Svetainėje "Music.lt" startuoja dar viena nauja rubrika - "Muzika aplink Tave" kviečia susipažinti su Italijos muzikos pasauliu
Šį pirmadienį svetainėje startuoja dar viena rubrika, pavadinta "Muzika aplink tave". Ji kiekvieną pirmadienį kvies Jus leistis į kelionę aplink visą mus supantį pasaulį, pažinti skirtingas kultūras ir, žinoma, susipažinti su muzikinėmis tradicijomis įvairiausiuose Žemės kampeliuose.
"Muzika aplink tave" Jums padės ne tik atrasti kokybišką muziką, kurios niekada negirdėjote, bet ir prisiminti legendas, padariusias įtaką visai muzikos raidai.
Nuo muzikos pasaulio gigantų, iki mažai kam žinomų „nykštukinių“ valstybių; nuo šiuolaikinio pop iki sunkiosios, klasikinės ar net džiazo muzikos; nuo pat Renesanso iki šiandien - visa tai ir dar daugiau laukia smalsių ir naujų atradimų muzikos pasaulyje ištroškusių music.lt narių.
Geografinė padėtis: Europos pietuose, Apeninų pusiasalyje. Supama Tirėnų, Adrijos, Jonijos ir Viduržemio jūrų. Plotas: 301 340 km₂ Gyventojų skaičius: 60,8 mln. Didžiausi miestai: Roma (2,76 mln.), Milanas (1,32 mln.), Neapolis (963 tūkst.), Turinas (907 tūkst.). Himnas: Il canto degli Italiani (Italų daina)
MUZIKA
Italiją neabejotinai galima būtų vadinti muzikos karaliene. Nuo grigališkojo choralo, giedoto jau I-ajame amžiuje iki Jacopo Peri, sukūrusio pirmą pasaulyje operą „Dafnė“. Nuo vieno genialiausių madrigalų Claudio Monteverdi iki tradicinę baroko muziką į naujas aukštumas iškėlusio Antonio Vivaldi. Nuo „velniškojo“ Niccolo Paganini iki operų karaliaus Giuseppe Verdi. Nuo vieno geriausių visų laikų tenorų Luciano Pavarotti iki pop muziką su opera sugretinti sugebėjusio Andrea Bocelli. Italija buvo, yra ir tikriausiai visad bus muzikos pasaulio aukštumoje.
TAUTINĖ MUZIKA
Italijos tautinę muziką apibūdinti turbūt neįmanoma. Ji tiesiog visokia. Kiekvienas regionas turi savo kultūrinį muzikos paveldą ir savas muzikos tradicijas. Jau nekalbant apie tokius regionus, kaip Italijai priklausanti sala Sardinija (sostinė - Cagliari), kurios tautinė muzika yra pasiekusi visišką muzikinį identitetą nuo tos, kuri grojama ir dainuojama likusiose Italijos dalyse. Sardinijos tautinė muzika - lyg daugybės balsų ir garsų derinys, netvarkinga kompozicija, kuri kiek blaško, bet kartu ir traukia. Pjemonto regione (sostinė – Turinas), tuo tarpu, sutiksite linksmas, gerą nuotaiką tiesiog spinduliuojančias dainas. Čia muzika žymiai tvarkingesnė, bet tuo pačiu ir paprastesnė. Lazio regione (sostinė – Roma), klausydami tradicinių dainų, galite sutikti baladės, operos ir lengvų atpalaiduojančių ritmų bruožų. Žinant, kad Italijoje regionų yra net dvidešimt ir kiekvienas jų turi savitą tautinės muzikos veidą, galima drąsiai teigti, kad kiekvienas suras tai, kas jam arčiausiai širdies. Ir kad ir į kurį regioną pasuktumėte, visur muzika bus aukščiausio lygio. Italai tiesiog kitaip negali.
Legenda:Antonio Vivaldi
Raudonasis kunigas, taip vadintas dėl savo raudonų plaukų, smuikininkas virtuozas, kūręs XVIII a. pradžioje. Jo darbų sąraše - per 400 koncertų, 46 operos, taip pat daug įvairiausių kitų žanrų kūrinių (sonatos, kantatos, oratorijos ir kt.). Dėl unikalaus ir neakademiško muzikos stiliaus Antonio užkariavo žmonių simpatijas visoje Europoje. Dėl ypatingo kūrinių virtuoziškumo, kokybiškai juos atlikti išlieka sudėtinga užduotis kiekvienam, netgi geriausiems šių dienų smuikininkams.
Koncertų ciklas „Metų laikai“ gerai žinomas net ir klasikine muzika ne itin besidomintiems. Tai - neabejotinai vienas įspūdingiausių ir geriausiai žodį muzika atspindinčių visų laikų kūrinių. Antonio taip pat buvo ir vienas pagrindinių kito žymaus kompozitoriaus Johano Sebastiano Bacho įkvėpėjų. Visgi, nepaisant pripažinimo, gyvenimą Antonio užbaigė skęsdamas skurde ir buvo palaidotas bendrame kape.
Žymiausi kūriniai: 4 koncertų ciklas „Metų laikai“, kantatos „Magnificat“, „Gloria“.
Legenda:Niccolo Paganini
Aštuoniolikto amžiaus pabaigoje ir devynioliktojo pradžioje gyvenęs italų smuikininkas ir kompozitorius vadintas demonišku, velnišku, bet tuo pačiu ir švelniu, rafinuotu, nuoširdžiu, Niccolo neabejotinai yra vienas geriausių visų laikų smuikininkų, apdovanotas išskirtiniu talentu.
Kartą vienas jo koncerto lankytojų net sakėsi matęs kaip koncerto metu šalia Paganinio stovėjęs velnias ir vedžiojęs smuikininko stryką. Lankytojams sunku būdavo net patikėti, kaip žaibiškai Niccolo sugebėdavo išgauti iš smuiko nuostabiausius garsus.
Žymiausi koncertai: Milanas (1813), Viena (1828), Londonas(1831), Paryžius (1831).
Šiuolaikinė žvaigždė:Nina Zilli Pop/Soul.
2012-ųjų metų Eurovizijoje dalyvavusi italų pop muzikos atstovė, savo diskografijoje turinti du albumus: Sempre lontano (2010) ir L‘Ammore e Femmina (2012). Nors daugelis linkę visus atlikėjus, kada nors peržengusius Eurovizijos slenkstį, nurašyti kaip komercinius, reikia pripažinti, kad net ir tame šiaip jau prastos muzikos persunktame renginyje kone kasmet atsiranda bent po vieną ar du dėmesio vertus atlikėjus. Nina šiemet buvo būtent tokia. Patraukusi dėmesį savo daina L‘Ammore e Femmina, ji privertė perklausyti ir visą šiemet išleistą albumą tuo pačiu pavadinimu. Galiu drąsiai teigti, kad Eurovizijai parinkta daina išties nublanksta prieš geriausius albumo kūrinius. Šiuo metu Nina yra turbūt geriausiai Italijos pop muziką atstovaujanti atlikėja. Tuomet, kai pabosta saldūs Eros Ramazzotti, Toto Cotugno, Zucchero ar Tiziano Ferro balseliai, bet norisi pasiklausyti geros itališkos pop muzikos – Nina Zilli neabejotinai geriausias variantas.
Šiuolaikinė žvaigždė:Nek Pop rock
Nek - dar vienas naująją Italijos pop muziką reprezentuojantis atlikėjas. Be gero balso, lengvai įsimenančių melodijų ir gražių tekstų, jis išsiskiria ir tuo, kad turbūt vienintelis iš Italijos pop muzikos grandų leidžia ne tik itališkas, bet ir ispaniškas savo dainų versijas. Būtent todėl jis populiarus ne vien Italijoje, bet ir Ispanijoje bei ypač Pietų Amerikoje.
Jo muzika sušildo ir pralinksmina, kai liūdna ir puikiai tinka tuomet, kai nesinori nieko sunkaus - tik lengvos muzikos, kuri nerėžtų ausies ir nereikalautų ypatingo susikaupimo. Tereikia atsipalaiduoti ir klausytis. Visa kita padarys Neko muzika. Sėkmingiausias albumas:Un'altra direzione(2009).
Šiuolaikinė žvaigždė:Moda Pop Rock/Rock.
Pradėję nuo naujokų grupės San Remo festivalyje 2005 m., šiuo metu "Moda" yra turbūt ryškiausiai Italijos roko muzikos padangėje šviečianti žvaigždė. Nors grupės grojamai muzikai dažniausiai lipdoma pop rock‘o etiketė, nereikėtų manyti, kad tai tik dar viena "Simple Plan" ar "OneRepublic" lygio „chebrytė“, susikūrusi tam, kad į savo koncertus sukviestų daugybę cypiančių, išprotėjusių panelių. Moda dainose jaučiami kur kas prasmingesnei muzikai būdingi bruožai: gilūs tekstai, įstabus vokalas, besąlygiškas atsidavimas dainai (atrodo, lyg vokalistas Francesco Silvestre tiesiog gyvena savo kuriama muzika, o ne ją atlieka - Prendimi e non lasciarmi sprofondare) bei originalūs, bet tuo pačiu ir paprasti vaizdo klipai. Viva i romantici (it. tegyvuoja romantikai) – 2011 m. pasirodęs ketvirtasis "Moda" albumas, užėmęs pirmąją vietą Italijos topuose ir tapęs deimantiniu, skirtas visiems, šiame cinikų pasaulyje vis dar gyvenantiems romantikams. Ir tiems, kurie pasiilgo muzikos, sklindančios ne iš kompiuterių, o iš širdies.
Šiuolaikinė žvaigždė:Rhapsody of FirePower/Symphonic Metal
Jau dvi dešimtis metų metalo sceną drebinantys italai, pasižymintys įspūdingais, kartais net po keliolika minučių trunkančiais kūriniais, perpildytais sudėtingų gitarų solo, įstabaus, bet muziką labiau papildančio nei užgožiančio vokalo ir kažkokios, žodžiais sunkiai apibūdinamos stingdančios atmosferos, kurioje tarytum susilieja jėga ir dermė. Ši grupė iš kitų išsiskiria dar ir tuo, kad į savo muziką nevengia įtraukti nemažai simfoninių, klasikinės muzikos elementų, kurie suteikia dainoms dar daugiau puošnumo ir tarytum dar labiau praplėčia ir taip jau beveik neribotą šios muzikos erdvę. Rhapsody of Fire šiuo metu yra neabejotinai vienas išmoningiausių ir įdomiausių sunkiosios muzikos kolektyvų ne tik Italijoje, bet ir visame pasaulyje.
Šiuolaikinė žvaigždė:Lacuna Coil Alternative/Gothic metal.
Viena pačių originaliausių šiuolaikinių gotikinio metalo grupių.Į metalo pasaulį įsiveržę 1998-aisiais su albumu "Lacuna Coil", aukštumoje jie išliko beveik visą dešimtmetį.
Vienas stipriausių ir geriausių moteriškų vokalų metalo muzikoje - Cristina Scabbia, puikios instrumentinės partijos,"sunkios", slogiai veikiančios kompozicijos - visa tai tapo skiriamuoju Lacuna Coil ženklu.
Sprendimas dainuoti vien angliškai kiek stebina žinant italų kategoriškumą kalbos klausimu. Nors tai, žinoma, daryta komerciniais sumetimais, tikintis suburti aplink save kuo įvairesnę publiką ir išgarsėti ne vien Italijoje. Tiesa, reikia pastebėti, kad paskutiniu metu, ypač metalo scenoje, angliškai dainuojančių Italijos kolektyvų atsiranda vis daugiau.
Ir nors paskutiniais metais geriausi Lacuna Coil kūriniai yra legendinių grupių - Depeche Mode ir R.E.M. koveriai - ankstesnieji grupės albumai neabejotinai verti tik pačių didžiausių pagiriamųjų žodžių. Sėkmingiausias albumas: In A Reverie(1999).
Komentarai: 128
Komentarai (27)
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Peržiūra
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:
Nėra nei Ramazzotti, nei Bocelli, nei Zucchero, nes rubrikos tikslas yra supažindinti su mažiau žinomais, bet ne ką prastesniais atlikėjais. Nelabai matau prasmės tiesiog aprašyti tuos, kuriuos visi ir taip žino.
O tokių pasakymų, kaip ir taip visi žino turėtum išvis atsisakyti, nes tu negali žinoti, ką žinau aš, o ką mano kaimynas.
Pati idėja yra tikrai puiki, bet pirmas blynas labai karčiai susvilęs. Jei pažindini žmones su šalies muzika, tai pažindink išsamiai. Su visai klasikais, grandais ir liliputais. Tiek žinomais, tiek nelabai.
Ne tau spręsti ką visi žino, o ko ne.
Ir aš linkiu tau antrą blyną iškepti didesnį, skanesnį. Tokį, kurį būtų malonu valgyti
Na, gerai, ne taip išsireiškiau. Ne visi, bet dauguma. Kiek žmonių žino Ramazotti ir kiek žino tarkim Moda? Italijoj gal ta proporcija ir būtų panaši, bet kitose šalyse - niekaip.
Bet ne apie tai kalba. Visų grupių į topą aš nesudėsiu ir niekas nesudės. Atrinkau tris, kurios MAN asmeniškai atrodė verčiausios čia būti. Tik tiek. Jei turit kitų pasiūlymų, prašom, siūlykit dainas į grojaraštį.
O kurioj vietoj šitą topą buvo "nemalonu valgyti"? Būtų įdomu tiesiog išgirsti išsamesnę nuomonę dėl to, nes dabar nelabai supratau, kas būtent nepatiko: ar tai, kad atlikėjų per mažai, ar tai, kad nebuvo Jūsų mėgstamiausiųjų? O gal dėl dar kitų priežasčių?
Ir dar vienas klausimas - ar prieš kritikuodama, pati bent jau perklausėt siūlomas grupes, ar tiesiog numetėt į šalį kaip "aš nežinau, reiškia šūdas"?
Turbūt pradėsiu nuo to, kad nejaučiu jokių nuoskaudų del to, kad čia nematau vienos ar dviejų savo mėgstamų itališkų grupių. Man jos patinka ne dėl to, kad yra viename ar kitame tope ir aš nesiekiu kad jos ten žūtbūt atsirastų.
Tas visas "neskanumas" yra tame, kad topas yra labai paviršutiniškas. Du klasikai, dvi popžvaigždės ir būrelis metalistų. Nagi... nejau čia visa Italijos muzika?
O gal aš paprasčiausiai ne taip supratau tavo projekto koncepciją? Man kažkodėl pasirodė, kad mnori supažindinti su Italijos muzika. Bet tu man sakai, kad komentaruose išvardintos grupės ir atlikėjai yra per daug plačiai žinomi, kad būtų verta juos dėti į šitą topą. Vadinasi galima daryti išvadą, kad nori papromoutinti mažai žinomas grupes.
Taip, aš sutinku, kad sutirštinau spalvas, bet tik taip man pavyksta pasakyti ką noriu trumpai.
Ką aš tau galėčiau pasiūlyti? Nebent apmatus vizijos koks būtų topas, jei jį daryčiau aš? Pirmiausia lopyčiau laiko skylę. Nuo 18 amžiaus tu šoki į dabartį lyg turėtum laiko mašiną. Kaip tai daryčiau? Turbūt pačiu primityviausiu būdu: suskirstyčiau dekadomis ir pristatyčiau po dvi-tris to laikmečio grupes. Ir tai tikrai nebūtų vien mažai kam žinomi atlikėjai.
Neteisinga ignoruoti Ramazotį, Toto, Zuchero ir likusią kompaniją tik dėl to, kad jie yra žinomi už Tėvynės ribų ir vis dar surenka nemenką būrį klausytojų į savo koncertus. Juk būtent jie reprezentuoja Italiją už jos ribų. Manau šitoje smėlio dėžėje drąsiai sutilps tiek pirmo ryškumo žvaigždės, tiek mažiau žinomi, bet ne prastesni atlikėjai. Tau tereikia sugalvoti kokia forma tai pateikti.
Ir pačiai pačiai pabaigai atsakysiu į tavo paskutinį klausimą. Ir klausiau ir neklausiau. Tie du klasikai man buvo privalomi išklausyti mokykloje, nes pagal tą vidurinio išsilavinimo versiją, kuri buvo taikoma mano atžvilgiu, man muzikos pamokos buvo privalomos iki pat galo ir turėjom muzikos mokytoją, per daug rimtai žiūrintį į savo darbą. Rašydavom kontrolinius per muzikos pamokas. Vieni buvo teoriniai, kiti muzikiniai (kai tau paleidžia klasikos popuri, ir turi atspėti dainą ). Rhapsody of Fire man seniai žinomi, todėl man jų klausytis nereikia. O popsistų neklausiau, nes neturėjau techninių galimybių. Šį vakarą irgi neklausysiu, nes pas mane jau groja tai, kas šildo mano vidurius ir ranka nekyla to išjungti
Niekas ir nesiruošia aprašyti VISOS Italijos muzikos, nes tai neįmanoma. O jei pradėsiu įtraukti po 20 atlikėjų, tai tiesiog daug darbo nueis šuniui ant uodegos, nes tiesiog niekas neskaitys, pasibaisėję nesibaigiančiais aprašymais .
Galbūt per daug pabrėžiau tą žinomumą, tiesą sakant, labiau vadovavausi ne šiuo kriterijum, o būtent muzikos kokybe. Taip, Ramazotti ir Zucchero žinomesni, bet Moda ir Nina Zilli groja kokybiškesnę muziką. Tai kuriuos traukti į topą? Man atrodė, kad kokybę. Komentatoriams - kad pažįstamus veidus. Aišku, "geresnis", "kokybiškesnis" - subjektyvios sąvokos, bet juk visi gali nesutikti ir savus mėgstamiausius siūlyti į grojaraštį. Man asmeniškai, trejetuke surinktos šiuolaikinės grupės yra geriausios - būtent dėl to jas čia ir įdėjau.
O rubrikos tikslas yra labai paprastas - supažindinti su dviem legendomis(tikromis, o ne prieš dvidešimt metų pradėjusiomis dainuoti) ir trimis šiuolaikiniais trijų skirtingų stilių atlikėjais.
Amžiais neskirstysiu, nes būtent tam ir padarytas atskyrimas tarp legendų(XV-XIX a., XXa. pirma pusė) ir šių laikų atlikėjų.
Be to, nepamirškim ir dar vieno dalyko - čia gi Italija. Ji turi aibes nuostabių atlikėjų, kurie yra žinomi visame pasaulyje. Dėl to išrinkti kelis yra labai sudėtinga ir tai visuomet susilaukia prieštaringų reakcijų, nes neįtraukiamas vienas ar kitas "dievukas". Su kitom, neturinčiom pasaulinio garso atlikėjų šalim, bus kiek kitaip.
Dabar minusai. Nesikartosiu, Misa viską labai teisingai išdėstė. Sakai, rašyt būtų laaaaaabai daug? Tai OK. Tada tokis pasiūlymas.
Pirma. Įvedam music.lt šalims skirtą skiltį, kuri tupėtų kažkur titulinio puslapio viršuje, prie grotuvų ar dar kažkur, bet būtų visada matoma. Tada ten sutilptų ir Italija, ir Lietuva, ir visas pasaulis. Tačiau tai jau būtų apskritai turbomegaultragigantiškas darbas. Todėl
Antra. Jei tai yra tik tavo rubrika, tik tavo užmojis, ir ruošiesi rašyt tik apie Italiją, tebūnie tada leista pasireikšt ir kitiems norintiems ir galintiems.Aprašytų kitų šalių atstovus.
O dabar tai, ką aš norėčiau pasiūlyt.
Nustebau, kad radau Giusy Ferreri.
Pasigedau Giorgio Conte
Pasigedau itališkojo Stingo - NEK
Čia pora tų, kurių musice išvis neradau. O jie verti dėmesio, net jei ne tiek daug pasireiškė. O pasiūlyt jų į grotuvą, gaila, dėl to ir negalima, kad jų čia nėra.
Ne, aš rašysiu ne tik apie Italiją. Neatidžiai skaitėt, turbūt. Kiekvieną savaitę bus pristatoma vis kita šalis.
O į pasiūlymus bus atsižvelgta. Šiandien įkelsiu ir NEK ir Conte, ir dar kelis, kurių čia taip pat nėra, nors turėtų būti. Galima bus įtraukti ir į grojaraštį tuomet.
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Nėra nei Ramazzotti, nei Bocelli, nei Zucchero, nes rubrikos tikslas yra supažindinti su mažiau žinomais, bet ne ką prastesniais atlikėjais. Nelabai matau prasmės tiesiog aprašyti tuos, kuriuos visi ir taip žino.
O tokių pasakymų, kaip ir taip visi žino turėtum išvis atsisakyti, nes tu negali žinoti, ką žinau aš, o ką mano kaimynas.
Pati idėja yra tikrai puiki, bet pirmas blynas labai karčiai susvilęs. Jei pažindini žmones su šalies muzika, tai pažindink išsamiai. Su visai klasikais, grandais ir liliputais. Tiek žinomais, tiek nelabai.
Ne tau spręsti ką visi žino, o ko ne.
Ir aš linkiu tau antrą blyną iškepti didesnį, skanesnį. Tokį, kurį būtų malonu valgyti
Na, gerai, ne taip išsireiškiau. Ne visi, bet dauguma. Kiek žmonių žino Ramazotti ir kiek žino tarkim Moda? Italijoj gal ta proporcija ir būtų panaši, bet kitose šalyse - niekaip.
Bet ne apie tai kalba. Visų grupių į topą aš nesudėsiu ir niekas nesudės. Atrinkau tris, kurios MAN asmeniškai atrodė verčiausios čia būti. Tik tiek. Jei turit kitų pasiūlymų, prašom, siūlykit dainas į grojaraštį.
O kurioj vietoj šitą topą buvo "nemalonu valgyti"? Būtų įdomu tiesiog išgirsti išsamesnę nuomonę dėl to, nes dabar nelabai supratau, kas būtent nepatiko: ar tai, kad atlikėjų per mažai, ar tai, kad nebuvo Jūsų mėgstamiausiųjų? O gal dėl dar kitų priežasčių?
Ir dar vienas klausimas - ar prieš kritikuodama, pati bent jau perklausėt siūlomas grupes, ar tiesiog numetėt į šalį kaip "aš nežinau, reiškia šūdas"?
Turbūt pradėsiu nuo to, kad nejaučiu jokių nuoskaudų del to, kad čia nematau vienos ar dviejų savo mėgstamų itališkų grupių. Man jos patinka ne dėl to, kad yra viename ar kitame tope ir aš nesiekiu kad jos ten žūtbūt atsirastų.
Tas visas "neskanumas" yra tame, kad topas yra labai paviršutiniškas. Du klasikai, dvi popžvaigždės ir būrelis metalistų. Nagi... nejau čia visa Italijos muzika?
O gal aš paprasčiausiai ne taip supratau tavo projekto koncepciją? Man kažkodėl pasirodė, kad mnori supažindinti su Italijos muzika. Bet tu man sakai, kad komentaruose išvardintos grupės ir atlikėjai yra per daug plačiai žinomi, kad būtų verta juos dėti į šitą topą. Vadinasi galima daryti išvadą, kad nori papromoutinti mažai žinomas grupes.
Taip, aš sutinku, kad sutirštinau spalvas, bet tik taip man pavyksta pasakyti ką noriu trumpai.
Ką aš tau galėčiau pasiūlyti? Nebent apmatus vizijos koks būtų topas, jei jį daryčiau aš? Pirmiausia lopyčiau laiko skylę. Nuo 18 amžiaus tu šoki į dabartį lyg turėtum laiko mašiną. Kaip tai daryčiau? Turbūt pačiu primityviausiu būdu: suskirstyčiau dekadomis ir pristatyčiau po dvi-tris to laikmečio grupes. Ir tai tikrai nebūtų vien mažai kam žinomi atlikėjai.
Neteisinga ignoruoti Ramazotį, Toto, Zuchero ir likusią kompaniją tik dėl to, kad jie yra žinomi už Tėvynės ribų ir vis dar surenka nemenką būrį klausytojų į savo koncertus. Juk būtent jie reprezentuoja Italiją už jos ribų. Manau šitoje smėlio dėžėje drąsiai sutilps tiek pirmo ryškumo žvaigždės, tiek mažiau žinomi, bet ne prastesni atlikėjai. Tau tereikia sugalvoti kokia forma tai pateikti.
Ir pačiai pačiai pabaigai atsakysiu į tavo paskutinį klausimą. Ir klausiau ir neklausiau. Tie du klasikai man buvo privalomi išklausyti mokykloje, nes pagal tą vidurinio išsilavinimo versiją, kuri buvo taikoma mano atžvilgiu, man muzikos pamokos buvo privalomos iki pat galo ir turėjom muzikos mokytoją, per daug rimtai žiūrintį į savo darbą. Rašydavom kontrolinius per muzikos pamokas. Vieni buvo teoriniai, kiti muzikiniai (kai tau paleidžia klasikos popuri, ir turi atspėti dainą ). Rhapsody of Fire man seniai žinomi, todėl man jų klausytis nereikia. O popsistų neklausiau, nes neturėjau techninių galimybių. Šį vakarą irgi neklausysiu, nes pas mane jau groja tai, kas šildo mano vidurius ir ranka nekyla to išjungti
Niekas ir nesiruošia aprašyti VISOS Italijos muzikos, nes tai neįmanoma. O jei pradėsiu įtraukti po 20 atlikėjų, tai tiesiog daug darbo nueis šuniui ant uodegos, nes tiesiog niekas neskaitys, pasibaisėję nesibaigiančiais aprašymais .
Galbūt per daug pabrėžiau tą žinomumą, tiesą sakant, labiau vadovavausi ne šiuo kriterijum, o būtent muzikos kokybe. Taip, Ramazotti ir Zucchero žinomesni, bet Moda ir Nina Zilli groja kokybiškesnę muziką. Tai kuriuos traukti į topą? Man atrodė, kad kokybę. Komentatoriams - kad pažįstamus veidus. Aišku, "geresnis", "kokybiškesnis" - subjektyvios sąvokos, bet juk visi gali nesutikti ir savus mėgstamiausius siūlyti į grojaraštį. Man asmeniškai, trejetuke surinktos šiuolaikinės grupės yra geriausios - būtent dėl to jas čia ir įdėjau.
O rubrikos tikslas yra labai paprastas - supažindinti su dviem legendomis(tikromis, o ne prieš dvidešimt metų pradėjusiomis dainuoti) ir trimis šiuolaikiniais trijų skirtingų stilių atlikėjais.
Amžiais neskirstysiu, nes būtent tam ir padarytas atskyrimas tarp legendų(XV-XIX a., XXa. pirma pusė) ir šių laikų atlikėjų.
Be to, nepamirškim ir dar vieno dalyko - čia gi Italija. Ji turi aibes nuostabių atlikėjų, kurie yra žinomi visame pasaulyje. Dėl to išrinkti kelis yra labai sudėtinga ir tai visuomet susilaukia prieštaringų reakcijų, nes neįtraukiamas vienas ar kitas "dievukas". Su kitom, neturinčiom pasaulinio garso atlikėjų šalim, bus kiek kitaip.
Visų pirma - idėja yra SUPER.
Dabar minusai. Nesikartosiu, Misa viską labai teisingai išdėstė. Sakai, rašyt būtų laaaaaabai daug? Tai OK. Tada tokis pasiūlymas.
Pirma. Įvedam music.lt šalims skirtą skiltį, kuri tupėtų kažkur titulinio puslapio viršuje, prie grotuvų ar dar kažkur, bet būtų visada matoma. Tada ten sutilptų ir Italija, ir Lietuva, ir visas pasaulis. Tačiau tai jau būtų apskritai turbomegaultragigantiškas darbas. Todėl
Antra. Jei tai yra tik tavo rubrika, tik tavo užmojis, ir ruošiesi rašyt tik apie Italiją, tebūnie tada leista pasireikšt ir kitiems norintiems ir galintiems.Aprašytų kitų šalių atstovus.
O dabar tai, ką aš norėčiau pasiūlyt.
Nustebau, kad radau Giusy Ferreri.
Pasigedau Giorgio Conte
Pasigedau itališkojo Stingo - NEK
Čia pora tų, kurių musice išvis neradau. O jie verti dėmesio, net jei ne tiek daug pasireiškė. O pasiūlyt jų į grotuvą, gaila, dėl to ir negalima, kad jų čia nėra.
Daug kalbų dėl atlikėjų žinomumo kilo ne veltui... man, pavyzdžiui, Vivaldis su Paganiniu dau geriau pažįstami už bet kuriuos kitus italų muzikantus. Kadangi topo mintis tikrai puiki, manau, kad daug problemų išspęstų praplėtimas iki tarkim 8 ar net 10 muzikantų. Norintys galėyų susidaryt bendrą vaizdą, atrast naujų grupių, kiti pasidžiaugtų atradę pažįstamų vardų ar pan....
Nėra nei Ramazzotti, nei Bocelli, nei Zucchero, nes rubrikos tikslas yra supažindinti su mažiau žinomais, bet ne ką prastesniais atlikėjais. Nelabai matau prasmės tiesiog aprašyti tuos, kuriuos visi ir taip žino.
O tokių pasakymų, kaip ir taip visi žino turėtum išvis atsisakyti, nes tu negali žinoti, ką žinau aš, o ką mano kaimynas.
Pati idėja yra tikrai puiki, bet pirmas blynas labai karčiai susvilęs. Jei pažindini žmones su šalies muzika, tai pažindink išsamiai. Su visai klasikais, grandais ir liliputais. Tiek žinomais, tiek nelabai.
Ne tau spręsti ką visi žino, o ko ne.
Ir aš linkiu tau antrą blyną iškepti didesnį, skanesnį. Tokį, kurį būtų malonu valgyti
Na, gerai, ne taip išsireiškiau. Ne visi, bet dauguma. Kiek žmonių žino Ramazotti ir kiek žino tarkim Moda? Italijoj gal ta proporcija ir būtų panaši, bet kitose šalyse - niekaip.
Bet ne apie tai kalba. Visų grupių į topą aš nesudėsiu ir niekas nesudės. Atrinkau tris, kurios MAN asmeniškai atrodė verčiausios čia būti. Tik tiek. Jei turit kitų pasiūlymų, prašom, siūlykit dainas į grojaraštį.
O kurioj vietoj šitą topą buvo "nemalonu valgyti"? Būtų įdomu tiesiog išgirsti išsamesnę nuomonę dėl to, nes dabar nelabai supratau, kas būtent nepatiko: ar tai, kad atlikėjų per mažai, ar tai, kad nebuvo Jūsų mėgstamiausiųjų? O gal dėl dar kitų priežasčių?
Ir dar vienas klausimas - ar prieš kritikuodama, pati bent jau perklausėt siūlomas grupes, ar tiesiog numetėt į šalį kaip "aš nežinau, reiškia šūdas"?
Turbūt pradėsiu nuo to, kad nejaučiu jokių nuoskaudų del to, kad čia nematau vienos ar dviejų savo mėgstamų itališkų grupių. Man jos patinka ne dėl to, kad yra viename ar kitame tope ir aš nesiekiu kad jos ten žūtbūt atsirastų.
Tas visas "neskanumas" yra tame, kad topas yra labai paviršutiniškas. Du klasikai, dvi popžvaigždės ir būrelis metalistų. Nagi... nejau čia visa Italijos muzika?
O gal aš paprasčiausiai ne taip supratau tavo projekto koncepciją? Man kažkodėl pasirodė, kad mnori supažindinti su Italijos muzika. Bet tu man sakai, kad komentaruose išvardintos grupės ir atlikėjai yra per daug plačiai žinomi, kad būtų verta juos dėti į šitą topą. Vadinasi galima daryti išvadą, kad nori papromoutinti mažai žinomas grupes.
Taip, aš sutinku, kad sutirštinau spalvas, bet tik taip man pavyksta pasakyti ką noriu trumpai.
Ką aš tau galėčiau pasiūlyti? Nebent apmatus vizijos koks būtų topas, jei jį daryčiau aš? Pirmiausia lopyčiau laiko skylę. Nuo 18 amžiaus tu šoki į dabartį lyg turėtum laiko mašiną. Kaip tai daryčiau? Turbūt pačiu primityviausiu būdu: suskirstyčiau dekadomis ir pristatyčiau po dvi-tris to laikmečio grupes. Ir tai tikrai nebūtų vien mažai kam žinomi atlikėjai.
Neteisinga ignoruoti Ramazotį, Toto, Zuchero ir likusią kompaniją tik dėl to, kad jie yra žinomi už Tėvynės ribų ir vis dar surenka nemenką būrį klausytojų į savo koncertus. Juk būtent jie reprezentuoja Italiją už jos ribų. Manau šitoje smėlio dėžėje drąsiai sutilps tiek pirmo ryškumo žvaigždės, tiek mažiau žinomi, bet ne prastesni atlikėjai. Tau tereikia sugalvoti kokia forma tai pateikti.
Ir pačiai pačiai pabaigai atsakysiu į tavo paskutinį klausimą. Ir klausiau ir neklausiau. Tie du klasikai man buvo privalomi išklausyti mokykloje, nes pagal tą vidurinio išsilavinimo versiją, kuri buvo taikoma mano atžvilgiu, man muzikos pamokos buvo privalomos iki pat galo ir turėjom muzikos mokytoją, per daug rimtai žiūrintį į savo darbą. Rašydavom kontrolinius per muzikos pamokas. Vieni buvo teoriniai, kiti muzikiniai (kai tau paleidžia klasikos popuri, ir turi atspėti dainą ). Rhapsody of Fire man seniai žinomi, todėl man jų klausytis nereikia. O popsistų neklausiau, nes neturėjau techninių galimybių. Šį vakarą irgi neklausysiu, nes pas mane jau groja tai, kas šildo mano vidurius ir ranka nekyla to išjungti
Niekas ir nesiruošia aprašyti VISOS Italijos muzikos, nes tai neįmanoma. O jei pradėsiu įtraukti po 20 atlikėjų, tai tiesiog daug darbo nueis šuniui ant uodegos, nes tiesiog niekas neskaitys, pasibaisėję nesibaigiančiais aprašymais .
Galbūt per daug pabrėžiau tą žinomumą, tiesą sakant, labiau vadovavausi ne šiuo kriterijum, o būtent muzikos kokybe. Taip, Ramazotti ir Zucchero žinomesni, bet Moda ir Nina Zilli groja kokybiškesnę muziką. Tai kuriuos traukti į topą? Man atrodė, kad kokybę. Komentatoriams - kad pažįstamus veidus. Aišku, "geresnis", "kokybiškesnis" - subjektyvios sąvokos, bet juk visi gali nesutikti ir savus mėgstamiausius siūlyti į grojaraštį. Man asmeniškai, trejetuke surinktos šiuolaikinės grupės yra geriausios - būtent dėl to jas čia ir įdėjau.
O rubrikos tikslas yra labai paprastas - supažindinti su dviem legendomis(tikromis, o ne prieš dvidešimt metų pradėjusiomis dainuoti) ir trimis šiuolaikiniais trijų skirtingų stilių atlikėjais.
Amžiais neskirstysiu, nes būtent tam ir padarytas atskyrimas tarp legendų(XV-XIX a., XXa. pirma pusė) ir šių laikų atlikėjų.
Be to, nepamirškim ir dar vieno dalyko - čia gi Italija. Ji turi aibes nuostabių atlikėjų, kurie yra žinomi visame pasaulyje. Dėl to išrinkti kelis yra labai sudėtinga ir tai visuomet susilaukia prieštaringų reakcijų, nes neįtraukiamas vienas ar kitas "dievukas". Su kitom, neturinčiom pasaulinio garso atlikėjų šalim, bus kiek kitaip.
Aišku.
Bet vistiek aš lieku prie savo nuomonės, kad jei jau pristatai kažkiokios šalies muziką, tai turėtum ją pristatyti plačiai. Padaryk tai įdomiai ir žmonių nevargins aprašymai. O jei ką ir vargins, tai jau ne tavo problemos. Juk čia ne lenktynės dėl populiarumo, o tavo autorinis darbas, kuris atspindi kiek pasivarginai ties juo.
Music.lt auditorija yra labai įvairi. Nepagalvojai, kad galbūt, kada nors čia prisijungs koks jaunas žmogėnas, kuris tavo darbais vadovausis kaip kokia vikipedia? Kokį supratimą apie Italijos muziką toks turės iš šio pristatymo?
Tai tiek.
Ką norėjau pasakyti - pasakiau.
Topas tavo, tai ir tvarkykis kaip išmanai
____________________
Oooooo... what does this button do?
Nėra nei Ramazzotti, nei Bocelli, nei Zucchero, nes rubrikos tikslas yra supažindinti su mažiau žinomais, bet ne ką prastesniais atlikėjais. Nelabai matau prasmės tiesiog aprašyti tuos, kuriuos visi ir taip žino.
O tokių pasakymų, kaip ir taip visi žino turėtum išvis atsisakyti, nes tu negali žinoti, ką žinau aš, o ką mano kaimynas.
Pati idėja yra tikrai puiki, bet pirmas blynas labai karčiai susvilęs. Jei pažindini žmones su šalies muzika, tai pažindink išsamiai. Su visai klasikais, grandais ir liliputais. Tiek žinomais, tiek nelabai.
Ne tau spręsti ką visi žino, o ko ne.
Ir aš linkiu tau antrą blyną iškepti didesnį, skanesnį. Tokį, kurį būtų malonu valgyti
Na, gerai, ne taip išsireiškiau. Ne visi, bet dauguma. Kiek žmonių žino Ramazotti ir kiek žino tarkim Moda? Italijoj gal ta proporcija ir būtų panaši, bet kitose šalyse - niekaip.
Bet ne apie tai kalba. Visų grupių į topą aš nesudėsiu ir niekas nesudės. Atrinkau tris, kurios MAN asmeniškai atrodė verčiausios čia būti. Tik tiek. Jei turit kitų pasiūlymų, prašom, siūlykit dainas į grojaraštį.
O kurioj vietoj šitą topą buvo "nemalonu valgyti"? Būtų įdomu tiesiog išgirsti išsamesnę nuomonę dėl to, nes dabar nelabai supratau, kas būtent nepatiko: ar tai, kad atlikėjų per mažai, ar tai, kad nebuvo Jūsų mėgstamiausiųjų? O gal dėl dar kitų priežasčių?
Ir dar vienas klausimas - ar prieš kritikuodama, pati bent jau perklausėt siūlomas grupes, ar tiesiog numetėt į šalį kaip "aš nežinau, reiškia šūdas"?
Turbūt pradėsiu nuo to, kad nejaučiu jokių nuoskaudų del to, kad čia nematau vienos ar dviejų savo mėgstamų itališkų grupių. Man jos patinka ne dėl to, kad yra viename ar kitame tope ir aš nesiekiu kad jos ten žūtbūt atsirastų.
Tas visas "neskanumas" yra tame, kad topas yra labai paviršutiniškas. Du klasikai, dvi popžvaigždės ir būrelis metalistų. Nagi... nejau čia visa Italijos muzika?
O gal aš paprasčiausiai ne taip supratau tavo projekto koncepciją? Man kažkodėl pasirodė, kad mnori supažindinti su Italijos muzika. Bet tu man sakai, kad komentaruose išvardintos grupės ir atlikėjai yra per daug plačiai žinomi, kad būtų verta juos dėti į šitą topą. Vadinasi galima daryti išvadą, kad nori papromoutinti mažai žinomas grupes.
Taip, aš sutinku, kad sutirštinau spalvas, bet tik taip man pavyksta pasakyti ką noriu trumpai.
Ką aš tau galėčiau pasiūlyti? Nebent apmatus vizijos koks būtų topas, jei jį daryčiau aš? Pirmiausia lopyčiau laiko skylę. Nuo 18 amžiaus tu šoki į dabartį lyg turėtum laiko mašiną. Kaip tai daryčiau? Turbūt pačiu primityviausiu būdu: suskirstyčiau dekadomis ir pristatyčiau po dvi-tris to laikmečio grupes. Ir tai tikrai nebūtų vien mažai kam žinomi atlikėjai.
Neteisinga ignoruoti Ramazotį, Toto, Zuchero ir likusią kompaniją tik dėl to, kad jie yra žinomi už Tėvynės ribų ir vis dar surenka nemenką būrį klausytojų į savo koncertus. Juk būtent jie reprezentuoja Italiją už jos ribų. Manau šitoje smėlio dėžėje drąsiai sutilps tiek pirmo ryškumo žvaigždės, tiek mažiau žinomi, bet ne prastesni atlikėjai. Tau tereikia sugalvoti kokia forma tai pateikti.
Ir pačiai pačiai pabaigai atsakysiu į tavo paskutinį klausimą. Ir klausiau ir neklausiau. Tie du klasikai man buvo privalomi išklausyti mokykloje, nes pagal tą vidurinio išsilavinimo versiją, kuri buvo taikoma mano atžvilgiu, man muzikos pamokos buvo privalomos iki pat galo ir turėjom muzikos mokytoją, per daug rimtai žiūrintį į savo darbą. Rašydavom kontrolinius per muzikos pamokas. Vieni buvo teoriniai, kiti muzikiniai (kai tau paleidžia klasikos popuri, ir turi atspėti dainą ). Rhapsody of Fire man seniai žinomi, todėl man jų klausytis nereikia. O popsistų neklausiau, nes neturėjau techninių galimybių. Šį vakarą irgi neklausysiu, nes pas mane jau groja tai, kas šildo mano vidurius ir ranka nekyla to išjungti
Niekas ir nesiruošia aprašyti VISOS Italijos muzikos, nes tai neįmanoma. O jei pradėsiu įtraukti po 20 atlikėjų, tai tiesiog daug darbo nueis šuniui ant uodegos, nes tiesiog niekas neskaitys, pasibaisėję nesibaigiančiais aprašymais .
Galbūt per daug pabrėžiau tą žinomumą, tiesą sakant, labiau vadovavausi ne šiuo kriterijum, o būtent muzikos kokybe. Taip, Ramazotti ir Zucchero žinomesni, bet Moda ir Nina Zilli groja kokybiškesnę muziką. Tai kuriuos traukti į topą? Man atrodė, kad kokybę. Komentatoriams - kad pažįstamus veidus. Aišku, "geresnis", "kokybiškesnis" - subjektyvios sąvokos, bet juk visi gali nesutikti ir savus mėgstamiausius siūlyti į grojaraštį. Man asmeniškai, trejetuke surinktos šiuolaikinės grupės yra geriausios - būtent dėl to jas čia ir įdėjau.
O rubrikos tikslas yra labai paprastas - supažindinti su dviem legendomis(tikromis, o ne prieš dvidešimt metų pradėjusiomis dainuoti) ir trimis šiuolaikiniais trijų skirtingų stilių atlikėjais.
Amžiais neskirstysiu, nes būtent tam ir padarytas atskyrimas tarp legendų(XV-XIX a., XXa. pirma pusė) ir šių laikų atlikėjų.
Be to, nepamirškim ir dar vieno dalyko - čia gi Italija. Ji turi aibes nuostabių atlikėjų, kurie yra žinomi visame pasaulyje. Dėl to išrinkti kelis yra labai sudėtinga ir tai visuomet susilaukia prieštaringų reakcijų, nes neįtraukiamas vienas ar kitas "dievukas". Su kitom, neturinčiom pasaulinio garso atlikėjų šalim, bus kiek kitaip.
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Nėra nei Ramazzotti, nei Bocelli, nei Zucchero, nes rubrikos tikslas yra supažindinti su mažiau žinomais, bet ne ką prastesniais atlikėjais. Nelabai matau prasmės tiesiog aprašyti tuos, kuriuos visi ir taip žino.
O tokių pasakymų, kaip ir taip visi žino turėtum išvis atsisakyti, nes tu negali žinoti, ką žinau aš, o ką mano kaimynas.
Pati idėja yra tikrai puiki, bet pirmas blynas labai karčiai susvilęs. Jei pažindini žmones su šalies muzika, tai pažindink išsamiai. Su visai klasikais, grandais ir liliputais. Tiek žinomais, tiek nelabai.
Ne tau spręsti ką visi žino, o ko ne.
Ir aš linkiu tau antrą blyną iškepti didesnį, skanesnį. Tokį, kurį būtų malonu valgyti
Na, gerai, ne taip išsireiškiau. Ne visi, bet dauguma. Kiek žmonių žino Ramazotti ir kiek žino tarkim Moda? Italijoj gal ta proporcija ir būtų panaši, bet kitose šalyse - niekaip.
Bet ne apie tai kalba. Visų grupių į topą aš nesudėsiu ir niekas nesudės. Atrinkau tris, kurios MAN asmeniškai atrodė verčiausios čia būti. Tik tiek. Jei turit kitų pasiūlymų, prašom, siūlykit dainas į grojaraštį.
O kurioj vietoj šitą topą buvo "nemalonu valgyti"? Būtų įdomu tiesiog išgirsti išsamesnę nuomonę dėl to, nes dabar nelabai supratau, kas būtent nepatiko: ar tai, kad atlikėjų per mažai, ar tai, kad nebuvo Jūsų mėgstamiausiųjų? O gal dėl dar kitų priežasčių?
Ir dar vienas klausimas - ar prieš kritikuodama, pati bent jau perklausėt siūlomas grupes, ar tiesiog numetėt į šalį kaip "aš nežinau, reiškia šūdas"?
Turbūt pradėsiu nuo to, kad nejaučiu jokių nuoskaudų del to, kad čia nematau vienos ar dviejų savo mėgstamų itališkų grupių. Man jos patinka ne dėl to, kad yra viename ar kitame tope ir aš nesiekiu kad jos ten žūtbūt atsirastų.
Tas visas "neskanumas" yra tame, kad topas yra labai paviršutiniškas. Du klasikai, dvi popžvaigždės ir būrelis metalistų. Nagi... nejau čia visa Italijos muzika?
O gal aš paprasčiausiai ne taip supratau tavo projekto koncepciją? Man kažkodėl pasirodė, kad mnori supažindinti su Italijos muzika. Bet tu man sakai, kad komentaruose išvardintos grupės ir atlikėjai yra per daug plačiai žinomi, kad būtų verta juos dėti į šitą topą. Vadinasi galima daryti išvadą, kad nori papromoutinti mažai žinomas grupes.
Taip, aš sutinku, kad sutirštinau spalvas, bet tik taip man pavyksta pasakyti ką noriu trumpai.
Ką aš tau galėčiau pasiūlyti? Nebent apmatus vizijos koks būtų topas, jei jį daryčiau aš? Pirmiausia lopyčiau laiko skylę. Nuo 18 amžiaus tu šoki į dabartį lyg turėtum laiko mašiną. Kaip tai daryčiau? Turbūt pačiu primityviausiu būdu: suskirstyčiau dekadomis ir pristatyčiau po dvi-tris to laikmečio grupes. Ir tai tikrai nebūtų vien mažai kam žinomi atlikėjai.
Neteisinga ignoruoti Ramazotį, Toto, Zuchero ir likusią kompaniją tik dėl to, kad jie yra žinomi už Tėvynės ribų ir vis dar surenka nemenką būrį klausytojų į savo koncertus. Juk būtent jie reprezentuoja Italiją už jos ribų. Manau šitoje smėlio dėžėje drąsiai sutilps tiek pirmo ryškumo žvaigždės, tiek mažiau žinomi, bet ne prastesni atlikėjai. Tau tereikia sugalvoti kokia forma tai pateikti.
Ir pačiai pačiai pabaigai atsakysiu į tavo paskutinį klausimą. Ir klausiau ir neklausiau. Tie du klasikai man buvo privalomi išklausyti mokykloje, nes pagal tą vidurinio išsilavinimo versiją, kuri buvo taikoma mano atžvilgiu, man muzikos pamokos buvo privalomos iki pat galo ir turėjom muzikos mokytoją, per daug rimtai žiūrintį į savo darbą. Rašydavom kontrolinius per muzikos pamokas. Vieni buvo teoriniai, kiti muzikiniai (kai tau paleidžia klasikos popuri, ir turi atspėti dainą ). Rhapsody of Fire man seniai žinomi, todėl man jų klausytis nereikia. O popsistų neklausiau, nes neturėjau techninių galimybių. Šį vakarą irgi neklausysiu, nes pas mane jau groja tai, kas šildo mano vidurius ir ranka nekyla to išjungti
____________________
Oooooo... what does this button do?
Nėra nei Ramazzotti, nei Bocelli, nei Zucchero, nes rubrikos tikslas yra supažindinti su mažiau žinomais, bet ne ką prastesniais atlikėjais. Nelabai matau prasmės tiesiog aprašyti tuos, kuriuos visi ir taip žino.
O tokių pasakymų, kaip ir taip visi žino turėtum išvis atsisakyti, nes tu negali žinoti, ką žinau aš, o ką mano kaimynas.
Pati idėja yra tikrai puiki, bet pirmas blynas labai karčiai susvilęs. Jei pažindini žmones su šalies muzika, tai pažindink išsamiai. Su visai klasikais, grandais ir liliputais. Tiek žinomais, tiek nelabai.
Ne tau spręsti ką visi žino, o ko ne.
Ir aš linkiu tau antrą blyną iškepti didesnį, skanesnį. Tokį, kurį būtų malonu valgyti
Na, gerai, ne taip išsireiškiau. Ne visi, bet dauguma. Kiek žmonių žino Ramazotti ir kiek žino tarkim Moda? Italijoj gal ta proporcija ir būtų panaši, bet kitose šalyse - niekaip.
Bet ne apie tai kalba. Visų grupių į topą aš nesudėsiu ir niekas nesudės. Atrinkau tris, kurios MAN asmeniškai atrodė verčiausios čia būti. Tik tiek. Jei turit kitų pasiūlymų, prašom, siūlykit dainas į grojaraštį.
O kurioj vietoj šitą topą buvo "nemalonu valgyti"? Būtų įdomu tiesiog išgirsti išsamesnę nuomonę dėl to, nes dabar nelabai supratau, kas būtent nepatiko: ar tai, kad atlikėjų per mažai, ar tai, kad nebuvo Jūsų mėgstamiausiųjų? O gal dėl dar kitų priežasčių?
Ir dar vienas klausimas - ar prieš kritikuodama, pati bent jau perklausėt siūlomas grupes, ar tiesiog numetėt į šalį kaip "aš nežinau, reiškia šūdas"?
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Aš tai siūlau nesmerkti o padėti. Pvz, pritariu Miglajos sąrašui, kad šios grupės galėjo būti aprašytos, bet jei autorius jų nepasirinko, tai gal skaitytojai, galėtų tai padaryti komentaruose. Na būtų visiems nauda. Autorius galėtų toliau savo idėją įgyvendinti, o jei kažkam atrodo, kad ko trūksta tai prideda ir taip pat supažindina su skaitytojais. Juk vienas žmogus visų grupių neaprėps :)
Na, Italija visada pasižymėjo tik gerais klasikais, operos solistais ir tokios tematikos muzika, kitų stilių tik pavieniai. Mat italai visiški nacionalistai su savo italų kalba. Fak them.
Ar balsavimas reikalingas, kai greta - šimtametės legendos ir neseniai debiutavę atlikėjai? :) O ten rodoma tam, kad rubrika būtų pastebėta, kaip ir visi kiti topai.
Ar balsavimas reikalingas, kai greta - šimtametės legendos ir neseniai debiutavę atlikėjai? :) O ten rodoma tam, kad rubrika būtų pastebėta, kaip ir visi kiti topai.
Ar balsavimas reikalingas, kai greta - šimtametės legendos ir neseniai debiutavę atlikėjai? :) O ten rodoma tam, kad rubrika būtų pastebėta, kaip ir visi kiti topai.
Pala, o ar šimtametės legendos ir neseniai debiutavę atlikėjai nesusitinka dienos dainoje / mėnesio dainoje... ?
Na, gal nereikėtų lyginti autorinio straipsnio, kuriuo siekiama supažindinti, o ne išrinkti mėgstamiausius, ir rinkimų, kur viską lemia lankytojų simpatijos.
Ar balsavimas reikalingas, kai greta - šimtametės legendos ir neseniai debiutavę atlikėjai? :) O ten rodoma tam, kad rubrika būtų pastebėta, kaip ir visi kiti topai.
Pala, o ar šimtametės legendos ir neseniai debiutavę atlikėjai nesusitinka dienos dainoje / mėnesio dainoje... ?
Ar balsavimas reikalingas, kai greta - šimtametės legendos ir neseniai debiutavę atlikėjai? :) O ten rodoma tam, kad rubrika būtų pastebėta, kaip ir visi kiti topai.
Nope, bet tokiu atveju užrašas šalia topo Balsuok! 0/5 yra klaidinantis.
Tik tiek
____________________
Oooooo... what does this button do?
P.S. ar čia tik man vienai šitą daiktą prie topų rodo, o balsuoti neleidžia?
Ar balsavimas reikalingas, kai greta - šimtametės legendos ir neseniai debiutavę atlikėjai? :) O ten rodoma tam, kad rubrika būtų pastebėta, kaip ir visi kiti topai.
Nėra nei Ramazzotti, nei Bocelli, nei Zucchero, nes rubrikos tikslas yra supažindinti su mažiau žinomais, bet ne ką prastesniais atlikėjais. Nelabai matau prasmės tiesiog aprašyti tuos, kuriuos visi ir taip žino.
Bloga pozicija.
Labai bloga.
O tokių pasakymų, kaip ir taip visi žino turėtum išvis atsisakyti, nes tu negali žinoti, ką žinau aš, o ką mano kaimynas.
Pati idėja yra tikrai puiki, bet pirmas blynas labai karčiai susvilęs. Jei pažindini žmones su šalies muzika, tai pažindink išsamiai. Su visai klasikais, grandais ir liliputais. Tiek žinomais, tiek nelabai.
Ne tau spręsti ką visi žino, o ko ne.
Ir aš linkiu tau antrą blyną iškepti didesnį, skanesnį. Tokį, kurį būtų malonu valgyti
____________________
Oooooo... what does this button do?
Nors italų muzikos lyg ir neklausau kiekvieną dieną, bet labai nustebau kad čia nėra paminėtos tam tikros grupės ar atlikėjai, kurie atrodo neatsiejami nuo Italijos muzikos. Pvz:
Al Bano & Romina Power (tėvų muzika iš senesnių laikų),
Toto Cutugno,
Zucchero,
Andrea Bocelli,
Ricchi e Poveri (tėvų muzika iš senesnių laikų),
Lacuna Coil,
Elvenking (gi metalas ! )
Manau kitam kartui autorius/ė turėtų šiek tiek plačiau parinkti grupes ar atlikėjus, kurie reprezentuoja tos šalies pop, rock ar metal muziką.
Nes kaip skaičiau rubrikos įžangoje, autoriaus tikslas yra prisiminti tos šalies legendas, kurios padarė įtaką muzikos pasauliui ir supažindinti visus su nauja kokybiška muzika.
P.S. Labai sveikintina rubrika ! Jei bus gerai išplėsta - bus tikrai išskirtinė
____________________
\"The best is yet to come..\"
Nėra nei Ramazzotti, nei Bocelli, nei Zucchero, nes rubrikos tikslas yra supažindinti su mažiau žinomais, bet ne ką prastesniais atlikėjais. Nelabai matau prasmės tiesiog aprašyti tuos, kuriuos visi ir taip žino.
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Trimačio vaizdo efektai, modernios garso technologijos, tonos šviesų ir baroko muzikos genijaus Antonio Vivaldi muzika. Tokiais pasirodymais visą pasaulį stebina tarptautinis menininkų projektas – „Vivaldianno“. Balandžio 15 dieną naujausią savo pasirodym...
Lietuvą, kaip ir visą Europą, praėjusią savaitę sukaustė seniai nematyti šalčiai.
Vaikai neina į mokyklas, genda automobiliai, o kai kuriems per ilgas buvimas lauke baigiasi ir tragiškai.
Stingdantis šaltis – nesvarbu, ar realus, ar esantis žmogau...
Naujas tyrimas parodė, jog vairuojant pavojingiausia klausyti „Beastie Boys“, „The Prodigy“ ir Kanye West‘o kūrinių.
„Halfords“ organizuoto tyrimo metu respondentų buvo paklausta, ar klausoma muzika turi įtakos jų vairavimui. 60% apklaustųjų atsakė, j...
Galiu prisiekti, iš ryto mano siūlyta dienos daina buvo Suzi Quatro koveris Goldfrapp'ų Strict Machine. Kokiu būdu ji pavirto į Shine My Machine? Mistika. Oba, visai prapuolė.
Straipsnių skaitymo statistika aš tikiu - visai skamba logiškai, kad vienas straipsnis susilaukia kelių šimtų paspaudimų. Bet skaičiai, esantys "Informacija" lentelėje, tikrai nesveikai išpūsti. Jei jie būtų teisingi, tai ir straipsnius skaitytų...
Legenda byloja jog aplanko 10k unikalių atsivėrimu per dieną ir 70k registruotų vartotojų. Bet net jeigu taip buvo 2014 prieš muzikos numirima, dabar straipsnius atsiverčia 400 ar 450 kartu. Viskas buvo seniai tu per laimingai per trumpai gyvenai. Tačiau
2012 m. rugpjūčio 28 d. 12:11:22
Ne, aš rašysiu ne tik apie Italiją. Neatidžiai skaitėt, turbūt. Kiekvieną savaitę bus pristatoma vis kita šalis.
O į pasiūlymus bus atsižvelgta. Šiandien įkelsiu ir NEK ir Conte, ir dar kelis, kurių čia taip pat nėra, nors turėtų būti. Galima bus įtraukti ir į grojaraštį tuomet.
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
2012 m. rugpjūčio 28 d. 02:23:16
Visų pirma - idėja yra SUPER.
Dabar minusai. Nesikartosiu, Misa viską labai teisingai išdėstė. Sakai, rašyt būtų laaaaaabai daug? Tai OK. Tada tokis pasiūlymas.
Pirma. Įvedam music.lt šalims skirtą skiltį, kuri tupėtų kažkur titulinio puslapio viršuje, prie grotuvų ar dar kažkur, bet būtų visada matoma. Tada ten sutilptų ir Italija, ir Lietuva, ir visas pasaulis. Tačiau tai jau būtų apskritai turbomegaultragigantiškas darbas. Todėl
Antra. Jei tai yra tik tavo rubrika, tik tavo užmojis, ir ruošiesi rašyt tik apie Italiją, tebūnie tada leista pasireikšt ir kitiems norintiems ir galintiems.Aprašytų kitų šalių atstovus.
O dabar tai, ką aš norėčiau pasiūlyt.
Nustebau, kad radau Giusy Ferreri.
Pasigedau Giorgio Conte
Pasigedau itališkojo Stingo - NEK
Čia pora tų, kurių musice išvis neradau. O jie verti dėmesio, net jei ne tiek daug pasireiškė. O pasiūlyt jų į grotuvą, gaila, dėl to ir negalima, kad jų čia nėra.
2012 m. rugpjūčio 28 d. 01:57:46
Daug kalbų dėl atlikėjų žinomumo kilo ne veltui... man, pavyzdžiui, Vivaldis su Paganiniu dau geriau pažįstami už bet kuriuos kitus italų muzikantus. Kadangi topo mintis tikrai puiki, manau, kad daug problemų išspęstų praplėtimas iki tarkim 8 ar net 10 muzikantų. Norintys galėyų susidaryt bendrą vaizdą, atrast naujų grupių, kiti pasidžiaugtų atradę pažįstamų vardų ar pan....
____________________
bet čia tik mano nuomonė....
2012 m. rugpjūčio 27 d. 23:49:14
Aišku.
Bet vistiek aš lieku prie savo nuomonės, kad jei jau pristatai kažkiokios šalies muziką, tai turėtum ją pristatyti plačiai. Padaryk tai įdomiai ir žmonių nevargins aprašymai. O jei ką ir vargins, tai jau ne tavo problemos. Juk čia ne lenktynės dėl populiarumo, o tavo autorinis darbas, kuris atspindi kiek pasivarginai ties juo.
Music.lt auditorija yra labai įvairi. Nepagalvojai, kad galbūt, kada nors čia prisijungs koks jaunas žmogėnas, kuris tavo darbais vadovausis kaip kokia vikipedia? Kokį supratimą apie Italijos muziką toks turės iš šio pristatymo?
Tai tiek.
Ką norėjau pasakyti - pasakiau.
Topas tavo, tai ir tvarkykis kaip išmanai
____________________
Oooooo... what does this button do?
2012 m. rugpjūčio 27 d. 23:38:37
Niekas ir nesiruošia aprašyti VISOS Italijos muzikos, nes tai neįmanoma. O jei pradėsiu įtraukti po 20 atlikėjų, tai tiesiog daug darbo nueis šuniui ant uodegos, nes tiesiog niekas neskaitys, pasibaisėję nesibaigiančiais aprašymais
.
Galbūt per daug pabrėžiau tą žinomumą, tiesą sakant, labiau vadovavausi ne šiuo kriterijum, o būtent muzikos kokybe. Taip, Ramazotti ir Zucchero žinomesni, bet Moda ir Nina Zilli groja kokybiškesnę muziką. Tai kuriuos traukti į topą? Man atrodė, kad kokybę. Komentatoriams - kad pažįstamus veidus. Aišku, "geresnis", "kokybiškesnis" - subjektyvios sąvokos, bet juk visi gali nesutikti ir savus mėgstamiausius siūlyti į grojaraštį. Man asmeniškai, trejetuke surinktos šiuolaikinės grupės yra geriausios - būtent dėl to jas čia ir įdėjau.
O rubrikos tikslas yra labai paprastas - supažindinti su dviem legendomis(tikromis, o ne prieš dvidešimt metų pradėjusiomis dainuoti) ir trimis šiuolaikiniais trijų skirtingų stilių atlikėjais.
Amžiais neskirstysiu, nes būtent tam ir padarytas atskyrimas tarp legendų(XV-XIX a., XXa. pirma pusė) ir šių laikų atlikėjų.
Be to, nepamirškim ir dar vieno dalyko - čia gi Italija. Ji turi aibes nuostabių atlikėjų, kurie yra žinomi visame pasaulyje. Dėl to išrinkti kelis yra labai sudėtinga ir tai visuomet susilaukia prieštaringų reakcijų, nes neįtraukiamas vienas ar kitas "dievukas". Su kitom, neturinčiom pasaulinio garso atlikėjų šalim, bus kiek kitaip.
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
2012 m. rugpjūčio 27 d. 21:57:54
Turbūt pradėsiu nuo to, kad nejaučiu jokių nuoskaudų del to, kad čia nematau vienos ar dviejų savo mėgstamų itališkų grupių. Man jos patinka ne dėl to, kad yra viename ar kitame tope ir aš nesiekiu kad jos ten žūtbūt atsirastų.
Tas visas "neskanumas" yra tame, kad topas yra labai paviršutiniškas. Du klasikai, dvi popžvaigždės ir būrelis metalistų. Nagi... nejau čia visa Italijos muzika?
O gal aš paprasčiausiai ne taip supratau tavo projekto koncepciją? Man kažkodėl pasirodė, kad mnori supažindinti su Italijos muzika. Bet tu man sakai, kad komentaruose išvardintos grupės ir atlikėjai yra per daug plačiai žinomi, kad būtų verta juos dėti į šitą topą. Vadinasi galima daryti išvadą, kad nori papromoutinti mažai žinomas grupes.
Taip, aš sutinku, kad sutirštinau spalvas, bet tik taip man pavyksta pasakyti ką noriu trumpai.
