Jėzau kaip išpūstas tas visas burbulas su skinais DD nu žmonės kaip žmonės. t.y. ypatigai linksmi žmonės, mokantys atsipalaiduoti bei pakelti nuotaiką ir tikrai nešvaistantys savo laisvalaikio tykojimu už kampo kokių pankų DDD (na nebent kažkokį šūdą sumalė. Pvz sumušė vieną iš jų..)
____________________
Jeigu tu turi nuostabią žmoną, pritrenkiačią meilužę, prabangų automobilį, neturi problemų su valdžia ir mokesčių tarnybomis, o tau išėjus į gatvę visada šviečia saulė ir praeiviai tau šypsosi - pasakyk NE narkotikams!
k_b rašė: ir dar norečiau parašyti rasizmo šalininkam vieną klausimą, o ar jums būtų malonu jei...
pažiūrėkit kiek Lietuvių išvažiavę į užsienį ir daro tokius dalykus? Dėl kelių svaro subado močiutę, sumuša negyvai ir t.t, ir dabar kiekvienas tas užsenietis pradėtų galvoti, kad mes visi tokie? Gi visuose šalyse yra visokių ir visada bus, todėl del vieno ar kito įvykio apie visos šalies gyventojus spresti negalima... grrr
Na kike teko girdeti apie musu tautiecius kaikuriose salyse del tokiu nesamoniu jau blogai atsiliepia
____________________
Gyvenk Greitai, Mylek Karstai Ir Jaunas Mirk!
ir dar norečiau parašyti rasizmo šalininkam vieną klausimą, o ar jums būtų malonu jei...
pažiūrėkit kiek Lietuvių išvažiavę į užsienį ir daro tokius dalykus? Dėl kelių svaro subado močiutę, sumuša negyvai ir t.t, ir dabar kiekvienas tas užsenietis pradėtų galvoti, kad mes visi tokie? Gi visuose šalyse yra visokių ir visada bus, todėl del vieno ar kito įvykio apie visos šalies gyventojus spresti negalima... grrr
____________________
expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think & do your own thing.
Skaityk mano blogą: http://16div.tumblr.com
be_inis , istoriją kurią parašei čia tik lašas jūroje, na taip buvau toje anglijoje, gyvenau babajų rajone, mačiau įvairaus šh, bet per tą laiką vidurnaktį eidamas n kartų, prie manęs nei karto neprisikabino, grįžus į Lietuvą, tapati vakarą einant jau prie tavęs pristato "maloniai" nusiteikę žmogeliai, na kaip ten kas buvo, nenoriu rašyt, nes ne tame esmė...
Visur vyksta tas pats sh, ir nesvarbu rasė... nes net tavo gimtinėje kiekvieną mielą dieną vykstą tie patys dalykai... tave tas pats Lietuvis gali pridurti...
Reikia pradėti nuo savęs, ir savo aplinkos, o ne kaltinti kitos rasės ar tautybės žmonės..
____________________
expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think & do your own thing.
Skaityk mano blogą: http://16div.tumblr.com
Irrma rašė: o Siaube... nu ir varot jūs ant jų... pažįstu vieną skiną, visiškai sutampa jo pažiūros su minėtomis pačiam pirmam komentare. na, aišku, ne viskas, bet dauguma sutampa. ir ką? labai fainas žmogus, ir bendraujam, ir nieko baisaus ;>~
oi patikek visokiu skinu bunaman nuo mokyklos tenka begti,o ziema saugotis sledo gabalu
o Siaube... nu ir varot jūs ant jų... pažįstu vieną skiną, visiškai sutampa jo pažiūros su minėtomis pačiam pirmam komentare. na, aišku, ne viskas, bet dauguma sutampa. ir ką? labai fainas žmogus, ir bendraujam, ir nieko baisaus ;>~
____________________
Kartais atrodo, kad šiais laikais tolerancija yra menas. Ir aš rimtai.
eglermknt rašė: Aš iš prigimties esu pacifistė ir visiškai skinų idealogijos nesuprantu. Ar kitos rasės ir religijos žmonių žeminimas gali būti paaiškinamas ? Kaip galima būti tolerantišku tokiu atžvilgiu? Atvažiuoja taikus japonas pas mus į Lietuvą ir lieka sudaužytas..
Pabandyk suprasti tokia situacija: atvaziuoji i svetima sali,vienas. Uzsidirbti. Is autobuso islipi apie vidurnakti, miesto centre (miestas yra pilnas babaju, kas nzn - tai dazniausiai musulmonai ir indusai, kurie visada pasiruose "pagelbeti" tokiem laimes ieskotojam). Pazistamu nera, kalbos mokejimas - tik pagrindai, kur eiti ir ka daryti - nzn, kad esi pasimetes, tai yra maziausia kas su tavim vyksta. Ir stai prie taves prieina koks besypsantis babajus su placia sypsena ir labai gerais norais tau padeti ir silpnumo akimirka aisku patiki gerais ketinimais, ko paseka - po penkiolikos minuciu esi suspardytas "draugo" chebros po tiltu ir prarades viska kas buvo bent kazkiek vertinga. Viena is tokio atsitikimo priezasciu - tavo kuno spalva, religija, kuria tu ispazysti, ar salis is kurios tu. Sakyk ar tokia situacija yra betkokio tolerantiskumo pavyzdys ? Anksciau ir as spangau tokiom idejom kaip -peace in the world- ir panasiai, bet kai atsiduri bent kazkiek panasioje situacijoje, kurioje lieciama tavo salis, tikejimas ir paziuros, visa tolerancija issiki pro ana gala ir tau tikrai palengveja.
...
Paimk ta pacia situacija tik pakeisk joje babaju i, kad ir ta pacia kalba snekanciu, zmogumi.
Va cia isvis grazu buna.
As nesakau, kad taip atsitinka visur ir visada, bet kvailas ir begalo nuosirdus tolerantiskumas lb tiketina prives prie mazesnes ar didesnes bedos.
Tu teisus, bet nemaišykime tolernacijos, ar kaip tu sakei, tų svaigimų a la -peace in the whole world- su naiviu patilumu.
____________________
Nežiūrėkite į save per daug asmeniškai.
Tokiu isvadu as nesu padares, cia buvo tik pavyzdys, kuriame sunku atrasti nors kazkiek tolerancijos.
Kvaila butu nekesti ar zeminti kiekviena sutikta,paprasciau sakant, as manau, kad reikia atsargiau atsirinkti zmones, kuriais pasitiki.
O tolerancija Kitiem (turiu omeny kitos kulturos, salies, tikejimo ir pan.) turi buti lb atsargi.
eglermknt rašė: Aš iš prigimties esu pacifistė ir visiškai skinų idealogijos nesuprantu. Ar kitos rasės ir religijos žmonių žeminimas gali būti paaiškinamas ? Kaip galima būti tolerantišku tokiu atžvilgiu? Atvažiuoja taikus japonas pas mus į Lietuvą ir lieka sudaužytas..
Pabandyk suprasti tokia situacija: atvaziuoji i svetima sali,vienas. Uzsidirbti. Is autobuso islipi apie vidurnakti, miesto centre (miestas yra pilnas babaju, kas nzn - tai dazniausiai musulmonai ir indusai, kurie visada pasiruose "pagelbeti" tokiem laimes ieskotojam). Pazistamu nera, kalbos mokejimas - tik pagrindai, kur eiti ir ka daryti - nzn, kad esi pasimetes, tai yra maziausia kas su tavim vyksta. Ir stai prie taves prieina koks besypsantis babajus su placia sypsena ir labai gerais norais tau padeti ir silpnumo akimirka aisku patiki gerais ketinimais, ko paseka - po penkiolikos minuciu esi suspardytas "draugo" chebros po tiltu ir prarades viska kas buvo bent kazkiek vertinga. Viena is tokio atsitikimo priezasciu - tavo kuno spalva, religija, kuria tu ispazysti, ar salis is kurios tu. Sakyk ar tokia situacija yra betkokio tolerantiskumo pavyzdys ? Anksciau ir as spangau tokiom idejom kaip -peace in the world- ir panasiai, bet kai atsiduri bent kazkiek panasioje situacijoje, kurioje lieciama tavo salis, tikejimas ir paziuros, visa tolerancija issiki pro ana gala ir tau tikrai palengveja.
