Musu saito fonotekoje suskirstymas stiliais, o butent kas yra Naujojo Amziaus muzika yra labai slidus. Pavyzdziui pasaulyje tokie atlikejai kaip Vangelis, Maikas Oldfieldas ir Jean-Michel Jarre patys nesutinka buti grupuojami i "New Age" lentynas.
Tuo tarpu populiarus ir alternatyviniai akustines instrumentines muzikos bei electro-acoustic kurejai galetu buti priskiriami neo-classical, o gal kartais ir tokiam naujai klasikinei muzikai pritaikytam kategorizavimui, kaip post-impresionizmas (pasiskolinus termina daileje).
Yra siulymas atlikejams, kurie jau yra musu bazeje (arba bus) is sio saraso priskirti mano minetas kategorijas, nei New Age/Naujojo Amziaus muzika:
Rick Wakeman / Tim Wheater /Michael Hoppe/ George Winston / Danny Wright / Simon Wynberg / Eric Tingstad su Nancy Rumbel / Tuck & Patti / Turtle Island String Quartet bei Penguin Cafe Orchestra / Secret Garden / Oystein Sevag / SKY/Shadowfax / Liz Story / Tim Story / Schonherz & Scott / Ira Stein & Russel Walder / Robin Spielberg / Budi Siebert / Paul Sauvanet / Paul Speer Davido Lanzo albumuose ir solo / Therese Schroeder-Sheker / Richard Souther / Klaus Schonning ir Kim Skovby keliuose albumuose/ /Randy Roos / Bernardo Rubaja / Shahin & Sepehr / Popol Vuh / Wim Mertens / Radhika Miller / Bruce Mitchell /Jon Mark / Paul Machlis / Brian Mann /Kim Menzer/Montreux /Paul McCandless su OrEGON visais ansamblio nariais/ Mannheim Steamroller (Chip Daviso projektas) / Peter Maunu / Billy McLaughlin/Michael Manrig / Mike Marshall ir Darol Anger ir Jeff Johnson ir Michael Dunning ir Barbara Higbie ir kaip visas NIGHTNOISE projektas ir kaip visaas MONTREUX projektas bei atskirai / David Lanz / Max Lasser / Nando Lauria / Lyle Mayes / Gabriel Lee ir Riley Lee / Eddie Jobson / Michael Jones / Michael Harrison/Danny Heines /Michael Hedges / Ralf Illenberger / Mark Isham / Jan Hammer / Paul Haslinger /Steve Hackett / In The Nursery / / Friedemann / Douglas Spotted Eagle / Eko / Dean Evenson / David Darling / Dik Darnell / Alex De Grassi /
O kitus butent toje lentynoje ir palikti, kaip new-age:
Paul Winter / Yanni / Hans Zimmer / Andreas Vollenweider / Vangelis / 2002 / Ray Lynch / Mars Lasar / Tangerine Dream / Hilary Stagg (r.i.p.)/ Chris Spheeris / Raphael / Mike Rowland / Kim Robertson / John Richardson / Giles Reaves / Karunesh / Kitaro / Bernward Koch / Kevin Kern / Peter Kater / Kevin Kendle / Osamu Kitajima / Daniel Kobialka / Steve Kujala Christopher Peacock / Anthony Phillips -Genesis gitaristas solo keliais / Mike Oldfield brolis Terry Oldfield / Zappos bosistas Patrick O'Hearn ir jo projektai, kaip Group 87 su Marku Isham'u / Raphaelis su Oceanic Tantra ir bendraautore Kutira / perkusininkas Olatunji / Diego Modena su "Ocarina", Moody Blues elektronikos specas - Patrick Moraz, Joaquin Lievano./Steven Halpern / Michael Hoppe/Brian Hughes/Don Harriss / Walter Holland / Iasos /Steve Haun / Gandalf / Robert Gass / G.E.N.E. / Nicholas ir Cheryl Gunn / David ir Diana Arkenstone / Govi / Michel Genest / Michael Gettel / Jerry Goodman / David & Steve Gordon / Wayne Gratz / Paul Greaver / Davol / John Dyson /Michael Deep / Deuter / William Ellwood/ Suzanne Doucet /John Doan / Alex De Grassi / Peter Davison / Bill Douglas /Constance Demby / Mychael ir brolis Jeff Danna / Jim Brickman /Spencer Brewer /Blonker / Pete Bardens is Camel grupes r.i.p., Jim Chappell / Craig Chaquico / Suzanne Ciani / Bruce Becvar/ Tim Clark / Tim Clement su Danna / John Boswell Scott Cossu / Coyote Oldman / Cusco / Patrick Ball / Tom Barabas
o celtic / New Age, kaip Enya seimos grupe Clannad priskirti prie Celtic Revival:
John Whelan/ Alan Stivell/ Secret Garden / Nightnoise / Loreena McKennitt / Karl Jenkins
tuo tarpu ambientalistai, kurie groja su New Age pakraipa, bet visgi yra daugiau saltesnes Ambient muzikos Apastalai, telieka prie Ambient kategorijos:
Eric Wollo /Vidna Obmana / Liquid Mind / Jay Scott Berry/Kevin Braheny/ Harold Budd /Richard Burmer/Thom Brennan /Botanica / Eric Berglund /Ron Boots /Richard Bone /Ian Boddy / Stephen Bacchus / Robert Carty / Higher Intelligence Agency / Software su Mergener & Weisser/Megabyte /Mind Over Matter/Synesthesia/Robert Schroder su Double Fantasy / Klaus Schulze su Richard Wahnfried / Popol Vuh / Johannes Schmoelling /Michael Hoenig / Michael Huygen /Biosphere /Pete Namlook /Bernd Kistenmacher /Mark Shreeve/Michael Shrieve / Paul Schutze/ Lightwave / Michael Garrison (r.i.p.)Brian Eno / Edgar Froese / Chris Franke / (Mineti gal daugiau kaip Berlin School Electronic Music kaip ir visi kiti projekto "Tangerine Dream" buve nariai), Michael Stearns ir Jonn Serrie, Gerald Markoe Ralph Lundsten, Mathias Grassow, Andrey Klimkovsky ->daugiau kaip space-music, Raison D'Etre / Robert Rich /Hans-Joachim Roedelius /Moebius su Connie Plank/ Future Sound Of London ir Global Communication - Tom Middleton projektas su ambientiniais vyr/mot choriniais balsais, /Jeff Greinke/ Eat Static/ Ozric Tentacles.