Ką aš tau galėčiau pasiūlyti? Nebent apmatus vizijos koks būtų topas, jei jį daryčiau aš? Pirmiausia lopyčiau laiko skylę. Nuo 18 amžiaus tu šoki į dabartį lyg turėtum laiko mašiną. Kaip tai daryčiau? Turbūt pačiu primityviausiu būdu: suskirstyčiau dekadomis ir pristatyčiau po dvi-tris to laikmečio grupes. Ir tai tikrai nebūtų vien mažai kam žinomi atlikėjai.
Neteisinga ignoruoti Ramazotį, Toto, Zuchero ir likusią kompaniją tik dėl to, kad jie yra žinomi už Tėvynės ribų ir vis dar surenka nemenką būrį klausytojų į savo koncertus. Juk būtent jie reprezentuoja Italiją už jos ribų. Manau šitoje smėlio dėžėje drąsiai sutilps tiek pirmo ryškumo žvaigždės, tiek mažiau žinomi, bet ne prastesni atlikėjai. Tau tereikia sugalvoti kokia forma tai pateikti.
Ir pačiai pačiai pabaigai atsakysiu į tavo paskutinį klausimą. Ir klausiau ir neklausiau. Tie du klasikai man buvo privalomi išklausyti mokykloje, nes pagal tą vidurinio išsilavinimo versiją, kuri buvo taikoma mano atžvilgiu, man muzikos pamokos buvo privalomos iki pat galo ir turėjom muzikos mokytoją, per daug rimtai žiūrintį į savo darbą. Rašydavom kontrolinius per muzikos pamokas. Vieni buvo teoriniai, kiti muzikiniai (kai tau paleidžia klasikos popuri, ir turi atspėti dainą
). Rhapsody of Fire man seniai žinomi, todėl man jų klausytis nereikia. O popsistų neklausiau, nes neturėjau techninių galimybių. Šį vakarą irgi neklausysiu, nes pas mane jau groja tai, kas šildo mano vidurius ir ranka nekyla to išjungti
____________________
Oooooo... what does this button do?
2012 m. rugpjūčio 27 d. 21:43:59
Aš jau seniai žinojau,kad italai ir groja,ir dainuoja.
Ir balsavimas kaži ar ka pakeis.
2012 m. rugpjūčio 27 d. 18:39:57
Na, gerai, ne taip išsireiškiau. Ne visi, bet dauguma. Kiek žmonių žino Ramazotti ir kiek žino tarkim Moda? Italijoj gal ta proporcija ir būtų panaši, bet kitose šalyse - niekaip.
Bet ne apie tai kalba. Visų grupių į topą aš nesudėsiu ir niekas nesudės. Atrinkau tris, kurios MAN asmeniškai atrodė verčiausios čia būti. Tik tiek. Jei turit kitų pasiūlymų, prašom, siūlykit dainas į grojaraštį.
O kurioj vietoj šitą topą buvo "nemalonu valgyti"? Būtų įdomu tiesiog išgirsti išsamesnę nuomonę dėl to, nes dabar nelabai supratau, kas būtent nepatiko: ar tai, kad atlikėjų per mažai, ar tai, kad nebuvo Jūsų mėgstamiausiųjų? O gal dėl dar kitų priežasčių?
Ir dar vienas klausimas - ar prieš kritikuodama, pati bent jau perklausėt siūlomas grupes, ar tiesiog numetėt į šalį kaip "aš nežinau, reiškia šūdas"?
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
2012 m. rugpjūčio 27 d. 16:29:39
Afygiena, šauni rubrika. PLiusaS !
2012 m. rugpjūčio 27 d. 15:23:27
joa, nelabai žmonės turbūt skaitė visą šį straipsnį, nes pražioplino šitą paskutinį sakinį:
"Ką Jūs manote apie itališką muziką? Kokie yra jūsų favoritai? Pasiūlykite savo itališkus atradimus specialiame šiai šaliai skirtame grotuve."
2012 m. rugpjūčio 27 d. 14:52:11
Aš tai siūlau nesmerkti o padėti. Pvz, pritariu Miglajos sąrašui, kad šios grupės galėjo būti aprašytos, bet jei autorius jų nepasirinko, tai gal skaitytojai, galėtų tai padaryti komentaruose. Na būtų visiems nauda. Autorius galėtų toliau savo idėją įgyvendinti, o jei kažkam atrodo, kad ko trūksta tai prideda ir taip pat supažindina su skaitytojais. Juk vienas žmogus visų grupių neaprėps :)
____________________
The Riddle Wants To Be...
2012 m. rugpjūčio 27 d. 13:49:47
Na, Italija visada pasižymėjo tik gerais klasikais, operos solistais ir tokios tematikos muzika, kitų stilių tik pavieniai. Mat italai visiški nacionalistai su savo italų kalba. Fak them.
P.s. čia velniux užsiiminėja šituo reikalu?
2012 m. rugpjūčio 27 d. 12:46:38
Kaip džiugu, kad visą laiką yra kur augti :D
____________________
Oooooo... what does this button do?
2012 m. rugpjūčio 27 d. 12:38:38
Tiesiog ši sistema buvo kuriama su idėja, kad visur bus balsavimas, tad kol kas ne viskas pritaikyta tokiems pažintiniams straipsniams
2012 m. rugpjūčio 27 d. 12:36:11
Na, gal nereikėtų lyginti autorinio straipsnio, kuriuo siekiama supažindinti, o ne išrinkti mėgstamiausius, ir rinkimų, kur viską lemia lankytojų simpatijos.
2012 m. rugpjūčio 27 d. 12:30:56
Pala, o ar šimtametės legendos ir neseniai debiutavę atlikėjai nesusitinka dienos dainoje / mėnesio dainoje... ?
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2012 m. rugpjūčio 27 d. 12:25:56
Nope, bet tokiu atveju užrašas šalia topo Balsuok! 0/5 yra klaidinantis.
Tik tiek
____________________
Oooooo... what does this button do?
2012 m. rugpjūčio 27 d. 12:06:36
Ar balsavimas reikalingas, kai greta - šimtametės legendos ir neseniai debiutavę atlikėjai? :) O ten rodoma tam, kad rubrika būtų pastebėta, kaip ir visi kiti topai.
2012 m. rugpjūčio 27 d. 11:59:44
Ne tau vienai, ir man.
____________________
Iš filosofiškai pabaltintų karstų aš išmetu tai, kas juose yra, ir juokiuosi sardonišku įniršiu.
2012 m. rugpjūčio 27 d. 11:33:08
P.S. ar čia tik man vienai šitą daiktą prie topų rodo, o balsuoti neleidžia?
____________________
Oooooo... what does this button do?
2012 m. rugpjūčio 27 d. 11:15:33
Bloga pozicija.
Labai bloga.
O tokių pasakymų, kaip ir taip visi žino turėtum išvis atsisakyti, nes tu negali žinoti, ką žinau aš, o ką mano kaimynas.
Pati idėja yra tikrai puiki, bet pirmas blynas labai karčiai susvilęs. Jei pažindini žmones su šalies muzika, tai pažindink išsamiai. Su visai klasikais, grandais ir liliputais. Tiek žinomais, tiek nelabai.
Ne tau spręsti ką visi žino, o ko ne.
Ir aš linkiu tau antrą blyną iškepti didesnį, skanesnį. Tokį, kurį būtų malonu valgyti
____________________
Oooooo... what does this button do?
2012 m. rugpjūčio 27 d. 11:12:21
Nors italų muzikos lyg ir neklausau kiekvieną dieną, bet labai nustebau kad čia nėra paminėtos tam tikros grupės ar atlikėjai, kurie atrodo neatsiejami nuo Italijos muzikos. Pvz:
Al Bano & Romina Power (tėvų muzika iš senesnių laikų),
Toto Cutugno,
Zucchero,
Andrea Bocelli,
Ricchi e Poveri (tėvų muzika iš senesnių laikų),
Lacuna Coil,
Elvenking (gi metalas ! )
Manau kitam kartui autorius/ė turėtų šiek tiek plačiau parinkti grupes ar atlikėjus, kurie reprezentuoja tos šalies pop, rock ar metal muziką.
Nes kaip skaičiau rubrikos įžangoje, autoriaus tikslas yra prisiminti tos šalies legendas, kurios padarė įtaką muzikos pasauliui ir supažindinti visus su nauja kokybiška muzika.
P.S. Labai sveikintina rubrika ! Jei bus gerai išplėsta - bus tikrai išskirtinė
____________________
\"The best is yet to come..\"
2012 m. rugpjūčio 27 d. 11:05:31
Bus, kitą savaitę, tik kitos šalies
.
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
2012 m. rugpjūčio 27 d. 11:04:36
Nėra nei Ramazzotti, nei Bocelli, nei Zucchero, nes rubrikos tikslas yra supažindinti su mažiau žinomais, bet ne ką prastesniais atlikėjais. Nelabai matau prasmės tiesiog aprašyti tuos, kuriuos visi ir taip žino.
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
2012 m. rugpjūčio 27 d. 10:22:19
gera muzika.tokios daugiau buti galetu.
2012 m. rugpjūčio 27 d. 09:36:16
O kur Andrea Bocelli? Ir kur Ramazzoti, krc gryba pjauna totaliai, žinomiausių žvaigždžių nepamini...
____________________
eziukas
2012 m. rugpjūčio 27 d. 02:24:38
Eros Ramazzotti kazkaip cia irgi turetu buti, nes tu siuolaikiniu zvaigzdziu nesu girdejes :)