geriau reiktu klausti kas yra bedarbis istorikas ir bedarbis menininkas :) tada ir atsiskleidzia visa sio klausimo esme. Ta prasme ar zmogus to ismokes istorijos ir meno gali imti ir nuverteti? Ar jam privalu buti tarnautoju valstybineje istaigoje kad jo zinios butu vertos ivertinimo?
Įspūdinga. Neturiu dainų grojaraštyje, nes mane visiškai tenkina Spotify suteikiamos galimybės. Jei įdomu, šiuo metu klausau Sigur Ros, prieš tai klausiau The Moody Blues, Emerson, Lake and Palmer, o pastaruoju metu dažniausiai Ulver ir Current 93. "labai panasu kad vyksta globaline zmoniu protu manipuliacija, ir ar marksistinis mokslo modelis labai jau kuo skiriasi "nuo vakarietiskos" technokratijos, marshui grojant Jungtinems Valstijoms, propogandos." Kažkur girdėta, skaityta. Ar tik ne tautinikų "manifestų" feisbuke skaitėte? O žemę parduot ar neparduot? O už "serą" dėkoju. Jūsų įvertinimas man itin svarbus. Stripped, šauniai išdėstėt, tik drįsčiau paprieštarauti vienu punktu. Istorijos mokslas, kaip akademinė disciplina, yra palyginus labai nesenas dalykas, galutinai susiformavęs XIXa. pirmoje pusėje. Ir, jei gerai pamenu, pradinis istorijos rašymo būdas buvo istorizmas - (galiu klysti) tai buvo būtent ta buhalterija. Vėliau tobulėjo ir struktūros, aktualumo prasme iki šiol tobulėja. Lyginant pradinius istorinius darbus su jau modernesniu Normanu Daviesu matomas akivaizdus skirtumas. Bet čia gal ne visai aš į temą.
Įspūdinga. Neturiu dainų grojaraštyje, nes mane visiškai tenkina Spotify suteikiamos galimybės. Jei įdomu, šiuo metu klausau Sigur Ros, prieš tai klausiau The Moody Blues, Emerson, Lake and Palmer, o pastaruoju metu dažniausiai Ulver ir Current 93. "labai panasu kad vyksta globaline zmoniu protu manipuliacija, ir ar marksistinis mokslo modelis labai jau kuo skiriasi "nuo vakarietiskos" technokratijos, marshui grojant Jungtinems Valstijoms, propogandos." Kažkur girdėta, skaityta. Ar tik ne tautinikų "manifestų" feisbuke skaitėte? O žemę parduot ar neparduot? O už "serą" dėkoju. Jūsų įvertinimas man itin svarbus. Stripped, šauniai išdėstėt, tik drįsčiau paprieštarauti vienu punktu. Istorijos mokslas, kaip akademinė disciplina, yra palyginus labai nesenas dalykas, galutinai susiformavęs XIXa. pirmoje pusėje. Ir, jei gerai pamenu, pradinis istorijos rašymo būdas buvo istorizmas - (galiu klysti) tai buvo būtent ta buhalterija. Vėliau tobulėjo ir struktūros, aktualumo prasme iki šiol tobulėja. Lyginant pradinius istorinius darbus su jau modernesniu Normanu Daviesu matomas akivaizdus skirtumas. Bet čia gal ne visai aš į temą.
Tai nėra ką aiškint. Jūsų paviršutiniškumas nesuderinamas su jūsų primetama arogancija ir nosies kišimu visur, rašant nesąmones. Jeigu bent kiek domėtumėtės istorija, o ne gūglo veikimu, tai ir ankstesniame poste nebūtumėt vietoj Einšteino parašiusios nesąmonės (ar ... "fikcijos"?). Jeigu žinotumėt, kas yra metraštis, tai gal ir Pelevinas ne tokiu pasirodytu. Galėčiau pratęsti, bet ar verta? Ar jūsų susikurtas pasaulėlis priims kažką, kas išlenda iš penkių žodžių komentaro rėmo? Nemanau. Ar kada pagalvojote, kodėl sveikinamasi dešine ranka? Čia irgi istorija. Turbūt nekasdieniška, ar ne?
