LoseControl rašė: O DIEVE TIK KĄ PAKLAUSIAU INDEPENDENT DAINOS... Gėda būtų juos siųsti - pažiūrėkit, tai grynas the Who dainos rip offas (I Can't Explain), manė kad niekas jų neklauso, tai net žodžius vietose paliko tuos pačius . Visiškai tas pats. Kaip jiems leido...
Na gerai, tada dar toks klausimas iškyla. Bavarus pravarė, nes, matai, "We All" buvo nebe nauja, nes tai ta pati "Mes čia"... Deiviui kliuvo už "Lietuvą". Ar dar ko nebuvo - jau nepamenu. O šitai praleido??? Tokia kompetentinga komisija ir praleido, nes nepastebėjo plagiato? Keista, švelniai tariant.... Nors ko norėt, kai pačioj "didžiojoj" eurovizijoj vos nelaimėjo dvigubas plagijatas - prisiminkit danų pasirodymą su "In a Moment Like This". Bet kad tokie muzikos žinovai kaip Užkuraitis nepastebėtų, neatpažintų tokios nemenkos atkarpos kopijavimo..... Ar kas tada toj atrankinėj komisijoj sėdėjo??? Na, šįvakar matysim...
Rūta Ščiogolevaitė - „I Will Break Free“
Liepa - „Laukiu“
Martynas Beinaris - „Tomorrow and after“
Urtė Šilagalytė - „Candy Baby“
____________________
Meilė kovoja,bet žmonės akli,kas atsimerks,tam iš dangaus,leisis ji Šitam pasaulį meilė gimdo ateitį,praeitis-dabartį,o ateitis-sapnus.
(Sahja)
Mano batai iš Lietuvos,mano kelnės iš Vokietijos,mano kepurė iš Rusijos,o mano širdis,iš Indijos.Visa Visata ,tik sapnas,tik laikas,kurio nėra,mums tai atvers.
Donny Montell - „Let Me“
Daina be veido, tuscia, nieko neisiskirianti is formato.
Donny Montell ir Sasha Song - „Best Friends“
Bent jauciasi tokia euforine nuotaika, tik ar to uzteks uzvesht europos publika? ar tikrai gerai sasha song isdainuos kaip skamba sis irasas. Nors daina tipiskas eurovizijos standartas, nieko idomaus.
Evelina Sašenko - „C‘est Ma Vie“
Lyriska, paprasta daina. Per daug paprasta, mazoka spalvu, smarkiai abejoju ar tinka ji eurovizijai. gali likti visiskai nesuprasta ir uzimti paskutine vieta kaip mums daznai iprasta.
Liepa - „Laukiu“
iper daug paprasta ir per mazas saskambio spektras. Netinka ji eurovizijai.
Linas Adomaitis – „Floating To You“
Tiesa sakant, gyvai ji skambejo daug idomiau ir geriau nei sis irasas. jeigu bus padarytas geras sou ir nesudrebes balsas, galbut butu visai neblogas variantas
Martynas Beinaris - „Tomorrow and after“
Cia vel brolis latviukas? labai paprasta daina, LTV topams tinka, taciau ne eurovizijai. ritmas per daug paprastas, aranzuote paprasta, eurovizijai reikia daugaiu.
Monika Linkytė - „Days Go By“
Daina nebloga lyriska, grazus priedainis. Lieka amzinas klausimas ar leta daina bus pastebeta eurovizijos juroje?
Rūta Ščiogolevaitė - „I Will Break Free“
Nors ir labai nesimpatiska si atlikeja, tenka pripazinti kad siais metais ko gero rimciausias kandidatas. nesakau, kad daina tobula piredainis neidomus, taciau yra idomiu aranzavimo sprendimu tarp priedainiu, dainavimas geras.
Sasha Song - „The Slogan Of Our Nation“
si daina patiko, zino ko reikia eurovizjos standartui. Lyriska, ar ji bus isgirsta... turbut priklausys nuo vokalo galimybiu ir ivaizdzio. del kuriu ash kazko smarkiai abejoju.
The Independent - „7th Bus“
jeigu tai plagiatas tada neturiu komentaru
VIG Roses - „Freedom Of Mind“
nieko idomaus, turbut prasciausias finalo dalyvis.
Viktorija Ivaškevičiūtė - „Be My Baby“
kazko klausantis neuzkabino, tiesiog praklausiau kelis kartus net nepastebejau kaip daina praejo, nemanau kad ji istrigs klausytojo ausiai.