...
Paimk ta pacia situacija tik pakeisk joje babaju i, kad ir ta pacia kalba snekanciu, zmogumi.
Va cia isvis grazu buna.
As nesakau, kad taip atsitinka visur ir visada, bet kvailas ir begalo nuosirdus tolerantiskumas lb tiketina prives prie mazesnes ar didesnes bedos.
Na is dalies tiesa is dalies ne, tiksliau man tai nelabai priimtina. Pagal tave reikia suprasti jog kiekvienas kitokiam zmogui turi buti priesas ar kazhkas pan
____________________
Gyvenk Greitai, Mylek Karstai Ir Jaunas Mirk!
eglermknt rašė: Aš iš prigimties esu pacifistė ir visiškai skinų idealogijos nesuprantu. Ar kitos rasės ir religijos žmonių žeminimas gali būti paaiškinamas ? Kaip galima būti tolerantišku tokiu atžvilgiu? Atvažiuoja taikus japonas pas mus į Lietuvą ir lieka sudaužytas..
Pabandyk suprasti tokia situacija: atvaziuoji i svetima sali,vienas. Uzsidirbti. Is autobuso islipi apie vidurnakti, miesto centre (miestas yra pilnas babaju, kas nzn - tai dazniausiai musulmonai ir indusai, kurie visada pasiruose "pagelbeti" tokiem laimes ieskotojam). Pazistamu nera, kalbos mokejimas - tik pagrindai, kur eiti ir ka daryti - nzn, kad esi pasimetes, tai yra maziausia kas su tavim vyksta. Ir stai prie taves prieina koks besypsantis babajus su placia sypsena ir labai gerais norais tau padeti ir silpnumo akimirka aisku patiki gerais ketinimais, ko paseka - po penkiolikos minuciu esi suspardytas "draugo" chebros po tiltu ir prarades viska kas buvo bent kazkiek vertinga. Viena is tokio atsitikimo priezasciu - tavo kuno spalva, religija, kuria tu ispazysti, ar salis is kurios tu. Sakyk ar tokia situacija yra betkokio tolerantiskumo pavyzdys ? Anksciau ir as spangau tokiom idejom kaip -peace in the world- ir panasiai, bet kai atsiduri bent kazkiek panasioje situacijoje, kurioje lieciama tavo salis, tikejimas ir paziuros, visa tolerancija issiki pro ana gala ir tau tikrai palengveja.
...
Paimk ta pacia situacija tik pakeisk joje babaju i, kad ir ta pacia kalba snekanciu, zmogumi.
Va cia isvis grazu buna.
As nesakau, kad taip atsitinka visur ir visada, bet kvailas ir begalo nuosirdus tolerantiskumas lb tiketina prives prie mazesnes ar didesnes bedos.
k_b rašė: Pažiūrėkit filmą - American history X, ten apie skinus, ir visą ta filmo idėja - koks absurdas yra visas šitas dalykas.Stumią ant negrų, o ne mato, kad dar didesnį šūdą taip sakant šalią esantys baltaodis daro... koks skirtumas ta rasė, svarbu koks žmogus...
o kur ta filma galeciau rasti?
____________________
Gyvenk Greitai, Mylek Karstai Ir Jaunas Mirk!
Pažiūrėkit filmą - American history X, ten apie skinus, ir visą ta filmo idėja - koks absurdas yra visas šitas dalykas.Stumią ant negrų, o ne mato, kad dar didesnį šūdą taip sakant šalią esantys baltaodis daro... koks skirtumas ta rasė, svarbu koks žmogus...