Taigi ponas, ir pats nesate labai kuklus personažas bei tikrai nestokojate arogancijos. Šita nuomonė primena Graužinienės pasisakymus, a la žinau, bet nesakysiu. Kalbėjimas abstrakcijomis nieko neišsprendžia. O ir prikaišiojimas diskutuojančiam asmeniui dėl visai kitko išvis netoleruotinas poelgis. Ne, šitas jūsų pasisakymas neatskleidžia pavyzdinio komentaro. Blogoji pusė išlenda, kaip geizeris ištrykšta.
Geros diskusijos esmė - ginčas. Sulyginimas su Graužiniene? Atėjau čia tikrai ne draugų ieškoti. Mėgstu geras, argumentuotas diskusijas, o beskaitant kai kurių veikėjų pasisakymus, tai iškyla klausimas, kad tam žmogui svarbu surinkti reitingo taškų. Pavyzdinio komentaro parašyti taip nesiekiau, bet kai kelias dienas iš eilės tikėdamasis čia rasti kažką naudingo matau tik siekimą būti forumo viršuje, tai išlenda ir blogosios savybės. Atsiprašau.
Pasisakymui apie faktus galiu atsakyti - klystate. Faktas nėra ir niekada nebus istorijos esmė. Istorija yra viena didelė diskusija, kurioje vyrauja nesuvokiamus krūvos skirtumų, o ne paviršutiniškas plaukimas per datas. Argumento, kodėl istorija yra fikcija, taip pat pasigedau. Gal gerbiamasis/gerbiamoji Isa ryšis pasisakyti?
o, seras tva, cia. zmogus kuris lankosi music.lt (berods erdve apie muzika ir kt) ir neturi ne vienos dainos grojarasti, hmm, idomu kodel cia...
pabandysiu pa(si)aiskint, nors kodel tureciau nes matau all you really need is a good Schwartz,,,
fikcija todel, kad istorija yra nuolat rasoma ir perrasinejama, ir kas yra faktas ir tiesa kelia man dideles abejones, labai panasu kad vyksta globaline zmoniu protu manipuliacija, ir ar marksistinis mokslo modelis labai jau kuo skiriasi "nuo vakarietiskos" technokratijos, marshui grojant Jungtinems Valstijoms, propogandos.
Istorijos niekas nerašo ir neperrašo. Toks veiksmas neegzistuoja ir negali egzistuotii. Tam tikros istorinės pasekmės suvokimas gali būti interpretuojamas skirtingai, bet dėl to pats istorinis faktas niekuo nesikeičia.
Įspūdinga. Neturiu dainų grojaraštyje, nes mane visiškai tenkina Spotify suteikiamos galimybės. Jei įdomu, šiuo metu klausau Sigur Ros, prieš tai klausiau The Moody Blues, Emerson, Lake and Palmer, o pastaruoju metu dažniausiai Ulver ir Current 93. "labai panasu kad vyksta globaline zmoniu protu manipuliacija, ir ar marksistinis mokslo modelis labai jau kuo skiriasi "nuo vakarietiskos" technokratijos, marshui grojant Jungtinems Valstijoms, propogandos." Kažkur girdėta, skaityta. Ar tik ne tautinikų "manifestų" feisbuke skaitėte? O žemę parduot ar neparduot? O už "serą" dėkoju. Jūsų įvertinimas man itin svarbus. Stripped, šauniai išdėstėt, tik drįsčiau paprieštarauti vienu punktu. Istorijos mokslas, kaip akademinė disciplina, yra palyginus labai nesenas dalykas, galutinai susiformavęs XIXa. pirmoje pusėje. Ir, jei gerai pamenu, pradinis istorijos rašymo būdas buvo istorizmas - (galiu klysti) tai buvo būtent ta buhalterija. Vėliau tobulėjo ir struktūros, aktualumo prasme iki šiol tobulėja. Lyginant pradinius istorinius darbus su jau modernesniu Normanu Daviesu matomas akivaizdus skirtumas. Bet čia gal ne visai aš į temą.