Urtė Šilagalytė - „Candy Baby“
Daina pagal savo zanra nebloga ir idomi ir labai gerai atlikta, taciau manau eurovizijoj sis zanras nepopuliarus, tenka prisiminti vokietijos projekto Alex C 2009 metais ar DJ bobo nesekmes eurovizijoje.
Tokia mano nuomone apie sias dainas.
Tenka pripazinti kad we are the winners buvo geriausi
LoseControl - Seniau jau pastebėjau, kad nukopino Who O kalbant apie juo , tai ką čia ir bepridurti, visus asmeniškai pažįstu, nes toje pačioje mokykloje mokomės, bet , kad pasikėlimas tai ohoho... Gėda, gėda ir dar kartą gėda jei mano, kad nėra žmonių, kurie neklauso rimtos muzikos ir neatseks, kad nieko čia naujo jie nesukurė, beje dar pastebėjau, kad pirma jų daina kur talentuose grojo tai daug panašumo su Beatles - Revolution turi... Na vistiek ačiū už pastebėjimą, aš ne vienas
____________________
Didelę gyvenimo dalį praleidžiame darydami klaidas, didelę - nieko nedarydami, o visą gyvenimą - darydami ne tai, ką reikia. -Seneka-
saturday rašė: Rūtone, ir kodėlgi įžvelgiu homofobiją? gėjiškas - ne šūdino sinonimas.
O va su tuo visiškai sutinku, bet tai ir vėl ne mums... Arba "kompetentingai" ir "nešališkai" komisijai nepatiks... Sakau ir sakysiu, kiek reikės - prisiminkit, ką Užkuraitis sakė: dainos, kurios patinka jam, dažniausiai lieka uodegoj. O jam patinka toli gražu ne tai,kas patinka žiūrovams. Tad net jei žiūrovams gėjiškas kūrinys patiktų, jis greičiausiai nepatiks vienam ar kitam kosijos nariui, turinčiam ten svaresnį žodį. Taigi remiantis komisijos logika vis tiek būtų gėjiškas = prasto skonio.
Ne, nesakau, kad gėjiškas kūrinys blogai, bet dainelė skambėjo silpnai. Ne kiekvienas ištraukia "Bohemian Rhapsody"? OK, bet šiai dainytei reikia nors vieno tą sugebančio, o čia - anei vieno... O ir Montvydo solinė daina bent jau studijoj skambėjo tragiškai - tokio nudainavimo į pievas dar neteko girdėt ir netikiu, kad finale bus daaaug geriau. Šiuo atveju pasirinktas pernelyg sudėtingas kūrinys. Ir šiaip jų abiejų dainos visai netinka tokiam renginiu kaip eurovizija - nesakau, kad tam reikia paruošt optimizmu trykštantį kūrinį, bet jų abiejų solinių dainų klausant norisi tik ausis užsikišt. O apskritai, kodėl aš labai nusiteikusi prieš juos abu (kaip ir Rūtą) - todėl, kad juos komisija tikrai akivaizdžiai palaiko.
P.S. Komisija... Vat ką joje gerbiu ir vertinu, tai Užkuraitį. Tik ne kaip komisijos narį. Man patinka klausytis jo vedamos "Antrosios pavaros", įdomi ir miela ausiai ne tik parenkama muzika, bet ir tai, kaip ir kas ten pasakojama. Bet va kai jis tampa eurovizijos atrankos komisijos nariu, atsitinka kažkas nesuprantama.... Rengdamas laidas jis (tarkim) pataikauja daugumos (reiškia, kaip ir prastam) skoniui, o va eurovizijoj tai stengiasi kažkokio meeeeno ieškot, kur jo nėra...
Rutone >> kiek persistengei su epitetais. Nera jau tie Sasha Song su Montvydu tokie blogi, juo labiau ne gejiski, tiesiog dainos, kurias jie pateike eurovizijai, yra itin prastos. Bet dainuot jie moka ir to nenugincysi. Tikrai ne kiekvienas gali svariai isdainuoti "Bohemian Rhapsody" ar "Too Much Love Will Kill You", uz tai Montvyda tikrai gerbiu, kaip dainininka.
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Tai va, o ką aš sakiau... Montvydas ir Songas komisijos numylėtiniai, net jei kraupiai pro šalį traukia ar švelniai tariant, skamba prastai... Nors gal kaip tik eurov.., oi, atsikrapštau, gėjovizijai tokie "du draugai" labai patiktų?
O DIEVE TIK KĄ PAKLAUSIAU INDEPENDENT DAINOS... Gėda būtų juos siųsti - pažiūrėkit, tai grynas the Who dainos rip offas (I Can't Explain), manė kad niekas jų neklauso, tai net žodžius vietose paliko tuos pačius . Visiškai tas pats. Kaip jiems leido...
Patinka ,-
1- Liepa - „Laukiu“
2 Martynas Beinaris - „Tomorrow and after“
3 Rūta Ščiogolevaitė - „I Will Break Free“
4 Urtė Šilagalytė - „Candy Baby“
____________________
Meilė kovoja,bet žmonės akli,kas atsimerks,tam iš dangaus,leisis ji Šitam pasaulį meilė gimdo ateitį,praeitis-dabartį,o ateitis-sapnus.
(Sahja)
Mano batai iš Lietuvos,mano kelnės iš Vokietijos,mano kepurė iš Rusijos,o mano širdis,iš Indijos.Visa Visata ,tik sapnas,tik laikas,kurio nėra,mums tai atvers.
Kalipse, jo, tikrai žiauriai aišku Arba tas arba anas.. nu dar ir šitie šansų turi ir dar keli, ane?
O man tai kaip tik šiemet atrodo viskas gerai. Nenorėkit gerų dainų, norėkit gero šou. Pažiūrėsim. O Montvydas su Sasha, jie nėra prasti. Nepatinka, bet neturiu priekaištų.
Is esmes nematau nei vieno, kas butu vertas vaziuoti i eurovizija. Mano nuomone, pati prasciausia atranka is tu, kurias maciau nuo 2006 metu. Visada budavo bent 1-2 demesio verti pasirodymai, kaip kad Aiste Pilvelyte, LT United, tas pats Jeronimas Milius. Netgi Sashos Song "Pasiklydes zmogus" buvo visai nebloga daina. O siemet nieko. Tikiuosi, kad bent jau kitos salys ka geresnio issius, nes kitaip Eurovizijos Vokietijoje laukia Helsinkio likimas 2007 metais.
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
2011 m. vasario 24 d. 20:04:34
O DIEVE TIK KĄ PAKLAUSIAU INDEPENDENT DAINOS... Gėda būtų juos siųsti - pažiūrėkit, tai grynas the Who dainos rip offas (I Can't Explain), manė kad niekas jų neklauso, tai net žodžius vietose paliko tuos pačius
2011 m. vasario 23 d. 10:52:33
Liepa - „Laukiu“
Martynas Beinaris - „Tomorrow and after“
Urtė Šilagalytė - „Candy Baby“
____________________
Meilė kovoja,bet žmonės akli,kas atsimerks,tam iš dangaus,leisis ji Šitam pasaulį meilė gimdo ateitį,praeitis-dabartį,o ateitis-sapnus. (Sahja) Mano batai iš Lietuvos,mano kelnės iš Vokietijos,mano kepurė iš Rusijos,o mano širdis,iš Indijos.Visa Visata ,tik sapnas,tik laikas,kurio nėra,mums tai atvers.
2011 m. vasario 22 d. 00:07:03
____________________
But I'm still attracted to my beautiful depression
2011 m. vasario 21 d. 23:57:00
2011 m. vasario 21 d. 22:45:38
Daina be veido, tuscia, nieko neisiskirianti is formato.
Donny Montell ir Sasha Song - „Best Friends“
Bent jauciasi tokia euforine nuotaika, tik ar to uzteks uzvesht europos publika? ar tikrai gerai sasha song isdainuos kaip skamba sis irasas. Nors daina tipiskas eurovizijos standartas, nieko idomaus.
Evelina Sašenko - „C‘est Ma Vie“
Lyriska, paprasta daina. Per daug paprasta, mazoka spalvu, smarkiai abejoju ar tinka ji eurovizijai. gali likti visiskai nesuprasta ir uzimti paskutine vieta kaip mums daznai iprasta.
Liepa - „Laukiu“
iper daug paprasta ir per mazas saskambio spektras. Netinka ji eurovizijai.
Linas Adomaitis – „Floating To You“
Tiesa sakant, gyvai ji skambejo daug idomiau ir geriau nei sis irasas. jeigu bus padarytas geras sou ir nesudrebes balsas, galbut butu visai neblogas variantas
Martynas Beinaris - „Tomorrow and after“
Cia vel brolis latviukas? labai paprasta daina, LTV topams tinka, taciau ne eurovizijai. ritmas per daug paprastas, aranzuote paprasta, eurovizijai reikia daugaiu.
