O pagaliau pataisyta nuotaika. Ir bus vėl sugadinta jaučiu. Paprasta, ironiška ir visiškai rimta... ? Mirk iš nuostabos - aš moku lietuvių, o music'e ant kiekvieno kampo po klaidą... Kas padėsit anglų mokintis - jaučiu su ja bus prastai... O nemokykliniai reikalai - hm... nieko. Nebeturiu gyvenimo - namų darbai, tai va, dar konstituciją pavartau prieš konstitucijos egzaminą - šiais metais tikrai laimėsiu Viskas, baigiasi gyvenimas. Sugedo televizorius. Fakin gerai - vis tiek to chlamo beveik nežiūriu Rytoj mirtina diena - mirsiu ir gerai. Gyvent, kankintis irgi nenoriu. Nors kur čia kančia? - tiesiog gyvenimas |
2012 m. rugsėjo 12 d.
|
2024 m. kovo 23 d.
2023 m. gegužės 23 d.
2023 m. balandžio 30 d.
|
Pasiūlė | Daina | Mėgsta | |||
Plikas[LT] | Persona Blue Man Group |
||||
Sahja | The Purple Of All Curtains Tangerine Dream |
||||
Silentist | Exit Tangerine Dream |
||||
Konditerijus | Hole In The Head Sugababes |
2012 m. rugsėjo 14 d. 14:14:49
Wow...Koks rišlus mano praeitas komentaras ...Susuko smegenis virtualus ir realus bendravimas vienu metu .
Nežinau , gali būt .
Taip . Vien pagalvojus apie jas rankos truputi dreba . Pamenu negalėdavau klausyt ką mokytoja aiškina , susiėmus už galvos sėdėdavau ...Tai turbūt kad nuo vaizdų būtų ne ką geriau ...
____________________
One day I will find the right words, and they will be simple , - J.Kerouac
2012 m. rugsėjo 13 d. 22:50:25
Ne Sovietų Pasaka kartais? Latvių filmas toks.
Vien kai šnekėt reikėdavo apie kraujagysles, darydavos bloga?
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
2012 m. rugsėjo 13 d. 22:46:27
Tema tai netgi labai įdomi . Sakė kad gal filmą žiūrėsim . Prigąasdino kad ne vienam mokiniui teko išeit nuo tokių vaizdų . Dabar įdomu ir man , pasidarytų man bloga ar ne . Šiaip nesu jautri tiem kruviniem vaizdam (nors nesu ir mačius daug labai daug jų ) . Bet va per biologiją kai reikėdavo eit apie kraujagysles ir t.t. tai silpna pasidarydavo .
____________________
One day I will find the right words, and they will be simple , - J.Kerouac
2012 m. rugsėjo 13 d. 22:34:59
1917 Lenino teatras . Visai įdomi tema, nors šiaip naujausius laikus neitin mėgstu.
Tai gal bandai surašyt viską, ką tik žinai tuo klausimu. Būna, kai pradedi litanijas rašyt, tai ir laiko nelieka. Stenkis tiksliai ir trumpai atsakinėt, jei klausimas, aišku, nereikalauja detalių paaiškinimų. Nors 3-4 lapai tikrai didelė apimtis.
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
2012 m. rugsėjo 13 d. 22:20:01
Matai, patirties gal man ir per mažai, kad galėčiau kažką byloti, todėl pasilieku neutralas ir nebandau ginčytis...
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2012 m. rugsėjo 13 d. 22:18:52
Ne . Ne visad .
____________________
One day I will find the right words, and they will be simple , - J.Kerouac
2012 m. rugsėjo 13 d. 22:17:38
Visiems seniems laikams kyla nostalgija, todėl žiūrint pro tą nostalgijos prizmę visada tie laikai atrodys geri...
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2012 m. rugsėjo 13 d. 22:16:44
Košmošas, ne kontrai - nors pats dar negavau istorijos, tai nežinau...
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2012 m. rugsėjo 13 d. 22:16:24
Nu gerai , gerai . Visad buvau žliba
Kas tau sakė , kad tie laikai buvo geri ?
____________________
One day I will find the right words, and they will be simple , - J.Kerouac
2012 m. rugsėjo 13 d. 22:15:11
Dabar ėjom apie bolševikų žlugdoma Rusiją . (O , net tema atsiminiau , sakau , sužybėsiu per kontrą )
Ką žinau , nevisad turiu laiko istorijai , tai dėl pažymio ir patis esu kalta . Bet kai išmokstu , ir paduoda kontrą 3-4 lapų tai dažniausiai nebelieka laiko ir vėl pažimys kenti ...
____________________
One day I will find the right words, and they will be simple , - J.Kerouac
2012 m. rugsėjo 13 d. 22:10:15
Keisčiausia, kad ir senais gerais laikais to OKKOŠM nesupratai
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2012 m. rugsėjo 13 d. 22:09:08
Mintinai nereik mokėt. Reik suprast. Iš ko jums ten? Pirmo pasaulinio?
Pas mus legendom apipintų irgi daug. Bet viskas priklauso nuo individualių pastangų. Juo labiau tokiuose dalykuose, kaip istorija.
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
2012 m. rugsėjo 13 d. 22:04:36
Žliba aš šiandien ...
____________________
One day I will find the right words, and they will be simple , - J.Kerouac
2012 m. rugsėjo 13 d. 22:03:31
Va istoriją moku mintinai vos ne (nu bent jau šių metų pradžioj ) . Tai va , gal per kontrą "sužybėsiu " .
