
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
nekreipkit demesio, cia atmintine sau paciai, bet galit ir jus prisidet, jei kas turit ar zinot geru zaidimu, tai papostinkit.. labai reik ![]() Atspėk draugą **** Vienam žaidėjui užrišamos akys. Visi kiti žaidėjai bėgioja, kol žaidėjas užrištomis akimis pasako „Stop“. Tuomet žaidėjas užrištomis akimis pasako vieno iš žaidėjų vardą. Tas žaidėjas turi pasakyti „Aš čia“ ir nejudėti iš vietos. Žaidėjas užrištomis akimis turi surasti tą, kuris atsiliepė. Jei jį suranda, tuomet žaidėjai mainosi vietomis. Jei pasirodo, kad sugautasis nėra tas, kurį žaidėjas užrištomis akimis šaukė, jis lieka užrištomis akimis ir bando spėti dar kartą. Daug aklų vištų **** Žaidimas žaidžiamas panašiai kaip akla višta. Jį gali žaisti mažiausiai trise. Vieman žaidėjui užrišamos akys. Jis gaudo kitus žaidėjus ir kai sugauna,tai tam sugautajam irgi yra užrišamos akys. Taip jie toliau gaudo dviese. Žaidimas tęsiasi tol, kol yra sugaunami visi žaidėjai. Kas paskutinis lieka nesugautas, tas kito žaidimo akla višta. Lai lai *** Žaisti gali 9 ar mažiau žaidėjų. Visi vienas kitam deda pliusus ir minusus. Tas, kuris surenka daugiausiai pliusų, tampa žaidimo vedėju. Tam, kuris surenka daugiausiai minusų, turi būti užrištos akys. Likusieji žaidėjai sustoja eile prieš vedėją. Žaidėjas su užrištomis akimis turi išeiti į kitą kambarį. Kai žaidėjas užrištomis akimis nebegirdi, vedėjas visiems garsiai pasako vieno iš žaidėjų vardą, o tas, kurio vardas paminimas, turi nusisukti. Tada pakviečiamas žaidėjas užrištomis akimis ir jis turi išsiaiškinti, kas tas paminėtas žmogus. Jis užduoda klausimus, o likusieji žaidėjai turi atsakyti už jį, kad žaidėjas užrištomis akimis neatspėtų jo balso. Pvz. Tu mergaite ar berniukas ? Ats. berniukas. Kokia tavo plaukų spalva.? Ats. geltona ir t.t. Kai sužino pakankamai informacijos, žaidėjas užrištomis akimis gali spėti: pvz. lai lai Martynas. Lobio paieškos **** Namų šeimininkas, pvz., pasikvietęs svečius švęsti savo gimtadienio, bute suslepia įvairias dovanėles. Tai gali būti kad ir saldainiai ar „Kinder siurprizai“. Atėję svečiai turi jų ieškoti. Kas randa daugiausiai, tas laimi. Jam gali būti įteikta speciali dovanėlė. Svečiai gali ieškoti bute ir vieno lobio. Tuomet kiekvienam iš jų gali būti įteikiamas lobio paieškos planas, kuriame būtų nupaišyta, kiek žingsnių į kairę, kiek į dešinę ir pan. Lobio paieškas galima rengti ir lauke. Vienas žaidėjas atsisėda ant kėdės, o kiti žaidėjai stovi jam už nugaros. Sėdintysis žaidėjas turi nieko nematyti. Kuris nors žaidėjas stovintis už nugaros turi nepažįstamu balsu pasakyti: Meškiuk, meškiuk pabusk! Sėdintis žaidėjas turi atspėti, kas tai pasakė. Jei neatspėja, žaidimas tęsiamas. Jei atspėja, tas žaidėjas sėdasi ant kėdės ir žaidimas tęsiamas toliau... Mes panašūs *** Visi susėda ratu ant kėdžių. Vienas stovintis viduryje sako: „atsistoja tie, kurių..