Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Šviežias, gal kam patiks :)

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Natūroj jį sukūriau, improvizuodamas pianinu, po metų sugalvojau aranžuoti ir daugiau instrumentų pridėti. Šiaip jame bandžiau išreikšti stipriai lyjančio lietaus temą, ir prideti į savo antrą rinkinį, kuriame vyraus vandens tema. Šito gabalo muzikinį stilių juokais praminiau Post Speed{#}.

Nu jeigu perklausysit, bus įdomu kas patko ir kas nepatiko.

 




 
 2013 m. rugpjūčio 21 d.

 2024 m. gruodžio 22 d.
 2020 m. balandžio 29 d.
 2019 m. rugsėjo 10 d.

Komentarai (17)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Silentist
2013 m. rugpjūčio 26 d. 11:07:55
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

deadickuok


____________________
Auka suprato kad nusikaltimo bendrininkus senokai pazinojo
Atsakyti
Justas Juškevičius Justas Juškevičius
2013 m. rugpjūčio 26 d. 11:01:12
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Dėkui už nuomonę, malonu kad, atkreipei dėmesį į gitaros solo, nes aš stengiausi, šiaip aš gal irgi bučiau nedėjas tos vejo ir jūros garsu imitacijos, bet čia viskas dėl idėjos nes  čia  tokia mano antro rinkinio koncepcija, nes jis prasideda nuo šitų jūros ir vėjo garsu, o šitas gabalas kadangi yra paskutinis tai ir  užbaigiu visa ciklą su tuo vėjo garso, va tokia idėja, mėgstu konceptualius albumus, o pirmą mano ,,albumą ar matei, gal irgi bus įdomu :)


Atsakyti
Justas Juškevičius Justas Juškevičius
2013 m. rugpjūčio 26 d. 10:56:30
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ačiū Einarai už vertinimus. Taip mano muzika pareina iš idėju šovusiu į galvą, šiaip šitas pas mane sukomponuotas, savotiškai suplanuotas, ir tas vėjo ūžimas pabaigoj yra tikrai idėja, čia  tokia mano antro rinkinio koncepcija, nes jis prasideda nuo šitų jūros ir vėjo garsu, o šitas kadangi yra paskutinis tai ir  užbaigiu visa ciklą su tuo vėjo garso, va tokia idėja, mėgstu konceptualius albumus, o pirmą mano ,,albumą ar matei, gal irgi bus įdomu :)

 P.S jau greitai iš šita rinkinį baigsiu, dar keliu trūksta, dar gal pavyks įrašyti kelis visiškai akustinius, viena pradžiai ir pabaigai, tarsi mediniai rėmeliai. Na po to eis jau tie elektroniniai nuo E.X.P.J nr1 iki nr 8.


Atsakyti
Justas Juškevičius Justas Juškevičius
2013 m. rugpjūčio 26 d. 10:47:13
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ačiū Einarai už vertinimus. Taip mano muzika pareina iš idėju šovusiu į galvą, šiaip šitas pas mane sukomponuotas, savotiškai suplanuotas, ir tas vėjo ūžimas pabaigoj yra tikrai idėja, čia  tokia mano antro rinkinio koncepcija, nes jis prasideda nuo šitų jūros ir vėjo garsu, o šitas kadangi yra paskutinis tai ir  užbaigiu visa ciklą su tuo vėjo garso, va tokia idėja, mėgstu konceptualius albumus, o pirmą mano ,,albumą ar matei, gal irgi bus įdomu :)

 P.S jau greitai iš šita rinkinį baigsiu, dar keliu trūksta, dar gal pavyks įrašyti kelis visiškai akustinius, viena pradžiai ir pabaigai, tarsi mediniai rėmeliai. Na po to eis jau tie elektroniniai nuo E.X.P.J nr1 iki nr 8.


Atsakyti
Justas Juškevičius Justas Juškevičius
2013 m. rugpjūčio 26 d. 10:31:29
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Jau sukuriau, galiu netgi tau dedikuoti :D


Atsakyti
Justas Juškevičius Justas Juškevičius
2013 m. rugpjūčio 26 d. 10:30:43
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na kodėl nereikia dėkoti, visi autoriai turi padėkoti už nuomonę, kartais autoriai ir už kritika padėkoja jeigu ji vertinga, pamokanti, verčianti pasitempti labiau ir pan, man ne prie širdies būtų, jeigu ką nors hater'iško parašytum, pavyzdžiui - esi nevykėlis, jei gali negrot, skambi kaip šiūkšliadėžė ir pan, na man tokie nepatiktu. Bet gerai kad, nesi hater'e :) Dėl reikalavimo, tiesiog kai parašai kas tau patinka ir nepatinka ir aš daraus išvadas, pavyzdžiui dabar parašei kad, tau trūksta kulminacinio taško, na tai kita karta ir bandysiu su tuo tašku sukurt kompozicija, nors ne visada gaunasi, dar daug kas nuo įkvėpimo priklauso, žodžiu man patinka kad, duodi žinoti kas patinka ir nepatinka :)

O mano muzika niekada, bent taip stengsiuosi kad, nebūtu vienoj formoj, kaip pati minėjai daug kas kuria vienodas kompozicijas, ant vieno braižo užsisėda. Aš visada stengsiuosi išgauti ko dar negirdėjęs esu, dėl to ir temas skirtingas susigalvoju, nes priverčia irgi įvairiai muzikuoti, va dabar pildau medžiaga antram rinkiniui, kuriame vystoma vandens tema, tai reikia ir tinkamo garso gauti, va pirmasis rinkinys su kosmine tema, kiek fantastinis ir paranormalus, jame daugiau visokiu elektroniniu pipsėjimų ir kitokiu darkimosi, mane gabalus dėti į temas įkvepę iš klasikines muzikos laiku atėjusios programines siuitos, kur ką nors iliustruoja, tada jeigu gabalas gal ir nelabai veža, bet gali paieškoti santykio tarp kūrinio muzikos ir pavadinimo. Dar vienas geras dalykas kad, universitete man dėstytojas leis man pakurti muzikos instrumentiniam ansambliui, man dar vienas įdomus patyrimas  bus.

 


Atsakyti
cccrazyggirl
2013 m. rugpjūčio 24 d. 19:19:42
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nu tai kas kad su pamąstymu...Jei skamba neįtin skaniai/gerai , tai tas pamąstymas ne taip jau daug ir bereiškia klausytojui,kuris nėra nusiteikęs į tuos pamąstymus gilintis, mano nuomone. Bet čia kalbant apskritai.Ir pati pradžia čia su pamąstymų . Tarsi lietaus pradžia , krentantys elektroniniai lietaus lašai...O ta vieta , kurią pavadinčiau pirmąja pabaiga (maždaug ties 04:30) , tai man grynai priminė lietaus pabaiga , kai iš dangaus krenta paskutiniai lašai ant visokių metalinių rakandų lauke...O tas vėjas...Lietaus/audros pabaiga . Kai perklausiau viską iš naujo , nu taip , dabar sutinku , visai limpa viskas , bet vis tiek ,manyčiau vėjo garsai per ilgai pabaigoj tęsias . Galbūt , mano nuomone , jau juos reiktų prislopint ir užslopint kažkur ant 05:00 .Palikt tik tokią smulkią vėjo , kuris nusinėša lietų, užuominą...Nežinau , gal klystu , tiesiog taip daryčiau aš... :) 

 

____________________
One day I will find the right words, and they will be simple , - J.Kerouac
Atsakyti
4Blackberry
2013 m. rugpjūčio 24 d. 18:39:14
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Pirma, dėkoti dar nėra už ką. Aš tiesiog išreiškiau savo nuomonę, o jei ji tau būtų ne prie širdies, ar tada dėkotum? Spėju, nelabai... Kai kažką iš tikro vertingo tau patarsiu ir tu gal iš dalies mano dėka ką nors sukursi, va tada galėsi padėkoti :D 

Sakai, reikalauti kuo daugiau? Jei taip nori, tai ir reikalausiu, tik kol kas dar tvirtai nežinau ko galėčiau iš tavęs taip kategoriškai reikalauti, bet galbūt daugiau pasiklausius tavo muzikos, suprasiu. Žinai, pirma turėčiau suprasti, ko konkrečiai tu nori, ką nori išgauti savo kūryboje, koks yra tavo stilius ir įvaizdis. O gabūt tau dar reikia laiko jį susikurti. Dar neilgai studijuoji, gal dar tau reikia daug atradimų padaryti :)

Atkreipiau dėmesį į tavo kūrybą kaip tik dėl to, jog man yra įdomu, šiek tiek smalsu. Beje, tu toks vienintelis čia, music'e. Pačios idėjos kartais būna įdomiau už patį kūrinį. 

Dėl muzikos instrumentų vyravimo nieko negaliu pasakyti, nes čia yra tavo pačio sprendimas kiek ir kokių instrumentų vartoji savo kompozicijose. Tik žinau, kad kuo jų daugiau, tuo daugiau yra galimybių skurti ką nors išties įdomaus, yra daug būdu sukurti skirtingų kūrinių. Nes žinai kaip būna... Kai kurie atlikėjai, grupės kuria labai vienodas dainas ir tai labai įgrįsta, tai blogas dalykas, mano supratimu. Todėl tau palinkėsiu daug gerų skirtingų idėjų, nes jų dėka ir patys kūriniai bus tokie. Žinoma, jei tik stengsiesi ir iš savęs reikalausi kuo daugiau. Nepamiršk, kad norint pasiekti gerų rezultatų, svarbu daug praktikuotis, daug dirbti. Linkiu nepasiduoti ir optimistiškai žvelgti į viską, net jei ir nelabai pasiseks :)


____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
Atsakyti
Justas Juškevičius Justas Juškevičius
2013 m. rugpjūčio 23 d. 11:27:28 2013-08-24 15:32:59
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

O DĖKUI tau Vilte už išsamią nuomonę. Man pačiam kulminacinis  taškas buvo tas gitaros solo ir po juo pasikartojanti repriza, bet čia kaip kam aišku. Šiaip minėjai kad,  dar daug iš manęs nereikalausi, o aš pagalvojau,kad gali iš manęs daug reikalauti, spausti mane, nes tai padeda tobulieti, nes šiaip aš daug dirbu prie kūrybos ir noriu būt gal net profesionalus muzikantas. Šiaip smagu kad, atkreipei dėmesį į mano idėja, nes aš mėgstu lipdyt konceptualius ,,albumus, ir šiaip gamta man kaip ir daugumai kitu kompozitorių yra neblogas įkvepėjas . Taip dėl kompozicijos, užuomazgos buvo nuo šito praėjusio rudens, grojant pianinu, savo pianino aš neturiu, man universitete reik su juo groti, nes muzikos pedagogiką studijuoju ir namu darbams gaunu pianinu ką nors išmokti, tai prie to pačio ir pats savo ką nors improvizuoju, tai taip apie pirmus studijos metus, ir bandžiau kurti kompozicija, o per atostogas sugalvojau ta temą  aranžuoti, tai apie puse mėnesio užtrukau, pati-kiek daug darbo įdėti reikia. Dar minėjai kad per daug elektronikos, na pats manau kad, nelabai čia juos daug, yra pas mane gabalu kur visai Techno, šiaip šitam tik fortepijonas, elektrine gitara, mušamieji ir bosine gitara yra ir pavieniai efektai. Na aš toks esu gitaristas+elektrončikas. Šiaip pats gabalas stilistiškai mixuotas, pianinas kiek DreamTrance prieskoniu turi, net akustiškai kai ji groju norisi sakiti ar tai roko aranžuote ar technuškes, gitaros partijos mainosi tarp Post Rock gaudesio veliau hard rock stiliaus gitaros solo ar tai heavy metal, žodžiu pjaustymas, bosas irgi kažkoks rock, ritmas toks bišk Drum'n'Bass tik su paprastais būgnais, žodžiu mėgstu eksperimentuoti, o šiam kūryni man tie garsai tiesiog padėjo stipraus lietaus temą išreikšt. O šiaip ačiū kad, nepraeini pro šalį, ir pakomentuoji mano darbus :)       


