Eik jau, eik. Dėl manęs nors ir septynios istorijos penkias dienas per savaitę, kad tik fizikos nebūtų :). Istorija viena iš nedaugelio įdomių pamokų mokykloje :)
Gal ir įdomi . Bet kai reik iškalt visa tą įdomumą tai ... O per kontrolinius tai visad būna "wtf?" ;D
Klausimus taip suktai pateikia kad nebesigaudai . O dar kai pas mus po puse taško neduoda , ir vertina pagal tą kuris geriausiai parašė tai išvis pažymiai labai šaunūs
Ką galima per istoriją kalt? Gyvenime nieko nesu kalęs iš istorijos medžiagos ir nemanau, kad kada reiks. Istorijoj viskas ko reikia, tai turėti bendrą supratimą apie temą - visa kita labai paprastai susidėlioja į vietas. Na, gal dar kelios datos, bet nemanau, kad įsiminti dvi-tris su tema susijusias datas yra sudėtinga.
2, 3 datas ? Nuoširdžiai nusijuokiau ;DD . Datų pilna , savokų taipogi , dar plius visad rašom iš dviejų paskutinių skyrių . Ko dar nepaminėjau , aa , taip , žemėlapiai kartais .
Manau, kad čia jau regimosios atminties trūkumas :) Tarkim man visad keista, kaip galima sumaišyti tarkim Vokietiją su Prancūzija, tieisog galvoj tai netelpa, o dauguma ima ir sumaišo, niekaip nesugeba įsidėmėti :/ Gal tiesiog reikėtų pažaisti žaidimukus su geografinio mąstymo lavinimu (nete jų apstu), patyrinėti žemėlapius, tik nenuobodžiaujant ;)
Oj. Iš geografinės pusės žemelapyje aš esu beveik "profė". Nei sostinės, nei šalių vieta man ne problema. Bet va tos rodyklės, frontų linijos ir visi tie dalykai.. Pvz: paaiškink ką reiškia tos rodyklytės arba tos linijos, kai jų pilna įvairiausių yra man labai sudėtinga.
Na, tuomet yra naudingų knygų, kaip atpažinti istorinius žemėlapius :) Niekad tokios neturėjau, bet kiek girdėjau iš pažįstamų, jos tikrai veiksmingos O egzamine (jeigu žadi tokį laikyti) nuo žemėlapių neišsisuksi
Eik jau, eik. Dėl manęs nors ir septynios istorijos penkias dienas per savaitę, kad tik fizikos nebūtų :). Istorija viena iš nedaugelio įdomių pamokų mokykloje :)
Gal ir įdomi . Bet kai reik iškalt visa tą įdomumą tai ... O per kontrolinius tai visad būna "wtf?" ;D
Klausimus taip suktai pateikia kad nebesigaudai . O dar kai pas mus po puse taško neduoda , ir vertina pagal tą kuris geriausiai parašė tai išvis pažymiai labai šaunūs
Ką galima per istoriją kalt? Gyvenime nieko nesu kalęs iš istorijos medžiagos ir nemanau, kad kada reiks. Istorijoj viskas ko reikia, tai turėti bendrą supratimą apie temą - visa kita labai paprastai susidėlioja į vietas. Na, gal dar kelios datos, bet nemanau, kad įsiminti dvi-tris su tema susijusias datas yra sudėtinga.
2, 3 datas ? Nuoširdžiai nusijuokiau ;DD . Datų pilna , savokų taipogi , dar plius visad rašom iš dviejų paskutinių skyrių . Ko dar nepaminėjau , aa , taip , žemėlapiai kartais .
Manau, kad čia jau regimosios atminties trūkumas :) Tarkim man visad keista, kaip galima sumaišyti tarkim Vokietiją su Prancūzija, tieisog galvoj tai netelpa, o dauguma ima ir sumaišo, niekaip nesugeba įsidėmėti :/ Gal tiesiog reikėtų pažaisti žaidimukus su geografinio mąstymo lavinimu (nete jų apstu), patyrinėti žemėlapius, tik nenuobodžiaujant ;)
Oj. Iš geografinės pusės žemelapyje aš esu beveik "profė". Nei sostinės, nei šalių vieta man ne problema. Bet va tos rodyklės, frontų linijos ir visi tie dalykai.. Pvz: paaiškink ką reiškia tos rodyklytės arba tos linijos, kai jų pilna įvairiausių yra man labai sudėtinga.
Na, tuomet yra naudingų knygų, kaip atpažinti istorinius žemėlapius :) Niekad tokios neturėjau, bet kiek girdėjau iš pažįstamų, jos tikrai veiksmingos O egzamine (jeigu žadi tokį laikyti) nuo žemėlapių neišsisuksi
Eik jau, eik. Dėl manęs nors ir septynios istorijos penkias dienas per savaitę, kad tik fizikos nebūtų :). Istorija viena iš nedaugelio įdomių pamokų mokykloje :)
Gal ir įdomi . Bet kai reik iškalt visa tą įdomumą tai ... O per kontrolinius tai visad būna "wtf?" ;D
Klausimus taip suktai pateikia kad nebesigaudai . O dar kai pas mus po puse taško neduoda , ir vertina pagal tą kuris geriausiai parašė tai išvis pažymiai labai šaunūs
Ką galima per istoriją kalt? Gyvenime nieko nesu kalęs iš istorijos medžiagos ir nemanau, kad kada reiks. Istorijoj viskas ko reikia, tai turėti bendrą supratimą apie temą - visa kita labai paprastai susidėlioja į vietas. Na, gal dar kelios datos, bet nemanau, kad įsiminti dvi-tris su tema susijusias datas yra sudėtinga.
2, 3 datas ? Nuoširdžiai nusijuokiau ;DD . Datų pilna , savokų taipogi , dar plius visad rašom iš dviejų paskutinių skyrių . Ko dar nepaminėjau , aa , taip , žemėlapiai kartais .