Kiltu klausimas del azijietisko ar su lotynoamerikietiskos bei indenu/afrikieciu/aborigenu muzikos priemaisomis grojamo New Age/World music. Galeciau pasiulyti tam stiliui atlikejo Brian Eno isgalvota termina apibudinimui: Fourth World Music
Isgalvoto stiliaus atstovai, butent 4-ojo pasaulio ar imaginary folk:
Andreas Vollenweider / VAS su Azam Ali / Glen Velez / TUU / Turtle Island String Quartet bei Penguin Cafe Orchestra/ Jai Uttal / Glen Velez / Trance Mission / Suso Saiz su Jorge Reyes ir Steve Roachu sudarantys trijul3 Suspended Memories / Sounds From the Ground /Solitaire/ Joanne Shenandoah / Neal Schon / Ottmar Liebert ir Jesse Cook/Sergio Lara and Joe Reyes / Gipsy Kings / Rapoon / Steve Roach / Gabrielle Roth/Dino Pacifici / David Parsons / Sanford Ponder / O Yuki Conjugate / Roberto Carlos Nakai su William Eaton / Kenneth Newby / David Michael / Stephen Micus/ Mo Boma / Meredith Monk/ Muslimgauze / ORB projekto darbai ir Lights In A Fat City ar net Loop Guru / SeeFeel / Georgia Kelly / Brian Keane & Omar Faruk Tekbilek / Jolly Kunjappu / Ron Korb / Al Gromer Khan / Stephen Kent / Bob Kindler , Steve Kindler su Teja Bell / Ben Tavera King / Zakir Hussain/ Lucia Hwong / Inkuyo / Mickey Hart ir Planet Drum gildija/ /Paul Horn/David Hykes /Heavenly Music Corporation / Jon Hassell / Himekami /Robert Julian Horky / Peter Michael Hamel / Diamanda Galas/ Delerium /Deep Forest / Enigma / Intermix / Peter Gabriel / Banco De Gaia
Tai toooks mano iiilgas _trigrasis_ nors kartais beveik visa Naujaji Amziu galuima butu "suversti" jazz, klasikai, avantgardo lentynoms. Taciau jau tada butu nelabai sazininga zmoniu, kl;ausanciu minetus stilius, atzvilgiu. Tai tiek.
O.K.
Sergei Kozlovskis iš Baltarusijos labai vertina ir mėgsta GANDALFą.Dažnai Kozlofskį skaitau, gaila, kad ne originalo kalba, nes vertimas... lėkštas.
Na o aš pabandysiu išversti, nes visai susidomėjau: Savo istorijos pradžioje New Age muzika buvo glaudžiai susijusi su New Age religiniu judėjimu. Tad jos turinys dažnai buvo siejamas su mistiniais dalykais, akivaizdžiai pateikiamais pačiame kultūriniame judėjime. Šiais laikais tai tapo labiau siejama su įprastu atsipalaidavimu, ir dauguma klausytojų priima tai neapsunkindami savęs, tačiau dažnai esama stiprios sąsajos su mistika, kuri ryški tos muzikos pakuotėse ir vartotojų susibūrimo vietose. Konkrečiai kalbant, pateikiamas misticizmas charakteringas 21-ojo amžiaus New Age judėjimui – jis laisvai perimamas iš viso pasaulio religinių tradicijų menkai gerbiant švarią tų tradicijų istoriją. Tą patį galima pasakyti ir apie muzikos struktūruotes, instrumentus bei tembrus. Dažnai kompozitoriai utilizuoja tradicinius instrumentus (arba jų pakaitalus esančius sintezatoriuje) labai tolimai susiedami su instrumentų kilmės kontekstu. Didelę dalį kritikų, etnomuzikos tyrėjų ir kitų panašių žinovų vienijanti nuomonė, kad didžiausias šio muzikos stiliaus trūkumas – tai jo lėkšta ir potencialiai hegemoniška muzikinės medžiagos bei instrumentų asignacija. Vis dėlto, muzikinės struktūros gali būti suprastos remiantis daugeliu kitų muzikos formų, kurios yra priimamos ganėtinai rimčiau. Didžioji dauguma New Age muzikos patenka į pasikartojamumo arba statiškumo kategoriją. Tai rodo kad ir du bandymai transo muzikoje, taip pat įtakotoje kitų kultūrų muzikos: Indų įtakoto minimalizmo atlikėjų Terry Riley, Tony Conrad, LaMonte Young, kurie utilizavo gaudesius pradedant 1960-aisiais ir dar Steve Reich‘o iš Ganos (Vakarų Afrikos) pasiskolinto tonalinio minimalizmo. Vis dėlto, labiau tinkanti ir tiesioginė sąsaja yra su mažiau formaliu ir daugiau išpopuliarintu Brian‘o Eno bandymu. Taip pat su tuo susietas yra ir susidomėjimo vienuolišku choralu atgimimas 1960-ųjų dekadoje. Didelė procentinė dalis New Age‘u vadinamos muzikos yra instrumentinė, elektroninė, tačiau taip pat dažni atvejai – vokalinės aranžuotės. Daugeliu atvejų labai mažai naudojama akustinių instrumentų, o vietoj to – aukštos kokybės sampl‘ų. Enya, kuri yra laimėjusi Grammy už savo New Age muziką, dainuoja įvairiomis kalbomis, kartu ir Lotynų, daugelyje savo kūrinių. Medwyn