Pasiūlė | Daina | Mėgsta | |||
4Blackberry | ![]() Hall & Oates Dėkoju YouTube už pasufleravimą ir priminimą apie šį gėrį. O ir seniai siūlyta į dienos dainą. |
||||
malia | ![]() Depeche Mode |
||||
einaras13 | ![]() Black Sabbath Visuomet malonu prisiminti šią epiką. |
||||
PLIKASS | ![]() a-ha |
||||
DjVaids | ![]() C.C. Catch |
||||
Silentist | ![]() Simply Red |
||||
Sahja | ![]() Nu Virgos (VIA Gra) |
2025 m. liepos 7 d. 13:59:55
AČIŪ. Nes užsiėmiau beprotybe – sumaniau įkelt jij ~ Cat Jazz ~ diskografiją. O ta yra belenkiek albumų per kelis mėnesius. Bet nutariau ir kitus supažindit su tuo, kas mane visai rimtai užkabimo. Ir ne, ne dėl kačių, tiesiog šiaip labai faina parelaksuot klausant tokios muzikos
2025 m. liepos 7 d. 13:53:43
Aš nuo kitos savaitės išeinu į atostogas, tai gal irgi rasiu progos daugiau su music'o turiniu padirbėti, seniai kažką aktyviai administracijoje bedariau.
Dėl Spotify: nereikia visų dainų po vieną kilnot. Įkelto albumo puslapyje, po laukelio, į kurį įdedama albumo Spotify nuoroda, yra opcija „Spotify dainos“. Paspaudi ten, atsidaro naujas puslapis su visų albumo dainų sąrašu. Tada yra mygtukas „Gauti Spotify ID“ ir vuolia: algoritmas pats suranda ir įdeda visų dainų Spotify nuorodas. Kartais nutinka, kad algoritmas suranda neteisingos dainos nuorodą, tada jau bereikia ranka tuos atvejus pataisyti.
Kaip albumo nuotraukos įkėlimą padaryt paprastesnį, aš nežinau, jis man atrodo gan paprastas. Be to, netgi labai retai reikia dydį pakeist, bent jau iš mano patirties. Nes vis tiek turi kažkaip įkelt failą į music.lt duombazę, tai jį turi turėt parsisiųstą. Tas įkėlimas nėra tas pats, kas hyperlink'inimas, čia nuorodos iš kažkokio website'o, kur host'inamas tas paveikslėlis, neužtenka. Atlikėjo nuotraukos įkėlimas užknisa truputį labiau, ten daugiau formalizmo. Be to, jei padarai klaidą įkeldamas atlikėjo nuotrauką, jos ištrinti nebegali (lygtais, senokai tą bedariau). Tas užknisa labiausiai.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2025 m. liepos 7 d. 13:37:07
Gavau daug laisvadienių (net 3 šią savaitę, ir išvis su vakar diena trys laisvadieniai iš eilės), tai.. Šiaip smagu, kad kažkas išvis vyksta, ne tik apsižodžiavimai.
Tai va, naudodamasi laisvadieniais sumaniau pasitvarkyt ir musice. Taigis... Keliam dainas, albumus, etc. Kaip ir kiekvienas daug vargo reikalaujantis darbas, taip ir šitas man uždavė klausimų:
įkėliau visą albumą (iš Spotify), tačiau dar visas dainas kilnot po vieną? Hrrrr.... Negi neįmanoma kartu su albumu ir visas dainas iškart turėt, ne po vieną? Nors jei tokia Spotify politika/tvarka, ką darysi, teks...
negi negalima padaryt ne tokio komplikuoto atlikėjo, albumo nuotraukos įkėlimo? Dabar užsiknisimas parsisiųst nuotrauką, ją sumažint iki reikalaujamo dydžio (o pagrindinei atlikėjo nuotraukai kokie reikalavimai?) ir tada tikėtis, kad viskas suveiks teisingai.
2025 m. liepos 7 d. 13:07:01
Bet kaip smagu, kad yra reaguojančių, abejojančių, gyvų.
____________________
Yok mu bunun ilacı, ah?
2025 m. liepos 7 d. 12:57:41
Ir dar pastebėjau, kad 6alia komentarų pokalbių dėžutėje atsirado kryželis. OK, kaip adminė galiu ištrint komentarą, tam yra šiukšliadėžės ženklas kairėje. O kam tas kryželis? Ištrint / paslėpt nuo savęs? Krūva abejotinų naujovių ir jokio paaiškinimo...
2025 m. liepos 7 d. 11:45:40
Yra buvę ir man panašių incidentų, dažniausiai man nutikdavo, kad daliai užskaitydavo, daliai neužskaitydavo. Tai įvykdavo po to, kai pasirinkdavau vienokį balą, bet po to persigalvodavau ir iš naujo paspausdavau kitą balą. Tada įsigudrinau refresh'int puslapį, iš naujo sudėlioti balus nieko nebekeičiant ir prabalsuoti – taip darant, problemos nebepastebėjau. Bet kad balsavimas yra gan buggy ir reikia tvarkymo, nesiginčiju.
Dėl vartotojo komentarų: slėpti tik nuo savęs, nes nuo visų... čia būtų unfair galia. Po to tą gali atšaukti įėjęs į Tavo zona --> Blokuojami nariai. Ir tą gali daryti visi nariai. Bet iš tikrųjų keista, kai esant tiek daug svarbesnių dalykų, buvo įvestas vat toks, gan negatyvią konotaciją užduodantis funkcionalumas. Music'e ir taip sąlyginai nieko nevyksta, nežinau, kas turėtų būti suinteresuotas dar kažką užslėpti. Nu gerai, yra specifinių veikėjų (pirštais nerodysim), kuriuos paslėpti kartais kyla mintis, bet nežinau, aš niekada niekam tiek pagiežos nelaikau, kad tą narį tiesiog visai nuo savęs paslėpčiau. Nebent prasidėtų asmeninės atakos, bet tokių atvejų per dviženklį skaičių metų music'e neatsimenu.
Ir visiškai pritariu, jog būtų išjungtas balsavimas toms dainoms, kurios jau yra 12-ą savaitę topuose. Aš pats tą patį jau buvau išsakęs keliais komentarais žemiau. Man jau tapo įpročiu įėjus į topą iškart padaryti ctrl+f paiešką su fraze "12", kad žinočiau, už ką tikrai nereikia balsuoti šios savaitės tope. Bet kiti nariai kažin ar tokie skrupulingi ir neatkreipia dėmesio, todėl vis kiekvieną savaitę nutinka kliurkų.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2025 m. liepos 7 d. 11:23:56
Net nežinau, kaip pradėt. Nei pasiūlymas, nei ką, greičiau klausimas. Vakar man nutiko įdomus (gal tik man įdomus) dalykas. Ruošiausi balsuot TOP40, kažkiek balų sudėliojau, toliau nuklydau pasiklausyt to, už ką duočiau ar neduočiau balų, taigi Musice kažkiek neaktyvi buvau. Sugrįžusi radau savo sudėliotus balus, kažkam dar daviau, nubalsavau ir... Kas vyksta? parodė mano balsavimą, tačiau taškų nedavė (neskaičiuoju aš jų, bet...). Šiandien matau, kad balsuot TOP40 galiu, nes dar nebalsuota. Čia dabar kas? Nors kai svetainė vos vos gyva, turbūt niekas nebeturėtų stebint.
Antras klausimas. Diskusijose matau naujieną, kad galima slėpti konkretaus vartotojo komentarus. Slėpti nuo visų ar tik nuo savęs? Ta prasme, nematys visi ar tik aš? Ir tai admino privilegija ar ir eilinis vartotojas gali tą padaryt? Tuo pačiu grįžtu prie savo pradinio klausimo – natūralu, kad adminas komentarus gali slėpt nuo visų. Natūralu, kad eilinis vartotojas gali slėpti tik nuo savęs. Tai kaip čia yra? Tiesiog įdomu pasidarė.
