Hm, tai čia cenzūra buvo pritaikyta mano ankstesniam komentarui? Kaip supratau, rašyti, kad kiti loja yra OK, o parašyti, ką apie tai manau, yra labai negražu. Nu geraj, turėsiu omeny.
Rutonė rašė: Na ne pagal tai kas tėvai, o palygint su tėvo ir brolio kūryba tikrai įdomu Senus vilkus tikrai vertinčiau labiau nei šiuolaikins viendienes žvaigždutes. Ką nors mielo ausiai atrast tikrai galima, tik nereikia išankstinės neigiamos nuostatos - tas š, anas š, anasai - dar labiau š, o tas tai išvis..... Pastaruoju metu visuose komentaruose, visur - ne tik musice pastebiu tendenciją - kuo labiau suvartyt tą, kas aprašytas. Nesvarbu, kad tie, kurie dedasi visažiniais, greičiausiai net neturi žalio supratimo, apie ką, atsiprašau, loja. Taip ir čia - nereikia išankstinės neigiamos nuostatos - tiek Tom Jones, tiek Cassandra Wilson, tiek Bluntas turi visai neprastų, užkabinančių kūrinių. Ir didelis pliusas - juos galima išklausyt (bent daugumą) čia, musice, nieks neverčia pirkt.
Ir dar - tu bent žinai, kas yra ta Cassandra Wilson, kas yra Tom Jones, taigi gal nesakyk, kad Izzo pritari visu 100% - nepatikėsiu. Ir sakyk ką nori, o man gražu: https://www.youtube.com/watch?v=-...featu re=related
Parašiau ilgą komentarą, kuris kažkodėl dingo, tai tik trumpai pasakysiu, kad neverta gaišti laiko klausant viską iš eilės, ir tai, kas nedomina, kai yra tiek geros muzikos, kuri iš tikrųjų domina.
Labai jau prastos muzikinės žinios... Tom Jones, Cassandra Wilson (nors musice jos ir nėra...), pagaliau I Blame Coco - vien dėl to, kas ji tokia
Muzika vertinama, pagal tai, ka sukurei, o ne pagal tai, kas tavo tevas ar motina. Tom Jones - popsinis dziazas, pats zanras toks pakankamai keistokas, bet nieko idomaus ir itin zavincio. Cassandra Wilson - neblogas balsas, bet vien to tikrai neuztenka, jos dainose truksta visumos - kazkokios neisbaigtos , net sunkoka dainomis vadinti..Taip kad pritariu Izzo.
Na ne pagal tai kas tėvai, o palygint su tėvo ir brolio kūryba tikrai įdomu Senus vilkus tikrai vertinčiau labiau nei šiuolaikins viendienes žvaigždutes. Ką nors mielo ausiai atrast tikrai galima, tik nereikia išankstinės neigiamos nuostatos - tas š, anas š, anasai - dar labiau š, o tas tai išvis..... Pastaruoju metu visuose komentaruose, visur - ne tik musice pastebiu tendenciją - kuo labiau suvartyt tą, kas aprašytas. Nesvarbu, kad tie, kurie dedasi visažiniais, greičiausiai net neturi žalio supratimo, apie ką, atsiprašau, loja. Taip ir čia - nereikia išankstinės neigiamos nuostatos - tiek Tom Jones, tiek Cassandra Wilson, tiek Bluntas turi visai neprastų, užkabinančių kūrinių. Ir didelis pliusas - juos galima išklausyt (bent daugumą) čia, musice, nieks neverčia pirkt.
Ir dar - tu bent žinai, kas yra ta Cassandra Wilson, kas yra Tom Jones, taigi gal nesakyk, kad Izzo pritari visu 100% - nepatikėsiu. Ir sakyk ką nori, o man gražu: https://www.youtube.com/watch?v=-...featu re=related
Labai jau prastos muzikinės žinios... Tom Jones, Cassandra Wilson (nors musice jos ir nėra...), pagaliau I Blame Coco - vien dėl to, kas ji tokia
Muzika vertinama, pagal tai, ka sukurei, o ne pagal tai, kas tavo tevas ar motina. Tom Jones - popsinis dziazas, pats zanras toks pakankamai keistokas, bet nieko idomaus ir itin zavincio. Cassandra Wilson - neblogas balsas, bet vien to tikrai neuztenka, jos dainose truksta visumos - kazkokios neisbaigtos , net sunkoka dainomis vadinti..Taip kad pritariu Izzo.
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Nu ir kas, kad nėra žinomų ar patinkančių, tai tam ir rašoma, kad sužinotumėm Aš va sužinojau, kad egzistuoja dvi grupės - The Invisible Hand (nieko labai įdomaus) ir Invisible Hand (labai smagus atradimas), ir kad būtent pastaroji ir išleido debiutinį albumą, kurį dabar labai noriu perklausyti.
Jeigu grupėje yra vienas vizionierius, o kiti palankūs esamam grupės modeliui, kam laužyt gerą dalyką. Mano mėgstamiausia visų laikų grupė irgi yra vieno vizionieriaus grupė – man tai puikiai veikia. Kodėl tu tai pateiki kaip kažkokį inferior modelį.
Ir atsirado "pažinotojas", sakantis, kad Smith'as vienvaldis, o solidaraus teisių pasiskirstymo pavyzdžiu pateikdamas Bitlus, kas yra, nu būkim teisingi, nesąmonė. Bitluose solidarumo bene niekada nebuvo, dėl to ta grupė ir iširo.
Nu kaip tu skiedi, aš negaliu. Taip žeminti Bamonte priešais čia besilankančius The Cure fanus. Be to, tai lygink apelsinus su apelsinais, o ne su obuoliais - Chris Rea LRT postas turi keturženklį skaičių reakcijų. Lygina matai jis... lrytą su LRT
Kiek ji pazistu, CURE gitaristas ir dainikas Robertas Smitas ten vienvaldys kaip koks Lemmy ar Ozzy grupeje ir tie visi kiti bosistai, klavisininkai ar bugnininkai nera taip solidariai pasiskirste teisem i daina kaip grupej Moody Blues ar Beatles.
Dvigubi mirties standartai. Pieras Belamonte nezinia kokio instrumento atlikejas. bet is CURE lrt straipsnio gale feisbuke liudi 268 zmones. Chris Rea - lrytas analogiskame tik 172 asmenys. Ka ? Jus norit pasakyt kad Belonte ar kaip ten jis reiksmingesnis
Jeigu pas mane prisistatytu 2 zmoniu mafijos tipo atstovai su cemodaneliu ir tvarkingais slipsais. Jie sakytu: tu priestarauji musu kursui, todel turi isnykti. Tai butu grasinimas bet nesislapstant po iskreiptais pretekstais. Sakytu, tu pavojingas subject
As tiesiog isivaizduoju kaimyna Stiopa, piktesni elektrika ar santechnika, is burnos vemianti *€££\%=× o ne prabangiais dzinsais apsiredziusi Jogailos Morkuno tipo dede kuris man sako: rupus miltai,Rimai, nutilk, nes bus trejos devynerios!
2010 m. lapkričio 8 d. 23:44:03
2010 m. lapkričio 8 d. 23:25:10
Na ne pagal tai kas tėvai, o palygint su tėvo ir brolio kūryba tikrai įdomu Senus vilkus tikrai vertinčiau labiau nei šiuolaikins viendienes žvaigždutes. Ką nors mielo ausiai atrast tikrai galima, tik nereikia išankstinės neigiamos nuostatos - tas š, anas š, anasai - dar labiau š, o tas tai išvis..... Pastaruoju metu visuose komentaruose, visur - ne tik musice pastebiu tendenciją - kuo labiau suvartyt tą, kas aprašytas. Nesvarbu, kad tie, kurie dedasi visažiniais, greičiausiai net neturi žalio supratimo, apie ką, atsiprašau, loja. Taip ir čia - nereikia išankstinės neigiamos nuostatos - tiek Tom Jones, tiek Cassandra Wilson, tiek Bluntas turi visai neprastų, užkabinančių kūrinių. Ir didelis pliusas - juos galima išklausyt (bent daugumą) čia, musice, nieks neverčia pirkt.