Goodall, kuris nėra taip pat plačiai žinomas kaip ji, labiausiai remiasi elektroninių klavišinių instrumentų efektais ir taipogi naudoja akustinę gitarą. Savo žanru visgi labiau priklausantis rokui nei New Age‘ui 1967-ųjų sėkmingasis miuziklas „Plaukai“ su savo įžanginiu kūriniu „Aquarius“ („Vandenio ženklas“) ir įsimintinomis eilutėmis „Štai aušta Vandenio ženklo amžius“ įnešė „New Age‘o“ sąvoką lydint plačios pasaulyje klausytojų auditorijos susidomėjimui. Ginčytina, tačiau ši muzika turi savo šaknis 1970-aisiais, kai pasirodė darbai tokių laisvos formos džiazo grupių (iš ECM leidybinės kompanijos) kaip Oregon, Paul Winter Group, kitų pre-ambientinių grupių; taip pat ir ambiento muzikos atlikėjų – tokių kaip Brian Eno. Dažnai teigiama, kad Mike Olfield „Tubular Bells“ buvo pirmasis New Age‘o albumas. Muzika, tituluojama New Age‘u dažnai turi intencijų atstovauti geresnės ateities viziją, išreiškia žavėjimąsi gerumu ir grožiu, netgi laukimą kažkokio svarbaus įvykio. New Age muzika retai susijusi su šio pasaulio bei jo gyventojų problemomis, paprastai nepolitiška. Vietoj to ji siūlo ramią geresnio pasaulio viziją. Dažnai muzika dangiška, kai pavadinimuose minimos žvaigždės arba tolimojo kosmoso tyrinėjimai. Ennio Morricone parašė pilną garso takelį filmui Marso Misija ir rodant raides girdime „All the Friends“, orkestrinio New Age stiliaus muziką. Šalia „New Age“ vardo kai kurie kompozitoriai bei klausytojai ją įvardija kaip „Space“ (kosminė) muzika. Galima šioje vietoje surasti įdomų ryšį su kitais kompozitoriais, besidominčiais kosmoso metaforomis, tačiau esančiais kontrastuojančios estetikos, tokiais kaip Karlheinz Stockhausen, Sun Ra, ir netgi Parliament/Funkadelic. Visais atvejais kosmoso minėjimas vienu ar kitu būdu susijęs su išsivadavimu. New Age muzikoje figūruojantys pavadinimai dažnai esti nušviečiantys, kadangi menininkų naudojami žodžiai bando apibrėžti tai, kaip jie mato tiesą, aprašytą keliais trumpais žodžiais. O beklausydamas muzikos žmogus turėtų suprasti idėją, slypinčią pavadinime. Pavadinimų pavyzdžiai: Vienybės Raištis, Saldžioji Laukymė, Piemenų Mėnuliai, Animus Anima.
____________________
What if you slept? And what if, in your dream, you went to heaven and there plucked a strange and beautiful flower? And what if, when you awoke, you had the flower in your hand? And what then?
At its beginings, new age music was closely related to the New Age movement of beliefs. Therefore, its contents have been constantly associated with mystical matters clearly present within the cultural movement. Today, it has become associated more with general relaxation and is taken lightly by most listeners, although a strong mystical perspective is often presented through the packaging of the music and the venues of purchase. To be specific, the mysticism present is characteristic of the 21st Century New Age movement- it draws freely from religous traditions around the world with very little deference to the clarity of the traditions' histories. This also can be applied to the music structures, instruments, and timbres. Often composers will utilize traditional instruments (or synthesized versions of them) with little relation to the musical context of their origin. For many critics, ethnomusicologists, and the like, this is the major criticism of this musical style: its vapid and potentially hegemenous appropriation of musical material and instruments.
However, the musical structures can be understood in relation to many other forms of music that are taken much more seriously. Most New Age music falls under the category of the repetitive or the static. This relates to two takes on trance music, also influenced by the music of other cultures. The Indian influenced minimalism of Terry Riley, Tony Conrad, LaMonte Young which utilized drones beginning in the Early 1960s, and also the music of Ghana (West African) derived tonal minimalism of Steve Reich. However, a more apt direct connection is with the less formal and more popularised take of Brian Eno. Also connected is the resurgence of interest in Gregorian Chant during the 1960s.
The large percentage of music described as New Age music is instrumental, and electronic, although vocal arrangements are also common. In many cases, very few acoustic instruments are used and high-quality samples are used instead. Enya, who won a Grammy for her new age music, sings in a variety of languages, including Latin, in many of her works. Medwyn Goodall, not as widely known, relies mainly on electronic keyboard effects, and includes acoustic guitar as well. Although more rock than new age in genre the 1967 successful musical Hair with its opening song "Aquarius" and the memorable line "This is the dawning of the age of Aquarius" brought the "New Age" concept to the attention of a huge world wide audience. Arguably, this music has its roots in the 1970s with the works of such free-form jazz groups recording on the ECM record label such as Oregon, the Paul Winter Group, and other pre-ambient bands; as well as ambient music performers such as Brian Eno. It is often claimed that Mike Oldfield's "Tubular Bells" was the first new age album.
Music labeled New Age often is intended to represent a vision of a better future, expresses an appreciation of goodness and beauty, even an anticipation, relevant to some event. Rarely does New Age music dwell on a problem with this world or its inhabitants and is generally apolitical; instead it offers a peaceful vision of a better world. Often the music is celestial, when the title names stars or deep space explorations. Ennio Morricone wrote the entire score for the movie Mission to Mars, and while the credits flash we hear All the Friends, New Age orchestral style. In addition to the name "New Age" some composers and listeners refer to the music as "Space Music." An interesting connection to make here is with other composers interested in metaphors of space, but with contrasting aesthetics such as Karlheinz Stockhausen, Sun Ra, and even Parliament/Funkadelic. In all cases, notions of space are related to salvation in one way or another.
The titles of New Age music are often illuminating, because the words used by the artists attempt to convey their version of truth, in a few short words. On listening to the music, one may understand the idea within the title. Examples of titles: Bond of Union, Sweet Wilderness, Shepherd Moons, Animus Anima.
Other artists and record labels related to New Age music:
Wyndam Hill Tangerine Dream
The "Concordium" utopian community in Richmond, England promoted vegatarianism in the period 1842-48. They also published two magazines - "The Heatian" and "New Age". Is it any coincidence that throughout the 1980's this style of music achieved more sales in alternative medicine shops than in music stores?
Cia taip kaip Uzkalniui duot pavertint koncervus & lasinius & pashteta ( aisku su uogiene) kur undermenshai valgo jei piggiai randa. Ar nenukentes Sahja morale?
2024 m. gruodžio 16 d. 07:29:02
Galiu surikiuoti kas yra, o ko nera music.lt kosmonautu muzikos ir world/new age
Aaberg Philip: New Age Ackerman William: New Age Aeoliah: Space Music Allen Marcus: New Age Ancient Future: World Music YRA Anderson Laurie: Anger Darol: YRA Arkenstone David: Space Music Asher James: Space Music Badarou Wally: Space Music YRA Bardens Pete: Becvar Bruce: Space Music Bedford David: Bell Teja: New Age Boswell John: New Age Braheny Kevin: Space Music Brewer Spencer: New Age Brook Michael: YRA Budd Harold: Buffett Peter: Space Music Burmer Richard: Space Music Carlos Walter: Space Music YRA Chappel Jim: New Age YRA Ciani Suzanne: Space Music Cossu Scott: New Age D'Rachael: Space Music YRA Danna Mychael: Space Music Darling David: New Age Darnell Dik: World Music Davison Peter: Space Music Deep Michael: New Age DeGrassi Alex: New Age YRA Demby Constance: Space Music YRA Deuter: World Music Doucet Suzanne: Space Music Douglas Bill: Space Music Douglas Steve: Space Jazz Eaton William: New Age Emerald Web: Space Music YRA Eno Brian: Eternal Wind: World Music Fang Forrest: World Music Fast Larry: Friesen Eugene: New Age YRA Frisell Bill: Jazz Post-modern Frohmader Peter: YRA Galas Diamanda: Gass Robert: Space Music Genest Michel: Space Music Gordon David: Space Music Gordon Steve: Space Music Gratz Wayne: New Age Halley Paul: New Age Halpern Steven: Space Music Hamel Peter Michael: Harriss Don: Space Music Hart Mickey: World Music Hassell Jon: World Music Hedges Michael: New Age Heines Danny: New Age Heldon: Higbie Barbara: New Age Hoenig Michael: Horn Paul: Space Jazz Iasos: New Age Interior: YRA Isham Mark: World Music YRA Jarre Jean-Michel: Jones Michael: New Age Kater Peter: New Age Kaur Singh: World Music Keane Brian: World Music Kelly Georgia: New Age Kindler Bob: New Age Kindler Steve: World Music King Ben Tavera: New Age YRA Kitaro: World Music Kobialka Daniel: New Age YRA QuarKronostet: Lanois Daniel: Space Music YRA Lanz David: New Age Laraaji: World Music YRA Laswell Bill: Jazz post-modern Lee Gabriel: New Age Lee Riley: World Music YRA Liebert Ottmar: New Age Lynch Ray: Space Music Mann Brian: New Age Manrig Michael: New Age Marshall Mike: Metcalf Byron: Micus Stephen: World Music Mitchell Bruce: Space Music Montreux: YRA Moraz Patrick: Space Music Nakai Carlos: World Music Nauseef Mark: Space Jazz Nightcrawlers YRA Nightnoise: O'Hearn Patrick: Space Jazz Parsons David: World Music YRA Penguin Cafe Orchestra: Perry Frank: New Age Pinhas Richard: Racy Ali Jihad: World Music Radiance: World Music YRA Rich Robert: World Music YRA Roach Steve: Space Music Roedelius: Roth Gabrielle: Space Music Roth Schawkie: New Age YRA Rowland Mike: New Age Rumbel Nancy: New Age Schoener Eberhard: Schonning Klaus: YRA Schulze Klaus: YRASerrie John: Space Music Shadowfax: New Age Shrieve Michael: Space Jazz Slepian Don: Space Music Smith Dallas: New Age Software: Space Music YRA Spheeris Chris: Space Music YRA Steamroller Mannheim: Space Music Stearns Michael: Space Music Story Liz: New Age Synchestra: Space Music Tekbilek Omar Faruk: World Music Tingstad Eric: New Age YRA Tomita Isao: Space Music Turtle Island String Quartet: New Age YRA Vangelis: Vasconcelos Nana: World Music Velez Glen: New Age YRA Vollenweider Andreas: New Age Walder Russel: New Age Wheater Tim: New Age YRA Winston George: New Age YRA Winter Paul: World Music YRA Yanni: Space Music YRA - Zamfir Gheorghie: World Music
____________________
Man sunku susivokti, kaip jiems taip lengva susivogti.
2013 m. kovo 29 d. 06:42:59
Musu saito fonotekoje suskirstymas stiliais, o butent kas yra Naujojo Amziaus muzika yra labai slidus. Pavyzdziui pasaulyje tokie atlikejai kaip Vangelis, Maikas Oldfieldas ir Jean-Michel Jarre patys nesutinka buti grupuojami i "New Age" lentynas.
Tuo tarpu populiarus ir alternatyviniai akustines instrumentines muzikos bei electro-acoustic kurejai galetu buti priskiriami neo-classical, o gal kartais ir tokiam naujai klasikinei muzikai pritaikytam kategorizavimui, kaip post-impresionizmas (pasiskolinus termina daileje).
Yra siulymas atlikejams, kurie jau yra musu bazeje (arba bus) is sio saraso priskirti mano minetas kategorijas, nei New Age/Naujojo Amziaus muzika:
Rick Wakeman / Tim Wheater /Michael Hoppe/ George Winston / Danny Wright / Simon Wynberg / Eric Tingstad su Nancy Rumbel / Tuck & Patti / Turtle Island String Quartet bei Penguin Cafe Orchestra / Secret Garden / Oystein Sevag / SKY/Shadowfax / Liz Story / Tim Story / Schonherz & Scott / Ira Stein & Russel Walder / Robin Spielberg / Budi Siebert / Paul Sauvanet / Paul Speer Davido Lanzo albumuose ir solo / Therese Schroeder-Sheker / Richard Souther / Klaus Schonning ir Kim Skovby keliuose albumuose/ /Randy Roos / Bernardo Rubaja / Shahin & Sepehr / Popol Vuh / Wim Mertens / Radhika Miller / Bruce Mitchell /Jon Mark / Paul Machlis / Brian Mann /Kim Menzer/Montreux /Paul McCandless su OrEGON visais ansamblio nariais/ Mannheim Steamroller (Chip Daviso projektas) / Peter Maunu / Billy McLaughlin/Michael Manrig / Mike Marshall ir Darol Anger ir Jeff Johnson ir Michael Dunning ir Barbara Higbie ir kaip visas NIGHTNOISE projektas ir kaip visaas MONTREUX projektas bei atskirai / David Lanz / Max Lasser / Nando Lauria / Lyle Mayes / Gabriel Lee ir Riley Lee / Eddie Jobson / Michael Jones / Michael Harrison/Danny Heines /Michael Hedges / Ralf Illenberger / Mark Isham / Jan Hammer / Paul Haslinger /Steve Hackett / In The Nursery / / Friedemann / Douglas Spotted Eagle / Eko / Dean Evenson / David Darling / Dik Darnell / Alex De Grassi /
O kitus butent toje lentynoje ir palikti, kaip new-age:
Paul Winter / Yanni / Hans Zimmer / Andreas Vollenweider / Vangelis / 2002 / Ray Lynch / Mars Lasar / Tangerine Dream / Hilary Stagg (r.i.p.)/ Chris Spheeris / Raphael / Mike Rowland / Kim Robertson / John Richardson / Giles Reaves / Karunesh / Kitaro / Bernward Koch / Kevin Kern / Peter Kater / Kevin Kendle / Osamu Kitajima / Daniel Kobialka / Steve Kujala Christopher Peacock / Anthony Phillips -Genesis gitaristas solo keliais / Mike Oldfield brolis Terry Oldfield / Zappos bosistas Patrick O'Hearn ir jo projektai, kaip Group 87 su Marku Isham'u / Raphaelis su Oceanic Tantra ir bendraautore Kutira / perkusininkas Olatunji / Diego Modena su "Ocarina", Moody Blues elektronikos specas - Patrick Moraz, Joaquin Lievano./Steven Halpern / Michael Hoppe/Brian Hughes/Don Harriss / Walter Holland / Iasos /Steve Haun / Gandalf / Robert Gass / G.E.N.E. / Nicholas ir Cheryl Gunn / David ir Diana Arkenstone / Govi / Michel Genest / Michael Gettel / Jerry Goodman / David & Steve Gordon / Wayne Gratz / Paul Greaver / Davol / John Dyson /Michael Deep / Deuter / William Ellwood/ Suzanne Doucet /John Doan / Alex De Grassi / Peter Davison / Bill Douglas /Constance Demby / Mychael ir brolis Jeff Danna / Jim Brickman /Spencer Brewer /Blonker / Pete Bardens is Camel grupes r.i.p., Jim Chappell / Craig Chaquico / Suzanne Ciani / Bruce Becvar/ Tim Clark / Tim Clement su Danna / John Boswell Scott Cossu / Coyote Oldman / Cusco / Patrick Ball / Tom Barabas
o celtic / New Age, kaip Enya seimos grupe Clannad priskirti prie Celtic Revival:
John Whelan/ Alan Stivell/ Secret Garden / Nightnoise / Loreena McKennitt / Karl Jenkins
tuo tarpu ambientalistai, kurie groja su New Age pakraipa, bet visgi yra daugiau saltesnes Ambient muzikos Apastalai, telieka prie Ambient kategorijos:
Eric Wollo /Vidna Obmana / Liquid Mind / Jay Scott Berry/Kevin Braheny/ Harold Budd /Richard Burmer/Thom Brennan /Botanica / Eric Berglund /Ron Boots /Richard Bone /Ian Boddy / Stephen Bacchus / Robert Carty / Higher Intelligence Agency / Software su Mergener & Weisser/Megabyte /Mind Over Matter/Synesthesia/Robert Schroder su Double Fantasy / Klaus Schulze su Richard Wahnfried / Popol Vuh / Johannes Schmoelling /Michael Hoenig / Michael Huygen /Biosphere /Pete Namlook /Bernd Kistenmacher /Mark Shreeve/Michael Shrieve / Paul Schutze/ Lightwave / Michael Garrison (r.i.p.) Brian Eno / Edgar Froese / Chris Franke / (Mineti gal daugiau kaip Berlin School Electronic Music kaip ir visi kiti projekto "Tangerine Dream" buve nariai), Michael Stearns ir Jonn Serrie, Gerald Markoe Ralph Lundsten, Mathias Grassow, Andrey Klimkovsky ->daugiau kaip space-music, Raison D'Etre / Robert Rich /Hans-Joachim Roedelius /Moebius su Connie Plank/ Future Sound Of London ir Global Communication - Tom Middleton projektas su ambientiniais vyr/mot choriniais balsais, /Jeff Greinke/ Eat Static/ Ozric Tentacles.
Kiltu klausimas del azijietisko ar su lotynoamerikietiskos bei indenu/afrikieciu/aborigenu muzikos priemaisomis grojamo New Age/World music. Galeciau pasiulyti tam stiliui atlikejo Brian Eno isgalvota termina apibudinimui: Fourth World Music
Isgalvoto stiliaus atstovai, butent 4-ojo pasaulio ar imaginary folk:
Andreas Vollenweider / VAS su Azam Ali / Glen Velez / TUU / Turtle Island String Quartet bei Penguin Cafe Orchestra/ Jai Uttal / Glen Velez / Trance Mission / Suso Saiz su Jorge Reyes ir Steve Roachu sudarantys trijul3 Suspended Memories / Sounds From the Ground /Solitaire/ Joanne Shenandoah / Neal Schon / Ottmar Liebert ir Jesse Cook/Sergio Lara and Joe Reyes / Gipsy Kings / Rapoon / Steve Roach / Gabrielle Roth/Dino Pacifici / David Parsons / Sanford Ponder / O Yuki Conjugate / Roberto Carlos Nakai su William Eaton / Kenneth Newby / David Michael / Stephen Micus/ Mo Boma / Meredith Monk/ Muslimgauze / ORB projekto darbai ir Lights In A Fat City ar net Loop Guru / SeeFeel / Georgia Kelly / Brian Keane & Omar Faruk Tekbilek / Jolly Kunjappu / Ron Korb / Al Gromer Khan / Stephen Kent / Bob Kindler , Steve Kindler su Teja Bell / Ben Tavera King / Zakir Hussain/ Lucia Hwong / Inkuyo / Mickey Hart ir Planet Drum gildija/ /Paul Horn/David Hykes /Heavenly Music Corporation / Jon Hassell / Himekami /Robert Julian Horky / Peter Michael Hamel / Diamanda Galas/ Delerium /Deep Forest / Enigma / Intermix / Peter Gabriel / Banco De Gaia
Tai toooks mano iiilgas _trigrasis_ nors kartais beveik visa Naujaji Amziu galuima butu "suversti" jazz, klasikai, avantgardo lentynoms. Taciau jau tada butu nelabai sazininga zmoniu, kl;ausanciu minetus stilius, atzvilgiu. Tai tiek.
____________________
'Aš tau atleidžiu' gali pasakyti tik tas, kas gali pasakyti 'Aš tave myliu' (Paolo Coelho - Alchemikas)
2006 m. rugsėjo 25 d. 01:21:57
Sergei Kozlovskis iš Baltarusijos labai vertina ir mėgsta GANDALFą.Dažnai Kozlofskį skaitau, gaila, kad ne originalo kalba, nes vertimas... lėkštas.
https://www.gopherp.com/sergemmm.htm
____________________
Man sunku susivokti, kaip jiems taip lengva susivogti.
2006 m. rugsėjo 15 d. 22:28:15
____________________
The Riddle Wants To Be...
2006 m. balandžio 14 d. 22:35:14
Manau geriausiai atstovauja Enigma.. Gal Silentist noretum koki referata ar dar ka parsyt uz mane ?
____________________
Man sunku susivokti, kaip jiems taip lengva susivogti.
2006 m. balandžio 13 d. 16:06:23
2005 m. balandžio 30 d. 08:59:08
____________________
I am the unmaker... I bring death to the beautiful dawn.
2005 m. vasario 16 d. 16:36:31
Na o aš pabandysiu išversti, nes visai susidomėjau: Savo istorijos pradžioje New Age muzika buvo glaudžiai susijusi su New Age religiniu judėjimu. Tad jos turinys dažnai buvo siejamas su mistiniais dalykais, akivaizdžiai pateikiamais pačiame kultūriniame judėjime. Šiais laikais tai tapo labiau siejama su įprastu atsipalaidavimu, ir dauguma klausytojų priima tai neapsunkindami savęs, tačiau dažnai esama stiprios sąsajos su mistika, kuri ryški tos muzikos pakuotėse ir vartotojų susibūrimo vietose. Konkrečiai kalbant, pateikiamas misticizmas charakteringas 21-ojo amžiaus New Age judėjimui – jis laisvai perimamas iš viso pasaulio religinių tradicijų menkai gerbiant švarią tų tradicijų istoriją. Tą patį galima pasakyti ir apie muzikos struktūruotes, instrumentus bei tembrus. Dažnai kompozitoriai utilizuoja tradicinius instrumentus (arba jų pakaitalus esančius sintezatoriuje) labai tolimai susiedami su instrumentų kilmės kontekstu. Didelę dalį kritikų, etnomuzikos tyrėjų ir kitų panašių žinovų vienijanti nuomonė, kad didžiausias šio muzikos stiliaus trūkumas – tai jo lėkšta ir potencialiai hegemoniška muzikinės medžiagos bei instrumentų asignacija. Vis dėlto, muzikinės struktūros gali būti suprastos remiantis daugeliu kitų muzikos formų, kurios yra priimamos ganėtinai rimčiau. Didžioji dauguma New Age muzikos patenka į pasikartojamumo arba statiškumo kategoriją. Tai rodo kad ir du bandymai transo muzikoje, taip pat įtakotoje kitų kultūrų muzikos: Indų įtakoto minimalizmo atlikėjų Terry Riley, Tony Conrad, LaMonte Young, kurie utilizavo gaudesius pradedant 1960-aisiais ir dar Steve Reich‘o iš Ganos (Vakarų Afrikos) pasiskolinto tonalinio minimalizmo. Vis dėlto, labiau tinkanti ir tiesioginė sąsaja yra su mažiau formaliu ir daugiau išpopuliarintu Brian‘o Eno bandymu. Taip pat su tuo susietas yra ir susidomėjimo vienuolišku choralu atgimimas 1960-ųjų dekadoje. Didelė procentinė dalis New Age‘u vadinamos muzikos yra instrumentinė, elektroninė, tačiau taip pat dažni atvejai – vokalinės aranžuotės. Daugeliu atvejų labai mažai naudojama akustinių instrumentų, o vietoj to – aukštos kokybės sampl‘ų. Enya, kuri yra laimėjusi Grammy už savo New Age muziką, dainuoja įvairiomis kalbomis, kartu ir Lotynų, daugelyje savo kūrinių. Medwyn Goodall, kuris nėra taip pat plačiai žinomas kaip ji, labiausiai remiasi elektroninių klavišinių instrumentų efektais ir taipogi naudoja akustinę gitarą. Savo žanru visgi labiau priklausantis rokui nei New Age‘ui 1967-ųjų sėkmingasis miuziklas „Plaukai“ su savo įžanginiu kūriniu „Aquarius“ („Vandenio ženklas“) ir įsimintinomis eilutėmis „Štai aušta Vandenio ženklo amžius“ įnešė „New Age‘o“ sąvoką lydint plačios pasaulyje klausytojų auditorijos susidomėjimui. Ginčytina, tačiau ši muzika turi savo šaknis 1970-aisiais, kai pasirodė darbai tokių laisvos formos džiazo grupių (iš ECM leidybinės kompanijos) kaip Oregon, Paul Winter Group, kitų pre-ambientinių grupių; taip pat ir ambiento muzikos atlikėjų – tokių kaip Brian Eno. Dažnai teigiama, kad Mike Olfield „Tubular Bells“ buvo pirmasis New Age‘o albumas. Muzika, tituluojama New Age‘u dažnai turi intencijų atstovauti geresnės ateities viziją, išreiškia žavėjimąsi gerumu ir grožiu, netgi laukimą kažkokio svarbaus įvykio. New Age muzika retai susijusi su šio pasaulio bei jo gyventojų problemomis, paprastai nepolitiška. Vietoj to ji siūlo ramią geresnio pasaulio viziją. Dažnai muzika dangiška, kai pavadinimuose minimos žvaigždės arba tolimojo kosmoso tyrinėjimai. Ennio Morricone parašė pilną garso takelį filmui Marso Misija ir rodant raides girdime „All the Friends“, orkestrinio New Age stiliaus muziką. Šalia „New Age“ vardo kai kurie kompozitoriai bei klausytojai ją įvardija kaip „Space“ (kosminė) muzika. Galima šioje vietoje surasti įdomų ryšį su kitais kompozitoriais, besidominčiais kosmoso metaforomis, tačiau esančiais kontrastuojančios estetikos, tokiais kaip Karlheinz Stockhausen, Sun Ra, ir netgi Parliament/Funkadelic. Visais atvejais kosmoso minėjimas vienu ar kitu būdu susijęs su išsivadavimu. New Age muzikoje figūruojantys pavadinimai dažnai esti nušviečiantys, kadangi menininkų naudojami žodžiai bando apibrėžti tai, kaip jie mato tiesą, aprašytą keliais trumpais žodžiais. O beklausydamas muzikos žmogus turėtų suprasti idėją, slypinčią pavadinime. Pavadinimų pavyzdžiai: Vienybės Raištis, Saldžioji Laukymė, Piemenų Mėnuliai, Animus Anima.
https://www.newagemusicworld.com
____________________
Man sunku susivokti, kaip jiems taip lengva susivogti.
2005 m. vasario 14 d. 13:02:45
2005 m. vasario 8 d. 19:52:37
____________________
What if you slept? And what if, in your dream, you went to heaven and there plucked a strange and beautiful flower? And what if, when you awoke, you had the flower in your hand? And what then?
2004 m. lapkričio 18 d. 16:32:02
At its beginings, new age music was closely related to the New Age movement of beliefs. Therefore, its contents have been constantly associated with mystical matters clearly present within the cultural movement. Today, it has become associated more with general relaxation and is taken lightly by most listeners, although a strong mystical perspective is often presented through the packaging of the music and the venues of purchase. To be specific, the mysticism present is characteristic of the 21st Century New Age movement- it draws freely from religous traditions around the world with very little deference to the clarity of the traditions' histories. This also can be applied to the music structures, instruments, and timbres. Often composers will utilize traditional instruments (or synthesized versions of them) with little relation to the musical context of their origin. For many critics, ethnomusicologists, and the like, this is the major criticism of this musical style: its vapid and potentially hegemenous appropriation of musical material and instruments.
However, the musical structures can be understood in relation to many other forms of music that are taken much more seriously. Most New Age music falls under the category of the repetitive or the static. This relates to two takes on trance music, also influenced by the music of other cultures. The Indian influenced minimalism of Terry Riley, Tony Conrad, LaMonte Young which utilized drones beginning in the Early 1960s, and also the music of Ghana (West African) derived tonal minimalism of Steve Reich. However, a more apt direct connection is with the less formal and more popularised take of Brian Eno. Also connected is the resurgence of interest in Gregorian Chant during the 1960s.
The large percentage of music described as New Age music is instrumental, and electronic, although vocal arrangements are also common. In many cases, very few acoustic instruments are used and high-quality samples are used instead. Enya, who won a Grammy for her new age music, sings in a variety of languages, including Latin, in many of her works. Medwyn Goodall, not as widely known, relies mainly on electronic keyboard effects, and includes acoustic guitar as well. Although more rock than new age in genre the 1967 successful musical Hair with its opening song "Aquarius" and the memorable line "This is the dawning of the age of Aquarius" brought the "New Age" concept to the attention of a huge world wide audience. Arguably, this music has its roots in the 1970s with the works of such free-form jazz groups recording on the ECM record label such as Oregon, the Paul Winter Group, and other pre-ambient bands; as well as ambient music performers such as Brian Eno. It is often claimed that Mike Oldfield's "Tubular Bells" was the first new age album.
Music labeled New Age often is intended to represent a vision of a better future, expresses an appreciation of goodness and beauty, even an anticipation, relevant to some event. Rarely does New Age music dwell on a problem with this world or its inhabitants and is generally apolitical; instead it offers a peaceful vision of a better world. Often the music is celestial, when the title names stars or deep space explorations. Ennio Morricone wrote the entire score for the movie Mission to Mars, and while the credits flash we hear All the Friends, New Age orchestral style. In addition to the name "New Age" some composers and listeners refer to the music as "Space Music." An interesting connection to make here is with other composers interested in metaphors of space, but with contrasting aesthetics such as Karlheinz Stockhausen, Sun Ra, and even Parliament/Funkadelic. In all cases, notions of space are related to salvation in one way or another.
The titles of New Age music are often illuminating, because the words used by the artists attempt to convey their version of truth, in a few short words. On listening to the music, one may understand the idea within the title. Examples of titles: Bond of Union, Sweet Wilderness, Shepherd Moons, Animus Anima.
Other artists and record labels related to New Age music:
Wyndam Hill Tangerine Dream
The "Concordium" utopian community in Richmond, England promoted vegatarianism in the period 1842-48. They also published two magazines - "The Heatian" and "New Age". Is it any coincidence that throughout the 1980's this style of music achieved more sales in alternative medicine shops than in music stores?
2004 m. lapkričio 15 d. 22:39:20
____________________
www.jukebox.lt
2004 m. lapkričio 15 d. 22:29:25
kas nors papasakokti ka nors
beeee....