Su siūlymais sunkiau, bet... Vis matau Einaro nepasitenkinimą, kad balsai atiduodami kūriniams, kurie tuoj tuoj iškris, nes tope išbuvo maksimalų savaičių skaičių. Tai gal įmanoma padaryt taip, kad šiems kūriniams nebebūtų galima balų skirt? Tiesiog ta daina taptų neaktyvi, žymima pilkai ar dar kažkaip. Ar tiesiog nebeliktų balsavimo sąraše?
2025 m. gegužės 19 d. 19:49:39
Na taip sutinku. Bet be music.lt kai kurie dabartiniai muzikantai ar net zurnalistai-apzvalgininkai nebutu pasistate karjeros(ba) todel viskas imanoma. Manau kazkas nusileis ir parems
Atsiprasau kad uzgoziau. Prasau iskelt savas temas bet man staiga kilo butent reklamavimo ideja
____________________
терпи́ла.
2025 m. gegužės 19 d. 19:09:20
Siūlau su savo nesąmoningom idėjom neužgožti aktualių problemų. Juk pats puikiai supranti, jog įmonės / sportininkai rodo tik rėmėjų simboliką, o tam, kad būtum rėmėju, reikia turėti daug pinigų. Kiek kojinėje prikaupęs turi, gal padarysi labdarą music'o labui?
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2025 m. gegužės 19 d. 18:45:21
Kad zinotu zmones apie saita sita zenkla duot siek tiek panesiot sportininkams festivalikams ir minimum vienam kitam pramogu barui - abipuse reklama, gerai
____________________
терпи́ла.
2025 m. gegužės 19 d. 18:33:55
Gal vertėtų nebeleisti duoti balų dainai, kuri yra paskutinę (12-tą) savaitę tope? Pvz tiesiog užpilkinti tą išsiskleidžiantį taškų meniu, padaryti jį neaktyvų? Nes nepaisant nuolatinių priminimų publikai, kad už tą dainą nebeverta balsuot, vis tiek balsuojančių atsiranda šūsnis, o tie balai, kurie būtų naudingesni esantiems ir vis dar būsiantiems tope numeriams, išpilami į balą.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2024 m. vasario 27 d. 22:37:55
OK, nesikartosiu cituodama. Spotify dažnai pateikia nesąmoningas dainas ir albumus, jei kalbėskm apie mažai žinomas lietuviškas grupes / projektus. Įmeta kažką pasirinktinai, bet ne į temą. Bandžiau kelt, neprisimenu, ką, pasirodė, kad nesąmonė. Ištryniau. Tai jau ne music'o, o Spotify ar net labiau apskritai lietuviškos muzikos (ne)žinomumo bėda.
Jep, nuotraukos, jei tinklapis dingsta, išnyksta irgi. Bet man toks nuotraukos kėlimas iš savo kompiuterio dvelkia tokia senove... Gal klystu, nu bet... Realiausia būtų naudot atlikėjų oficialius puslapius, manyčiau.
Bet tuebūt viskas susiveda į paprastą dalyką – esam čia keli entuziastai, pernelyg mažai, kad kas imtųsi tvarkyt svetainėje dėl mūsų patogumo.
2024 m. vasario 27 d. 22:26:47
Pabandau atsakyt:
1. Nors tinklalapių programavimas nėra tai, ką esu daręs gyvenime, bet nujaučiu, kad per didelis užmojis. Visų pirma, kažkokias dydžio lubas turbūt sveika turėti tam, kad atmintį neperkrauti.
Visų antra, nuotraukas įkelti nėra pats svarbiausias prioritetas, anksčiau tikrai tekę daryti taip, kad profilius įkeliam be nuotraukų (ypač kažkada seniai, kai nuotraukų įkėlimas buvo sugedęs). Spėju, kad ir dabar yra nemažai profilių be nuotraukų, bet svarbu, kad jie yra. Blogiausiu atveju, galima bandyti bendradarbiauti, kažkas gali įkelti profilius, kažkas gali įkelti nuotraukas ir pan.
Trečia, tiesiai iš konkretaus tinklalapio? Turi omeny, nukopijuoti nuotraukos URL? Tai kad retai kada tinklalapiai būna užsiprogramavę taip, kad po paveikslo url užkoduoti ir credit'ai. Ir tai savaime suprantama, nes kiekvienas tinklalapis pats nusimato formatą, kaip nurodomi credit'ai. Štai pas mumis yra paveikslas, kurio poraštė yra atskirai programuoja su įterpiniu [„šaltinis“ nuotr.]. Todėl credit'ų nurodymas ranka yra turbūt neišvengiamas. Kita problema su paveikslo atkūrimu iš url yra ta, kad jei tinklalapis užsidaro arba panaikina originalų šaltinį, kartu su juo išsitrina ir paveikslas. Todėl visuomet yra daug geriau įkelti originalų nuotraukos failą į sistemą, taip nuotraukos egzistavimas nėra surištas su pirminio šaltinio egzistavimu.
2. Su albumais man asmeniškai yra paprasta. Viršelį įkelti yra mažiau nei minutės reikalas, tracklist'as yra labai greitai išmokstama rutina "pažymėti ctrl+c ctrl+v tab“, tai tracklist'o sukėlimas irgi duokdie trunka minutę. O kaip įsivaizduoji tracklisto automatizavimą? Na, aš asmeniškai turiu dvi idėjas. Pirma: yra kažkoks dirbtinio intelekto įskiepis, kuris už tave atlieka google paiešką, kaip atrodo albumo X tracklist'as, ir pats įpastina? Problema: tokį įskiepį, visų pirma, reikia įsidiegti, visų antra, mokėti kūrėjui už jo licenziją. Maksimaliai brangu ir nepraktiška. Antras būdas yra užhardkodinimas. Skamba sudėtingai žinant, kad internetuose tracklist'ai pateikiami skirtingais formatais, bet įkvėpimo čia man duoda pas mumis esantis Spotify nuorodų pusiau-automatinis embedinimas. Man įdomu, kaip jis iš tikrųjų veikia? Spėju, kad paspaudus „Gauti Spotify ID“ paraleliai vykdoma N paieškų ir nukopijuojami geriausiai atitinkančių rezultatų embed kodai. Įdomu, koks paieškos variklis naudojamas, ar google, ar Spotify. Jei kažkaip panašiai šitas dalykas veikia, tai gal įmanoma užhardkodinti, kad įvedus grupės pavadinimą ir albumo pavadinimą, tracklist'as būtų generuojamas dviem google paieškų etapais:
1) Paieška „[grupės pavadinimas] [albumo pavadinimas] number of songs“. Sužinai skaičių N (dainų skaičių), kurį panaudoji antram etapui.
2) Paieškos „[grupės pavadinimas] [albumo pavadinimas] title of first track“; „[grupės pavadinimas] [albumo pavadinimas] title of second track“; ... „[grupės pavadinimas] [albumo pavadinimas] title of Nth track“, kurių atskirus rezultatus įklijuoji kaip tracklistą.
Spėju, kad algoritmas nebūtų error-proof, nes dabar ir Spotify nuorodų algoritmas nėra error-proof, kadangi pirmas paieškos rezultatas ne visada būna teisingas. Bet gal vertas išmėginimo. Ypač kadangi lygiai tokį patį algoritmą būtų galima išmėginti su diskografijos generavimu. O jei visą diskografiją būtų galima tokiu būdu generuoti, tai tuomet tikrai apsimoka pakodinti tokį dalyką.
Paieška yra skaudus reikalas, kažkada veikė, o dabar nebeveikia jau n laiko ir nieks nesiruošia tvarkytis. Paieškai turėtų būti skiriamas prioritetas, bet gal mes be reikalo svaigstam apie tobulinimą, jei neveikiančių dalykų nesugebam sutvarkyti. Aš vis dejuoju, kad yra kažkokia klaida padaryta programuojant balsavimus už LT Top 30 ir Top 40, nes aš pasirenku vienokius balsus, o man sistema dalį jų pasirenka užskaityti, dalį – neužskaityti. Tai irgi yra labai svarbus taisytinas darbas, apie kurį jau tris kartus rašiau temoje „Programavimo klaidos, bug'ai ir t.t.“ Niekam neįdomu. Turbūt greičiau pats išmoksiu mėgėjiškai tinklalapius programuoti ir pasisiūlyti nemokamai sutvarkyti, negu kad kažkas kompetentingas sutvarkys.
Lyderių ir įkūrėjų neaprašome, nes taupome savo gyvenimo laiką. Kai bus daugiau norinčių užsiimti music'o administravimu, tada galėsim ir pagalvoti apie tai.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2024 m. vasario 27 d. 21:10:03
Daug minčių ir mažai idėjų, kaip ką padaryt. Bandysiu išdėstyt.
1. Kodėl aš vengiu aprašinėt music'e dar nesančius, bet turinčius būti atlikėjus / grupes. Bent man problemiška surasti tinkamo dydžio nuotraukas (nes keisti jų dydį pagal music'o reikalavimus užima tiek laiko, kad OI...). Ir ar reikia daugiau nei vienos nuotraukos? O gal galeriją galėtų pildyt kas nori, aišku, moderuoti dar ir nuotraukas būtų papildomo darbo. Bet negi negalima tų nuotraukų įkelt paprasčiau? Tiesiiai iš konkretaus tinklapio su visais kreditais?
2. Panašus vargas su albumais. Viršelis, tracklist'as.... Arnegalima tracklisto kažkaip automatizuot? Kažkaip bent copy => paste. Nu suprantu, toki darbai vos kvėpuojančiai svetainei yra ir dideli, ir nelabai prasmingi.
Nebe iš duombazės pildymo. Paieška. Ar kada nors bud galima ieškoti pavadinimų / vardų / beleko, ne ilgesnio nei 2 simboliai? Nes taip dabar net nesivarginu rašyt naujienos apie atšaukta LP pasirodymą Kaune.Paieškoje LP tiesiog nėra.
Aprašome grupes, bet neaprašome jų lyderių / įkūrėjų, nors kūryba skirtinga? Na kad ir U.D.O. ir Udo Dirkschneider'is. Jis turi tokių turbinių gabalų, o music'e jų nėra. Kodėl nesiimu pati pridėt – skaityti aukščiau. O tokių dėmesio vertų tikrai ne vienas ir ne du yra.
2024 m. vasario 17 d. 15:57:28
Ideja: pakviesti zinomus visuomenes veikėjus,o ypač tarp ju ir muzikantus,atsakyti music.lt nariu klausimus ir išklausyti nuomones
____________________
терпи́ла.
2022 m. balandžio 23 d. 23:33:55
O man dėl vaizdo klausimų iškilo. Ar aš viena matau tokį smulkų tekstą visoje svetainėje, kad neišdidinus bent iki 150 procentų, nieko neįskaitau? Vaizdas toks, kad palikta pusė nenaudingo ploto, viskas sugrūsta į siaurą juostą. Visose kitose svetainėse problemų nėra, tik musicas toks... Kadangi ir taip seniai akinius dėviu, esu trumparegė, tokią smulkybę skaityt daugiau nei kančia. Na žinoma, galima padidint tiek, kiek reikia, bet nu... Negi negalima atsisakyti to tuščio ploto vardan patogesnio skaitymo? Aišku, žinant, kiek čia tokių skaitančių yra....
2022 m. balandžio 22 d. 00:05:31
Ryškumą ekrano galima susimažint... Nes dark mode'as yra blogiau akims, kur yra daug teksto, o music'e tikrai yra nemažai teksto.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2022 m. balandžio 21 d. 18:09:57
Galėtų būti dark mode galimybė pasirinkti, kad taip akių neėstų.
____________________
Yok mu bunun ilacı, ah?
2020 m. balandžio 24 d. 15:59:25
Kaip vienas mano gerbiamas žmogus pasakytų, šitas tekstas stokoja relevancijos.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2017 m. spalio 14 d. 12:12:54
Kas prisimena seną gerą svetainės funkciją, kai buvo galima atspėti dainą iš lygtais 15 sekundžių fragmento? Kyla klausimas, kodėl negalima sugrąžinti to, jeigu tai tik mažas fragmentas, už kurį niekas nebaudžia. O nuoroda į dainą Spotify galėtų atsidaryt atspėjus ją. O kol kas yra mintis sukurti kažką panašaus diskusijos temoje, tik būtų be jokių garsų, deja..