Nu gerai , sutinku , su mūsų klase sunku . Bet kad čia ne mūsų kaltė , jau jis mokykloj legendomis apipintas .Ir panašu kad jam netgi patinka tai .
____________________
One day I will find the right words, and they will be simple , - J.Kerouac
2012 m. rugsėjo 13 d. 21:56:42
Tada nėr ko pykt. Jei jūs kitaip neišmokstat, tai reikia būt griežtam . Žinau, man su matematika ir biologija tas pats - kabinasi prie kiekvieno š. Bet pripranti ir tik dar geriau išmoksti.
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
2012 m. rugsėjo 13 d. 21:54:37
https://www.music.lt/OKKOSM-blog-37262.html
va, va tuo remiausi, senų laikų dienoraštis... Labai gera idėja, kol kas nemirštanti...
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2012 m. rugsėjo 13 d. 21:51:36
Ne , istoriją išdėsto normaliai . Nu jis geras mokytojas būtų , bet kaip sakiau jis žiauriai priekabus ir daug reikalaujantis palyginus su kitais .
____________________
One day I will find the right words, and they will be simple , - J.Kerouac
2012 m. rugsėjo 13 d. 21:48:20
Tiksliais sakiniais? Dar pasakyk, kad jis taip ir istoriją moko. Jei taip, tai verskit, rašykit prašymus, kad keistų ar dar ką, nes taip neturi būt. Didžiausia nesąmonė, jei pilietiškume ar istorijoj reikia kažką KALTI. Žinoma, yra ten keli dalykai, pvz valdymo formos, jų bruožai, bet tikrai ne šitaip.
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
2012 m. rugsėjo 13 d. 21:44:29
Teoriją (savaime aišku) . Beveik visą pamoką rašom , o kitą pamoką pasakot (ir svarbiausia ne tai kaip supranti , o tiksliais sakiniais) . Visokios prevencinės programos ir t.t.
Pats pilietiškumas nebūtų sunkus , bet tokio priekabaus , griežto bet kartu ir nerealaus mokytojo dar reiktų paieškot ... . Tiesiog viską žiauuuriai apsunkina pats mokytojas .
____________________
One day I will find the right words, and they will be simple , - J.Kerouac
2012 m. rugsėjo 13 d. 21:33:53
Gerai. Ir ką jūs, pavyzdžiui, mokotės, kad taip jau nežmoniškai sunku? Iš pilietiškumo 8... Žiauru . Per du metus nė karto nebuvau mažiau 9 gavęs .
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
2012 m. rugsėjo 13 d. 21:32:28
Beje , kas per dienoraščio pavadinimas ?
____________________
One day I will find the right words, and they will be simple , - J.Kerouac
2012 m. rugsėjo 13 d. 21:31:18
Istorijos ir pilietiškumo mokytojas yra tas pats . Patikėk , aš džiaugiuosi kad man kolkas pakankamai normaliai palyginus su kitais sekas .
____________________
One day I will find the right words, and they will be simple , - J.Kerouac
2012 m. rugsėjo 13 d. 21:28:30
Tavęs pasiklausius atrodo, kad visi mokytojai pas jus tokie griežti, kad reik džiaugtis apskritai į kitą klasę perėjus .
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
2012 m. rugsėjo 13 d. 21:26:38
Džiaukitės , kad įskaitom...Arba džiaukitės kad jūsų mokytojas normalus , nu tiksliau ne toks griežtas kaip mūsų (aš tikrai neperdedu) . Iš pilietiškumo tūrėt 8 čia jau kosmosas ...
Nu va , gerai tau....Aš tai jaučiu man ryt gyvenimas neblogai aplamdys šonus...Ech , vėl skleidžiu savo pesimizmą čia ...
____________________
One day I will find the right words, and they will be simple , - J.Kerouac
2012 m. rugsėjo 13 d. 18:37:10
Muzika eina iš genų, tad galima prisikirt tai lietuviškai muzikai
Žiū, ne mane vieną erzina Collins'o vokalas
2012 m. rugsėjo 13 d. 18:25:30
Gražina teoriškai yra lietuvė (šaknys!!!), bet praktiškai lenkė (vyras, gimimas ir gyvenimas Lenkijoje, tiesiog savęs lietuve nelaikė)...
Collins'as ir Anderson'as (ne iš Jethro Tull, o iš Yes) - labiausiai man erzinantys vokalai...
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2012 m. rugsėjo 13 d. 18:14:07
Na taip, klasiką mėgstu, ir, turbūt, drįsčiau teigt, kad lietuvių klasika yra man klausomiausia.
O Genesis ankstyvoji kūryba yra tikrai gera. Nors man iš dalies Collins'o vokalas yra erzinantis, nežinau kodėl
2012 m. rugsėjo 13 d. 18:09:04
Klasikos klausai? (kalbu apie Gražiną Bacevičiūtę). O, ji mėgstamiausia, nuo jos smuiko kompozicijų atsitraukt negaliu. Genesis pastaruoju metu pakankamai neblogai praeina. Pink Floyd manija man kas trečią dieną...
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2012 m. rugsėjo 13 d. 18:05:52
Oj, net nepataikei, PF jau kaip reikiant man nusibodę, bet pamačius pirmas tris dainas net apsidžiaugiau, paskutiniu metu tai mano mėgstamiausios :)
2012 m. rugsėjo 13 d. 18:04:03
Ir kuom jis jau čia toks geras? PF?
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas