Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

RENGINIO RECENZIJA | Kai ant scenos tiek muzikantų, kiek ir vienodų skiemenų „GusGus“ pavadinime

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

GusGus. [asm. arch. nuotr.]

GusGus. [asm. arch. nuotr.]

Islandai „GusGus“ jau tikrai yra spėję įsitvirtinti pasauliniame elektroninės muzikos kontekste, nors kartais gerbėjams vis dar yra įdomesnis faktas, kad jie yra islandai, o ne elektroninės muzikos atlikėjai. Nors nepanašu, kad kažkuris iš šių apibrėžimų būtų egzotiškas, bet „GusGus“ bent jau Lietuvoje tikrai surado daug gerbėjų ir bendraminčių, todėl nenustoja čia grįžę. Spalio 14-ąją vykęs koncertas „Compensa“ salėje, pasirodo, jau yra devintasis, ir šis kriterijus iškart kelia asociaciją su „Apocalyptica“ pasižymėjimais. Na, bet kai grupės dainininkas Daníel Ágúst Haraldsson pats vidury koncerto gerbėjams išsako, kad jis Lietuvoje jaučia tą skandinavišką dvasią, tai visai nenuostabu.

Nežinia, ar Lietuvos gerbėjų publika per tiek vizitų pasikeitė, tačiau patys „GusGus“, kaip jiems įprasta, patyrė dar šiek tiek kardinalių sudėties pokyčių. Net keista buvo laukti dviejų narių išėjimo ant scenos turint omenyje, jog „GusGus“ prieš 20 metų buvo didelės apimties elektroninės muzikos projektas. Tačiau buvo aišku viena — tai tie patys „GusGus“, kurie neatsisako savo house / techno švelnaus mišinuko, kuriame yra ir dance, trip hop, synthpop motyvų. „Lies Are More Flexible“ albumas, nors neatrodo taip lengvai prisijaukinamas kaip sėkmingasis „Arabian Horse“, tačiau tikrai kokybiškas, kupinas įdomių melodijų albumas.

Tačiau šitas beveik egzistencialistines kontempliacijas kiek į šoną nustūmė apšildymas — Leon Somov pasirodymas. Saikingu 15 minučių pavėlavimu pasižymėjęs Leon paruošė vidutinės trukmės — 40 minučių DJ programą. Vengiant visokių klišių „apšildymas nesušildė“ ar „apšildymas tiek užkaitino, kad net nustelbė pagrindinį pasirodymą“, būtų galima paminėti, kad iš paruoštos kūrinių programos būtų galima spėti, kaip Somov labai vertina klasikinius, laiko patikrintus ir populiarius elektroninės muzikos kūrinius. Net vienoj vietoj galėjai likti nustebęs išgirdęs, pavyzdžiui, „Yellow Magic Orchestra“ — „Behind The Mask“ motyvą. Tai galbūt ir turi pliusų norint pataikyti (apšildyti) į didesnę masę žmonių, tačiau ar „GusGus“ gerbėjai yra nuoseklūs populiariosios elektroninės muzikos klausytojai, tai klausimas vertas dėmesio. Be to, DJ programa kartais yra tinkamas pasirinkimas, bet šioje vietoje pritrūko originalumo, atlikti motyvai atrodė tik paviršutiniškai perdirbti ir vienodai kažkur girdėti. Didesniu pliusu būtų galima pavadinti Somov laisvumą atliekant savo programą — susidarė jausmas, kad jis ganėtinai atsipūtęs viską spaudinėja ir natūraliai tas gaunasi. Savotiškas patyrimo ženklas, kas visada suteikia malonumo klausytojui.

Ilgai laukti „GusGus“ nereikėjo, jie pasirodė praėjus vos keliolikai minučių po to, kai Leon Somov atsisveikino su gerbėjais. Ir kai atrodė, kad viskas sklandžiai sudėliota ir iš anksto pasiruošta, pirmieji techniniai nesklandumai jau prasidėjo atliekant pirmąją dainą „Featherlight“. Didžioji dainos dalis vis tik buvo labiau Daníel Ágúst Haraldsson blaškymasis ir scenos / garso darbuotojų pastangos sutvarkyti problemas. Laimei, šitoks pasiblaškymas buvo paskutinis. Bendra prasme garso kokybė buvo pakankamai gera, kaip ir pridera „Compensa“ standartams.