Įspūdinga. Neturiu dainų grojaraštyje, nes mane visiškai tenkina Spotify suteikiamos galimybės. Jei įdomu, šiuo metu klausau Sigur Ros, prieš tai klausiau The Moody Blues, Emerson, Lake and Palmer, o pastaruoju metu dažniausiai Ulver ir Current 93. "labai panasu kad vyksta globaline zmoniu protu manipuliacija, ir ar marksistinis mokslo modelis labai jau kuo skiriasi "nuo vakarietiskos" technokratijos, marshui grojant Jungtinems Valstijoms, propogandos." Kažkur girdėta, skaityta. Ar tik ne tautinikų "manifestų" feisbuke skaitėte? O žemę parduot ar neparduot? O už "serą" dėkoju. Jūsų įvertinimas man itin svarbus. Stripped, šauniai išdėstėt, tik drįsčiau paprieštarauti vienu punktu. Istorijos mokslas, kaip akademinė disciplina, yra palyginus labai nesenas dalykas, galutinai susiformavęs XIXa. pirmoje pusėje. Ir, jei gerai pamenu, pradinis istorijos rašymo būdas buvo istorizmas - (galiu klysti) tai buvo būtent ta buhalterija. Vėliau tobulėjo ir struktūros, aktualumo prasme iki šiol tobulėja. Lyginant pradinius istorinius darbus su jau modernesniu Normanu Daviesu matomas akivaizdus skirtumas. Bet čia gal ne visai aš į temą.
wow koks eruditas, daug informacijos ir kas is to? liudna
Tai nėra ką aiškint. Jūsų paviršutiniškumas nesuderinamas su jūsų primetama arogancija ir nosies kišimu visur, rašant nesąmones. Jeigu bent kiek domėtumėtės istorija, o ne gūglo veikimu, tai ir ankstesniame poste nebūtumėt vietoj Einšteino parašiusios nesąmonės (ar ... "fikcijos"?). Jeigu žinotumėt, kas yra metraštis, tai gal ir Pelevinas ne tokiu pasirodytu. Galėčiau pratęsti, bet ar verta? Ar jūsų susikurtas pasaulėlis priims kažką, kas išlenda iš penkių žodžių komentaro rėmo? Nemanau. Ar kada pagalvojote, kodėl sveikinamasi dešine ranka? Čia irgi istorija. Turbūt nekasdieniška, ar ne?
Taigi ponas, ir pats nesate labai kuklus personažas bei tikrai nestokojate arogancijos. Šita nuomonė primena Graužinienės pasisakymus, a la žinau, bet nesakysiu. Kalbėjimas abstrakcijomis nieko neišsprendžia. O ir prikaišiojimas diskutuojančiam asmeniui dėl visai kitko išvis netoleruotinas poelgis. Ne, šitas jūsų pasisakymas neatskleidžia pavyzdinio komentaro. Blogoji pusė išlenda, kaip geizeris ištrykšta.
Geros diskusijos esmė - ginčas. Sulyginimas su Graužiniene? Atėjau čia tikrai ne draugų ieškoti. Mėgstu geras, argumentuotas diskusijas, o beskaitant kai kurių veikėjų pasisakymus, tai iškyla klausimas, kad tam žmogui svarbu surinkti reitingo taškų. Pavyzdinio komentaro parašyti taip nesiekiau, bet kai kelias dienas iš eilės tikėdamasis čia rasti kažką naudingo matau tik siekimą būti forumo viršuje, tai išlenda ir blogosios savybės. Atsiprašau.
Pasisakymui apie faktus galiu atsakyti - klystate. Faktas nėra ir niekada nebus istorijos esmė. Istorija yra viena didelė diskusija, kurioje vyrauja nesuvokiamus krūvos skirtumų, o ne paviršutiniškas plaukimas per datas. Argumento, kodėl istorija yra fikcija, taip pat pasigedau. Gal gerbiamasis/gerbiamoji Isa ryšis pasisakyti?
o, seras tva, cia. zmogus kuris lankosi music.lt (berods erdve apie muzika ir kt) ir neturi ne vienos dainos grojarasti, hmm, idomu kodel cia...
pabandysiu pa(si)aiskint, nors kodel tureciau nes matau all you really need is a good Schwartz,,,
fikcija todel, kad istorija yra nuolat rasoma ir perrasinejama, ir kas yra faktas ir tiesa kelia man dideles abejones, labai panasu kad vyksta globaline zmoniu protu manipuliacija, ir ar marksistinis mokslo modelis labai jau kuo skiriasi "nuo vakarietiskos" technokratijos, marshui grojant Jungtinems Valstijoms, propogandos.