Manau, kad čia jau regimosios atminties trūkumas :) Tarkim man visad keista, kaip galima sumaišyti tarkim Vokietiją su Prancūzija, tieisog galvoj tai netelpa, o dauguma ima ir sumaišo, niekaip nesugeba įsidėmėti :/ Gal tiesiog reikėtų pažaisti žaidimukus su geografinio mąstymo lavinimu (nete jų apstu), patyrinėti žemėlapius, tik nenuobodžiaujant ;)
Oj. Iš geografinės pusės žemelapyje aš esu beveik "profė". Nei sostinės, nei šalių vieta man ne problema. Bet va tos rodyklės, frontų linijos ir visi tie dalykai.. Pvz: paaiškink ką reiškia tos rodyklytės arba tos linijos, kai jų pilna įvairiausių yra man labai sudėtinga.
Na, tuomet yra naudingų knygų, kaip atpažinti istorinius žemėlapius :) Niekad tokios neturėjau, bet kiek girdėjau iš pažįstamų, jos tikrai veiksmingos O egzamine (jeigu žadi tokį laikyti) nuo žemėlapių neišsisuksi
Eik jau, eik. Dėl manęs nors ir septynios istorijos penkias dienas per savaitę, kad tik fizikos nebūtų :). Istorija viena iš nedaugelio įdomių pamokų mokykloje :)
Gal ir įdomi . Bet kai reik iškalt visa tą įdomumą tai ... O per kontrolinius tai visad būna "wtf?" ;D
Klausimus taip suktai pateikia kad nebesigaudai . O dar kai pas mus po puse taško neduoda , ir vertina pagal tą kuris geriausiai parašė tai išvis pažymiai labai šaunūs
Ką galima per istoriją kalt? Gyvenime nieko nesu kalęs iš istorijos medžiagos ir nemanau, kad kada reiks. Istorijoj viskas ko reikia, tai turėti bendrą supratimą apie temą - visa kita labai paprastai susidėlioja į vietas. Na, gal dar kelios datos, bet nemanau, kad įsiminti dvi-tris su tema susijusias datas yra sudėtinga.
2, 3 datas ? Nuoširdžiai nusijuokiau ;DD . Datų pilna , savokų taipogi , dar plius visad rašom iš dviejų paskutinių skyrių . Ko dar nepaminėjau , aa , taip , žemėlapiai kartais .
Manau, kad čia jau regimosios atminties trūkumas :) Tarkim man visad keista, kaip galima sumaišyti tarkim Vokietiją su Prancūzija, tieisog galvoj tai netelpa, o dauguma ima ir sumaišo, niekaip nesugeba įsidėmėti :/ Gal tiesiog reikėtų pažaisti žaidimukus su geografinio mąstymo lavinimu (nete jų apstu), patyrinėti žemėlapius, tik nenuobodžiaujant ;)
Oj. Iš geografinės pusės žemelapyje aš esu beveik "profė". Nei sostinės, nei šalių vieta man ne problema. Bet va tos rodyklės, frontų linijos ir visi tie dalykai.. Pvz: paaiškink ką reiškia tos rodyklytės arba tos linijos, kai jų pilna įvairiausių yra man labai sudėtinga.
Na, tuomet yra naudingų knygų, kaip atpažinti istorinius žemėlapius :) Niekad tokios neturėjau, bet kiek girdėjau iš pažįstamų, jos tikrai veiksmingos O egzamine (jeigu žadi tokį laikyti) nuo žemėlapių neišsisuksi
Nesuvokiama man, kaip galima šitaip nesigaudyti :). Britanija Kanadoje :D Čia geras.
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Eik jau, eik. Dėl manęs nors ir septynios istorijos penkias dienas per savaitę, kad tik fizikos nebūtų :). Istorija viena iš nedaugelio įdomių pamokų mokykloje :)
Gal ir įdomi . Bet kai reik iškalt visa tą įdomumą tai ... O per kontrolinius tai visad būna "wtf?" ;D
Klausimus taip suktai pateikia kad nebesigaudai . O dar kai pas mus po puse taško neduoda , ir vertina pagal tą kuris geriausiai parašė tai išvis pažymiai labai šaunūs
Ką galima per istoriją kalt? Gyvenime nieko nesu kalęs iš istorijos medžiagos ir nemanau, kad kada reiks. Istorijoj viskas ko reikia, tai turėti bendrą supratimą apie temą - visa kita labai paprastai susidėlioja į vietas. Na, gal dar kelios datos, bet nemanau, kad įsiminti dvi-tris su tema susijusias datas yra sudėtinga.
2, 3 datas ? Nuoširdžiai nusijuokiau ;DD . Datų pilna , savokų taipogi , dar plius visad rašom iš dviejų paskutinių skyrių . Ko dar nepaminėjau , aa , taip , žemėlapiai kartais .
Manau, kad čia jau regimosios atminties trūkumas :) Tarkim man visad keista, kaip galima sumaišyti tarkim Vokietiją su Prancūzija, tieisog galvoj tai netelpa, o dauguma ima ir sumaišo, niekaip nesugeba įsidėmėti :/ Gal tiesiog reikėtų pažaisti žaidimukus su geografinio mąstymo lavinimu (nete jų apstu), patyrinėti žemėlapius, tik nenuobodžiaujant ;)
Oj. Iš geografinės pusės žemelapyje aš esu beveik "profė". Nei sostinės, nei šalių vieta man ne problema. Bet va tos rodyklės, frontų linijos ir visi tie dalykai.. Pvz: paaiškink ką reiškia tos rodyklytės arba tos linijos, kai jų pilna įvairiausių yra man labai sudėtinga.
Na, tuomet yra naudingų knygų, kaip atpažinti istorinius žemėlapius :) Niekad tokios neturėjau, bet kiek girdėjau iš pažįstamų, jos tikrai veiksmingos O egzamine (jeigu žadi tokį laikyti) nuo žemėlapių neišsisuksi
____________________
Nenoriu rasti vietos ar poilsio – krutėti, krutėti, krutėti. Kol mirtis iš tavęs krutėjimą atims.
Gilė Ara
Eik jau, eik. Dėl manęs nors ir septynios istorijos penkias dienas per savaitę, kad tik fizikos nebūtų :). Istorija viena iš nedaugelio įdomių pamokų mokykloje :)
Gal ir įdomi . Bet kai reik iškalt visa tą įdomumą tai ... O per kontrolinius tai visad būna "wtf?" ;D
Klausimus taip suktai pateikia kad nebesigaudai . O dar kai pas mus po puse taško neduoda , ir vertina pagal tą kuris geriausiai parašė tai išvis pažymiai labai šaunūs
Ką galima per istoriją kalt? Gyvenime nieko nesu kalęs iš istorijos medžiagos ir nemanau, kad kada reiks. Istorijoj viskas ko reikia, tai turėti bendrą supratimą apie temą - visa kita labai paprastai susidėlioja į vietas. Na, gal dar kelios datos, bet nemanau, kad įsiminti dvi-tris su tema susijusias datas yra sudėtinga.
2, 3 datas ? Nuoširdžiai nusijuokiau ;DD . Datų pilna , savokų taipogi , dar plius visad rašom iš dviejų paskutinių skyrių . Ko dar nepaminėjau , aa , taip , žemėlapiai kartais .
Manau, kad čia jau regimosios atminties trūkumas :) Tarkim man visad keista, kaip galima sumaišyti tarkim Vokietiją su Prancūzija, tieisog galvoj tai netelpa, o dauguma ima ir sumaišo, niekaip nesugeba įsidėmėti :/ Gal tiesiog reikėtų pažaisti žaidimukus su geografinio mąstymo lavinimu (nete jų apstu), patyrinėti žemėlapius, tik nenuobodžiaujant ;)
Na, jeigu dar yra 10-12 klasėse tokių, kurie maišo Vokietiją su Prancūzija, tai nežinau, ką jie apskritai tokiose klasėse veikia. Tokius dalykus žinojau dar prieš eidamas į mokyklą. Aišku, nedaug pažįstu tokių žmonių, kurie kaip aš dar iki mokyklos nuolat kiurksodavo prie žemėlapio ir mokindavosi valstybių sostines bei vėliavas. Na, bet nežinoti, kur yra Vokietija ir kur Prancūzija dvyliktoj klasėj yra tikrai žemiau visko :)
O va taip būna. Sako, susimaišo, kai tiek visko daug reikia parašysi: čia sąvoką, čia datą, čia dar prakeiktą miestą ir net ne sostinę parašyti :/ Jeigu mokeisi, tai vien iš to ką perskaitei, gali išmąstyti, ko tavęs klausia, bet ne visi žmonės mąsto Gal.
Ir ne vien šios dvi maišomos. Per imperializmo laikotarpį duodamas ne šiaip kokio žemyno, bet viso pasaulio žemėlapis. Tuomet prasideda, kad D.Britanija atsiduria Kanadoje ar Grenlandijoje, o kartais ir Norvegijos bei Švedijos viduryje
____________________
Nenoriu rasti vietos ar poilsio – krutėti, krutėti, krutėti. Kol mirtis iš tavęs krutėjimą atims.
Gilė Ara
Eik jau, eik. Dėl manęs nors ir septynios istorijos penkias dienas per savaitę, kad tik fizikos nebūtų :). Istorija viena iš nedaugelio įdomių pamokų mokykloje :)
Gal ir įdomi . Bet kai reik iškalt visa tą įdomumą tai ... O per kontrolinius tai visad būna "wtf?" ;D
Klausimus taip suktai pateikia kad nebesigaudai . O dar kai pas mus po puse taško neduoda , ir vertina pagal tą kuris geriausiai parašė tai išvis pažymiai labai šaunūs
Ką galima per istoriją kalt? Gyvenime nieko nesu kalęs iš istorijos medžiagos ir nemanau, kad kada reiks. Istorijoj viskas ko reikia, tai turėti bendrą supratimą apie temą - visa kita labai paprastai susidėlioja į vietas. Na, gal dar kelios datos, bet nemanau, kad įsiminti dvi-tris su tema susijusias datas yra sudėtinga.
2, 3 datas ? Nuoširdžiai nusijuokiau ;DD . Datų pilna , savokų taipogi , dar plius visad rašom iš dviejų paskutinių skyrių . Ko dar nepaminėjau , aa , taip , žemėlapiai kartais .
Manau, kad čia jau regimosios atminties trūkumas :) Tarkim man visad keista, kaip galima sumaišyti tarkim Vokietiją su Prancūzija, tieisog galvoj tai netelpa, o dauguma ima ir sumaišo, niekaip nesugeba įsidėmėti :/ Gal tiesiog reikėtų pažaisti žaidimukus su geografinio mąstymo lavinimu (nete jų apstu), patyrinėti žemėlapius, tik nenuobodžiaujant ;)
Na, jeigu dar yra 10-12 klasėse tokių, kurie maišo Vokietiją su Prancūzija, tai nežinau, ką jie apskritai tokiose klasėse veikia. Tokius dalykus žinojau dar prieš eidamas į mokyklą. Aišku, nedaug pažįstu tokių žmonių, kurie kaip aš dar iki mokyklos nuolat kiurksodavo prie žemėlapio ir mokindavosi valstybių sostines bei vėliavas. Na, bet nežinoti, kur yra Vokietija ir kur Prancūzija dvyliktoj klasėj yra tikrai žemiau visko :)
Eik jau, eik. Dėl manęs nors ir septynios istorijos penkias dienas per savaitę, kad tik fizikos nebūtų :). Istorija viena iš nedaugelio įdomių pamokų mokykloje :)
Gal ir įdomi . Bet kai reik iškalt visa tą įdomumą tai ... O per kontrolinius tai visad būna "wtf?" ;D
Klausimus taip suktai pateikia kad nebesigaudai . O dar kai pas mus po puse taško neduoda , ir vertina pagal tą kuris geriausiai parašė tai išvis pažymiai labai šaunūs
Ką galima per istoriją kalt? Gyvenime nieko nesu kalęs iš istorijos medžiagos ir nemanau, kad kada reiks. Istorijoj viskas ko reikia, tai turėti bendrą supratimą apie temą - visa kita labai paprastai susidėlioja į vietas. Na, gal dar kelios datos, bet nemanau, kad įsiminti dvi-tris su tema susijusias datas yra sudėtinga.