____________________
expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think & do your own thing.
Skaityk mano blogą: http://16div.tumblr.com
eglermknt rašė: Aš iš prigimties esu pacifistė ir visiškai skinų idealogijos nesuprantu. Ar kitos rasės ir religijos žmonių žeminimas gali būti paaiškinamas ? Kaip galima būti tolerantišku tokiu atžvilgiu? Atvažiuoja taikus japonas pas mus į Lietuvą ir lieka sudaužytas..
Aha, o nuvažiuoja taikus baltaodis kur nors Amerikon ir pasiklydes užsuka nigerių kvartalan. Tai tiek tų žinių apie taikų baltodį. Apie mirusius gerai, arba nieko.
Tarp tolerancijos stokos ir skinų lygybės ženklo negalima dėti. Tolerancijos stinga daug kam. Tame tarpe tau, man ir dėdei Broniui.
Juolab, kad tų snarglių, kuriems vos barzda želt pradėjo, aš skinais nevadinu. Agresyvūs mažvaikiai ir tiek.
____________________
Oooooo... what does this button do?
Psyhobabble rašė: nu ash cia pusiau ant bajrio pasakiau, bet zmogus tiesiog skinu nemegsta taj manau nereiktu shvaistytis ispejimais, juo labiau kad nebuvo kokiu nors keiksmazodziu, ar konkretaus zmogaus izeidimo
o isgamos ne izeidimas?
____________________
Gyvenk Greitai, Mylek Karstai Ir Jaunas Mirk!
Psyhobabble (Užblokuotas)
2006 m. lapkričio 21 d. 20:52:36
nu ash cia pusiau ant bajrio pasakiau, bet zmogus tiesiog skinu nemegsta taj manau nereiktu shvaistytis ispejimais, juo labiau kad nebuvo kokiu nors keiksmazodziu, ar konkretaus zmogaus izeidimo
Evil_in_a_closet rašė: nekenciu skinu.naikint tuos isgamas reikia.
kam jus tokie netolerantishki kitu nuomonei?. kodel uz kiekviena smulkmena ispejines reik?
Aš iš prigimties esu pacifistė ir visiškai skinų idealogijos nesuprantu. Ar kitos rasės ir religijos žmonių žeminimas gali būti paaiškinamas ? Kaip galima būti tolerantišku tokiu atžvilgiu? Atvažiuoja taikus japonas pas mus į Lietuvą ir lieka sudaužytas..
____________________
Nežiūrėkite į save per daug asmeniškai.
Gal as cia toks vienas bet talking heads ir REM nera 1 hito grupes! Gal jos legendines labiau nei nightwish, marduk ar net within temptation bet cia kaip kam
2009 m. birželio 1 d. 21:37:20
____________________
Jeigu tu turi nuostabią žmoną, pritrenkiačią meilužę, prabangų automobilį, neturi problemų su valdžia ir mokesčių tarnybomis, o tau išėjus į gatvę visada šviečia saulė ir praeiviai tau šypsosi - pasakyk NE narkotikams!
2006 m. lapkričio 27 d. 21:18:49
____________________
don't watch porn - use your imagination
2006 m. lapkričio 27 d. 17:13:25
ir dar norečiau parašyti rasizmo šalininkam vieną klausimą, o ar jums būtų malonu jei...
pažiūrėkit kiek Lietuvių išvažiavę į užsienį ir daro tokius dalykus? Dėl kelių svaro subado močiutę, sumuša negyvai ir t.t, ir dabar kiekvienas tas užsenietis pradėtų galvoti, kad mes visi tokie? Gi visuose šalyse yra visokių ir visada bus, todėl del vieno ar kito įvykio apie visos šalies gyventojus spresti negalima... grrr
Na kike teko girdeti apie musu tautiecius kaikuriose salyse del tokiu nesamoniu jau blogai atsiliepia
____________________
Gyvenk Greitai, Mylek Karstai Ir Jaunas Mirk!
2006 m. lapkričio 24 d. 21:42:23
pažiūrėkit kiek Lietuvių išvažiavę į užsienį ir daro tokius dalykus? Dėl kelių svaro subado močiutę, sumuša negyvai ir t.t, ir dabar kiekvienas tas užsenietis pradėtų galvoti, kad mes visi tokie? Gi visuose šalyse yra visokių ir visada bus, todėl del vieno ar kito įvykio apie visos šalies gyventojus spresti negalima... grrr
____________________
expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think & do your own thing. Skaityk mano blogą: http://16div.tumblr.com
2006 m. lapkričio 24 d. 21:36:04
Visur vyksta tas pats sh, ir nesvarbu rasė... nes net tavo gimtinėje kiekvieną mielą dieną vykstą tie patys dalykai... tave tas pats Lietuvis gali pridurti...
Reikia pradėti nuo savęs, ir savo aplinkos, o ne kaltinti kitos rasės ar tautybės žmonės..
____________________
expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think & do your own thing. Skaityk mano blogą: http://16div.tumblr.com
2006 m. lapkričio 24 d. 20:46:08
o Siaube... nu ir varot jūs ant jų... pažįstu vieną skiną, visiškai sutampa jo pažiūros su minėtomis pačiam pirmam komentare. na, aišku, ne viskas, bet dauguma sutampa. ir ką? labai fainas žmogus, ir bendraujam, ir nieko baisaus ;>~
oi patikek visokiu skinu buna
2006 m. lapkričio 24 d. 14:57:17
____________________
Kartais atrodo, kad šiais laikais tolerancija yra menas. Ir aš rimtai.
2006 m. lapkričio 23 d. 21:19:51
2006 m. lapkričio 23 d. 17:39:43
Aš iš prigimties esu pacifistė ir visiškai skinų idealogijos nesuprantu. Ar kitos rasės ir religijos žmonių žeminimas gali būti paaiškinamas ? Kaip galima būti tolerantišku tokiu atžvilgiu? Atvažiuoja taikus japonas pas mus į Lietuvą ir lieka sudaužytas..
Pabandyk suprasti tokia situacija: atvaziuoji i svetima sali,vienas. Uzsidirbti. Is autobuso islipi apie vidurnakti, miesto centre (miestas yra pilnas babaju, kas nzn - tai dazniausiai musulmonai ir indusai, kurie visada pasiruose "pagelbeti" tokiem laimes ieskotojam). Pazistamu nera, kalbos mokejimas - tik pagrindai, kur eiti ir ka daryti - nzn, kad esi pasimetes, tai yra maziausia kas su tavim vyksta. Ir stai prie taves prieina koks besypsantis babajus su placia sypsena ir labai gerais norais tau padeti ir silpnumo akimirka aisku patiki gerais ketinimais, ko paseka - po penkiolikos minuciu esi suspardytas "draugo" chebros po tiltu ir prarades viska kas buvo bent kazkiek vertinga. Viena is tokio atsitikimo priezasciu - tavo kuno spalva, religija, kuria tu ispazysti, ar salis is kurios tu. Sakyk ar tokia situacija yra betkokio tolerantiskumo pavyzdys ? Anksciau ir as spangau tokiom idejom kaip -peace in the world- ir panasiai, bet kai atsiduri bent kazkiek panasioje situacijoje, kurioje lieciama tavo salis, tikejimas ir paziuros, visa tolerancija issiki pro ana gala ir tau tikrai palengveja.
...
Paimk ta pacia situacija tik pakeisk joje babaju i, kad ir ta pacia kalba snekanciu, zmogumi.
Va cia isvis grazu buna.
As nesakau, kad taip atsitinka visur ir visada, bet kvailas ir begalo nuosirdus tolerantiskumas lb tiketina prives prie mazesnes ar didesnes bedos.
Tu teisus, bet nemaišykime tolernacijos, ar kaip tu sakei, tų svaigimų a la -peace in the whole world- su naiviu patilumu.
____________________
Nežiūrėkite į save per daug asmeniškai.
2006 m. lapkričio 23 d. 17:15:12
____________________
Gyvenk Greitai, Mylek Karstai Ir Jaunas Mirk!
2006 m. lapkričio 22 d. 17:43:17
Kvaila butu nekesti ar zeminti kiekviena sutikta,paprasciau sakant, as manau, kad reikia atsargiau atsirinkti zmones, kuriais pasitiki.
O tolerancija Kitiem (turiu omeny kitos kulturos, salies, tikejimo ir pan.) turi buti lb atsargi.
2006 m. lapkričio 22 d. 17:32:52
Aš iš prigimties esu pacifistė ir visiškai skinų idealogijos nesuprantu. Ar kitos rasės ir religijos žmonių žeminimas gali būti paaiškinamas ? Kaip galima būti tolerantišku tokiu atžvilgiu? Atvažiuoja taikus japonas pas mus į Lietuvą ir lieka sudaužytas..
Pabandyk suprasti tokia situacija: atvaziuoji i svetima sali,vienas. Uzsidirbti. Is autobuso islipi apie vidurnakti, miesto centre (miestas yra pilnas babaju, kas nzn - tai dazniausiai musulmonai ir indusai, kurie visada pasiruose "pagelbeti" tokiem laimes ieskotojam). Pazistamu nera, kalbos mokejimas - tik pagrindai, kur eiti ir ka daryti - nzn, kad esi pasimetes, tai yra maziausia kas su tavim vyksta. Ir stai prie taves prieina koks besypsantis babajus su placia sypsena ir labai gerais norais tau padeti ir silpnumo akimirka aisku patiki gerais ketinimais, ko paseka - po penkiolikos minuciu esi suspardytas "draugo" chebros po tiltu ir prarades viska kas buvo bent kazkiek vertinga. Viena is tokio atsitikimo priezasciu - tavo kuno spalva, religija, kuria tu ispazysti, ar salis is kurios tu. Sakyk ar tokia situacija yra betkokio tolerantiskumo pavyzdys ? Anksciau ir as spangau tokiom idejom kaip -peace in the world- ir panasiai, bet kai atsiduri bent kazkiek panasioje situacijoje, kurioje lieciama tavo salis, tikejimas ir paziuros, visa tolerancija issiki pro ana gala ir tau tikrai palengveja.
...
Paimk ta pacia situacija tik pakeisk joje babaju i, kad ir ta pacia kalba snekanciu, zmogumi.
Va cia isvis grazu buna.
As nesakau, kad taip atsitinka visur ir visada, bet kvailas ir begalo nuosirdus tolerantiskumas lb tiketina prives prie mazesnes ar didesnes bedos.
Na is dalies tiesa is dalies ne, tiksliau man tai nelabai priimtina. Pagal tave reikia suprasti jog kiekvienas kitokiam zmogui turi buti priesas ar kazhkas pan
____________________
Gyvenk Greitai, Mylek Karstai Ir Jaunas Mirk!
2006 m. lapkričio 22 d. 17:14:49
Aš iš prigimties esu pacifistė ir visiškai skinų idealogijos nesuprantu. Ar kitos rasės ir religijos žmonių žeminimas gali būti paaiškinamas ? Kaip galima būti tolerantišku tokiu atžvilgiu? Atvažiuoja taikus japonas pas mus į Lietuvą ir lieka sudaužytas..