“ (pvz., akys yra mėlynos). Visi sėdintys tuo metu turi užimti kieno nors vietą, tik ne savo. Žaidžiama sakant įvairius žmonių bruožus, pvz. zodiako ženklus, drabužių detales, vardų raides ir t.t. Metamorfozės *** Žaidimo vedėjas diktuoja aplinką, pvz.: miškas, stotis, TV studija ir pan. Visi žaidėjai turi atitinkamai vaizduoti tai aplinkai tinkančias būtybes ar daiktus. Mumija **** Sudaromos kelios komandos iš dviejų ar trijų žaidėjų. Kiekvienai komandai duodama po rulonėlį ar du tualetinio popieriaus. Kiekviena komanda vieną komandos narį turi kuo greičiau apvynioti tualetiniu popieriumi, kad tas taptų panašus į mumiją. Laimi ta komanda, kuri greičiausiai įvykdo užduotį. Pantomima *** Visi sugalvoja kažkokią pozą ir sustingsta. Vienas žaidėjas turi gerai įsižiūrėti ir išeiti į kitą kambarį. Tuo metu žaidėjai kiekvienas kažką pakeičia. Grįžęs žaidėjas turi atkurti jų pozas. Tas, kurio pozą jis atkuria taisyklingiausiai, lieka jo vietoje kitam žaidimui. Pažadukas *** Kiekvienas žaidėjas ant atskirų lapelių surašo po kelis pasižadėjimus (pvz., pažadu, kad mesiu rūkyti). Tuomet visi lapeliai suvyniojami ir sumaišomi. Vienas žaidėjas juos traukia ir garsiai skaito. Visi kiti žaidėjai turi ant lapo užrašyti pasižadėjimą ir kas, jo nuomone, tą pasižadėjimą užrašė. Laimi žaidėjas, atspėjęs daugiausia pažadų autorių. Saimonas sako *** Vienas žaidėjas išrenkamas Saimonu. Likusiems žaidėjams jis sako, ką daryti: pvz. „Simonas sako užmerkti akis“. Jei žaidėjas, išrinktas Saimonu, nepasako žodžių: „Saimonas sako“, žaidėjams nereikia daryti užduoties. Jei kas nors suklysta, iškrenta iš žaidimo. Tokiu būdu žaidėjų lieka vis mažiau. Paskutinis likęs nesuklydęs žaidėjas tampa kito žaidimo Saimonu, ir žaidimas tęsiamas toliau. Seklys ir banditas **** Žaidėjai traukia burtus. Vienas turi būti seklys, dar vienas – banditas, o likusieji – paprasti žmonės. Niekas nesako, kokį vaidmenį ištraukė. Visi, išskyrus seklį, susėda ratu. Seklys nusisuka į sieną. Užgesinama šviesa ir visi būna užsimerkę, kol banditas paliečia kurį nors žmogų ir tas ima rėkti. Paskui jį surinka visi likusieji žaidėjai. Tuomet seklys turi atspėti, kuris buvo banditas. Spalvos ir apgaulė *** Šį žaidimą gali žaisti neribotas skaičius žaidėjų. Vienas būna vedėjas. Jis stovi nusisukęs į sieną ir sako spalvos pavadinimą, pvz.: žalia. Tie, kurie yra apsirengę tokios spalvos drabužį, perbėga į kitą puse prie vėdėjo. Tie, kurie neturi, gali bandyti perbėgti į kitą pusę, bet jei vedėjas tuo metu pagauna, tai pagautasis tampa vedėju. Žvėrys **** Pastatoma viena kėde mažiau, nei yra žaidėjų. Kiekvienas žaidėjas pavadinamas žvėries vardu ir susodinami ant kėdžių. Vienas žaidėjas – vedėjas. Jis eina ratu aplink kėdes ir vardina žvėrių vardus. Kiekvienas, kurio vardą jis ištaria, turi atsikelti nuo kėdės ir eiti paskui jį. Staiga vedėjas sušunka: „atsargiai, medžiotojai!