2, 3 datas ? Nuoširdžiai nusijuokiau ;DD . Datų pilna , savokų taipogi , dar plius visad rašom iš dviejų paskutinių skyrių . Ko dar nepaminėjau , aa , taip , žemėlapiai kartais .
Manau, kad čia jau regimosios atminties trūkumas :) Tarkim man visad keista, kaip galima sumaišyti tarkim Vokietiją su Prancūzija, tieisog galvoj tai netelpa, o dauguma ima ir sumaišo, niekaip nesugeba įsidėmėti :/ Gal tiesiog reikėtų pažaisti žaidimukus su geografinio mąstymo lavinimu (nete jų apstu), patyrinėti žemėlapius, tik nenuobodžiaujant ;)
Na, jeigu dar yra 10-12 klasėse tokių, kurie maišo Vokietiją su Prancūzija, tai nežinau, ką jie apskritai tokiose klasėse veikia. Tokius dalykus žinojau dar prieš eidamas į mokyklą. Aišku, nedaug pažįstu tokių žmonių, kurie kaip aš dar iki mokyklos nuolat kiurksodavo prie žemėlapio ir mokindavosi valstybių sostines bei vėliavas. Na, bet nežinoti, kur yra Vokietija ir kur Prancūzija dvyliktoj klasėj yra tikrai žemiau visko :)
Eik jau, eik. Dėl manęs nors ir septynios istorijos penkias dienas per savaitę, kad tik fizikos nebūtų :). Istorija viena iš nedaugelio įdomių pamokų mokykloje :)
Gal ir įdomi . Bet kai reik iškalt visa tą įdomumą tai ... O per kontrolinius tai visad būna "wtf?" ;D
Klausimus taip suktai pateikia kad nebesigaudai . O dar kai pas mus po puse taško neduoda , ir vertina pagal tą kuris geriausiai parašė tai išvis pažymiai labai šaunūs
Ką galima per istoriją kalt? Gyvenime nieko nesu kalęs iš istorijos medžiagos ir nemanau, kad kada reiks. Istorijoj viskas ko reikia, tai turėti bendrą supratimą apie temą - visa kita labai paprastai susidėlioja į vietas. Na, gal dar kelios datos, bet nemanau, kad įsiminti dvi-tris su tema susijusias datas yra sudėtinga.
2, 3 datas ? Nuoširdžiai nusijuokiau ;DD . Datų pilna , savokų taipogi , dar plius visad rašom iš dviejų paskutinių skyrių . Ko dar nepaminėjau , aa , taip , žemėlapiai kartais .
Manau, kad čia jau regimosios atminties trūkumas :) Tarkim man visad keista, kaip galima sumaišyti tarkim Vokietiją su Prancūzija, tieisog galvoj tai netelpa, o dauguma ima ir sumaišo, niekaip nesugeba įsidėmėti :/ Gal tiesiog reikėtų pažaisti žaidimukus su geografinio mąstymo lavinimu (nete jų apstu), patyrinėti žemėlapius, tik nenuobodžiaujant ;)
Na, jeigu dar yra 10-12 klasėse tokių, kurie maišo Vokietiją su Prancūzija, tai nežinau, ką jie apskritai tokiose klasėse veikia. Tokius dalykus žinojau dar prieš eidamas į mokyklą. Aišku, nedaug pažįstu tokių žmonių, kurie kaip aš dar iki mokyklos nuolat kiurksodavo prie žemėlapio ir mokindavosi valstybių sostines bei vėliavas. Na, bet nežinoti, kur yra Vokietija ir kur Prancūzija dvyliktoj klasėj yra tikrai žemiau visko :)
Iš gedged išgirdau tokį dalyką, kad 10-tokai maišo Lenkiją su Alžyru. gedged, ar tai tiesa?
Eik jau, eik. Dėl manęs nors ir septynios istorijos penkias dienas per savaitę, kad tik fizikos nebūtų :). Istorija viena iš nedaugelio įdomių pamokų mokykloje :)
Gal ir įdomi . Bet kai reik iškalt visa tą įdomumą tai ... O per kontrolinius tai visad būna "wtf?" ;D
Klausimus taip suktai pateikia kad nebesigaudai . O dar kai pas mus po puse taško neduoda , ir vertina pagal tą kuris geriausiai parašė tai išvis pažymiai labai šaunūs
Ką galima per istoriją kalt? Gyvenime nieko nesu kalęs iš istorijos medžiagos ir nemanau, kad kada reiks. Istorijoj viskas ko reikia, tai turėti bendrą supratimą apie temą - visa kita labai paprastai susidėlioja į vietas. Na, gal dar kelios datos, bet nemanau, kad įsiminti dvi-tris su tema susijusias datas yra sudėtinga.
2, 3 datas ? Nuoširdžiai nusijuokiau ;DD . Datų pilna , savokų taipogi , dar plius visad rašom iš dviejų paskutinių skyrių . Ko dar nepaminėjau , aa , taip , žemėlapiai kartais .
Manau, kad čia jau regimosios atminties trūkumas :) Tarkim man visad keista, kaip galima sumaišyti tarkim Vokietiją su Prancūzija, tieisog galvoj tai netelpa, o dauguma ima ir sumaišo, niekaip nesugeba įsidėmėti :/ Gal tiesiog reikėtų pažaisti žaidimukus su geografinio mąstymo lavinimu (nete jų apstu), patyrinėti žemėlapius, tik nenuobodžiaujant ;)
Oj. Iš geografinės pusės žemelapyje aš esu beveik "profė". Nei sostinės, nei šalių vieta man ne problema. Bet va tos rodyklės, frontų linijos ir visi tie dalykai.. Pvz: paaiškink ką reiškia tos rodyklytės arba tos linijos, kai jų pilna įvairiausių yra man labai sudėtinga.
Va čia jau drįstu tave palaikyti.
