Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Žmonės, kodėl varot ant jums nepatinkančių atlikėjų?

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 

Puslapiai: 123456 ... 8
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
4Blackberry
2015 m. vasario 22 d. 20:15:41 2015-02-22 20:18:37
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Aha, teisingai, mes čia diskutuojam apie visokius tolerancijos trūkumus, o giliau nepasikapstom. Reikia pirmiau sužinoti, kodėl žmogus turėtų taip baisiai nekęsti kokio nors atlikėjo, kad pradėtų taip nuoširdžiai varyti ant jo? Nei jis ką asmeniškai jam blogo galėjo padaryti, nei ką. Aš manau, kad iš vienos pusės tai yra išankstinis nusistatymas, suformuotas aplinkos. Bet vis tiek, tai neatskleidžia priežasties to aršumo ir kartais net atviro pykčio, kurį žmogus išreiškia "varydamas" ant to, kas jam nepatinka. Gal čia tiesiog "žmogus žmogui vilkas" principas arba mūsų tautos atžvilgiu "lietuvis lietuviui yra didžiausias priešas".


____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
Atsakyti
4Blackberry
2015 m. vasario 22 d. 20:09:17
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Kokią galima kritiką reikšti, kai kalbama apie muzikinį skonį? Kad galėtum vadintis kritiku, reikia turi tam tikrą muzikinį išsilavinimą. Šitą "varymą" aš tiksliau pavadinčiau nuomonės išsakymu. Ir tas išsakymas yra nekultūringas bei nepagarbus grupės atstovų ir visų žmonių, kurie jų klausosi, atžvilgiu. Ir kadangi mes esame žmonės, mes tiesiog turėtume gerbti vieni kitų nuomonę. Tai yra viskas, ką aš noriu pasakyti, kalbėdama apie moralę. Jeigu žmonės pasistengtų suvaldyti savo kalbą, to ir užtektų. Vietoj to "šita tavo klausoma grupė groja šūdą" galima pasakyti "man nepatinka šita tavo klausoma grupė" ir viskas būtų gerai. Bet ne, mes turim susiformavusią tokią "žodžių karo" kultūrą - kas skaudžiau įžeis ir pavartos daugiau keiksmažodžių - tas ir laimės. 


____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
Atsakyti
Genqr
2015 m. vasario 22 d. 14:21:41
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ei, bet klasuimas yra iskeltas, kodel varoma ant mum nepatinkancios muzikos, tad tikriausiai yra is kazkokie motyvai, kodel ji nepatinka. Taigi tai nera jau viskiskai bergzdzias purvo drabstimasis. Beja, kaip ir minejau, kalbam apie paciu atlikejus, ta prasme sakinys turetu baigtis ties: "Tu klausai grupės, kuri groją šūdą''. Na bent as taip suprantu sia diskusija. O kartais gi ir buna taip, jog daina buna tiek nemylimai ir prastai padaryta, jog apie ja, net nera ka pasakyti.


____________________
Norint sukurti zodi,reikia sugriauti tyla. Naujai harmonijai sukurti butinas chaosas. V.Briedis.
Atsakyti
Genqr
2015 m. vasario 22 d. 14:15:42
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tavo pirmi argumentai buvo apie fyfas ir juodai baltus :D. Tad cia ne ant paciu atlikeju stummimas. Taipogi buvo isreiksta nuomone kaip Tau atrodo teisinga elgtis, taigi sukonkretinau, jog klausimas yra kodel tai vyksta. Sutinku su tuom, jog zmogu vertiname pagal jo klausoma muzika (na bent dali jo), taigi yra sasaja.


