Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Prieglobstis

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tipas: Eilėraštis
Publikavimo data: 2012m. Gegužės 22d. 21:43


Miškinės skruzdėlės
Glosto jos veidą.
Ramina lūpas
Praplyšęs pirkinių maišelis.

Bjaurūs uodai
Siurbia kraują.
Praduria odą
Jau šaltą.

Drebulį vabzdžiams kelia
Jos akys.
Baltos, negyvos
Bet gražios.

Jos plaukus
Glaudžia žemė.
Lopšinę dainuoja medžiai
Dangus rauda.

Tobulas kūnas
Nublokštas, užgesintas.
Ji nebeištars:
"Ačiū".

Miškinės skruzdėlės
Nubučiuos baltą delną.
O šitas miškas
Prieglobsčiu taps jai.
 
 2012m. Gegužės 22d. 21:43

 2012 m. liepos 11 d.
 2012 m. balandžio 23 d.
 2012 m. balandžio 13 d.
Komentarų: 9 Atgal

Komentarai (9)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Pazistu_Mykola
2012 m. gegužės 23 d. 22:40:46
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Palūkėkit, neskubėkit. 

Toksai žinomas poetas Antanas A. Jonynas išleidžia knygą "Kambarys", kurios pirmuose lapuose juodu ant balto parašyta eilėraščių rinkinys, o štai eilutės visai nesirimuoja (yra intere). Klausimas, ar galiu kreiptis į vartotojų teisių apsaugos tarnybą, kad štai norėjau nusipirkti eilėraščių rinkinį, o gavau nežinia ką? Ir ar leidyklos Tyto Alba redaktoriai (taip pat ir Rašytojų sąjungos leidyklos) nekompetetingi? 

Antra, atsidarau tarptautinių žodžių žodyno programėlę, įvedu žodį haiku - reikšmė "japonų lyrikos žanras: trumpas trijų eilučių eilėraštis; bla bla bla...". Nu bet nesirimuoja tie haiku, tai kaip čia jis gali būti eilėraštis?

Tai va, vis dėlto aš galvoju, kad žiūrit šiek tiek per formaliai į šitą reikalą. Atsipalaiduokit ir mėgaukitės kūryba. Žinoma, jeigu žmogus mėgino rimuoti, ir nesurimavo, tai jau čia kaip ir pareiga pastebėti, bet jei net net minties tokios neturėjo, let it be.

O dėl to maišelio, realiai nelabai yra prasmės ginčytis, nes čia jau kaip kam labiau prie širdies, ir nieko nepadarysi. Man tai kaip tik labai patinka visokie buitiškumai.


Atsakyti
einaras13
2012 m. gegužės 23 d. 19:08:41
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Norėjau panašiai parašyti, ką velniux parašė. 

Visų pirma, eilėraštis turi būti eiliuotas, turi būti rimas ar bent jau eilučių sąskambis. Jei šito dalyko nėra, kūrinys nėra eilėraštis.

Bet dėl to maišelio... na gerai, tebūnie, bet vis tiek man tie visi šiuolaikiški objektai eilėraščiuose niekaip nevirškinami...


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
velniux
2012 m. gegužės 23 d. 16:24:09
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Kad eilėraštis turi rimuotis dar nereiškia, kad viskas, kas rimuojasi, yra eilėraštis. Free-styleriai ir yra free-styleriai, o ne poetai.

Dėl eiliavimų to Ališankos, tai gal dabar taip ir priimta vadinti poetais viską, kas rašo lyrikai priskiriamus kūrinius, bet įdomu, kodėl tuomet, kai reikia nuorodyti teksto žanrą ir pagrįsti, kaip pagrindinis eilėraščio požymis visuomet įvardijamas eiliuotas tekstas?


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
Pazistu_Mykola
2012 m. gegužės 23 d. 16:18:08
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

(tiek rašiau rašiau ir išsitrynė...)

Okei. Musice nėra galimybės pasirinkti ar tai baladė ar sonetas, nebent naudojamas tagas "Kita". Kad ir kaip būtų, manau, yra nebrandu makliavoti apie eilėraščio turinį remiantis tuo, ar autorius teisingai (?) užtagino, ar ne. Klausimas, kadangi "Eilėraštis" nepriekabiems žmonėms yra/turėtų būti kaip visos ar bent jau didelės dalies "Poezijos" labelis, tačiau matome, yra kitaip. O dėl Martinaičio - jei netinka jis (nors galėčiau duot kepurę pririekt, kad pats MM, jeigu talpintų Kukutį į music.lt, dėtų jį kaip "Eilėraštis", o ne kaip "Kita"), imkim Bukowski, Valantinaitę, Grajauską, Oijer. Visi daugiau mažiau vadinami ir poetais (be kitų veiklų). Tai kas čia, ir kur reikėtų juos dėti?

Dėl Salomėjos. Seilėjimasis, taip, (nors mano nuomone įvairūs "burna užverta/širdis negyva" ir SN galėtų stovėti vienoje lentynoje), bet neretais gyvenimo periodais jos tematika kaip tik ir būdavo "pasaulis blogas, o aš tokia trapi", kaip ir tasai maišo įvaizdis mano komentare. Vis dėlto, norėjau pasakyti, kad šiuolaikiškų, buitinių žodžių nenaudojimas ("kelnės" ar "pirkinių maišas") ir jų keitimas abstraktybėmis būtų nėriškas ta prasme, kad Nėris nenaudojo telegrafo ar trąšų įvaizdžių (kiek man žinoma), nes buvo seno sukirpimo poetė (kas mano nuomone visai nėra blogai).

Dėl tikro poeto, tai man sunku ką bepakomentuoti. Dažnas freestyleris savo mintis išreiškia eiliuotai, o štai poezijos pavasario laureatas Eugenijus Ališanka, žaltys, rašo neeiliuotai (kiek dabar greitai pagooglinęs spėjau pastebėti). Kaip čia bus?


Atsakyti
R7wa
2012 m. gegužės 23 d. 15:11:35
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Miškinės skruzdės? {#} Siaubingai jų bijau. SIAUBINGAI...{#}


____________________
Nenoriu rasti vietos ar poilsio – krutėti, krutėti, krutėti. Kol mirtis iš tavęs krutėjimą atims. Gilė Ara
Atsakyti
velniux
2012 m. gegužės 23 d. 15:09:58
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ne, ne, ne. Nėris visai kita opera. Ten seilėjimasis, nors struktūriškai viskas ir gerai.

Martinaičio kūryba, tavo nurodyta, tarp kitko, ir nėra eilėraščiai. Čia baladės, o tai kitas žanras.

Ir tikras poetas turi mokėti visas mintis reikšti rimuodamas. Tam ir yra eilėraščiai. Kaip pavyzdžius galima paminėti Mačernį, Širvį, Baltakį ir dar nemažai kitų.


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
Pazistu_Mykola
2012 m. gegužės 23 d. 15:01:21 2012-05-23 15:04:07
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

for ze ląst taim:

paaiškinkit Marcelijui Martinaičiui, kad tai, ką jis rašė, nėra eilėraščiai, BA nesirimuoja. https://rugelis.night.lt/martinaitis/kukuciai.htm. Padėkit į šalį Vytės Nemunėlio "Meškiuką Rudnosiuką" ir paskaitykit "Literatūra ir menas" ar "Šiaurės Atėnai". Nušvis horizontai. 

O pirkinių maišelį siūlau keist į "destrukcijos rate besiblaškančią subliuškusią žmogaus tuštybės drobę", tai bus labai poetiška, salomėjnėriška (nu nevisai) ir gražu.

"Laikinu" iš principo!  


Atsakyti
Eve15
2012 m. gegužės 23 d. 09:50:20
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Man tas pirkinių maišelis irgi kažkaip netaip... Pakeisk kokiu kitu žodžiu ;)

(Ne) rimas šiek tiek bado mintis, bet šiap eilėraščio mintis nebloga {#}


____________________
Nes gyvenu mėnuly Kur angelai žiūri
Atsakyti
einaras13
2012 m. gegužės 23 d. 07:38:02
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Vėl rimo nėra. Tekstas kažkoks net... Man ta tematika visiškai nepatiko... Ir tas "pirkinių maišelis"... kažkaip poezijoje nevirškinu tokių šiuolaikiškų žodžių... 4 balai


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2025 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Thousand Foot Krutch Thousand Foot Krutch
8,3

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

Pokalbių dėžutė

20:41 - 4Blackberry
Šiaip smagu būtų matyti tokią ganėtinai nišinę grupę mėgstamą tokiame mažame mūsų music.lt pasaulėlyje. Smagu matyti apskritai Top 40.
20:35 - Alvydas1
Nenustebsiu, jei Gazpacho daina pateks į top 40 trjetuką.
20:08 - 4Blackberry
Taip, pastaruoju metu daug... Top 30 irgi dabar daugiau gerų dainų nei įprastai. Aš dabar bandau atsižvelgti į savaičių skaičių, kiek kurios dar turi laiko gyventi, ir pagal tai šiek tiek laviruoju.
19:56 - einaras13
balų, kuriuos vartotojas gauna. O kadaise buvo tik 5 balai...
19:56 - einaras13
Na, jei Alvydas jau praeitą savaitę sakė, kad labai stiprus top40, tai šią savaitę jis tik dar stiprėja. Aš savo užrašuose turiu pasižymėjęs virš 30 dainų, už kurias galėčiau balsuoti dabartinėje top40 versijoje. Tenka skaudžiai laviruoti dalijant tuos 10
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
02:11 - Silentist
Mazai aktualus jau man tas Bowie, tuo labiau remiksas. Aktualus grupes Bovy possible remiksas, nes ateina Velnias, ateina Kaledos.
19:22 - Rutonė
pavadinčiau noru „išplaukti į platesnius vandenis“ ant svetimos šlovės
19:21 - Rutonė
Grįžtant prie remiksų temos. Neretu atveju man tai atrodo kaip galimybė ne itin žinomam DJ tapti žinomesniam (netaikoma, žinoma, tokiems kaip Moby). Kita vertus, gal tai AŠ nežinau apie plačiai žinomą DJ (nes ta sritis manęs nedomina). Tai aš daugelį miks
15:49 - Sahja
Gabi Grace
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 2
  Neregistruotų vartotojų: 373
  Iš viso užsiregistravę: 73699
  Naujausias narys: letargijas
  Šiandien apsilankė: 77880