Pabandyk suprasti tokia situacija: atvaziuoji i svetima sali,vienas. Uzsidirbti. Is autobuso islipi apie vidurnakti, miesto centre (miestas yra pilnas babaju, kas nzn - tai dazniausiai musulmonai ir indusai, kurie visada pasiruose "pagelbeti" tokiem laimes ieskotojam). Pazistamu nera, kalbos mokejimas - tik pagrindai, kur eiti ir ka daryti - nzn, kad esi pasimetes, tai yra maziausia kas su tavim vyksta. Ir stai prie taves prieina koks besypsantis babajus su placia sypsena ir labai gerais norais tau padeti ir silpnumo akimirka aisku patiki gerais ketinimais, ko paseka - po penkiolikos minuciu esi suspardytas "draugo" chebros po tiltu ir prarades viska kas buvo bent kazkiek vertinga. Viena is tokio atsitikimo priezasciu - tavo kuno spalva, religija, kuria tu ispazysti, ar salis is kurios tu. Sakyk ar tokia situacija yra betkokio tolerantiskumo pavyzdys ? Anksciau ir as spangau tokiom idejom kaip -peace in the world- ir panasiai, bet kai atsiduri bent kazkiek panasioje situacijoje, kurioje lieciama tavo salis, tikejimas ir paziuros, visa tolerancija issiki pro ana gala ir tau tikrai palengveja.
...
Paimk ta pacia situacija tik pakeisk joje babaju i, kad ir ta pacia kalba snekanciu, zmogumi.
Va cia isvis grazu buna.
As nesakau, kad taip atsitinka visur ir visada, bet kvailas ir begalo nuosirdus tolerantiskumas lb tiketina prives prie mazesnes ar didesnes bedos.
2006 m. lapkričio 22 d. 17:07:56
Pažiūrėkit filmą - American history X, ten apie skinus, ir visą ta filmo idėja -
o kur ta filma galeciau rasti?
____________________
Gyvenk Greitai, Mylek Karstai Ir Jaunas Mirk!
2006 m. lapkričio 22 d. 14:45:00
____________________
expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think & do your own thing. Skaityk mano blogą: http://16div.tumblr.com
2006 m. lapkričio 22 d. 10:41:20
Aš iš prigimties esu pacifistė ir visiškai skinų idealogijos nesuprantu. Ar kitos rasės ir religijos žmonių žeminimas gali būti paaiškinamas ? Kaip galima būti tolerantišku tokiu atžvilgiu? Atvažiuoja taikus japonas pas mus į Lietuvą ir lieka sudaužytas..
Aha, o nuvažiuoja taikus baltaodis kur nors Amerikon ir pasiklydes užsuka nigerių kvartalan. Tai tiek tų žinių apie taikų baltodį. Apie mirusius gerai, arba nieko.
Tarp tolerancijos stokos ir skinų lygybės ženklo negalima dėti. Tolerancijos stinga daug kam. Tame tarpe tau, man ir dėdei Broniui.
Juolab, kad tų snarglių, kuriems vos barzda želt pradėjo, aš skinais nevadinu. Agresyvūs mažvaikiai ir tiek.
____________________
Oooooo... what does this button do?
2006 m. lapkričio 22 d. 10:00:05
nu ash cia pusiau ant bajrio pasakiau, bet zmogus tiesiog skinu nemegsta taj manau nereiktu shvaistytis ispejimais, juo labiau kad nebuvo kokiu nors keiksmazodziu, ar konkretaus zmogaus izeidimo
o isgamos ne izeidimas?
____________________
Gyvenk Greitai, Mylek Karstai Ir Jaunas Mirk!
2006 m. lapkričio 21 d. 20:52:36
2006 m. lapkričio 21 d. 20:34:31
nekenciu skinu.naikint tuos isgamas reikia.
kam jus tokie netolerantishki kitu nuomonei?. kodel uz kiekviena smulkmena ispejines reik?
Aš iš prigimties esu pacifistė ir visiškai skinų idealogijos nesuprantu. Ar kitos rasės ir religijos žmonių žeminimas gali būti paaiškinamas ? Kaip galima būti tolerantišku tokiu atžvilgiu? Atvažiuoja taikus japonas pas mus į Lietuvą ir lieka sudaužytas..
____________________
Nežiūrėkite į save per daug asmeniškai.
2006 m. lapkričio 21 d. 17:26:21
____________________
Gyvenk Greitai, Mylek Karstai Ir Jaunas Mirk!