____________________
Norint sukurti zodi,reikia sugriauti tyla. Naujai harmonijai sukurti butinas chaosas. V.Briedis.
Atsakyti
p_ruta_
2015 m. vasario 22 d. 14:05:42
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Iš esmės tas pats taikoma. Įsivaizduok situacija, susitinka du žmonės, vienas iš jų sako: "Va, šeštadienį bus Selo koncertas, varysiu", kitas atsako: "Tu gal durnas? Eik tu, debilas jis yra, jos dainos lopiškos, koks ji žvaigždė? Dar eiti ir mokėti pinigus už tokio avino šou, man pimokėtų neičiau". Ir čia nėra kaip turėtų elgtis, tiesiog taip jau yra. Jei varai ant atlikėjo, automatiškai varai ir ant tų žmonių, kurie jo klauso. Neperskirsi. 


Atsakyti
Genqr
2015 m. vasario 22 d. 14:01:43
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Cia apie atlikejus siaip kalbama. Ir labiau keliamas klausimas kodel taip yra daroma, o ne kaip turetu zmones elgtis :)


____________________
Norint sukurti zodi,reikia sugriauti tyla. Naujai harmonijai sukurti butinas chaosas. V.Briedis.
Atsakyti
velniux
2015 m. vasario 22 d. 13:56:59
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tiesiog kartais žmonės nesugeba atskirti kritikos nuo varymo. Kai kritika yra pagrįsta ir argumentuota, viskas gerai, bet pas mus tai pakankamai retas reiškinys. Dažniausiai "kritika" pasibaigia ties sakiniais, kur "Tu klausai grupės, kuri groją šūdą, reiškia tu esi lochas" tipo įžeidimai yra bene patys švelniausi visoj tiradoj. Tada prasideda varžybos, kurie žino ir moka pritaikyt daugiau keiksmažodžių. Nežinau, gal čia toks nepilnavertiškumo kompleksas, kai kritikuot nori, bet galva per tuščia, kad ką protingo sugalvotum. Tai lieka griebtis šiaudo ir bent jau bandyt save apgauti, kad esi "kietesnis".


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
p_ruta_
2015 m. vasario 22 d. 13:05:12
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Gera tema diskusijai :DKodėl? Natūralu, tau nepriimtina, todėl "varai". Lygiai tą patį daro ir tie, kuriems tarkim tavo muzika nepatinka ir taip užburtas ratas. Anksčiau mėgdavau juokauti, kad popsas (su fyfomis priešaky) praktiškai nesiskiria nuo kokio metalo ar kitos sunkios muzikos, nes vieni ant kitų vis tiek varydavo. Susireikšminimas, kad tavo klausoma muzika yra teisingiausia, kad tu esi pats protingiausias, o visi kiti, kurie tam nepritaria yra durniai. Dabar taip nedarau. Esu sunkiosios muzikos gerbėja, tačiau turiu draugų, kurie klauso popsą, bet jų menkensiais už save nelaikau. Visi turi teisę rinktis.  


Atsakyti
Genqr
2015 m. vasario 22 d. 10:18:24
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Pala, o tai kritikos sakymas dabar jua yra netolerancija? Ar cia kaip mokykloje, reikia visus pagerbti ir sakyti kad esi labai saunus, nesvarbu koki slamsta darai, bi tik daryk. Ir taip, kritika zmones supranta kaip ''varyma'', nes nepripazysta issakomos minties. Taigi siulai viska daryt tyliai ir mintyse. Cia mazdaug nori gyventi kazkokiame svajoniu pasaulyje, kur visi sypsosi ir niekam nereikia stengtis, kad butu pagirti? Savotiskame autistu rojuje. Ir negana to - tai dar apibrezi kaip aukstos morales zmogaus principai. Netrumparegiska geru Zmogumi laikyti ta, kuris tik pataikauti geba? Ir ne, as ''nevarau'' dabar ant Taves, jei taip Tau atrodo, bet keliu diskusija :).

 


____________________
Norint sukurti zodi,reikia sugriauti tyla. Naujai harmonijai sukurti butinas chaosas. V.Briedis.
Atsakyti
4Blackberry
2015 m. vasario 22 d. 01:12:42 2015-02-22 01:13:51
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Kodėl? Čia viskas labai paprasta. Tiesiog kai kuriems trūksta tolerancijos. Būtent tolerancijos. Visi teisia, visi savotiškai varo ant kažko ar šiaip reiškia nepasitenkinimą, bet tai daryti reikia tyliai, mintyse. Nes tokie yra tolerancijos, nuolankumo, apskritai gero, aukštos moralės žmogaus principai. 

 

O, pasirodo, jau kažkada rašiau komentarą šia tema {#}


____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
Atsakyti
gretulia159
2013 m. rugpjūčio 23 d. 11:27:59
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Stengiuosi ant nieko nevaryti, bet nevisada pavyksta {#}


Atsakyti
Genqr
2013 m. rugpjūčio 23 d. 10:33:33
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

O ant ko daugiau varyt? :D


____________________
Norint sukurti zodi,reikia sugriauti tyla. Naujai harmonijai sukurti butinas chaosas. V.Briedis.
Atsakyti
Gabux
2013 m. rugpjūčio 22 d. 10:40:46
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Subręs...: )

 

P. S o kam priimti kitų nuomones/metamas tau šiukšles? Ne kitus mums keisti.

Let it go : )


____________________
. tamsos ir šviesos kamasutra .
Atsakyti
Erutuf
2013 m. rugpjūčio 21 d. 21:43:50
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Skirtingi dalykai yra nuomonės išsakymas ir varymas. Varantiems nepritariu, o tuos kurie argumentuotai išsako savo nuomonę bei kritiką gerbiu. Tačiau ne visi skiria šiuos du dalykus. Kai kurie (čia nekalbu apie temos autorių) pamatę argumentuotą ir pelnytą kritiką ar nuomonės išsakymą pradeda "spiegti": Kodėl jūs netoleruojat kitų klausomos muzikos? Kodėl jūs "varot" ant mūsų mėgstamų atlikėjų/grupių? Pati stengiuos nevaryt, dėl to, kad kažkas klauso tokios muzikos ir galbūt mano varymą/nuomonę priims kaip įžeidimą sau (yra tokių žmonių).


Atsakyti
Silentist
2012 m. birželio 24 d. 23:18:46
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nes jie yra blogis


____________________
Visa gyvenima reikia mokytis tobuleti (kasetes>mp3>CD>stream), visa gyvenima reikia stengtis (buy originals), visa gyvenima reikia keistis (new CDs).
Atsakyti
Stripped
2012 m. birželio 24 d. 15:48:03 2012-06-24 16:17:09
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
Misantropia
2012 m. birželio 24 d. 12:39:07
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Iš esmės tai man tie nepatinkantys gyvent netrukdo ir dažniausiai nieko apie juos nesakau. Išskyrus tuos atvejus, kai kalba eina apie masinęs psichozę sukeliančius stabukus, kurių užnugaryje nuolat tupi buki fanai, darantys meškos paslaugą. Pirštais nerodysim, sako negražu.{#}

 


____________________
Oooooo... what does this button do?
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. birželio 24 d. 02:48:29
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Man ir panašiai :D Ji žino, kad aš mėgstu grupę iš Suomijos, tai dabar sakosi, nekenčianti tos šalies :DDD


____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. birželio 24 d. 02:39:32
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Aš nevarau. Tačiau tema pasirinkta tikrai svarbi iš tolerantiškos žmonių pusės ir klausimas tikrai aktualus (man). Tik gaila vieno: niekas nepakeis tų žmonių, kurie neturi supratimo, kaip elgtis. Ką čia ir bepakalbėsi... Reikia pasitenkinti tais, kurie tik išsako savo nuomonę be jokių negražių, savigarbai ir etikai prieštaraujančių žodžių. O tą savo tikrąją, nuoširdžią nuomonę galima tiesiog pasilikti sau mintyse, jei tikrai turi prieš tai rimtų argumentų, kodėl turėtum taip nekęsti atlikėjo...


____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
Atsakyti
MsCopa
2011 m. sausio 3 d. 00:29:19
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Aš tai niekada nevarau, tiesiog reiškiu savo nuomonę Gal kartais ir galėčiau mandagiau, bet dažnai tiesiog tingiu vyniotis į tą vatą, todėl sakau tiesiai, kaip yra

Atsakyti
Puslapiai: 123456 ... 8
Į viršų
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2025 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.
Pasiūlė Daina Mėgsta
Rutonė a-ha Stay on These Roads
 a-ha
 
einaras13 Peter Gabriel Love to Be Loved
 Peter Gabriel
 
Alvydas1 The Skys Walking Alone
 The Skys
 Paskatintas Einaro stebėto koncerto apžvalgos
Silentist T.Rex Light of Love
 T.Rex
 
malia David Guetta Beautiful People
 David Guetta
 
Sahja Saulės vaikai SMS
 Saulės vaikai
 
PLIKASS SEL Kam Tiek Daug
 SEL
 

Šiuo metu vertiname


Beastie Boys Beastie Boys
7,4

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

Pokalbių dėžutė

14:02 - Silentist
Arba kaip Animals: pigs, sheep, dogs. Suskirstyk musica i muzikantu bendruomenes lenta. Paaugliu lenta. Ir bedarbiu psichu chuliganu celofanu lenta. Ir viena bendra. Vaikai nematys musu o mes nematysim zvaigzdziu, net jei keiksimes.Kaip tai visus i 1 gard
13:54 - Silentist
O kad gerbt ir but gerbiamas tai reikia baigt tuos dicku po nickais laikus ir ikvept zmones jungtis tik oficialia feisbuk anketa. Nes ateis gerbiamas zmogus. R.Doveika. ar jis nores jungtis musican po simpsono avataru ir babach303 nicku
13:43 - Silentist
Ir vietoj to kad mes cia vienas gedytume atsiprasau gaidintume, mes galetume sukurti ka nors idomaus, Lietuvos himna, koncertu jungtini desanta, musico festivalika, musico ordenus ir apdovanojimus, kolekcionieriu saskrydzius ar byleka
13:33 - Silentist
Kokie bebutu menotyrinkai konkurentai, viena diena i musico padenge gali atlekti anti-musicai ar reklamistines grupuotes ir tada jau visiem jie priesai, nusiteike pries muzika. Kaip ivykde 2014uju birzelio ispuoli. Paskunde - perklausos dingo.
13:05 - Silentist
Bet merginos irgi turi graziai elgtis atliepui! Muzikantas Frankas cia ir vel yra pasakes -Merginos irgi buna asilu skyles kartais (Ladies can be a*#holes too"
12:59 - Silentist
Kaip muzikantas Frankas Zappa yra pasakes apie bjauriausia zmogaus kuno vieta - kad tai jo smegenine...
12:25 - 4Blackberry
Ir nors yra kuriamos taisyklės, deja, bjaurūs žmonės visada ras būdų kaip būti bjauriems, apeidami tas taisykles.
12:25 - 4Blackberry
Tai vadinama bendravimo etiketu. Interneto didžiausias minusas yra tas, kad leidžia atsiskleisti žvėriškiausioms žmonių savybėms, kai jie būna saugūs po anonimo kauke ir kai nereikia susidurti akis į akį.
12:24 - 4Blackberry
Kartais reikia mažiau impulsyvumo, geriau įvertinti ką sakai ir pasverti kaip tavo žodžiai gali paveikti kitus. Ir taip pat visada sakysiu, kad jei esame virtualioje aplinkoje, mums vis tiek galioja tos pačios taisyklės kaip ir realybėje.
12:23 - 4Blackberry
Aš visada sakysiu, kad visi turime pažiūrėti pirmiausiai į save, elgtis labiau sąmoningai ir išmokti pakantumo kitiems. Bet tai nereiškia, kad toleruoti galima absoliučiai viską.
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 2
  Neregistruotų vartotojų: 187
  Iš viso užsiregistravę: 73674
  Naujausias narys: edwardothu
  Šiandien apsilankė: 93395