Sugrįžau prie šio albumo rimčiau po 5 metų pertraukos. Supratau, kad jis man nelabai išlaiko laiko egzamino – be Steel Monkey, Farm On The Freeway ir Budapest man čia vargiai kas patraukia ausį šiai dienai. Dar Jump Start suskamba visai solidžiai. Labiausiai pasikeitė vertinimas Mountain Men dainai, nors kompoziciškai išplėtota daina, tačiau ne itin sugeba patraukti ausies savo muzikiniu turiniu (ką šiek tiek švelnesniu tonu minėjau ir praeitame komentare). Taip norėčiau iš albumo mest The Waking Edge ir Raising Steam ir vietoj jų albumo gale įkalti Part Of The Machine. Visiškai nuostabiai tiktų. Nežinau, ar dėl šito albumo neišlikimo mano smegenyse kalta jo gan plona produkcija (nors ji tikrai ne tokia plona kaip Under Wraps ar Catfish Rising albumuose), ar tai, kad kompoziciškai yra flirtuojama su progroko stilistika, bet instrumentinis išpildymas nelabai atitinka formos, daugiau seka įprastesnio roko kanonus.
Po šitos refleksijos nusprendžiau albumo vertinimą iš kuklaus 9-eto nuleisti iki stipraus 8-eto. Grįšiu po dar penkmečio, gal vėl bus 9-etas 🤷♂️
Šitas albumas mane nuo seno domina vien jau dėl absurdiškos Grammy laimėjimo istorijos. Visgi nemažos dalies dainų man prisijaukinti nepavyksta ir šis albumas atrodo stiprokai poliarizuotas - yra ir labai stiprių dainų, yra ir gana silpnų dainų. Prie pastarųjų noriu priskirti The Waking Edge — gana sudėtingą struktūriškai, tačiau neįtraukiančią melodiją turinčią dainą. Galbūt tokio lengvo skambesio dainoms tiesiog nesunku persūdyti aranžuotę. Said She Was a Dancer irgi viena iš neįtraukiančių albumo dainų. Raising Steam ir Dogs In The Midwinter - ganėtinai vidutinės. Tačiau likusias kitas dainas priskirčiau į stipresniųjų pusę. Jump Start turi puikią veržlią eilutę "Jump start, or tow me away", kuri skambesiu nuneša mintimis į ankstyvuosius Jethro Tull kažkur 1970-aisiais. Mountain Men yra puikiai išpildyta daina, jai galbūt tik trūksta kažkokios ryškiau suskambančios dalies. Steel Monkey yra puikus gabalas, atitinkantis laikmetį. Man tos dainos klipas visiškai nepakartojamas. Tiek muzika, tiek vaizdinėmis priemonėmis taikytąsi į ZZ Top stiliumi. Dvi lyderinės dainos, vis tik, yra Budapest (nepakartojamo grožio baladė) ir Farm on the Freeway (rimtesnė, tiesmukiškesnę ir labiau politizuotą žinutę nešanti tikra progrokinė daina). Labai gaila, kad į pagrindinę sudėtį grupė nusprendė neįtraukti dainos Part of the Machine, ji man irgi rikiuotųsi šalia favoritų dėl lygiai tokio pat puikaus išpildymo kaip Farm on the Freeway ar Mountain Men, be to, ji turi puikią gitaros solo. Nors apskritai, Barre gitaros grojimas šiame albume tiesiog žiba ir tai turbūt yra stiprioji albumo pusė. O silpnoji, kaip jau ir minėjau - stipri poliarizacija tarp ryškesnių ir mažiau ryškių albumo dainų. Būtent dėl to šiam albumui skiriu kuklų 9-etą.
