Net ir nesant pop musikos gerbėjai yra tikrai aišku, kad Williamsas yra tikrai labai labai geras. Laisvai jį statyčiau greta kitų pop muzikos gigantų kaip Michael Jackon, Madonna ir kiti. Va kas yra tikrai popšūdis tai visa "papų" ir anų galų desantininkų komanda kaip: Miley Cyrus, Justin Bieber, Paris Hilton ir pan.Na aišku, čia tik nuomonė, bet visgi :)
Visgi, šita nuomonė yra daug arčiau manosios negu "delaliutiškaus", kuris svaidosi įdomiomis replikomis, retai man suprantamomis. Irgi pritariu ir Blissful.
Net ir nesant pop musikos gerbėjai yra tikrai aišku, kad Williamsas yra tikrai labai labai geras. Laisvai jį statyčiau greta kitų pop muzikos gigantų kaip Michael Jackon, Madonna ir kiti. Va kas yra tikrai popšūdis tai visa "papų" ir anų galų desantininkų komanda kaip: Miley Cyrus, Justin Bieber, Paris Hilton ir pan.Na aišku, čia tik nuomonė, bet visgi :)
Gali patikti, gali ne, bet sakyčiau reikėtų Williams'ą, kaip pop atlikėją, vertinti objektyviai ir nelyginti su tokiais kaip Gallagher'is - per daug skirtingi. Aš jam jokių simpatijų taip pat nejaučiu, bet palyginti su kokiu Pharrell'u Williams'u ar galų gale R. Thicke, kurie dabar visur kišami, nebūtų galima taip drąsiai teigti, kad jau toks "popšūdis" čia. R. Williams'as su tokiais "hitais" kaip "Candy" ir panašiai labai sukomerciškėjo ir nieko nepakeisi, bet vis dėlto savo repertuare, per tiek veiklos metų, jis sukaupė nemažai visai neblogų kūrinių, dėl kurių į jo koncertą dauguma ir eis.
____________________
Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip – Winston Churchill
Bet kodėl? Man įdomu? Ar yra argumentų? Nes galbūt yra nepritariančių, oi, kiek nepritariančių, ir jūs, tamsta, čia formuluojate labai drastiškus teiginius.
Va ir paaiškėjo nuo kiek bus bilietai į koncertą: https://www.15min.lt/zmones/naujiena/pramogos/muzika/paaiskejo-bilietai-i-robbie-williamso-koncerta-kaune-kainuos-nuo-69-euru-240-litu-28-463346?cf=df
Aš irgi neįsivaizduoju kad tu savo noru eitum į šitą koncertą, juk tai pop muzika. O Robinas Hudas atėjo iš berniukų popbando, panašiai kaip solinė Viliaus Tarasovo programa O U2 irgi nėra kažkas unikalaus, jie turi maždaug 10 puikių dainų ir visą kalną nuobodybės sukonstruotos pagal vieną ir ta patį šabloną, bet tai visvien visiška priešingybė Take That pop band'ui.
10 puikių dainų jau oho koks pasiekimas. Tikros roko grupės turi max 3-4, o kitos išvis one hit wonder'iai (na, čia gal panašu į asilišką Gene Simmons mąstymą). Vis dėlto, matematiškai R.Williams >>> V.Tarasovas, puikiai suprantat, kodėl. Bet U2 > Robbie Williams > Kiss, nes R.W. nėra toks šabloniškas daiktas, kaip Kiss. U2, pasakyčiau, nėra tokia šabloniška grupė, kaip jūs norėtumėte įteigti man.
Šiap pastebėjau, kad tas tavo bandymas atrodyti rimtam ne pagal amžių yra juokingas, tiesiog atrodo kad komentarus rašai labai įsitempęs lyg nuo to priklausytų tavo ateitis, atsipalaiduok žmogau
Bandymas atrodyti rimtam ar tiesiog komentarų rašymas savo stilium. Aš tiksliukas, aš formuluoju sudėtingai ir konkrečiai ir nenoriu rašyti kaip dar šimtai milijonų žmonių, tuos pačius sakinius vis rašyti, paprastus ir neįdomius. Taip įrodau, jog esu pakankamai atsipalaidavęs rašydamas komentarą.