“ Visi turi pulti užimti savo kėdes, tačiau vieną jų taikosi užimti ir vedėjas. Tas, kuriam nelieka kėdės, tampa vedėju ir žaidimas tęsiamas. Aiškiaregys *** Du žaidėjai žino paslaptį. Vienas iš jų, aiškiaregys, išvedamas už durų, o kiti nežinantys paslapties žaidėjai išsirenka kokį nors daiktą, esantį kambaryje, kurį turės atspėti grįžęs aiškiaregys. Kai aiškiaregys grįžta, vedėjas jo klausia rodydamas daiktus „ar tai spinta?“, „ar tai puodelis?“, „ar tai to žaidėjo megztukas?“ ir pan. Prieš parodydamas tą daiktą, kurį žaidėjai sugalvoja, vedėjas visuomet parodo juodą daiktą, tad aiškiaregys jau žino, kad po jo turės pasakyti – „taip“. Atspėk pasaką *** Vienas žaidėjas išvedamas už durų. Grįžęs jis turi uždavinėti klausimus kitiems žaidėjams ir tokiu būdu išsiaiškinti, kokią pasaką tie sugalvojo. Iš tiesų žaidėjai nebūna sugalvoję jokios pasakos. O į klausimus jie atsako „taip“, jei klausimas baigiasi balse, ir „ne“, jei klausimas baigiasi priebalse. Žaidimas baigiasi tada, kai žaidėjams pagailsta „aukos“. Protėvių dvasių šaukimas **** Sukuriama paslaptinga aplinka. Vienas žaidėjas yra magas, iššaukiantis protėvių dvasias. Jis sėdi žvakių šviesoje prieš save pasidėjęs dvi lėkštes. Į kambarį pakviečiamas kitas žaidėjas (auka), kuris atsisėda priešais magą. Magas paaiškina, kad dabar jie kvies kokio nors mirusiojo dvasią (daug visko paslaptingai pasakoja, kalba burtažodžius, kad užkalbėtų dantis). Abiem rankom paima vieną lėkštę ir ištiesia ją prieš save, tą pati liepia padaryti ir aukai. Toliau kalbėdamas burtažodžius, pirštu vedžioja paslaptingus ženklus iškeltos prieš save lėkštės dugnu (nusuktu nuo savęs į auką), tą pati turi daryti ir auka. Tada paslaptingus ženklus tuo pačiu pirštu nenuleisdamas lėkštės vedžioja sau ant veido (aišku tą pati daro ir auka). Pokštas tame, kad aukos lėkštės dugnas iš anksto būna aprūkytas žvake. Vedžiojant pirštu suodžių nesijaučia, prieš save auka mato švarų mago lėkštės dugną, taigi nieko neįtaria. Vedžiodamas suodinu pirštu sau per veidą nusipaišo ant jo visus paslaptingus ženklus, kuriuos jam parodo magas. Einu į žygį *** Žaidėjai sėdi ratu. Žaidimo vedėjas sako: „Aš einu į žygį ir pasiimu tušinuką, prašom“, tuomet perduoda šalia sėdinčiam žaidėjui tušinuką (galima naudoti kitą daiktą). „Ką imsi tu?“ Šalia sėdintis žaidėjas turi pasakyti savo norimą daiktą ir perduoti tušinuką toliau. Žaidimo vedėjas gali sutikti imti tą daiktą į kelionę arba ne. Taisyklės tokios: imdamas iš vedėjo tušinuką, žaidėjas privalo pasakyti „ačiū“, o pasakęs savo daiktą ir perduodamas tušinuką toliau, turi pasakyti „prašom“. Nemandagių žaidėjų prašymai nepriimami. Įdomios vietos **** Keliems žaidėjams (trims–penkiems) ant nugarų pakabinami vietų užrašai, pvz. „Viešnamis“, „Gėjų baras“, Tualetas“, „Pirtis“ ir pan. Po to žaidimo vedėjas kiekvieno iš jų klausia – „kodėl tau patinka ten lankytis?“, „kaip dažnai ten lankaisi?“, “ką ten veikia?“, „kokį garsų asmenį norėtum kartu ten pasikviesti“ ir pan. Kitiems žaidėjams būna saldaus juoko. Žirklės *** Žaidėjai susėda ratu. Žaidimo vedėjas perduoda sėdinčiam šalia žaidėjui žirkles ir sako: „Aš tau duodu žirkles kryžmai“ arba „aš tau duodu žirkles tiesiai“. Imdamas žirkles žaidėjas turi sakyti, kaip jis jas ima „kryžmai“ ar „tiesiai“. Jei pasako neteisingai, vedėjas pataiso. Žaidžiama tol, kol žaidėjai supranta, ką reiškia imti žirkles „kryžmai“ ir „tiesiai“. Tai rodo ne išskėstos ir suglaustos žirklės, bet sukryžiuotos ar sudėtos tiesiai žaidėjų kojos. Katė ir šuo *** Žaidėjai susėda ratu. Žaidimo vedėjas, sėdintis rato viduryje kairėje pusėje sėdinčiam žmogui duoda kokį nors daiktą (pvz., tušinuką) ir sako: „aš tau duodu katę“. Imdamas tušinuką žaidėjas turi pasitikslinti – „ką?“. Vedėjas patvirtina „katę“. Tuomet žaidėjas tokia pat tvarka perduoda tušinuką kitam žaidėjui, kuris taip pat turi pasitikslinti „Ką?“. Dešinėje sėdinčiam vedėjas duoda kitą daiktą (pvz. pieštuką) ir sako: „aš tau duodu šunį“. Žaidėjas pasitikslina – „ką?“. Vedėjas patvirtina „šunį“. Žaidėjas tokia pat tvarka perduoda pieštuką sėdinčiam šalia. Žaidimo kulminacija ateina, kai katė susiduria su šunimi, todėl kiekvienas žaidėjas nori kuo greičiau atsikratyti kate ar šunimi. Teismas *** Žaidimo vedėjas – teisėjas sugalvoja nusikaltimo istoriją ir suskirsto žaidėjus į dvi ar tris grupes. Grupės gali 10 minučių pasitarti tarpusavyje. Tuomet teisėjas iš eilės kaltina grupes padarius nusikaltimą. Kiekvienas žmogus apklausiamas atskirai, tikrinama, ar sutampa vienos grupės parodymai. |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
2007 m. gegužės 17 d. 18:17:19
____________________
First they ignore you, then lough at you and hate you. Then they fight you then you WIN...
2007 m. gegužės 14 d. 23:50:33
____________________
su kvailiais nesigyncioju. virtualiai jusu, epas (╮°-°)╮ ┳━━┳ (╯°□°)╯ ┻━━┻
2007 m. gegužės 14 d. 23:39:23
bet achiu vis tiek.. kada nors pazaisiu ir shi..
____________________
One Ticket To Nothingness. Thank You. :)
2007 m. gegužės 14 d. 22:50:55
o man atrodo idomiausi zaidimai, yra zaidimai ant noro, tipo tu laimi, as pildisiu tavo nora as laimiu tu mano
o ir dar prisiminiau zaidima
dvesia zaidziamas (nors gal galma ir daugiau,
tik neklausk kas cia laimi
____________________
su kvailiais nesigyncioju. virtualiai jusu, epas (╮°-°)╮ ┳━━┳ (╯°□°)╯ ┻━━┻
2007 m. gegužės 14 d. 20:54:27
____________________
If you notice this notice, you will notice, that this notice is not worth your notice...m/