Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Nacionalinė atranka į 2016 m. „Euroviziją“: 8-ajame ture pergalę pasiekė Donny Montell

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Eurovizija

Eurovizija

Šeštadienio vakare įvyko aštuntoji Nacionalinė atranka į 2016 m. „Euroviziją“, kuri įvyks Stokholme gegužės mėnesį. „LRT“ eteryje varžėsi 10 pop muzikos atlikėjų: Catrinah („Be Free“), Ruslanas Kirilkinas („In My World“), Milda Martinkėnaitė („If Tomorrow Never Comes“) Erica Jenings („Leading Me Home“), Saulenė Chlevickaitė („Strong“), Aistė Pilvelytė („You Bet“), Valdas Lacko („Stay Tonight“), Rūta Ščiogolovaitė („United“), Donny Montell („I‘ve Been Waiting For This Night“) ir Ieva Zasimauskaitė su daina „Life (Not That Beautiful)“.

Komisiją sudarė muzikos žurnalistas Ramūnas Zilnys, radijo stoties „LRT Opus“ vadovas Darius Užkuraitis, operos solistė Nomeda Kazlaus ir atlikėja Justė Arlauskaitė-Jazzu.

Šį kartą atranką teko palikti mažiausiai žiūrovų ir komisijos palaikymo sulaukusioms merginoms Saulenei Chlevickaitei ir Mildai Martinkėnaitei.


Susumavus komisijų ir žiūrovų balsus bendroje lentelėje lydere tapo Donny Montell (12 balų).

Likusieji išsidėstė taip:

Aistė Pilvelytė – 10
Erica Jennings – 8
Rūta Ščiogolovaitė – 7
Ieva Zasimauskaitė – 6
Ruslanas Kirilkinas – 5
Catrinah – 4
Valdas Lacko – 3
Milda Martinkėnaitė – 2
Saulenė Chlevickaitė – 1

Nacionalinėje atrankoje į „Euroviziją“ liko tik 8 kandidatai.


Kaip vertinate aštuntojo Nacionalinės atrankos į „Euroviziją“ turo dalyvių pasirodymus?



Susijusi informacija


  • Naudojant music.lt informaciją internete aktyvi nuoroda į www.music.lt yra būtina.
  • Naudojant music.lt informaciją radijo/televizijos eteryje, būtina paminėti, jog informaciją pateikia www.music.lt.
  • Užfiksavus pažeidimus bus kreipiamasi į atitinkamus teisėsaugos organus.

Gairės


 Eurovizija

Šaltinis: Music.lt   Peržiūrėta kartų: 1258   Data: 2016-02-28
Esamas tekstas

Eurovizija Šeštadienio vakare įvyko aštuntoji Nacionalinė atranka į 2016 m. „Euroviziją“, kuri įvyks Stokholme gegužės mėnesį. „LRT“ eteryje varžėsi 10 pop muzikos atlikėjų: Catrinah („Be Free“), Ruslanas Kirilkinas („In My World“), Milda Martinkėnaitė („If Tomorrow Never Comes“) Erica Jenings („Leading Me Home“), Saulenė Chlevickaitė („Strong“), Aistė Pilvelytė („You Bet“), Valdas Lacko („Stay Tonight“), Rūta Ščiogolovaitė („United“), Donny Montell („I‘ve Been Waiting For This Night“) ir Ieva Zasimauskaitė su daina „Life (Not That Beautiful)“.

Komisiją sudarė muzikos žurnalistas Ramūnas Zilnys, radijo stoties „LRT Opus“ vadovas Darius Užkuraitis, operos solistė Nomeda Kazlaus ir atlikėja Justė Arlauskaitė-Jazzu.

Šį kartą atranką teko palikti mažiausiai žiūrovų ir komisijos palaikymo sulaukusioms merginoms Saulenei Chlevickaitei ir Mildai Martinkėnaitei.


Susumavus komisijų ir žiūrovų balsus bendroje lentelėje lydere tapo Donny Montell (12 balų).