Istorijos niekas nerašo ir neperrašo. Toks veiksmas neegzistuoja ir negali egzistuotii. Tam tikros istorinės pasekmės suvokimas gali būti interpretuojamas skirtingai, bet dėl to pats istorinis faktas niekuo nesikeičia.
Įspūdinga. Neturiu dainų grojaraštyje, nes mane visiškai tenkina Spotify suteikiamos galimybės. Jei įdomu, šiuo metu klausau Sigur Ros, prieš tai klausiau The Moody Blues, Emerson, Lake and Palmer, o pastaruoju metu dažniausiai Ulver ir Current 93. "labai panasu kad vyksta globaline zmoniu protu manipuliacija, ir ar marksistinis mokslo modelis labai jau kuo skiriasi "nuo vakarietiskos" technokratijos, marshui grojant Jungtinems Valstijoms, propogandos." Kažkur girdėta, skaityta. Ar tik ne tautinikų "manifestų" feisbuke skaitėte? O žemę parduot ar neparduot? O už "serą" dėkoju. Jūsų įvertinimas man itin svarbus. Stripped, šauniai išdėstėt, tik drįsčiau paprieštarauti vienu punktu. Istorijos mokslas, kaip akademinė disciplina, yra palyginus labai nesenas dalykas, galutinai susiformavęs XIXa. pirmoje pusėje. Ir, jei gerai pamenu, pradinis istorijos rašymo būdas buvo istorizmas - (galiu klysti) tai buvo būtent ta buhalterija. Vėliau tobulėjo ir struktūros, aktualumo prasme iki šiol tobulėja. Lyginant pradinius istorinius darbus su jau modernesniu Normanu Daviesu matomas akivaizdus skirtumas. Bet čia gal ne visai aš į temą.
Galbūt tokį banalų požiūrį jums suformavo nuobodžios istorijos pamokos mokykloje. Galbūt, aš tik spėju...
Faktų ar ne faktų žinojimas yra visiškas niekas. Visa esmė yra tų faktų ar ne faktų analizavime ir jų pasekmių suvokime. Tik tokiu būdu žmogus iš primityvaus primato tapo žmogumi, kaip mes jį suvokiame šiandien. Tik analizuodamas praeities į įvykius ir remdamasis tomis išvadomis, žmogus pradėjo kurti civilizaciją ir dėti pirmus pamatus į mokslą (bendrają prasme). Visas šiuolaikinis, modernusis pasaulis yra rezultatas to suvokimo . Jei netoks suvokimas, šiandien mes nebūtume žmonėmis. Būtume kaip gyvuliai. Tuo ir skiriamės tarp jų.
Istorijos suvokimas yra pradinis pamatas mokslo vystymesi, todėl šiandien tai ir yra viena seniausių ir svarbiausių disciplinų moksle.
Aš nesu istorikas, dėl to nekalbu jų formuluotėmis, o atsižvelgiant į šitą absurdišką situaciją aiškinu paprastai, kaip vaikams.
nuostabus modernusis pasaulis, valio technokratijai! nenoriu gincytis nes matau poziuriai is esme skiriasi, nes jus manot kad zmogus-gyvulys tampa zmogum-zmogum, as manau atvirksciai, nors zmonija progresuoja technologiniu isradimu srityje, dvasiniu (toks banalus zodis) lygiu degraduoja.
Taip ir jaučiau - jūsų retorika kaip vaiko. pasirodo, buvau teisus.
Iš esmės tokiu argumentavimu, jūs ginčijate savo paties egzistavimą.
Tai nėra ką aiškint. Jūsų paviršutiniškumas nesuderinamas su jūsų primetama arogancija ir nosies kišimu visur, rašant nesąmones. Jeigu bent kiek domėtumėtės istorija, o ne gūglo veikimu, tai ir ankstesniame poste nebūtumėt vietoj Einšteino parašiusios nesąmonės (ar ... "fikcijos"?). Jeigu žinotumėt, kas yra metraštis, tai gal ir Pelevinas ne tokiu pasirodytu. Galėčiau pratęsti, bet ar verta? Ar jūsų susikurtas pasaulėlis priims kažką, kas išlenda iš penkių žodžių komentaro rėmo? Nemanau. Ar kada pagalvojote, kodėl sveikinamasi dešine ranka? Čia irgi istorija. Turbūt nekasdieniška, ar ne?