Aš visai ne sapie sakinių formulavimą o apie paryškinimus ten, kur šiaip jie nieko nesako, tarkim , '' kaip jūs norėtumėte įteigti man'' arba ironijos nesupratimą, kas atsiskleidžia per jūsų rimtą ar pernelyg konservatyvią reakcija į sarkazmą ar ironiją, tiesiog iš tokių pavyzdžių ir susidaro toks vaizdas.
Aš irgi neįsivaizduoju kad tu savo noru eitum į šitą koncertą, juk tai pop muzika. O Robinas Hudas atėjo iš berniukų popbando, panašiai kaip solinė Viliaus Tarasovo programa O U2 irgi nėra kažkas unikalaus, jie turi maždaug 10 puikių dainų ir visą kalną nuobodybės sukonstruotos pagal vieną ir ta patį šabloną, bet tai visvien visiška priešingybė Take That pop band'ui.
10 puikių dainų jau oho koks pasiekimas. Tikros roko grupės turi max 3-4, o kitos išvis one hit wonder'iai (na, čia gal panašu į asilišką Gene Simmons mąstymą). Vis dėlto, matematiškai R.Williams >>> V.Tarasovas, puikiai suprantat, kodėl. Bet U2 > Robbie Williams > Kiss, nes R.W. nėra toks šabloniškas daiktas, kaip Kiss. U2, pasakyčiau, nėra tokia šabloniška grupė, kaip jūs norėtumėte įteigti man.
Šiap pastebėjau, kad tas tavo bandymas atrodyti rimtam ne pagal amžių yra juokingas, tiesiog atrodo kad komentarus rašai labai įsitempęs lyg nuo to priklausytų tavo ateitis, atsipalaiduok žmogau
Bandymas atrodyti rimtam ar tiesiog komentarų rašymas savo stilium. Aš tiksliukas, aš formuluoju sudėtingai ir konkrečiai ir nenoriu rašyti kaip dar šimtai milijonų žmonių, tuos pačius sakinius vis rašyti, paprastus ir neįdomius. Taip įrodau, jog esu pakankamai atsipalaidavęs rašydamas komentarą.
Aš irgi neįsivaizduoju kad tu savo noru eitum į šitą koncertą, juk tai pop muzika. O Robinas Hudas atėjo iš berniukų popbando, panašiai kaip solinė Viliaus Tarasovo programa O U2 irgi nėra kažkas unikalaus, jie turi maždaug 10 puikių dainų ir visą kalną nuobodybės sukonstruotos pagal vieną ir ta patį šabloną, bet tai visvien visiška priešingybė Take That pop band'ui.
10 puikių dainų jau oho koks pasiekimas. Tikros roko grupės turi max 3-4, o kitos išvis one hit wonder'iai (na, čia gal panašu į asilišką Gene Simmons mąstymą). Vis dėlto, matematiškai R.Williams >>> V.Tarasovas, puikiai suprantat, kodėl. Bet U2 > Robbie Williams > Kiss, nes R.W. nėra toks šabloniškas daiktas, kaip Kiss. U2, pasakyčiau, nėra tokia šabloniška grupė, kaip jūs norėtumėte įteigti man.
U2 tokia populiari todėl, kad jų muzika yra ant tiek paprasta ir lengvai įsimenama, kad ji gerai sueina net ir tiems, kas su roko muzika neturi nieko bendro, tiesiog jų sėkmė slypi paprastume.
D
____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Aš irgi neįsivaizduoju kad tu savo noru eitum į šitą koncertą, juk tai pop muzika. O Robinas Hudas atėjo iš berniukų popbando, panašiai kaip solinė Viliaus Tarasovo programa O U2 irgi nėra kažkas unikalaus, jie turi maždaug 10 puikių dainų ir visą kalną nuobodybės sukonstruotos pagal vieną ir ta patį šabloną, bet tai visvien visiška priešingybė Take That pop band'ui.