Atleiskit, kad įsiterpiau į diaro svečių diskusiją
Eik jau, eik. Dėl manęs nors ir septynios istorijos penkias dienas per savaitę, kad tik fizikos nebūtų :). Istorija viena iš nedaugelio įdomių pamokų mokykloje :)
Gal ir įdomi . Bet kai reik iškalt visa tą įdomumą tai ... O per kontrolinius tai visad būna "wtf?" ;D
Klausimus taip suktai pateikia kad nebesigaudai . O dar kai pas mus po puse taško neduoda , ir vertina pagal tą kuris geriausiai parašė tai išvis pažymiai labai šaunūs
Ką galima per istoriją kalt? Gyvenime nieko nesu kalęs iš istorijos medžiagos ir nemanau, kad kada reiks. Istorijoj viskas ko reikia, tai turėti bendrą supratimą apie temą - visa kita labai paprastai susidėlioja į vietas. Na, gal dar kelios datos, bet nemanau, kad įsiminti dvi-tris su tema susijusias datas yra sudėtinga.
2, 3 datas ? Nuoširdžiai nusijuokiau ;DD . Datų pilna , savokų taipogi , dar plius visad rašom iš dviejų paskutinių skyrių . Ko dar nepaminėjau , aa , taip , žemėlapiai kartais .
Manau, kad čia jau regimosios atminties trūkumas :) Tarkim man visad keista, kaip galima sumaišyti tarkim Vokietiją su Prancūzija, tieisog galvoj tai netelpa, o dauguma ima ir sumaišo, niekaip nesugeba įsidėmėti :/ Gal tiesiog reikėtų pažaisti žaidimukus su geografinio mąstymo lavinimu (nete jų apstu), patyrinėti žemėlapius, tik nenuobodžiaujant ;)
Na, jeigu dar yra 10-12 klasėse tokių, kurie maišo Vokietiją su Prancūzija, tai nežinau, ką jie apskritai tokiose klasėse veikia. Tokius dalykus žinojau dar prieš eidamas į mokyklą. Aišku, nedaug pažįstu tokių žmonių, kurie kaip aš dar iki mokyklos nuolat kiurksodavo prie žemėlapio ir mokindavosi valstybių sostines bei vėliavas. Na, bet nežinoti, kur yra Vokietija ir kur Prancūzija dvyliktoj klasėj yra tikrai žemiau visko :)
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Eik jau, eik. Dėl manęs nors ir septynios istorijos penkias dienas per savaitę, kad tik fizikos nebūtų :). Istorija viena iš nedaugelio įdomių pamokų mokykloje :)
Gal ir įdomi . Bet kai reik iškalt visa tą įdomumą tai ... O per kontrolinius tai visad būna "wtf?" ;D
Klausimus taip suktai pateikia kad nebesigaudai . O dar kai pas mus po puse taško neduoda , ir vertina pagal tą kuris geriausiai parašė tai išvis pažymiai labai šaunūs
Ką galima per istoriją kalt? Gyvenime nieko nesu kalęs iš istorijos medžiagos ir nemanau, kad kada reiks. Istorijoj viskas ko reikia, tai turėti bendrą supratimą apie temą - visa kita labai paprastai susidėlioja į vietas. Na, gal dar kelios datos, bet nemanau, kad įsiminti dvi-tris su tema susijusias datas yra sudėtinga.
2, 3 datas ? Nuoširdžiai nusijuokiau ;DD . Datų pilna , savokų taipogi , dar plius visad rašom iš dviejų paskutinių skyrių . Ko dar nepaminėjau , aa , taip , žemėlapiai kartais .
Manau, kad čia jau regimosios atminties trūkumas :) Tarkim man visad keista, kaip galima sumaišyti tarkim Vokietiją su Prancūzija, tieisog galvoj tai netelpa, o dauguma ima ir sumaišo, niekaip nesugeba įsidėmėti :/ Gal tiesiog reikėtų pažaisti žaidimukus su geografinio mąstymo lavinimu (nete jų apstu), patyrinėti žemėlapius, tik nenuobodžiaujant ;)
Oj. Iš geografinės pusės žemelapyje aš esu beveik "profė". Nei sostinės, nei šalių vieta man ne problema. Bet va tos rodyklės, frontų linijos ir visi tie dalykai.. Pvz: paaiškink ką reiškia tos rodyklytės arba tos linijos, kai jų pilna įvairiausių yra man labai sudėtinga.
Eik jau, eik. Dėl manęs nors ir septynios istorijos penkias dienas per savaitę, kad tik fizikos nebūtų :). Istorija viena iš nedaugelio įdomių pamokų mokykloje :)
Gal ir įdomi . Bet kai reik iškalt visa tą įdomumą tai ... O per kontrolinius tai visad būna "wtf?" ;D
Klausimus taip suktai pateikia kad nebesigaudai . O dar kai pas mus po puse taško neduoda , ir vertina pagal tą kuris geriausiai parašė tai išvis pažymiai labai šaunūs
Ką galima per istoriją kalt? Gyvenime nieko nesu kalęs iš istorijos medžiagos ir nemanau, kad kada reiks. Istorijoj viskas ko reikia, tai turėti bendrą supratimą apie temą - visa kita labai paprastai susidėlioja į vietas. Na, gal dar kelios datos, bet nemanau, kad įsiminti dvi-tris su tema susijusias datas yra sudėtinga.
2, 3 datas ? Nuoširdžiai nusijuokiau ;DD . Datų pilna , savokų taipogi , dar plius visad rašom iš dviejų paskutinių skyrių . Ko dar nepaminėjau , aa , taip , žemėlapiai kartais .
Eik jau, eik. Dėl manęs nors ir septynios istorijos penkias dienas per savaitę, kad tik fizikos nebūtų :). Istorija viena iš nedaugelio įdomių pamokų mokykloje :)
Gal ir įdomi . Bet kai reik iškalt visa tą įdomumą tai ... O per kontrolinius tai visad būna "wtf?" ;D
Klausimus taip suktai pateikia kad nebesigaudai . O dar kai pas mus po puse taško neduoda , ir vertina pagal tą kuris geriausiai parašė tai išvis pažymiai labai šaunūs
Ką galima per istoriją kalt? Gyvenime nieko nesu kalęs iš istorijos medžiagos ir nemanau, kad kada reiks. Istorijoj viskas ko reikia, tai turėti bendrą supratimą apie temą - visa kita labai paprastai susidėlioja į vietas. Na, gal dar kelios datos, bet nemanau, kad įsiminti dvi-tris su tema susijusias datas yra sudėtinga.