Likusieji išsidėstė taip:

Aistė Pilvelytė – 10
Erica Jennings – 8
Rūta Ščiogolovaitė – 7
Ieva Zasimauskaitė – 6
Ruslanas Kirilkinas – 5
Catrinah – 4
Valdas Lacko – 3
Milda Martinkėnaitė – 2
Saulenė Chlevickaitė – 1

Nacionalinėje atrankoje į „Euroviziją“ liko tik 8 kandidatai.


Kaip vertinate aštuntojo Nacionalinės atrankos į „Euroviziją“ turo dalyvių pasirodymus?

Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Komentarai (22)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Rutonė
2016 m. kovo 2 d. 13:51:28
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Negaliu nesutikt. Ir dėl to tikrai gaila. Būk tu gražuoliukas ir ateik su prasčiausia daina - sėkmė bent jau pusiau garantuota? Liūdna tada... Aišku, dėl skonio nesiginčijama, bet nematau aš jokio gražuolio. Matau Bieberio kopiją. Na OK, galbūt man jis neįdomus, nes ir jaunesnis už mane, ir šeimą turi, ir šiaip kaip muzikantas nežavi... Bet kad tiek balsų tik dėl dailaus veidelio rinktų? Na tebūnie, bet Lacko? Balsą turi, pripažinkim, bet išvaizdos - nerasta išvis. Sceninio judesio - irgi. Kodėl ir kas už jį balsuoja - mistika. Bet galbūt tai ir yra atsakymas, kodėl dažniausiai ir liekam dugne... 


Atsakyti
p_ruta_
2016 m. kovo 2 d. 08:24:43
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Jis jau būtų ir praeitą savaitgalį iškritęs. Net neabejoju, kad kris ateinantį. Kad ir kaip ten dėl tos charizmos (turi/neturi nesvarbu), juk vis tiek dauguma balsuoja ne tiek už dainą, kiek už atlikėją. Kaip teisingai kažkada tie lietuviškieji Backstreet boys "E.G.O" pasakė, žmonės balsuoja už žinomus atlikėjus. Aišku, yra išimčių, kaip kad Zasimauskaitė (na bent man asmeniškai ji nėra žinoma arba aš tiesiog nepažįstu gerai šiuolaikinės lietuviškosios scenos, su kuo tikrai sutikčiau). Kodėl Montvydas tie balsų surenka? Nes visos paauglės ir ne tik varvina seilę žiūrint į tokį Apoloną scenoje ir balsuoja :)


Atsakyti
Rutonė
2016 m. kovo 1 d. 17:59:03
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Man ta giminystė nekliūva. Kučinskas irgi - tegu dainuoja, klausyt nieks neverčia. Ir dar ta giminystė neaiški - vienur rašo, kad giminaitis tolimas, kitur - kad dėdė (na tip, gali būt laaabai tolimas dėdė, kaip kelioliktas vanduo nuo kisieliaus). Bet kartais kylka minčių, kad žmogus išgirdo tokį dalyką ir įtikėjo galįs dainuot. Nors nepaneigsi - balsą žmogus turi. Bet tik tiek. Charizmos aš nematau. Sceninio judesio, aprangos, ir visko, kas susiję su vaizdu, šis veikėjas neturi. Bet gal jau į finalą nebeišsikpanos. O jei vis dėlto.. Tada kyla klausimas, kiek žmonių balsuoja, jei giminės ir pažįstami gali lemt rezultatus. Tada ir sunku tikėtis, kad išrinktas tautos/žiūrovų/klausytojų/(o tiksliau - giminių ir draugų) galėtų kažką pasiekt platesniuose vandenyse nei LT. Bet kad ir kaip jis mums nepatiktų, tebūnie kaip bus. Pagalvojus - gautų antausį Europoj, nepatektume į finalą ir būtų ramu. Bent jau finalo dieną. Ir nereikėtų Užkuraičiui dūdaut, kad va, ir vėl mūsų neįvertino, kzad Europa mūsų nesuprato. Jei tie "mes" - tik keli šimtai žmonių, ko tada stebėtis?Žinoma, nebūčiau patenkinta, jei jis laimėtų, bet vis tiek dar tikiu balsuojančių sveika nuovoka.


Atsakyti
Grace
2016 m. kovo 1 d. 11:59:16
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

https://zmones.lrytas.lt/muzika/valda-lacko-sieja-giminystes-rysys-su-edmundu-kucinsku.htm

Štai iš kur tai {#}{#}

Aš tai Kučinsko su jo muzikytėmis labai nepernešu {#}{#}

 


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Rutonė
2016 m. kovo 1 d. 10:39:54 2016-03-01 10:58:36
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tai va tada ir turim bėdą - piguvos turim per akis, bet net ta mūsų piguva yra kažkokia per silna būt eurovizine. O Tyla čia prie to, kad kažkieno kito prodiusuojami atlikėjai nelabai (pra)eina. Ir tik tiek, kad tai pradeda užknist. Aivarą prastūmė nubuksavęs bavarus, kurių daina tikrai buvo stipresnė (apie tai, kad neatitiko kažkokių reikalavimų - gal nereikia, žinom, kaip danai puikiai "originalias" dainas siunčia). Pernai irgi mažai kam patikusią dainą iškišo. Tai, kad ji pateko į finalą - mažai džiaugsmo, nes finale kur liko?... Dėl Donato - anas pasirodymas bent jau man atrodo stipresnis už šitą. Va, jei šitas pasirodymas būtų buvęs prieš aną, gal sakyčiau, kad žingsnis pirmyn yra. O kur dar tas Bieberio įvaizdis... Kitiems gal ir tinka, ir patinka, bet man - no-no {#}. Lengvai įsimenama daina? Nežinau, aš jos niekaip neatgaminu. Aną - vis dar prisimenu. Bet nė viena iš jų netempia iki We Are the Winners. Nors ją iš pradžių laikiau totaliausiu briedu. Anoji vežė savo primityvumu, bet turbūt kur kas labiau savo ironija. Toji primityva turėjo gilesnę mintį. Donato bumčikas - bumčikas ir lieka. O bandant vertint neutraliai, nesimpatizuojant nė vienam atlikėjui (man tas gan lengva, nes nesu nė vieno iš jų gerbėja, apie kai kuriuos tik dabar pirmą kartą ir išgirdau) - na nėra jau nė vienos tokios super ryškios ir lengvai įsimenančios dainos, nėra... Tad tenka rinktis iš to, ką turim. Rinktis tai, kas yra jei ne didžiausias gėris (iš pasiūlymų), tai bent jau tai, kas yra mažiausias blogis. O va kas tai būtų - sudėtinga spręst. Kai sakom, kad eurovizija neprognozuojama, iš dalies bandom nuo savęs nusiimt atskomybę, kad vis "nepataikom". Na nėra Donny daina jau visiškas blogis, bet tikrai latvis kažkuo stipresnis atrodo (taip, mačiau, kas dainos autorė; gal kitaip atrodytų, jei nežinočiau, kas ana tokia yr). Nors šiaip jau latvis - grynai Manso kopija. O gal ir todėl, kad Donny eurovizijoj jau buvo ir kad tuo savo įvaizdžiu jis jau kažką primena, o ne yra pats savimi. Tai man minusas. Gal kitiems tai kaip tik bus pliusas. 

Grįžtu besiklausydama dar vienų kaimynų - estų. Šiaip skamba visai maloniai mano ausiai, bet... Kad pradeda rastis tokių gana panašių dainų, tai klausimas, kam sukris daugiau simpatijų. Nes jei imsim visas tris - Lietuvą, Latviją ir Estiją (jei siųstume Donny) - dar klausimas, ar kam nepasirodys, "o koks skirumas, už ką - visi jie vienodi"? Va todėl man mielesnė Aistė. Toli gražu iki tobulumo, bet ji išsiskirtų tikrai kur kas labiau.


Atsakyti
p_ruta_
2016 m. vasario 29 d. 21:17:33
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Sutinku, kad DiCaprio vargu ar įkūnytų transeksualų/ę vyrą/moterį, Redmayne'as tinkamiausias šiam vaidmeniui ir dėl to, kad jis na gana tokių švelnių gal net saldžių veido bruožų, nešančių į moterį, Leo jau nebe toks saldus, koks buvo prieš 20 metų.... 


Atsakyti
velniux
2016 m. vasario 29 d. 20:13:29
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Man tai atvirkščiai buvo {#}. Bet čia gal dar ir dėl to, kad man visas Revenant toks kažkiek perspaustas filmas atrodė, nei to veiksmo, nei to fantastinis {#}.  Nors vėlgi, tas pats "Theory of Everything" kaip filmas man nepatiko, bet Redmayne'as ten buvo nerealus (beveik toks pats nerealus kaip "Danish Girl"). Anyway, kažkur labai gerą apibūdinimą skaičiau: paimkim tuos penkis nominantus, kurie kiekvienas atliko puikius vaidmenis, ir sukeiskim roles. Jobsą, "marsietį", Trumbo (nepaisant amžiaus skirtumo) ar tą patį Glassą (Revenant) plius minus panašiam lygy galėtų suvaidinti bet kuris kitas iš keturių tos rolės neatlikusių nominantų. Ar Cranstonas, Fassbenderis, Damonas ar net tas pats DiCaprio galėtų tokiu lygių įkūnyti pagrindinį personažą "Danish Girl"? Sunkiai.


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
velniux
2016 m. vasario 29 d. 19:53:41
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Aš, tiesą sakant, nelabai suprantu, ko čia reikia kibti prie Tylos konkrečiai šiuo atveju. Aivaro ir dar ten kažko pavyzdžiai yra pakankamai neadekvatūs ir mažai ką reiškiantys, kai turim žymiai aiškiau Montvydo šansus ir galimybes rodantį pavyzdį - tai jo paties pasirodymas prieš kelis metus. Trečias (o gal net, sakyčiau, antras, turint omeny labai skirtingą dalyvių skaičių tarp Skamp ir jo metų konkursų bei vos vienos vietos skirtumą) geriausias pasirodymas per visą istoriją. O euroviziją, ypač paskutiniais metais, dažnai laimi nė ką ne "mandresnės" dainos. Šita yra tradicinė, greitai įsimenanti daina. Tokia, kokias rytą vakarą leidžia visos "pop" radijo stotys. O Eurovizijoj tai yra didžiulis pliusas.


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
p_ruta_
2016 m. vasario 29 d. 19:53:10
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Mano viena draugė įdomiai pastebėjo (na aišku, skonio reikalas), sako, na žiūriu Danish girl ir akivaizdu kaip puikiai vaidina Redmayne'as, tobula vaidyba, o va žiūrėdama The Revenant net pamiršau stebėti DiCaprio vaidybą, nes tiesiog patikėjau jo personažu ir mačiau žmogų, kuris norėjo išgyventi. Nors dar kita draugė irgi manė, kad laimės Redmayne'as, nes įtikėdavo kiekvienu jo įkūnytu personažu, ar jis būtų Stephen Hawking iš filmo "The theory of everything"ar transeksualas paskutiniame filme. Aš irgi maniau, kad jis laimės, nes tobulai įkūnijo vyro transformaciją į moterį (juolab žinant, kad jis net ne gėjus). Abu filmus mačiau, abu paliko daug susimąstymų, nors "The Revenant" nesupratau pabaigos, bet DiCaprio vaidino genialiai, manau, kad ir kitiems tos kategorijos nominantams nebuvo gaila, tiek tas pats Redmayne'as, tiek Matt Damon'as jau turi po oskarą, tegu ir DiCaprio pasidžiaugia. :)


Atsakyti
velniux
2016 m. vasario 29 d. 19:40:10
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

O aš norėjau, kad laimėtų Redmayne, bet buvau beveik įsitikinęs, kad laimės diCaprio. Užknisa {#}


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
Grace
2016 m. vasario 29 d. 19:03:26 2016-02-29 19:10:57
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Man nereikia spėti, nes jau žinau  {#}

Ech, talentingi žmonės ir ne kitaip...

Bet ne tik daina, aš jame pačiame matau oi kaip daug potencialo. Ir plastika scenoje, ir balsas. Labai gražios tembro spalvos (kas dainą visapusiškai papuošia). 

Kodėl taip aukštai bandau ištempti - nagi Mansas tai laimėjo (tiesa, iš dalies šou pagalba). O va latviuko pasirodymas ir  be jokių blizgučių už Manso geriau. Netgi trukdytų žiūrėt, nes Justs savo scenine išraiška labai daug ištransliuoja. 

 

 

 


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
einaras13
2016 m. vasario 29 d. 18:57:33
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nu bet atiduodu pirštą, jei Danijos siunčiama daina nebuvo kažkur anksčiau. Tie patys melodijos motyvai man amžiais girdisi. Ir vat būtent Danija pasižymi savo melodijų lėkštumu ir įtartinumu.

Albanų balsingumas šiemet man vėl patinka, bet kažkaip Eurovizijos vertintojai ją muša. Ne Eurovizinis standartas. Nors šiemet sunku nustatyti, kas yra eurovizinis standartas. Dar neatradau tokios išryškėjančios standartiškumu dainos. Ispanė yra labai ryški pretendentė į lyderius, bent jau taip Euroviziją stebintys žmonės vertina.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
einaras13
2016 m. vasario 29 d. 18:50:28 2016-02-29 18:51:01
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Grace, spėk, kas parašė tam latviukui dainą. Per drąsu sakyti "nugalėtojas", nes dar pusė šalių neišsirinko dainų, bet pretendentas į top10, pakartojant pernykštį Latvijos rezultatą, visai galimas variantas.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
Grace
2016 m. vasario 29 d. 18:32:21 2016-02-29 19:06:36
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Merginai ir vaikinai {#}

Paklausykit jūs šiemet išrinktą latvių gabalą ir tada gal nekils  net klausimo, ar gali Donatas mus atstovauti su savo dainuška {#} 

Lygis visai kitoks. Kažkaip net gėda būtų, jei paskui juos ten lygintų.

Permažai dar dainų girdėjau (be Latvijos dar UK ir Prancūzijos, ai dar Kipro). Bet jau dabar matau tą latviuką kaip visai potencialų šių metų nugalėtoją. 

 


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
p_ruta_
2016 m. vasario 29 d. 17:40:40
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na bent Brainstormus prisimenam, o pagal Bilano populiarumą irgi liūdnai tenka konstatuoti, kad prisimena ir labai... Nors pritariu, ne visi verti prisiminti :)


Atsakyti
Rutonė
2016 m. vasario 29 d. 14:47:06
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

O man iškilo toks klausimas - kas prodiusavo pernykštę porą? Kas prodiusuoja Donny? Kas prodiusavo totalų feilą Aivarą? Pataisykit mane, jei klystu - tai nepamainomiausias, nuostabiausias, protingiausias, talentingiausias ir visoks koks kitoks -iausias ir turbūt vienintelis Lietuvos prodiuseris Martynas Tyla? Pataisykit, jei klystu, ne jis prodiusavo Liną ir Simoną? Tiesa, Donny Monteliui kartą pasisekė. Sąlyginai. Išvados, pasiūlymai? Ar nevertėtų kai kam parodyt duris bent kokiems 5 meteliams ir prie Eurovizijos neprileist per patrankos šūvį? Aišku, tai mūsų neišgelbės, bet... Nes ta vienvaldystė jau pradeda užknist. ir juodžiau nei juodai. 

Kitas klausimas - ar nacionalinės atrankos irgi turi vykt pagal kažkokį vieningą unifikuotą modelį? Atrodo, kad ne - italai pasirenka San remo laimėtoją (išimčių gal neminėsiu), Rusija ar ne paskyrė, kiti vėlgi savaip renka, kas važiuos... O kas, jei mes atsisakytume komisijos apskritai? Na arba bent jau kuri keistųsi kiekvienoj laidoj visa? Nors turbūt ir tai nelabai padės - kol neturėsim nuostabaus pasirodymo (ne tik vokalo, bet ir viso ko kito), apie pergalę galim tik pasvajot. Ir galiausiai - pernelyg mes tą Euroviziją sureikšminam. Ar daug jos laimėtojų prisimenam? Ar daug nugalėtoj dabar maudosi šlovės spinduliuose? Kad ne... Arba aš ir vėl klystu.


Atsakyti
p_ruta_
2016 m. vasario 29 d. 09:34:29
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na net neabejoju, kad kitą savaitgalį kris Lacko ir Catrinah. Man buvo gaila, kad išsyk nepjovė ties tais 5, kurie ir taip aišku, kad nepapuls (Ruslanas, Lacko, Catrinah + 2 kurios jau ir taip iškrito). Ir taip aišku, kad kova bus tarp Pilvelytės, Montvydo ir Ščiogolovaitės. Jennings, kad ir man patinka (po Pilvelytės), bet nepateks, nors žiūrovų balsų daug sulaukė. Manau, kad tai lėmė faktas, kad šeštadienį dar dienos metu pasaklė, kad komisija jai buvo skyrusi 3 vietą, tai reikia paramos. Na nežinau kiek čia garbingai pasielgė (nemačiau ar kuris portalas apie komisijos vertinimus rašė), bet Eurovizija sąžiningumu vargu ar kada apsižymėjo. Atkreipiau dėmesį, kad labai šališka užsienio komisija. Paimti tie patys asmenys, kurie buvo tame pogrupyje, kartu su Pilvelytė, Saulene, Kirilkinu, Zasimauskaite. Ne visi, jei gerai pamenu 2/3 buvo tie.

Et... Kad ir kaip patiktų Pilvelytė, bet abejoju, kad ji praeis. Nors galbūt būsiu neteisi, kaip ir su Oskarais. labai norėjau, kad laimėtų Di Caprio, bet buvau įsitikinus, kad laimės "Danish girl" aktorius Eddie Redmayne'as (nors labai apsidžiaugiau, kad geriausios antraplanės aktorės kategoriją užėmė jo partnerė Alicia Vilkander, ji man labai patiko). Tikiuosi, kad ir su mūsų atranka suklysiu. Nesuprantu, ko ten visi taip giria tą Montvydą, man jis, kaip taikliai Einaras pastebėjo, primena Bieberį, toks įsivaizdinęs paauglys ant scenos. Net nesitiki, kad žmogus vedęs ir turi vaiką. Bet daina, tai tikrai nu nežinau, ne man ji... Šiemet tokių, spėju, kad bus bent 10, jau geriau kažką unikalesnio siųst, o Aistė tikrai unikali. Man nuo tos dainos net šiurpuliukai bėgioja. Tikrai sukuria stiprų įspūdį ir įtraukia.


Atsakyti
Rutonė
2016 m. vasario 28 d. 19:41:22 2016-02-29 00:37:28
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Komisija šiemet kažkokia pabrėžtinai mandagi, korektiška ir visaip kaip kitaip teigiama, nieko neigiamo nepasakys. Išskyrus Ibelhauptaitę. Tai susidaro įspūdis, kad ir tiems tarsi liepta pagal scenarijų būt super teigiamiems. Nors kai visi vieni kitus pažįsta ir gal net yra draugai/giminės, tai ko tada norėt. Ir vis dėlto komisijos klausyt nėra taip baisu kaip vedėjų. Suprantu, kad jie kalba pagal scenarijų, bet tai kam daryt iš jų visiškus idiotus? Nes į Gerūtą žiūrėt nemalonu, o apie Rožicką geriau jau išvis patylėsiu... Ir vis dėlto, jei jie improvizuoja patys... Tyliu.

 O dėl kūrinių, grįžtu pasiskaičiusi ESC paskyrą FB - ten užsieniečiai agituoja baigt atranką ir siųst Donny Montell. Tai ir pagalvoji - jiem tai tikrai patinka ar tikrai jaučia, kokia tai silpna konkurentė jų šalies dainai/-oms? 

 O dėl Lacko, tai nesutikčiau, kad už jį bobutės balsuoja - vargu ar joms Eurovizija įdomi... Ir jei vis dėlto įdomi, ar jų tiek daug... Nebent tikrai daug "bobučių", nesusivokiančių, kad tokis mianas tik jiems/joms ir tepatiks, už Lietuvos ribų tai bus nykuma nežinia iš kelinto 20 a. dešimtmečio. 