10 puikių dainų jau oho koks pasiekimas. Tikros roko grupės turi max 3-4, o kitos išvis one hit wonder'iai (na, čia gal panašu į asilišką Gene Simmons mąstymą). Vis dėlto, matematiškai R.Williams >>> V.Tarasovas, puikiai suprantat, kodėl. Bet U2 > Robbie Williams > Kiss, nes R.W. nėra toks šabloniškas daiktas, kaip Kiss. U2, pasakyčiau, nėra tokia šabloniška grupė, kaip jūs norėtumėte įteigti man.
Šiap pastebėjau, kad tas tavo bandymas atrodyti rimtam ne pagal amžių yra juokingas, tiesiog atrodo kad komentarus rašai labai įsitempęs lyg nuo to priklausytų tavo ateitis, atsipalaiduok žmogau
Aš irgi neįsivaizduoju kad tu savo noru eitum į šitą koncertą, juk tai pop muzika. O Robinas Hudas atėjo iš berniukų popbando, panašiai kaip solinė Viliaus Tarasovo programa O U2 irgi nėra kažkas unikalaus, jie turi maždaug 10 puikių dainų ir visą kalną nuobodybės sukonstruotos pagal vieną ir ta patį šabloną, bet tai visvien visiška priešingybė Take That pop band'ui.
10 puikių dainų jau oho koks pasiekimas. Tikros roko grupės turi max 3-4, o kitos išvis one hit wonder'iai (na, čia gal panašu į asilišką Gene Simmons mąstymą). Vis dėlto, matematiškai R.Williams >>> V.Tarasovas, puikiai suprantat, kodėl. Bet U2 > Robbie Williams > Kiss, nes R.W. nėra toks šabloniškas daiktas, kaip Kiss. U2, pasakyčiau, nėra tokia šabloniška grupė, kaip jūs norėtumėte įteigti man.
U2 tokia populiari todėl, kad jų muzika yra ant tiek paprasta ir lengvai įsimenama, kad ji gerai sueina net ir tiems, kas su roko muzika neturi nieko bendro, tiesiog jų sėkmė slypi paprastume.
Aš irgi neįsivaizduoju kad tu savo noru eitum į šitą koncertą, juk tai pop muzika. O Robinas Hudas atėjo iš berniukų popbando, panašiai kaip solinė Viliaus Tarasovo programa O U2 irgi nėra kažkas unikalaus, jie turi maždaug 10 puikių dainų ir visą kalną nuobodybės sukonstruotos pagal vieną ir ta patį šabloną, bet tai visvien visiška priešingybė Take That pop band'ui.
10 puikių dainų jau oho koks pasiekimas. Tikros roko grupės turi max 3-4, o kitos išvis one hit wonder'iai (na, čia gal panašu į asilišką Gene Simmons mąstymą). Vis dėlto, matematiškai R.Williams >>> V.Tarasovas, puikiai suprantat, kodėl. Bet U2 > Robbie Williams > Kiss, nes R.W. nėra toks šabloniškas daiktas, kaip Kiss. U2, pasakyčiau, nėra tokia šabloniška grupė, kaip jūs norėtumėte įteigti man.
Šitą praleisiu. Pinigas kaštuoja daugiau nei mano simpatijų vertė (kuri yra gan maža šiam atlikėjui).
Kita vertus, kaip jau apačioj buvo minėta, tereikia sulaukti U2. Į juos - su mielu noru.
Aš irgi neįsivaizduoju kad tu savo noru eitum į šitą koncertą, juk tai pop muzika. O Robinas Hudas atėjo iš berniukų popbando, panašiai kaip solinė Viliaus Tarasovo programa O U2 irgi nėra kažkas unikalaus, jie turi maždaug 10 puikių dainų ir visą kalną nuobodybės sukonstruotos pagal vieną ir ta patį šabloną, bet tai visvien visiška priešingybė Take That pop band'ui.