Aiškiai nesimokei 11 ir 12 klasėse, kuomet prasideda greitas šokinėjimas per istorijos kursą, o mokytojai rėkia, kad tai jau mokeisi 7 klasei, tad kaip gali nežinoti?
Kalti istoriją manau niekad nėra veiksminga ir kaip mūsų istorijos mokytoja sako: "Istorija yra mokslas, kurio neskaitydamas neišmoksi"
Datos... Na, kai tenka vienam kontroliniui iki 30 datų išmokti, kartais ir su mėnesiais, dienomis, nes jeigu netyčia egzamine vietoj 23 dienos parašysi 22, viso taško netenki lengvu rankos mostu :) Bet įsivedus sistemą, jos pasidaro lengviausia mokymosi dalis ;D
Tai gal kontroliniai iš didelės apimties? T.y. Išplėtotos temos - tarkim ne tik iš Cezario laikų, bet iš visos Romos istorijos :) Kitaip nelabai įsivaizduoju iš kur čia po trisdešimt datų vienam kontroliniui.
Am, jei apie tuos senus laikus, tai kontrolinis buvo iš visos Antikos (Senovės Graikijos ir Romos) plius kryžiaus žygiai :) Paprastai kontroliniai pas mus trunka dvi pamokas, kartais per jas turi neatitraukdamas tušinuko rašyti, nes visko nespėji Taip buvo per atsisakitymą iš Pirmojo pasaulinio karo ir Lietuvos nuo nepriklausomybės paskelbimo iki 1940 okupacijos :)
Tada viskas suprantama. Kai didelės apimtys, tai ir datų daug būna :)
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Eik jau, eik. Dėl manęs nors ir septynios istorijos penkias dienas per savaitę, kad tik fizikos nebūtų :). Istorija viena iš nedaugelio įdomių pamokų mokykloje :)
Gal ir įdomi . Bet kai reik iškalt visa tą įdomumą tai ... O per kontrolinius tai visad būna "wtf?" ;D
Klausimus taip suktai pateikia kad nebesigaudai . O dar kai pas mus po puse taško neduoda , ir vertina pagal tą kuris geriausiai parašė tai išvis pažymiai labai šaunūs
Ką galima per istoriją kalt? Gyvenime nieko nesu kalęs iš istorijos medžiagos ir nemanau, kad kada reiks. Istorijoj viskas ko reikia, tai turėti bendrą supratimą apie temą - visa kita labai paprastai susidėlioja į vietas. Na, gal dar kelios datos, bet nemanau, kad įsiminti dvi-tris su tema susijusias datas yra sudėtinga.
2, 3 datas ? Nuoširdžiai nusijuokiau ;DD . Datų pilna , savokų taipogi , dar plius visad rašom iš dviejų paskutinių skyrių . Ko dar nepaminėjau , aa , taip , žemėlapiai kartais .
Sąvokos? Didelę dalį galima paaiškinti iš bendro supratimo, kitas persiskaitai pamokos metu ir daugmaž žinai, kas tai yra. Tikrai netikiu, kad sąvokas pas jus reikia parašyti žodis į žodį taip, kaip vadovėly. Datų nei vienoje temoje nei 7, nei 8, nei 9, nei 10 klasėje daug nebūna. Gal ne dvi - trys, bet tikrai ne tiek, kad nebūtų galima jų pakankamai greitai išmokti/prisiminti. Man apskritai jos kažkaip savaime pasilieka galvoje perskaičius tekstą ir pagrindinius dalykus susakius mokytojai. Žemėlapiai vėlgi nieko sudėtingo, jei pamokų metu nemiegi ir nors kartą užmeti akį į juos prieš kontrolinį.
Ne , žodis į žodį nereikia , bet tų sąvokų pavadinimus įsimint ir jų nesupainiot man yra neįmanoma . Datos , iš dviejų skyrių jų taip normaliai galima pririnkt , aišku kontruose būna pagrindinės . Užduotys su žemėlapiais yra bent jau man pakankamai sunkios . Galiu pasakyt tiek , kad mano klasėj tų , kuriem iš istorijos išeina 8-10 yra gal tik kokie 4 ar 5 žmonės iš 30 .
____________________
One day I will find the right words, and they will be simple , - J.Kerouac
Eik jau, eik. Dėl manęs nors ir septynios istorijos penkias dienas per savaitę, kad tik fizikos nebūtų :). Istorija viena iš nedaugelio įdomių pamokų mokykloje :)
Gal ir įdomi . Bet kai reik iškalt visa tą įdomumą tai ... O per kontrolinius tai visad būna "wtf?" ;D
Klausimus taip suktai pateikia kad nebesigaudai . O dar kai pas mus po puse taško neduoda , ir vertina pagal tą kuris geriausiai parašė tai išvis pažymiai labai šaunūs
Ką galima per istoriją kalt? Gyvenime nieko nesu kalęs iš istorijos medžiagos ir nemanau, kad kada reiks. Istorijoj viskas ko reikia, tai turėti bendrą supratimą apie temą - visa kita labai paprastai susidėlioja į vietas. Na, gal dar kelios datos, bet nemanau, kad įsiminti dvi-tris su tema susijusias datas yra sudėtinga.
2, 3 datas ? Nuoširdžiai nusijuokiau ;DD . Datų pilna , savokų taipogi , dar plius visad rašom iš dviejų paskutinių skyrių . Ko dar nepaminėjau , aa , taip , žemėlapiai kartais .