Atsakyti
Silentist
2013 m. rugpjūčio 22 d. 22:31:52
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

o negalėtum sukurt "akustinio benzovežio"?


____________________
Auka suprato kad nusikaltimo bendrininkus senokai pazinojo
Atsakyti
einaras13
2013 m. rugpjūčio 22 d. 22:27:43
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ta pabaiga yra originalus daiktas, matosi, kad kurta su tam tikru pamąstymu, ne grynai eksperimentas. Pabaiga prie viso kūrinio limpa kaip du skirtingi magneto poliai.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
cccrazyggirl
2013 m. rugpjūčio 22 d. 19:02:59
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na , kūrinio pradžia manęs nesužavėjo , o labiau jau erzino . Kalbu grynai apie pačią pradžią (00.00-00.20).Šiaip toliau viskas visai gražiai vystės . Patiko gitaros solo , tikrai , labai vykęs. Vietoj tavęs tos vėjo garsų imitacijos pabaigoj nebūčiau dėjus , kažkaip užtenka visko . Visko buvo daug , viskas skambėjo ganėtinai įdomiai . Bendras įspūdis geras , tikrai patiko ... :)


____________________
One day I will find the right words, and they will be simple , - J.Kerouac
Atsakyti
4Blackberry
2013 m. rugpjūčio 22 d. 18:55:08
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Kas be ko. Eksperimentinis instrumentalas nesudomins klausytojo, jei nebus kokios nors kūrinio temos, idėjos. Šiuo atveju idėja tiesiog šauni - aš klausau ir praktiškai jaučiu tą lietų. Gaila, nelija dabar...


____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
Atsakyti
einaras13
2013 m. rugpjūčio 22 d. 18:50:28
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na, galbūt ir mane ne visą laiką sužavi, bet tenka pripažinti - gerai suplanuotą kūrinį (būtent su kažkokia kulminacija ar kokiu nors įtemptu momentu) klausyti smagiau. Bet šitas kūrinys, kaip ir daugelis kitų, pradedančiajam atlikėjui - va čia tai aukštas lygis. 


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
4Blackberry
2013 m. rugpjūčio 22 d. 18:47:59
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Eksperimentalas - tai tarsi pažaidimas su muzika, tai - underground'as, kurį ne visi vertina ir supranta. Visiškai sutinku dėl laisvos kūrinio formos. Tiesiog man be to "taško" kūrinys visada skamba ne taip, kaip turėtų. Jis manęs nežavi. Gal patinka, bet nesužavi. 

Taip, manau, jis perspektyvus pradedantysis atlikėjas. Ne šiaip kas.


____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
Atsakyti
einaras13
2013 m. rugpjūčio 22 d. 18:42:33
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nenorėjau būti pirmas komentuojantis, dabar ačiū už tai, kad kabliuką davei, nes kardinaliai skiriasi nuomonė.

Dėl įžangos nors ir sutinku. O kulminacija, tas taškas, man nebūtinas, nes jo eksperimentinėje muzikoje ir nereikia. Juk eksperimentas tai yra, kas šauna į galvą. Kažkoks taškas gali neegzistuoti, jei tu perteiki kažkokią idėją. O jei jau tu toks muzikantas, kuris planuoja kiekvieną natą, tada kita kalba.