Claptoną man pasisekė pamatyt. Net nežinau, kaip ten tribūnose buvo - dėmesys buvo į sceną. Iš pradžių atkreipėm dėmesį į kažko aukštai besikarstančius turbūt techninius darbuotojus, o po to visas dėmesys kažkaip natūraliai nukrypo į sceną. Ne kažką, mano FB paskyroj sumėtytos nuotraukos (ne itin dar kokybiškos), dienoraščio čia nerašiau. O šildė tokie, galima skyt, visiški diedukai - Zone-O-Tone. Diedukai, o kai pradėjo.... buvo WOW. O po to jau natūraliai nebeliko laiko ir noro dairytis į tribūnas. Ir taip - po to buvo aišku, kai važiuojant autostrada didžiulė eilė mašinų traukė iš Vilniaus - vilniečiai grįžo iš claptono, kauniečiai - iš Lanos. Na taip, pusiau juokais čia. Nebūtų gal buvę labai daug daugiau susirinkę į Claptoną, jei ne Lana Del Rey, vis dėlto pernelyg skirtingi skoniai... Nors - jaunimėlio buvo, vaikų irgi, taip kad marga publika.
O į temą - nu nežinau, Robkė nėra mano must-see sąraše, nors šiaip smagu, kad šventoji trejybė jau subyrėjo. Kas nežino - Madonna, U2 ir Robkė buvo pareiškę, kad kur jau kur, bet į Baltijos šalis tai už jokius pinigus nevažiuos. Na va - dabar liko tik jūtai. Nors ne, Madonna Lietuvoj dar nesilankė... Gal aš palauksiu ko nors artimesnio mano dūšiai. Nuojauta kažkodėl kužda, kad labai ilgai laukt neteks.
Visiškai. Tada grįžau nešina bilietu į B. Adamso koncertą Pramogų arenoj, taigi tai turėjo būt 2007 spalio 8-9. Per LTV rodė kažkokią informacinę laidą (kokią - nepamenu, bet kažką panašaus kaip dabar yra "Labą dieną, Lietuva". Tai joje kaip svečias buvo, rods, Aivaras Gelžinis ir jis va tokias va nelinksmas naujienas išklojo. Kad net faktas, jog turiu bilietą, kažkaip nebe taip smarkiai džiugino...
@Sambora. Aha, Madonna buvo jau Estijoj. Lietuvą dar aplenkė. Nors, jei vertinsim kaip Baltijos šalis, tai taip - ji buvo pirmoji, sulaužiusi tą "priesaiką".
Claptoną man pasisekė pamatyt. Net nežinau, kaip ten tribūnose buvo - dėmesys buvo į sceną. Iš pradžių atkreipėm dėmesį į kažko aukštai besikarstančius turbūt techninius darbuotojus, o po to visas dėmesys kažkaip natūraliai nukrypo į sceną. Ne kažką, mano FB paskyroj sumėtytos nuotraukos (ne itin dar kokybiškos), dienoraščio čia nerašiau. O šildė tokie, galima skyt, visiški diedukai - Zone-O-Tone. Diedukai, o kai pradėjo.... buvo WOW. O po to jau natūraliai nebeliko laiko ir noro dairytis į tribūnas. Ir taip - po to buvo aišku, kai važiuojant autostrada didžiulė eilė mašinų traukė iš Vilniaus - vilniečiai grįžo iš claptono, kauniečiai - iš Lanos. Na taip, pusiau juokais čia. Nebūtų gal buvę labai daug daugiau susirinkę į Claptoną, jei ne Lana Del Rey, vis dėlto pernelyg skirtingi skoniai... Nors - jaunimėlio buvo, vaikų irgi, taip kad marga publika.
O į temą - nu nežinau, Robkė nėra mano must-see sąraše, nors šiaip smagu, kad šventoji trejybė jau subyrėjo. Kas nežino - Madonna, U2 ir Robkė buvo pareiškę, kad kur jau kur, bet į Baltijos šalis tai už jokius pinigus nevažiuos. Na va - dabar liko tik jūtai. Nors ne, Madonna Lietuvoj dar nesilankė... Gal aš palauksiu ko nors artimesnio mano dūšiai. Nuojauta kažkodėl kužda, kad labai ilgai laukt neteks.
Claptoną man pasisekė pamatyt. Net nežinau, kaip ten tribūnose buvo - dėmesys buvo į sceną. Iš pradžių atkreipėm dėmesį į kažko aukštai besikarstančius turbūt techninius darbuotojus, o po to visas dėmesys kažkaip natūraliai nukrypo į sceną. Ne kažką, mano FB paskyroj sumėtytos nuotraukos (ne itin dar kokybiškos), dienoraščio čia nerašiau. O šildė tokie, galima skyt, visiški diedukai - Zone-O-Tone. Diedukai, o kai pradėjo.... buvo WOW. O po to jau natūraliai nebeliko laiko ir noro dairytis į tribūnas. Ir taip - po to buvo aišku, kai važiuojant autostrada didžiulė eilė mašinų traukė iš Vilniaus - vilniečiai grįžo iš claptono, kauniečiai - iš Lanos. Na taip, pusiau juokais čia. Nebūtų gal buvę labai daug daugiau susirinkę į Claptoną, jei ne Lana Del Rey, vis dėlto pernelyg skirtingi skoniai... Nors - jaunimėlio buvo, vaikų irgi, taip kad marga publika.
O į temą - nu nežinau, Robkė nėra mano must-see sąraše, nors šiaip smagu, kad šventoji trejybė jau subyrėjo. Kas nežino - Madonna, U2 ir Robkė buvo pareiškę, kad kur jau kur, bet į Baltijos šalis tai už jokius pinigus nevažiuos. Na va - dabar liko tik jūtai. Nors ne, Madonna Lietuvoj dar nesilankė... Gal aš palauksiu ko nors artimesnio mano dūšiai. Nuojauta kažkodėl kužda, kad labai ilgai laukt neteks.
Na kad Madonna 2009 Estijoje koncertavo, taigi U2 vieninteliai liko :)
Claptoną man pasisekė pamatyt. Net nežinau, kaip ten tribūnose buvo - dėmesys buvo į sceną. Iš pradžių atkreipėm dėmesį į kažko aukštai besikarstančius turbūt techninius darbuotojus, o po to visas dėmesys kažkaip natūraliai nukrypo į sceną. Ne kažką, mano FB paskyroj sumėtytos nuotraukos (ne itin dar kokybiškos), dienoraščio čia nerašiau. O šildė tokie, galima skyt, visiški diedukai - Zone-O-Tone. Diedukai, o kai pradėjo.... buvo WOW. O po to jau natūraliai nebeliko laiko ir noro dairytis į tribūnas. Ir taip - po to buvo aišku, kai važiuojant autostrada didžiulė eilė mašinų traukė iš Vilniaus - vilniečiai grįžo iš claptono, kauniečiai - iš Lanos. Na taip, pusiau juokais čia. Nebūtų gal buvę labai daug daugiau susirinkę į Claptoną, jei ne Lana Del Rey, vis dėlto pernelyg skirtingi skoniai... Nors - jaunimėlio buvo, vaikų irgi, taip kad marga publika.
O į temą - nu nežinau, Robkė nėra mano must-see sąraše, nors šiaip smagu, kad šventoji trejybė jau subyrėjo. Kas nežino - Madonna, U2 ir Robkė buvo pareiškę, kad kur jau kur, bet į Baltijos šalis tai už jokius pinigus nevažiuos. Na va - dabar liko tik jūtai. Nors ne, Madonna Lietuvoj dar nesilankė... Gal aš palauksiu ko nors artimesnio mano dūšiai. Nuojauta kažkodėl kužda, kad labai ilgai laukt neteks.
M
____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Į Eric Clapton koncertą berods irgi nekažin kiek publikos susirinko?
Claptoną man pasisekė pamatyt. Net nežinau, kaip ten tribūnose buvo - dėmesys buvo į sceną. Iš pradžių atkreipėm dėmesį į kažko aukštai besikarstančius turbūt techninius darbuotojus, o po to visas dėmesys kažkaip natūraliai nukrypo į sceną. Ne kažką, mano FB paskyroj sumėtytos nuotraukos (ne itin dar kokybiškos), dienoraščio čia nerašiau. O šildė tokie, galima skyt, visiški diedukai - Zone-O-Tone. Diedukai, o kai pradėjo.... buvo WOW. O po to jau natūraliai nebeliko laiko ir noro dairytis į tribūnas. Ir taip - po to buvo aišku, kai važiuojant autostrada didžiulė eilė mašinų traukė iš Vilniaus - vilniečiai grįžo iš claptono, kauniečiai - iš Lanos. Na taip, pusiau juokais čia. Nebūtų gal buvę labai daug daugiau susirinkę į Claptoną, jei ne Lana Del Rey, vis dėlto pernelyg skirtingi skoniai... Nors - jaunimėlio buvo, vaikų irgi, taip kad marga publika.
O į temą - nu nežinau, Robkė nėra mano must-see sąraše, nors šiaip smagu, kad šventoji trejybė jau subyrėjo. Kas nežino - Madonna, U2 ir Robkė buvo pareiškę, kad kur jau kur, bet į Baltijos šalis tai už jokius pinigus nevažiuos. Na va - dabar liko tik jūtai. Nors ne, Madonna Lietuvoj dar nesilankė... Gal aš palauksiu ko nors artimesnio mano dūšiai. Nuojauta kažkodėl kužda, kad labai ilgai laukt neteks.
Gal as cia toks vienas bet talking heads ir REM nera 1 hito grupes! Gal jos legendines labiau nei nightwish, marduk ar net within temptation bet cia kaip kam
2014 m. lapkričio 6 d. 12:38:28
G
____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
2014 m. spalio 31 d. 08:31:35
nežinočiau ką veikti tokiam koncerte, jaučiu būčiau kur nors kampe ir šokinėčiau visą laiką
2014 m. spalio 30 d. 23:30:06
Visgi, šita nuomonė yra daug arčiau manosios negu "delaliutiškaus", kuris svaidosi įdomiomis replikomis, retai man suprantamomis. Irgi pritariu ir Blissful.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2014 m. spalio 30 d. 23:28:21
Net ir nesant pop musikos gerbėjai yra tikrai aišku, kad Williamsas yra tikrai labai labai geras. Laisvai jį statyčiau greta kitų pop muzikos gigantų kaip Michael Jackon, Madonna ir kiti. Va kas yra tikrai popšūdis tai visa "papų" ir anų galų desantininkų komanda kaip: Miley Cyrus, Justin Bieber, Paris Hilton ir pan.Na aišku, čia tik nuomonė, bet visgi :)
2014 m. spalio 30 d. 22:51:44
Gali patikti, gali ne, bet sakyčiau reikėtų Williams'ą, kaip pop atlikėją, vertinti objektyviai ir nelyginti su tokiais kaip Gallagher'is - per daug skirtingi. Aš jam jokių simpatijų taip pat nejaučiu, bet palyginti su kokiu Pharrell'u Williams'u ar galų gale R. Thicke, kurie dabar visur kišami, nebūtų galima taip drąsiai teigti, kad jau toks "popšūdis" čia. R. Williams'as su tokiais "hitais" kaip "Candy" ir panašiai labai sukomerciškėjo ir nieko nepakeisi, bet vis dėlto savo repertuare, per tiek veiklos metų, jis sukaupė nemažai visai neblogų kūrinių, dėl kurių į jo koncertą dauguma ir eis.
____________________
Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip – Winston Churchill
2014 m. spalio 30 d. 21:49:56
Bet kodėl? Man įdomu? Ar yra argumentų? Nes galbūt yra nepritariančių, oi, kiek nepritariančių, ir jūs, tamsta, čia formuluojate labai drastiškus teiginius.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2014 m. spalio 30 d. 20:24:05
popsudis vis tiek, 'genijau' tu :))
____________________
/ moustache is practically like a wedding ring \
2014 m. spalio 30 d. 18:34:12
Sprendžiant iš jūsų kalbėsenos kultūros tai oi, kaip dar toli iki to, kad galėtumėte pagrįsti teiginį "eilinis popšūdis"...
