bangaore (Užblokuotas)
2011 m. sausio 4 d. 01:51:09
nekenciu visu FM gerbeju, tiesiog zmones turetu atskiti grupes muzika nuo to zmogaus visiems laikams, nes jis buvo daugiau nei blogas, tiesiog kai turi pinigu advokatu ir zmoniu kurie noretu palengvinti tau gyvenima vien del pinigu yra labai lengva buti geru arba blogu, tai yra pasirinkimas. O jis tikrai buvo blogas zmogus. Jis tikrai isnaudojo ir zemino zmones, jis tenkino savo iskrypeliskus norus nes buvo visko pertekes ir nejaute saiko. Nu cia menininkai nesutiks, bet man nusispjauti. Jis buvo panasus labiau i gyvuli nei i zmogu su savo polinkiais ir norais. Ir gerai kad nuduso nuo AIDS, tais laikais ne tiek ir daug sirgo, bet tokiam uzteko.
Ne Merkuris pirmoj vietoj? Keista, bet palyginus neblogas sąrašiukas, nors vietomis verčia sakyti HMM. Tarkim, su visa pagarba Cobain' ui, aš asmeniškai nepavadinčiau jo tokiu jau 'geru vokalistu', bent technine prasme. O jei už inovatyvumą ir panašiai balų skiriama, tai kur tada Osbourne'as, jo su niekuo nesupainiosi. Ir jau visai rimtai, tai pasigendu Layne Staley, jis vienas iš tų dainuoklių kurie tikrai turėjo gerą ir ypatingą balsą.
bangaore rašė: Ir dar manau kad Roling Stones ir Aerosmith vokalistai verti buti siame sarase vietoj nutresusiu Iron maiden, Radiohead ir Muse vokalu.
Na, dėl 'vietoj' nežinau, bet kad sąraše turėtų būt tai faktas. Deja kad toks trumpas, visi netelpa. Turbūt yra žemiau, o internetiniuose balsavimuose ir tai, kas turi daugiau fanų yra svarus argumentas.
RockyNotBalboa rašė: Truksta L.Staley, Jeff Buckley....Del Mercury, taip jis turetu but pirmas. Cia manau daugiau ne kas kiek mergu pamylejo, ar kokia scenine isvaizda ir aktorinius sugebejimus turi o balsas pirmoj vietoj.
Čia pritariu. Ypač dėl Staley, na ir dėl Mercury'io, turbūt. Žinoma, charizma ir aktoriniai sugebėjimai taip pat svarbu, bet tada reikėtų rinkti geriausią 'frontman'ą' ar panašiai, o 'vokalistui' lyg ir vokalas turėtų būt svarbiausia.. Kita vertus, pasikartosiu, jei jau rinkimai vyko interneto svetainėj, per daug rimtai į juos žiūrėt nereikia.
truksta Sinatros . jo balsas tikrai stiprus ir uzdega kazkokia ugnele viduj kai jo klausais.. o Axl'as na visai neblogas. charizmos jam netruksta.bet i pirma vieta jo nerasyciau.. Mercury,mano manymu, jos vertesnis.
Manau kad jis to nevertas. FM turėjo būti 1 o Kurt'as žiūriu neblogai visai. Džiaugiuosi, kad Kurtas neliko paskutinis, nes nors ir neturėjo sugebėjimo išdainuoti idealiai, bet su balsu padarė laaaaabai daug.
____________________
Iš filosofiškai pabaltintų karstų aš išmetu tai, kas juose yra, ir juokiuosi sardonišku įniršiu.
bangaore rašė: tokiu pezalu apie vokala ir balso variacijas turbut galeciau isgirsti tik is Gerulaicio ir RockyNotBalboa "o balsas pirmoj vietoj". turbut esi prisiekes Triumfo arkos ir LRT "duokim garo" gerbejas ir dar neugincijamas operos grandu zinovas. Ir dar kartais net apie hip hopa komentaru parasai. Nu zodziu kitais metais Gerulaitis tau savo akinius padovanos, beliks tik plike issipesioti.
As neturiu megstamo muzikinio stiliaus, kartais ir triphop ir deathmetal sueina, esme kuria norejau pabrezt savo postu, kad zmones matyt isskirtinai rinko vokala, nes antraip del charizmos koky M.Bolana butu isrinke, del keistumo D. Bowie ar dal pamyletu moteru skaiciaus M.Jaggery ir kad sumenkint geliu vaiku ytaka...pasidomek tuo laikotarpiu kokie gitaristai atsirado ir kokios grupes atsirado... His Majesty Prince Jones slaps on your face.
Triumfo arka yra gerai kaip ir pati klasikine muzika, bent jau akiraciuj praplest.
Su Artejainciais visus ( yskaitan ir tave ) pakantumo vienas kito atzvilgiu kitais metais.
mattass rašė: Galit skūstis, teisintis, liūdėt, bet nieko čia nepakeisi Axl Rose yra tikrai išskirtinį ir stiprų vokalą turintis žmogus, manau jis vertas 1 vietos.
Bet tik ne prieš Freddie...
____________________
Didelę gyvenimo dalį praleidžiame darydami klaidas, didelę - nieko nedarydami, o visą gyvenimą - darydami ne tai, ką reikia. -Seneka-
bangaore (Užblokuotas)
2010 m. gruodžio 31 d. 14:04:34
tokiu pezalu apie vokala ir balso variacijas turbut galeciau isgirsti tik is Gerulaicio ir RockyNotBalboa "o balsas pirmoj vietoj". turbut esi prisiekes Triumfo arkos ir LRT "duokim garo" gerbejas ir dar neugincijamas operos grandu zinovas. Ir dar kartais net apie hip hopa komentaru parasai. Nu zodziu kitais metais Gerulaitis tau savo akinius padovanos, beliks tik plike issipesioti.
bangaore rašė: Ir dar manu M.Jacksonas su Elviu tikrai geresnis uz Lenona ir McCartney. Vel gi tikrai MJ su Elviu laimetu bet kokia dvikova pries geliu vaikus.
Del shannon ir Eric Burdon, susirask googlei kokiem atlikejam jie padare ytaka, va tau ir "geliu vaikai".
Truksta L.Staley, Jeff Buckley....Del Mercury, taip jis turetu but pirmas. Cia manau daugiau ne kas kiek mergu pamylejo, ar kokia scenine isvaizda ir aktorinius sugebejimus turi o balsas pirmoj vietoj.
bangaore (Užblokuotas)
2010 m. gruodžio 31 d. 06:16:00
Ir dar manau kad Roling Stones ir Aerosmith vokalistai verti buti siame sarase vietoj nutresusiu Iron maiden, Radiohead ir Muse vokalu. Tai tiesiog akivaizdu.
bangaore (Užblokuotas)
2010 m. gruodžio 31 d. 05:50:28
del Freddie Mercury tai man jis yra pats moraliskai slyksciausias vokalistas pasaulyje, dainos patinka bet jo paties elgesys man paciam atrodo vertas didziausio pasislykstejimo. Yra negincijamu faktu kad jis krusdavo tiek mergas tiek gejus. Per vienas gastroles azijoje kai vienam tokiam prostitutui is uzpakalio isvirto hemarojus, jis tiesiog pakviete suteneri ir pasake kad pristatytu jam nauja, nes sis neva suluzo. Nu zodziu pats pats iskrypeliskiausias vokalistas.
bangaore (Užblokuotas)
2010 m. gruodžio 31 d. 05:45:05
gaila nepaminetas INXS vokalistas, o jis tai buvo legenda. Vien verta pamineti kaip jis tapo frontmenu, buvo visa tai Australijoje ir grupeje tarsi buvo 2 lyderiai kurie norejo buti frontmenai. Ir tada jie nutare kad kas per diena pliaze pamyles daugiau mergu tas ir bus lyderis, na jie buvo dar jauni ir energijos netruko. Kas laimejo mes zinome, o tas antras nzn, turbut gitaristu liko grupeje. Zodziu ta diena abu padare daugiau nei 20, Hutchensas jei neklystu 27, ir viskas vyko wolksvageno autobusiuke. Mergos ejo del jo is proto. Girdejau kad kai per viena koncerta kazkoks laucius pradejo izeidineti lyderi, mergos jo vos nesudraske ir zodziai buvo panasus i "jis turejo daugiau mergu nei tu valgaei per savo gyvenima pusryciu".
Sąrašas didžiąja dalim gan neblogas, neskaitant Muse ir Radiohead vokalistų, nors aš tų grupių ne itin klausau, todėl susilaikysiu nuo tolesnių komentarų. Asmeniškai būčiau sudaręs kiek kitokį sąrašiuką, bet skirtųsi jisai gan nedaug. Tikrai būtų Mercury ir Dickinson, taip pat Dio. Bet, kadangi dėčiau tokius vokalistus, kurie man yra palikę ganėtinai stiprų įspūdį, sąrašas būtų gan subjektyvus.
Bet kokiu atveju, džiaukimes, kad šiame sąraše tikrai nepamirštos didžiosios legendos, kaip Dio, Lennon'as, Plant'as, ir, aišku, Mercury.
P.S. Pasirodo, ne mane vieną keistai veikia Rose'o vokalas. Kartais nervina tas kniaukimas, bet turime pripažinti, kad tai vienas unikaliausių ir labiausiai atpažįstamų vokalistų pasaulyje.
Ka Bellamy tope veikia tai niekaip nesuprantu. O siaip truksta man Steven Tyler is Aerosmith. Ir dar Mercury reiketu pakelt i pirma vieta, o Cobaina bent per kokias 3-4 vietas viršun .
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
praeityje ir pasaulis saves ligi galo nesusinaikino. Tik pora Japonijos miestu ir likusi pavojinga pusiausvyra tarp ass & mouth, rytu & vakaru, juodu & raudonu, geru & blogu, blondinu & brunetu, pionieriu & skautu, kairiu & desiniu
Vieno tukstancio devyniu simtu keturiu su puse desimciu musu dievo metu paukscio gegutes devintadieni baigesi chaosas ir nesantaika kai maisesi dangus ir zeme. Bobute ir senelis liko gyvi. Ir to pasekoje as cia esu. Salmai viksrai minos ir skeveldros liko
He sees you when you're sleeping (Big Bro!)
He knows when you're awake (Big Bro!)
He knows if you been bad or good (Tabloidas)
So be good for goodness sake
Oh, you better watch out, you better not cry
Better not pout, I'm tellin' you why
2011 m. rugpjūčio 17 d. 20:58:50
2011 m. sausio 4 d. 01:51:09
2011 m. sausio 3 d. 15:47:55
Ir dar manau kad Roling Stones ir Aerosmith vokalistai verti buti siame sarase vietoj nutresusiu Iron maiden, Radiohead ir Muse vokalu.
Na, dėl 'vietoj' nežinau, bet kad sąraše turėtų būt tai faktas. Deja kad toks trumpas, visi netelpa. Turbūt yra žemiau, o internetiniuose balsavimuose ir tai, kas turi daugiau fanų yra svarus argumentas.
Truksta L.Staley, Jeff Buckley....Del Mercury, taip jis turetu but pirmas. Cia manau daugiau ne kas kiek mergu pamylejo, ar kokia scenine isvaizda ir aktorinius sugebejimus turi o balsas pirmoj vietoj.
Čia pritariu. Ypač dėl Staley, na ir dėl Mercury'io, turbūt. Žinoma, charizma ir aktoriniai sugebėjimai taip pat svarbu, bet tada reikėtų rinkti geriausią 'frontman'ą' ar panašiai, o 'vokalistui' lyg ir vokalas turėtų būt svarbiausia.. Kita vertus, pasikartosiu, jei jau rinkimai vyko interneto svetainėj, per daug rimtai į juos žiūrėt nereikia.
2011 m. sausio 1 d. 13:05:24
2011 m. sausio 1 d. 00:58:25
2010 m. gruodžio 31 d. 20:32:43
____________________
Iš filosofiškai pabaltintų karstų aš išmetu tai, kas juose yra, ir juokiuosi sardonišku įniršiu.
2010 m. gruodžio 31 d. 19:35:20
tokiu pezalu apie vokala ir balso variacijas turbut galeciau isgirsti tik is Gerulaicio ir RockyNotBalboa "o balsas pirmoj vietoj". turbut esi prisiekes Triumfo arkos ir LRT "duokim garo" gerbejas ir dar neugincijamas operos grandu zinovas. Ir dar kartais net apie hip hopa komentaru parasai. Nu zodziu kitais metais Gerulaitis tau savo akinius padovanos, beliks tik plike issipesioti.