Elektronika, kas be ko, čia yra labai kokybiška ir išimtiniu atveju, smagiau klausyti už kai kurį eilinį roką. O beje, aš seniau įvertinau Justo kuriamą elektroninę muziką - ji išties vertinga.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
4Blackberry
2013 m. rugpjūčio 22 d. 18:37:08
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Galinga kūrinio pradžia, kuri iš karto sužavėjo ir privertė įdėmiai klausyt toliau. Ir nenusivyliau - ritmas labai geras, viskas lyg ir puiku. Bet kaip visada, klausydama kokio nors kūrinio, nesvarbu ar tai tikra daina, ar tiesiog paprastas instrumentalas, aš visada ieškau kulminacijos, to taško, keliančio ekstazę. Bet jį "padaryti" nėra taip jau paprasta, ypač pradedančiam muzikantui, todėl tiek reikalauti gal ir nereikalausiu iš tavęs dar. Tačiau idėja yra labai šauni, smagu, kad kilo iš gamtos. Tik po metų šią idėją iki galo išpildei? reiškia, ji turėjo būti tikrai gerai pribrandinta. Vienas dalykas (tik čia jau man asmeniškas): per daug tos elektronikos, per daug... Bet čia tik objektyvi mano nuomonė.


____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2026 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Imagine Dragons Imagine Dragons
8,8

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

17:47 - 4Blackberry
Būtų turbūt whatever, bet problema, kad Spotify embed'as tik vienas gali būti.
17:46 - 4Blackberry
The Pretty Reckless yra įkeltos dvi atskiros dainos kaip viena, o tiksliau įžanga su pilna daina, bet albume jos bus atskirai. Tai nežinau kaip čia, ar tiesiog ignoruoti tą faktą, kad jos turėtų būti atskirai ir sukelti likusias kaip reikia, ar iš naujo..
15:16 - Very_crazy_enough
Sventu velyku, tuomet bus grupe Death. Testament. Christian death. Napalm death. Obituary. Autopsy. Dead can dance. My dying bride. Great fool dead.
15:11 - Very_crazy_enough
1 gavenios metal anikdot. Jei velykos ivyks+kristus prisikels, gros lamb of god, genesis, nine inch nails, judas priest. jei nepavyks - slayer- christ illusion, christian death, rotting christ, atheist ir behemoth-christians to the lions. Jei nesulauksi
11:43 - Very_crazy_enough
Shvankus anekdotas jeigu nepries? Studentas po bemiegės nakties pasiruosimo prisijungia prie SEB programėlės ir pamato užrašą: „Jūsų sesija baigėsi“.
Jis giliai atsidūsta, užverčia vadovėlį ir sako:
– Na, ačiū Dievui, bent vieną egzaminą šiemet išlaikiau.
12:25 - einaras13
Music.lt meet'as prieš The Cure koncertą? )))))))
19:42 - einaras13
Bandžiau surasti "Į Lietuvą" antrąjį profilį, bet kadangi nežinau ID, tai man nepavyko to padaryti.
19:40 - einaras13
Tuo labiau, koncertinės versijos dažnai ateina kartu su koncertiniu albumu, tai yra racionalu joms daryti atskirus dainų profilius ir tokia buvo daugiametė praktika.
19:40 - einaras13
Dėl to, kokių versijų reikia music'e, kokių nereikia. Aš visada vadovavaus principu, kad remaster'ių ar remix'ų (nebent tai kito atlikėjo remiksas) atskirai kelti nereikia. Bet koncertinės ir rerecorded studijinės versijos dažnai yra vertingos.
19:38 - einaras13
Taip pat ne visai tiesa, kad ji prisiskyrė prie Ambassadeurs... taip, įėjus į jos tebeesantį profilį administracijoje tokį dalyką rodo dropbox'e, bet pvz Ambassadeurs profilyje tokios info visai nėra. Tai vadinasi, nieko labai blogo neįvyko.
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 1
  Neregistruotų vartotojų: 429
  Iš viso užsiregistravę: 73745
  Naujausias narys: NumbersKin
  Šiandien apsilankė: 42450