Mario Basanov, Vidis ir Jazzu šaudo į tylą surrealistiniu grafikos eksperimentu
 |
Jazzu. |
Mario Basanov, Vidžio ir Jazzu nauja daina „Who’s Shot the Silence?!“ šią savaitę galutinai evoliucionuos į audiovizualinį kūrinį. Talentingųjų Lietuvos animatorių „PetPunk“ dėka vaizdo klipo gamyba pavirto į eksperimentą. Peržengiantį aiškius žanro rėmus, balansuojantį ant dizaino, animacijos, kompiuterinės simuliacijos ir dailės ribos.
Atsisakius įprastos kinematografinės idėjos, išlaikius tik gaires, principus ir kryptis, pagrindinį vaizdo klipo principą kurėjams padiktavo dainos žodžiai ir pagrindinė žinutė. „Šauk į tylą!“ - dviprasmiška frazė tapo impulsu, paskatinusiu pabandyti sukurti grafikos simuliacijas, kurios siurrealistinėje erdvėje interpretuotų garsą žiūrovams, turintiems klausos negalią.
„Įdomu pastebėti tai, kad žmonės turintys klausos sutrikimus nėra absoliučiai apriboti nuo muzikos. Jie ne tik ją gali dalinai jausti, bet net ir mėgautis ja, jausdami daiktų paviršiumi sklindnačias vibracijas ir ritmą. Todėl viena iš grafinių temų šiame klipe yra objektų bei erdvių vaizdavimas, pasitelkus animuotus raštus ir grafikos virpesius. Tai tarytum bandymai meniškai vizualizuoti garso pasaulį – tokį, kurio mes nė nepastebime ir nejaučiame galėdami girdėti ausimi“, pasakojo klipo režisierius Andrius Kirvela.
Stilististiškai vaizo klipą kūrėjai apibūdina kaip įvairialypį, atvirą, eksperimentišką, labiau menišką nei formalų, nesilaikantį griežtų rėmų ar konstrukcijų. Pagrindinis siekis - jungimas ir derinimas skirtingų technikų bei estetikų, siekiant originalaus, charakteingo ir sąvito pavidalo.
 |
Mario Basanov ir Petpunk. |
„Who’s Shot the Silence?!“ – jau antras video klipas Vidžio, Mario Basanov ir Jazzu bendroje kūryboje. Debiutinį bendrą trijulės kūrinį „I’ll Be Gobe“ jau galima vadinti lietuvišku pop fenomenu, kurio video klipas turi atskirą istoriją. Tik pasirodęs, režisieriaus Rimanto Lukavičiaus sukurtas „I’ll Be Gone“ vaizdas atkreipė profesionalų dėmesį. Klipas buvo įtrauktas į media menų specialistams skirto Britų žurnalo “Digital Arts” (www.digitalartsonline.co.uk) birželio numerį kaip vienas įdomiausių ir originaliausių mėnesio kūrinių. Vėliau išskirtinio "I'll be Gone" vaizdo bei garso pasiprašė ir vokiečių automobilių pramonės gigantas “Mercedes-Benz”. Savo internetinės televizijos www.mercedes-benz.tv žurnale “Mixed Tape” jie pristatė klipą “Modern Lounge” temai skirtame numeryje (http://mercedes-benz.tv/en/clip-764/Mario+Basanov+%26+Vidis+feat.+Jazzu). Video klipo režisierius Rimantas Lukavičius taip pat nominuotas lietuviškuose “Pravda naujokų” apdovanojimuose “Geriausio naujo vaizdo klipų kūrėjo” kategorijoje.
Tačiau bene didžiausias ir svarbiausias kūrinio ir jo klipo pasiekimas bei įvertinimas – peržiūrų ir perklausų skaičius. Vien populiariajame portale www.youtube.com "I'll Be Gone" klipas peržiūrėtas daugiau nei 380 000 kartų, kas leidžia jį vadinti labiausiai internete žiūrimu lietuvišku muzikiniu vaizdo klipu.
Susijusi informacija
- Naudojant music.lt informaciją internete aktyvi nuoroda į www.music.lt yra būtina.
- Naudojant music.lt informaciją radijo/televizijos eteryje, būtina paminėti, jog informaciją pateikia www.music.lt.
- Užfiksavus pažeidimus bus kreipiamasi į atitinkamus teisėsaugos organus.
Copyright 2001-2025 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.