Taigi ponas, ir pats nesate labai kuklus personažas bei tikrai nestokojate arogancijos. Šita nuomonė primena Graužinienės pasisakymus, a la žinau, bet nesakysiu. Kalbėjimas abstrakcijomis nieko neišsprendžia. O ir prikaišiojimas diskutuojančiam asmeniui dėl visai kitko išvis netoleruotinas poelgis. Ne, šitas jūsų pasisakymas neatskleidžia pavyzdinio komentaro. Blogoji pusė išlenda, kaip geizeris ištrykšta.
Geros diskusijos esmė - ginčas. Sulyginimas su Graužiniene? Atėjau čia tikrai ne draugų ieškoti. Mėgstu geras, argumentuotas diskusijas, o beskaitant kai kurių veikėjų pasisakymus, tai iškyla klausimas, kad tam žmogui svarbu surinkti reitingo taškų. Pavyzdinio komentaro parašyti taip nesiekiau, bet kai kelias dienas iš eilės tikėdamasis čia rasti kažką naudingo matau tik siekimą būti forumo viršuje, tai išlenda ir blogosios savybės. Atsiprašau.
Pasisakymui apie faktus galiu atsakyti - klystate. Faktas nėra ir niekada nebus istorijos esmė. Istorija yra viena didelė diskusija, kurioje vyrauja nesuvokiamus krūvos skirtumų, o ne paviršutiniškas plaukimas per datas. Argumento, kodėl istorija yra fikcija, taip pat pasigedau. Gal gerbiamasis/gerbiamoji Isa ryšis pasisakyti?
o, seras tva, cia. zmogus kuris lankosi music.lt (berods erdve apie muzika ir kt) ir neturi ne vienos dainos grojarasti, hmm, idomu kodel cia...
pabandysiu pa(si)aiskint, nors kodel tureciau nes matau all you really need is a good Schwartz,,,
fikcija todel, kad istorija yra nuolat rasoma ir perrasinejama, ir kas yra faktas ir tiesa kelia man dideles abejones, labai panasu kad vyksta globaline zmoniu protu manipuliacija, ir ar marksistinis mokslo modelis labai jau kuo skiriasi "nuo vakarietiskos" technokratijos, marshui grojant Jungtinems Valstijoms, propogandos.
Istorijos niekas nerašo ir neperrašo. Toks veiksmas neegzistuoja ir negali egzistuotii. Tam tikros istorinės pasekmės suvokimas gali būti interpretuojamas skirtingai, bet dėl to pats istorinis faktas niekuo nesikeičia.
kodel negali? suvokimas tai rezultatas, kaip del priezasciu interpretacijos? atsiranda spekuliacijos ir daug tiesu, patogi terpe manipuliuoti
Galbūt tokį banalų požiūrį jums suformavo nuobodžios istorijos pamokos mokykloje. Galbūt, aš tik spėju...
Faktų ar ne faktų žinojimas yra visiškas niekas. Visa esmė yra tų faktų ar ne faktų analizavime ir jų pasekmių suvokime. Tik tokiu būdu žmogus iš primityvaus primato tapo žmogumi, kaip mes jį suvokiame šiandien. Tik analizuodamas praeities į įvykius ir remdamasis tomis išvadomis, žmogus pradėjo kurti civilizaciją ir dėti pirmus pamatus į mokslą (bendrają prasme). Visas šiuolaikinis, modernusis pasaulis yra rezultatas to suvokimo . Jei netoks suvokimas, šiandien mes nebūtume žmonėmis. Būtume kaip gyvuliai. Tuo ir skiriamės tarp jų.
Istorijos suvokimas yra pradinis pamatas mokslo vystymesi, todėl šiandien tai ir yra viena seniausių ir svarbiausių disciplinų moksle.
Aš nesu istorikas, dėl to nekalbu jų formuluotėmis, o atsižvelgiant į šitą absurdišką situaciją aiškinu paprastai, kaip vaikams.
nuostabus modernusis pasaulis, valio technokratijai! nenoriu gincytis nes matau poziuriai is esme skiriasi, nes jus manot kad zmogus-gyvulys tampa zmogum-zmogum, as manau atvirksciai, nors zmonija progresuoja technologiniu isradimu srityje, dvasiniu (toks banalus zodis) lygiu degraduoja.