Bet apibendrinant - iš esmės, koks skirtumas, kas važiuos - superinio rezultato tikėtis sunku. Tai žiūriu į viską gan ramiai - vienu atveju (jei pavyks kur į dešimtuką patekt) sakysiu, kad visai gerai išsirinkom, priešingu atveju - o ko gi buvo galima tikėtis pasiuntus tai, kas neturėjo net teorinių šansų patekt į finalą?


Atsakyti
einaras13
2016 m. vasario 28 d. 17:59:46
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Montvydas vizualiai atrodo geriausiai, dėl to jo negėda siųsti į Euroviziją. Estetiniu/vizualiniu požiūriu aš už, bet tik ne pagal objektyvų dainos vertinimą/meninę vertę. Šiais aspektais aš tik už Aistę. O būtent objektyvus ir blaivus žvilgsnis į kūrinį man yra prioritetas, todėl negaliu teikti pirmenybės gan silpnai, kaip jau Rutonė sakė, Donato dainai.

Gerai, kad Aistė panaikino visą scenografiją. Bet man įdomu buvo klausyti komisijos: aną vakarą, kas dar be Ibelhauptaitės kalbėjo, sakė "nežinau, ar tas įvaizdis visai čia vietoj", o šį vakarą jau visi giria "labai gerai, kad atsikratei tų perukų". Tai ar komisiją turi konkrečią nuomonę, ar ne? Kodėl aną vakarą tiesiog negalėjo pasakyti, kad to įvaizdžio nereikia ir pritart Daliai. Ar čia Butkevičiaus nuomonių keitimo sindromas...


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
kalipse
2016 m. vasario 28 d. 15:12:57
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Lacko,tarsi Rimiškio pamaina... Todėl bobutės ir balsuoja...


Atsakyti
Rutonė
2016 m. vasario 28 d. 14:45:56
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Niekaip nesuvokiama, kaip sveikos nuovokos žmonės gali balsuot už Lacko - jie ką, nemato, kad tarp kitų jis atrodys labai jau liūdnai? Sceninio judesio mokytis ir mokytis, nekenktų ir keletą mėnesių (metų?) praleist sporto salėj. Aišku, kaip vestuvių muzikantui užtenka ir to, kas yra dabar, bet ruošiantis nugalėt Eurovizijoj to tikrai nepakanka... Jis man tarp visų netgi mūsų, vietinių, atrankos dalyvių atrodo kaip dramblys juvelyrikos parduotuvėj. 

O Erica pavėlavo su savo kalėdiniu kūriniu Tai yra kalėdinė daina, ir eurovizijai nelabai tinkama. Gražu, bet eurovizijai netinka. Gal netgi per gerai. 

Vis tiek jei jau reikia rinktis iš likusių 8, tai mano simpatijos atitenka Aistei. Bet kaip su draugu apsikalbėjom - jam nebuvo nė vienos eurovizinės dainos - na kad būtų lengva prisimint ir pašvilpaut. Negaliu nesutikt. Ir dar - jo nuomone, Aistės negalima rodyt iš arti, nes atrodo senai. O aš tikiuosi, kad jei laimėtų Aistė, labai geras vizžištas gal ir padėtų užmaskuot tai, ko nereikia matyt ir išryškint, ką ji turi gražiausia.

O tai, kad pirmauja Donny Montell - OK, neverksiu, jei išsiųstume ir jį. Tik kažkodėl su vakarykščiu įvaizdžiu jis man į Bieberį užnešė... O ir daina gana silpna, nesuprantu, už ką jį taip iškėlė ir komisijos, ir žiūrovai...


Atsakyti
kalipse
2016 m. vasario 28 d. 14:33:00
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Lacko liko, ir vienu metu turėjo daugiau balsų nei Montvydas- graudžiau nei graudu... Sėkmės Aistei ir Erikai...


Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Susijusios naujienos

RENGINIO RECENZIJA | „Granatos Live“ grįžo ir tęsia kelionę iki didžiausio Baltijos festivalio vardo (+ foto galerija)
1
0

Rugpjūčio ketvirtos vakaras buvo skirtas pirmosioms festivalio grupėms ir pre-party. Tik 21 valandą prasidėjęs ketvirtadienio vakarėlis didžiausius vardus paslėpė nakties gilumoje - suvokdami, kad iki dviejų/trijų nakties neišlauksime, festivalį nusprendė...
Festivalis „Granatos Live“ skelbia pirmuosius lietuviškus vardus
0
0

Pirmąjį rugpjūčio savaitgalį Rumšiškėse vyksiantis muzikos festivalis „Granatos Live“ pristato Lietuvos atlikėjus, kuriuos bus galima išvysti didžiojoje festivalio scenoje. Čia pasirodys Donatas Montvydas, Justinas Jarutis, Jessica Shy, Vaidas Baumila, GJ...
Pirmą bendrą dainą įrašiusios A.Pilvelytė ir V.Iljinaitė tiki šv.Kalėdų stebuklais (+ audio)
0
0

Londonas ir Vilnius. Iš liūdesio ir vilties, ilgesio ir artumo, per ašaras ir meilę. Tęsdamas bendradarbiavimą po televizijos projekto „Dvi kartos“ net ir skirtingose šalyse gyvenantis jausmingas bei charizmatiškas Aistės Pilvelytės ir Valerijos Iljinaitė...
Music.lt LT TOP 30 ir toliau karaliauja
1
0

"Music.lt" Top 30-uke jau trečią savaitę turime vienvaldį lyderį - ir toliau savo vietos konkurentams neužleidžia grupė "Sisters On Wire" su kūriniu "Paleisk Mane" priešakyje. Tuo tarpu ant antrojo laiptelio randame topo senbuvį Jurijų Veklenko su dai...

Copyright 2001-2024 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Gipsy Kings Gipsy Kings
7,9

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
15:26 - DjVaids
(1947-11-12*2024-06-12)“, – savo feisbuko paskyroje jautriai apie garsių estrados hitų autoriaus Michailo Jablonskio mirtį parašė Radžis.
15:25 - DjVaids
„MIŠA, ačiū tau už dainas ir tavo gerą širdį. Buvai nuostabus žmogus ir tikras muzikantas – dainininkas, savo srities profesionalas! ILSĖKIS RAMYBĖJE UŽUOJAUTA ŠEIMAI…(1947-11-12*2024-06- 12)“, – savo feisbuko paskyroje jautriai apie garsių estrados hitų a
15:24 - DjVaids
Mirė estrados hitų autorius Michailas Jablonskis. Jautria žinute socialiniuose tinkluose pasidalijo atlikėjas Radžis Aleksandrovičius.
@@@
„MIŠ A, ačiū tau už dainas ir tavo gerą širdį. Buvai nuostabus žmogus ir tikras muzikantas – dainininkas, savo sritie
01:13 - Silentist
Never rest in pis kristijonas bartoshevicius
00:46 - Silentist
Dbr dar is naujienu: tas kur su zaliais akiniais pasizymejes seimunas bartoshevicius siom dienom teisiamas uz 4 azuoliuku tvirkinima.
00:14 - DjVaids
Sulaukusi 80 metų mirė viena populiariausių Prancūzijos popmuzikos žvaigždžių Françoise Hardy,

Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/m/id/kult ura/muzika/mire-prancuzu-pop-m uzikos-ikona-francoise-hardy-2 84-2257294?utm_medium
23:19 - Silentist
Rest in peace Francoise Hardy
Rest in social peace Navickiene
18:07 - Silentist
Anksciau mano parapijoje buvo toks klubukas. dabar Gal Kai silta Viskas vyksta stovyklose.festivalike. o internetas aisku neigiamas veiksnys
17:38 - Silentist
Kurt vilniuje galima aptarti knygas filmus muzika? Zinau knygu muge bet ne knygu muges metu
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 2
  Neregistruotų vartotojų: 183
  Iš viso užsiregistravę: 73388
  Naujausias narys: anyahummel821544
  Šiandien apsilankė: 81306