Grįžtant prie sunkiai suvokiamo „GusGus“ narių skaičiaus ant scenos — na, prieštaraukit neprieštaravę, bet scenoje matyti 2 žmones yra visiškai neįprasta ir todėl tuštumo jausmas neišvengiamas. Net jei elektroninė muzikos aparatūra, su kuria „žaidė“ Birgir Þórarinsson, užėmė solidžią dalį visos erdvės, o Daníel Ágúst Haraldsson bandė užpildyti likusią vietą besirangydamas kaip koks Dave Gahan ir nustelbti savo įmantriu stiliumi, užsirėdęs apdaru, primenančiu pižamą, vis tiek nepavyko nuslopinti to tuštumo. Galbūt tai tėra tik instinktų sukelta saviapgaulė, tačiau veiksmo trūkumas vis tik buvo akivaizdus. Paprastai elektroninės muzikos atlikėjai savo pasirodymo spragoms užpildyti pasirenka įtikinamas ekranizacijas, bet ir šios buvo labiau simplistinės ir šabloninės, nesukėlusios jokio estetinio efekto ir nepridėjusios nieko prie bendro vaizdo.

Kita vertus, muzikos atlikime galima būtų įžvelgti ir daugiau pliusų. Pavyzdžiui, dainų sąrašas pasirinktas gana universalus. Nors „GusGus“ tokią programą atlieka praktiškai viso turo metu identiška dainų tvarka, tačiau skirta nemažai vietos naujiesiems kūriniams („Featherlight“, „Don‘t Know How to Love“, „Fireworks“, „Lifetime“ ir „Lies Are More Flexible“), kurie daugiausiai nuskambėjo pirmoje koncerto dalyje. Neišvengiamai grupė negalėjo išvengti taip visų pamiltų kūrinių iš „Arabian Horse“: „Over“, „Deep Inside“, „Selfoss“ ir pačią „Arabian Horse“, kuri buvo pasitikta įspūdingomis ovacijomis ir garsiu žiūrovų vokaliniu pritarimu. Taip pat nuskambėjo ir „Crossfade“ iš „Mexico“, „Add This Song“ iš „24/7“, ir dar kiek daugiau metelių skaičiuojančios „David“ ir „Moss“.



Iš vienos pusės, gal ir logiška, jog buvo išvengta didesnių variacijų atliekant naujas dainas, norėta jas pateikti daugiau ar mažiau originalioje formoje, tačiau vis tik susidarė įspūdis, kad grupės nariai ne taip stipriai įsijautę į tas dainas. Galbūt kiek sausokai nuskambėjo ir pati „Arabian Horse“, tačiau kadangi skambėjo koncerto pradžioje, tarp naujų kūrinių, gal ir nepavyko kažkaip išsiskirti. Tačiau „GusGus“ yra ta grupė, kuri mėgsta pateikti ir kitokius skambesio variantus negu yra įrašyti studijoje, todėl čia neabejotinai įdomesni buvo „Add This Song“, „Deep Inside“ numeriai, kuriuose buvo varijuojama papildomais instrumentiniais motyvais, tempu ir skambesio aštrumu. „Add This Song“ vietomis skambėjo kaip šiurkštus techno, o „Deep Inside“ — kaip bliuzinė baladė. Itin stipriai nuskambėjo „Crossfade“ — daina, turinti ganėtinai monotonišką aranžuotę ir ritmą, koncerto metu tiesiog tryško gyvybingumu. Nemažai ką pridėjo ir Daníel‘io ekstravagantiškas vokalinis atlikimas. Žinoma, nereiktų jo liaupsinti kaip profesionalaus vokalisto, tačiau savo „instrumentą“ jis naudoja saikingai ir protingai, prisitaikydamas prie kūrinio emocijos ir intrigos.

„GusGus“ ganėtinai nemažai dėmesio skyrė ir pabendravimui su publika. Gana tradiciškai žiūrovų buvo klausiama, kaip jie laikosi, ar jie nusiteikę užbaigti savaitgalį su trenksmu ir pan. Neišvengta ir pamaloninančių klausytojo širdį pasipasakojimų apie puikią atmosferą koncertuojant prieš n metų Katedros aikštėje ir kaip jie jaučia skandinavišką dvasią Lietuvoje. Ir kaipgi be pažadėjimų sugrįžti. Tiesa, viena detalė buvo labai maloni: Daníel‘is likus dviems dainoms iki pasirodymo pabaigos perspėjo žiūrovus, kad „mes nerengiame bisų“. Kadangi dėl bisų dažnai būna daug nesusipratimų, ypač kai grupės užsimano daryti net du bisus, tai šiuo pasisakymu tikrai apsidraudžiama nuo bet kokių nereikalingų spekuliacijų. Žinoma, bus ir tokių, kurie nori intrigos, tačiau intriga dažnai yra pervertinama įvairiuose kontekstuose ir geriau yra tiesiog mėgautis muzika.

Taigi, daug įdomiau „GusGus“ traktuoti ne kaip islandus, o kaip įdomius elektroninės muzikos atlikėjus. Žinoma, galbūt jų šis pasirodymas buvo, taip išsireiškiant, kuklus, tačiau kartu jų pasirodymo metu išspinduliuota patirtis ir užtikrintumas tuo, kas yra daroma. Kartais dar kaip šmėklos skrajoja mintys, kad „GusGus“ performanso aspektais yra prastesnė „Depeche Mode“ versija, tačiau bent jau muzika skamba ganėtinai originaliai ir GusGus‘iškai. Šiai grupei belieka palinkėti ir toliau kepti kokybiškus albumus, ir toliau aptirti kažkokių netikėtų transformacijų beigi aplankyti juos taip mylinčius lietuvius ir dešimtąjį kartą.

Renginyje lankėsi ir vertino Einaras Sipavičius.







Susijusi informacija


  • Naudojant music.lt informaciją internete aktyvi nuoroda į www.music.lt yra būtina.
  • Naudojant music.lt informaciją radijo/televizijos eteryje, būtina paminėti, jog informaciją pateikia www.music.lt.
  • Užfiksavus pažeidimus bus kreipiamasi į atitinkamus teisėsaugos organus.


Šaltinis: Music.lt   Peržiūrėta kartų: 1682   Data: 2018-10-18
Esamas tekstas

GusGus. [asm. arch. nuotr.]Islandai „GusGus“ jau tikrai yra spėję įsitvirtinti pasauliniame elektroninės muzikos kontekste, nors kartais gerbėjams vis dar yra įdomesnis faktas, kad jie yra islandai, o ne elektroninės muzikos atlikėjai. Nors nepanašu, kad kažkuris iš šių apibrėžimų būtų egzotiškas, bet „GusGus“ bent jau Lietuvoje tikrai surado daug gerbėjų ir bendraminčių, todėl nenustoja čia grįžę. Spalio 14-ąją vykęs koncertas „Compensa“ salėje, pasirodo, jau yra devintasis, ir šis kriterijus iškart kelia asociaciją su „Apocalyptica“ pasižymėjimais. Na, bet kai grupės dainininkas Daníel Ágúst Haraldsson pats vidury koncerto gerbėjams išsako, kad jis Lietuvoje jaučia tą skandinavišką dvasią, tai visai nenuostabu.

Nežinia, ar Lietuvos gerbėjų publika per tiek vizitų pasikeitė, tačiau patys „GusGus“, kaip jiems įprasta, patyrė dar šiek tiek kardinalių sudėties pokyčių. Net keista buvo laukti dviejų narių išėjimo ant scenos turint omenyje, jog „GusGus“ prieš 20 metų buvo didelės apimties elektroninės muzikos projektas. Tačiau buvo aišku viena — tai tie patys „GusGus“, kurie neatsisako savo house / techno švelnaus mišinuko, kuriame yra ir dance, trip hop, synthpop motyvų. „Lies Are More Flexible“ albumas, nors neatrodo taip lengvai prisijaukinamas kaip sėkmingasis „Arabian Horse“, tačiau tikrai kokybiškas, kupinas įdomių melodijų albumas.

Tačiau šitas beveik egzistencialistines kontempliacijas kiek į šoną nustūmė apšildymas — Leon Somov pasirodymas. Saikingu 15 minučių pavėlavimu pasižymėjęs Leon paruošė vidutinės trukmės — 40 minučių DJ programą. Vengiant visokių klišių „apšildymas nesušildė“ ar „apšildymas tiek užkaitino, kad net nustelbė pagrindinį pasirodymą“, būtų galima paminėti, kad iš paruoštos kūrinių programos būtų galima spėti, kaip Somov labai vertina klasikinius, laiko patikrintus ir populiarius elektroninės muzikos kūrinius. Net vienoj vietoj galėjai likti nustebęs išgirdęs, pavyzdžiui, „Yellow Magic Orchestra“ — „Behind The Mask“ motyvą. Tai galbūt ir turi pliusų norint pataikyti (apšildyti) į didesnę masę žmonių, tačiau ar „GusGus“ gerbėjai yra nuoseklūs populiariosios elektroninės muzikos klausytojai, tai klausimas vertas dėmesio. Be to, DJ programa kartais yra tinkamas pasirinkimas, bet šioje vietoje pritrūko originalumo, atlikti motyvai atrodė tik paviršutiniškai perdirbti ir vienodai kažkur girdėti. Didesniu pliusu būtų galima pavadinti Somov laisvumą atliekant savo programą — susidarė jausmas, kad jis ganėtinai atsipūtęs viską spaudinėja ir natūraliai tas gaunasi. Savotiškas patyrimo ženklas, kas visada suteikia malonumo klausytojui.

Ilgai laukti „GusGus“ nereikėjo, jie pasirodė praėjus vos keliolikai minučių po to, kai Leon Somov atsisveikino su gerbėjais. Ir kai atrodė, kad viskas sklandžiai sudėliota ir iš anksto pasiruošta, pirmieji techniniai nesklandumai jau prasidėjo atliekant pirmąją dainą „Featherlight“. Didžioji dainos dalis vis tik buvo labiau Daníel Ágúst Haraldsson blaškymasis ir scenos / garso darbuotojų pastangos sutvarkyti problemas. Laimei, šitoks pasiblaškymas buvo paskutinis. Bendra prasme garso kokybė buvo pakankamai gera, kaip ir pridera „Compensa“ standartams.

Grįžtant prie sunkiai suvokiamo „GusGus“ narių skaičiaus ant scenos — na, prieštaraukit neprieštaravę, bet scenoje matyti 2 žmones yra visiškai neįprasta ir todėl tuštumo jausmas neišvengiamas. Net jei elektroninė muzikos aparatūra, su kuria „žaidė“ Birgir Þórarinsson, užėmė solidžią dalį visos erdvės, o Daníel Ágúst Haraldsson bandė užpildyti likusią vietą besirangydamas kaip koks Dave Gahan ir nustelbti savo įmantriu stiliumi, užsirėdęs apdaru, primenančiu pižamą, vis tiek nepavyko nuslopinti to tuštumo. Galbūt tai tėra tik instinktų sukelta saviapgaulė, tačiau veiksmo trūkumas vis tik buvo akivaizdus. Paprastai elektroninės muzikos atlikėjai savo pasirodymo spragoms užpildyti pasirenka įtikinamas ekranizacijas, bet ir šios buvo labiau simplistinės ir šabloninės, nesukėlusios jokio estetinio efekto ir nepridėjusios nieko prie bendro vaizdo.

Kita vertus, muzikos atlikime galima būtų įžvelgti ir daugiau pliusų. Pavyzdžiui, dainų sąrašas pasirinktas gana universalus. Nors „GusGus“ tokią programą atlieka praktiškai viso turo metu identiška dainų tvarka, tačiau skirta nemažai vietos naujiesiems kūriniams („Featherlight“, „Don‘t Know How to Love“, „Fireworks“, „Lifetime“ ir „Lies Are More Flexible“), kurie daugiausiai nuskambėjo pirmoje koncerto dalyje. Neišvengiamai grupė negalėjo išvengti taip visų pamiltų kūrinių iš „Arabian Horse“: „Over“, „Deep Inside“, „Selfoss“ ir pačią „Arabian Horse“, kuri buvo pasitikta įspūdingomis ovacijomis ir garsiu žiūrovų vokaliniu pritarimu. Taip pat nuskambėjo ir „Crossfade“ iš „Mexico“, „Add This Song“ iš „24/7“, ir dar kiek daugiau metelių skaičiuojančios „David“ ir „Moss“.



Iš vienos pusės, gal ir logiška, jog buvo išvengta didesnių variacijų atliekant naujas dainas, norėta jas pateikti daugiau ar mažiau originalioje formoje, tačiau vis tik susidarė įspūdis, kad grupės nariai ne taip stipriai įsijautę į tas dainas. Galbūt kiek sausokai nuskambėjo ir pati „Arabian Horse“, tačiau kadangi skambėjo koncerto pradžioje, tarp naujų kūrinių, gal ir nepavyko kažkaip išsiskirti. Tačiau „GusGus“ yra ta grupė, kuri mėgsta pateikti ir kitokius skambesio variantus negu yra įrašyti studijoje, todėl čia neabejotinai įdomesni buvo „Add This Song“, „Deep Inside“ numeriai, kuriuose buvo varijuojama papildomais instrumentiniais motyvais, tempu ir skambesio aštrumu. „Add This Song“ vietomis skambėjo kaip šiurkštus techno, o „Deep Inside“ — kaip bliuzinė baladė. Itin stipriai nuskambėjo „Crossfade“ — daina, turinti ganėtinai monotonišką aranžuotę ir ritmą, koncerto metu tiesiog tryško gyvybingumu. Nemažai ką pridėjo ir Daníel‘io ekstravagantiškas vokalinis atlikimas. Žinoma, nereiktų jo liaupsinti kaip profesionalaus vokalisto, tačiau savo „instrumentą“ jis naudoja saikingai ir protingai, prisitaikydamas prie kūrinio emocijos ir intrigos.

„GusGus“ ganėtinai nemažai dėmesio skyrė ir pabendravimui su publika. Gana tradiciškai žiūrovų buvo klausiama, kaip jie laikosi, ar jie nusiteikę užbaigti savaitgalį su trenksmu ir pan. Neišvengta ir pamaloninančių klausytojo širdį pasipasakojimų apie puikią atmosferą koncertuojant prieš n metų Katedros aikštėje ir kaip jie jaučia skandinavišką dvasią Lietuvoje. Ir kaipgi be pažadėjimų sugrįžti. Tiesa, viena detalė buvo labai maloni: Daníel‘is likus dviems dainoms iki pasirodymo pabaigos perspėjo žiūrovus, kad „mes nerengiame bisų“. Kadangi dėl bisų dažnai būna daug nesusipratimų, ypač kai grupės užsimano daryti net du bisus, tai šiuo pasisakymu tikrai apsidraudžiama nuo bet kokių nereikalingų spekuliacijų. Žinoma, bus ir tokių, kurie nori intrigos, tačiau intriga dažnai yra pervertinama įvairiuose kontekstuose ir geriau yra tiesiog mėgautis muzika.

Taigi, daug įdomiau „GusGus“ traktuoti ne kaip islandus, o kaip įdomius elektroninės muzikos atlikėjus. Žinoma, galbūt jų šis pasirodymas buvo, taip išsireiškiant, kuklus, tačiau kartu jų pasirodymo metu išspinduliuota patirtis ir užtikrintumas tuo, kas yra daroma. Kartais dar kaip šmėklos skrajoja mintys, kad „GusGus“ performanso aspektais yra prastesnė „Depeche Mode“ versija, tačiau bent jau muzika skamba ganėtinai originaliai ir GusGus‘iškai. Šiai grupei belieka palinkėti ir toliau kepti kokybiškus albumus, ir toliau aptirti kažkokių netikėtų transformacijų beigi aplankyti juos taip mylinčius lietuvius ir dešimtąjį kartą.

Renginyje lankėsi ir vertino Einaras Sipavičius.




Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Komentarai (0)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Komentarų nėra. Būk pirmas!
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Susijusios naujienos

Filharmonijoje – išskirtinio Leon Somov kūrinio premjera
0
0

Ketvirtadienio, lapkričio 11 dienos, vakarą vienas geriausiai vertinamų šalies prodiuserių Leon Somov nustebimo muzikos gerbėjus Lietuvos nacionalinėje filharmonijoje debiutavęs kaip elektroniką ir folklorą unikaliai sujungiančio kūrinio „Perpetuum“ (liet...
Leon Somov & Dileta savo dainas išleido naujausiu garso formatu
1
0

Albumu „Find You“ šiais metais į Lietuvos muzikos pasaulį įsiveržę Leon Somov & Dileta stebina novatoriškumu. Rugsėjo pabaigoje duetas savo singlus „Find You“ ir „Ledas“ išleido Lietuvoje pirmą kartą pasitelktu „Dolby Atmos“ formatu. Tuo pačiu tai yra pir...
Jurgos koncerte penktadienį – dainos iš būsimo albumo ir naujo vaizdo klipo premjera
2
0

Šį penktadienį ant „Ozas Live“ scenos lipsianti Jurga ilgai lauktam vakarui ir savo pirmajam „drive-in“ koncertui paruošė ne vieną staigmeną. Čia Jurga pristatys naujas dainas iš greitai pasirodysiančio albumo „Jurga“, o kelias jų atliks kartu su speciali...
Soliniame Leon Somov koncerte ant „Ozo“ stogo – nauja programa ir būrys žvaigždžių
1
0

Šią savaitę ant „Ozas Live“ scenos lipsiantis vienas garsiausių Lietuvos prodiuserių Leon Somov atskleidžia, kokios staigmenos laukia jo soliniame pasirodyme. Savaitgalį „Facebook“ tinkle Leonas pasidalino įrašu iš studijos, kuriame atskleidė, kad kartu s...

Copyright 2001-2021 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Nate Dogg Nate Dogg
8,1

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

Sahja įvertino Ministry albumą The Mind Is a Terrible Thing to Taste - 2 balais
sanitex2 balsavo LT TOP 30
sanitex2 balsavo Music.lt TOP 40
malia balsavo Music.lt TOP 40
Sahja įvertino Alt-J dainą Get Better - 4 balais
Sahja įvertino Lumidee dainą Stuck On You - 4 balais
Sahja įvertino Michael Kiwanuka dainą Beautiful Life - 4 balais
Sahja įvertino Bonobo dainą Rosewood - 5 balais
Sahja įvertino Purple Disco Machine dainą Dopamine - 6 balais
Sahja balsavo Music.lt TOP 40
  Daugiau

Pokalbių dėžutė

15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
17:50 - Very_crazy_enough
Prasidėjo Zappadanas, reikia paklausyt bent 20 Zappa albumų per laikotarpį
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
00:35 - Very_crazy_enough
Iš eilėraščių, kai kurių minčių, sprendžiant visada galvodavau tai r******d zmogus, bet kažkokių superissisokimu nedaro ar piktybinių fokusu, tai gal ir gudrus savaime, tiesiog prisirišęs prie grupių vertinimo viešai, gal tokį Sahja ir reik mum priimti
00:18 - Very_crazy_enough
Čia gi buvo svaika, buvo HUMANOID. viską apimdavo, niekam pasireikšti neduodavo nes savo laikinimo tirada viską uzstodavo. Yra toks moksliškas išsireiškimas obsessive compulsive disorder
23:35 - einaras13
Gal tiksliai ir nežinom, tačiau vis tiek tam tikras vaizdas susidaro. Aš manau, kad aš žinau, kas Sahją motyvuoja taip masiškai vertinti viską, bet kadangi mano nuomonė gali tiesiogiai įžeisti tą žmogų, tai irgi, kaip VCE, susilaikysiu.
22:28 - Alvydas1
Nevarykit ant Sahjos, nes mes nežinome, kas ją verčia taip elgtis. Tie vertinimai. apimant diapozityvias muzikines sroves, galbūt noras pademonstruoti, kad stebiu ir matau, kas darosi aplinkui.
18:32 - Very_crazy_enough
Meldžiamasis, dėl Dievo meilės, prašau meiles, santarvės ir visolabo vardu, nustokit duoti pažymius po šimtą dainų per dieną 365 dienas per metus visiems kada nors sukurtiems atlikėjams arba darykit ta neviešumoje, kitiems nematant ir ne krentant i akis.
18:05 - Very_crazy_enough
Pasakyčiau dar stipriau, bet laiku patylėsiu
17:57 - einaras13
Tai aš irgi netikiu. Ir todėl Sahja yra vandalas
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 0
  Neregistruotų vartotojų: 35
  Iš viso užsiregistravę: 73012
  Naujausias narys: christipet
  Šiandien apsilankė: 6346