Išduok paslaptį kaip :D Nes man niekaip nesiseka žemėlapį išmokt :D
Manau, kad čia jau regimosios atminties trūkumas :) Tarkim man visad keista, kaip galima sumaišyti tarkim Vokietiją su Prancūzija, tieisog galvoj tai netelpa, o dauguma ima ir sumaišo, niekaip nesugeba įsidėmėti :/ Gal tiesiog reikėtų pažaisti žaidimukus su geografinio mąstymo lavinimu (nete jų apstu), patyrinėti žemėlapius, tik nenuobodžiaujant ;)
____________________
Nenoriu rasti vietos ar poilsio – krutėti, krutėti, krutėti. Kol mirtis iš tavęs krutėjimą atims.
Gilė Ara
Eik jau, eik. Dėl manęs nors ir septynios istorijos penkias dienas per savaitę, kad tik fizikos nebūtų :). Istorija viena iš nedaugelio įdomių pamokų mokykloje :)
Gal ir įdomi . Bet kai reik iškalt visa tą įdomumą tai ... O per kontrolinius tai visad būna "wtf?" ;D
Klausimus taip suktai pateikia kad nebesigaudai . O dar kai pas mus po puse taško neduoda , ir vertina pagal tą kuris geriausiai parašė tai išvis pažymiai labai šaunūs
Ką galima per istoriją kalt? Gyvenime nieko nesu kalęs iš istorijos medžiagos ir nemanau, kad kada reiks. Istorijoj viskas ko reikia, tai turėti bendrą supratimą apie temą - visa kita labai paprastai susidėlioja į vietas. Na, gal dar kelios datos, bet nemanau, kad įsiminti dvi-tris su tema susijusias datas yra sudėtinga.
Aiškiai nesimokei 11 ir 12 klasėse, kuomet prasideda greitas šokinėjimas per istorijos kursą, o mokytojai rėkia, kad tai jau mokeisi 7 klasei, tad kaip gali nežinoti?
Kalti istoriją manau niekad nėra veiksminga ir kaip mūsų istorijos mokytoja sako: "Istorija yra mokslas, kurio neskaitydamas neišmoksi"
Datos... Na, kai tenka vienam kontroliniui iki 30 datų išmokti, kartais ir su mėnesiais, dienomis, nes jeigu netyčia egzamine vietoj 23 dienos parašysi 22, viso taško netenki lengvu rankos mostu :) Bet įsivedus sistemą, jos pasidaro lengviausia mokymosi dalis ;D
Tai gal kontroliniai iš didelės apimties? T.y. Išplėtotos temos - tarkim ne tik iš Cezario laikų, bet iš visos Romos istorijos :) Kitaip nelabai įsivaizduoju iš kur čia po trisdešimt datų vienam kontroliniui.
Am, jei apie tuos senus laikus, tai kontrolinis buvo iš visos Antikos (Senovės Graikijos ir Romos) plius kryžiaus žygiai :) Paprastai kontroliniai pas mus trunka dvi pamokas, kartais per jas turi neatitraukdamas tušinuko rašyti, nes visko nespėji Taip buvo per atsisakitymą iš Pirmojo pasaulinio karo ir Lietuvos nuo nepriklausomybės paskelbimo iki 1940 okupacijos :)
____________________
Nenoriu rasti vietos ar poilsio – krutėti, krutėti, krutėti. Kol mirtis iš tavęs krutėjimą atims.
Gilė Ara
Eik jau, eik. Dėl manęs nors ir septynios istorijos penkias dienas per savaitę, kad tik fizikos nebūtų :). Istorija viena iš nedaugelio įdomių pamokų mokykloje :)
Gal ir įdomi . Bet kai reik iškalt visa tą įdomumą tai ... O per kontrolinius tai visad būna "wtf?" ;D
Klausimus taip suktai pateikia kad nebesigaudai . O dar kai pas mus po puse taško neduoda , ir vertina pagal tą kuris geriausiai parašė tai išvis pažymiai labai šaunūs
Ką galima per istoriją kalt? Gyvenime nieko nesu kalęs iš istorijos medžiagos ir nemanau, kad kada reiks. Istorijoj viskas ko reikia, tai turėti bendrą supratimą apie temą - visa kita labai paprastai susidėlioja į vietas. Na, gal dar kelios datos, bet nemanau, kad įsiminti dvi-tris su tema susijusias datas yra sudėtinga.
2, 3 datas ? Nuoširdžiai nusijuokiau ;DD . Datų pilna , savokų taipogi , dar plius visad rašom iš dviejų paskutinių skyrių . Ko dar nepaminėjau , aa , taip , žemėlapiai kartais .
„MIŠA, ačiū tau už dainas ir tavo gerą širdį. Buvai nuostabus žmogus ir tikras muzikantas – dainininkas, savo srities profesionalas! ILSĖKIS RAMYBĖJE UŽUOJAUTA ŠEIMAI…(1947-11-12*2024-06- 12)“, – savo feisbuko paskyroje jautriai apie garsių estrados hitų a
Mirė estrados hitų autorius Michailas Jablonskis. Jautria žinute socialiniuose tinkluose pasidalijo atlikėjas Radžis Aleksandrovičius.
@@@
„MIŠ A, ačiū tau už dainas ir tavo gerą širdį. Buvai nuostabus žmogus ir tikras muzikantas – dainininkas, savo sritie
2012 m. vasario 19 d. 23:36:48
Nežinau, ar po dvylikos, nes paprastai man tas limitas dingsta vidury dienos :/ Dar neperpratau šios sistemos
____________________
Nenoriu rasti vietos ar poilsio – krutėti, krutėti, krutėti. Kol mirtis iš tavęs krutėjimą atims. Gilė Ara
2012 m. vasario 19 d. 23:35:37
Ai, tai po dvyliktos vėl dings tas limitas? Ok, dabar žinosiu :)
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
2012 m. vasario 19 d. 23:32:00
Yra toks limitas "Per dieną galima palaikyti 3 to pačio vartotojo komentarus"
____________________
Nenoriu rasti vietos ar poilsio – krutėti, krutėti, krutėti. Kol mirtis iš tavęs krutėjimą atims. Gilė Ara
2012 m. vasario 19 d. 23:28:15
Jo, tik kartais jau darosi nebe juokinga, o graudu dėl tokio nemokšiškumo... Ir aš nesuprantu, kodėl music'as man nebeleidžia mėgti tavo komentarų
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
2012 m. vasario 19 d. 23:24:35
Taip gimsta anekdotai
____________________
Nenoriu rasti vietos ar poilsio – krutėti, krutėti, krutėti. Kol mirtis iš tavęs krutėjimą atims. Gilė Ara
2012 m. vasario 19 d. 23:17:17
Nesuvokiama man, kaip galima šitaip nesigaudyti :). Britanija Kanadoje :D Čia geras.