1. BENDROSIOS NUOSTATOS:
1. Pagarbiai elgtis su kitais MUSIC.LT vartotojais ir lankytojais;
2. Nevartoti necenzūrinių žodžių ir keiksmažodžių;
3. Komentarus rašyti ir dalyvauti diskusijose tik tvarkingai;
2025 m. rugpjūčio 21 d. 02:39:03
Sugrįžau prie šio albumo rimčiau po 5 metų pertraukos. Supratau, kad jis man nelabai išlaiko laiko egzamino – be Steel Monkey, Farm On The Freeway ir Budapest man čia vargiai kas patraukia ausį šiai dienai. Dar Jump Start suskamba visai solidžiai. Labiausiai pasikeitė vertinimas Mountain Men dainai, nors kompoziciškai išplėtota daina, tačiau ne itin sugeba patraukti ausies savo muzikiniu turiniu (ką šiek tiek švelnesniu tonu minėjau ir praeitame komentare). Taip norėčiau iš albumo mest The Waking Edge ir Raising Steam ir vietoj jų albumo gale įkalti Part Of The Machine. Visiškai nuostabiai tiktų. Nežinau, ar dėl šito albumo neišlikimo mano smegenyse kalta jo gan plona produkcija (nors ji tikrai ne tokia plona kaip Under Wraps ar Catfish Rising albumuose), ar tai, kad kompoziciškai yra flirtuojama su progroko stilistika, bet instrumentinis išpildymas nelabai atitinka formos, daugiau seka įprastesnio roko kanonus.
Po šitos refleksijos nusprendžiau albumo vertinimą iš kuklaus 9-eto nuleisti iki stipraus 8-eto. Grįšiu po dar penkmečio, gal vėl bus 9-etas 🤷♂️
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2020 m. kovo 23 d. 21:47:28
Šitas albumas mane nuo seno domina vien jau dėl absurdiškos Grammy laimėjimo istorijos. Visgi nemažos dalies dainų man prisijaukinti nepavyksta ir šis albumas atrodo stiprokai poliarizuotas - yra ir labai stiprių dainų, yra ir gana silpnų dainų. Prie pastarųjų noriu priskirti The Waking Edge — gana sudėtingą struktūriškai, tačiau neįtraukiančią melodiją turinčią dainą. Galbūt tokio lengvo skambesio dainoms tiesiog nesunku persūdyti aranžuotę. Said She Was a Dancer irgi viena iš neįtraukiančių albumo dainų. Raising Steam ir Dogs In The Midwinter - ganėtinai vidutinės. Tačiau likusias kitas dainas priskirčiau į stipresniųjų pusę. Jump Start turi puikią veržlią eilutę "Jump start, or tow me away", kuri skambesiu nuneša mintimis į ankstyvuosius Jethro Tull kažkur 1970-aisiais. Mountain Men yra puikiai išpildyta daina, jai galbūt tik trūksta kažkokios ryškiau suskambančios dalies. Steel Monkey yra puikus gabalas, atitinkantis laikmetį. Man tos dainos klipas visiškai nepakartojamas. Tiek muzika, tiek vaizdinėmis priemonėmis taikytąsi į ZZ Top stiliumi. Dvi lyderinės dainos, vis tik, yra Budapest (nepakartojamo grožio baladė) ir Farm on the Freeway (rimtesnė, tiesmukiškesnę ir labiau politizuotą žinutę nešanti tikra progrokinė daina). Labai gaila, kad į pagrindinę sudėtį grupė nusprendė neįtraukti dainos Part of the Machine, ji man irgi rikiuotųsi šalia favoritų dėl lygiai tokio pat puikaus išpildymo kaip Farm on the Freeway ar Mountain Men, be to, ji turi puikią gitaros solo. Nors apskritai, Barre gitaros grojimas šiame albume tiesiog žiba ir tai turbūt yra stiprioji albumo pusė. O silpnoji, kaip jau ir minėjau - stipri poliarizacija tarp ryškesnių ir mažiau ryškių albumo dainų. Būtent dėl to šiam albumui skiriu kuklų 9-etą.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas