaizduoti be Brandono Flowerso ir jo balso.

O tau vėl tik naujovės terūpi

____________________
The Riddle Wants To Be...
Atsakyti
LoseControl
2009 m. sausio 11 d. 21:42:45
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Kadangi čia apklausa tai ir laimi grandai.

Atsakyti
Ariel_Cancer_Dies
2009 m. sausio 11 d. 21:04:58
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Gaila, kad pamineti tik seni rokeriai. Pvz. siuolaikinio roko pasaulio as negaliu isivaizduoti be Brandono Flowerso ir jo balso.

____________________
Mano geras blogas: sharkeen.lt - mano muzikos žurnalas Mano muzika: http://www.last.fm/user/sharkeen Twitter: http://www.twitter.com/sharkeen_
Atsakyti
metalikas
2009 m. sausio 11 d. 15:02:44
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
LowLife rašė:
Mane užkniso šita diskusija.Adminas,greičiau išmesk į archyvus šitą,kad nematyčiau ir nesierzinčiau...

jo , rimtai

Atsakyti
metalikas
2009 m. sausio 11 d. 15:02:19
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
jo rimtai

Atsakyti
LowLife (Užblokuotas)
2009 m. sausio 11 d. 14:51:18
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Mane užkniso šita diskusija.Adminas,greičiau išmesk į archyvus šitą,kad nematyčiau ir nesierzinčiau...

____________________
2 galimybės žmogaus gyvenime,susiformuoti debilu:Kai tavo aplinkoje vien deminutyvai ir kai tenka išmokti pirmają savo Salomėją Nėrį.
Atsakyti
LowLife (Užblokuotas)
2009 m. sausio 11 d. 14:50:07
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
metalikas rašė:
mes gincijames ne apie tai kas pirmas grojo roka(man tas nesvarbu), o kas ji ISRADO. Be to Rolling Stones ne del to yra laikoma itakingiausia grupe - Ji yra tokia itakinga ir garsi nes su bitlais tuo laiku jie buvo populiariausi atlikejai,parase daug legendiniu dainu, ir siaip yra viena geriausiu visu laiku grupiu

Jo,ir tai buvo pirma roko grupė.Kaip roką gali išrasti tie,kurie jo negrojo?Tik jį įtakojo?

____________________
2 galimybės žmogaus gyvenime,susiformuoti debilu:Kai tavo aplinkoje vien deminutyvai ir kai tenka išmokti pirmają savo Salomėją Nėrį.
Atsakyti
metalikas
2009 m. sausio 11 d. 14:14:58
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

mes gincijames ne apie tai kas pirmas grojo roka(man tas nesvarbu), o kas ji ISRADO. Be to Rolling Stones ne del to yra laikoma itakingiausia grupe - Ji yra tokia itakinga ir garsi nes su bitlais tuo laiku jie buvo populiariausi atlikejai,parase daug legendiniu dainu, ir siaip yra viena geriausiu visu laiku grupiu

Atsakyti
LowLife (Užblokuotas)
2009 m. sausio 11 d. 14:00:13
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
metalikas rašė:
LowLife rašė:
metalikas rašė:
LowLife rašė:
metalikas rašė:
LowLife rašė:
Jageris išrado roką,ne Mercuris,kuris kuris grojo kažkiek roko,ir didžiają dalį popso...

Jaggeris isrado roka? Tu vis del to durnas

Tai kas pagal tave išrado roką?

https://en.wikipedia.org/wiki/Chuck_Berry
Chuck Berry is an influential figure and one of the pioneers of rock and roll music. According to the Rock and Roll Hall of Fame's website, "While no individual can be said to have invented rock and roll, Chuck Berry comes the closest of any single figure to being the one who put all the essential pieces together."[1] Cub Koda wrote, "Of all the early breakthrough rock & roll artists, none is more important to the development of the music than Chuck Berry. He is its greatest songwriter, the main shaper of its instrumental voice, one of its greatest guitarists, and one of its greatest performers."[2] John Lennon was more succinct: "If you tried to give rock and roll another name, you might call it 'Chuck Berry'."[3]

dabar tu butum sakes kad tai yra ne mano o wikipedijos nuomone.Vat tai kas cia parasyta yra ne nuomone.Tai Yra FAKTAS

P.S. Nieko neturiu pries Jageri



Asile [atsiprašau,bet kitaip tokio kaip tu,nepavadinsi],tavo nuorodoj nepažymėta kad Chuck Berry išrado roką.Puikiai žinau,kad Berry,kaip ir kitos rokenrolo žvaigždės inspiravo roko atsiradimą.Taigi,nieko neįrodei...

o tu pats irodyk kad Jaggeris isrado roka

Man nieko įrodyti nereikia.Yra visiems žinomas faktas,kad pirmoji roko grupė pasaulyje buvo Rolling Stones.O tavo nuorodose,surašytos grupės ir muzikantai kurie prisidėjo prie roko atsiradimo,nors patys jo negrojo.Pirmasis roką grojo Jaggeris.Dėl to Rolling Stones ir yra laikoma viena įtakingiausių grupių...

____________________
2 galimybės žmogaus gyvenime,susiformuoti debilu:Kai tavo aplinkoje vien deminutyvai ir kai tenka išmokti pirmają savo Salomėją Nėrį.
Atsakyti
LowLife (Užblokuotas)
2009 m. sausio 11 d. 14:00:04
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
metalikas rašė:
LowLife rašė:
metalikas rašė:
LowLife rašė:
metalikas rašė:
LowLife rašė:
Jageris išrado roką,ne Mercuris,kuris kuris grojo kažkiek roko,ir didžiają dalį popso...

Jaggeris isrado roka? Tu vis del to durnas

Tai kas pagal tave išrado roką?

https://en.wikipedia.org/wiki/Chuck_Berry
Chuck Berry is an influential figure and one of the pioneers of rock and roll music. According to the Rock and Roll Hall of Fame's website, "While no individual can be said to have invented rock and roll, Chuck Berry comes the closest of any single figure to being the one who put all the essential pieces together."[1] Cub Koda wrote, "Of all the early breakthrough rock & roll artists, none is more important to the development of the music than Chuck Berry. He is its greatest songwriter, the main shaper of its instrumental voice, one of its greatest guitarists, and one of its greatest performers."[2] John Lennon was more succinct: "If you tried to give rock and roll another name, you might call it 'Chuck Berry'."[3]

dabar tu butum sakes kad tai yra ne mano o wikipedijos nuomone.Vat tai kas cia parasyta yra ne nuomone.Tai Yra FAKTAS

P.S. Nieko neturiu pries Jageri



Asile [atsiprašau,bet kitaip tokio kaip tu,nepavadinsi],tavo nuorodoj nepažymėta kad Chuck Berry išrado roką.Puikiai žinau,kad Berry,kaip ir kitos rokenrolo žvaigždės inspiravo roko atsiradimą.Taigi,nieko neįrodei...

o tu pats irodyk kad Jaggeris isrado roka

Man nieko įrodyti nereikia.Yra visiems žinomas faktas,kad pirmoji roko grupė pasaulyje buvo Rolling Stones.O tavo nuorodose,surašytos grupės ir muzikantai kurie prisidėjo prie roko atsiradimo,nors patys jo negrojo.Pirmasis roką grojo Jaggeris.Dėl to Rolling Stones ir yra laikoma viena įtakingiausių grupių...

____________________
2 galimybės žmogaus gyvenime,susiformuoti debilu:Kai tavo aplinkoje vien deminutyvai ir kai tenka išmokti pirmają savo Salomėją Nėrį.
Atsakyti
metalikas
2009 m. sausio 11 d. 11:44:10
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
LowLife rašė:
metalikas rašė:
LowLife rašė:
metalikas rašė:
LowLife rašė:
Jageris išrado roką,ne Mercuris,kuris kuris grojo kažkiek roko,ir didžiają dalį popso...

Jaggeris isrado roka? Tu vis del to durnas

Tai kas pagal tave išrado roką?

https://en.wikipedia.org/wiki/Chuck_Berry
Chuck Berry is an influential figure and one of the pioneers of rock and roll music. According to the Rock and Roll Hall of Fame's website, "While no individual can be said to have invented rock and roll, Chuck Berry comes the closest of any single figure to being the one who put all the essential pieces together."[1] Cub Koda wrote, "Of all the early breakthrough rock & roll artists, none is more important to the development of the music than Chuck Berry. He is its greatest songwriter, the main shaper of its instrumental voice, one of its greatest guitarists, and one of its greatest performers."[2] John Lennon was more succinct: "If you tried to give rock and roll another name, you might call it 'Chuck Berry'."[3]

dabar tu butum sakes kad tai yra ne mano o wikipedijos nuomone.Vat tai kas cia parasyta yra ne nuomone.Tai Yra FAKTAS

P.S. Nieko neturiu pries Jageri



Asile [atsiprašau,bet kitaip tokio kaip tu,nepavadinsi],tavo nuorodoj nepažymėta kad Chuck Berry išrado roką.Puikiai žinau,kad Berry,kaip ir kitos rokenrolo žvaigždės inspiravo roko atsiradimą.Taigi,nieko neįrodei...

https://www.scaruffi.com/history/short.ht ml

Atsakyti
metalikas
2009 m. sausio 11 d. 11:37:07
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
LowLife rašė:
metalikas rašė:
LowLife rašė:
metalikas rašė:
LowLife rašė:
Jageris išrado roką,ne Mercuris,kuris kuris grojo kažkiek roko,ir didžiają dalį popso...

Jaggeris isrado roka? Tu vis del to durnas

Tai kas pagal tave išrado roką?

https://en.wikipedia.org/wiki/Chuck_Berry
Chuck Berry is an influential figure and one of the pioneers of rock and roll music. According to the Rock and Roll Hall of Fame's website, "While no individual can be said to have invented rock and roll, Chuck Berry comes the closest of any single figure to being the one who put all the essential pieces together."[1] Cub Koda wrote, "Of all the early breakthrough rock & roll artists, none is more important to the development of the music than Chuck Berry. He is its greatest songwriter, the main shaper of its instrumental voice, one of its greatest guitarists, and one of its greatest performers."[2] John Lennon was more succinct: "If you tried to give rock and roll another name, you might call it 'Chuck Berry'."[3]

dabar tu butum sakes kad tai yra ne mano o wikipedijos nuomone.Vat tai kas cia parasyta yra ne nuomone.Tai Yra FAKTAS

P.S. Nieko neturiu pries Jageri



Asile [atsiprašau,bet kitaip tokio kaip tu,nepavadinsi],tavo nuorodoj nepažymėta kad Chuck Berry išrado roką.Puikiai žinau,kad Berry,kaip ir kitos rokenrolo žvaigždės inspiravo roko atsiradimą.Taigi,nieko neįrodei...

o tu pats irodyk kad Jaggeris isrado roka

Atsakyti
LowLife (Užblokuotas)
2009 m. sausio 10 d. 22:16:32
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
metalikas rašė:
LowLife rašė:
metalikas rašė:
LowLife rašė:
Jageris išrado roką,ne Mercuris,kuris kuris grojo kažkiek roko,ir didžiają dalį popso...

Jaggeris isrado roka? Tu vis del to durnas

Tai kas pagal tave išrado roką?

https://en.wikipedia.org/wiki/Chuck_Berry
Chuck Berry is an influential figure and one of the pioneers of rock and roll music. According to the Rock and Roll Hall of Fame's website, "While no individual can be said to have invented rock and roll, Chuck Berry comes the closest of any single figure to being the one who put all the essential pieces together."[1] Cub Koda wrote, "Of all the early breakthrough rock & roll artists, none is more important to the development of the music than Chuck Berry. He is its greatest songwriter, the main shaper of its instrumental voice, one of its greatest guitarists, and one of its greatest performers."[2] John Lennon was more succinct: "If you tried to give rock and roll another name, you might call it 'Chuck Berry'."[3]

dabar tu butum sakes kad tai yra ne mano o wikipedijos nuomone.Vat tai kas cia parasyta yra ne nuomone.Tai Yra FAKTAS

P.S. Nieko neturiu pries Jageri



Asile [atsiprašau,bet kitaip tokio kaip tu,nepavadinsi],tavo nuorodoj nepažymėta kad Chuck Berry išrado roką.Puikiai žinau,kad Berry,kaip ir kitos rokenrolo žvaigždės inspiravo roko atsiradimą.Taigi,nieko neįrodei...

____________________
2 galimybės žmogaus gyvenime,susiformuoti debilu:Kai tavo aplinkoje vien deminutyvai ir kai tenka išmokti pirmają savo Salomėją Nėrį.
Atsakyti
metalikas
2009 m. sausio 10 d. 22:08:26
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
O dabar apie topa - Bon Jovi tai visiskai ne prie ko ir dar taip aukstai, manau Osbornas turejau auksciau but

Atsakyti
metalikas
2009 m. sausio 10 d. 21:59:52
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
LowLife rašė:
metalikas rašė:
LowLife rašė:
Jageris išrado roką,ne Mercuris,kuris kuris grojo kažkiek roko,ir didžiają dalį popso...

Jaggeris isrado roka? Tu vis del to durnas

Tai kas pagal tave išrado roką?

https://en.wikipedia.org/wiki/Chuck_Berry
Chuck Berry is an influential figure and one of the pioneers of rock and roll music. According to the Rock and Roll Hall of Fame's website, "While no individual can be said to have invented rock and roll, Chuck Berry comes the closest of any single figure to being the one who put all the essential pieces together."[1] Cub Koda wrote, "Of all the early breakthrough rock & roll artists, none is more important to the development of the music than Chuck Berry. He is its greatest songwriter, the main shaper of its instrumental voice, one of its greatest guitarists, and one of its greatest performers."[2] John Lennon was more succinct: "If you tried to give rock and roll another name, you might call it 'Chuck Berry'."[3]

dabar tu butum sakes kad tai yra ne mano o wikipedijos nuomone.Vat tai kas cia parasyta yra ne nuomone.Tai Yra FAKTAS

P.S. Nieko neturiu pries Jageri



Atsakyti
LowLife (Užblokuotas)
2009 m. sausio 10 d. 21:53:54
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Ugniukea rašė:
o dabar jums neismaneliai pasakysiu Radio ga ga ir kitos jusu paminetos dainos yra KLASIKINIS SUNKUSIS ROKAS, jeigu kas norite pasigincyte parasykit man 860612827, o nepezekit cia nesamoniu, as Queen kuryba jau domiuosi apie 16 metu

Nevaizduok kitų neišmanėliais,jei pati ne ką daugiau išmanai...Queen yra klasikinis rokas [jei kai kas,kai kurias jos dalis vadina hard rocku,tai dar nereiškia kad visa grupė yra hard rokas].Radio gaga ir kai kurios kitos dainos išvis yra soft rockas...

____________________
2 galimybės žmogaus gyvenime,susiformuoti debilu:Kai tavo aplinkoje vien deminutyvai ir kai tenka išmokti pirmają savo Salomėją Nėrį.
Atsakyti
LowLife (Užblokuotas)
2009 m. sausio 10 d. 21:35:39
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
jon-ddt rašė:
kokiu ce neismaneliu pilna as negaliu,,,jageris isrado rocka, mercuris popsistas ir t.t. wtf?!!!

Niekas nesako kad Mercuris popsistas.Neišsigalvokit.Turėjau omeny,kad grojo ne vien roką.[Gal šiek tiek perdėjau],o kad Jageris isrado roką,tai yra faktas.Bitlai,E.Presley tik jį įtakojo...

____________________
2 galimybės žmogaus gyvenime,susiformuoti debilu:Kai tavo aplinkoje vien deminutyvai ir kai tenka išmokti pirmają savo Salomėją Nėrį.
Atsakyti
jon-ddt
2009 m. sausio 10 d. 21:33:14
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
kokiu ce neismaneliu pilna as negaliu,,,jageris isrado rocka, mercuris popsistas ir t.t. wtf?!!!

____________________
http://www.last.fm/user/jonas-PJ
Atsakyti
LowLife (Užblokuotas)
2009 m. sausio 10 d. 21:31:43
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
metalikas rašė:
LowLife rašė:
Jageris išrado roką,ne Mercuris,kuris kuris grojo kažkiek roko,ir didžiają dalį popso...

Jaggeris isrado roka? Tu vis del to durnas

Tai kas pagal tave išrado roką?

____________________
2 galimybės žmogaus gyvenime,susiformuoti debilu:Kai tavo aplinkoje vien deminutyvai ir kai tenka išmokti pirmają savo Salomėją Nėrį.
Atsakyti
LoseControl
2009 m. sausio 10 d. 19:51:26
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Teisingai sako.

Atsakyti
metalikas
2009 m. sausio 10 d. 19:46:05
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
LowLife rašė:
Jageris išrado roką,ne Mercuris,kuris kuris grojo kažkiek roko,ir didžiają dalį popso...

Jaggeris isrado roka? Tu vis del to durnas

Atsakyti
LoseControl
2009 m. sausio 10 d. 19:45:09
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
. Sunkusis rokas.

Atsakyti
Ugniukea
2009 m. sausio 10 d. 18:28:00
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
o dabar jums neismaneliai pasakysiu Radio ga ga ir kitos jusu paminetos dainos yra KLASIKINIS SUNKUSIS ROKAS, jeigu kas norite pasigincyte parasykit man 860612827, o nepezekit cia nesamoniu, as Queen kuryba jau domiuosi apie 16 metu

____________________
You, Soft and only You, Lost and lonely, You, Strange as angels, Dancing in the deepest oceans, Twisting in the water, You're just like a dream...[The Cure]
Atsakyti
LoseControl
2009 m. sausio 9 d. 20:32:05
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Tikrai, prie ko čia Bon Jovi???

Atsakyti
gabuu
2009 m. sausio 9 d. 18:09:09
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
cha cha bowie kokia fotke ideta D nezinau, ka jis ten veikia
o seip fredis tiesiog geriausias, neverta gincytis

____________________
ilovedimples
Atsakyti
otoww
2009 m. sausio 9 d. 17:39:48
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Jimi Hendrix'as galetu but auksciau, o mano nuomone Bon Jovi net i 1000 neturetu patekt..

____________________
taskomes.........
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2025 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


George Michael George Michael
7,9

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

14:28 - Silentist
As gavau ispejima.
20:41 - 4Blackberry
Šiaip smagu būtų matyti tokią ganėtinai nišinę grupę mėgstamą tokiame mažame mūsų music.lt pasaulėlyje. Smagu matyti apskritai Top 40.
20:35 - Alvydas1
Nenustebsiu, jei Gazpacho daina pateks į top 40 trjetuką.
20:08 - 4Blackberry
Taip, pastaruoju metu daug... Top 30 irgi dabar daugiau gerų dainų nei įprastai. Aš dabar bandau atsižvelgti į savaičių skaičių, kiek kurios dar turi laiko gyventi, ir pagal tai šiek tiek laviruoju.
19:56 - einaras13
balų, kuriuos vartotojas gauna. O kadaise buvo tik 5 balai...
19:56 - einaras13
Na, jei Alvydas jau praeitą savaitę sakė, kad labai stiprus top40, tai šią savaitę jis tik dar stiprėja. Aš savo užrašuose turiu pasižymėjęs virš 30 dainų, už kurias galėčiau balsuoti dabartinėje top40 versijoje. Tenka skaudžiai laviruoti dalijant tuos 10
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
02:11 - Silentist
Mazai aktualus jau man tas Bowie, tuo labiau remiksas. Aktualus grupes Bovy possible remiksas, nes ateina Velnias, ateina Kaledos.
19:22 - Rutonė
pavadinčiau noru „išplaukti į platesnius vandenis“ ant svetimos šlovės
19:21 - Rutonė
Grįžtant prie remiksų temos. Neretu atveju man tai atrodo kaip galimybė ne itin žinomam DJ tapti žinomesniam (netaikoma, žinoma, tokiems kaip Moby). Kita vertus, gal tai AŠ nežinau apie plačiai žinomą DJ (nes ta sritis manęs nedomina). Tai aš daugelį miks
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 2
  Neregistruotų vartotojų: 322
  Iš viso užsiregistravę: 73699
  Naujausias narys: letargijas
  Šiandien apsilankė: 100320