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
2012 m. vasario 19 d. 23:15:49
Na, tuomet yra naudingų knygų, kaip atpažinti istorinius žemėlapius :) Niekad tokios neturėjau, bet kiek girdėjau iš pažįstamų, jos tikrai veiksmingos O egzamine (jeigu žadi tokį laikyti) nuo žemėlapių neišsisuksi
____________________
Nenoriu rasti vietos ar poilsio – krutėti, krutėti, krutėti. Kol mirtis iš tavęs krutėjimą atims. Gilė Ara
2012 m. vasario 19 d. 23:14:30
O va taip būna. Sako, susimaišo, kai tiek visko daug reikia parašysi: čia sąvoką, čia datą, čia dar prakeiktą miestą ir net ne sostinę parašyti :/ Jeigu mokeisi, tai vien iš to ką perskaitei, gali išmąstyti, ko tavęs klausia, bet ne visi žmonės mąsto Gal.
Ir ne vien šios dvi maišomos. Per imperializmo laikotarpį duodamas ne šiaip kokio žemyno, bet viso pasaulio žemėlapis. Tuomet prasideda, kad D.Britanija atsiduria Kanadoje ar Grenlandijoje, o kartais ir Norvegijos bei Švedijos viduryje
____________________
Nenoriu rasti vietos ar poilsio – krutėti, krutėti, krutėti. Kol mirtis iš tavęs krutėjimą atims. Gilė Ara
2012 m. vasario 19 d. 23:11:47
Tiesa. Būna ir žiauresnių atvejų, tik man baisu pasakot
2012 m. vasario 19 d. 23:10:47
No comments tada...
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
2012 m. vasario 19 d. 23:09:53
Iš gedged išgirdau tokį dalyką, kad 10-tokai maišo Lenkiją su Alžyru. gedged, ar tai tiesa?
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2012 m. vasario 19 d. 23:08:46
Va čia jau drįstu tave palaikyti.
Atleiskit, kad įsiterpiau į diaro svečių diskusiją
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2012 m. vasario 19 d. 23:08:38
Na, jeigu dar yra 10-12 klasėse tokių, kurie maišo Vokietiją su Prancūzija, tai nežinau, ką jie apskritai tokiose klasėse veikia. Tokius dalykus žinojau dar prieš eidamas į mokyklą. Aišku, nedaug pažįstu tokių žmonių, kurie kaip aš dar iki mokyklos nuolat kiurksodavo prie žemėlapio ir mokindavosi valstybių sostines bei vėliavas. Na, bet nežinoti, kur yra Vokietija ir kur Prancūzija dvyliktoj klasėj yra tikrai žemiau visko :)
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
2012 m. vasario 19 d. 23:07:02
Oj. Iš geografinės pusės žemelapyje aš esu beveik "profė". Nei sostinės, nei šalių vieta man ne problema. Bet va tos rodyklės, frontų linijos ir visi tie dalykai.. Pvz: paaiškink ką reiškia tos rodyklytės arba tos linijos, kai jų pilna įvairiausių yra man labai sudėtinga.
2012 m. vasario 19 d. 23:05:31
Devintokė . 10 niekad iš istorijos pusmetį nesu turėjus :D . Senojoj mokykloj turėjau 8 ar 9 . O dabar tai pff...
____________________
One day I will find the right words, and they will be simple , - J.Kerouac
2012 m. vasario 19 d. 23:03:39
Tada viskas suprantama. Kai didelės apimtys, tai ir datų daug būna :)
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
2012 m. vasario 19 d. 23:03:36
Ne , žodis į žodį nereikia , bet tų sąvokų pavadinimus įsimint ir jų nesupainiot man yra neįmanoma . Datos , iš dviejų skyrių jų taip normaliai galima pririnkt , aišku kontruose būna pagrindinės . Užduotys su žemėlapiais yra bent jau man pakankamai sunkios . Galiu pasakyt tiek , kad mano klasėj tų , kuriem iš istorijos išeina 8-10 yra gal tik kokie 4 ar 5 žmonės iš 30 .
____________________
One day I will find the right words, and they will be simple , - J.Kerouac
2012 m. vasario 19 d. 23:03:18
Manau, kad čia jau regimosios atminties trūkumas :) Tarkim man visad keista, kaip galima sumaišyti tarkim Vokietiją su Prancūzija, tieisog galvoj tai netelpa, o dauguma ima ir sumaišo, niekaip nesugeba įsidėmėti :/ Gal tiesiog reikėtų pažaisti žaidimukus su geografinio mąstymo lavinimu (nete jų apstu), patyrinėti žemėlapius, tik nenuobodžiaujant ;)
____________________
Nenoriu rasti vietos ar poilsio – krutėti, krutėti, krutėti. Kol mirtis iš tavęs krutėjimą atims. Gilė Ara
2012 m. vasario 19 d. 23:00:45
Am, jei apie tuos senus laikus, tai kontrolinis buvo iš visos Antikos (Senovės Graikijos ir Romos) plius kryžiaus žygiai :) Paprastai kontroliniai pas mus trunka dvi pamokas, kartais per jas turi neatitraukdamas tušinuko rašyti, nes visko nespėji Taip buvo per atsisakitymą iš Pirmojo pasaulinio karo ir Lietuvos nuo nepriklausomybės paskelbimo iki 1940 okupacijos :)
____________________
Nenoriu rasti vietos ar poilsio – krutėti, krutėti, krutėti. Kol mirtis iš tavęs krutėjimą atims. Gilė Ara
2012 m. vasario 19 d. 23:00:32
Išduok paslaptį kaip :D Nes man niekaip nesiseka žemėlapį išmokt :D