Ir dar - tu bent žinai, kas yra ta Cassandra Wilson, kas yra Tom Jones, taigi gal nesakyk, kad Izzo pritari visu 100% - nepatikėsiu. Ir sakyk ką nori, o man gražu: https://www.youtube.com/watch?v=-...featu re=related
2010 m. lapkričio 8 d. 23:01:26
nieko žinomo, nieko sudominusio
Labai jau prastos muzikinės žinios... Tom Jones, Cassandra Wilson (nors musice jos ir nėra...), pagaliau I Blame Coco - vien dėl to, kas ji tokia
Muzika vertinama, pagal tai, ka sukurei, o ne pagal tai, kas tavo tevas ar motina. Tom Jones - popsinis dziazas, pats zanras toks pakankamai keistokas, bet nieko idomaus ir itin zavincio. Cassandra Wilson - neblogas balsas, bet vien to tikrai neuztenka, jos dainose truksta visumos - kazkokios neisbaigtos , net sunkoka dainomis vadinti..Taip kad pritariu Izzo.
Na ne pagal tai kas tėvai, o palygint su tėvo ir brolio kūryba tikrai įdomu Senus vilkus tikrai vertinčiau labiau nei šiuolaikins viendienes žvaigždutes. Ką nors mielo ausiai atrast tikrai galima, tik nereikia išankstinės neigiamos nuostatos - tas š, anas š, anasai - dar labiau š, o tas tai išvis..... Pastaruoju metu visuose komentaruose, visur - ne tik musice pastebiu tendenciją - kuo labiau suvartyt tą, kas aprašytas. Nesvarbu, kad tie, kurie dedasi visažiniais, greičiausiai net neturi žalio supratimo, apie ką, atsiprašau, loja. Taip ir čia - nereikia išankstinės neigiamos nuostatos - tiek Tom Jones, tiek Cassandra Wilson, tiek Bluntas turi visai neprastų, užkabinančių kūrinių. Ir didelis pliusas - juos galima išklausyt (bent daugumą) čia, musice, nieks neverčia pirkt.
Ir dar - tu bent žinai, kas yra ta Cassandra Wilson, kas yra Tom Jones, taigi gal nesakyk, kad Izzo pritari visu 100% - nepatikėsiu. Ir sakyk ką nori, o man gražu: https://www.youtube.com/watch?v=-...featu re=related
2010 m. lapkričio 8 d. 15:07:23
nieko žinomo, nieko sudominusio
Labai jau prastos muzikinės žinios... Tom Jones, Cassandra Wilson (nors musice jos ir nėra...), pagaliau I Blame Coco - vien dėl to, kas ji tokia
Muzika vertinama, pagal tai, ka sukurei, o ne pagal tai, kas tavo tevas ar motina. Tom Jones - popsinis dziazas, pats zanras toks pakankamai keistokas, bet nieko idomaus ir itin zavincio. Cassandra Wilson - neblogas balsas, bet vien to tikrai neuztenka, jos dainose truksta visumos - kazkokios neisbaigtos , net sunkoka dainomis vadinti..Taip kad pritariu Izzo.
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
2010 m. lapkričio 8 d. 02:12:58
(savais keliais)
____________________
Auka suprato kad nusikaltimo bendrininkus senokai pazinojo
2010 m. lapkričio 7 d. 22:30:57
2010 m. lapkričio 7 d. 21:47:24
nieko žinomo, nieko sudominusio
Labai jau prastos muzikinės žinios... Tom Jones, Cassandra Wilson (nors musice jos ir nėra...), pagaliau I Blame Coco - vien dėl to, kas ji tokia
2010 m. lapkričio 7 d. 19:27:12
2010 m. lapkričio 7 d. 18:11:37
Stingo dukrelė visai gerai susiklauso
kuri cia?
____________________
ʞɐıd sǝʞɐsı¿
2010 m. lapkričio 7 d. 18:00:51
Stingo dukrelė visai gerai susiklauso
kuri cia?
____________________
Topai naujovės atradimai
2010 m. lapkričio 7 d. 17:59:22
2010 m. lapkričio 7 d. 17:58:20
____________________
Topai naujovės atradimai
2010 m. lapkričio 7 d. 15:27:29
2010 m. lapkričio 7 d. 14:57:50