Monika Linkytė - „Days Go By“
Daina nebloga lyriska, grazus priedainis. Lieka amzinas klausimas ar leta daina bus pastebeta eurovizijos juroje?
Rūta Ščiogolevaitė - „I Will Break Free“
Nors ir labai nesimpatiska si atlikeja, tenka pripazinti kad siais metais ko gero rimciausias kandidatas. nesakau, kad daina tobula piredainis neidomus, taciau yra idomiu aranzavimo sprendimu tarp priedainiu, dainavimas geras.
Sasha Song - „The Slogan Of Our Nation“
si daina patiko, zino ko reikia eurovizjos standartui. Lyriska, ar ji bus isgirsta... turbut priklausys nuo vokalo galimybiu ir ivaizdzio. del kuriu ash kazko smarkiai abejoju.
The Independent - „7th Bus“
jeigu tai plagiatas tada neturiu komentaru
VIG Roses - „Freedom Of Mind“
nieko idomaus, turbut prasciausias finalo dalyvis.
Viktorija Ivaškevičiūtė - „Be My Baby“
kazko klausantis neuzkabino, tiesiog praklausiau kelis kartus net nepastebejau kaip daina praejo, nemanau kad ji istrigs klausytojo ausiai.
Urtė Šilagalytė - „Candy Baby“
Daina pagal savo zanra nebloga ir idomi ir labai gerai atlikta, taciau manau eurovizijoj sis zanras nepopuliarus, tenka prisiminti vokietijos projekto Alex C 2009 metais ar DJ bobo nesekmes eurovizijoje.
Tokia mano nuomone apie sias dainas.
Tenka pripazinti kad we are the winners buvo geriausi
____________________
Funky_beat !!!
2011 m. vasario 21 d. 22:22:13
____________________
Didelę gyvenimo dalį praleidžiame darydami klaidas, didelę - nieko nedarydami, o visą gyvenimą - darydami ne tai, ką reikia. -Seneka-
2011 m. vasario 21 d. 21:12:23
Rūtone, ir kodėlgi įžvelgiu homofobiją? gėjiškas - ne šūdino sinonimas.
O va su tuo visiškai sutinku, bet tai ir vėl ne mums...
2011 m. vasario 21 d. 21:06:48
P.S. Komisija... Vat ką joje gerbiu ir vertinu, tai Užkuraitį. Tik ne kaip komisijos narį. Man patinka klausytis jo vedamos "Antrosios pavaros", įdomi ir miela ausiai ne tik parenkama muzika, bet ir tai, kaip ir kas ten pasakojama. Bet va kai jis tampa eurovizijos atrankos komisijos nariu, atsitinka kažkas nesuprantama.... Rengdamas laidas jis (tarkim) pataikauja daugumos (reiškia, kaip ir prastam) skoniui, o va eurovizijoj tai stengiasi kažkokio meeeeno ieškot, kur jo nėra...
2011 m. vasario 21 d. 20:17:00
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
2011 m. vasario 21 d. 19:49:59
2011 m. vasario 21 d. 19:04:01
2011 m. vasario 21 d. 18:58:08
____________________
Klausausi visko.
2011 m. vasario 21 d. 18:48:41
2011 m. vasario 21 d. 18:46:41
1- Liepa - „Laukiu“
2 Martynas Beinaris - „Tomorrow and after“
3 Rūta Ščiogolevaitė - „I Will Break Free“
4 Urtė Šilagalytė - „Candy Baby“
____________________
Meilė kovoja,bet žmonės akli,kas atsimerks,tam iš dangaus,leisis ji Šitam pasaulį meilė gimdo ateitį,praeitis-dabartį,o ateitis-sapnus. (Sahja) Mano batai iš Lietuvos,mano kelnės iš Vokietijos,mano kepurė iš Rusijos,o mano širdis,iš Indijos.Visa Visata ,tik sapnas,tik laikas,kurio nėra,mums tai atvers.
2011 m. vasario 21 d. 18:44:39
O man tai kaip tik šiemet atrodo viskas gerai. Nenorėkit gerų dainų, norėkit gero šou. Pažiūrėsim. O Montvydas su Sasha, jie nėra prasti. Nepatinka, bet neturiu priekaištų.
2011 m. vasario 21 d. 18:36:57
2011 m. vasario 21 d. 18:27:06
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
2011 m. vasario 21 d. 18:16:29
2011 m. vasario 21 d. 18:13:05