As neturiu megstamo muzikinio stiliaus, kartais ir triphop ir deathmetal sueina, esme kuria norejau pabrezt savo postu, kad zmones matyt isskirtinai rinko vokala, nes antraip del charizmos koky M.Bolana butu isrinke, del keistumo D. Bowie ar dal pamyletu moteru skaiciaus M.Jaggery ir kad sumenkint geliu vaiku ytaka...pasidomek tuo laikotarpiu kokie gitaristai atsirado ir kokios grupes atsirado... His Majesty Prince Jones slaps on your face.
Triumfo arka yra gerai kaip ir pati klasikine muzika, bent jau akiraciuj praplest.
Su Artejainciais visus ( yskaitan ir tave ) pakantumo vienas kito atzvilgiu kitais metais.
2010 m. gruodžio 31 d. 18:35:42
Galit skūstis, teisintis, liūdėt, bet nieko čia nepakeisi Axl Rose yra tikrai išskirtinį ir stiprų vokalą turintis žmogus, manau jis vertas 1 vietos.
Bet tik ne prieš Freddie...
____________________
Didelę gyvenimo dalį praleidžiame darydami klaidas, didelę - nieko nedarydami, o visą gyvenimą - darydami ne tai, ką reikia. -Seneka-
2010 m. gruodžio 31 d. 16:22:20
2010 m. gruodžio 31 d. 14:52:16
____________________
\"The best is yet to come..\"
2010 m. gruodžio 31 d. 14:04:34
2010 m. gruodžio 31 d. 13:38:37
2010 m. gruodžio 31 d. 13:10:33
2010 m. gruodžio 31 d. 13:06:35
Ir dar manu M.Jacksonas su Elviu tikrai geresnis uz Lenona ir McCartney. Vel gi tikrai MJ su Elviu laimetu bet kokia dvikova pries geliu vaikus.
Del shannon ir Eric Burdon, susirask googlei kokiem atlikejam jie padare ytaka, va tau ir "geliu vaikai".
Truksta L.Staley, Jeff Buckley....Del Mercury, taip jis turetu but pirmas. Cia manau daugiau ne kas kiek mergu pamylejo, ar kokia scenine isvaizda ir aktorinius sugebejimus turi o balsas pirmoj vietoj.
2010 m. gruodžio 31 d. 11:16:17
2010 m. gruodžio 31 d. 06:20:33
2010 m. gruodžio 31 d. 06:16:00
2010 m. gruodžio 31 d. 05:50:28
2010 m. gruodžio 31 d. 05:45:05
2010 m. gruodžio 31 d. 00:13:06
Bet kokiu atveju, džiaukimes, kad šiame sąraše tikrai nepamirštos didžiosios legendos, kaip Dio, Lennon'as, Plant'as, ir, aišku, Mercury.
P.S. Pasirodo, ne mane vieną keistai veikia Rose'o vokalas. Kartais nervina tas kniaukimas, bet turime pripažinti, kad tai vienas unikaliausių ir labiausiai atpažįstamų vokalistų pasaulyje.
____________________
bacon
2010 m. gruodžio 31 d. 00:08:30
Tačiau, kaip ir visada ten kur topas, apačioj - žmonių maištas. xD
2010 m. gruodžio 31 d. 00:03:36
2010 m. gruodžio 30 d. 23:52:10
____________________
"I think the most important thing about music is the sense of escape." Thom Yorke
2010 m. gruodžio 30 d. 23:20:15
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
2010 m. gruodžio 30 d. 23:16:01
Axl Rose pirmoje vietoje ?
Ačiū, bet gal ne.
____________________
http://www.last.fm/user/prophetas
2010 m. gruodžio 30 d. 21:04:32
____________________
Still waiting for Led Zeppelin world tour :D
2010 m. gruodžio 30 d. 20:21:16
2010 m. gruodžio 30 d. 20:19:36
2010 m. gruodžio 30 d. 20:08:16
____________________
Klausausi visko.
2010 m. gruodžio 30 d. 18:33:23
____________________
Giliai Tavyje mano Dievas gyvena