Tai nėra ką aiškint. Jūsų paviršutiniškumas nesuderinamas su jūsų primetama arogancija ir nosies kišimu visur, rašant nesąmones. Jeigu bent kiek domėtumėtės istorija, o ne gūglo veikimu, tai ir ankstesniame poste nebūtumėt vietoj Einšteino parašiusios nesąmonės (ar ... "fikcijos"?). Jeigu žinotumėt, kas yra metraštis, tai gal ir Pelevinas ne tokiu pasirodytu. Galėčiau pratęsti, bet ar verta? Ar jūsų susikurtas pasaulėlis priims kažką, kas išlenda iš penkių žodžių komentaro rėmo? Nemanau. Ar kada pagalvojote, kodėl sveikinamasi dešine ranka? Čia irgi istorija. Turbūt nekasdieniška, ar ne?
Taigi ponas, ir pats nesate labai kuklus personažas bei tikrai nestokojate arogancijos. Šita nuomonė primena Graužinienės pasisakymus, a la žinau, bet nesakysiu. Kalbėjimas abstrakcijomis nieko neišsprendžia. O ir prikaišiojimas diskutuojančiam asmeniui dėl visai kitko išvis netoleruotinas poelgis. Ne, šitas jūsų pasisakymas neatskleidžia pavyzdinio komentaro. Blogoji pusė išlenda, kaip geizeris ištrykšta.
Geros diskusijos esmė - ginčas. Sulyginimas su Graužiniene? Atėjau čia tikrai ne draugų ieškoti. Mėgstu geras, argumentuotas diskusijas, o beskaitant kai kurių veikėjų pasisakymus, tai iškyla klausimas, kad tam žmogui svarbu surinkti reitingo taškų. Pavyzdinio komentaro parašyti taip nesiekiau, bet kai kelias dienas iš eilės tikėdamasis čia rasti kažką naudingo matau tik siekimą būti forumo viršuje, tai išlenda ir blogosios savybės. Atsiprašau.
Pasisakymui apie faktus galiu atsakyti - klystate. Faktas nėra ir niekada nebus istorijos esmė. Istorija yra viena didelė diskusija, kurioje vyrauja nesuvokiamus krūvos skirtumų, o ne paviršutiniškas plaukimas per datas. Argumento, kodėl istorija yra fikcija, taip pat pasigedau. Gal gerbiamasis/gerbiamoji Isa ryšis pasisakyti?
o, seras tva, cia. zmogus kuris lankosi music.lt (berods erdve apie muzika ir kt) ir neturi ne vienos dainos grojarasti, hmm, idomu kodel cia...
pabandysiu pa(si)aiskint, nors kodel tureciau nes matau all you really need is a good Schwartz,,,
fikcija todel, kad istorija yra nuolat rasoma ir perrasinejama, ir kas yra faktas ir tiesa kelia man dideles abejones, labai panasu kad vyksta globaline zmoniu protu manipuliacija, ir ar marksistinis mokslo modelis labai jau kuo skiriasi "nuo vakarietiskos" technokratijos, marshui grojant Jungtinems Valstijoms, propogandos.
Istorijos niekas nerašo ir neperrašo. Toks veiksmas neegzistuoja ir negali egzistuotii. Tam tikros istorinės pasekmės suvokimas gali būti interpretuojamas skirtingai, bet dėl to pats istorinis faktas niekuo nesikeičia.
Tai nėra ką aiškint. Jūsų paviršutiniškumas nesuderinamas su jūsų primetama arogancija ir nosies kišimu visur, rašant nesąmones. Jeigu bent kiek domėtumėtės istorija, o ne gūglo veikimu, tai ir ankstesniame poste nebūtumėt vietoj Einšteino parašiusios nesąmonės (ar ... "fikcijos"?). Jeigu žinotumėt, kas yra metraštis, tai gal ir Pelevinas ne tokiu pasirodytu. Galėčiau pratęsti, bet ar verta? Ar jūsų susikurtas pasaulėlis priims kažką, kas išlenda iš penkių žodžių komentaro rėmo? Nemanau. Ar kada pagalvojote, kodėl sveikinamasi dešine ranka? Čia irgi istorija. Turbūt nekasdieniška, ar ne?