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2014 m. spalio 30 d. 18:18:00
Nors ir nesu didelė mėgėja tokios muzikos, bet Robbie Williams yra vienas iš tų pop muzikos atlikėjų, į kurių koncertą norėtųsi nueiti.
Šitas klipas gal vienas iš labiausiai nurautų, kiek yra tekę matyti :Dhttps://www.youtube.com/watch?v=BnO3nijfYmU
2014 m. spalio 30 d. 17:31:47
Va ir paaiškėjo nuo kiek bus bilietai į koncertą: https://www.15min.lt/zmones/naujiena/pramogos/muzika/paaiskejo-bilietai-i-robbie-williamso-koncerta-kaune-kainuos-nuo-69-euru-240-litu-28-463346?cf=df
2014 m. spalio 30 d. 17:19:26
bilietai nuo 285 ar kiek ten.. tai eina na...
uz dyka neiciau. o kazkada dar ant Liamo Gallagherio vare, nors jam toli toli iki jo.
eilinis popsudis.
____________________
/ moustache is practically like a wedding ring \
2014 m. spalio 30 d. 15:52:04
Aš visai ne sapie sakinių formulavimą o apie paryškinimus ten, kur šiaip jie nieko nesako, tarkim , '' kaip jūs norėtumėte įteigti man'' arba ironijos nesupratimą, kas atsiskleidžia per jūsų rimtą ar pernelyg konservatyvią reakcija į sarkazmą ar ironiją, tiesiog iš tokių pavyzdžių ir susidaro toks vaizdas.
____________________
Žmogus - invazinė rūšis
2014 m. spalio 30 d. 14:38:51
Bandymas atrodyti rimtam ar tiesiog komentarų rašymas savo stilium. Aš tiksliukas, aš formuluoju sudėtingai ir konkrečiai ir nenoriu rašyti kaip dar šimtai milijonų žmonių, tuos pačius sakinius vis rašyti, paprastus ir neįdomius. Taip įrodau, jog esu pakankamai atsipalaidavęs rašydamas komentarą.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2014 m. spalio 30 d. 14:17:00
O kad taip prieš 10 metų...
____________________
. tamsos ir šviesos kamasutra .
2014 m. spalio 30 d. 14:07:58
D
____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
2014 m. spalio 30 d. 13:55:30
Šiap pastebėjau, kad tas tavo bandymas atrodyti rimtam ne pagal amžių yra juokingas, tiesiog atrodo kad komentarus rašai labai įsitempęs lyg nuo to priklausytų tavo ateitis, atsipalaiduok žmogau
____________________
Žmogus - invazinė rūšis
2014 m. spalio 30 d. 13:51:19
U2 tokia populiari todėl, kad jų muzika yra ant tiek paprasta ir lengvai įsimenama, kad ji gerai sueina net ir tiems, kas su roko muzika neturi nieko bendro, tiesiog jų sėkmė slypi paprastume.
____________________
Žmogus - invazinė rūšis
2014 m. spalio 30 d. 13:46:21
10 puikių dainų jau oho koks pasiekimas. Tikros roko grupės turi max 3-4, o kitos išvis one hit wonder'iai (na, čia gal panašu į asilišką Gene Simmons mąstymą). Vis dėlto, matematiškai R.Williams >>> V.Tarasovas, puikiai suprantat, kodėl. Bet U2 > Robbie Williams > Kiss, nes R.W. nėra toks šabloniškas daiktas, kaip Kiss. U2, pasakyčiau, nėra tokia šabloniška grupė, kaip jūs norėtumėte įteigti man.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2014 m. spalio 30 d. 13:40:12
Su U2 tai visgi gal svajuko dramblionė
____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
2014 m. spalio 30 d. 13:39:41
Aš irgi neįsivaizduoju kad tu savo noru eitum į šitą koncertą, juk tai pop muzika. O Robinas Hudas atėjo iš berniukų popbando, panašiai kaip solinė Viliaus Tarasovo programa
O U2 irgi nėra kažkas unikalaus, jie turi maždaug 10 puikių dainų ir visą kalną nuobodybės sukonstruotos pagal vieną ir ta patį šabloną, bet tai visvien visiška priešingybė Take That pop band'ui.