Taigi ponas, ir pats nesate labai kuklus personažas bei tikrai nestokojate arogancijos. Šita nuomonė primena Graužinienės pasisakymus, a la žinau, bet nesakysiu. Kalbėjimas abstrakcijomis nieko neišsprendžia. O ir prikaišiojimas diskutuojančiam asmeniui dėl visai kitko išvis netoleruotinas poelgis. Ne, šitas jūsų pasisakymas neatskleidžia pavyzdinio komentaro. Blogoji pusė išlenda, kaip geizeris ištrykšta.
Geros diskusijos esmė - ginčas. Sulyginimas su Graužiniene? Atėjau čia tikrai ne draugų ieškoti. Mėgstu geras, argumentuotas diskusijas, o beskaitant kai kurių veikėjų pasisakymus, tai iškyla klausimas, kad tam žmogui svarbu surinkti reitingo taškų. Pavyzdinio komentaro parašyti taip nesiekiau, bet kai kelias dienas iš eilės tikėdamasis čia rasti kažką naudingo matau tik siekimą būti forumo viršuje, tai išlenda ir blogosios savybės. Atsiprašau.
Pasisakymui apie faktus galiu atsakyti - klystate. Faktas nėra ir niekada nebus istorijos esmė. Istorija yra viena didelė diskusija, kurioje vyrauja nesuvokiamus krūvos skirtumų, o ne paviršutiniškas plaukimas per datas. Argumento, kodėl istorija yra fikcija, taip pat pasigedau. Gal gerbiamasis/gerbiamoji Isa ryšis pasisakyti?
o, seras tva, cia. zmogus kuris lankosi music.lt (berods erdve apie muzika ir kt) ir neturi ne vienos dainos grojarasti, hmm, idomu kodel cia...
pabandysiu pa(si)aiskint, nors kodel tureciau nes matau all you really need is a good Schwartz,,,
fikcija todel, kad istorija yra nuolat rasoma ir perrasinejama, ir kas yra faktas ir tiesa kelia man dideles abejones, labai panasu kad vyksta globaline zmoniu protu manipuliacija, ir ar marksistinis mokslo modelis labai jau kuo skiriasi "nuo vakarietiskos" technokratijos, marshui grojant Jungtinems Valstijoms, propogandos.
Cia taip kaip Uzkalniui duot pavertint koncervus & lasinius & pashteta ( aisku su uogiene) kur undermenshai valgo jei piggiai randa. Ar nenukentes Sahja morale?
2013 m. gruodžio 12 d. 15:30:08
geriau reiktu klausti kas yra bedarbis istorikas ir bedarbis menininkas :) tada ir atsiskleidzia visa sio klausimo esme. Ta prasme ar zmogus to ismokes istorijos ir meno gali imti ir nuverteti? Ar jam privalu buti tarnautoju valstybineje istaigoje kad jo zinios butu vertos ivertinimo?
2013 m. gruodžio 10 d. 19:12:17
tai tikrai lietuviais esame mez_gime
2013 m. gruodžio 10 d. 19:10:14
neturiu lietuvisku simboliu, o ir rasyt dar mokinuosi
2013 m. gruodžio 10 d. 19:10:13
Bent taškų už parašytus komentarus gavai.
2013 m. gruodžio 10 d. 19:08:47
gi tokia rupima tema apie istorija
2013 m. gruodžio 10 d. 19:07:59
gal pasiizheidinekim?
2013 m. gruodžio 10 d. 19:07:28
dar gal kokia citata numeskit kas kada ir kokiam knygos puslapy parase
2013 m. gruodžio 10 d. 19:07:08
Ir tai vadinama liūdna? Pats liūdnas esate, verčiau lietuviškai rašyt išmoktumėte... (ne vien lietuviškus simbolius omeny turiu).
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2013 m. gruodžio 10 d. 19:05:44
totalinis "koks as intelektualus" debilizmas, aciu uz juoka vyruciai
2013 m. gruodžio 10 d. 19:03:06
kalbu apie ivykio priezasti, ne apie pati ivyki
2013 m. gruodžio 10 d. 19:01:08
Kiek jums metų?Nuo wikipedijos iki sero bei erudito. Žavu, ačiū.
2013 m. gruodžio 10 d. 19:00:29
wow koks eruditas, daug informacijos ir kas is to? liudna
2013 m. gruodžio 10 d. 18:59:46
Todėl, kad skirtingos įvykio interpretacijos niekuo neįtakoja paties įvykio.
____________________
Žmogus - invazinė rūšis
2013 m. gruodžio 10 d. 18:57:15
Įspūdinga. Neturiu dainų grojaraštyje, nes mane visiškai tenkina Spotify suteikiamos galimybės. Jei įdomu, šiuo metu klausau Sigur Ros, prieš tai klausiau The Moody Blues, Emerson, Lake and Palmer, o pastaruoju metu dažniausiai Ulver ir Current 93. "labai panasu kad vyksta globaline zmoniu protu manipuliacija, ir ar marksistinis mokslo modelis labai jau kuo skiriasi "nuo vakarietiskos" technokratijos, marshui grojant Jungtinems Valstijoms, propogandos." Kažkur girdėta, skaityta. Ar tik ne tautinikų "manifestų" feisbuke skaitėte? O žemę parduot ar neparduot? O už "serą" dėkoju. Jūsų įvertinimas man itin svarbus. Stripped, šauniai išdėstėt, tik drįsčiau paprieštarauti vienu punktu. Istorijos mokslas, kaip akademinė disciplina, yra palyginus labai nesenas dalykas, galutinai susiformavęs XIXa. pirmoje pusėje. Ir, jei gerai pamenu, pradinis istorijos rašymo būdas buvo istorizmas - (galiu klysti) tai buvo būtent ta buhalterija. Vėliau tobulėjo ir struktūros, aktualumo prasme iki šiol tobulėja. Lyginant pradinius istorinius darbus su jau modernesniu Normanu Daviesu matomas akivaizdus skirtumas. Bet čia gal ne visai aš į temą.
2013 m. gruodžio 10 d. 18:42:52
visiskai tuscios kalbos, kaip L. Donskio aplink ir apie nieka, humanitariniai tauskalai...
linkiu jum kada nors pabusti is sito miego
2013 m. gruodžio 10 d. 18:39:33
Taip ir jaučiau - jūsų retorika kaip vaiko.
pasirodo, buvau teisus.
Iš esmės tokiu argumentavimu, jūs ginčijate savo paties egzistavimą.
____________________
Žmogus - invazinė rūšis
2013 m. gruodžio 10 d. 18:36:13
kodel negali? suvokimas tai rezultatas, kaip del priezasciu interpretacijos? atsiranda spekuliacijos ir daug tiesu, patogi terpe manipuliuoti
2013 m. gruodžio 10 d. 18:31:56
nuostabus modernusis pasaulis, valio technokratijai! nenoriu gincytis nes matau poziuriai is esme skiriasi, nes jus manot kad zmogus-gyvulys tampa zmogum-zmogum, as manau atvirksciai, nors zmonija progresuoja technologiniu isradimu srityje, dvasiniu (toks banalus zodis) lygiu degraduoja.
2013 m. gruodžio 10 d. 18:26:58
Istorijos niekas nerašo ir neperrašo. Toks veiksmas neegzistuoja ir negali egzistuotii. Tam tikros istorinės pasekmės suvokimas gali būti interpretuojamas skirtingai, bet dėl to pats istorinis faktas niekuo nesikeičia.
____________________
Žmogus - invazinė rūšis
2013 m. gruodžio 10 d. 18:22:25
o, seras tva, cia. zmogus kuris lankosi music.lt (berods erdve apie muzika ir kt) ir neturi ne vienos dainos grojarasti, hmm, idomu kodel cia...
pabandysiu pa(si)aiskint, nors kodel tureciau nes matau all you really need is a good Schwartz,,,
fikcija todel, kad istorija yra nuolat rasoma ir perrasinejama, ir kas yra faktas ir tiesa kelia man dideles abejones, labai panasu kad vyksta globaline zmoniu protu manipuliacija, ir ar marksistinis mokslo modelis labai jau kuo skiriasi "nuo vakarietiskos" technokratijos, marshui grojant Jungtinems Valstijoms, propogandos.