____________________
Žmogus - invazinė rūšis
2014 m. spalio 30 d. 13:23:38
Šitą praleisiu. Pinigas kaštuoja daugiau nei mano simpatijų vertė (kuri yra gan maža šiam atlikėjui).
Kita vertus, kaip jau apačioj buvo minėta, tereikia sulaukti U2. Į juos - su mielu noru.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2014 m. spalio 30 d. 12:36:09
R
____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
2014 m. spalio 30 d. 11:49:19
S
____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
2014 m. spalio 30 d. 01:11:15
Labai džiugi naujiena, o aš nors ir neklausau jo, bet manau, kad būtina jį pamatyt :)
Tik bilietai turbūt bus po kokius 300, o kad Velykos tą dieną, manau nėra skirtumo, turėtų būti pilnutėlė arena.
2014 m. spalio 29 d. 23:02:02
Visiškai. Tada grįžau nešina bilietu į B. Adamso koncertą Pramogų arenoj, taigi tai turėjo būt 2007 spalio 8-9. Per LTV rodė kažkokią informacinę laidą (kokią - nepamenu, bet kažką panašaus kaip dabar yra "Labą dieną, Lietuva". Tai joje kaip svečias buvo, rods, Aivaras Gelžinis ir jis va tokias va nelinksmas naujienas išklojo. Kad net faktas, jog turiu bilietą, kažkaip nebe taip smarkiai džiugino...
@Sambora. Aha, Madonna buvo jau Estijoj. Lietuvą dar aplenkė. Nors, jei vertinsim kaip Baltijos šalis, tai taip - ji buvo pirmoji, sulaužiusi tą "priesaiką".
2014 m. spalio 29 d. 22:56:41
B
____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
2014 m. spalio 29 d. 22:51:15
Na kad Madonna 2009 Estijoje koncertavo, taigi U2 vieninteliai liko :)
____________________
Have a nice day >:)
2014 m. spalio 29 d. 22:40:07
M
____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
2014 m. spalio 29 d. 22:34:08
Claptoną man pasisekė pamatyt. Net nežinau, kaip ten tribūnose buvo - dėmesys buvo į sceną. Iš pradžių atkreipėm dėmesį į kažko aukštai besikarstančius turbūt techninius darbuotojus, o po to visas dėmesys kažkaip natūraliai nukrypo į sceną. Ne kažką, mano FB paskyroj sumėtytos nuotraukos (ne itin dar kokybiškos), dienoraščio čia nerašiau. O šildė tokie, galima skyt, visiški diedukai - Zone-O-Tone. Diedukai, o kai pradėjo.... buvo WOW. O po to jau natūraliai nebeliko laiko ir noro dairytis į tribūnas. Ir taip - po to buvo aišku, kai važiuojant autostrada didžiulė eilė mašinų traukė iš Vilniaus - vilniečiai grįžo iš claptono, kauniečiai - iš Lanos. Na taip, pusiau juokais čia. Nebūtų gal buvę labai daug daugiau susirinkę į Claptoną, jei ne Lana Del Rey, vis dėlto pernelyg skirtingi skoniai... Nors - jaunimėlio buvo, vaikų irgi, taip kad marga publika.
O į temą - nu nežinau, Robkė nėra mano must-see sąraše, nors šiaip smagu, kad šventoji trejybė jau subyrėjo. Kas nežino - Madonna, U2 ir Robkė buvo pareiškę, kad kur jau kur, bet į Baltijos šalis tai už jokius pinigus nevažiuos. Na va - dabar liko tik jūtai. Nors ne, Madonna Lietuvoj dar nesilankė... Gal aš palauksiu ko nors artimesnio mano dūšiai. Nuojauta kažkodėl kužda, kad labai ilgai laukt neteks.
2014 m. spalio 29 d. 22:33:30
Oooooooooooo!!! Neblogas dalykas..Jei viskas gerai bus,ir jei kaina "labai nekas" tada bandysim imt!!!